بازدید 5928
۷

باز هم جاخالی وزارت علوم؛ این بار پسا سیل!

به فاصله چند ساعت تا بازگشایی دانشگاه‌ها پس از تعطیلات طولانی مدت نوروزی، مشخص نیست چه تصمیمی برای افراد متاثر از سیلاب اتخاذ شده است.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ 05 April 2019
به فاصله چند ساعت تا بازگشایی دانشگاه‌ها پس از تعطیلات طولانی مدت نوروزی، مشخص نیست چه تصمیمی برای افراد متاثر از سیلاب اتخاذ شده است.

به گزارش «تابناک»، از گلستان و لرستان تا خوزستان و مناطق پرشماری در استان‌های دیگر، سیلاب‌های اخیر بسیاری از هموطنانمان را به خساراتی پر شمار گرفتار آورده است. هموطنانی که بی شک در میانشان دانشجویان پرشماری نیز حضور دارند.

دانشجویانی که می‌بایست فردا در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند، اما این حضور به معنای رها کردن خانواده هایشان در بحرانی‌ترین شرایط است و از این رو احتمالا بسیاری شان ترجیح دهند بازگشت به دانشگاه را به روز‌های دیگر موکول نمایند.

علاوه بر این دانشجویان، کم نیستند دانشجویانی که در دانشگاه‌هایی مشغول به تحصیل هستند که در مناطق سیل زده قرار دارند و در سیلاب‌های اخیر آسیب دیده و یا به دلایل دیگر غیرقابل استفاده هستند. وضعیتی که موجب می‌شود شماری دیگر از دانشجویان نیز نتوانند از فردا در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند.

وضعیتی بغرنج که سوالات فراوانی پیش روی بسیاری از دانشجویان قرار داده و این انتظار را به وجود آورده که وزارت علوم در خصوص این وضعیت موضع گیری کرده و با ارائه دستورالعملی ویژه، تکلیف را بر همه مشخص نماید. انتظاری که ظاهرا قرار نیست به مانند دیگر انتظار‌ها از وزارت علوم، پاسخ بیابد!

این را می‌شود از آغاز شدن دوباره سال تحصیلی از ساعاتی دیگر دریافت، بی آنکه دانشجویان بدانند تکلیف شان چیست. تکلیفی که اگرچه برای دانشجویان برخی دانشگاه‌های خوزستان با تصمیم استانداری مشخص شده، اما برای دیگران نامشخص است.

شرایط نامطلوبی که جا داشت وزارت علوم بدان پایان دهد، اما متولیان آموزش عالی ترجیح داده اند به مانند مواقع دیگر به آن جا خالی داده و بگذارند اوضاع خود به خود پیش برود و روال بیابد!
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
این امامزاده شفا نمی دهد.
اگر یه سری به سایت دانشگاه لرستان بزنی متوجه می شی که تصمیم گرفته شده نیاز نیست شما نگران باشید
دانشگاه صنعتی اصفهان غیبت دانشجویان مناطق سیل زده در کلاسها و امتحانات را به مدت یک هفته مجاز اعلام کرده است.
ای بابا، اجازه بدین بنده خداها از انتالیا و بقیه کشور هایی که یه زمانی اونجا بورسیه بودن و اقامت گرفتن و دیدار با بچه هاشون تو فرنگ و سفر تفریحی خارجه و اینا برگردن حتما بعدش یک کاری میکنن.
دلت خوشه تابناک، این جامعه بی درد مفت خور هیات علمی انشگاه های دولتی (البته واقعا بعضیاشون زحمت کشن و دستشونم می بوسیم) اگه به درد مملکت می خوردن از تو سوراخ دانشگاه و مجتمع مسکونی هاشون بیرون می آمدن و یک کاری برا این مملکت میکردن تو این 40 سال
مسئولین وزارت علوم ظاهرا به گفته مهران مدیری بعد از 17 ام تازه غافلگیر میشن چون تا آن موقع اصلا سرکار نیستند و در جریان نیستند.
چرا اینقدر وازرت علوم و دانشگاه را می زنید. سیل آق قلا را دانشگاه پیش بینی کرد مقاله به صورت علمی و پژوهشی چاپ شد. کسی توجه کرد؟ مقاله «شبیه‌سازی دوبعدی جریان‌های سیلابی شهری با مدل CCHE۲D (مطالعه موردی: شهر آق‌قلا)» را در مجله دریا فنون ببینید
دانشگاه تهران اعلام کرده غیبت دانشجویان از مناطق سیل زده تا یک هفته موجه است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار