بازدید 9466
۴
هفته آینده صورت خواهد گرفت:

بررسی احتمال تعویق آزمون کارشناسی ارشد

در پی انتشار اخباری درباره تقاضای شماری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ برای تعویق زمان برگزاری این آزمون، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از بررسی این تقاضا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ 06 April 2019
در پی انتشار اخباری درباره تقاضای شماری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ برای تعویق زمان برگزاری این آزمون، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از بررسی این تقاضا خبر داد.

به گزارش «تابناک»، درخواست تعویق آزمون کارشناسی ارشد به علت وقوع سیل در بعضی شهر‌های کشور هفته آینده در سازمان سنجش آموزش کشور بررسی خواهد شد. این خبری است که ساعاتی پیش دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش به صدا و سیما داد تا مشخص شود که ماجرای مطرح شده در برخی رسانه ها، بسیار جدی است.

اخباری که در آن‌ها تاکید شده شماری از جمعی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در حال جمع‌آوری درخواست از سازمان سنجش آموزش کشور برای تعویق در زمان برگزاری این آزمون به علت وقوع سیل در بعضی شهر‌های کشور هستند. آزمونی که بر اساس برنامه قرار است در روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۵ و ۶ اردیبهشت برگزار شود و معلوم نیست برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای اعلام نتیجه آن اجازه به تعویق انداختنش را خواهد داد یا خیر؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خواهشن يه ظرفيت بدين ما هم ثبت نام كنيم
چرا ارشد رو به تاخیر نمیندازین اخه چرا؟ ظلمی اشکار به سیل زده ها و همچنین با دادن سهمیه ظلمی به داوطلبان دیگر است
پس عدالت کجاست؟
خواهش میکنم آزمون ارشد به تعویق بندازید،یه وقت بدید مرور کنیم به جای دادن سهمیه که نوعی بی عدالتی،من از مناطق سیل زده ام واز سهمیه گرفتن متنفرم به نظر من سهمیه نوعی حق خوریه،خواهش میکنم آزمون ارشدو به تعویق بندازید
اگه دفه بعد خدای نکرده زلزله بیاد امسال کنکور کلن حذف میشهههه
الان تنها مشکل مناطق سیل زده کنکوره
برنامه ریزیمون بهم میخورهه مرحله دوم ارشد پس چی؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار