بازدید 11672

تذکر کتبی نمایندگان به وزیر علوم برای تغییر زمان کنکور ارشد

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جهت تغییر زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ برای مسئولان اجرایی کشور به ویژه وزیر علوم تذکر کتبی نوشتند.
کد خبر: ۸۹۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 09 April 2019

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جهت تغییر زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ برای مسئولان اجرایی کشور به ویژه وزیر علوم تذکر کتبی نوشتند.

به گزارش «تابناک»، همزمان با وقوع سیلاب در کشور و آسیب‌دیدن روستا‌ها و مناطق شهری بسیار در سراسر کشور، عده‌ای زیادی از مسئولان پیشنهاد داوطلبان را برای به تعویق انداختن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ بررسی کردند و در نهایت این پیشنهاد طی اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور لغو شد.

مطابق اطلاعیه سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸، بدون تغییر در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ماه خواهد بود، اما این مسئله در اینجا به پایان نرسید و مجددا مسئله تاخیر در زمان برگزاری آزمون از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صحن علنی تقدیم شد و نمایندگان خواستار برگزاری کنکور ارشد در خردادماه شدند که هم‌اکنون این موضوع در حال بررسی است.

در همین راستا برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله زهرا سعیدی و نورمحمد تربتی نژاد، تذکر کتبی خود را به مسئولان اجرایی کشور به ویژه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تقدیم کردند:

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
سلام. تاخیرش خوبه ولی اون تایمی که پیشنهاد دادن ایام امتحاناته. به نظر برای ترم اخرهای کارشناسی منطقی نمیاد.
اقا تو رو خدا یکم عقب بندازینش ما عیدمونو از دست دادیم
سلام اگه ارشد عقب بیوفته احتمال این که سراسری هم عقب بیوفته هست؟؟میشه پاسخ بدین
این سند هیچ اعتباری نداره .بدون شماره نامه وتاریخ .واقعا که
باسلام وخسته نباشید درخواست دارم که به احترام سیل زدگان وزارت علوم وتحقیقات زمان کنکور ارشد را به تعویق بیندازند...وزارت بهداشت هم اکنون ازمون های ارشد ودکتری تخصصی رابه تعویق انداخته
ازاينهمه سختگيرى وزارت علوم در تعويق زمان يك آزمون كه ماهيتا وحى منزل نيست ويك تصميم ميباشد وآن هم باعذر بدترازگناه دلالت براينكه كاراجرايى زيادى بعدازكنكور وجوددارد وميخواهند بجاى تحميل سنگينى آن به سازمان بايك حركت جهادى آن را بر روان مردم ودارطلبان روا ميدارند مخصوصا ازدولتى كه در دكترين خود ارجحيت رضايت مردم بر حق آمريت قوانين راادعا دارد
کلی برنامه ریزی های درسی و زحمات کل داوطلبای کشورو بخاطر یکی دوتا استان بهم بزنن ، تازه ده روز مونده به کنکور هنوز اعلام نکردن !!!
کسی هم که اگه واقعا قصد رقابت جدی داشته ، تا قبل عید درسارو تموم کرده
من و هزاران نفر دیگه ترم آخر کارشناسی تا همین ۵ اردیبهشت هم کلی پروژه های درسی ترم رو عقبیم ! کنکور عقب بیفته که ینی باید این همه زحمت کشیدیم ول کنیم و بریم سره کلاسا و پروژه های ترم !!!
شدیدا با عقب افتادن زمان کنکور مخالفم
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
واقعا این نهایت خودخواهیه شما رو میرسونه... شمایی که ادعایی در کنکور دارید من نمیدونم اگر یک ماه اخر رو که زمان طلایی برای دوره هست رو ازتون بگیرن میتونید نتیجه بگیرید؟بعد میفرمایید که پروژه های درسی رو عقبم شما پروژه درسی ات رو با کسی که زندگیش رفته مقایسه میکنید؟که تازه با این تصمیم اشتباه یک سال هم از عمرش میره ... واقعا که از این طرز تفکر این یکی دو استان که میفرمایید هموطنای شمان
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خانم زهرا
کسی که خونه نداره، حمام نداره، لباس نداره، موقع فرار از خونه هاشون یک قاشق هم نتونستن ببرن، جزوه از کجا بیاره؟ خلاصه نویسیها شو از لایه چی بکشه بیرون؟
این ۱ ماه به چه درد سیل زده یبخوره؟
سهمیه میدن دیگه.
این یک ماه فقط زندگی ۶۰ هزار نفر متقاضی کنکور و خانواده هاشون رو بهم میریزه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نظرتون بی نهایت غیرمسئولانه است. خیلی ها همون دو ماه آخر رو می خونن و نتیجه خوب می گیرن اما الان خونه زندگی شون از بین رفته چه برسه که اینکه درس بخوان بخونن... بهترین کار عقب انداختن کنکوره که متاسفانه اگر مسئولین هم مثل شما فکر کنن هیچ کاری در این زمینه انجام نمیشه
واقعا چند تا بچه دهه ۷۰، که درس نخنوندت دنبال تغییر زمان ارشد هستن.
فکر کسایی هم باشید که زن و بچه دارن، کارمندم. دارن با بدبختی درس میخونن‌
شمایی که ۱ سال نخوندی، این ۱ ماه هم نمیخونی.
مجلس برای همدلی با سیل زده ها تسهیلات مسکن ارائه بدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان