نحوه شکایت از هتل‌ها در ایام نوروز

کد خبر: ۸۸۲۳۹۳
| |
7652 بازدید

تخلفات هتلداران، به صورت تلفنی در طول ایام نوروز از سوی جامعه هتلداران ایران بررسی می‌شود.

به گزارش تابناک، شماره تلفن ۲۸۴۷ به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی می‌کند.
جمشید حمزه زاده با اشاره به پورتال جامعه هتلداران بیان کرد:یکی از راه‌های بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند، می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل، شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرس https://hoteldaran.com/fa/complaints ارسال کنند.

اشتراک گذاری
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
مهم‌ترین اولویت دولت چه باید باشد؟
مرجع جواهرات
الی گشت