صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

امکان جذب ۳ هزار نفر در هیئت علمی دانشگاه‌ها را داریم

کد خبر: ۸۸۱۲۷۹
| |
2879 بازدید

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار نفر متقاضی جذب هیئت علمی بودند اما ما امکان جذب حدود ۳ هزار نفر را داریم.

به گزارش مهر، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بعداز ظهر امروز (دوشنبه) در بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجویان نمونه که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: امسال دانشجویان بیشتری از دانشجویان دوره دکتری این فرصت را پیدا کردند که در فهرست دانشجویان نمونه قرار بگیرند و مجموع تلاش ما در وزارتخانه برای این است که توجه به جامعه دانشگاهی معطوف شود.

وی گفت: طبیعی است که دانشجویان نمونه، سرآمد هستند، اما دانشجویان ما همه صاحب استعدادهای خوب و برجسته ای هستند و در کلان موضوع دستاوردهای دانشگاه بیانگر این مهم است.

وزیر علوم اظهار داشت: به عنوان یک معلم دانشگاهی می گویم که وجود دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کنار اساتید دانشگاه یکی از محرک های قوی برای انجام و پیگیری تحقیقات علمی است.

غلامی تاکید کرد: دانشجویان به جز تحصیل و طی مدارج علمی در تولید علم و پیشبرد علم و فناوری هم موثر هستند و دانش آموختگان ما در آینده می توانند کارآفرینی داشته باشند و تحقیقات را ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۰ هزار نفر متقاضی جذب هیئت علمی بودند اما ما امکان جذب حدود ۳ هزار نفر را داریم.

وزیر علوم تصریح کرد: برای ماندن در کشور دلیل زیاد است و آینده از آن جوانان است و الگوهای موفقی را می توان از سال‌های اخیر برای جامعه پیدا کرد.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا