بازدید 13165

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته

کد خبر: ۸۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۲ 02 March 2010
در سالروز میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی گوناگونی شبکه‌های سیما به نمایش در خواهد آمد

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آماده باش»، «روز و شب»، «شهر کوچک»، «ترانزیت»، «خواهران غریب»، «کلیک» و «هر نفسی که فرو می‌بریم»، «حمله دایناسور»، «وقت نمایش»، «مکعب»، «44 دقیقه»، «مرد تاریکی»، «داری دیوونم می‌کنی» و «محاصره قلعه»، «موقعیت‌های خطرساز» در سالروزمیلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) پنجشنبه و جمعه 13 و 14 اسفند ماه از شبکه‌های سراسری سیما روی آنتن می‌رود.


شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «آماده باش» صبح پنجشنبه 13 اسفند ماه ساعت 20/8 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: سه پسر جوان که دوران خدمت سربازی خود را می‌گذرانند، مرخصی می‌گیرند و به خانه می‌روند. هرکدام از آنها مشکلات خانوادگی دارند که دیگران از آنها خبر ندارند.

مهدی سلوکی، آتیلا پسیانی، علی طباطبایی، میلاد رحیمی و ستاره پسیانی در فیلم تلویزیونی «آماده باش» به کارگردانی بهرنگ توفیقی ایفای نقش کرده‌اند.

*******

فیلم سینمایی «روز و شب» به کارگردانی جونجی ساکاموتو پنجشنبه 13اسفندماه ساعت 16از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این فیلم می‌بینیم: عده‌ای جوان که عضو یک گروه نمایشی دوره‌گرد هستند، با دزدی و اخاذی از سایر گروه‌های کلاهبردار روزگار می‌گذارنند و به همین دلیل در میان خلافکاران، دشمنان زیادی دارند. آنها با خبرچینی بین گروه‌ها آنها را دچارمشکل کرده و نقشه‌های آنها را لو می‌دهند. پس از مدتی سردسته این گروه که به نام مستعار «چملون» معروف است، به دختر نقاش دوره‌گردی علاقه‌مند می‌شود و روابطی عاطفی بین آنها شکل می‌گیرد.

تاشویا فوجی وارا و آسامی میزوکاوا در فیلم سینمایی «روز و شب» محصول سال 2008 ژاپن بازی کرده‌اند.

*******

فیلم سینمایی «شهر کوچک» به کارگردانی آرن برگن، محصول سال 2008 کشور نروژ پنجشنبه 13 اسفند ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «ماریا» دختر جوان و مستقلی است که در شهر اسلو زندگی می‌کند. او ده سال قبل پدر الکلی و بد اخلاق خود را که در یک شهر ساحلی به نام هاور زندگی می‌کرد، ترک کرده و به اسلو آمد. پس ‌از سالها، خبر مرگ پدرش را به او می‌دهند و او بر خلاف میل باطنی‌اش به هاور بازمی‌گردد تا در مراسم تدفین پدرش شرکت کند. در بازدید از خانه دوران کودکی، او بار دیگر به آنجا علاقه‌مند شده و تصمیم می‌گیرد در خانه پدری‌اش اقامت کند.

*******

فیلم سینمایی «ترانزیت» به کارگردانی سیدعلی ‌سجادی‌حسینی جمعه 14 اسفند ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: سعید با کار قاچاق و تبدیل سرمایه‌اش به دلار قصد دارد به خارج برود. او می‌کوشد دوستش حمید را با خود همراه کند. سعید، حمید را تشویق می‌کند که هر دو مخفیانه سوار کامیون پدر حمید شوند که عازم ترکیه است. وقتی آن دو به گاراژ می‌روند، متوجه ‌می‌شوند که چند قاچاقچی تعدادی اشیای عتیقه را در کامیون‌ رضا جاسازی‌ می‌کنند. 

فرامرز قریبیان، محمد سام قریبیان، رامبد شکرابی، منوچهر حامدی و اکبر دودکار در فیلم سینمایی «ترانزیت» محصول سال 1372 بازی کرده‌اند.


شبکه دو

فیلم سینمایی «خواهران غریب» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیومرث پوراحمد پنجشنبه 13 اسفند ساعت 30/14 از شبکه دو پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی زنده یاد خسرو شکیبایی، افسانه بایگان و پروین دخت یزدانیان می‌بینیم: نسرين و نرگس دو خواهر دو قلو كه هرگز يكديگر را نديده‌اند و نمي‌شناسند در يك برنامه تفريحي كه براي مدارس برگزارشده با هم برخورد مي‌كنند، آنها با جستجو در مي‌يابند كه والدينشان سال‌ها پيش جدا شده‌اند و حالا پدر قصد ازدواج دارد. نرگس و نسرين تصميم مي‌گيرند جاي خود را با هم عوض كنند، نسرين نزد مادر و نرگس نزد پدر مي‌رود ولي بعد براي آشتي دادن پدر و مادر تصميم مي‌گيرند خود را مخفي كنند.

********

فیلم سینمایی «کلیک» پنجشنبه 13اسفند ساعت 30/18ازشبکه دوسیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: «مایکل نیومن» مرد جوانی است که به همراه همسرش «دونا» و دو فرزندش زندگی متوسطی دارد. مایکل همیشه به دنبال داشتن شرایط و وضیت بهتری در زندگی است و به نوعی هیچ‌گاه از شرایطی که در حال حاضر بر زندگیش حاکم است، رضایت ندارد. اوضاع به همین منوال ادامه دارد تا اینکه مردی به نام مارتی به او کنترلی می‌دهد که به وسیله آن می‌تواند دردنیای اطرافش تصرف نماید و آن را بر طبق میل و خواسته خودش تغییر دهد.

آدام سندلر و کیت بکن سانی در فیلم سینمایی «کلیک» به کارگردانی فرانک کوراکی محصول سال 2006 آمریکا بازی کرده‌اند.


*********

فیلم سینمایی «هر نفسی که فرو می‌بریم» به کارگردانی گری لاو پنجشنبه 13 اسفند ماه ساعت 45/23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: جسد دبی بریتون خانمِ پلیسی که چند سالِ قبل به طور مشکوکی ناپدید شده بود، در رودخانه تایمز به طور ناگهانی پیدا می‌شود. دبی بریتون، خانمِ افسری است که به خاطر شجاعت در یک حادثه تیراندازی به دو کودک و نجاتِ آنان، مدالِ لیاقت دریافت کرده بود مشهور شده و دائماً در روزنامه‌ها از او نام می‌برند. کریستوفر مرد جوانی که در یک هتل کار می‌کند، از دبی بریتون خوشش می‌آمده به طوری که در منزلش تمامی فیلم‌های پخش شده از او را ضبط می‌کرده و برای خود نگه می‌دارد، همچنین اکثر روزنامه‌های مربوط به دبی را هم جمع‌آوری کرده است.

فیلم سینمایی «هرنفسی که فرو می‌بریم» به تهیه کنندگی جوی اسپینک محصول سال 2001 کشور انگلستان است.


********

فیلم سینمایی «حمله دایناسور» به کارگردانی پل زیلر، محصول سال 2008 کانادا، جمعه 14اسفند ماه ساعت 30/18 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: یک دایناسور در جزیره پیدا می‌شود و شروع به خوردن انسانها می‌نماید. یک گروه دانشمند مشغول تحقیق در یک دریاچه قدیمی هستند که با یک شیء عجیب و غریب روبه‌رو می‌شوند. آنها شیء را از آب خارج می‌کنند و به ساحل می‌آورند که متوجه می‌شوند این شیء تخم یک دایناسور دو زیست غول پیکر است که سالها پیش منقرض شده‌اند. دایناسور که آنها را مهاجمینی می‌داند که به بچه (تخم) اش حمله کرده‌اند به ساحل آمده و تمام دانشمندان را می‌خورد.

برایان کراس درفیلم سینمایی«حمله دایناسور» به تهیه کنندگی کیرک شاو بازی کرده است.


شبکه سه

پنجشنبه 13 اسفند ماه ساعت 20 فیلم سینمایی «وقت نمایش» ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم می‌بینیم: یک پلیس دست و پا چلفتی برای پیشرفت در اداره پلیس به همکاری با یک کارآگاه جدی و خشن در ساخت یک برنامه تلویزیونی به نام شوتایم مبادرت می‌کند. در این حین این پلیس به یک گروه فعال در قاچاق اسلحه برخورده و بعد از ماجراهای پلیسی و کمدی موفق می‌شوند این گروه را نابود و تحویل پلیس قضایی دهند.

رابرت دنیرو، ادی مورفی و راشل هریس درفیلم سینمایی «وقت نمایش» به کارگردانی تام دی محصول سال 2002 آمریکا بازی کرده‌اند.


*******

فیلم سینمایی «مظفرنامه» پنجشنبه 13 اسفند ساعت 30/10 از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

این فیلم به کارگردانی محمدرضا ورزی تهیه شده و در آن سعی شده بخشی از تاریخ معاصر ایران با کمدی موقعیت به تصویر کشیده شود.

در این فیلم اکبر عبدی، محمد ابهر، بهزاد فراهانی، محمد ساربان، سپند امیرسلیمانی، شقایق فراهانی، کمند امیرسلیمانی، مسعود عجمی، بیژن علیمحمدی، محسن صادقی نسب و احمد کشاورزی ژرف به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل فیلم «مظفرنامه» می‌توان به محسن جاهد تهیه‌کننده، مهدی کیهانی و نعمت‌الله مهاجرانی مدیران تولید، امیر اسکندری طراح گریم و نوید فرح مرزی طراح صحنه و لباس اشاره کرد.


********

فیلم سینمایی «رمز» جمعه 14 اسفند ساعت 30/10 از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

در این فیلم خواهید دید: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر پس از ورود به پرونده اي با مداركي روبرو مي شوند كه يكي از همكارانشان با باند مورد نظر فعاليت مي كند. اين همكاري به از بين رفتن خانواده سركرد (مأمور ارشد )فيلم مي انجامد.

آتیلا پسیانی، پرویز پورحسینی و بیتا بادران در فیلم سینمایی «رمز» به کارگردانی محمدعلی سجادی بازی کرده‌اند.


*********

فیلم تلویزیونی «کابوس» به کارگردانی سیروس مقدم جمعه 14 اسفندماه ساعت 23 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

امین زندگانی، مهراوه شریفی‌نیا، کورش سلیمانی، فرشید زارعی‌فرد، بهنام قربانی، شهرزاد کمالزاده، هیلدا خسروی، بهروز خوش‌فطرت، محمدرضا نصیری و نفیسه روشن ساخته شد.

«کابوس» درباره دختری جوان است که چهار سال بعد از ازدواج با منصور دچار بیماری روحی روانی می‌شود. این بیماری از او چهره زنی ناسازگار ساخته و تلاش‌های همسر و خانواده‌اش برای معالجه نتیجه نمی‌دهد و شرایط روحی او روز به روز بدتر می‌شود.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «مکعب» به کارگردانی آندرسی سکولا پنجشنبه 13اسفند ماه ساعت 45/15 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

دراین فیلم خواهید دید: چند نفر در يک مکعب هزار تو يا به عبارت ديگر درهزاران مکعب تو در تو گير افتاده‌اند و هر کدام ازاين مکعب‌ها هم قوانين فيزيکي مخصوص به خود را از نظر زمان و گرانش دارد. هيچ کدام از اين افراد نمي‌دانند چگونه به اينجا آمده‌اند و نمي‌دانند هم که چگونه بايد از آن خارج شوند. تلاش اين افراد براي فرار به جايي نمي‌رسد چون واقعا نمي‌دانند به کجا بايد بگريزند و راه نجات کجاست.

فیلم سینمایی «مکعب» محصول سال 2002 کشور کانادا است.

*********

فیلم سینمایی «44 دقیقه» به کارگردانی ایوسیمون پنجشنبه 13اسفند ماه ساعت 30/20 از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «44 دقیقه» درباره يك گروه سارق بانك است كه با دستبرد زدن به چند بانك، يك مامور پليس را مي كشند و يك پليس كه دوست صميمي مقتول بوده در پي آنان است.

مايكل موسون و دان لوبنسگتون درفیلم سینمایی «44 دقیقه» محصول سال 2003 کشورکانادا بازی کرده‌اند.

*******

فیلم سینمایی «مرد تاریکی» به کارگردانی سام ریمی جمعه 14اسفند ماه ساعت 45/20 در قالب برنامه سینما 4 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دانشمندی به نام پیتون در آزمایشگاه خود موفق به ساخت نوعی پوست با مواد شیمیایی است این پوست هر چند زیر نورت نها نود دقیقه دوام می‌آورد، اما به شدت مورد توجه یک شرکت تجاری قرار گرفته است. سارقین از طرف این شرکت تحقیقات پیتون را به دست می‌آورند و آزمایشگاه را منهدم می‌کنند. پیتون به شدت مجروح شده و چهره اش به طرز وحشتناکی از شکل می‌افتد.

سام نیلسون، فرانسیس مک دورنماند و کالین فریلزدرفیلم سینمایی «مرد تاریکی» محصول سال 1990 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.


شبکه تهران

فیلم سینمایی «داری دیوونم می‌کنی» پنجشنبه 13اسفند ماه ساعت 30/13 از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی اد اتیل، اتان امبری و جوبت ویلیامز خواهید دید: مردي به نام داچ كه با زني بيوه به نام ناتالي ازدواج كرده است، براي جلب رضايت زن با پسر او كه تحت تأثير رفتار پدر سابقش است، مشكل دارد. او تصميم مي‌گيرد به همراه آنها به سفر رفته تا از اين طريق بتواند پسر را متقاعد سازد كه با هم كنار بيايند و به زندگي خود ادامه دهند. او طي دردسرهاي فراوان با پسر، سرانجام موفق مي‌شود رفتار او را عوض كند.

فیلم سینمایی «داری دیوونم می‌کنی» به کارگردانی دومنیک سینا محصول سال 1991 کشور آمریکا می‌باشد.

************

فیلم سینمایی «محاصره قلعه» 40 دقیقه بامداد روز جمعه 14 اسفند ماه ازشبکه تهران سیما پخش می‌شود.

داستان فيلم مربوط به مرد كشاورزي است كه به همراه همسر و فرزندش در مزرعه‌اش زندگي مي‌كند و زندگي بسيار ساده‌اي دارد. او در كودكي در اين دهكده رها شده و توسط مرد دهقاني بزرگ شده است. روزي همسرش به همراه پسرشان براي فروش محصول و ديدن خانواده‌اش به شهر مي‌رود و درست در همان لحظات اوليه ورودشان، گروهي ياغي به آنجا حمله‌ور شده و پسرش را مي‌كشند و زن را نيز به اسيري مي‌برند.

جیسون استتام ولی لی سوبیسکی در فیلم سینمایی «محاصره قلعه» به کارگردانی اوبول محصول سال 2007 کشورهای آمریکا، کانادا و آلمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

********

جمعه 14 اسفند ماه ساعت 30/13 فیلم سینمایی «موقعیت‌های خطرساز» به کارگردانی کریستین فرانسیس از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «موقعیت‌های خطرساز» داستان يك زن پزشك معتمد وزارت كار به نام جوليت لسيج است كه در يك درمانگاه مشغول به كار جديدش شده است. او پيش از اين در اورژانس بيمارستان مشغول بوده؛ اما براي يافتن وقت كافي كه در كنار خانواده‌اش باشد، به اين درمانگاه آمده است. او با بيماراني روبه‌رو مي‌شود كه همه دچار اضطراب و تشويش كاري هستند.

دلفین ریچ و دلفین سریتا درفیلم سینمایی «موقعیت‌های خطرساز» محصول سال 2002 کشور فرانسه بازی کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست