بازدید 20633
هزار و ششصد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

رحیم‌پورازغدی: برخی از درون حوزه خط امام و انقلاب را می‌کوبند/احمدی‌نژاد از رئیس جمهور شدن لاریجانی خبر داد!/«ابتکار» وارد ماجرای «فردوسی‌پور» شد/پیام اسحاق جهانگیری در تمجید از دکتر مصدق

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:پرواز‌های ماهان به پاریس لغو شد/سفیر اتریش ایرانیان را ستود/قدیمی‌ترین زندانی بدهکار آزاد شد/۱۰۳ میلیارد جریمه تعزیراتی متخلفان در آستانه نوروز ۹۸ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 20 March 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
رحیم‌پورازغدی: برخی از درون حوزه خط امام و انقلاب را می‌کوبند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی جریان‌ها در درون حوزه علمیه وجود دارند منتهی خفه شده و صدایشان در نمی‌آید، اما خط امام و انقلاب را می‌کوبند. حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی نقش حوزه علمیه در گام دوم انقلاب اسلامی در جمع طلاب اهوازی، با بیان اینکه بیانیه رهبر انقلاب کتابی عام برای جامعه است، خاطرنشان کرد: در این بیانیه شاید خطاب خاصی به نام روحانیت و حوزه نوشته نشده، اما به یک معنا مخاطب اصلی هستند چرا که اصل آغاز مرحله دوم چهل سالگی انقلاب اسلامی و بیان مفهوم تمدن سازی جدید اسلامی بدون حوزه، اجتهاد و مرجعیت و علما معنا ندارد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه انحطاط در ایران با انقلاب اسلامی به پایان رسید، اظهار داشت: ما موفق به تغییر رژیم سیاسی شدیم، اما در سایر امور اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، انقلاب اسلامی ما از سال ۱۳۵۷ آغاز و موانع ساخت نظام اسلامی در مسیر چنین حرکتی برداشته شد. رحیم پور ازغدی با بیان اینکه هیچ انقلابی چه دینی و غیر دینی در طول ۴۰ سال اخیر نتوانسته مسیر انقلاب اسلامی را بپیماید، عنوان داشت: انقلاب‌هایی که با شعار ضد استبداد بر سر کار آمدند به مرور زمان به نظام‌های استکباری محلی و منطقه‌ای تبدیل شدند با این حال ما توانستیم حکومت سلطنتی پهلوی را به پایگاه مردمی با پشتوانه دینی تبدیل کنیم.وی تصریح کرد: ما شعار می‌توانیم و باید را به جای نمی‌توانیم و نباید، نشاندیم و بزرگترین انقلاب را به وجود آوردیم.
 
تامین ارز برای واردکنندگان ممکن نیست

فاطمه مقیمی در گفت و گویی با «آزادی» درباره مشکل واردکنندگان توضیح داد: «در حال حاضر تامین ارز از طریق سیستم‌های مالی جدید مثل سامانه نیما و ... برای واردکنندگان ممکن نیست، زیرا پول حاصل از صادرات بازنگشته و با عدم موجودی مواجه هستند. در حقیقت یک دور باطل شکل گرفته و حتی دسترسی به ارز‌های متعلق به تجار نیز ممکن نیست، زیرا تجار به واسطه تعهداتی که داده‌اند، همه بدهکار سیستم‌های بانکی هستند.» به گفته وی، مشکل اساسی این است که از یک طرف ارز صادرکنندگان بیرون از کشور سرگردان مانده و وارد کنندگان در داخل کشور با مشکل تامین ارز مواجه هستند. 
 
احمدی‌نژاد از رئیس جمهور شدن لاریجانی خبر داد!

رئیس جمهور سابق گفت: اصلاح طلبان بر سر ریاست جمهوری علی لاریجانی معامله سیاسی کرده‌اند. محمود احمدی نژاد در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: همان کسانی که به بنده ایراد می‌گیرند چرا آقای مرتضوی را به دولت راه دادید، آیا یک بار به دستگاه قضایی گفته‌اند که چرا او را به عنوان دادستان منصوب کردید و اینقدر قدرت دادید؟ این از نکات جالب توجه در تاریخ معاصر ما محسوب می‌شود. مدعیان اصلاح‌طلبی جرات ندارند به آن‌ها انتقاد کنند. احمدی نژاد در ادامه می‌گوید: الان قرار است علی لاریجانی رئیس‌جمهور شود و آن‌ها بر سر این موضوع، معامله سیاسی کرده‌اند. اصلاح‌طلب‌ها رسما مصاحبه می‌کنند و می‌گویند که اگر ما متحد نشویم بار دیگر احمدی‌نژاد بر سر کار خواهد آمد. آن‌ها دنبال شراکت در قدرت هستند، چه در غیر اینصورت باید خواستار حضور همه طرف‌ها در انتخابات می‌شدند. آن‌ها شورای نگهبان را به رد صلاحیت احمدی‌نژاد ترغیب می‌کنند، زیرا او را یک رقیب جدی برای خود می‌دانند. بنده در دو انتخابات شرکت کردم و همه جریان‌های سیاسی در آن حضور داشتند و هیچ‌کس حتی نهضت آزادی هم ادعایی را مطرح نکرد. همه جریانات از جمله سلطنت‌طلب‌ها و اوباما رسما همه علیه بنده اعلام موضع کردند.
 
«ابتکار» وارد ماجرای «فردوسی‌پور» شد

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور، در حساب توییتری خود نوشت: «دوران برخورد‌های سلیقه‌ای و حذف رقیب گذشته، مردم حذف عادل فردوسی‌پور را نپذیرفته اند. آقای علی عسگری ریاست محترم رسانه ملی، لطفا به درخواست‌های ملی و واکنش‌های گسترده مردم توجه کنید و اعتبار رسانه ملی را فدای یک سلیقه خاص نکنید.»
 
پیام اسحاق جهانگیری در تمجید از دکتر مصدق
 
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، در حساب توییتری خود نوشت: «یاد آر ز. شمع مرده یاد آر (دهخدا). ٢٩ اسفند روز ‎ملی شدن صنعت نفت است، روزی که با تدبیر و همت ‎دکتر محمد مصدق، افقی نو در توسعه ملی ایران گشود و نام ایران را در نهاد‌های بین المللی و در میان جنبش‌های ضداستعماری جهان بلندآوازه کرد. از عظمت‌های تاریخ ایران درس‌های شایسته امروز بیاموزیم.»
 
پرواز‌های ماهان به پاریس لغو شد

مقامات شرکت هوایی ماهان از لغو پرواز‌های این شرکت به پاریس به دلیل تحریم‌ها خبر دادند. به گزارش فرانس ۲۴، شرکت هوایی «ماهان» مجبور به لغو پرواز ۱۲ فروردین به مقصد پاریس به دلیل تحریم‌های دولت فرانسه علیه این شرکت شد. این در حالی است که مقامات این شرکت از احتمال لغو پرواز‌های آتی ماهان به مقصد پاریس شدند. مقامات شرکت ماهان بدون ارائه توضیحات بیش‌تر «تحریم‌های فرانسه علیه ایران» دلیل لغو پرواز به پاریس عنوان کرده‌اند.
 
سفیر اتریش ایرانیان را ستود

سفیر اتریش در ایران فرارسیدن نوروز را تبریک گفت و از ایستادگی مردم ایران در برابر دشواری‌های اقتصادی تمجید کرد. در آستانه آغاز سال نو شمسی استفان شولتز سفیر اتریش در تهران پیامی در صفحه توئیتر خود منتشر کرد و فرارسیدن نوروز را تبریک گفت. شولتز در پیام خود برای تمام ایرانی‌ها نوروزی سرشار از شادی و لذت آرزو کرد و ایستادگی مردم ایران در برابر دشواری‌های اقتصادی را مورد تمجید و ستایش قرار داد. وی همچنین نوشت: نوروز یک میراث معنوی انسانی است که ۱۲ کشور با ۲۰ درصد جمعیت جهان این مراسم را جشن می‌گیرند. سفرای انگلیس و سوئیس نیز در پیام‌هایی توئیتری فرارسیدن نوروز را به مردم کشورمان تبریک گفته‌اند.
 
سفیر روسیه: به "اینستکس" خوشبین نیستم

سفیر روسیه در ایران در خصوص سازوکار اروپایی‌ها برای حمایت از تجارت با ایران (اینستکس) می‌گوید «امیدوارم که موفق باشند، امیدوارم، ولی شخصا خیلی خوشبین نیستم. انشاءالله که من اشتباه می‌کنم. ان‌شاءالله که اروپایی‌ها موفق باشند.»
 
خبر خوب سازمان شانگ‌های درباره ایران

دبیر کل سازمان همکاری شانگ‌های اعلام کرد که این سازمان در حال توافق با ایران برای عضویت رسمی تهران در این نهاد منطقه‌ای است. «ولادیمیر نوروف» روز چهارشنبه با اشاره به روند توسعه همکاری سازمان با کشور‌های عضو و ناظر تصریح کرد: اجماع نظر بالایی درباره عضویت رسمی ایران وجود دارد و با توجه به اینکه در یک برهه زمانی تحریم‌های ایران لغو شد، اعضای این سازمان در بیانیه 'چینگ دائو' در اجلاس سران در سال ۲۰۱۸ میلادی حمایت خود را از این موضوع اعلام کردند.
 
مذاکرات دولت برای واگذاری کیش به چینی‌ها غیرقانونی است

حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم با اشاره به تذکر کتبی خود به رئیس جمهور مبنی بر واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها، اظهار داشت: مذاکراتی از سوی دولت در حال انجام بود که جزیره کیش به مدت ۲۵ ساله به چینی‌ها واگذار شود. وی با تاکید بر اینکه اگر چنین مذاکرات و واگذاری‌هایی بخواهد صورت بگیرد باید در مجلس نیز بررسی شود، افزود: دولت حق انعقاد چنین قرارداد‌هایی را ندارد. معاهداتی که مربوط به واگذاری بخشی از سرزمین است باید در مجلس بررسی و بحث شود و دولت نمی‌تواند مستقیم به چنین موضوعاتی ورود کند. نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس ادامه داد: دولت مخفیانه کار‌هایی انجام می‌دهد، مخفیانه ۲۰۳۰ و «FATF» را امضا می‌کنند و یا مخفیانه امتیاز صید ماهی در آب‌های جنوب را به چینی‌ها واگذار می‌کند و همچنین درباره دریای خزر نیز بحث‌هایی انجام داده است که گزارشات آن‌ها را هم تاکنون ارائه نکرده‌اند و کشور از همه این مسائل متضرر شد. نوروزی در پاسخ به این پرسش که آیا مذاکرات با چینی‌ها درباره واگذاری کیش منتفی شده و یا ادامه دارد، گفت: بنده تذکر خود را به مسئولان دولتی داده‌ام و اگر مذکراتی در این خصوص انجام می‌شود قطعا جلوی آن را خواهیم گرفت و مسئولان چینی هم باید بدانند قطعا چنین واگذاری‌هایی صورت نخواهد گرفت. / تسنیم

تلاش پمپئو برای تروریستی اعلام کردن سپاه

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی از تلاش برخی مقامات کاخ سفید برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران خبر داد و نوشت: اقدامات آمریکا برای منزوی کردن ایران از طریق مجازات سیاست‌مداران و گروه‌های عراقی مورد حمایت تهران تنش‌ها میان بغداد و واشنگتن را تشدید کرده است. مایک پمپئو، وزیر امورخارجه آمریکا که موضع تهاجمی‌اش درقبال ایران تاکنون نیز روابط کشورش با متحدان اروپایی را دچار مشکل کرده است در حال اعمال فشار بر عراق است تا روابطش با کشور همسایه‌اش ایران را قطع کند. وی در هفته جاری به خاورمیانه سفر کرده است تا با مقامات کویت، لبنان و اسرائیل درباره مقابله با ایران گفتگو کند. /نیویورک تایمز
اقدامات شهرداری تهران تهی از بار فرهنگی است.محسن کوهکن ریزی با بیان اینکه عملکرد و تفکر اعضای فعلی شهرداری تهران برای اداره این کلان‌شهر مطلوب نیست، گفت: از سوی دیگر سازمان فرهنگی شهرداری تهران در این دوره عملکرد نامطلوبی داشته است و علی‌رغم آنکه این سازمان بسیار عریض و طویل است و میلیارد‌ها تومان اعتبار دارد، اما نمود و تأثیرات مؤثری از این سازمان در شهر تهران را نمی‌بینیم. وی تصریح کرد: متأسفانه اغلب تابلو‌هایی که در تهران نصب شده، برای تبلیغات کنسرت است و شهرداری از این طریق درآمد گزافی را به دست می‌آورد، اما برای ایامی، چون نوروز آنطور که باید و شاید تمهیداتی در سطح شهر در نظر گرفته نمی‌شود. نماینده مردم لنجان در مجلس با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری تهران تهی از بار فرهنگی است، افزود: اصلاح طلبان با این عملکرد ضعیف خود در تهران، بالاترین خدمت را به طیف اصولگرا کردند چرا که عملاً مشخص شد که شهرداری تهران در دوره قبل چه خدماتی را به این شهر عرضه کرد. /مهر

قدیمی‌ترین زندانی بدهکار آزاد شد

مصطفی محبی با اعلام این خبر اظهار داشت: «محمدرضا» که در یکی از شهرستان‌های استان گیلان کارخانه تولید دستمال کاغذی داشت به دلیل نوسانات بازار دچار ورشکستگی مالی شد که در نهایت بانک برای دریافت مطالبات خویش مبادرت به توقیف و ضبط کارخانه و اموال وی کرد. وی ادامه داد: محمدرضا که با وجود شکات فراوان و میلیاد‌ها تومان بدهی توان بازپرداخت و جلب رضایت آنان را نداشت به دلیل بیست سال زندانی بودن همسرش نیز از وی جدا شده و عملا کسی پیگیر نجانش نبود، ولی مددکاران زندان با پیگیری‌های مکرر و کسب رضایت شکات آزادی این مددجو را رقم زدند. مدیرکل زندان‌ها استان تهران خاطر نشان کرد: با پرداخت مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان از سوی خیرین محمدرضا ۶۷ ساله نام خویش را در کنار اعلام آزادی از بلندگو‌های بازداشتگاه‌های اوین شنید تا بتواند در این لحظات اعیاد مذهبی و ملی در کنار خانواده خویش آزادی خود را جشن بگیرد. هموطنان نیکوکار برای اهدای هدایای کمک‌های مالی برای زندانیان جرایم غیر عمد می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریم خان زند-خ سنایی- نبش اعرابی ۶ پلاک ۲۵ طبقه سوم و همچنین به سایت www.tehipro.ir اقدام کنند. / روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران

۱۰۳ میلیارد جریمه تعزیراتی متخلفان در آستانه نوروز ۹۸
 
سیدیاسر رایگانی در این رابطه اظهار کرد: در ۲۱ روز نخست اجرای طرح نوروز ۹۸، تعداد ۲ هزار و ۶۷۱ تیم گشت مشترک با مراجعه به محل‌های احتمالی وقوع تخلف، به بررسی ارائه کالا و خدمات در بازار پرداختند و حاصل برگزاری این گشت ها، انجام ۱۱ هزار و ۳۸۵ مورد بازرسی بوده است. وی افزود: در این بازرسی‌ها، ۴ هزار و ۹۲۰ واحد دارای تخلف بوده‌اند و متخلفان ۳ هزار و ۴۸۵ پرونده با حکم تعزیرات حکومتی ۱۰۳ میلیارد ریال جریمه شده‌اند. سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: با توجه به رویکرد پیشگیرانه سازمان در اجرای این طرح، در این بازه زمانی، ۲ هزار و ۷۰۳ واحد صنفی دارای تخلف با دریافت تذکر به اصلاح تخلف پرداختند و ۳ هزار و ۷۶۲ واحد صنفی نیز از کسبه منصف بودند که تخلفی نداشتند.

امکان بازنگری دو بار در سال بر روی حقوق و دستمزد کارگران متناسب با نرخ تورم
 
سیده فاطمه ذوالقدربا اشاره به تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال ۹۸ از سوی شورای عالی کار، گفت: به نظر می‌رسد شرایط اقتصادی سختی برای دستمزدبگیران اعم از کارگران و کارمندان بوجود آمده است، البته کسانی هستند که شرایط زندگی آن‌ها به مراتب از کارگران و کارمندان سخت‌تر است، کارگران کارخانجاتی که برخی از آن‌ها ٩ ماه است که حقوق دریافت نکرده اند و یا کارگرانی که شغل خود را در شرایط اقتصادی و تورمی سال ٩٧ از دست داده و بیکارند و عزت نفس آن‌ها اجازه نمی‌دهد از نهاد‌های حمایتی کمکی دریافت کنند هرچند کمک این نهاد‌ها نیز در برابر تورم موجود کمکی بسیار ناچیز و اندک است. ذوالقدر خاطرنشان کرد: در فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی پیشنهادی مبنی بر امکان بازنگری دو بار در سال بر روی حقوق و دستمزد کارگران متناسب با نرخ تورم را در دست بررسی داریم که امیدواریم با حمایت هرچه بیشتر نمایندگان در دستور کار صحن و تصویب نهایی قرار گیرد تا با ابزار قانونی قوی بتوانیم حقوق حقه کارگران را به عنوان سرمایه‌های انسانی ارزشمند کشور و به گونه‌ای که زندگی آبرومند و خالی از دغدغه معیشتی را داشته باشند، تأمین کنیم.

پاسخ وزیر نیرو به مخالفان انتقال آب دریای خزر

رضا اردکانیان وزیر نیرو در پاسخ به این پرسش که نمایندگان استان‌های شمالی با انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی مخالف هستند و برنامه وزارت نیرو در این باره چیست، گفت: وزارت نیرو هیچ طرحی را بدون مطالعه عملیاتی و اجرا نمی‌کند. وی با بیان اینکه "نمایندگان مجلس هم قطعاً از این نظر وزارت نیرو که ما باید طرح‌های مطالعاتی داشته باشیم حمایت می‌کنند"، تصریح کرد: انجام کار مطالعاتی به‌معنای اینکه پروژه‌ای حتماً اجرایی و انجام می‌شود نیست بلکه مطالعه انجام می‌شود که آیا پروژه‌ای عملیاتی بشود یا خیر. وزیر نیرو ادامه داد: کار مطالعه به‌روی یک پروژه به این معنی است که تحلیل هزینه و فایده شود و ملاحظات فنی و زیست‌محیطی پروژه در نظر گرفته شود. اردکانیان با تأکید بر اینکه تأمین آب شرب برای مردم به بهترین نحو و از هر طریقی با رعایت ملاحظات، وظیفه دولتهاست، گفت: بنده این اطمینان را به نمایندگان استان مازندران و سایر استان‌هایی که در معرض چنین طرحی هستند دادم که هیچ پروژه‌ای بدون انجام مطالعات دقیق عملیاتی و اجرایی نمی‌شود. وزیر نیرو تصریح کرد: اگر پروژه‌ای را شروع کنیم حتماً همه از قبل توجیه شده‌اند که این کار باید انجام شود و اگر شروع نکردیم باز هم همه توجیه شده‌اند که چرا پروژه عملیاتی نشده است. /خانه ملت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۱۲۶
ریاست جمهوری لاریجانی حربه جدید محمود برای جلب آراء و کسب حمایت مجدد مردم از خودش است ولی خبر نداره که لاریجانی هیچ شانسی برای رییس جمهور شدن ندارد و خود محمود هم برگ سوخته ای بیش نیست.

مهم اینست که مردم به دو طیف مختلف اصولگرا و اصلاحطلب هیچ اعتمادی ندارند و شاید در انتخابات ....... ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
من سال جدید را سال کار مضاعف، بدبختی مضاعف نامگذاری میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
حربه چیه راست میگه اصلاح طلبا که دیگه از چشم افتادن البته قرار نیست احمدی نژاد رئیس دولت بشه گزینه های بهتری و کاری موجود هست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
من سال جدید را سال دلار 50 هزار تومنی و گوشت 500 هزارتومنی نامگذاری میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
فکر نمیکردم شب عید و اینموقع در بخش نظرات فعال باشید.صرفنظر از همه مشکلات سال جدید رو به شما عزیزان تابناکی که با وجود خطوط قرمز فراوان،منصفانه سعی در رساندن اخبار و متقابلا نظرات مردم به مردم و مسئولین داشتید صمیمانه تبریک عرض میکنم.به نوبه خودتون قدمهایی محکم در خدمت به این سرزمین بر میدارین،خدا قوت.امیدوارم علی رغم این سختیها و تنگناها و گرانیها کانون خانوادتون گرم باشه و سال بهتری داشته باشید.همچنین برای خوانندگان محترم این سایت هم ارزوی روزهای بهتر دارم.ارادتمند شما یکی از هزاران خواننده همیشگی تابناک
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
یک تار موی محمود به تمام ائتلاف اعتدال و اصلاحات می ارزد
ناشناس
| Romania |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
در جمهوری اسلامی فقط دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب داریم، یعنی میگی مردم به این دو طیف اعتماد ندارن؟ عجیب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
ـــــــــــــالـــــــــــــ نـــــــــــــــــــــــــو مبــــــــارڪــــــــــــــــــــ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
جالبه کسی در مورد کیش اظهار نظر نکرده؟ بالاخره از یک منبع رسمی ما خبر واگذاری کیش به چینی ها را شنیدیم پس حرفی که کانالهای تلگرامی می زدند و تکذیب می شد درسته.وقتی چنین خبرهایی از زمان تغییر فرا رسیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
سال جدید تعرفه ویزیت دو دقیقه ای پزشک 13 درصد افزایش یافت. احسنت. دو دقیقه ویزیت 50 هزار تومان.
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
یک تار موی احمدی نژاد به کل چهل میلیون اصلاح طلبان می ارزد . کاپشن احمدی نژاد چی . پیکانش چی . چند میلیارد می ارزد .شما اسمتان ارزشی هست اصلا نمیدونید چی ارزش هست چی نیست . واقعا ارزش اینو داشت که یک پیکان قراضه را دو میلیارد بخری و دوباره از همان سبستم چند میلیارد وام بگیری و رانت بگیری . سیاست را با اخلاق عاطی کردین هم مردم را گرفتار کردین هم دنیای ما را خراب کردید .
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
من سال جدیدراسال صادرات کالاهای اساسی (موردنیاز)مردم نامگذاری میکنم،باشدکه قشرضعیف بدبخترشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
...میشه بسه...
مهدی
| Germany |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
سال همه پرسی ها مبارک باد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
ملت شعار از صدر تا ذیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
در انتخابات آتی مشارکت بشدت پایین خواهد بود( البته اگه آمار درست بدهند) چون طرفداران اصلاح طلبی در انتخابات شرکت نخواهند کرد، و با شرکت کم مردم ، قطعا اصولگرایان ( خصوصا پایداریها) پیروز انتخابات خواهند بود، لاریجانی قطعا شکست خواهد خورد
اقای احمدی نژاد مغلطه نفرمایید.دستگاه قضایی قصاص قبل از جنایت نمیتواند انجام بدهد.مرتضوی بعد از قضیه کهریزک اعمال غیر قانونی و غیر انسانیش بر همگان روشن شد و شما با انتصاب وی در تامین اجتماعی به خانواده های اسیب دیدگان کهریزک دهن کجی کردید.شما باز هم با فرار به جلو جایگاه خودتان بعنوان مقصر را با یک طلبکار عوض کردید ولی دست شما متاسفانه خوانده شده و باید نوع بازیتان را عوض بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
احمدی نژاد یک ماموریت داشت که هاشمی را از قدرت سیاسی کنار بزند و موفق هم بوده بنابراین جواب کسانی که میگویند دمکراسی بدرد نمیخورد . دمکراسی در چنین جاهای خیلی خوب عمل میکنه که بخاطر و دلایل سیاسی تو پخش زنده هر چه میتونی طرف مقابلت را میکوبی
از محمود میخواهیم ما ملت فریب خورده توسط اصلاحطلبان را وارد دعوای خصوصی خودش نکنه .

برای ما هردوی شما بازنده انتخابات بعدی بحساب می آیید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
البته اگر شورای نگهبان بگذارد فردی بدون وابستگی به یکی از این دو جناح وارد انتخابات شود. و اما، اول اینکه قطعاً اجازه نخواهند داد و اما به فرض محال اجازه بدهند همه می دانیم که رئیس جمهور در این مملکت فقط یک تدارکچی بیشتر نیست و تمام تصمیمات اصلی در یک دولت در سایه گرفته می شود.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
کلا شانرده تا وزارتخانه داریم برای هر وزارت خانه یک دولت در سایه گداشتند که هم کار موازی با دولت انجام دهند هم کار را جوری انجام دهند و مدیریت کنند که بتوانند دوستان و اشنیان خودشان که پرچم اتیش میزنند بکار گمارده شوند . بنابراین چنین سیاستی را بعدا بکار گرفتند که اگر قرار باشد خصوصی شکل بگیرد بچه های سیاسی و اصولگرا را کی کار میدهد که سر کار اداره به موی سر و جوراب مردم گیر بدهند هیچ شرکتی به انها بابت گیر دادن موی سر و لباس مردم و کارگر مزد نخواهد داد . داستان چنین هست
مهدی
| Germany |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
انتخاباتی که از حالا نتیجه اش مشخص است انتخابات نیست
دولت حق ندارد وطنفروشی کند ...........یعنی چه کیش به چینی ها واگذار شود ..........مثل قاجارها مملکت را به باد ندهید.......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
اول اینکه قاجار و پهلوی هر دو به باد می دادن
بعدش هم اینکه کسی قرار نیست سند بزند به نام چینی ها
دانیال
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
سندش را هم اینها خواهند زد کمی صبر فقط میخواد
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
قراردادهای اجاره سرزمین های ایران، هرگز به اتمام نرسید و نتوانستیم آنها را پس بگیریم. کیش هم امکان دارد این سرنوشت را پیدا کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
آقایان دولتی بفرمایند که با اجازه چه کسی چوب حراج به خاک این مملکت زده اند. مگر مردم صاحب این کشور نیستند. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
الان کشورها این کار را می کنند ولی تحت حاکمیت دولت مرکزی
هیچ وقت قرارداد سرمینی نداشتیم که بخواهد برگرددو با جنگ ها از دست دادیم
سال نو شما همو طن های عزیز پر از شادی وسلامت همچنین دکتر احمدی نزاد حامی مردم مستصعف عرصم به خدمت اقای احمدی نزاد ملت از اقای لاریجانی در چند سالی که ریاست مجلس را بر عهده داشت کار مثبتی ندیدن وبه یقین به اقای لاریجانی رای نخواهند انشاله
در مورد زندانیان مالی و جرائم غیر عمد می شود در زمان اعطای عفو راهکار و ترتیبی اتخاذ کرد که زندانیانی که توان مالی دارند و مشمول عفو واقع می شوند مدت حبس انها منوط به پرداخت مبلغی برای ازادی دیگر زندانیان مالی و جرائم غیر عمد منظور شود. البته تبدیل به جزای نقدی نشود تا به خزانه دولت واریز گردد
ابتکار و اشنا و جهانگیری ، اگر از کاسبی سیاسی با
فردوسی پور فارغ شدید، به فکر سیل زدگان گنبد هم باشید!
ظاهرا برنامه نود سالم ترین تفریح تلویزیونی فرزند خانم ابتکار بوده

شما را چه به این کارها ؟؟؟
درود خداوند بر احمدی نژاد و پیروانش

سلام فرشتگان بر شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
درود بر روحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
احمدی نژاد = لاریجانی = روحانی = جلیلی = ... مردم خیلی بهتر شدند .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
درود بر خاتمی که با دادن هزینه زیاد سیاسی باعث شد مردم بتوانند حداقل انتقاد خودشان را در سایت تابناک اعلام کنند . در صورتی تندروها از اول با اینترنت مشکل داشتند و هنوز هم دارند
منتقد
| Germany |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
درود بر مردم !!!!!فقط همین . بقیه را ولش !
آقای جهانگیری !
دکتر مصدق اگر در قید حیات بودند حتما در رسانه ها اعلام میکردند هیچ نیازی به تعریف و تمجید شما و دولت تدبیر و کلید ندارد. بروید به کار خودتان باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
اگر مصدق تا حالا زنده بود همین افراطیون اجازه نمیدادند تا درب منزل تا سر کوچه قدم بزند چون هنوز میگویند هر که با ما نیست نباید ابراز و نظر سیاسی کند . سیاستی درست هست که ما میگوییم . هر کس از روی پرچم‌کشورها عبور نکند با ما نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
رئیس هیات امنای مسجد ما ( یکی از روستاهای تالش) یه بار یادمه که در مسجد گفت هر کس که مرگ بر آمریکا نمیگه مسجد نیاد
سلبریتی ها کمپین تحریم صدا وسیما رو شروع کردند..
امیدوار شدیم امسال سال تحویل ، چند تا ادم حسابی دعوت بشن....باز همون سلبریتی ها پای ثابت برنامه ها هستند!!
شما ها خوب می دونید اگر تلویزیون نباشه ،یه ماهه فراموش می شید..
مجری جشن شبکه ۳ امروز فاش کرد که برخی سلبریتی ها تلفنی در خواست کردند که اونا رو هم دعوت کنند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
چقدر ساده ای که ادعاهای تلویزبونچی ها را باور می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
فرمایش شما درسته.......بشرطی که شبکه های مجازی نباشن.تموم شد دوره صدارت تلویزیون
:)
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
مجری شبکه سه اشتباه به عرص شما رسانده . نشان به این نشان که در رای فردوسی پور دستکاری شده . زیاد خوش باور نباش . اگر میتونی به پیراهن خودت اعتماد کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
من که به حرفای مجری تلوزیون اعتماد ندارم، خصوصا که شبکه ۳ باشه
خانم ابتکار !

چه خبر از فرزند عزیزتان؟
ایشان قصد پیوستن به مدافعان حرم را ندارند ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
نوکر مدافعین حرم
| United States of America |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
شما خودتون مدافع حرم هستید؟ تفکر شما جز نفرت
پراکنی چه اثری داره؟ شما در زمین دشمن هستید، متاسفم.
خدمت برادر بزرگوار مون اقای جهانگیری عرض کنم که فرمایش شما متین ومن میخوام بدونم شما و بقیه دوستان شما برا این مملکت انجام دادین در روزگاری که همه اوضاع در دست شما بود ودر دوره اقای مصدق کاری به این بزرگی در دورهای که اون همه خفه قان وسرکوب وجود داشت صنعت نفت رو ملی کرد وشما دوباره با زدوبند کارهای کردین که دل هر ازد مرد.وطن پرست رو به درد اوردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
یکی از کارهای دولت جهانگیری زنده کردن نام مصدق در دوره ایست که رفتن به سر خاک مصدق ممنوع و کوبیدن مصدق عین انقلابیگری است
خانواده لاریجانی هرگز نمیتونن در قامت ریاست جمهور عرض اندام کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
هر چی خاتمی گفت من و گروه اصلاحات کهری ندارند که چه کسی شعار اصلاحات را میدهد اگر سید خاتمی گفتند که به فلان شخصیت رای دهید ما اطاعت میکنیم .
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
باعرض پوزش ازخداوند،ولی اگه خودخداهم بگه به فلان شخص رای بدیدمن واطرافیانم دیگه هرگزرای نمیدهیم
برجام هنوز دارد کار می کند= پرواز ماهان به فرانسه ان هم کشور اروپایی به خاطر تحریم لغو و منع شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
دوست عزیز از ترس آمریکا است که
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
اروپا وقتی چند تا شرکت بزرگش توسط امریکا جریمه شوند دیگر نمیتوانند با ایران رابطه داشته باشند یعنی امریکا چون صنعت و اقتصاد بازی را دارد اگر هر هواپیمایی تحریمش را دور بزند حق ورود به خاک امریکا را ندارد
اقای کوهکن درامد تبلیغات کنسرت گراف نیست.گزاف در امد مجوز مال و پاساژ در کوچه ۸ متریست.مجوز شهرک باستی هیلز است.در مجوز غیر قانونی برجهاست.در مجوز کوهخواریست.بهتر است این بازیها وسخنان بچگانه را تمام بفرمایید
دولت واداده چه اشتیاقی دارد برای خارجی ها چه اروپا و امریکا چه چین و دیگران
یک کم یواش عالی جنابان دولت
اصلاح طلب ها که در ورطه سقوط قرار دارند چطور می خواهند برای ریاست جمهوری بعدی تعیین تکلیف کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
در ۱۴۰۰ اصلا بحث اصلاحات نیست بلکه این مطالبه بوده که مردم دنبال ازادی بیان و عقیده و حقوق برابر بودند . هر کسی که چنین شعاری را بدهد و خاتمی تایید کند ۲۴ میلیون + ۱۶ میلیون رای خفته را هم خواهد داشت . اصولگرایان اگر تمام نخکد و کشمش را هم مجانی بدهند همان ۱۶ میلیون هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
سال ۱۴۰۰ همان ۱۶ میلیون شاید یه کم بیشتر در انتخابات شر کت کنند و قطعا اصولگرایان برنده انتخاباتند
امریکایی ها چقدر احمق هستند بعد از این همه سال فشار هنوز درس نگرفتند و هر سال می گذرد نفوذ ایران بیشتر می شود و امریکایی ها دستشان بسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
به عمل کار برآید به سخنرانی ( سخندانی) نیست
ولی اقای همتی بنده خدا به اینتکس خیلی خیلی خیلی خوشبین هستند
تعریف و تمجید آقای جهانگیری هم به افتخارات محمدمصدق اضافه شد!
اگر قرارداد با چین فقط سرمایه گذاری باشد و نخواسته باشند سودش را در سال به صورت کامل خارج کنند یعنی بخش اعظمی از سود ان باید در کیش یا کشور باقی بماند هیچ ایرادی نداره وگرنه غیر قانونی است
شخص ....دولت در کجا درس خوانده؟!!!!
و معلوم است که چرا به خارجی ها خیلی دل بستگی دارد و نمونه ان برجام و fatf و ۲۰۳۰ و تقسیم دریای خزر که به نام خودش بزند و هول است و حالا هم چین و هند
روحانی چیزی از اصلاح طلبی باقی نذاشت که بخواهد با لاریجانی ائتلاف کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
روحانی اصلاح طلب نیست داداش چقدر تو کلت فرو کنیم که با زرنگ بازی در سیاست نظر اصلاح طلبان را جذب خودش کرد .کشور ایران اخر با همان گفتمان اصلاحات پیشرفت میکند چون نظر ازغدی در کلاس های اجباری خریدار دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
تکرار مرد
بلبل که نبودیم بخوانیم به گلزار

جغدی شده شبگیر به ویرانه بگرییم

استاد شهریار
خیلی جالبه احمدی نژاد اگر ضرری همچون تحریم ها به کشور زد حداقل یک چیز هایی را حفظ کرد ولی این دولت که دیگر شورش را دراورده
من از رهبری می خوام این دولت را برکنار کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
اینقدر غر نزن اشکنه بخور . برای خیلی از مسایل سیاسی ردزه بگیر گوشت نخور . کفش نپوش . اقتصاد مال ما هست نه مال شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
نسخه تحریم کشور توسط ترامپ دقیقا نتیجه رفتار احمدی نژاد بوده و هست زیرا احمدی نژاد دنیا را علیه کشور ما متحد کرد. و آثار مخربش ردر ایران سال ها باقی است
چرا دولت از متن مشکلات فرارمیکند و به حاشیه ها میپردازد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
به حاشیه زدن که همه روز باب شده . ازعدی به حاشیه نزده .اینهمه به حاشیه میزنند کی شاکی هست . روز و شب در حاشیه ایم
سال آینده را سال بستن سنگ بر شکم خود وخانواده بنامیم.
جناب بطحایی که منو شرمنده زن بچه ام تو شب عید کردی ، چی شد پرداخت ۹۰ درصد معوقات ؟؟؟! این پست مقامها بد جوری مسئولان رو شیفته کرده
این دولت خیلی وقت است از دید مردم مشروعیت مدیریتی و کفایت ندارد و باید تکلیف خودش را معلوم کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
برو جرات داری مسولین دیگر هم یه تلنگری حداقل یه اخمی بفرمایید .چون در چنین مواردی فقط دولت نیست . دولت و مجلس اگر فقط بود مشکلی نبود چون هر چهار سال تعییر میکنند ولی در نهاد ها از یک جا به جای دیگر انتصاب میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
پرچم امریکا خودت را به کوری می زنی یا واقعا نمی فهمی چه خبر است؟
ناشناس
| France |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
۲۲.۴۹
احسنت.شجاعت دُر گرانیست که در این دوره یافت نشود.حرف اصلی را شما زدید
همانطورکه درسه شب گذشته اعلام کردیم برای بنده هیچ یک از کامنت ها نظرات انتقادات پیشنهادات وحمایت از این جناح وآن جناح ذره ای ارزش واهمیت ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
تو که توهمت از روحانی هم بیشتره، چی میزنی اینقدر بهت اعتماد به سقف میده؟
آقای لاریجانی اگه می خواد رئیس جمهور شود ابتدا دلار رو بایست به کانال ۴۰۰۰ تومن برسونه بعد در غیر اینصورت بعید است مردم پای صندوق بیایند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
دلار اگر ۴۰۰۰ تومان کاهش پیدا کنه باید خیلی از اصلاحات سیاسی و اقتصادی را پله به پله انهم با صد تا اصلاح امکان پدیر هست اولین قدم دور کردن اقتصاد از سیاست و دولت هست چون ۹۰ درصد اقتصاد دست دولت هست و مردم ۱۰ درصد از امور مالی را در اختیار دارند ایا حاصر هستند از اقتصاد و پول و ثروت کنار بروند
قصد جسارت ندارم اما با این واگذاری ها و امتیازاتی که به خارجی ها داشته اید آیا جایی برای مسخره کردن قاجارها گذاشته اید.؟؟؟
سفیر روسیه: به "اینستکس" خوشبین نیستم

سفیر روسیه در ایران در خصوص سازوکار اروپایی‌ها برای حمایت از تجارت با ایران (اینستکس) می‌گوید «امیدوارم که موفق باشند، امیدوارم، ولی شخصا خیلی خوشبین نیستم. انشاءالله که من اشتباه می‌کنم. ان‌شاءالله که اروپایی‌ها موفق باشند.»
بیچاره بورس !!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
مثل روز روشن است که روسیه همچون ترامپ و اسرائیل و عربستان و تند روها ، خواهان شکست اینستکس اروپا هستند
۶سال تنبلی و دروغ دیدیم
واگذاری هروجب ازخاک ایران خیانت به وطن است این بدترین کار است
فقط آزاد اندیشان ماندگارند.عادل دوستت دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
عادل وقتی برنامه نود را راه اندازی کرد مدیر شبکه سه یازده سالش بود
بی خود کردین شما امریکایی ها و منتظر کشته شدن نظامیان بیشترتون در منطقه باشید
سال جدید را من سال اختلاس بیشتر و فلاکت مضاعف نامگذاری میکنم
درود بر فردوسي پور واميد بركناري مديران با ژن خوب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
مافیای فوتبال کمرنگ میشود با رفتنش
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
سایتی از قول علی پروین نوشته است که ایشان از برنامه ۹۰خوشش نمیامد چون تنش ها را زیاد میکرده و برای جامعه ورزشی خصوصا فوتبال دستاوردی نداشته است .
ینی روحانی روش میشه امسالم اس ام اس تبریک عید بفرسته؟!
آقای جهانگیری از اینکه از مرحوم دکتر مصدق یاد کردید. عالی بود حالا دستور بدهید در تمامی میادین اصلی شهرهای کشور مجسمه مصدق کبیر را نصب کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
کسی جرات نمیکنه حتی بگوید که مصدق صنعت نفت را ملی کرد چون میخواند پای کاشانی هم در چنین مسایلی را دخیل بدانند بعد از ۶۰ سال معلوم نیست مصدق نفت را ملی کرد یا کاشانی . نوه کاشانی میگوید پدر بزرگم نفت را ملی کرد ...
چقدر خسته ام... خسته از دلهره آینده... خسته از شرایطی که بهتر نمیشه.. خسته از سرنوشتی که رقم خورده... خسته از انتظار بهبودی که بی گمان حاصل نمی شه... خسته ام بی نهایت خسته.
محمود دلخوش نباش به این چند نفری که برات هورا میکشن از بین جمعیت ۲۰۰ هزار نفری هر شهر عمو پورنک هم بره بیشتر ازش استقبال میشه ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
آه و نفرین هاشمی احمدی نژاد را درگیر کرده بطوری که بصورت بی قرار رو صندلی میشنیه و از همه امور کشور گلایه داره بجز به عملکرد خودش . قدرت دمکراسی نبود کنترل کردن احمدی نزاد خیلی سخت میشد یعنی با هر ترفندی میخواهد به سیاست برگردد . چنین روشی در آینده سیاسی کشور خطرناک هست چون تاریخ ثابت کرده . هیتلر چگونه وارد فصای سیاسی شد و بعدا چی شد بخوانید . سرنوشت ممالک بلوک شرق را بخولنید به بهانه اینکه حق کشاورز و کارگر را بدهند چه بلای سر کشاورزان و کارگران اوردند .
اقای جهانگیری دکتر مصدق افتخار تاریخ وملت ایران است نیازی به تمجیدشما ندارد
اوضاع وخیمی در انتظار کشور است و زمامداران بی خیال دنبال شعار هستند
نگرانم که آینده کودکان و نوجوانان این سرزمین چه خواهد شد با دلار 50 هزار تومانی گوشت 500 ت مرغ و تخم مرغ 50هراز تومانی و برنج 50هزار و روغن 50هزار و یارانه 45000ت
اصلاح طلبی مرد.دیگه هیچوقت اصلاح طلبان نمی توانند با تکرار مردم را بفریبند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
اصولگرا هم هیچ تحفه ای نیست . نمیشه تو گوش بچه مردم بخاطر نوع پوشش لباس سیلی زد بعد از همان مردم سیلی خورده خواست به اصولگرا رای بدهند . چنین‌گفتمانی در دمکراسی معنی ندارد . دمکراسی فردی را دوست دارد که نجیب باشد نه سر خود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
اینها دوباره میان تکرار میکنن
مسئله فردوسی پور نشان می دهد که حرف مردم چقدر ارزش دارد. این عملکرد اثر زیادی بر روی افکار مردم خواهد گذاشت....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
مردم چکاره هستند .مردم باید باید گوش بفرمان و مطیع باشند . مردم کجا صلاح خودشان را میدانند . صلاح مردم را خسروان‌میدانند
بدترین شکنجه برا رحیم پورازغدی اینه که عید نوروز رو بهش تبریک بگی
دل خراب من دگر خراب تر نمی شود كه خنجر غمت از این خراب تر نمی زند گذر گهی است پر ستم كه اندرو به غیر غم یكی صلای آشنا به رهگذر نمی زند
ضمن تشکر از سفرای محترم مقیم تهران ، که با احترام خاص و با انگیزه انسانی فرا رسیدن نوروز و سال نو برای مردم ایران تبریک گفته و از تحمل مردم از دشواری تحریم ها تمجید کرده اند. ملت بزرگ ایران از سفرای محترم مقیم ایران و سازمان های بین المللی تقاضای قانونی و بحق دارند. اجازه بدهند ملت ایران زندگی مناسب خود را بکنند. ملت ایران یکی از بهترین و انسانی ترین و بی آزار ترین مردم دنیاست. تحریم ایران نمی توانند معقول و منطقی و قانونی برحسب رفتارش باشد.
آقای جهانگیری واقعا حیف بزرگ مردان ایران فوت کردند. افراد کارنابلد و مغفلان بی تقوا جای آنها نشستند. که هیچ دغدغه سلامتی و زندگی مردم و کشور ندارند. مشکل اساسی رفتارهای تبعیض آمیز و بی عدالتی و خباثت و عدم قانونگرایی مسئولان است.
درواپسین دقیقه های سال ۱۳۹۷ بااطمینان کامل میگم که هنوز امیدوارم.
درود به شرف آقای جهانگیری که یادی از دکتر مصدق یکی از شریف ترین ومظلوم ترین سیاست مداردوران معاصر ایران که دارایی خودرا در راه تلاش برای آوردن حقیقی نفت در سفره های مردم تلاش وانجام داد 2-اگر دولت چنین اشتباهی در واگذاری ذره ای از خاک ایران را به هرصورتی به چین واگذار کند بایستی در دادگاه پاسخگو بشود
تابناک ، گله از شما و سایر رسانه های درون ایران که یادی از بزرگ مرد تاریخ ایران دکتر مصدق ، بانی ملی شدن نفت ایران و .... نکردید .
درود بر احمدی نژاد و یارانش
نعطیلی برنامه نود برای همه ی مردم ثابت شد که مسئولین پشیزی به سلایق مردم اهمیت نمی دهندومسئولین تلویزیون با این کار نسنجیده خود مردم را تشویق به دیدن برنامهای ماهواره ای می کنند
خانم ابتکار از همان جائی که تو فهمیدی مردم رد عادل فردوسی را قبول نکردند ماهم فهمیدیم مردم شما را قبول ندارند
دولت جناب روحانی را چطوری تا2 سال دیگه تحمل کنیم.متاسفانه 30سال دولت دست اصلاح طلب ها بوده و این وضع مملکت هست.اگر یه نفر بود که گوش به رهبری میداد این اتفاقات نمی افتاد.هوشیار باشید ملت
خانم ابتکار خیلی دقیق فرمودید. چون خود شما بدلیل درخواست مردم !! معاون رییس جمهور شدین و الان هم برای شما قربان صدقه می روند پس عادل فردوسی پور هم باید سرجاش باشه!
مگر قرار است ۸۰۰ میلیارد کسب درآمد کنیم وآنرا بدست دولتی آزموده شده بدهیم واو هم آنرا.....؟ویا میخواهیم به لاکچری زیستان یارانه ۴۵هزار تومانی بدهیم ویا بابک زنجان های دیگری درست کنیم؟.
سال جدید سال فروپاشی کامل تولید هست.
سال ابر اختلاسها
سال فقر بدبختی سال گوشت۵۰۰هزاری و
به رحیم پور ازغدی بفرمایید شما کاملا صحیح می فرمایید البته به جان عمه ات
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی