بازدید 4113

بارش برف و ترافیک سنگین در چالوس

کد خبر: ۸۸۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ 28 March 2019

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن اشاره به بارش برف در محور کرج -چالوس گفت: در حال حاضر ترافیک نیز در این محدوده سنگین است.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محورهای کرج -چالوس، قزوین رشت (محدوده رودبار) گزارش شده است همچنین محور انزلی -آستارا، تهران -ساوه، تهران -قم و ملک‌آباد -مشهد ترافیکی پر حجم اما روان دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ترافیک در جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های لاسم، آب اسک، تونل وانا و لاریجان) نیمه سنگین است، اظهار کرد: آزاد راه قزوین به زنجان نیز طول محور ترافیک پر حجم اما روان دارد.

سرهنگ رحمانی در ادامه گفت: بارش باران نیز در محورهای ایلام، کرمانشاه، لرستان و همدان، استان کردستان (محور قروه -همدان)، استان مرکزی (محورخمین -اراک)، آذربایجان شرقی (محور مرند -تبریز) و استان اردبیل(محورهای اردبیل-آستارا و اردبیل -مغان) مشاهده می‌شود همچنین در محورهای استان همدان (گردنه اسدآباد) و لرستان (محور لرستان- بروجرد محدوده گردنه زالیان) مه‌گرفتگی گزارش شده است.

وی در پایان با بیان اینکه بارش برف در اکثر محورهای استان لرستان وجود دارد، گفت: از ساعتی پیش نیز بارش برف در محور کرج -چالوس شروع شده است، بنابراین رانندگان برای عبور از این محورها تجهیزات لازم همراه داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار