بازدید 30076
آخرین تحولات خاورمیانه؛

تحریم ۹ فرد و ۱۴ نهاد مرتبط با ایران از سوی خزانه داری آمریکا+اسامی/ روایت ظریف از رد پیشنهاد ایران توسط عربستان/ رأی منفی نمایندگان اردن به قرارداد گازی با اسرائیل/ کشته شدن سه نظامی روسیه در سوریه

واکنش عربستان به اقدام خصمانه ترامپ درباره جولان، روایت ظریف از رد پیشنهاد ایران توسط عربستان، رأی منفی نمایندگان اردن به قرارداد گازی با اسرائیل و کشته شدن سه نظامی روسیه در سوریه، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به تحریم ۹ فرد و ۱۴ نهاد مرتبط با ایران از سوی خزانه داری آمریکا نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 27 March 2019

واکنش عربستان به اقدام خصمانه ترامپ درباره جولان، روایت ظریف از رد پیشنهاد ایران توسط عربستان، رأی منفی نمایندگان اردن به قرارداد گازی با اسرائیل و کشته شدن سه نظامی روسیه در سوریه، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به تحریم ۹ فرد و ۱۴ نهاد مرتبط با ایران از سوی خزانه داری آمریکا نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ روز سه‌شنبه وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده ۹ فرد و ۱۴ نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرده است.

خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای ادعا کرد، در اقدام امروز شبکه‌هایی را در ایران، امارات و ترکیه هدف گرفته که میلیاردها دلار پول به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح‎ ایران رسانده‌اند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا گفته، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران و یک بانک ایرانی به دلیل کمک‌رسانی به نیروی قدس سپاه پاسداران تحریم شده‌اند.

«استیون منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا ادعا کرد: «ما برای مختل کردن طرحی که ایران از آن برای انتقال غیرقانونی صدها میلیارد دلار پول استفاده می‌کرد، شبکه گسترده‌ای از شرکت‌های صوری و افرادِ مستقر در ایران، ترکیه و امارات را هدف قرار دادیم.»

وزیر خزانه‌داری آمریکا گفته، سپاه پاسداران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در تلاش هستند از نظام مالی بین‌المللی برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کنند.

تحریم 9 فرد و 14 نهاد مرتبط با ایران از سوی خزانه داری آمریکا+اسامی/ روایت ظریف از رد پیشنهاد ایران توسط عربستان/ رأی منفی نمایندگان اردن به قرارداد گازی با اسرائیل/ کشته شدن ۳ نظامی روسیه در سوریه

اسامی افراد و نهادهای تحریم‌شده به شرح زیر هستند؛

 افراد تحریم‌شده
-محمدرضا آل علی
-علیرضا اتابکی
-رضا دستگیری
-آیت‌الله ابراهیمی
-ایمان صداقت
-علی شمس مولوی
-سلیمان ساکان - شهروند ترکیه‌ای
-اسدالله صیفی
-محمد وکیلی - مستقر در امارات

نهادهای تحریم‌شده
-شرکت کارگزاری بانک انصار
-صرافی انصار
-شرکت فناوری اطلاعات انصار
-تجارت اطلس دوویز- ترکیه‌ای
-صرافی اطلس
-شرکت «گلدن کومودیتیز»- امارات
-صرافی هیتال
-شرکت اطلس ایرانیان
-شرکت «لبرا مون»- امارات
-شرکت ناریا- امارات
-صرافی ساکان
-شرکت تجاری ساکان- امارات
-شرکت تجاری «بست لیدر»- امارات
-زاگرس پردیس کیش

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا هجدهم اردیبهشت‌ماه یکجانبه با نقض تعهدات آمریکا ذیل توافق هسته‌ای برجام کشورش را از این توافق خارج کرد. خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، تحریم‌های هسته‌ای که ذیل این توافق رفع شده بودند در دوره‌های ۹۰ و ۱۸۰ روزه احیا خواهند شد. 

واکنش عربستان به اقدام خصمانه ترامپ درباره جولان

رژیم سعودی تصمیم دولت آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن اشغالگری رژیم صهیونیستی در ارتفاعات جولان سوریه را محکوم کرد.

عربستان اعلام نمود: جولان بر اساس قطعنامه های بین المللی مرتبط سرزمینی عربی و اشغال شده است و اقدام دولت آمریکا نقض آشکار منشور سازمان ملل و اصول قوانین بین المللی و قطعنامه های شورای امنیت از جمله قطعنامه‌های شماره 242 و 497 شورای امنیت است.

رژیم سعودی همچنین تأکید کرد، اقدام دولت ترامپ درباره جولان پیامدهای منفی زیادی برای روند صلح در خاورمیانه و امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت.

این رژیم از همه طرف ها خواست به منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی احترام بگذارند.

تحریم 9 فرد و 14 نهاد مرتبط با ایران از سوی خزانه داری آمریکا+اسامی/ روایت ظریف از رد پیشنهاد ایران توسط عربستان/ رأی منفی نمایندگان اردن به قرارداد گازی با اسرائیل/ کشته شدن ۳ نظامی روسیه در سوریه

دونالد ترامپ روز دوشنبه در کاخ سفید فرمان به رسمیت شناختن اشغالگری اسرائیل در جولان سوریه را امضا کرد.

روایت ظریف از رد پیشنهاد ایران توسط عربستان

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: عربستان سعودی و متحدانش، طرح صلح ایران برای یمن را در آوریل ۲۰۱۵ رد کردند، و مدعی شدند که ظرف سه هفته به پیروزی می‌رسند.

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ تحمیلی علیه یمن به یک «کابوس» تبدیل شده، آورده است: در آستانه پنجمین سال این جنگ شرم‌آور، یادآوری می‌کنم که هنوز هم برای متوقف کردن کابوسی که این جنگ بدان بدل شده، زیاد دیر نشده است.

وزیر خارجه ایران در پایان از هشتگ انگلیسی «جنگ یمن را متوقف کنید» استفاده کرد.

رأی منفی نمایندگان اردن به قرارداد گازی با اسرائیل

نمایندگان پارلمان اردن، عصر سه‌شنبه قرارداد گازی با رژیم صهیونیستی را رد کردند و خواستار لغو آن شدند.

رجائی المعشر، معاون نخست وزیر اردن، خواستار مهلت شده است تا دولت بتواند نظر دادگاه قانون اساسی درباره صلاحیت پارلمان برای اعلام نظر درخصوص قرارداد گازی با اسرائیل را جویا شود.

روز جمعه گذشته، صدها اردنی در مخالفت با قرارداد واردات گاز از رژیم صهیونیستی و سیاست‌های دولت در قبال این قرارداد در امان پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

تحریم 9 فرد و 14 نهاد مرتبط با ایران از سوی خزانه داری آمریکا+اسامی/ روایت ظریف از رد پیشنهاد ایران توسط عربستان/ رأی منفی نمایندگان اردن به قرارداد گازی با اسرائیل/ کشته شدن ۳ نظامی روسیه در سوریه

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی که کمپین «گاز دشمن به ‌منزله اشغالگری است»، خواستار برگزاری آن شده بود بر مخالفت خود با قرارداد واردات گاز از رژیم صهیونیستی تأکید کردند و گفتند، این قرارداد به‌منزله ضربه به حاکمیت اردن و حمایت از اقتصاد رژیم اشغالگر هست.

شهروندان اردنی در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی از دولت اردن خواستار اقداماتی جسورانه همچون اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان و فراخواندن سفیر اردن از تل‌آویو شدند و تأکید کردند که اسرائیل وحشیانه‌ترین اقدامات تروریستی را علیه ملت فلسطین انجام می‌دهد.

مهر ماه 1395 ه.ش. شرکت ملی برق اردن قراردادی برای واردات حدود 45 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از فلسطین اشغالی به‌مدت پانزده سال امضا کرد که ارزش این قرارداد 15 میلیارد دلار اعلام شد.

هاله زواتی، وزیر نیرو و منابع زیرزمینی اردن پیش از این گفته بود، لغو قرارداد گاز با رژیم صهیونیستی یک و نیم میلیارد دلار به اردن خسارت وارد می‌کند.

کشته شدن سه نظامی روسیه در سوریه

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، سه نیروی نظامی این کشور در اواخر ماه فوریه (اواسط اسفند ماه سال گذشته) در جریان مبارزه با گروه‌های تروریستی کشته شدند.

بر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، در اواخر ماه فوریه، سه نیروی نظامی روسیه پس از ارسال کمک‌های انسان دوستانه به یکی از مناطق مسکونی در استان دیرالزور سوریه، با یک خودروی نظامی در حال بازگشت به محل استقرار خود بودند، در محاصره گروهی از تروریست‌ها قرار گرفته و پس از درگیری با آنها مفقودالاثر شدند.

در این بیانیه یادآوری شده، در نتیجه اقداماتی ویژه کشته شدن این نظامیان در جریان درگیری با تروریست‌ها مورد تأیید قرار گرفت. در جریان یک عملیات ویژه که در آن نیروهای نظامی روسیه و نیروهای ویژه شرکت داشتند، گروهی تروریستی متشکل از سی تروریست که در حمله به خودوری نیروهای نظامی روسی دست داشتند، به هلاکت رسیدند.

"عبدالستار السید" وزیر امور منطقه‌ای دولت سوریه که در مسکو به سر می‌برد، در گفت وگو با این خبرگزاری تأکید کرد که مبارزه با تروریسم در سوریه به ‌خاطر حمایت‌های برادران نظامی روسی به پیروزی رسیده است. این مقام سوری گفت: «ارتش ما در مبارزه با تروریست‌ها فداکاری بسیاری به خرج داده و در این راه قربانیان زیادی را تحمل کرده و در این جنگ، دولت روسیه و نیروهای نظامی این کشور حمایت کاملی از کشور ما کرده و در نتیجه پیروزی بر تروریست‌ها حاصل شده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷۴
اعراب درنهایت نوکران و غلامان اسراییل هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
غلامان حلقه به گوش
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
هلووووووووووووووووووو




حواست به اعراب خوزستانی
که هموطنانان عزیز ما باشن هست؟
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
واقعیت اینه که دولتهای عربی از اسرائیل میترسن و دلیلش هم تاریخیه و اون شکستهای پیاپی اعراب از ابتدای تشکیل اسرائیل و پس از اونه و اصولن اسراییل رو از جریان قدرتمند مدیریت جهانی یعنی دول ابرقدرت مثل آمریکا و اتحادیه اروپا و روسیه و چین و سازمانهای قدرتمند اقتصادی جدا نمیدونن که البته واقعیت هم دارد
و باید گفت اعراب چه برای دوستی و چه برای دشمنی با اسرائیل دلایل قانع کننده دارند و بر خلاف ایران که هنوز ایدئولوژی دشمنی با اسرائیل رو نتونسته به درستی تبیین کنه و اون جریان دفاع حق علیه باطل هم نخ نما شده چون خیلی جاها حق داره مظلوم میشه در برابر باطل ولی جمهوری اسلامی سکوت میکنه و تو علوم استراتزیک برعکس این رابطه فعلی ایران و اسراییل منطقیه قضیه هشت سال جنگ تحمیلی کل اعراب به نمایندگی صدام رو نباید فراموش کنیم
جناب ظریف
آنهایی که فریب طرحهارا میخو رند مردم هستند نه عربستان
شما برو اول اون سنگ برجام رو از چاه دربیار بعد بیا از سیاست صحبت کنید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
جناب ناشناس 09:10 امثال شما نه درک میکنید و نه میخواهید بفهمید که همسو با آمریکا هستید هر چند که شعار مرگ بر آمریکا را بدهید. مهم نگرش است و نه لقلقه زبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
امروز یک روزتاریخی است ...!!!!!!!
ظریف
شما با استعفای نمایشی و نشاندادی هیچ هدفی در سیاست نداری و فقط بلدی لبخند بزنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
خوب چرا با التماس استعفایش را رد شد.
خبری از اخراج آقازاده ها از آمریکا نیست؟با جناب هوک هستم.
فقط بلدن به مردم معمولی ظلم کنن.
این آمریکایی که خاک یک کشور دیگه رو میده به اسرائیل به چه چیزش میشه اعتماد کرد؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
آمریکا و متحداش تو خارج با مسئولین داخلی برای نابودی ایران و ایرانی هم قسم شده اند
کاملا مشخص است درز اطلاعات و جاسوسی خزانه داری آمریکا از FATF که دولت ایران به شکل غیررسمی و بدون مصوبه مجلس از ابتدای۹۵ عضوش شده منجر به تحریم و مسدود شدن حسابهای ایرانیان به هر بهانه ای میشود تا اقتصاد تعطیل و گرانی بیشتر و رضایت عربستان و اسراییل جلب شود.
حالا دولت باید پاسخ دهد چرا بدون مصوبه مجلس و مجمع عضو شده و چرا حالا که ما ۳سال عضو fatf هستیم ولی دلار و همه چیز ۴برابر شده است؟
قوه قضاییه و مدعی العموم کجاست؟
پس نباید مجمع رسما تصویبش کند چون قطعا fatf مانند ۳سال گذشته با محدودیت شدید ارزی همچنان باعث گرانی بیشتر ارزها و کالاها میشود
این موضوع مثل روز روشن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
خودم خوب نمیدانستم موضوع چیه الان متوجه شدم و‌مثبت دادم
قابل توجه علاقمندان به قدمزنی باوزیرخارجه شیطان بزرگ !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
قدم زدن گرباچف و رئیس جمهور امریکا
به زودی نوبت این گاو شیرده هم می شود
کافی است در قبال یکی از درخواست های نامشروع آمریکا مقاومت کند
انوقت زوال حکومت ننگین سعودی را در چند ثانیه شاهد خواهیم بود
اندکی صبر سحر نزدیک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
ساندیسی
پولی که یک ریالش خرج مردم نشه، همون بهتر که وارد نشه و تحریم بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
. توی خارج نشین اشک تمساح نریز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
استاد چون با فیلتر شکن اومده ای پیش عوض شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
تابناک فیلتر نیست و پرچم آمریکا و هلند واسه فیلتر شکن هست نه فرانسه
مهدی
| Germany |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
مردم می بینند که ثروت ملی با هزار طریق به بخش خودی ها انتقال می یابد و اکنون هم سهام نفتی را دولت به بانک ها میخواهد انتقال دهد .
خوب دوستمان از فرانسه حق دارد من هم با اینچنین تحریم هایی که جلوی خصوصی سازی را بگیرد موافقم با اینکه به هیچ عنوان طرف دار ترامپ و یا آمریکا نیستم.
این استیون مورچه هیچ نقطه ضعفی نداره روش کار بشه....!!!!
اقدام خصمانه ترامپ در مورد جولان!!!!!!
اقدام پوتین در برابر کریمه چه بود؟؟

اسراییل در جنگ شش روزه اعراب که به اسراییل حمله کردند بلندی های جولان را تصرف کرد آن هم نه امروز و دیروز بلکه دهها سال پیش اما پوتین بدون اینکه با اکراین جنگ ودرگیری داشته باشد به راحتی بخشی از این کشور را اشغال و آن را به خاک خود ضمیمه کرد کاش مدعیان اقدام روسیه را نیز محکوم می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
اربابت دولت قانونی اکراین رو ساقط کرد و در کریمه که اکثرا روس هستند همه پرسی شد. مقایسه شود با اشغال جولان توسط اون یکی اربابت! جولانی که حتی از نظر سازمان ملل و شورای امیت و اتحادیه ی اروپا و گوترش و ... خاک سوریه است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
و همچنین برادار اگه کمی صداقت داشتند آزار مسلمانان چینی توسط دولت چین رو محکوم می کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
هم اسراییل از جولان بره بیرون هم روسیه از کریمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
روسیه ستیزی بهت جایزه نمیدن چرا فکر مکینی بیای بگی پوتین فلان بهت جایزه میدن چرا انقد دشمن تراشی میکنید کم دمشن داریم با روسیه هم دشمن بشیم تو راحت میشی نمیدونم شاید کریمه مال شوری بوده ولیجولان مال سوریه بود چرا مسائل قاطی میکنی الان کریمه اونور دنیاست چه ارتباطی به ایران داره ولی نبود جولان برای ایران تهدید هست
ناشناس
| Austria |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
ارباب شما کیه جناب ناشناس 15:39 . زیاد هم سنگ اربابت رو به سینه نزن اربابت باعث تجزیه بخش بزرگی از این کشور بوده و مجلس این کشور رو به توپ بسته و گوشواره زنان و دخترکان این کشور رو با زور به جرم دفاع این مردم از خاکشون برای غرامت گرفته و ... زیاد سنگ اربابتو به سینه نزن شرق زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
گرچه کار روسیه مورد تایید جامعه بین الملل نیست، ولی تفاوت این است که پارلمان کریمه خواستار بازگشت به سرزمین مادری شد و مردم خواهان آن بودند
مهدی
| Germany |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
آنچه ترامپ در مورد بلندی های جولان انجام داده است هیچ ارزش قانونی و جهانی ندارد را همه میدانند.
این دعوا باید از طریق نهاد های قانونی بین المللی حل شود وما هم نباید فریب کلک های ترامپ را بخوریم.
ترامپ از جنگ در منطقه سود می برد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
ظلم روسیه به مسلمانان چچنی رو هم بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
کریمه جزو روسیه بود و در یک دوره تاریخی زمانی که اکراین جزو اتحاد شوروی بود به جمهوری اکراین الحاق گردید و اکنون با همه پرسی به سرزمین مادری خود روسیه ملحق گردید اما جولان جزو سوریه است و یک سرزمین عربی اسلامیست
در این چهار دهه یک مسئول موقت و دائمی برای مردم ایران با دلیل قابل قبول توضیح نداده است که دشمنی با آمریکا و اسراییل بر طبق کدام اصل تامین منافع ملی مردم و کشور ایران است.بر طبق کدام دلیل عقلانی و منافع ملی دشمنی با اسراییل و آمریکا که خسارات صدها میلیارد دلاری به کشور ما وارد کرده است توجیه می شود ؟ چرا با نظر خواهی و همه پرسی از مردم ایران تکلیف این دشمنی را روشن نمی کنند؟ گر آمریکا دشمن است چرا فرزندان و بستگان مسئولین همه در آمریکا زندگی می کنند؟!!!! اگر آمریکا دشمن است چگونه از نماینده مجلس گرفته تا برخی مسئولین دیگر گرین کارت آمریکا در جیبشان است؟!!!!
پاسخ ها
سراب
| France |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
نظر مردم مهم نیست
جمله شفاف تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
از جیب من و تو برای ایدئولوژی خودشون خرج می کنند. نظر ما هم باد هوا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
اسرایئل وطنت میخواد نمیفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
روسیه یه دشمنه از قبل تاریخو خوب بخون
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
اسراییل کجا ایران رو میخواد؟ از کجا درمیاریید این حرفا رو ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
اسرائیل ایران رو میخواد ؟!!!؟

توهم هم اندازه داره بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
من دلیلش رو بهت میگم اسرائیل فقط یک اهرم فشار هست با تحدید اسرائیل به نابودی ایران میتونه به دنیا فشار وارد کنه.
خیالشون از هسته ای راحت شده هرکاری بخوان میکنن مطئن هستند که در هر صورت برخی گرین کارتی در برجام میماند چه تحریم کنن چه نکنن یه زمانی شاه عربستان احمدی نژاد بغل می کرد حالا پیشنهاد مارا رد میکنن اینا همش نشنانس که در سیاست خارجی اشتباه حرکت کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
عزیزم ایران هرگز به بمب اتمی نمیرسید فوق غنی سازی ایران ۲۲ درصد بود برای رسیدن به بمب باید ۹۹ درصد غنی سازی بشه نهایت وقتی میدیدن اوضاع بحرانی هست
باعرص سلام خیانت کاران ایرانی از داعش بدتر می باشند .
اینده سوریه مال اکثریت سنی مذهبان انجا است نه جنگ سالاران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
اسد هم سنی هست علوی ها سنی هستند
سراب
| France |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
اسدینا مگه مسلمونن با اون وضع حجاب؟ ایران باید مستشار گشت ارشادم بفرسته سوریه15:41
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
هفتاد درصد یمن هم سنی هستند ولی بعضیا از سی درصد بقیه حمایت میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
نظرت در باره بحرین با اکثریت شیعه چیه ؟
و به دلیل اینکه آمریکا این نهادها و افراد را تحریم کرده بر اساس خبرها دولت ما هم حساب بانکی خانم نرگس کلباسی جهت کمک به زلزله زدگان سر پل ذهاب را به تلافی مسدود کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
ببین اگر حساب زیباکلام و مهناز افشار و نیکی کریمی مسدود نشده دویست سیصد میلیون بریز حساب اونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
به نظر من کهر درستی کرده وظیفه دولته از پول خزانه کمک کنه. مردم تو نون شب موندن پولی برای کمک ندارن پس این همه مالیات و بیمه و عوارض برای چی میگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
حالا به تو چی امثال تو که حاضر نیستی از کیف و حالت بزنی کمک کنی حرف نزن
بارالها! تمومش کن. ملت زجر میکشن و نمیدونن چه جوری زندگی میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
خدا حرف ادمای نا امید رو نمیشنوه بیخود خودتو خسته نکن
کاش مینوشتی‌این اسامی چکاره هستند
سران عرب دوستی عادل تر از آمریکا ندارند.چون در قضیه دزدی جولان از طرف اسراییل و به رسمیت شناختن از طرف دولت آمریکا این موضوع اثبات شده است.امیدوارم آمریکا باز هم از جلو به اعراب خنجر بزند
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
خداوکیلی الان جولان خیلی مهمه؟
همونطور که روسهای پلید و تو راسشون پوتین لاذقیه و طرطوس رو هاپولی کردن واسه منافع ملیشون اسرائیل هم همینطور کرد
بدترین نوع نفاق ومنافق کسانی هستند که با ظاهرسازی وعوامفریبی بدنبال دنیای خود هستند شهدا وحزب الهی های واقعی مردبودند و فرافکنی نمیکردند بعضیها میدانند نرمش قهرمانانه را رهبری مطرح کردند ونتیجه آن برجام شد که اتفاقا اگر اجرا میشد بسیار عالی بود واین اقلیت ظاهرساز میدانند گرفتاریهای بانکی و سیاست خارجی ما نتیجه سیاست صدورانقلاب ودفاع از مستضعفین عالم است حالا آیا این جوانمردی وسیاست اسلامی است که تمام مشکلات را از اجرای برجام بدانیم من دولت را قوی نمیدانم ولی ازالان بخاطر کرسیهای انتخاباتی دست به تخریب زدن راحرام میدانم شما با اصل اسلام ودین مشکل دارید دوست دارید با عوامفریبی کرسیها را اشغال وخانواده را به خارج منتقل کنید وخودهم با ته ریش ویقه درانی به ریاست داخلی ادامه دهید مردم ما آنگاه به مراد میرسند که شماهارا واقعا بشناسند مثل عابربانکی که ادعا میکند کسی اندازه من حسینیه ساخته است ؟؟؟؟؟؟؟
کی.آمریکا.نابود.میشود
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
زمانی که پیازهزارتومان بشه
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
امریکا نابود بشه مشکلات زندگی شما حل میشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
کشوری با اون همه جمعیت و قدرتمندترین کشور جهان از هر لحاظ ، چطوری نابود میشه ؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
مگه حکومتهای قدرتمند جهان پای برجا موندن که این یکی بمونه این هم رفتنی شک نکن
اونوقت نمیتونیم کوکا رو تحریم کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
این کوکا هایی که میخوری ارتباطی به اون کوکاهای امریکایی ندارن
دزدی قدس و الان جولان و تمسخر امرای عرب و... از طرف ترامپ میتونه دست مایه اتحاد جهان اسلام بشه. خوبه از این ظرفیتها استفاده بشه
ملت انقد فیلم هالیوودی دیدن که امرکیا اگر دادشونم بکشه میگن امریکا خوبه این هست کنترل فکر در قرن بیست یک
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
وقتی مردم به مسولیین کشوراعتمادنداشته باشن نتیجه اش میشه این
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
مشکل اینه که اینقدر به مردم ایران از طرف مسئولان ظلم شده که در برابرش تمام ظلم طالمان تاریخ لنگ میندازه و کاری به کنترل ذهن و فکر نداره
از وقتی روحانی رفت عراق و برگشت در نتیجه صادرات پیاز به عراق قیمت این محصول هم لاکچری شده
خیلی ممنون که هیچکدوم از کامنتهامو منتشر نکردی
یعنی چه انتظاری داری؟ یکه دزدی میکنه به نام اختلاس ماست مالیش میکنن و حالو حولش بجا تا آخر دنیا و اونوقت من یه کامنت هم نمیتونم نشر بدم
واقعا تو هم ادامه دموکراسی هستی مثل صدا وسیما ققط اسمت تابناکه و این رو بدون هر کسی یک نظر داره برای خودش و هیچ وقت نمیتونی همه رو همنظر با خودت بکنی این کاریه که صدا و سیما داره میکنه و میدونی نظر مردم رو دربارش
یا امام حسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
حالا چرا گریه میکنی داداش
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
خخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار