بازدید 19783
مصوبه مجلس براي افزايش يكسان حقوق‌ها

میزان افزایش حقوق سال آینده مشخص شد

کد خبر: ۸۸۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 02 March 2019

با مصوبه مجلس، حقوق مديران و كارمندان براي سال آينده 400 هزار تومان افزايش مي‌يابد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (شنبه) و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه سال 98 در بخش هزینه‌ای با ۱۲۱ رای موافق، ۷۷ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که حقوق همه کارکنان و بازنشستگان دولتی در سال آینده ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

این مصوبه پیشنهاد حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی بود که محمد دهقان نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در موافقت و علیرضا رحیمی عضو فراکسیون در مخالفت با آن نظرات خود را بیان کردند.

طبق این مصوبه، الحاق یک جز به تبصره ۱۲ لایحه بودجه بود که طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی دراین باره افزایش حقوق گروه‌های حقوق‌بگیر از قبیل هیات‌های علمی، قضات و کارکنان کشوری و لشکری شاغل و بازنشستگان لشکری و کشوری کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی به نحوی که تفاوت تطبیقی موضوع ماده ۷۸ قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق بدون تغییر باقی بماند، به شرح ذیل تعیین می‌گردد.

از ابتدای سال ۱۳۹۸ حقوق ثابت یا عناوین مشابه مشمولین این بند به میزان چهار میلیون ریال افزایش می‌یابد علاوه بر افزایش جزء ۱ ضریب ریالی سالانه مشمولین این بند نسبت به ضریب ریالی سال ۱۳۹۷ تا ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر