بازدید 4473

فروش طلایی اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر

کد خبر: ۸۸۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 03 March 2019

شرکتها و سازمانهای متقاضی الکترونیکی کردن مکاتبات و فرایندهای اداری می‌توانند از روز شنبه 11 لغایت سه شنبه 28 اسفند ماه 97 با خرید نرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرایندها در طرح فروش طلایی فراگستر از تخفیفهای استثنایی و تسهیلات طلایی باشگاه مشتریان بهره‌مند شوند.

برای مشاوره و دریافت تخفیفهای طرح فروش طلایی 97 فراگستر کلیک کنید.

به گزارش روابط عمومی فراگستر، مدیر فروش این شرکت ضمن تشریح جزییات بیشتر فروش ویژه اتوماسیون اداری و فرایندها با تاکید بر اجرای یکبار درسال این طرح، و تقارن آن با افتتاح باشگاه مشتریان فراگستر، عنوان کرد: «در این طرح فوق استثنایی بدلیل کاهش شدید قیمت‌ها، قدرت خرید مجموعه‌ها بالاتر رفته و امکان خرید پکیج‌های کامل‌تری از مجموعه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر ویژه مشتریان فعلی و جدیدمان فراهم آمده است».

با خرید از فراگستر در طرح فروش طلایی 97، بخشی از پول خرید نرم افزار، به جیب شما بر میگردد!

همچنین ایشان یکی از مزایای فوق‌العاده خرید در طرح فروش طلایی97 فراگستر را عضویت طلایی در باشگاه مشتریان فراگستر بیان کرد که در راستای آن اعضای باشگاه می‌توانند علاوه بر استفاده از تسهیلات رفاهی، تفریحی و خرید از مراکز و فروشگاه‌های منتخب باشگاه، به ازای هر خریدشان بازگشت نقدی (Cash Back) را نیز داشته باشند.

وی تاکید کرد به جهت محدودیت زمانی اجرای این طرح فقط یکبار در سال، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طرق زیر نسبت به دریافت مشاوره رایگان و مشاهده دموی نرم افزار اقدام نمایند.

تماس با 42623-021 داخلی 1

تکمیل فرم دریافت مشاوره رایگان https://www.faragostar.net/winter97

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل