بازدید 8722
سرعت وزش باد به ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد

تشدید بارندگی‌ها در پایتخت

کد خبر: ۸۸۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 26 March 2019

مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره شدّت بارش‌ باران در پایتخت گفت: از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ اوج بارندگی‌ها را در تهران شاهد هستیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، یحیی زارع امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به شدت بارش‌ باران در پایتخت اظهار داشت: هسته مرکزی بارندگی در شهر تهران است که از ساعت 16:30 تا 19:30 اوج بارندگی‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: از ساعت 16:30 تا 19:30 پیک بارش‌ها در غرب تهران است که 17 میلی‌متر پیش‌بینی می‌شود که اگر این اتفاق رُخ دهد امکان سیلابی شدن وجود دارد که مدیریت آن نیازمند توجه جدی است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: از ساعت 19:30 تا 22:30 بارندگی‌ها در شرق تهران فعال می‌شود و از 22:30 قدری از شدّت بارندگی‌ها کاسته می‌شود اما تا ظهر فردا این سامانه بارشی در استان تهران وجود دارد.

زارع همچنین تصریح کرد: عصر امروز وزش باد 60 تا 70 کیلومتری در تهران پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه احتمال بارش تگرگ و رعد و برق نیز وجود دارد.

وی سپس با اشاره به میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته گفت: در آبعلی 33 میلی‌متر، تهران 18 میلی‌متر، چیتگر 20 میلی‌متر، دماوند 30 میلی‌متر، شمیرانات 25 میلی‌متر، شهریار 21 میلی‌متر، فیروزکوه 22 میلی‌متر و لواسانات 23 میلی‎‌متر بارش داشته‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از هفته آینده نیز سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود که اوج آن از دوشنبه هفته آینده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی