بازدید 17021

ارزان‌ترین قیمت کناف و کاغذ دیواری

کد خبر: ۸۸۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 13 March 2019
قطعا یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد تغییرات اساسی در تغییر دکوراسیون، طراحی‌های جذاب با کاغذ دیواری و سقف کاذب است. سقف کاذب یک سقف ثانویه است که با کمی فاصله زیر سقف اصلی قرار می‌گیرد. این سقف توسط قابی فلزی، آلومینیومی، چوبی و یا از جنس پروفیل‌های گالوانیزه به سقف اصلی گیر می‌کند و به حالت تعلیق در می‌آید. تیم تخصصی رویامال ارائه دهنده ارزان‌ترین قیمت کناف در زمینه بازسازی با اجرای سقف کاذب می‌باشد. انواع سقف‌های کاذب بر اساس مواد استفاده شده در کار، عبارتند از:: سقف‌های چوبی، سقف گچ، سقف آرمسترانگ، سقف PVC و ...
 
ارزان‌ترین قیمت کناف و کاغذ دیواری
 
 

انواع سقف کاذب

سقف کاذب شاخه‌ای از معماری داخلی است که برای پوشش سقف اصلی به‌کار می‌رود و می‌تواند به‌صورت گچی، چوبی، فلزات رنگین، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، آهنی، ورق‌های فلزی روکش‌دار، آلومینیومی و کامپوزیت نصب گردد و در هر حالت قابلیت اجرا به‌صورت واحد یا ترکیبی را داراست.
 
 
ارزان‌ترین قیمت کناف و کاغذ دیواری
 

سقف کاذب گچی دارای وزن کم، مقاوم در برابر آتش و عایق حرارتی می‌باشد. انعطاف پذیری این مدل سقف و قابلیت تغییر شکل به هر طرح و مدلی از ویژگی‌های جذاب آن است و برای طراحی زینتی و فضا‌هایی که نیاز به نور دارند، مناسب می‌باشد و می‌توان ارزان‌ترین قیمت کناف را از میان این نوع سقف‌ها پیدا کرد. همچنین سقف پلاستیکی پی وی سی در برابر آب مقاوم بوده و هزینه نگهداری پایینی دارد. سقف کاذب آکوستیک نیز به وسیله مصالحی نظیر بلاک گچی، بلاک چوبی، ورقه مقوایی فشرده ساخته می‌شود و برای سالن‌هایی مانند سینما، سالن آمفی تئاتر، سالن سخنرانی و ... مناسب می‌باشد.

مزایای سقف کاذب

در اجرای سقف کاذب کناف، از پنل‌های پیش ساخته گچی استفاده میکنند و این پنل‌ها زیر پروفیل‌ها قرار میگیرند. به دلیل مزیت‌های فراوان این نوع از سقف، پیدا کردن ارزان‌ترین قیمت کناف مسئله‌ای حائز اهمیت است. علاوه بر آسانی کار در طراحی و نور پردازی بر روی سقف کاذب، از مزایای این نوع سقف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• عایق در برابر سر و صدا
• مقاوم در برابر زلزله
• عایق حرارتی
• صرفه جویی در مصرف انرژی
• سبک بودن
• کم هزینه بودن در اجرای کار
• قابل استفاده در بیشتر مکان‌ها
• کمک به خنک نگه داشتن سقف اتاق
• نصب و اجرای آسان
• مقاوم در برابر رطوبت
• نظافت آسان
• حمل و جابجایی آسان

ارزان‌ترین قیمت کناف

بازسازی ساختمان با اجرای سقف کاذب کناف امکان تغییر طراحی فضا بر اساس سلیقه و طرح دلخواه را در اختیارتان قرار می‌دهد. سقف‌های کاذب، نسبت به گچ و رابیتس و سایر مواد سبک‌تر هستند و از آن‌ها می‌توان برای پنهان کردن لوله ها، اتصالات و سیم کشی‌ها استفاده کرد و محل‌های مناسبی برای عبور تأسیسات از درون آن، پیش بینی شده است. اجرای کار با این نوع از سقف نیز موجب کاهش هزینه و وقت می‌شود. بلافاصله پس از اجرای کناف می‌توان اقدامات بعدی نوسازی دلخواه نظیر نصب کاغذ دیواری، نورپردازی و... را انجام داد. رویامال متخصص بازسازی ساختمان با ارائه ارزان‌ترین قیمت کناف و سایر خدمات مرتبط با نوسازی ساختمان، آماده پذیرش انواع پروژه‌ها می‌باشد.
 
 
ارزان‌ترین قیمت کناف و کاغذ دیواری
 
 
 
ارزان‌ترین قیمت کناف و کاغذ دیواری
 
 
 
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر