بازدید 31756
هزار و ششصد و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش شریعتمداری به انتقاد روحانی از سپاه/انتقاد باهنر از کم‌دقتی شورای‌نگهبان!/روایت هاشمی طبا از «خودبزرگ بینی» روحانی/روایت جالب واعظی از پنج برادرش و تقسیم آن‌ها در قم و امریکا!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند ذوالنوری: مجلس می‌توانست از شرایط اقتصادی پیش آمده جلوگیری کند/توصیه مهم وزیر کشور به مردم/دادگاه، حکم ترامپ برای حفاری نفت در قطب شمال را متوقف کرد/داستان گران‌ترین نقاشی جهان که در ابوظبی گم شد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ 31 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش شریعتمداری به انتقاد روحانی از سپاه

مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به انتقاد روحانی از شکافتن جاده و راه‌آهن در آق‌قلا گفت: کاش رئیس‌جمهور به جای انتقاد سؤال برانگیزشان، به سپاه و همه نیرو‌های حاضر در صحنه یک خسته نباشید می‌گفتند. حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به انتقاد رئیس جمهور از شکافتن جاده و راه آهن در آق قلا، گفت: انتظار این بود که آقای روحانی از اقدامات فداکارانه سپاه در مناطق سیل زده و کمک‌های ایثارگرانه آنان به مردم آسیب دیده و رنج کشیده این مناطق به طور ویژه قدردانی کنند. کاش آقای روحانی بلافاصله بعد از انتشار خبر سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران از سفر ظاهرا تفریحی خود در جزیره قشم چشم پوشی می‌کردند و برای همدردی با مردم مصیبت دیده عازم استان‌های سیل زده می‌شدند که متأسفانه چنین نکردند.

مدیر مسئول کیهان خاطرنشان کرد: ممکن است، بفرمایند که برای گذران تعطیلات به قشم نرفته بودند که سخنی نیست، اما باید پرسید در جزیره قشم چه کار مهمی داشتند که انجام آن از رسیدگی به امور فاجعه دیدگان اهمیت بیشتری داشته است؟ اگر حضور ایشان در جزیره قشم برای انجام برخی از امور جاری کشور و مثلا امور عمرانی بوده است چرا هیچ خبری از آن منتشر نشده است تا غیبت ایشان در مناطق سیل زده سؤال انگیز نباشد، مخصوصا آن که خبر افتتاح فلان پروژه خیلی معمولی و کم اهمیت نیز از سوی دولت با آب و تاب به رسانه‌ها منتقل می‌شود، ولی از این گونه خبر‌ها در رسانه‌ها خبری نبود. وی در ادامه اظهار داشت: آقای رئیس جمهور می‌فرمایند "طبق گزارش‌ها، شکستن جاده‌ها هیچ تأثیری نداشته است" و توضیح نمی‌دهند که طبق کدام گزارش‌ها؟ و چه کسانی این گزارش‌ها را به جناب ایشان داده‌اند؟ البته ایشان اشاره می‌کنند که از نزدیک هم صحنه را دیده‌اند که این نگاه نیز نمی‌تواند نظر جناب رئیس جمهور را تأیید کند چرا که هنگام شکافتن جاده و راه آهن همه مقامات مسئول در صحنه حاضر بوده و با همکاری و همیاری یکدیگر و ملاحظات کارشناسی و فنی در این خصوص چاره جویی کرده بودند و این تصمیم از سوی شورای تأمین استان گلستان و با حضور وزیر کشور، معاون عمرانی استاندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی اتخاذ شده و طی یک نامه رسمی از جانب جناب چراغعلی دبیر شورای تأمین استان به سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابلاغ شده و انجام آن را از ایشان خواسته شده بود.

شریعتمداری در پایان تصریح کرد: کاش آقای رئیس جمهور به اظهارات مردم آسیب دیده که در گفتگو با خبرنگاران مطرح شده و از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود، نیم نگاهی می‌انداختند و قدردانی آنان از سپاه، بسیج، هلال احمر، اورژانس، نیرو‌های جهادی و مراکز دولتی حاضر در صحنه را ملاحظه می‌کردند و به جای انتقاد سؤال برانگیزشان که بلافاصله با استقبال رسانه‌های بیگانه روبه رو شد، به سپاه و همه نیرو‌های حاضر در صحنه یک خسته نباشید می‌گفتند، ولو یک خسته نباشید خشک و خالی.

ذوالنوری: مجلس می‌توانست از شرایط اقتصادی پیش آمده جلوگیری کند

نماینده مردم قم گفت: بنده حاضرم با رئیس مجلس، نواب رئیس، اعضای هیأت رئیسه و روسای کمیسیون‌ها و نمایندگانی از دولت مناظره کنم که مجلس می‌توانست جلوی وضعیت پیش آمده را بگیرد و نگرفت. حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص اولویت مجلس در سال ۹۸، اظهار داشت: با توجه به اینکه مهمترین مشکل مردم در سال ۹۸ بحث معیشت و اقتصاد است مجلس باید به هرچیزی که این مشکلات این حوزه را برطرف می‌کند اعم از اجرای سیاست‌های ۲۴ گانه، اقتصاد مقاومتی، برطرف کردن موانع تولید، ایجاد پیمان‌های دو و چند جانبه با کشور‌های مختلف، تلاش برای افزایش صادرات و... اولویت اصلی خود قرار دهد. وی تأکید کرد: البته اینکه هیأت رئیسه مجلس، مسیر را به همین سمت هدایت می‌کند یا نه را نمی‌دانم، چون سال ۹۷ علی رغم اینکه اولویتی که اعلام شده بود در این زمینه بود، اما چنین رویکردی را از سوی هیأت رئیسه مشاهده نکردیم. ذوالنوری با بیان اینکه ارزیابی مثبتی درباره عملکرد مجلس در سال ۹۷ ندارم، تصریح کرد: مجلس می‌توانست از بروز مشکلاتی که در کشور به وجود آمد جلوگیری و موثر عمل کند، اما متأسفانه این نقش را ایفا نکرد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: بنده حاضرم با رئیس مجلس، نواب رئیس، اعضای هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌ها و حتی نمایندگانی از دولت مناظره کنم که مجلس می‌توانست جلوی وضعیت پیش امده را بگیرد و نگرفت.

پاسخ دفتر لاریجانی به ادعای اخیر احمدی‌نژاد

یک مقام آگاه در دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهارات محمود احمدی نژاد درباره «محمدرضا رحیمی» معاون اول دولت دهم را تکذیب کرد. یک مقام آگاه در دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارات محمود احمدی نژاد در گفت وگو با روزنامه آرمان را تکذیب و این گونه فرافکنی‌ها را شیوه ناپسند رئیس جمهوری سابق عنوان کرد. وی افزود: آقای احمدی نژاد در این مصاحبه در واکنش به علت فساد اقتصادی در دولتش مدعی شد: "آقای رحیمی قبل از اینکه وارد دولت دهم شود، به دستور شخص آقای علی لاریجانی از فردی پولی را گرفته و آن را بین شماری از نامزد‌های مجلس تقسیم کرده است. بعد از پایان دولت‌دهم به سراغ او آمده‌اند و ایشان را تحت عنوان معاون اول دولت قبل محاکمه کرده‌اند". این مقام آگاه افزود: ادعای ایشان خلاف واقع و از اساس نادرست و دروغ است. وی در ادامه گفت: پرونده‌های متعدد نزدیکان و منسوبان آقای احمدی نژاد در دستگاه قضایی نیاز به توضیح و تفسیر ندارد و حق پیگیری قانونی این اظهارات کذب که متأسفانه به رویه معمول ایشان تبدیل شده محفوظ است.

انتقاد باهنر از کم‌دقتی شورای ‌نگهبان!

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح‌طلبان همواره می‌گویند «انتخابات در کشور ما دو مرحله‌ای است. مرحله اول شورای نگهبان انتخابات می‌کند و مرحله دوم مردم». اتفاقا اینجا حتی می‌خواهم شورای نگهبان را نقد کنم، چون شورای نگهبان با کم دقتی‌اش خیلی وقت‌ها آب به آسیاب آن‌ها می‌ریزد. محمدرضا باهنر در واکنش به ادعای برخی نیرو‌های جناح رقیب که معتقدند اصولگرا‌ها برای ردصلاحیت نیرو‌های اصلاح طلب در انتخابات مجلس برنامه ریزی می‌کنند، به خبرآنلاین گفت: چه زمانی این‌ها چنین حرفی را نزدند، که این دفعه نزنند؟ بالاخره یکی از شگرد‌های شان همواره این بوده است. وی افزود: اصلاح طلبان همواره می‌گویند «انتخابات در کشور ما دو مرحله‌ای است. مرحله اول شورای نگهبان انتخابات می‌کند و مرحله دوم مردم». اتفاقا اینجا حتی می‌خواهم شورای نگهبان را نقد کنم، چون شورای نگهبان با کم دقتی‌اش خیلی وقت‌ها آب به آسیاب آن‌ها می‌ریزد. رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره یادآور شد: شهر کرمان دو نماینده در مجلس دارد، ۲۰ اصلاح طلب و ۲۰ اصولگرا ثبت نام می‌کنند، شورای نگهبان از ۲۰ اصلاح طلب، ۱۸ نفر را ردصلاحیت و ۲ نفر را تأیید صلاحیت می‌کند، در عوض از ۱۰ نامزد اصولگرا را تأیید صلاحیت می‌کند. طبیعی است که شانس پیروزی آن دو اصلاح طلب بیشتر خواهد بود، چون آرای اصولگرایان بین ۱۰ نامزد تقسیم می‌شود.

توصیه مهم وزیر کشور به مردم

وزیر کشور در نشست شورای عالی مدیریت بحران تأکید کرد، مردم بدون توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات را صرفا از مراجع رسمی و ذیصلاح دریافت کنند. روح الله جمعه‌ای، مشاور وزیر کشور در توییتی در این باره نوشت: با تأکید وزیر کشور در شورای عالی مدیریت بحران، صرفاً مبادی رسمی و دارای صلاحیت حرفه‌ای مجاز به اطلاع رسانی می‌باشند و مردم بدون توجه به شایعات هراس آفرین و منفی بافی‌های فرصت طلبانه و تفرقه افکنی وقت نشناسان فقط و فقط به اطلاعات مراجع رسمی و قانونی و ذیصلاح توجه کنند تا دچار آسیب جانی، مالی و روحی نشوند.

روایت هاشمی طبا از «خودبزرگ بینی» روحانی

«مصطفی هاشمی طبا» فعال اصلاح‌طلب و از کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ در یادداشتی در سالنامه نوروزی روزنامه سازندگی نوشت: «آقای روحانی در مبارزات انتخاباتی دور دوم (سال ۹۶) اعلام کردند که کلیه تحریم‌ها را برمی دارند. این عبارت یعنی نوعی خودبزرگ بینی همراه با عدم پیش بینی کامل آینده». هاشمی طبا در ادامه نوشت: «براساس سیاست‌های شبه لیبرالی، دولت روحانی اعلام کرد ارز ۴۲۰۰ تومانی برای همه چیز داده خواهد شد و برخلاف آنچه به وضوح از سیاست‌های ترامپ دیده شد و باید کنترل کامل روی همه چیز صورت می‌گرفت، مقادیر متنابهی ارز برای کالا‌های مختلف داده شد و معلوم نیست با چه مکانیزمی این تخصیص صورت گرفت که می‌گویند بخش مهمی ارز تخصیص یافته، از کشور خارج شده و کالا وارد نشده است».

گفتنی است، روحانی خرداد ۹۲ در برنامه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری درباره افزایش قیمت دلار گفته بود: «قیمت دلار به چند برابر قیمت افزایش یافته. مشکل کجاست؟! مشکل عدم مشورت، مشکل خودشیفتگی، مشکل عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور است. مشکل بی‌ثباتی‌هاست... برای من قابل‌قبول نیست هر روز هر فرد ایرانی که به عمره می‌رود به خاطر کاهش هر روز قیمت ریال، در کنار یک عرب، خجالت بکشد». در دولت روحانی و به اذعان کارشناسان حامی دولت و برخی دولتمردان، علیرغم امضای برجام، شدت تحریم‌ها افزایش یافت، فروش نفت کاهش یافت، انتقال ارز با گونی صورت گرفت و تقریباً هیچ دستاوردی از برجام عاید مردم کشورمان نشد. در این مقطع ارزش پول ملی کشورمان به شدت کاهش یافت و سفره مردم کوچک شد. علت اصلی این امر، غفلت از اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی دولت و چشم دوختن به نقطه‌های خیالی بود. متاسفانه دولت آقای روحانی، برخورد بسیار تندی با منتقدان داشته و کوچکترین نقد را نیز با توهین و تهدید پاسخ می‌دهد.

روایت جالب واعظی از پنج برادرش و تقسیم آن‌ها در قم و امریکا!

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما شش برادر هستیم که سه نفر در آمریکا تحصیل کردند و سه نفر هم در قم! محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت وگوی مفصلی که با ویژه نامه نوروزی روزنامه سازندگی داشت، درباره اعضای خانواده به خصوص برادرانش توضیح داد. او گفت: نمی‌توانم بگویم برادرانم مبارز بودند، اما مذهبی بودند و مسائل سیاسی را می‌فهمیدند. وقتی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفتم دو برادر دیگرم من را همراهی می‌کردند. واعظی گفت: یکی از برادرانم درحال‌حاضر رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است، یکی از برادرانم استاد دانشگاه است، اما درس خارج خوانده و معاون فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی است، برادر دیگرم هم که درس خارج و علوم قدیمی خوانده، پزشک است. دوستان به شوخی می‌گفتند که حاج‌آقا خیلی آینده‌نگرند، زیرا سه تا از پسرهایشان را به قم و سه تا را به آمریکا فرستاده‌اند.

کلاس‌های درس ۱۷ فروردین برای همه دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده دایر است

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: در جریان سیل اخیر تعداد ۳۰۰ واحد آموزشی در برخی استان ھا از جمله مازندران، گلستان و لرستان دچار آسیب شدند. تمام توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گرفتیم و انشاءالله روز ۱۷ فروردین تمام دانش‌آموزان می‌توانند در مدارس مذکور و یا مکان‌ھای جایگزین حضور یابند./ایسنا

شمار کشته‌های قتل‌عام خانوادگی در دزفول به ۹ نفر رسید

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، شب گذشته فردی به دلیل اختلاف خانوادگی با خانواده همسرش با سلاح جنگی به سوی اعضای خانواده خود تیراندازی و سپس خود زنی کرده است. در این حادثه تلخ، ۹ نفر از اعضای خانواده به قتل رسیده و یک نفر دیگر نیز مجروح شده است. قاتل در بیمارستان تحت‌الحفظ در حال مداواست./تسنیم

دادگاه، حکم ترامپ برای حفاری نفت در قطب شمال را متوقف کرد

دادگاه دیگری در آمریکا برنامه دولت آمریکا برای استخراج نفت و گاز در خشکی‌های پیرامون قطب شمال و اقیانوس اطلس را متوقف کرد. یک قاضی زن در ایالت آلاسکا نقشه دونالد ترامپ را برای آزاد اعلام کردن مناطق عظیمی در خشکی‌های پیرامون قطب شمال و اقیانوس اطلس جهت استخراج ذخایر زیرزمینی متوقف کرد. این خبر را رسانه‌های آمریکا و از جمله "واشنگتن پست" و "نیویورک تایمز" اعلام کرده‌اند. دونالد ترامپ در ۱۸ مارس حکمی در این زمینه صادر کرده بود. طبق این حکم قرار بود مساحتی بالغ بر ۵۲ میلیون هکتار از مناطق حفاظت شده برای حفاری‌ها آزاد اعلام شوند. ترامپ بدین‌سان ممنوعیتی را رفع کرد که سلف او اوباما برای حفاری در مناطق یادشده وضع کرده بود. اینک قاضی دادگاه آلاسکا در حکم خود اعلام کرد که دستور اوباما هنوز به قوت خود باقی‌ست تا زمانی که کنگره آن را لغو کند و این امر از اختیارات رئيس‌جمهور نیست./ دویچه وله

۷۰ درصد ظرفیت‌ سدهای کشور پرآب شد

وزیر نیروگفت: حجم فعلی آب موجود در مخازن سدهای کشور به 35 میلیارد مترمکعب رسیده است. وقوع سیلاب‌های فروردین‌ماه باعث شده است تا در حال حاضر 20 درصد تالاب هامون و هیرمند، 70 درصد تالاب حله بوشهر، 100 درصد تالاب گندمان بروجن، 80 درصد تالاب چغاخور چهارمحال و بختیاری، 90 درصد بخش ایران تالاب هورالعظیم، 80 درصد تالاب بامدژ اهواز و 40 درصد تالاب مهارلو استان فارس آبگیری و پر شود. بسیاری از تالاب‌ها سال‌های متمادی رنگ آب به خود ندیده بودند.

زنگ بحران در همدان هم به صدا درآمد

فرماندار همدان با اعلام اینکه احتمال می‌دهیم در صورت ادامه بارش‌ها سه منطقه منوچهری، حدفاصل قاسم آباد تا شهرک مدنی و حوالی تپه امام گل با خطر سیلابی شدن روبه‌رو شوند، گفت: در صورت احتمال بروز خطر جانی، آمادگی داریم ساکنین این مناطق را تخلیه کنیم. /تسنیم

علت بارش های سیل آسا گرم شدن زمین است

پروفسور کردوانی گفت: مسئولان می‌توانستند کاری کنند که در این وضع کم آبی، سیل جاری نشود؛ فقط کافی ‌بود در ارتفاعات آبخیزداری کنند. به دلیل اینکه آب سیل های اخیر ذخیره نشد، حتما در آینده کمبود آب را تجربه خواهیم کرد. در نتیجه کشاورزی هم شرایط مطلوبی نخواهد داشت. سیل باعث می‌شود تا عمر سدها کوتاه شود؛ با تداوم چنین شرایطی اوضاع به قدری بد می‌شود که تهران ۵۰ سال دیگر ‌آب نخواهد داشت. / انتخاب

داستان گران‌ترین نقاشی جهان که در ابوظبی گم شد

نوامبر 2017 بود که تابلوی سالواتور موندی، اثر داونیچی به مبلغ 453 میلیون دلار خریداری شد تا لقب گران ترین اثر هنری معامله شده جهان را برای خود ثبت کند. این تابلو برای موزه لوور ابوظبی خریداری و همان زمان اعلام شد خریدار خاندان سعودی و بن سلمان بوده است که سر و صدای زیادی به پا کرد. اما قرار بود سپتامبر گذشته رونمایی شود که قرارها لغو شد. لوور ابوظبی که لایسنس نامش را از پاریس اخذ کرده، هرگز سالواتور موندی را به خود ندید. مقامات لوور پاریس امسال پاییز به مناسبت پانصدمین سالمرگ داوینچی قرار است آثار وی را به نمایش بگذارند و امیدوارند تابلو به نمایشگاه پاییز برسد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۶۲
من نمیفهمم بارون نیاد میگن خشکسالی داریم بارون بیاد میگن خشکسالی داریم من مطمئنم آبم مثل برق و سیبزمینی و پیاز و دام‌زنده و مرغ و ... صادر میکنن که ما انقدر مشکل کم آبی داریم
این به اون میگه تو بدی اون به این میگه تو بدی همشونم راست میگن بنده های خدا مردمم گیر افتادن این وسط
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
به سراب = اصولا افکار اصولگریان افراطی به درد کشور نمیخورد و به ضررملت وجوانان ایرانی است اصولگرایان افراطی را ملت ایران هیچوقت قبول نداشته ونخواهد داشت امثال افرادی مثل سعید عسکرکه تحت تاثیراصولگرایان افراطی قرارگرفت و ضارب حجاریان شد وبعد مدتها به زندان رفت والان معلوم نیست که چکارمیکند ویا اشغال سفارت عربستان درتهران که انهائیکه اینکار را کردند لطمه شدید به ایران زدند ویا ان کفن پوشانی که به تجمعات قانونی مردم حمله میکردند اینها همه اش بخاطراصولگرایان افراطی بوده است که گروهی تحت تاثیر افکار انها قرارگرفتند و اینچنین خسارت هنگفتی به مردم ایران زده اند وجوابگوهم نیستند بعدش سوالی که مطرح است وباید سپاه پاسخ بدهد چرا باید خط راه اهن ریل گرگان اینچه برون ساخته شود تا بعدا سپاه مجبور شود که انرا درچهاردم فروردین توسط گردان مهندسی حضرت ابوالفضل توسط سپاه بخشی از مسیرخط راه اهن گرگان - ایننچه برون درشمال شهر اقاقلا را درسه نقطه منفجرکند تازه یکی ازسرداران سپاه در24اذر سال 93انرا اولین رکورددرکشور بنامد ویا یکی ازسرداران دیگرسپاه انرا نقطه عطف بداند حالا انها جوابگوی این همه خسارت که دراثرعدم کارشناسی این خط را درست کردند میباشند یا نه من حرف اقای روحانی را چون براساس منطق واستدلال است بیشتر قبول میکنم تا حرف حسین شریعتمداری وبرخی اصول گرایان افراطی که غیراز خسارت به مملکت کاری دیگر نکردند
جا داشت هم روحانی و هم سپاه بهتر از اینها عمل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
بلد نیستن عزیزم
آقای شريعتمداری لطفا بفرمایید چرا روساي جمهور این همه با نهادها بدهست؟ احمدی نژاد هم اینطور بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
لطفا بفرمایید با کی خوب هستند
کیهان به جز این می گفت جای تعجب داشت .
یکی می گوید سدها با این بارشها پر اب شدند. یکی دیگر می اید می گوید به سدها خسارت زده اب سیلاب ها و تهران اب ندارد در اینده یکی دیگر هم می اید می گوید اصلا سد خوب نیست
معلوم است چه خبره اینجا
مقصر ما مردمی هستیم که وقتی یک کاندید وعده میده نمیریم بررسی و سوال کنیم آیا وعده ی کاندید محترم قابلیت تبدیل شدن به واقعیت رو داره یا نه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
روحانی وعده تحول سیاسی و شهروندی و آزادی عقیده و داده الان مردمی که به روحانی رای دادند مهم هست یا نه مطالبه اقلیت جامعه مهم هست .مطالبه حکومت مهم هست . مطالبه روحانیون و مراجع مهم هست . اول تکلیف دمکراسی را معلوم کنید . مردم به روحانی برای چی رای دادند . چرا به رییسی رای ندادند . ؟
مگر نفهمیدین که گفتند از طریق هلی کوپتر فهمیدن شکافتن فایده ندارد!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
در راه سازی و راه اهن و احداث خطوط برق فشار قوی و سدها وووو اول با هیلیکوپتر از طریق هوایی بررسی میکنند که موقعیت جلگه با دشت یا کوه چگونه هست . بی زحمت تو کار تخصصی که وارد نیستسی نطر نده خودم مدت سی سال توی کار انتقال برق بین استانها کار کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
چیه پرچم امریکا از وقتی شکافتن و اب ان منطقه تخلیه شده خیلی براتون زور امد اره؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
دوست عزیز بحث فنی میکنی یا بحث سیاسی میکنی وقتی بحث سیاسی میکنی اول و اخر بحث ها را نمیشود در سایت نتیجه گیری کرد چون ترازوی بنام تابناک هست که نمیشود مطالب را انچنان که باید گفت بیان کنم ولی یک گفتمانی بعد از انقلاب بوجود امده که راه و ساخت پل و جاده و دانشگاه و بیمارستان .... اینها که کاری نداره . الان فرودگاه چند تا شهر اب گرفته چرا ؟ نمیشود سازه ای مثل راه و راه اهن را جوری احداث کرد که اگر پلی دارد خراب که شد چند هزار ماشین و اتوبوس و تریلی در صف بمانند تا پل دوباره ساخته شود و بعد از چند ماه اماده بهره برداری شود .
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
به ناشناس شانزده وپتجاه ویک دقیه مورخ دوازده فروردین نودوهشت = چطوری است که شما مطالبه حکومت ومراجع را محقق ومهم میدانید اما مطالبه مردم وخسارتی که به مردم اورده شده است را مهم نمیدانید همانطورکه شما میگوید که حفظ نظام ازاوجب واجبات است و مطالبه حکومت مهم است حق مردم ومطالبه مردم وحقوق مردم و...ازاوجب اوجبات تراست ومطالبه مردم هم مهم است حتی اگر به قول تو اقلیت باشد که چون سیل خسارت فراوان به کل مردم ان مناطق زده است اقلیت نیست وحرف شما درست نیست بعدش به نظرم خط راه اهن مسیراق قلا گرگان اینچه برون چرا باید ساخته شود که حالا ان خط توسط سپاه تخریب ونابود شود ان افرادی که این خط را ساخته اند ویا انرا نقطه عطف ورکورددارمیدانستند حالا جوابگوهستند یانه به نظرم حضرت امام دروصایای خودشان نیروهای نظامی وانتظامی را دردخالت درسیاست منع کردندبه نظرم سپاه نباید توی همه کارها دخالت کند وبه اموری که مربوط به ان نیست دخالت کند من حرف اقای روحانی را چون براساس استدلال ومنطق هست بیشتر قبول دارم تا حرف اصول گرایان افراطی چون عده ای تحت تاثیراصولگرایان افراطی که قرارگرفتند خسارت هنگفتی به مملکت زدند ملت ایران هیچوقت اشغال سفارت عربستان که توسط عده ای صورت گرفت وخسارت زیادی به مملکت زد را فراموش نمیکند ویا سعید عسکرکه حجاریان را مضروب کردویا ان کفن پوشان که به تجمعات قانونی مردم که تحت تاثیر اصولگرایان افراطی بودند را فراموش نمیکند
راه‌هایی که خودشون ساختن دارن منفجر می کنند
روحانی تو این بدبختی چرا از این حرفا میزنی از احمدی نژاد هزار برابر بدتر شدی چرا حاشیه درست می کنی
اظهارات آفای دوالنوری نوعی فرار به جلو محسوب میشود ایشان از کدام مجلس سخن میگویند ؟ مجلسی که خودشان عضوی از آن بوده و میتوانستند طرح بدهند و برای طرحشان موافقت و امضای همکارانشان را تحصیل کنند همانموقع که برای طرح سوال از رئیس جمهور در حال فعالیت پارلمانی بودند و وقت خود و دیگران را هدار می دادند
آقای باهنر میفرمائید تعداد اصلاح طلبان را بیشتر تائید صلاحیت کنند خوب اصلاح طلبان صلاحیت ذاتی ندارند که تائید شوند این دو نفری هم که تائید میشوند چون رسانه بیشتر و پول بیشتری در اختیار دارند و رایشان هم تقسیم نمیشود پیروز میشوند و بدبختانه ملت شکست میخورد و نتیجه اش هم همین مجلسی است که میبینیاین اصولگرایان هستند که باید عقلشان را جمعی کنند و بهترینها را به میدان بفرستند شکست در ریاست جمهوری هم به خاطر تعداد زیاد اینها بود اگر عقل جمعی را بکار میبردند امروز با قفل بدون کلید مواجه نمیشدیم حالا باید بگردیم دنبال کلید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
روحانی هزار تا مشکل و ضعف داشته و دارد
ولی به مراتب از رقباش بهتر بوده و هست و خواهد بود
مقصر کسانی هستند که دایره انتخابات را هر روز تنگ تر و محدود تر کرده اند
مردم به تند روها رای نخواهند داد
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
توی انتخابات ریاست جمهوری که فقط یک نفر داشتید ، همه زورتونم زدید از تمام نهادها هم شانتاژ میشدید آخرش چی شد ، اگه همه ملت میخاستند رای بدند چه بلایی سرتون میومد ، تا کی میخایید سرتوگ رو توو برف کنید، کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
اصلاح طلبان صلاحیت ذاتی ندارند حداقل حرف زدن سیاسی هم بلد نیستی ..تو شورای یزد طرفی که بازنده انتخابات بوده تو کوچه و خیابان به موی سر جوانان و به جوراب خانم ها گیر میداده ولی در موقع رای و صندوق دمکراسی التماس رای از همان جوانان داشت . در پیوند سیاست و اخلاق با خودتان چند چند هستید شفاف سازی کنید بنفع شماست
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
افکار اصولگرایان افراطی به درد مملکت ومردم ایران نمیخورند وبه نظرم اصلاح طلبان حتی ان اصلاح طلبانی که بعضی هامیگویند افراطی هستند بهتراز اصولگرایان معتدل ومیانه رو میباشند
ملت گرسنه فقط به منتخبن رای خواهند داد چون چاره ای ندارند
اقای هاشمی طبا کاش ان خجالت فقط در عمره بود.اگر برخورد نداشته اید بدانید که عراقیها به ایران میایند و پولهای انچنانی در همه جا از تفرجگاه گرفته تا رستوران و.‌‌.. خرج میکنند و ایرانیها در وطن خودشان در مقابل انها تحقیر میشوند و خجالت میکشند
پورفسور کرد چی برخی از بزرگان سیاست گفتن کم بارشی ها کار امریکا و اسرائیل هست ما هم تا جا داشت لعن ونفرین کردیم که خدا عذابشان دهد بعضی ها به عمد ادرس رو اشتباه تایپ کردن وسیل بر ما نازل شد
برای بار چندم خدمت اقای که همه شب با اقای احمدی نزاد مشکل دارد عرض کردم اگه اب لازم دارین بیارم شکر خدا امثال مشکل اب نداریم
به مجلس امیدی نیست وگرنه باید رییس جمهور را به دلایل مختلف استیضاح و رای بر عدم کفایت ایشان میدادند

انشاالله این 6 سال و اندی که گذشت و یکسال و اندی که باقی مانده است درس عبرتی باشد برای مردم تهران تا دیگر اشتباه رای ندهند چه به رییس جمهور اشرافی و چه به نماینده مجلس لیستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
مردم به تند روهای اصولگرا در هر شرایط رای نخواهند داد
خیالتان راحت
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
اگه مجلس و دولت مال شما بود الان صدا و سیما شده بود روابط عمومی دولت شایدم کمی اونورتر ، دوره اول احمدی نژاد رو شاید بخاطر نداشته باشی ، من قشنگ یادمه که مقام معظم رهبری گفتند چرا دولت کارهای رو که انجام داده نمیگه تا مردم بدونن ، فرمودند روابط عمومی ها چرا اطلاع رسانی نمیکنند ، از فرداش صدا و سیما کارش شده بود تبلیغ دولت
آنقدر آش افتضاحات برخی نمایندگان شور شده که داد آشپزهایی مثل باهنر هم درآمده!!؟
اداره شرایط کشور در توان این دولت پیر و بی انگیزه مولتی میلیاردرها نیست
واقعاجای سوال هست که چرارسانه ها بطورجدی موضوع حضورروحانی درجزیره قشم درزمان فاجعه سیل شمال رامطرح وپیگیری نکردند؟ شایدعلت اصلی این عدم پیگیری تعطیل بودن روزنامه ها بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
هیچ رسانه ای باور ندارد که روحانی درقشم بوده باشد
ومدرکی هم ندارند که با استاندار گلستان همسفر بوده باشد
«شریعتمداری در پایان تصریح کرد: کاش آقای رئیس جمهور به اظهارات مردم آسیب دیده که در گفتگو با خبرنگاران مطرح شده و از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود، نیم نگاهی می‌انداختند و قدردانی آنان از سپاه، بسیج، هلال احمر، اورژانس، نیرو‌های جهادی و مراکز دولتی حاضر در صحنه »
انگار نه انگار که ارتشی نو این مملکت وجود داره...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
خود سربازان و درجه داران که بمردم کمک میکنند در تلگرام بمردم پیام رسانی میکنند که مردم ما هم در کنار شما هستیم به اندازه امکاناتی که به ارتش محول شده بمردم کمک رسانی میکند ارتش فدای ملت ملت فدای ارتش .
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
به شریعتمداری بگویید یعنی خط رااهن گرگان که ساخته شد وتوسط سپاه چهارم فروردین نابود وتخریب شد وبابت ساخت ان مملکت وخزانه مملکت کلی بابت ان پول داد یعنی باید بابت ان همه خسارت که دراثران خط راه اهن که غیرکارشناسی بوده است مردم ازسپاه تشکرکند بابت انکه به صورت غیرکارشناسی ساخته شده است
کار اصلی شورای نگهبان انتخاب صالح باید باشدومردم هم اصلح راانتخاب کنند اینکه دونفر اصلاحطلب یا ده نفر اصولگرا درسبداحرازی آنها باشد نتیجه اش وضع امروز میشود
جناب آقای شریعتمداری باید به شما خسته نباشید گفت در ضمن شما عزیز انشا ... کی باز نشست خواهید شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
تا آمدن عزراییل هستند متاسفانه
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
روحانی هرکاری دلش میخوادمیکنه هرحرفی درمورد سپاه و مجمع تشخیص مصلحت ودیگرنهادهامیخوادمیزنه وهیچکس مانعش نمیشه واقعا پشت روحانی به کجاگرمه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
تصورمیکنه که پشتش به رای دهندگانش گرمه البته این فقط یک تصوره !
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
پشت اصولگرایان افراطی به کجا گرمه
بابا ارتش ایرانه بخدا از جایی نیومدن.مث صدا و سیما که انگار کور شدن برا کار ها ارتش
اقاي شريعتمداري شما بجز تهمت ، تحريك ، فرمايشات در روزنامه دولتي كيهان كه با پول مردم اداره ميشود كاري ديگري نداشته .
کلا اقای روحانی ومجموعه دولت بودونبودشان اصلااحساس نمیشه انگارهیچوقت نبودن
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
از تدارکاتچی چه توقعی داری؟
ذوالنور و رفقال کشور را در اختیار دارند و باعث و بانی اینهمه بحران،فلاکت،گرفتاری هستند،اما طوری حرف میزنند که انگار ایران در دست دیگران است!!
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
دقیقا" ، کشور رو به بدبختی کشوندن حالا اومدن طرفدار مردم شدن ، دولتی که هیچ اختیاری نداره چه توقعی ازش داری؟؟؟؟؟؟
جناب نمایندهٔ محترم ، صادرات کالا زمانی مثمر ثمر است که بازار داخلی اشباه باشد ؟ نه مانند ،دام ،و مرغ ،و تخم مرغ ،و گوجه فرنگی ،و پیاز ،و سیب زمینی ،و رب گوجه فرنگی ، ؟ علم شماها از وضعیت بحرانی معیشت مردم آنقدر پایین است که رونق تولید ،و اقتصاد را در صادرات میدانید ؟ مردم برای تهیه ارزاق خود صفهای چند صد نفری میبندند ، ؟ آیا با این وضعیت که قیمت ارزاق بیش از سه برابر شده ؟ و مردم ناتوان از خرید هستند ، صادرات معنایی دارد ؟،، چقدر خوب میشد که مسولین هم مانند مردم عادی برای تهیهٔ مواد خوراکی ،و ضروری روزمره در فروشگاهای زنجیره ای ،و میادین میوه ،و تره بار شهرداری خرید میکردند ،تا صفها را ببینند ؟،،کاش میشد برای مدت حداقل یکسال مسولین هم با ماهی دو،و نیم میلیون تومان زندگی کنند ، تا درد واقعی مردم را درک کنند ؟ که گفته اند ،،، سوختن به تماشای آتش میسر نمیشود ؟،،،، آتش بگیر تا ببینی چه میکشند ،،،‌مردم ،، ،؟،،
آقای شریعتمداری سد گتوند شاهکار کدام ارگان بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
سد کارون ۱ یا عباسپور را مطلعه کن . خیلی مطالب دستگیرت میشه
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
تمام سد ها شاهکار سپاه است که امروز ایران را آب می برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
شما اول شاهکار دولت ها را بررسی کن که پروژه را می دهند به پیمانکار
اغای واعضی ما هم بلد بودیم بریم امریکا . ولی برادرمون رفت به شهادت . مطمئن باش ما اونقدر پول داریم که با هواپیمای اختصاصی بریم تو خاک امریکا چون میلیونر هستیم ولی چون غیرت وطن داریم نمیریم ولی بموقعش فرزندانمان را خواهیم فرستاد
ما از آقای روحانی واقعا گله مندیم که در بعضی موارد متاسفانه مهم ، احتمالا مصلحت اندیشی و آینده نگری شخصی را آنهم خیلی آشکارا ، به منافع ملی ترجیح دادند و با این کوتاه آمدنهای بیجهت ، نهایتا مملکت رو به این روز انداختند ولی در عین حال :
به هیچ وجه ، انتقادات غرض آلود و بی محتوای آقای شریعتمداری را که همواره ، فقط یک جناح رو مورد تاخت و تاز قرار میدهند و در جهت دیگر ، خادم بسیار کوچکی بیش نیستند ،،،واقعا بر نمیتابیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
روحانی کاری نمیتونه بکنه چون قدرتی به اندازه ترامپ نداره که هر قانونی هم گنگره تصویب کنه وتو کنه و دوم اینکه نیروی مسلح در باز نگری قانون از دولت گرفته شد دولت فقط تدارکات باید انجام بده حق سیاست گداری نداره یعنی کلا مهار شده هست
مسائل تخصصی جاش در جلسه ی تخصصی هست و کسی نباید کسی را متهم می کرد ان هم در ان بلبشوی گرفتاری مردم . اما انچه از همه بدتر است سخنرانی شریعتمداری و شریعتمداری ها برای مطرح شدن و زنده شدن درگیری ها و ... است . اقای شریعتمداری . دست از این رفتارهات بردار
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
پشت شریعتمداری و شریعتمداریها به کجا گرمه که هرچه میخواهد میگوید وهیچ کس هم جرئت ندارد که او را مواخذ نماید
اره آمریکا برای ما بده برا خودتون آینده نگریه
اقای باهنر شما امر بفرمایید تا در کل کرمان فقط و فقط شما تایید صلاحیت بشوید و مستقیم و بی رقیب وارد مجلس شوید
شریعتمداری کیهان یه نگاه به نظرات خوانندگان و کامنت هاشون بندازه و ببینه چقدر از نظرات اکثر مردم دوره هر چند که میدونه و به روی خودش نمیاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
هنوز نظرلت منتشر نکردن شما پیش ش رفتی جلو
مانند صدا و سیمایی که می گفتین
کاش این ریس جمهور دیگه عوض شود نمیتوانیم تا 1400 همراهیش کنیم
با شنیدن اخبار نمیدانیم بالاخره این بارندگیها رحمت است یا زحمت از یکطرف هموطنان سیل زده و در رنج از یک طرف پر شدن سدها و تالابها و از انطرف صحبتهای کارشناسان محیط زیست و مژده خشکسالی و بی ابی های اینده
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
برای حکومت رحمته زیرا با این بهانه همه چیز را کوپنی می کند و کناهش را هم گردن سیل می اندازد ....
هاشمی طبا یعنی تا الان متوجه خودبزرگ بینی روحانی نشده بود؟ پس چطور میخواست رییس جمهور بشه؟؟؟؟
انتقاد باهنر از شورای نگهبان .. چه عجب انتقادی کردید . خدا را شکر انتقاد کردید . واقعا این سخنی که گفتی انتقاد بود . برادر باهنر اشکال اساسی این هیگست که هنوز بعد از چهل سال حزب ندارید دوم هر کدام از اصولگرایان که رای نمیتوانند جذب کنند شعار اصلاحات را مصادره به مطلوب میکنند ولی در مجلس دوباره همان چراغ سبز اصولگرایان حرکت میکنند .بنابراین اول تکلیف را معلوم‌کنید در انتخابات گذشته مطالبه سیاسی و اقتصادی و گشایش سیاسی و آزادی بیان و عقیده و ارتباط جهانی بود آیا شما به رای مردم باور دارید
خود آقای باهنر با این حرفشان، مهندسی انتخابات را تایید کردند
جناب حسین شریعتمداری هر وقت فیش دریافتی خودت رو تو روزنامه گذاشتی انوقت بیا نصیحت کن ؟! میگن ساعتی ۱۰ میلیون موسسه کیهان برای ملت هزینه داره ؟؟؟
برای افزایش جمعیت کشور باید برنامه داشت یعنی الان اگر تا صد سال دیگر جمعیت به سیصد میلون نفر برسد از همین فردا باید برنامه علمی داشت . یعنی اولین‌مشکل در افزایش جمعیت غذا و آب و راه و درمان و اموزش و پرورش و بهداشت و محیط زیست هست .جنگل کاری و آب خیزداری در اولویت هست . چون همسایگان ایران هیچوقت در صد سال دیگر به کشور ما حق آبه نخواهند داد پس برای حفظ اب و خاک باید جنگل کاری را حفظ کرد زمین های حاصلخیز را برای ویلا سازی و خوش نشینی پولدارها نکنید
حالا یکی بگه چرا حسین شریعتمداری از حرف رئیس جمهور اینقدر سوخته ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
چون همه اینها از یکجا هستند که کل کشور را در اختیار دارند
وقتی مردم عصبانی دستشون به مسیولین بی کفایت نمیرسه بخاطر فشار روحی دست به خودزنی میکنند ؟! قابل توجه جناب سردار قلم ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
وقتی مشکلات مردم شامل بیکاری . گرانی . رونق اقتصادی . خروج دولت از اقتصاد . قدرت حزبی . جنگل کتری . ساختن امور زیر بنای . مدارس و دانشگاه و راه و راه اهن و ایمن سازی ساختمانها و شهر سازی اصولی در بعد از انقلاب باید بصورت جدی پیگیری میشد الان در شهر ما با جمعیت دویست هزار نفر بخاطر بالا امدن آب تمام فاصلاب شهری بالا زده و بوی گند فاصلاب نمیشود در خیابان ها حرکت کرد . هم جنگل ها با زباله ها خراب شده هم شهرها . چون خیابانهای شهر بصورت سنتی اجرا شده خیابانها مهندسی نیستند .
اين آقاي شريعتمداري كلا هر كي رو كه مخالف روحاني باشه طرفشو ميگيره اگر الان روحاني برعليه يزيد همه روضه بخونه شريعتمداري به نفع يزيد واكنش نشون ميده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
بخاطر همین هست که در تمام انقلاب های موفق اجازه ندادند همان انقلابیون همیشه در دمکراسی و مدیریت کلان کشور جولان بدهند . یعنی انقلابیون و سیاسیون را بعد از مدتی با احترام کنار میگدارند که همه ان اختلافات و کینه سیاسی با خودشان کنار گذاشته شود و خیرش بمردم میرسد . حالا حساب کن کسی صد سال عمر کند و همیشه در سیاست و قدرت بماند
انتقاد شریعتمداری از روحانی . ایکاش این انتقاد برای همیشه باشد زمانی بود همین روزنامه هیچ انتقادی نمیکرد و هر کس بعد از انقلاب از رییس جمهور یا نخست وزیر محبوب این روزنامه انتقاد میکرد باید چند ماه قورمه سبزی میخورد . دوم اقای روحانی بحث فنی را گفته که امروز اب را رد کردی فردای دیگر قطار عبور کرد و در جای دیگر در همین مسیر اب گرفتگی شد آیا نباید پل زیر گذر اب باشد ؟ اینجا دیگر بحث حزبی و سیاسی و انقاابی و جهادی نیست بحث فنی هست که اگر سطح خاک را سه متر بالا بردید و خاک با آب گرفتگی سست شده باشد بعدا چی میشود . بحث سیاسی جدای از بحث فنی هست آیا نباید مسول پروزه را باید جوابگو باشد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
ناشناس جان چرا به ان ارگانی ویانهاد نظامی که خط اهن گرگان اینجه برون که درشمال شهر اق قلا را ساخت انتقاد نمیکنی که بعدا خود ان نهاد نظامی مجبور شود که بخشی از مسیرخط اهن گرگان اینچه برون را درسه محور تخریب کند باید مسئولان ان نهاد نظامی پاسخگوی مردم باشند
احمدی نژاد: "آقای رحیمی قبل از اینکه وارد دولت دهم شود، به دستور شخص آقای علی لاریجانی از فردی پولی را گرفته و آن را بین شماری از نامزد‌های مجلس تقسیم کرده است. بعد از پایان دولت‌دهم به سراغ او آمده‌اند و ایشان را تحت عنوان معاون اول دولت قبل محاکمه کرده‌اند"

این حرف درستی است اعتراف خود رحیمی هم بود
این کردوانی هم همیشه در حال غر زدن هستِ.. این همه باران اومده میگه با همین وضع بباره دیگه اب نداریم..
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
ایشان کارشناس واقعی هستند .این باران ها هم به صورت سیل هدر میرود و در نهایت سدهایی که تا نیمه گل و لای هستند باقی می مانند که نمی توانند پاسخگوی نیاز آبی باشند .کاش از ایشان و نظراتشان در سد سازی استفاده می شد.
حالا چرا اتیش شریعتمداری اینقدر پر هست بخاطر انتقاد از سپاه . یعنی منطورش این هست که انتقاد فقط برای مجلس و رییس حمهور باید باشه دیگر نهادها نباید انتقاد کرد . یعنی اصلا در کارشان اشکال وجود نداره . این تفکر خیلی خطرناک نیست . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
خود تابناک هم حاضر نیست انتقادات از سپاه را منتشر کند .با اینکه داعیه دار یک رسانه آزاد است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
این چیزها انتقاد نیست بلکه تخریب است
زمانی که کارهاشون را دستور از ستاد مسلح و درخواست خود دولت اجرا می کنند
شورای نگهبان از ۲۰ اصلاح طلب، ۱۸ نفر را ردصلاحیت و ۲ نفر را تأیید صلاحیت می‌کند، در عوض از ۱۰ نامزد اصولگرا را تأیید صلاحیت می‌کند. طبیعی است که شانس پیروزی آن دو اصلاح طلب بیشتر خواهد بود، چون آرای اصولگرایان بین ۱۰ نامزد تقسیم می‌شود.


این سخنان باهنر ، نایب رییس چند دوره مجلساست
شریعتمداری پیشنهاد میکنم یک روز کار سیاسی را در تهران پشت میز لپ تاب . یو ای ای را تعطیل کنه بره از تهران بلیط قطار بگیره و بسمت پل سفید و شمال با قطار حرکت کنه که جگونه ۸۰ سال سال راه اهن ساخته شده که حتی یک ترک نخورده چون پیمانکارش سمبلکاری نکرده دل کوه را شکافتند که قطار با ایمنی کامل و مسافران بسلامت به مقصد برسند . تمام مسیر هر جا ابرو کوچکی بوده پل احداث شده
تابناک لطفا پخش کن. آقای شریعتمداری. شما نمیخواید بازنشسته شید؟ بسته دیگه یکم از تحریک دست بردارید و به دنبال تحرک باشید. به نظر من به فکر روزنامه کیهان باشید که اینقدر تیراژش اومده پاینن. چی بنویسیم که اگر بنویسیم کامنت پخش نمیشه!
جناب باهنر خیالتان راحت باشد با گرفتاری های متنوع که هر دو جناح حاکم بر کشور به سر مردم آوردند
دیگر کسی برای انتخابات شرکت نخواهد کرد و اکثرا از کارکرد هر دو جناح ناامید و خسته و بیزار شده اند
ذخیره اب؟
اینا برای کسی مهمه که ارزششو بفهمن
اقای باهنر لطفا به شورای نگهبان بگو دو نفر اصولگرا انتخاب کند ۲۰ نفر اصلاح طلب تا شانس پیروزی اصلاح طلبان کم شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
فعلا که باهنر دعدعه مروم که در سبل هستند را ندارد بلکه بحث گرفتن قدرت و ثروت هست که مثلا من بهتر پول را بین مردم پخش میکنم .
اقای شریعتمداری شما هم مثل اقای روحانی عمل کردید و نامی از ارتشی های عزیز که در کنار سپاه و بسیج زحمت کشیدند را منظور نداشتید
شریعتمداری اصولگرا و هاشمی طبا اصلاحطلب هردو از روحانی انتقاد میکنند، البته هردو هم درست و به حق، ولی چرا تو این کشور هیچ راهی نداریم برای کنار گذاشتن رییس جمهوری که هیچکس ازش راضی نیست؟ مشکل ما شخص روحانی نیست که در ناکارامدیش شکی نیست، مشکل ساختار ماست که باید اصلاح بشه تا آدمهایی مثل روحانی نتوننن در راس قدرت قرار بگیرن
چرا اینقدر راحت آدمها را بزرگ می کنید. این آقای کردوانی فقط از روی هیجان حرفی می زند هیچ نشانی از تخصص در گفته هایش نیست. صدا و سیما بی تخصص آدمهای بی تخصص را به عنوان متخصص معرفی می کند.
ما بحران آب نداریم بحران خرد داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
تخصص از نظر شما شعار های الکی دادن است که به ایشان می گویید غیر متخصص
متنابهی غلطه درستش: معتنابهی است از ریشه ی ((اعتنا)) معتنی یعنی قابل توجه معتنی به یعنی توجه شده به آن که به صورت معتنابهی در فارسی کاربرد داره
انتقاد نشود.
انتقاد آقای شریعتمداری بسیار بجا و مناسب حال جناب حسن روحانی است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
دهن مردم را که نمیشه بست ولی مدرسه و دانشگاه و راه را میشه بست
همه پسره و دختره در امریکا ،نوه نتیجه در امریکا ،،،،،،مرگ بر امریکا مال ما ،،،،،امریکا زنده مال شما
برای خودم مناسفم که رییس جمهور کشورم حسن روحانی است. همین
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
من افتخار میکنم که رییس جمهورم یک حقوق دان هست که خیلی تلاش کرد که برای مردم رفاه و اسایش ایجاد کند اما با ده هزار تربیون نگذاشتند یعنی حتی شعار آزادیهای مدنی و سیاسی و عقیده و شهروندی مردم را تحمل نکردند . رییس جمهور این باشد که لباس کهنه و پاره بپوشد که چی و چه چیری را ثابت کند ارزش لباس کهنه پوشبدن به چیست
سراب
| Germany |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
برای خودم مفلوکم که کسی بهتر از حسن روحانی رو نمیزان تو این کشور کاندید ریاست جمهوری بشه
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
فعلا که روحانی محبوبیت سیاسی و اخلاقیش از همه ان پنج نفر بیشتر بود حداقل معرفت و شعور سیاسی ایشان بالاتر هست . کدامیک از کاندیداها گندم و نان به دوش گرفتند و در دل تاریکی به فقرا سر زدند . این حرف ها فقط مصرف سیاسی دارد . دوای درد مردم این حرف زدن نیست بلکه اولین قدم این هست که دستگاهای موازی با کار دولت باید تعطیل شود و دوم خصولتی ها از سیاست و قدرت و ثروت کنار بروند جایش مردم وارد شوند
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
که پارسال وقتی جوانان تحصیلکرده تو خیابان‌میگفتند خودم را دریاب . جنگل و خیابان و بیابان خودم را دریاب . اما سیاسیون افراطی میگفتند صدای اینها شنیدنی نیست باعی و یاغی هستند و زباله و آشعال هستند . روحانی تنها کسی بود که گفت چرا اینقدر بمردم توهین میکنید اَشغالدانی چیست خجالت داره همین روحانی جوابشان را گفتو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
خوب ملت بدبخت چکار کنن که بهتر از روحانی رو سراغ نداشتن ؟1؟

حالمان خراب شد
در این گیرودار ، بازهم ارتش مظلوم واقع شد و در هیچ گزارش و خبری از انها و خدمات و زحماتشان نشانی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
مهم اینه که ما مردم برای ارتش ارزش بیشتری قایلیم.
آقای شریعت مداری که درتمامی مسائل سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ،....... و خصوصا اقتصادی سررشته دارند اگردرانتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند میتوانند ایران را به یکی ازکشورهای پیشرفته جهان تبدیل کنند که کشور فنلاند بعنوان شاخص رفاه حسرت ما را بخورند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
علی جان چند بار این نظر را دادی و من یادم هست چند بار هم زیر مطلبت کامنت گذاشتم . مگر سخنرانی روحانیون کشور ما را در رسانه ها پیگیری نمیکنی انها میگویند سیایت عرب و دمکراسی غرب و اقتصاد و فرهنگ عرب را ما قبول نداریم
دقیقا واعظی هم فکر دنیایشان بودهاند هم فکر آخرت.ا
واعظی، اسم آشنایی برای اکثریت قریب به اتفاق مردم از اوایل انقلاب تا کنون. نمیدانم چقدر انگیزه خدمت باید قوی باشه که اینهمه مدت کار کنی وخسته نشی.
آقای با هنر چه کشف مهمی کردید یعنی عدم علاقه مردم به اصولگرایان هیچ نقشی نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
یکی به باهنر بگه جتاب مجموع رای اون ۱۰ تا کاتدیدا
اصولگرا چقدر بوده؟ مجموع ۲ تا اصلاح طلب چقدر؟
میخوای همون ۲ تا تایید نکنن که خیال باهنر راحت بشه
اظهارات اقای احمدی نژاد برای رفع اتهام از رحیمی معاون اولش جالب است! اقای رحیمی به دستور اقای لاریجانی پولی را از شخصی که معلوم نیست ان شخص کیست و چزا نام برده نمیشود؟) گرفته! و انرا به نمایندگان داده! بعد میگویند ایشاندزدی کرده! اولا طبق قوانین ایران هرگز امران امری مقصر نیستند! مگر کتبی امر کرده باشند! ولی عاملین هستند که مقصرند بر خلاف قوانین امریکا! در امریکا اگر کسی پولی به کسی بدهد تا کسی را بزند بکشد یا هر کار خلافی انجام دهد شخص امر کننده مقصر و شخص عامل متهم ردیف اول است ولی طبق قوانین ایران اکر کسی به کسی امر کند یا پولی دهد که خلافی انجام دهد شخص عامل متهم ردیف اول و امر متهم ردیف دوم است. اقای احمدی نژاد توجه نمی کنند که حتی اگر سخنش درست باشد مه اصلا هیچ ادله ای نیست بخصوص اینکه طبق معمول اسم شخص پول دهنده را نبرده که نکته مهمی است! باز ره میزند و ره گمراه میکند و اتهامی میزند که اگر هم درست باشد مجرم همچنان همان اقای رحیمی است!
خوب در مورد تابلو نقاشی معلوم است که خاندان سعودی انرا میخرند مه به جای لوور ابوظبی سر از لوور پاریس در بیاورد! پس مگر ترامپ الکی به انها میگوید گاو شیرده!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
خودت هم فهمیدی چی میگی
اقا باهنر این بیانات شما منو یاد یک اصطلاح انداخت که بچگی ها موقع بازی زیاد بکار می بردیم: جر زنی!...
من موندم همه گرفتار سیل هستن اموزش و پرورش اینجاحرف میزنه اخه وزیر محترم چرا از همین الان استرس میندازی به جون دانش اموزان اونا نه کیف دارن نه کتاب همه چی اب برده میفهمی
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
لرستان را کلا آب برده و تهران نشینان حکومتی هیچ کمکی ارسال نکر دهاند .این رفتار به یاد مردم لرستان خواهد ماند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
میخوان بگن مثلا اوضاع چقدر خوبه...ماچقدرخوشحالیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
چه خبره عمو. چند تا استان سیل اومده. خب. بعضی از شهرها و روستا ها آسیب دیدن. اینکه نشد کل کشور. بله قبول دارم که باید به اون مناطق که دچار آسیب سیل شدن توجه کرد. مطئنم خود معلمان اون مدارس هواسشون هست
ناکارامدتر از روحانی و دولتش ندیدم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
تمام کشور را سیل و زمین لرزه گرفته از بس تخم نفرت و کینه پخش میکنید
سراب
| Germany |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
من دیدم حیف منتشر نمیشه بگم
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
ناکارامدترزیادداریم،به قول دوست عزیزحیف انتشارنمیده تابناک مگرنه اسم میبردیم
مهدی
| Germany |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
سهراب جان همه اون چی را که شما دیدید ،دیدند ولی عاملان قدرت آنرا نادیده می پندارند.
شریعتمداری ازهمه حرف میزنه الا ازارتش
به به
مملکت گل و بلبل !
جناب باهنر اعتراض کرده که چرا از بیست اصلاحطلب دو تا تایید شده و از بیست اصولگرا ده تا ؟؟!!
این به ضرر اصولگراها شده !
توی این مملکت چه خبره ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
به نظر من باهنر درست گفته باید اصلا خود شورای نگهبان فقط انتخاب کنه که هم هزینه انتخابات بر بیت المال تحمیل نشه هم اینکه اگه کم کاری شد نگن خود مردم انتخاب کرد
در خصوص اقدام فداکارانه سپاه در آق قلا به تعبیر آقای شریعتمداری، ایکاش فرمانده سپاه یا قرارگاه خاتم الانبیا، به دور از هرگونه شائبه ای، دستور بررسی فنی و حقوقی خط راه آهن و جاده احداثی در منطقه که به صورت طرح و اجرا توسط قرارگاه انجام شده را بدهند و نتایج را به اطلاع عموم برسانند و مقصران احتمالی چه در سازمان کارفرمای مربوطه، مشاور یا پیمانکار برای مردم مشخص شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
هنوز نمی دونی این جایی که الان هم در ان زندگی می کنی یک روزی دریا و رودخانه بود و به مرور خشکی امده
پس جواب این خانه سازی هایی که چند صد سال قبل درست کردند و اتفاقاچندین بار هم سیل امده را ایشون بررسی کنند تا خیال شما راحت شود
!!!!!!!!!
بطحایی گفته بود معوقات معلمان قبل از سال جدید پرداخت میشود. اما هنوز پرداحت نشده
آقای شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان نمونه بارز یک فرد متعصب متعصب متعصب هستند که فقط آنچه را که می خواهند می بینند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
معوقات پرسنل آموزش و پرورش توسط بانک سرمایه و هدایتی و شیخ الاسلامی به کانادا منتقل شده. البته نمیدونم از خشم خدا کجا می خواهند فرار کنند.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
به فرهاد = وایضا یک فرد اصولگرای فوق العاده افراطی که اصولاافکار اصولگرای افراطی به درد مملکت ومردم ایران امروزه نمی خورد
برادران واعظی.... چیزی برای گفتن وجود ندارد
حداقل مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی این چند تا سد را ساخت و الا الان کل ایران را اب میبرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
روزی که هاشمی با کشیدن سیم خاردار داشت در اطراف جلگه ها و مراتع و دور روستاها جنگل کاری میکرد گروهی انقلابی بدون تجربه سیاسی و تخصصی گفتند که اقای هاشمی بجای خرج کردن پول در بخش عدالت اجتماعی و محرومان و فقرای عراق و لبنان . چرا درختکاری میکند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
هر چی ساخت پولش را گرفت
اقاي شريعتمداري، اقاي روحاني در لفافه حرف زد! منظور ايشان اين بود كه هزينه اي از جيب ملت جاده و ريل قطاري زده كه مانند سدي عمل كرده و باعث به زير رفتن چند روستا شده و براينكه راه اب جم شده پشت اين راهها كه مانند سد عمل كردند با تخريب اين سدها باعث خروج اب از پشت سد شدند. فهميدي؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
کاملا درست گفتی منطورش بحث فنی هست الان ریل را خراب کردی دو سال دیگر چی میشه . پروژ ه ها دوباره باید بررسی و کارشناسی شوند . الان طرف چند سال باید بودجه تخصصی پیدا کنه که مردم ایران را در مقابل سیل و زمین لرزه و خشک سالی و احیای جنگل و حفط خاک برنامه ریزی شود و بودجه اختصاص یاید
بزرگترین عیب روحانی همان خود بزرگ بینیش هست.الان مردم قدر احمدی نژاد رو میدونند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
اگر خود بزرگ بین بود الان که شما را اجازه نمیدادن برای دل خوش کردن جناح مقابل قلم فرسیای کنی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
خودبزرگ بینی و اعتمادبنفس واهی !!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
احمدی نژاد یک شرق زده بود که هیچ هنر دیگری غیر از شرق زدگی و مخالفت با غرب نداشت
هروقت روحانی صحبت میکنه تمام بدنم ازعصبانیت شروع به لرزیدن میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
قالیباف و احمدی نزاد و رییسی و میر سلیم صحبت میکنه بدنت خارش نمیگیره . مغرت چی . عباسی و ازغدی حرف های تکرتری میزنه میگه اگر اگر اگر اگر اگر این شود فقیر نخواهیم داشت بعد همان فقرا ده تا بچه پشت سرهم‌زایمان کردند که پول کهنه و شیر خشک را ندارند کهیر نمیزنی . فکر کنم چون بیشتر نمیدونی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
بزن تو آب سرد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
یه شال دور کمرت ببند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
نکنه از اقوام و خویشان سردار تهمت هستی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
از سخن مصباح چی بدنت نمیلرزه . چخارصد سال پیشرفت کردی ولی راه اهن و شهرهات پر سیل شده . دلیل بی حجابی زنان . الان تکلیف چیست حجاب را شلتر کنند تا باران بند بیاد ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
ما هم دوره احمدی نژاد اینجور بودیم. اصلا نمیتونستیم تحمل کنیم. بخصوص که وقایع 88 رو پشت سر داشتیم
تابناک انقدر که به حرف های مهمل باهنر و شریعتمداری اهمیت می دهی اصلا توجهی به اینکه نیمی از جنوب و جنوب غرب را به خاطر بی کفایتی حکومت آب برده نداری.اصلا مطلبی در باره اینکه کمکی به این مردم که حتی چادری ندارند که از باران در امانشان بدارد ، نمی نویسی؟ واقعا برایت متاسفم که تمام هم و غمت پوشاندن خرابکاری های سپاه در سد سازی است.
اقای شریعت مدار چرا سپاه ان را اهن را تنها باپل ساخت که اق قلا به این روز نیفتد
خود بزرگ بینی کدومه؟
دانش آموزی‌که تمام نمره هاش بیسته وقتی یک‌نوزده و نیم‌ بگیره تمام بیست هاش فراموش میشه؟
حسن جان باور کن اگه تمام درساتو با ده هم‌‌ پاس کرده بودی الان وضع مملکت به این ‌روز ‌و حال نبود و‌ شاید کمی‌ بهتر بود
خیلی جالبه !! خیلی ها منتظر انتخابات 1400 هستند تا شاید یکی بهتر از روحانی بیاد ، غافل از اینکه همه سراپا یه کرباسن .
عجب؟؟؟
گفتنی است، روحانی خرداد ۹۲ در برنامه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری درباره افزایش قیمت دلار گفته بود: «قیمت دلار به چند برابر قیمت افزایش یافته. مشکل کجاست؟! مشکل عدم مشورت، مشکل خودشیفتگی، مشکل عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور است. مشکل بی‌ثباتی‌هاست... برای من قابل‌قبول نیست هر روز هر فرد ایرانی که به عمره می‌رود به خاطر کاهش هر روز قیمت ریال، در کنار یک عرب، خجالت بکشد». در دولت روحانی و به اذعان کارشناسان حامی دولت و برخی دولتمردان، علیرغم امضای برجام، شدت تحریم‌ها افزایش یافت، فروش نفت کاهش یافت، انتقال ارز با گونی صورت گرفت و تقریباً هیچ دستاوردی از برجام عاید مردم کشورمان نشد. در این مقطع ارزش پول ملی کشورمان به شدت کاهش یافت و سفره مردم کوچک شد. علت اصلی این امر، غفلت از اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی دولت و چشم دوختن به نقطه‌های خیالی بود. متاسفانه دولت آقای روحانی، برخورد بسیار تندی با منتقدان داشته و کوچکترین نقد را نیز با توهین و تهدید پاسخ می‌دهد.
آقای واعظی مگر نمیگید آمریکا شیطان بزرگه جناب 3 برادر شما پیش شیطان بزرگ چه درسی آموختن ؟ لطفا بگید مردم بدونن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج