بازدید 32085
هزار و پانصد و نودمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ذوالنوری: عربستان استعدادی در حوزه نظامی ندارد/فائزه هاشمی: از نظر برخی‌ مرغ یک پا دارد/تفاوت سفر روحانی و ترامپ به عراق/آمار مخالفان FATF در مجمع تشخیص

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: توضیح سفارت سوئیس درباره توئیتی که مخاطبان ایرانی آن را توهین‌آمیز دانستند/مصباحی‌مقدم: CFT و پالرمو هیچ حسنی ندارند/امام جمعه اصفهان: غلط کردید که ماشین حریم خصوصی است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ 08 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ذوالنوری: عربستان استعدادی در حوزه نظامی ندارد

نماینده قم گفت: عربستان استعدادی در بخش نظامی ندارد و حتی حملات هوایی آنها به یمن با هدایت خلبانان خارجی صورت می‌گیرد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا برای پیشبرد برنامه هسته‌ای عربستان، اظهار کرد: سیاست‌های آمریکا در همه زمینه همواره دوگانه و یا چند گانه بوده است و همواره با ابزارهای نامشروع، منافع نامشروع خود دنبال می‌کند. وی افزود: آمریکا برخلاف همه‌ معاهدات، پیمان‌ها و عرف بین الملل عمل می‌کند و با کشوری که پایبند به قوانین است با خصومت و با کشوری که حداقل استاندارد‌ها و هنجار‌های بین المللی را رعایت نمی‌کند، حداکثر تعامل را دارد. ذوالنوری ادامه داد: آمریکایی‌ها که قبلا اعلام کرده بودند که عربستان گاو شیردهی است که باید شیر آن را دوشید، از هر ابزاری برای این کار استفاده می‌کنند که یکی از این ابزار بحث ایران هراسی است. عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: معتقدم عربستان سعودی استعداد و خودکفایی در بخش دفاعی و نظامی ندارد، حتی حملات هوایی آنها به یمن هم با هدایت خلبانان خارجی صورت می‌گیرد؛ لذا تصور اینکه در آینده‌ای نزدیک عربستان سعودی بتواند از نظر علم هسته‌ای روی پای خودش بایستد، دور از انتظار است اما با این تفاسیر آمریکا به این دلیل عربستان را تجهیز می‌کند تا هم این کشور نقش ژاندارم و نوکرش را در منطقه بازی کند و هم وابستگی اش به ایالات متحده بیشتر شود.

فائزه هاشمی: از نظر برخی‌ها مرغ یک پا دارد

فائزه هاشمی، نماینده سابق مجلس و فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی می‌گوید که برخی در داخل کشور با سیاسی کردن مسائل مربوط به زنان، مانع از رفع برخی محدودیت‌های زنان ایرانی می‌شوند. فائزه هاشمی معتقد است که در خصوص حضور عمومی زنان در عرصه‌های مختلف جامعه، دولت‌ها در برخی موارد موفق عمل کرده اند و در مواردی دیگر ناموفق بودند که به حذف زنان از مدیریت کلان کشور و مراکز تصمیم گیری منجر شده است.

بخشی از حرف‌های فائزه هاشمی؛

فضای قبل از انقلاب، فضایی نبود که خانواده‌ها اعتماد کنند و زن‌ها بتوانند در سطح گسترده، فراگیر و عمومی در امورات اجتماعی و مسائل سیاسی، علمی و آموزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

حضور زنان در جامعه به یک حضور فراگیر و عمومی در همه عرصه‌ها تبدیل شد. من معتقد هستم که این حضور عمومی قبل از انقلاب نبود و بعد از انقلاب اتفاق افتاد که نکته مثبتی است.

ما فقط یک وزیر زن در دوره محمود احمدی نژاد داشتیم و دیگر نداریم.

از نظر برخی‌ مرغ یک پا دارد و علیرغم همه تلاش ها، تغییرات در حوزه زنان به کندی صورت می‌گیرد که امیدوارم این روند تغییرات در آینده شتاب بیشتری بگیرد.

احساس می‌کنم با وجود فضای مجازی، مطالبات زنان خوب منعکس می‌شود.

در سال‌های اخیر فضای مجازی در رشد و پیشرفت مسأله ورزش زنان نقش بسیار مهمی ایفا کرده است که این موفقیت بزرگی است.

الیاس نادران دادگاهی می‌شود

دادگاه رسیدگی به شکایت صالحی امیری از الیاس نادران نماینده سابق مجلس فردا در شعبه ۱۰۵۷ کیفری کارکنان دولت برگزار می‌شود. الیاس نادران در سال ۱۳۹۲ در زمان معرفی صالحی برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان در رد صلاحیت وی برای این پست مواردی را به همراه تنی چند از نمایندگان مطرح کرد که موجب عدم اعتماد به صالحی امیری شد. صالحی در مورد نطق مخالفت نادران از وی شکایت کرد، ولی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان اظهارات نادران را بر اساس اصل ۸۶ قانون اساسی و ماده ۹ قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مطابق وظایف نمایندگی اعلام کرد. اما با پیگیری صالحی امیری و عدم اطلاع نادران از شکایت مطروحه در مردادماه سالجاری بصورت غیابی دادگاه تشکیل و در آبان‌ماه حکم محکومیت وی صادر شد که البته این حکم از سوی نادران و وکیل وی مورد اعتراض قرار گرفت. پس از اعتراض به حکم جلسه اول دادگاه روز پانزدهم بهمن ماه برگزار شد و مقرر شد در ۱۸ اسفند جلسه دوم رسیدگی برگزار شود.

تفاوت سفر روحانی و ترامپ به عراق

امام جمعه نجف اشرف به تفاوت سفر رسمی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به عراق با سفر مخفیانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد. سید صدر الدین القبانچی درخطبه‌های امروز نمازجمعه نجف اشرف در صحن حرم مطهر امام علی (ع) گفت: دولت و ملت عراق از سفر دکتر روحانی به کشورشان استقبال می‌کنند. وی گفت: برنامه سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به عراق از مدت‌ها قبل رسما اعلام شد حال این امر را با سفر رئیس جمهوری آمریکا مقایسه کنید که بطور مخفیانه به اینجا سفر کرد. القبانچی همچنین از سخنان 'محمد الحلبوسی' رئیس پارلمان ملی عراق در جریان سفر به تهران مبنی بر اعلام همبستگی با ایران قدردانی کرد. وی گفت: رئیس پارلمان عراق درسخنانی که نشانه صداقت و وفای او به ملت خود بود با تحریم‌های ضد ایرانی مخالفت و از حمایت ایران از عراق در جنگ با داعش تشکر کرد.


القبانچی افزود: رئیس پارلمان عراق بدرستی تاکید کرد که عراق هیچگاه پایگاهی برای تعدی به همسایگانش نخواهد شد. وی از سخنان برخی رسانه‌های سعودی که اظهارات الحلبوسی رئیس سنی مذهب پارلمان عراق را خیانت به اهل سنت عنوان کرده اند را رد کرد و گفت: این سخنان نشانه پایبندی الحلبوسی به ملت خود بود و علیه کسی نبود. امام جمعه نجف اشرف همچنین از اقدام مداخله جویانه وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر تحریم جنبش نجبا از گروه‌های مقاومت اسلامی عراق (زیر مجموعه الحشد الشعبی) را نشانه شکست و ترس آمریکا از قدرت و پیروزی‌های نیرو‌های عراقی دانست.

آمار مخالفان FATF در مجمع تشخیص

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این مطلب «سه جلسه مشخصاً درباره کنوانسیون «پالرمو» گفتگو کردیم»، یادآورشد: اکثر اعضای مجمع تشخیص انقدر بحث‌های کارشناسی درباره لوایح شنیدند و خودشان هم بررسی کردند که دیگر هرکدام تبدیل به کارشناس حوزه شده‌اند. صفارهرندی تصریح کرد: هرچه مباحث را کارشناسانه‌تر پیش بردیم، آرای مخالف با پیوستن ایران به پالرمو افزایش پیدا کرد؛ بیش از دوسوم اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مخالف پیوستن ایران به «پالرمو» هستند. وی با اشاره به اینکه برخی معتقدند مخالفان «پالرمو» بخاطر آرمان و مسائل ایدئولوژیک با این الحاق مخالفند و موافقان بخاطر گره‌گشایی اقتصادی از آن حمایت می‌کنند، تأکید کرد: اما این‌طور نیست، حتی یک بار هم تعارض آرمان‌گرایی و واقع‌گرایی در مجمع پیش نیامده است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح می‌کند: موضع مخالفان در تمام جلسات این بود که پیوستن ایران به «پالرمو» بسیاری از فرصت‌هایمان را برای حل مشکلات اقتصادی از بین می‌برد. خود مسئولان FATF می‌گویند این لوایح فرصتی برای فشار بیشتر علیه ایران است.

تکذیب پرتاب لنگه کفش به سوی روحانی در گیلان

معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور در توییتی خبر جعلی درباره جلسه رئیس‌جمهور با مدیران استان گیلان را تکذیب کرد. پرویز اسماعیلی در صفحه توئیتر خود با انتشار تصویری از یک خبر جعلی نوشت: یک اکانت جعلی در توئیتر، دروغی را مطرح و کانال‌های همسویش آن‌را بازنشر کردند. وی ادامه داد: کانال پر مخاطب «خبرهای فوری» بدون اندکی بررسی، این خبر جعلی (فیک) را بازنشر و خواهان روشنگری می‌شود! حال آنکه؛ جلسه از تلویزیون پخش زنده شده و مدیران استان و خبرنگاران رسانه‌ها نیز حاضر بودند.

توضیح سفارت سوئیس درباره توئیتی که مخاطبان ایرانی آن را توهین‌آمیز دانستند

سفارت سوئیس در تهران پیشتر در صفحه رسمی خود در توئیتر اعلام کرده بود: هفته آینده، بانک ملی سوئیس، از اسکناس جدید ۱۰۰۰ فرانکی، تقریباً معادل ۱۳ میلیون تومان یکی از ارزشمندترین اسکناس‌های بانکی در جهان رونمایی می‌کند. این سفارت‌خانه در ادامه نوشته بود: با یک اسکناس ۱۰۰۰ فرانکی شما می‌توانید ۳۳ کیلوگرم پسته، ۱۳۰۰۰ بلیط تک سفره داخل شهری و تقریباً ۲ کیلو زعفران خریداری کنید. اما این توییت با واکنش تند مخاطبان ایرانی در توئیتر مواجه و این مقایسه و ارزش‌گذاری را در شرایطی که ارزش پول ایران به خاطر تحریم‌های آمریکا و همراهی دیگر کشور‌های اروپایی پایین آمده است، توهین آمیز خواندند. در پی واکنش‌های کاربران ایرانی، سفارت سوئیس فوراً در توییتی دیگر نوشت: "پست مربوط به اسکناس جدید ۱۰۰۰ فرانکی موجب سو تفاهم بسیار شده است. اگر همین مقایسه را در سوئیس انجام دهیم، با ۱۰۰۰ فرانک می‌شود ۱۵۰ کیلو شکلات سوئیسی یا ۶۰ کیلو پنیر سوئیسی خریداری شود. در واقع منظور فقط ارزش محصولات بود. “

مصباحی‌مقدم: CFT و پالرمو هیچ حسنی ندارند

مصباحی مقدم در پیش خطبه نماز جمعه این هفته تهران در رابطه با " بررسی شرایط اقتصادی در رابطه با شعار سال 97"، اظهار کرد: الحاق ایران به کنوانسیون های پالرمو و CFT در شرایط تحریم است. عده ای از جمله دولت اصرار دارد ما به این کنوانسیون ها بپیوندیم که استدلالشان این است که اگر ما به این کنوانسیون ها بپیوندیم شفافیت بین المللی را در مورد داد و ستدهای خود به وجود آوردیم و نتیجه آن اعتماد بانکهای خارجی به معاملات ما است و منجر به افزایش دادو ستدهای ما می شود. این در شرایط غیرتحریمی سخن نادرستی نیست اما در شرایط تحریمی اولا مجلس محترم دو لایحه تأمین مالی تروریسم و پولشویی تصویب کرد، شورای نگهبان ایراد گرفت و مجمع اصلاح و ابلاغ کرد. پس ما دو قانون داخلی داریم که شفافیت دادو ستدهای مالی را در کشور برای ما تأمین می کند. طبعا این شفافیت مالی برای Fatf هم مدنظر بوده گرچه در مورد همین دو لایحه هم fatf می گوید فلان کار را کنید، این را اضافه کنید و تغییر دهید. نخیر به شما ارتباطی ندارد این ها دو قانون داخلی ماست. اما دو لایحه دولت برای کنواسیون پالرمو و cft دقیقا همین دو قانون است منتهی برای مناسبات بین المللی تا دهان دیگران را ببندیم. اگر این دو قانون بخواهد ما به آنها ملحق شویم هیچ جهت حسنی برای ما ندارد. سؤال شد آقای ظریف اگر به این کنواسیون بپیوندیم اوضاع مالی ما بهتر خواهد شد؟ گفتند قول نمی دهم. آقای رئیس جمهور هم همین را گفت. پس قول نمی دهند بهتر شود اما بدتر می شود یا نه؟ رئیس جمهور و آقای ظریف می گویند اوضاع مالی بدتر نخواهد شد اما من می گویم بدتر خواهد شد.

امام جمعه اصفهان: غلط کردید که ماشین حریم خصوصی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: کشور برای فرهنگ و حجاب متولی ندارد که این یک نقص بزرگ است، نباید در خصوص امر به معروف بی تفاوت باشیم، غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم. رهبر با اشاره به اینکه من به حجاب در فیلم ها و گفت و گوی های تلویزیونی ایراد دارم، خطاب به آنهایی که می‌گویند ماشین حریم خصوصی است، گفت: غلط کردید که ماشین حریم خصوصی است چه کسی گفته ماشین حریم خصوصی است که سر زن در آن برهنه باشد. وی خطاب به کسانی که می‌گویند امر به معروف فایده‌ای ندارد، تاکید کرد: نباید در خصوص امر به معروف بی تفاوت باشیم، غلط کرد، هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم، کور بودید ندیدید در قرآن به امر به معروف تاکید شده است. امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: نیروی انتظامی و ارشاد و... مسئولیت دارند، یک هزار و ۵۰۰ محجبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان وجود دارد، مدیران دانشگاهی باید به دختران محجبه نمره بدهید و دانشجویان با حجاب، چه پسر و چه دختر را تشویق کنید.

بهرام قاسمی سفیر ایران در فرانسه شد

مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه گزارش داد: به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تصویب رئیس جمهوری اسلامی ایران، بهرام قاسمی به عنوان سفیر جدید ایران در فرانسه منصوب شد. بهرام قاسمی از تیرماه سال ۱۳۹۵ تاکنون به عنوان سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه فعالیت داشته است.

علم‌الهدی: هر کسی از بیانیه رهبری تخلف کند، خائن به ظهور امام زمان (عج) است

آیت‌الله علم‌الهدی، خطیب نماز جمعه این هفته مشهد با بیان اینکه با این هدف و آرمان، هرکسی که از این سند و آرمان تخلفی کند و بر خلاف این سند، مسیر، جریان و حزب دیگری را تعیین کرد، خائن به ظهور حضرت امام زمان (عج) است، خاطرنشان کرد: رهبری قدم آخر را مشخص کردند و آن، زمینه‌سازی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است و اگر مسئولیتی به دست گرفته شود و مسیر عوض شود، شما در مسیر تعجیل فرج خیانت کردید. علم‌الهدی با بیان اینکه بیانیه رهبری مانیفست است و باید مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت:‌ این بیانیه تمام شدنی نیست و هر کسی مسئولیتی را می‌پذیرد، بیانیه گام دوم باید جلوی چشم‌هایش باشد زیرا برای عمل کردن است. خصوصیاتی که رهبری در این سند مطرح کردند، دو اقتضا دارد؛ یک اقتضا برای مردمی است که می‌خواهند مسئول و برنامه‌ریز تعیین کنند که باید آنها فردی را انتخاب کنند که با این سند سنخیت داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۴۳
کف خیابانی در کاراکاس پایتخت ونزوئلا مملو از اسکناس شده است. تورم همزمان با کاهش درآمدهای نفتی و اعمال تحریم‌های آمریکا اقتصاد ونزوئلا را وارد دوره‌ای از قحطی و بحران اقتصادی-سیاسی بی‌سابقه کرده است. به طوری که صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرده که نرخ تورم در این کشور تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی به ۱۰ میلیون درصد برسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
نگران نباش پیچ بعدی رو رد کنیم به ونزولا رسیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
خوب که چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
یعنی ونزولا ما داریم می اییم ؟؟fatf رد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
اگر غرب زده ها بگذارند پیچ بعدی رسیدن به ۱۰ کشور اقتصاد قدرتمند است
همان طوری که در ۳ سال اینده جز ۱۵ تا می شویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
ده اقتصاد برتر دنیا من فکر میکنم الان قدرت اول دنیا بعد از کره شمالی هستیم ، چرا هر وقت کم میارید دم از غربزدگی و دوستار کدخدا میزنید ؟! فعلا که عمو پوتین ورجب خانی تو زرد از اب دراومد ن ؟؟؟؟؟ز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
خوبه حاج حسین چند کلمه مانتد غرب زده ، کدخدا دوستان ، به شما یاد داد تا هر جا کم میارید ازش استفاده کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
حاج حسین کی هست

کسی کم نمی اورد این شما هستید که کم می اورید و همکاری بین المللی را به اقتصاد و مدیریت داخلی ربط می زنید و فکر می کنید حالا انها سطح همکاری را کم می کننددر سوریه و یا به قول شما نارو می زنند دنیا اخر اومد و ایران ای وای سرش کلاه رفت
هنوز نفهمیدین بعد انقلاب ایران خیلی این چیزها را دیده ولی با همین نارو زدن ها شده ابر قدرت متطقه و در چند سال دیگر هم به قدرت بزرگ دنیا می رسد و ان روز شما را خواهم دید
هر چند که خیلی رو دارید و بهانه جدید مثل اربابانتون برای ایران می تراشین
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
عاقبت کشورهای که با روش سوسیالیستی به اقتصاد نگاه کردند همان ونزیلا هست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
پا کردن تو کفش بزرگترها گرون تموم می شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
اقایی که می گی : اگر غرب زده ها بگذارند پیچ بعدی رسیدن به ۱۰ کشور اقتصاد قدرتمند است
همان طوری که در ۳ سال اینده جز ۱۵ تا می شویم
داداش من چطور بزارن،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
البته یک فرق بزرگ ایران و ونزوئلا دارند در انجا هر روز کسانیکه مسبب وضع موجود هستند برای بقیه چیزهای زندگی مردم دستور صادر نمیکنند
ناشناس
| Switzerland |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
رقابت شدیدی بین ایران و ونزوئلا درباره ارزش پول درگرفته که با رشادت های ما قطعا ونزوئلا را کنار میزنیم و رتبه اول به دست میآوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
همین قدر که مسئولیت عدم اجرای برجام رو پذیرفتند مسئولیت عدم اجرای fatf را هم خواهند پذیرفت بعد از اینکه fatf رو نپذیرفتند و تحریمها بیشتر شد و مردم گرفتاریهاشون بیشتر شد میگن که دولت سوء مدیریت دارد و باعث تورم و گران شدن اجناس خود دولت است در حالیه خودشون باعث بوجود آمدن این اوضاع هستند اما دولت رو مقصر میدانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
اگه چنین تحرمهایی علیه همین سویس اجرا میشد تبدیل به بیابان میشد
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
۲۲:۴۰راست میگه ماغرب زده هستیم چون اعتراض میکنیم چراحقوق مایک میلیون ودویست هست ولی حقوقهای خودتون ده تابیست میلیون هست ،چرازن وبچه های مااشگنه بخورن ولی زن وبچه های شمابوقلمون ،چراماکالاهای بنجورچینی استفاده کنیم ولی شماکالاهای امریکایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
سوئیس چون کوچیه سریع خودش و نشون میده داره بیابون میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
بیش ازدوسوم مجمع تشخیص مصلحت مخالف پیوستن به پالرموهستند !
تصویب اف ای تی اف مستلزم موافقت دوسوم اعضای تشخیص مصلحت است
نتیجه اخلاقی:اف ای تی اف فاتحه !!!!
ناشناس
| Thailand |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
هشدار به تابناک

در زیر علامت منفی(قرمز) چیزی در کامنت حاج منصور پنهان شده که ممکن است دستان هکر باشد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ذالنور . عربستان خلاقیتی در نطامی هوایی ندارد . کدام‌کشور خاورمیانه استقلال در ساخت هواپیمای جنگی دارد . راحت ترین راه این هست که مثل ژاپن و کره جنوبی و ... از کشورهای دوست کمک گرفت یعنی پول میدهد امریکا امنیت کشورش را برقرار کند .اینهم یک تاکتیک در گفتمان‌نطامی هست
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
درصد تورم در کشور ما هم چیزی در همین حدود است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
شما حقوقت کمه و اگر گفتم غرب زده به خاطر این است گفتم که حتی روش و عمل غربی را هم این مدیران اجرا نمی کنندو فقط ظاهری گدایی غرب می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
دولت یا بلد نیست یا عمدا رها کرده
در هر دوحالت در هر کشوری بود عدم کفایت میگرفت
چرا مجلس به تکلیفش عمل نمیکند؟
این عربستان و وهابی های که سرزمین وحی را غصب کرده اند قطعا گاو شیرده استکبار غرب و ایادی صهیونیست هستند. با چند موشک و هواپیما میخواهند ممکلت امام زمان را نابود کنند؟ ما نیازی به موشک و هواپیما نداریم. جوانان ما و مردم ما 80 میلیون ایرانی حاضرند جان خود را فدای نظام و مسئولین و حضرت آقا کنند. با چنین روجیه ایی ما حریفی نداریم.
در برخی منابع قدیمی هم ذکر شده است که قومی خواهند آمد که همچون غلامان صم البکم در خدمت ولی عمر خود هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
تو معنی غصب کردن را می دونی ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
حاج منصور حمله کن عربستانو ضمیمه کن
حمایتت میکنیم از اینجا تا خود چین
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
هشتاد مليون؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
منو از آمارت کم کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
تو یک نفره نماینده ۸۰ میلیون نفر هستی ؟کمتر شعار بده
ناشناس
| Switzerland |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
اووووهوع
بهزاد
| United States of America |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
کشته مرده ی اون منابع و پیشگویی حکیمانشم . در برخی منابع قدیمی دیگر هم از ابوبیژن نقل شده که قومی خواهند آمد که هر چه منافعشان اقتضا کند بر زبان آورند و شرم و حیا نداشته باشند.
پی نوشت: ولی امر درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
بخواب بابا
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
داداش از خودت مایع بزار نه از 80 میلیون
کافیه سرتو از برف بیاری بیرون کمی تو مردم بچرخیدببینی مردم دیگه قبول ندارن نه اصلاح طلب نه اصولگراااااااااااااااااااا
ماخسته ایم از جنگ از تحریم ازی شدن یه روز آمریکا یه روز روسیه
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
کشورامام زمان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
عربستانی ها اونجا رو غصب کردن ؟

مگه کشور خودشون نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
حاجی پیاده شو با هم بریم
ناشناس
| Russian Federation |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
. داداش منو از لیست 80 میلیونیت خط بزن
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ولی امر صحیح است نه ولی عمر
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
شما فعلا به عامریکا و عسرائیل بهمراه میلیونها مسلمون! سجده کن، نگران 80 میلیون ایرانی و آن قومی که خواهند آمد نباش
من تعجب میکنم وقتی کشوری اینقدر بحران زده و قحطی زده میشه چرا مسئولین اون کشور کنار نمیرن. چرا دست از لجبازی برنمیدارن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
مجلس و دولت باید پاسخگو باشند و کنار بروند که فعلا هیچکدام پاسخگو نیستند و دولت هم اعلام کرده برجام زندگی مردم را می چرخاند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
خط قرمز عبور نکردن . هر موقع خط قرمزها که تعیین شده عبور کنند کنار میرن . اینقدر در مسیر راه خط قرمز چیدن که به هر کدام برخورد کنند کنار خواهند رفت و علت این همه مشکلات ما بخاطر همین خطوط قرمز هست که هیچوقت سبز نمیشود یعنی دمکراسی حریف این خطوط نیست . چون دمکراسی راه عقل و علم هست
سراب
| France |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
چون مال دنیا خیلی شیرینه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
نه مجلس و نه دولت نباید هیچ کدام کنار بروند .. مجلس در راس امور هست . همین مجلسی که با نطارت استصوابی رد یا تایید میشوند را هم قدردان نیستید ما که اصلاح طلب هستیم گلایه نداریم این اشی هست که خودتان پختید پس تحمل کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
از روز اولش میخواهید دولت رو ساقط کنید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
وقتی پژو 11 میلیونی را 77 میلیون می فروشند یعنی 67 میلیون مالیات. داری می دهی
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
چون دنیا پرست نیستند!
بهزاد
| United States of America |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
چون آدمهایی که به مدارج سیاسی بالا میرسند، معمولا اعتماد به نفس بالایی دارند و خودشون رو عقل کل و میدونند که وارد این عرصه شدند. این آدمها هیچوقت در طول عمرشون به اشتباهشون اقرار نمیکنند و زمین و زمان رو مقصر میدونند
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
نیروی چسبندگی میز قدرت خیلی زیاد است.
گرسنه هستم و خوابم میاد و حوصله ام هم سر رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
اکز کرسنهای بیا در خیابان ودادوبیداد بکن ودر نهایت کسی پیدا می شود ویک نانی به شما میدهد
سراب
| France |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
پادکست گوش کن
تابناک شمام درست کن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
تنها نیستی عزیزم.حداقل 80 میلیون دیگه هم همین وضع رو دارند.
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
به قول یک عده خودمون رای دادیم وانتخاب کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
بجای نون بیسکوییت بخور
عربستان استعدادی در هیچ زمینه ای ندارد ولی در عوض پول خوبی دارد که میتواند از ان بخوبی برای بخدمت گرفتن مهندسان و دانشمندان و معماران و کارگران و...برای انجام دادن پروژه های بزرگ استفاده کند.پول خوب را دست کم نگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
مثل اینکه دانشگاه های سعودی از لحاظ جایگاه علمی خیلی برتر از دانشگاه های ایران هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
اینقدر در دانشگاه از ایران برتر هستند که رتبه علمی انها ۴۰ است ولی ایران در ۱۶
!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
آقایی که میگی 40 هست و ما 16 .... یه کم وضعیت و نگاه کن خودت قضاوت کن..
دیوانگی‌ات را جشن بگیر!... زیرا در این دنیا، جایی که تمام بشریت بیمار است، عاقل شدن چنان است که به نظر دیوانه خواهی رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
دمت گرم
خیلی خوشحالم و از شدت خوشحالی در پوست خودم نمیگنجم
فكر ميكنم بدترين و سختترين روزها رو در پيش داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
بدترش هم در راه است.
در قران به احسان به والدین تاکید شده.بنابراین باید به هزینه بیت المال گشتهایی ایجاد کنیم که مرتب از مردم بپرسند ایا به والدین خود احسان میکنند یا نه و اگر پاسخ خیر بود انها را داخل ون انداخته جهت ارشاد و گرفتن تعهد دستگیر نماییم.همچنین باید گشتهایی جهت عمل به سایر توصیه ها نظیر دروغ نگفتن.تهمت نزدن،غیبت نکردن،ربا نخوردن،ریا نکردن.خیانت کردن در امانت و...ایجاد کنیم وتعدادش چند برابر باشد چون در مساله حجاب ما ایه مستقیم نداریم ولی در این رابطه ها ایات فراوانی داریم.در ضمن اشتباه میکند هر کسی به این پیشنهاد نه بگوید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
من و ۲۴ میلیون انسان به حاکمان در سه انتخابات با روش دمکراسی امر به معروف کردیم که مطالبات ما چی بود . ما به مسولین امر به معروف کردیم که احترام به رای مردم بگدهرید و دست از مقاومت بردارید صندوق رای ختم کلام بود . امر و نهی ما چماق نیست بلکه رای پای صندوق رای بود
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
فکر کن گشت ارشاد برای دروغ بزارن.یک اقای نماینده هست هر روز یک چیزی میگه مقامات تکذیب میکنن.یک ون فقط برای اون باید بزارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
هزاران لایک مثبت بر شما
از شیخی پرسیدند قیمه با (ق) است یا (غ)؟
جواب داد قیمه با گوشت و لپه است!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
کو اون گوشت و لپه ای که میگی تا همشو صادر کنم عراق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
قیمه این روزها با گوشت نیست
با همان ق است باضافه لپه
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
خود روحانیون اینقدر تعریف از زن بودن را سخت گرفتند که هیچکس در چینی تعریفی نباید از اتاق خوابش بیرون بیاید . توقع زیادی از زنان و دختران دارند ایکاش چنین مطالبه سخت را در قم و مشهد اجرا کنند
امام جمعه ی اصفهان اول بگن مطابق کدام آیه قران حجاب اجباریه ؟؟
در کل قران صحبتی در مورد اجبار در حجاب نیست و برای بی حجابی هم در قران و سیره ی نبی و ائمه مجازاتی نیست
چرا در کشورهای اسلامی دیگه حجاب اجباری نیست ؟؟
یعنی فقط ما مسلمان هستیم ؟؟
در ضمن عفت کلام خیلی خوبه که همه داشته باشند
اگر یه سر به خیابانها بزنید خواهید دید
هم خانم بی حجاب زیاد داریم هم مردانی که اصلا به بی حجابی خانم ها توجه نمی کنند

بحث حجاب عادی شده حاج آقا شما برای مسائل مهمتر مثل بیکاری و فقر تلاش کن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
امام‌جمعه برای خودش گفته . الان مطالبه اصلی مردم این نیست . مطالبه اصلی مردم این هست که از محل درامد سوخت و صادرات و اب و برق و گاز و تلفن و مالیات و ارزش افزوده که بالغ بر چندین تریلیون تومان پول در کجا خرج میشه در خارج چقدر خرج میشه باید برای مردم ایران شفاف سازی بشه . نزدیک به پنجاه میلیون خودرو در جادها در رفت و امد هستند محل عوارصی و پولی که داده میشود چی میشود . بیمه شخص ثالث و بدنه چی میشود . فروش خوردو پولش چی میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
امام جمعه مشهدهم بگن که طبق چه آیه یا حدیثی اینو میگن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
در قران هم نماز خواندن و روزه گرفتن امده و مجازلت برای ان نگفته ولی از واجبات است
توجیهات شما در همین حد سطحی است؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
۲۳.۳۵
چرا گشت برای نماز و روزه مردم نمیگذارید؟توجیهات شما که سطحی تر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
ناشناس ۲۳:۳۵ در دین اسلام برای روزه خواری در ملا عام مجازات تعیین شده. کلا گناه علنی به این دلیل که قبح گناه شکسته میشه براش مجازات تعیین شده. بی حجابی هم اگر در خفا و مراسمهای خصوصی باشه مجازاتی نداره ولی وقتی به طور علنی انجام بشه باهاش برخورد میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
این آقای امام جمعه اصفهان بهتر است کمی هم در مورد حقوق و دستمزد خود و مقایسه آن با حقوق بقیه مردم صحبت کند تا مشخص شود که چرا خبری از درد اکثریت جامعه ندارد و موضوعی که برای اکثریت جامعه اهمیتی ندارد چرا برای ایشان اینقدر اهمیت دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
من اگر مثال نماز زدم برای اینکه یک کمی ذهن شما باز شود وگرنه برای نماز قضا وجود دارد ولی حجاب قضا ندارد
!!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
لا اکراه فی الدین.حتی پذیرفتن کل دین اسلام اختیاری است .حجاب که یک مسئله پیش پا افتاده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
این ها می گویند که حجاب اختیاری است و در قران هم اجباری نیست و اختیاری است یعنی فقط توصیه کرده از نظر این ها و من گفتم که در قران نماز و روزه هم امده بدون کلمه مجازات ولی در قانون دین از اجبارات است و بقول شما چون روزه خواری همه می بینند و اگر کسی مرتکب شد مجازات دارد ولی در قانون دین امده و نه در خود قران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ناشناس 23:35 خیلی حجاب دوس داری گونی سرت کن بیا بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
نا شناس 23:54
در هیچ جای قران در مورد حرام بودن بی حجابی صحبتی نشده
حجاب فقط به زنان مومن و همسران پیامبر توصیه شده
مبنای بحث شما گناه بودن بی حجابی است که در این مورد سندی نیست
کشورهای اسلامی دیگه دقیقا دستور قران را رعایت کرده اند
زنان مومن حجاب حداکثری دارند و مابقی حق انتخاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
شما یک سند از حرام بودن بی حجابی بیار بعد بیا دوباره اینجا بنویس !
برادر من بی حجابی در قران و اسلام جرم نیست و مجازاتی هم نداره

حالا چرا در ایران شده اصول حکومت اسلامی خدا می دونه !!!
اگر حجاب اینقدر مهم بود که حتی از ربا خواری و دزدی هم مهم تر بود خدا خودش در قران به اون تاکید بیشتر می کرد و مجازات تعیین می کرد یا اصلا می ذاشتش جزو اصول دین
ربا خواری بانکها که در قران در حکم محاربه با خداست مملکت را فلج کرده شماه چسبیدین به حجاب !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
حجاب که در قران اجباری نیست چرا چهل سالنه مبنای گزینش زنان را حجاب حداکثری مورد نظرتان قرار دادین ؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
وَ قُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ یغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِ‌هِنَّ وَ یحْفَظْنَ فُرُ‌وجَهُنَّ وَ لَایبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَ لْیضْرِبْنَ بِخُمُرِ‌هِنَّ عَلَیٰ جُیوبِهِنَّ وَ لَایبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ... وَ لَایضْرِ‌بْنَ بِأَرْ‌جُلِهِنَّ لِیعْلَمَ مَا یخْفِینَ مِن زِینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَی اللهِ جَمِیعًا أَیهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ ﴿۳۱﴾
و به زنان با ایمان بگو: «دیدگان خود را [از هر نامحرمی‌] فرو بندند و پاكدامنی ورزند و زیورهای خود را آشكار نگردانند مگر آنچه كه طبعاً از آن پیداست. و باید روسری خود را بر گردن خویش [فرو] اندازند، و زیورهایشان را جز برای شوهرانشان یا پدرانشان... آشكار نكنند؛ و پاهای خود را [به گونه‌ای به زمین‌] نكوبند تا آنچه از زینتشان نهفته می‌دارند معلوم گردد. ای مؤمنان، همگی [از مرد و زن‌] به درگاه خدا توبه كنید، امید كه رستگار شوید.
غیاثی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
سوره نور‌آیه ۳۱:به زنان باایمان بگو چشمهای خودراجز آن مقدارازآنان که نمایان است آشکارننمایندو(اطراف) روسریهای خودرابر سینه خود افکنندوزینت خود را آشکار نسازند مگر برای شوهرانشان،یاپدرانشان الی آخر «پس قرآن کریم نیز درمورد حجاب آیه نازل گردیده است»
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
این دوستی که آیه را درج فرموده
بفرمایند کجای این اجبار همگانیست؟
این توصیه به زنان مسلمان است
نه مبنایی برای گذاشتن پلیس و تخصیص یودجه وادار کردن همه مردم یک جامعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
بعضيا دوست داشتن خداوند دختران را هنگام تولد محجبه و با پوشش ميافريد تا مايه تحريك نباشند
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
در کجای قرآن در باره بی حجابی توبیخ ذکر شده است؟ در کچا اجازه اینگونه صحبتها داده شده است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ناشناس 08:13 خودتان می گویید به زنان با ایمان بگو! نه به زنان مسلمان و یقیه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
جالبه یعنی می فرمایید در زمان پیامبر اکرم ص زنان بی حجاب بوده اند؟؟ واقعا چقدر از واقعیت پرت شده ایم که برای حجاب داشتن دلیل می خواهیم نه برای بی حجابی دوست عزیز شما حدود دهه 50 و 60 میلادی در خود غرب هم این قدر بی حجابی و لختی گری ارزش محسوب نمی شد و حتی به ادیان مختلف که نگاهی بیاندازی وقتی متدین باشی حجاب دار می شوی آن وقت چطور دنبال دلیل در قرآن برای حجاب می گردی ؟؟ شما دلیل بیاور که برهنگی در قرآن تائید شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
خدا پدرت را بیامرزه
گفته شده به زنان مومن بگو
کجاش گفته تمام زنان مسلمان ؟؟
فقط توصیه است کجاش اجباریه ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
کاربر علی . تا در امور سیاسی کم میارید سریع یک آیه یا حدیث دارید . یعنی برای اینکه طرف مقابل را تسلیم کنند میگویند اینهاش داریم براتان . امروز شبکه چهار هم دو تا روحانی بحث بر سر حجاب بود اینقدر در بیان اندیشه و فقهه با هم اختلاف داشتند . اگر بعد از چهل سال هنوز باید بحث و جدل میکنند که حجاب و نماز و روز و خمس و زکات امر به معروف و نهی از منکر دلی و قلبی هست یا اجبار هست . ایکاش این بحث ها قبل از گرفتن رفراندوم سراسری در تلویزیون بحث میکردند و مردم تکلیف خودشان را میدانستند ولی یادم هست رادیو در هر ساعت و شب و روز سخنان مطهری و شریعتی و طالقانی و بهشتی و منتظری بخش میشد ولی الان پخش نمیشود
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
آیه در باره زنان با ایمان است نه کسالنی که که ایمانی ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
اگر در همان کشورهای الگوی شما گونی هم سر می کردند همین شما گونی می گذاشتی روی سرت
!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
من هم خیلی چیزها در کشور قبول و ایمان ندارم ان وقت باید بیایم بگویم باید ضد قاتون عمل کرد
این چه طرز فکر کردنی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ایه نماز و روز هم می گوید ای اهل مومن نماز به پا دارید و روزه بگیرید
پس با این فکر شما پس نماز و روزه برای همه مسلمانان نیست و فقط برای اهل دلان است
خخخخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
حتی من فیلمی دیدم برای ۱۰۰ سال پیش که زن های انگلیسی پوشش کامل داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
کم اوردن در امور سیاسی؟!!!
این ها را جریمه کنید و اگر ادامه دادن ، منع دادن کارت بانکی و گواهینامه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
به علت عدم امکان واردات برگ خام صدور کارت بانکی و گواهینامه مدتی است متوقف شده.
عربستان پیشرفته ترین تجهیزات نظامی دنیا در منطقه را دارد و دارای توان مالی برای استفاده از ناتو و ارتش آمریکاست

در جنگ های جدید داشتن تجهیزات جدید هست که تعیین کننده هست به خصوص سیستم های دفاعی موشکی و هواپیماهای پیشرفته

آنها برای جنگ با ایران نیازی به پیاده کردن نیرو در ایران ندارند و به راحتی و از صدها کیلومتر دورتر در آسمان و دریا میتوانند کشور عزیزمان را تا ماه ها بمباران و موشکباران کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
حرف تو را فرمانده نطامی عربستان زده
ولی ولی ولی
برای ایران گفته و نه کشور عربستان
کلیپش هم هست ادرس به شما بدم
مثلا زرنگ هستی
!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
البته قدرتشون رو تو یمن مشاهده کردیم شما زیاد تر از واقعیت چاقشون نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
خود عربستان و اربابش آمریکا و اسراییل به این حرفا اعتقادی ندارند که تو انقد معتقدی،
در منطقه ما مردم برای گرفتن 45 تومن بیشتر یارانه دائم در حال زاد و ولد هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
به خاطر 45 تومن بچه دار می شن ؟؟
اینقدر هم میزان هوش هموطن های ما پایین نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
متاسفانه علت را ننوشتی . علت بخاطر این هست که بجای اینکه از زنان کشورت بخواهند که تحصیلات عالیه داشته باشید و سواد سیاسی و علمی خودتان را بالا ببرید تا بیشتر وقتشان در مجالس گفتگوی بیهوده تباه نشود . به زنان اموزش لازم داده نمیشود که فرزند کمتر راحتی بیشتری دارد ولی گروهی در حال مبارزه با چنین روشی هستند که زن برای زاد و ولد و شستشو و پخت و پز و امور خانه هست
samad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ببمبشما که میفرمائیدعربستان میتواند کشور عزیزمان رابمب باران کند شما بفرمائیدراه حل چیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
نه داداش هیچ بیسوادی برای۴۵تومن بچه دارنمیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ناشناس با اهمین حرفها برخی به هرزگی
کشیدند و ارزش خانواده از بین رفت از نگاه برخی زن به جای هنر تربیت فرزند باید مانکن خیابان باشد
انتخاب جناب رئیسی رو به ریاست دستگاه قضا تبریک میگویم و امیدوارم قًضات شریف فارغ از بازیهای سیاسی در جهت عدالت حرکت کنند ، و در بحث فساد خودی و غیر خودی که آفتی شده برای کشور ، مراعات هیچ کس را نکنند .
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
اینکه ایشان مراعات هیچ کس را نکند شاید اتفاق بیفتد و شاید اشکال بزرگی تولید نماید.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
دوست عزیز وقتی اقتصاد دولتی داری وقتی دولت در سایه داری وقتی بنگاهای اقتصادی موازی با کار دولت داری وقتی اقتصاد خصوصی نداری وقتی شفاف سازی ثروت و دارایی وجود ندارد هیچ وقت چنین توقعی نداشته باش حل شدنی نیست وقتی کسی فراتر از قانون عمل کند بی فایده هست .
ناشناس
| Switzerland |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
گوش میدهند
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
من که تسلیت میگویم زیرا قحط الر جال است.
خداوند به آخر ،و عاقبت مردم ایران ،و میهن ایرانیان بخیر بگرداند ؟ بوی آتش ،و خون به مشام می آید ؟،، در طول تاریخ ایران ، هیچگاه ایرانیان وارد خاک عربستان نشده اند حتی دز زمان هخامنشیان ،و ساسانیان ، اما این عربستانی ها بودند که تا زمان حملهٔ مغولان ایران ،و کل منطقهٔ خاورمیانه را اشغال نمودند ، پس بهوش باشید ؟ آنزمان نه نفتی بود ،و نه گاوی ؟ اصلا مردم غلط میکنند ؟ حریم خصوصی داشته باشند ؟ و الا همگی خیانتکار هستند ؟،،،مردم ایران باید به فقر و‌تنگدستی خود افتخارکنند ؟،، همین هزار فامیل ملتیی میلیاردرها ، مایهٔ‌فخر مسئولان است ، چه لزومی دارد مردم بتوانند ، گوشت ،و مرغ ،و برنج ،و قند و شکر ،و مایحتاج خود را به سهوات تهیه ،و فراهم بکنند ؟،، اصلا مردم ،کی باشند ؟ ،، که بخواهند ابراز ،حقی بکنند ؟،،
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
افرین
القبانچی افزود: رئیس پارلمان عراق بدرستی تاکید کرد که عراق هیچگاه پایگاهی برای تعدی به همسایگانش نخواهد شد.این مسئول عراقی متوجه نیست که آمریکایی ها با حمله به صدام و تصمیم گیری برای عراق او در این جایگاه قرار داده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
البته عراق در شرایط مناسب خودش حمله میکند و بعداز اتمام جنگ ، کشور شکست خورده برایش حشدالشعبی درست میکند و غرامت میپردازد
از فردا ماشین ها را نگه دارید و بی حجابان و بدحجابان را جریمه یا ارشاد کنید!!! نکته جالب این است که می گوید به دختران محجّبه در دانشگاه نمره بدهند!!! شما را به خدا پیشنهادات این امام جمعه را تابلو کنید و در کشور پخش کنید مسلًماً سیل وار مردم و خصوصاً جوانان هم قبول خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
خیلی کارها می شود کرد مثل عدم دادن گواهینامه و یا منع دادن کارت بانکی برای کسانی که در لیست سیاه گشت ارشاد رفتند
تابناک سانسور چی ایندفعه را منتشر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
چشم
می خوای دستور بدی که سر کوچه ی محل شما دارشون بزنن ؟؟
اونوقت یادت هست در کل دنیا حجاب اجباری نیست ؟؟می دونی در هیچ جای قران صحبتی از اجبار در حجاب نیست ؟؟
می دونی پیامبر و ائمه هیچ کس را به خاطر حجاب مجازات نکرده اند ؟؟
شما که اینطور برای دختران این مملکت نسخه می پیچی استعداد طالبان و داعش شدن بطور همزمان را داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
بی خیال بابا
در کل دنیا حجاب اختیاریه شما چی پیشنهاد می دی ؟؟
اگه حجاب اینقدر واجب بود خداوند هم بی حجابی را حرام اعلام می کرد هم براش مجازات می ذاشت
مثل دزدی و ربا خواری
دزد و فاسد و رانتخوار از در و دیوار بالا می ره بیان گیر بدن به موی دختران ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
نماز و روزه هم واجبه ولی مجازاتی نگفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
مثل می گویند قتل است ولی چرا گیر به دزد دون پایه می دهید
اره ناشناس ۲۳:۰۴فکرت در همین حداست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
همه رعایت می کردند و نیازی به برخورد پیامبر نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
بله نماز و روزه واجبه
ولی حجاب اجباری نیست
یعنی ربطی به هم ندارن
ولی برای نماز نخوندن کسی را در ایران مجازات نمی کنن ولی برای حجاب یه نفر در کسوت امام جمعه به مردم توهین می کنه و گشت ارشاد از بیت المال حقوق می گیره که نظر امثال امام جمعه را بر خلاف قران تحمیل کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
در کل دنیا حجاب اجباری نیست
زنان ما با زنان کل دنیا فرق دارن یا مردان ما
تقریبا در تمام کشورهای اسلامی حجاب اجباری نیست اسلام ما با اصل اسلام فرق داره یا همه ی اونها مسلمان نیستند ؟؟
یعنی فقط ما خوبیم ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
نا شناس 23:38
از جمله بندی شما معل.مه که پذیرفتن منطق برای شما سخته
ولی در کل دنیا قاتل و جانی و دزد را دستگیر و مجازات می کنند
در کل دنیا قوانین راهنامایی باید رعایت شود و عدم رعایتش جریمه داره
ولی آیا در کل دنیا حجاب اجباریه ؟؟
مقایسه کردن حجاب که در کل دنیا اجباری نیست با دستگیری و مجازات قاتل و جانی یک استدلال نخ نماست که خیلی وقت پیش ها منسوخ شده و حتی بچه ها را قانع نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
شما کوچکترین اطلاعی از شرایط اجتماعی زمان پیامبر نداری دوست عزیز
در زمان پیامبر دغدغه ی اصلی پیامبر عریان بودن کامل انسانها بوده
شما می دونی چرا در نماز جماعت زنان پشت مردان می ایستند ؟؟
چون لباسها به حدی کوتاه بوده که ....
شما می دونی که منازل درب درست نداشته و به همین دلیل برای اثبات زنا سه نفر می تونستند شهادت بدن ؟؟
چون هر کس می تونسته دیگران را در هر وضعیتی ببینه
دوست عزیز مطالعه کن - مطالعه کن -
مشکل بزرگ جامعه ی ما شماها هستنید که مطالعه نمی کنید و حرف زیاد می زنید
کتاب حجاب شرعی در اسلام نوشته ی امیر ترکاشوند برای شروع عاااالیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
اره استدلال محکم می شنوید می روید به مرحله بعد که به هم ربطی ندارد
در حالیکه ححاب با روزه و نماز هر سه در دین الزامی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
در اکثر دنیا هم فاحشه خانه به صورت قانونی دارند کار می کنند
در اکثر دنیاشراب خانه وجود دارد
و خیلی چیزهای دیگر که حتی با همین دو مورد بالای من خدا در قران مجازات سنگین وضع کرده ولی باز شما بهانه دارید می دونی چرا ؟ چون دنیا پرستی که گسترش یابد ادمی زاد هم دنیا توجیهات خودش می رود
خطاب به۲۳:۵۶
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
نا شناسی که نوشتی در زمان پیامبر همه حجاب رعایت می کردند
خیلی خیلی کم مطالعه می کنی و با ید گفت از اوضاع اجتماعی اون زمانه کلا بی اطلاعی

غیر از لجبازی و تعصب چیزی در ذهن شماها نیست
با وجود اینکه می دونید اجبار در حجاب دلایل محکم نداره
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
یه سلامی هم بکنیم به مسافر زمان جناب ۲۳.۳۸
که گفته اونزمان همه رعایت میکردند.سفر خوش گذشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
با همین اصول و قوانین مملکت را اداره کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
به قدری لباس ها کوتاه بوده که پشت مردان نماز می گذاردند و یا درها وجود نداشت
استدلال شما همین بود ؟
اولا اینکه پوشش کامل باید داشته باشد برای زن تا نمازش قبول باشد ودومش هم اینکه به وسیله پرده جدا سازی می شده و سومش هم اینکه این نویسنده توسط همه علمای دین چه حال و چه گذشته و چه سنی و شیعه رد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
از لجبازی مشخص است که کی دنبال ان است و وقتی استدلال های دیگر اورده می شود در قران و حتی ایه های حجاب در قران به خاطر نکاهی که الان دنیا رفته به سمت بی حیایی چیز دیگری را نمی بینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
جواب شما را ان بالا دوستمون داد و چند کلمه اخرش نوشت توبه کنید
حتما توبه را هم قبول ندارید و می زنید زیرش؟
غلط كرديد يعنى چى؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
یعنی ادب مرد به ز دولت اوست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
برای امر به معروف حشدالشعبی رو میارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
باید از گوش دادن کودکان و نو جوانان به سخنرانی جلوگیری کرد بداموزی دارد
عربها از کی حرف "چ" را وارد حروف خود کرده اند؟
خاشقچی ! القبانچی!
از تابناک بعید میدانستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
از آنجایی که ترک ها به مدت ۵۰۰ سال به اعراب حاکمیت کردند این حروف به ادبیات شان وارد سده است
بی ادبی مسولان نه تنها باعث افزایش محبوبیت آنها نخواهد شد بلکه باعث انزجاربیشتر مردم از آنها خواهد شد انقلاب شد که با مردم با بی ادبی و زور برخورد نشود فاصله بین مردم و مسئولین روز به روز در حال افزایش است باید تدبیر اساسی کرد برخورد چنین مسولان درخصوص گام دوم انقلاب در تضاد است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
هیچوقت در اول انقلاب کسی فکر نمیکرد که شاید روزی افراد خودی به دلایل سیاسی اینقدر ثروتمند شوند که کاخ بسازند و شهرداری بخواهد انرا را خراب کند مردم اصلا فکر نمیکردند که روزی شود اگر مسولی در خزانه کشور کلید دار هست اینقدر ثروت دارد که مردم نباید از او پرسش کنند که این ثروت چرا در فلان نقطه خرج میشود . بنابراین نمیدانیم چهل سال بعد چگونه خواهد بود هر چه جلو تر میرویم شرایط سخت تر میشود
سویس که هیچ همین دانشجویان عراقی در دانشگاه های علوم پزشکی ایران با پول عراق می توانند تمام دانشگاه را بخرند
جالبه ۲۰۰ کشوز تو جهان است الگوی کشور شده ونزولا و کره شمالی ؟؟!
اگر قرار براین باشد به دانشجومحجبه نمره داده شودسطح علمی دانشگاه ازاد از اینهم پائینتر خواهد امد( پول+حجاب)=مدرک دانشگاه ازاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
برای همینه که اینهمه بیکار داریم!
امروز کسانی از مبارزه و قناعت و مقاومت و ایستادگی سخن می‌گویند که ثروت آنان بی‌اندازه است. خانه‌های‌شان و حقوق‌های‌شان نجومی است. با لکسوس رفت و آمد می‌کنند و حقوق ۱۹ میلیونی را نیز کم می‌دانند. بعد هم می‌خواهند پرونده صهیونیسم و آمریکا و کل استکبار جهانی را در منطقه ببندند. اینجاست که در اتخاذ این سیاست‌ها به بن‌بست می‌رسند ولی شجاعت بن‌بست شکنی را ندارند و در موقعیت آتش‌بس به جنگ خود با واقعیت بیرونی ادامه می‌دهند.
اقای ظریف چرا مثل یه مرد نمیای بگی که برجام ما رو از جنگ حتمی نجات داد و بند هفتم ، یعنی عراق زمان صدام ،یعنی مجوز جنگ برای کشورها با ایران، چطور اگه برجام بد بود ، ۴ ماه بعد از خروج امریکا از برجام اقتصاد کشور متلاشی شد ؟! کشوری ۹۰ درصد ملتش مصرف گرا شدن و روستاهایش خالی از سکنه شده و فقر و فساد بیکاری غوغا میکنه باید هم یه روز تو صف گوشت و یه روز تو صف شکر و ... نگاهی به خیابانهای کارکاس که پر شده از کاغذهای باطله ( پول ملی ) بیندازید بعد ۳ ماه دیگه رو پیش بینی کنید ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
در ۴ ماه قبل از خروج برجام اقتصاد به این مرحله رسیده بود ولی تبلیغاتش برای جناب ترامپ ماند که کسانی مثل شما باور کنند که ایشون کاره بودند مثل داعش که دیگران از بین بردند و فقط برای ژست تبلیغاتی امد گفت من داعش را از بین بردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
باهوش ...کسی نمیگه نباید مذاکره کرد ...حرف همه از اون اول برجام این بود چرا طوری برجام بسته اید که تعهدات ایران باید نقد باشه و تعهدات اونها نسیه...چرا برجام طوری بسته اید که ترامپ بدون کمترین هزینه ای از اون خارج میشه ولی ما نه راه پیش داریم نه راه پس ...
کمترین آگاهی از حقوق بین الملل میگه صرف اعتماد به
امضای رقبا یعنی همین بلایی که سرمون آمد ...شدیم آینه عبرت دیگران .....و هزاران چرایی دیگر که آقای ظریف باید به آن پاسخگو باشد
مهدی
| Germany |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
باور کنید که طریف کار خود را بلد است.
اوضاع خیلی غیر عادی است .
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
۲۳.۰۹
چون همونزمان دوستان شما بست نشستن که این کلاه گشاد رو امضا نکنید.شما اگه یادتون رفته یادمون هست نماینده ای که دو دستی بر سر خودش میزد و گریه میکرد.حالا شما میگین چرا تضمین نگرفته؟با اون فیلم دوستان شما و نوشته حاج حسین و...مگه میشد بابت کلاهی که داره سرمون میره تضمین از طرف مقابل بخوایم؟ما داشتیم فیلم بازی میکردیم که نمیخوایم امضا کنیم تا امتیاز بیشتر بگیریم.بعد و یکدفعه میگفتیم حالا بابت این ابنبات چوبی بیاید بهمون تضمین بدید؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
خیلی جالبه. ملت اصلا از اتفاقاتی که می بینند درس نمگیرند ولی تخیلاتکه به ذهنشان میرسد را قبول دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ناشناس ۲۳:۵۸
کمی با دل صاف به این مسئله نگاه کنی نظرت عوض میشه.با تعصب به جایی نمی رسیم.برجام ضمانت اجرای قوی نداشت و مقصر تیم مذاکره کننده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
هنوز کسی نگفته که چرا امریکا از برجام خارج شد متاسفم که همیشه معلول را توصییح میدهند هنوز علت را نمیگویند . یعنی علت را نمیگویند چون نمخواهند قشری که سواد سیاسی ندارند فقط باور کنند . دعوای امریکا و ایران برای همیشه هست و خواهد بود و در اینده دور شرایط سخت تر خواهد شد یعنی جنگ یعنی اینکه احتمال دارد کشورهای مخالف امریکا کار غیر حرفه ای انجام دهند و ان کار به گردن ایران بیفتد . مگر صدام به برج دو قلو زده بود نخیر
یک لیوان آب خنک بخور آروم شی . عصبانیت واسه قلبت خوب نیست .
در کشور ما همه چیز وهمه کارها متولی دارد غیر از متولی سیر کردن گرسنگان وخشک کردن عرق کارگران بعد از پایان کار روزانه
حجاب با این بگیر و ببندها و تهدیدو تطمیع ها درست بشو نیست ؟!
اقای علم الهدی استفاده ابزاری از اعتقادات ملت تا کی ؟ فکر نمیکنید شاید با این حرفها به دین ضربه میزنید ، یاد مرحوم عبادی امام جمعه مشهد بخیر با اینکه پدر دو شهید بود ولی جز صداقت و پاکی کسی چیزی از او ندید .
البته تفاوت سفر ترامپ روحانی در یک چیز است ترامپ می آید و می بردولی روحانی برای ارسال کمک به انجا می رود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
دقیقا
داریم دنده عقب میریم
هدف از این محدودیت ها برای مردم فقط دلیل اش انحراف افکار عمومی از شزایط نابسمان اقتصادی است. همزمانی این رویدادها با تصویب احیا کالابرگ و گوپن حتما تصادفی است! سر ما مردم باید به حاشیه های زندکی از ما بهتران باید گرم بشود و سرگرم نفرین کردن آنها باشیم تا اصل بلایی که سرمان دارد می آید یادمان برود
آقا صفار لوایح را هر چه سریعتر ردش کنید برود پی کارش . بهرحال الان مردم باید تکلیف خودشان را بدانند که آیا اقتصاد بدون لوایح باشد یا با لوایح . بنطرم چون وفاق ملی وجود ندارد هر چه زودتر ردش کنید و تبعات انرا هم خودتان بپدیرید یعنی یک جا هم تیم اصولگرایان شهامت بخرج دهند و اینقدر هزینه سازی برای اصلاح طلبان ایجاد نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
بسیار عالی و منطقی . ما هم هر چه زودتر تکلیفمان را بدانیم .
ﺩاﺩاﺵ اﮔﻪ ﻓﻘﻄ ﻳﻜﻲ اﺯ اﻳﻦ ﺩﻫﻬﺎ ﺑﻼﻳﻲ ﻛﻪ ﺳﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻴﺎﺩ ﺳﺮ ﻳﻚ ﻛﺸﻮﺭ ﻋﺮﺑﻲ اﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ, ﻃﻮﻣﺎﺭ ﭼﻨﻴﻦ ﻣﺴﻮﻟﻴﻦ ﺑﻲ ﻟﻴﺎﻗﺖ,ﻏﻴﺮ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ ﺭﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﻋﺮﺏ ﻣﻴﭙﻴﭽﻴﺪﻧﺪ!!
پاسخ ها
سراب
| France |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
یادنه تو یکی از این کشورای اروپا شرقی شاید لهستان مردم برای یه اختلاس کوجیک ولکن نبودن اینجا تو پتروشیمی معادل دوسال یارانه ایرانو هاپولی کردن همه خوابن
جا داره از اقای حاج بابایی بخاطر افزایش حقوق اقشار اسیب پذیر تشکر کنم هر چند جوابگوی این تورم نیست ولی به هر حال از طرح نوبخت که ۲۰۰ هزار تومان به حداقل بگیران اضافه میشد خیلی بهتره ؟! ولی متاسفانه نوبخت با مغلطه میخواست که قانون اجرا نشه که واکنش سریع لاریجانی مواجه شد ولی ای کاش زمانی که وزیر بودی و دولت در اوج ثروت بود فکر به حال همکارانت میکردی ،
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
افزایش حقوق تو این وضعیت به احتمال زیاد باعث تورم شه سعی در افزایش حقوق بدرد نمیخوره باید قیمت‌ها کاهش پیدا کنه وگرنه 400 رو حقوق گذاشتن جاش 1400باید بابت تورم و افزایش قیمت بدیم
جناب رئیسی فقط اشتباه احمدی نژاد رو مرتکب نشوید و دنبال انتقام از اصلاح طلبان نباشید که چرا کسانی که از سال ۹۲ به بعد دنبال انتقام از رای مردم بودن راه به جایی نبردن ،دولت تحت فشار است لطفا شما دیگه مراعات اوضاع کشور رو کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
احمدی نژاد هم توسط اصولگرایان گول خورد او مقصر نبود او مجبور بور فرامین انها رو اجرا کنه چون وامدار انها بود
مهدی
| Germany |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
به نکته جالبی اشاره کردید.
تکیه میکنم به گفته جناب خاتمی
بریده از اصلاح طلبان به سمت بر اندازان می رود.
آقای علم الهدی . شما دیگه چرا اینقدر انتقاد میکنی . فقط کارشان شده انتقاد کردن فقط از دولت و مجلس انگار دیوار کوتاه تر از دولت و مجلس ندارند . ایکاش ایشان هم کاندید ۱۴۰۰ برای رییس جمهوری شوند بهرحال یکبار هم در انتخابات شرکت کند
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
تا رای نیاورد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
چون داماد ایشان رئیس دولت نیست پس همه چیز بد هست ولی زمان احمدی نژاد اشگنه تجویز میفرمودند
برخی که برای رد fatf تلاش می کنند صدای ناله گرسنگان رانمیشنوند .باشد شماقدرت دارید هرکارمیخواهید بکنید ولی حداقل قبل از تصمیم گیری اگربخدا معتقدید سری به کوچه پس کوچه های شهرها و روستاهای کشوربزنید وازحال مردم باخبر شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
این سخنی که گفتی با جوابیه صفار هم خوانی نداره . صفار میگویند اصلا بحث ارمانخواهی و کمک رسانی به خارج نیست بلکه بحث سر این هست که با پدیرش لوایح ما مستعمره غرب خواهیم شد . قضاوت با مردم . هر کس لوایح پولشویی و تروریست و سازمان یافته را بپدیرد مستعمره خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
پرچم فرانسه،هرکس نه،ولی کشوری که باید تحریم هارو دور بزنه چرا.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
اینطوری که میگه اروپایی ها خودشان مستعمره شدهاند؟
امام جمعه موقت اصفهان گفت: کشور برای فرهنگ و حجاب متولی ندارد که این یک نقص بزرگ است،
حاج آقا چشم!
نهاد های فرهنگی که کلی بودجه دارند بس نیست؟
بقیه پول نفت را هم بدهیم شما وزارت حجاب درست کن.
فقط اون موقع نگی از جیبتان هم ماهانه پول بدهید غلط می کنید ندهید!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
سالی ۸۰۰۰ میلیارد تومان حاصل اینکار چیست با این پول میتوانی هشت بار جاده قزوین به رشت را احداث کنی انهم طرف یکسال . دوم اینکه طاهرا با روش زبانی و دعوت به تقوی و پرهیزگاری جواب نداده زمینه جهت اقتدار و زور خواهد بود . یعنی تمامی فرمول ها حتی اقتصاد اخرش به زور ختم شده .
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
امام‌ جمعه مشکل مادی ندارد . مشکل بیکاری ندارد . مشکل کار ندارد . مشکل رفت و امد ندارد . اگر کارگر بود چنین سخن نمیگفت که مسکل فقط حجاب هست . با این حرف ها مردم را خیلی اذیت میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ماشاالله این همه سازمانهای مختلف که بودجه انها چند برابر اموزش و پرورش وِلی توقع از مردم بینهایت
اقایون امار خر و سگ تو روستای ما به صفر رسیده . مردم به سگ خوری افتادن . مردم پول ندارن چیزی بخورن حتی اگه باشه . با عدم تایید fatf همدیگه را میخوریم . بچه های ایران زمین به خاطر سو تغذیه رشد فکری و جسمی نخواهند داشت و افای ذوالنور نمیدونم با چی میخواد بجنگه . بچه های خودشون که غذای خوب میخورن که نمیجنگن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
بدبختی ما از امثال تو هست که همراه دولت منتخبتون نگاهتون به دست غربی هاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
از پرچم المانت معلوم و واضح و مبرهن هستش تو کدام کجادگی میکنی....حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
باغات گشاورزی و دامداری در روستای ما تا ۹۰ درصد از بین رفته و همه روستاییان منتظر هستند که کسی بیایید و این زمین را از دست انها بخرد و به شهر کوچ کنند یعنی فقط افراد مسن در روستا ماندند . دلیلش این هست که تنش های سیاسی و اجتماعی و بین المللی اینقدر زیاد هست که کلا بالاترین مقام کشور تا مسولین دیگر وقتی پشت تریبون قرار میگیرند اول حرف سیاسی میزنند و پیر و جوان و کوچک همه سیاسی فکر میکنند کسی بفکر تولید نیست زمین را بفروش . خانه را بفروش و بخور
اگر بحث حجاب و موضوعات مربوط به جوانان و زنان را از بعضی ها بگیرند کلا حرفی برای گفتن ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
جالب اینجاست که این بعضی ها کار مشخصی هم ندارند یعنی اصلا کار نمی کنند حقوق و مزایای عالی هم که دارند از وضع اقتصادی مردم صحبت کنند خودشان زیر سوال می روند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
حجاب و مرگ بر آمریکا عامل اصلی ماندگاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
شما فکر کنید بیکاری نباشه . گرانی نباشه . اقتصاد در حد المان و امریکا باشه ولی دوباره مشکلی بنام روسری و جوراب و شکل آرایش را خواهیم داشت . یعنی کشمکش سیاسی و توقعات بیش از حد و معمول ایدولوژی سختی که حاکم هست کم کم خسته کننده خواهد شد توان و انرزی مسولین گرفته میشود که چرا دختر و پسری در بازار خواستگاری کردند بروید بگیرید و به زندان بیندازید . بروید تو کوچه و خیابان ببینید کی چی میگوید بگیرید و به حبس بیندازید در صورتی اصلا در جوامع دیگر جرم نیستند
منظور ایشون نهادیه که مسئولیت بپذیرد که بیشتر از این بگیرد و ببندد و مجازات کند و حد بزند و اعدام کند
وگرنه نهادها و موسساتی که برای تحمیل این عقاید از بیت المال حقوق می گیرند فراوووون داریم
کسی هم نیست بررسی کنه نتیجه ی عملکرد این موسسات فرهنگی کذایی چی بوده ؟
آیا جوانان متشرع تر شده اند ؟
آیا با حجاب تر شده اند ؟؟
راستی در کشورهای اسلامی دیگه چرا حجاب اجباری نیست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
دوست عزیز نهادها و مراکز فرهنگی که اسم بردید اگر سالیان دور به مردم دعوت به تقوی و پرهیز گاری میکردند یعنی به مردم میگفتند اگر اینکارها را انجام دهید خوب هست اگر این رفتار را داشته باشید در بهشت باز نخواهد شد اما الان شرایط عوض شده الان هر کدام از ان نهادهاد خودشان یه عنوان ابزار حکومتی و اجبار عمل میکنند یعنی جنبه تحمیلی دارند قبول نکردی باید تاوانش را قبل از مرگ باید در همین دنیا بدهی
در حال حاضر حکومت واقعی در شهر ها در دست امامان جمعه هستش و عوامل دولتی فقط کارگزار هستند با توجه به آگاهی و توانایی امامان جمعه بهتر نیست افراد بی لیاقت رو کنار بزارن و حکومت رو مستقیما بدست بگیرن تا شاید زمینه ظهور امام‌زمان رو زود فراهم بکنند و مردم هم از مدیریت و علم اونها منتفع بشن
تشکر از سخنان گهر بار هفتگی شون که باعث روشنگری جهان شده
ببین مشکل خودت چیه حلش کن
نشستن اینجا از ونزویلا تا عربستانو سومالی و مصر نظر می ددن. ببین وضعیت خودت چطوره
خدایش شخسته نشدید شما
امام جمعه اصفهان گفته بود از آقای حجتی وزیر کشاورزی قول گرفته ایم تا قیمت گوشت به قیمت قبل باز نگردد هم خودش گوشت نخورد وهم گوشت به آشپزخانه مجلس ودولت ندهد
یک عکس زیر خاکی از زمان صدر اسلام پیدا شده که نشان می دهد وقتی زنان مسلمان سوار شتر بوده اند با وزش باد موهای آنها در هوا پریشان و بر روی شانه هایشان ریخته بوده.دیگه ما که از اون زمان نمی توانیم مسلمانتر باشیم.
ازبین یک میلیارد مسلمان فقط ما هر ساعت و هر روز وهر هفته و 365 روز سال حجاب حجاب حجاب می کنیم.دلیلش هم روشن است .آقایان حرف دیگی برای گفتن ندارند.هیچوقت نگفتن فلان امام جمعه در اعتراض به وضع موجود استعفا داد.
اینقدر بعضی از روسای جمهور کشورها دوست دارند خدمت کنند که از خدمت زیاد خسته میشوند و حال ندارند کنار بروند
.......... در شرایطی که ارزش پول ایران به خاطر تحریم‌های آمریکا و همراهی دیگر کشور‌های اروپایی پایین آمده است.................

ارزش پول ایران به خاطر تحریم ها پایین نیامده بلکه چند دهه خام فروشی و اختلاس و اختیار داشتن و پاسخگو نبودنن و عدم تلاش برای از بین بردن وابستگی اقتصاد به نفت و پولشویی و قاچاق رسمی کالا و ...باعث کاهش ارزش پول ملی شده است.
از دید بعضی ها مرغ اصلا پا نداره
انگار بعضی ها عمدا تلاش میکنند که قحطی راه بیندازند عجیب است
با همین فرمون جلو برین ،ببینید چقدر بیشتر از قبل در دل مردم جا باز میکنین. آفرین.
شونزده تا غیر قابل انتشار؟ خخخخ مردم عصبانی اند هاااا
عزیزان اگردرخانه کس است یک حرف بس است واگررعایت می کردیم به پالرمو وونمی رسیدیم وطوری نشده شما ملاحضه کن بعد بیا اناتومی مرغ راترسیم فرما .باتشکر
شرمنده شدم وقتی بچه ها این کلمات رو از زبان شما ! شنیدند ، لطفا به جای تهدید و فحاشی به این مردم نجیب بدبخت ، یکم برای اختلاس‌ها و دزدی‌ها ناراحت باشید مردم بیشتر شما رو دوست خواهند داشت .
اقایان بعد که fatf را امضا نکردند مسئولیتش را هم قبول کنند
كاش در مورد ربا هم به اندازه حجاب حساس بوديم انوقت افتخار ربوي ترين بانك جهاني نصيب ما نميشد ربايي كه در قران صراحت به عنوان حرامترين فعل ياد اوري شده است حتي در اندازه جنگ با خداوند قهار شايد هم تمام گرفتاري هاي اقتصادي ما از همين جنگ با خداوند سرچشمه ميگيرد و ما خودمان را به خواب خرگوشي زده ايم اگر بركت خدا با ما بود هزاران امريكا هم با تحريم نميتوانست مارا دچار مشكلات اقتصادي نمايد اما حيف كه با ربا خواري بركت خدا را از بين برد ه ايم و دنبال مقصر ميگرديم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
تورم را به صفر برسان ربا هم حل میشود . با علم باید بحث کرد حالا بروید ببینید چگونه با صد پله باید طی کرد تا به تورم صفر رسید فقط کافیست یک مرحله را قبول نکنی امکان ندارد تورم پایین بیاید . همه این موارد پله به پله باید جلو رفت نمیشود دم ابرقدرت جهان را پا بذاری و مرگ و نفرین کنی ولی گرانی نباشه
موضوعی که برای من بسیار جالبه اینه که عده ای با اصرار شدید می خوان به همه القا کنند که مردهای ایرانی بر خلاف مردان کل عالم با دیدن موی زنها سریعا به گناه می افتن !
من هر روز با چشم خودم می بینم که مردان ما نه به زنان بی روسری نگاه می کنند نه به زنان دیگر
فقط اون عده مردان بیمار که به زنهای چادری هم نگاه آلوده دارند به سایر زنان هم همین نگاه را دارند
اینکه مدام رویه ای که در هیچ جای دنیا متداول نیست را تبلیغ می کنند یعنی مردان ایران افرادی بی جنبه و ندید بدید و گرسنه چشم و حریص هستند که با تمام مردان عالم فرق دارند و باید زنها را از مقابل چشمشان دور کرد که در زمین خدا فساد بر پا نکنند !
در اماکن عمومی ورودی زنها و مردان جداست ! چرا ؟؟ مگر در هنگام ورود مردان ایران چه کارهایی می کنند که مردان کل عالم نمی کنند ؟؟
در صفهای نانوایی صف مرد و زن جدا بود ! چرا ؟؟ مگر در صف چه اتفاقی می افتاد ؟؟
الان که تعداد کمی از اون محدودیت ها و جدا سازی ها نیست من هنوز هم دلیل صرف وقت و
انرژی و بعضا هزینه برای جدا سازی را متوجه نمی شم جز توهین به مردان ایران !
.کلمات غلط کردید وغلط میکند کسی را به راه حق هدایت نمیکند جز تبدیل دین گریزی به دین ستیزی.حد اقل از دین گریزی مردم وبخصوص جوانان احساس مسئولیت کنید!!
از لحاظ قدرت اقتصادی ما در دنیا رتبه دوم را داریم اول ونزوئلا دوم ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ای جان :))
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
اونم به خاطر مامان چاوز ، اجلزه دادیم اول یشه
وگر نه الحق والانصاف ما اولیم
اگر ماشین شخصی حریم خصوصی نیست پس چرا دارای سند مالکیت به نام فرد میباشد و اگر حریم خصوصی نیست هر شخصی میتواند درب ماشین شخص دیگر را باز کند و وارد آن شود.من نمیدانم سواری شخصی در زبان فارسی چگونه معنی میشود؟قبول وسیله نقلیه عمومی خصوصی نمیتواند باشد ولی خواهشا در حریم خصوصی افراد که شامل ماشین و خانه میباشد دخالت نکنید
کشور اسلامی
در باره برخورد با خجاب راه را اشتباه آمدیم. اعتراف به اشتباه نشانه عقل است. لجاجت راه مومنین نیست.
ماشین شخصی خصوصی تلقی میشود و محیط داخلی ماشین شخصی خصوصی است
ما هم بدون ورود مستقیم در سوریه نمیتوانستیم کاری پیش ببریم م
امام جمعه اصفهان: غلط کردید که ماشین حریم خصوصی است : حرف حق با زبون تلخ اثر منفی دارد تا مثبت !!!
وظیفه امام جمعه به عنوان مبلغ ابلاغ دین با منطق و دلیل است که همه انبیا انجام می دادند نه توهین . در یک کلام داخل ماشین اگر از بیرون دیده یا احساس نشود حریم خصوصی است اما اگر از بیرون دیده یا احساس شود و به نوعی تبلیغ بی عفتی شود حریم خصوصی نیست و همین موضوع برای داخل منزل هم مصداق دارد
پست فائزه چیه؟چرا اینقدر حرف میزنه.وقتی پست گرفتی سخنرانی کن
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
مگه بخیلی بزار این طفلک هم حرف بزنه
عربستان استعداد نظامی ندارد پول میدهد اونها که استعداد دارند براش میجنگن
پیوستن ایران به «پالرمو» بسیاری از فرصت‌هایمان را برای حل مشکلات اقتصادی از بین می‌برد

آقایون یادتونه میگفتید با برجام همه مشکلات حل میشود ونباید این فرصت سوزی صورت بگیرد چنانچه هر روز تاخیر در اجرای برجام مساوی با از دست دادن سودی کلان و هنگفت است؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یادتون اومد؟؟؟؟؟ همون سود خیالی اجرای برجام برا هفت پشتمون بسه
اقای مصباحی و مخالفان لوایح که اینطور مطمئن بر موضع خود پا می فشارند باید تضمین بدهند که با نپیوستن به اینها وضعیت بهتر می شود شعار بدرد ما نمی خورد مضاف بر اینکه این افراد باید دلائل خود و میزان علم و اطلاع خود از وضعیت حقوقی بین الملل را بصورت دقیق و کتبی اعلام کرده تا بعدا منکر ان نشوند
FATFباید تصویب شود.
عالیه هر وقت کم آوردین یا نتونستید از عهده جوابگویی به بی عرضگی خود برآیید حتما از اسلام و امام زمان مایه می ذلرین
بیچاره مولا علی که درد خود را به چاه می گفت
آیا امام زمان هم چاهی پیدا کرده و با آن درد دل می کند
درد مولا ما هستیم ما .....
خانم فائزه هاشمی مرغ شما هم یک پا داره با رانت استاد دانشگاه شدی،نماینده مجلس شدی،سخنانت رو چاپ میکنن.با مدرک تحصیلی غیر مرتبط از رانت پدری استفاده کردی و استاد دانشگاه شدی ،حداقل هزارا ن زن تحصیل کرده ترو فوق تخصص با گزینش های امثال شما پشت درهای دانشگاه موندن
خوب عربستان استعداد نداشته باشه!
پول که داره!


شما خودت تو همین مملکت ببین چقدر آدم بی استعداد به خاطر اینکه پول دارن چه کارها که نمی تونن بکن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
حالا ما که استعداد داریم چه علطی کردیم؟
یه نفر به این ظوالنوری بگوید عربستان هر چه باشد هزاران هزار یمنی را تا الان به خاک و خون کشیده است چه استعداد نظامی داشته باشد یا نداشته باشد شما سعی کنید فکر و مغز و هزینه هایی که از حقوق بیت المال می گیرید را صرف حل مشکلات مملکت و مردم شریف ایران کنید نیاز نیست نظر نظامی بدهید موضوع نظامی برا خودش اونقدر کارشناس و صاحب نظر داره خواهشن دیگه به اون حوزه وارد نشوید!!! این یه اظهار نظر از یک نماینده ی ملبس دیگری اظهار نظر علم الهدی و دیگری درس اخلاق و عفت کلام امام جمعه ی اصفهان دیگه حرفی برای گفتن ندرام
خدا به داد ما برسد.وقتی یک امام جمعه در یک پارا گراف چندین بار از کلمه غلت کردند استفاده کند . به بچه ها چی بگیم ؟ قدیما میگفتند ادب مرد به از دولت اوست .
آقای ذوالنور! باش تا صبح دولتت بدمد
قانون بیانه گام اول دوم وسیر دستورات مترقی هم دراسلام وهم در قانون اساسی است ولی هردولتی امد مثل مغول ها خوردن بردن چاپیدن وهیچ محاکم قضایی هم به این فسادها رسیدگی نکرد تازه همه شون طلب کارن ضربه هایی که مملکت بعلت عدم تعهد مسئولین به نظام خورد دشمن نزد تنها راه نیاز به عمل کننده این گامها وبیانیه ها داریم وگر نه توی حرف میماند
سلام فائزه خانم
خوبید شما؟
ایام به کامه؟
اتفاقا مرغ شما هم تک پاست ولی با نصب آپشن های اضافی تک پا بودن مرغ خود را پوشش داده اید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی