نحوه شکایت از هتلها در ایام نوروز
کد خبر: ۸۸۲۳۹۳
| | 7727 بازدید
تخلفات هتلداران، به صورت تلفنی در طول ایام نوروز از سوی جامعه هتلداران ایران بررسی میشود.
به گزارش تابناک، شماره تلفن ۲۸۴۷ به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی میکند.
جمشید حمزه زاده با اشاره به پورتال جامعه هتلداران بیان کرد:یکی از راههای بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند، میتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل، شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرس http://hoteldaran.com/fa/complaints ارسال کنند.
گزارش خطا
نظرسنجی
آیا به عنوان زن حاضرید با مهریه 14 سکه «بله» را بگویید؟




