بازدید 3280

اسکار زیر فشار سینماگران کوتاه آمد

طبق اطلاعیه‌ای که روز دوشنبه (۱۱ فوریه) منتشر شد، رشته‌هایی که قرار است از مراسم اصلی کنار گذاشته شوند، عبارتند از: فیلمبرداری، مونتاژ، فیلم کوتاه اکشن و همچنین آرایش چهره و گیسوان. مقرر شده است که اعطای جوایز به برندگان چهار رشته یادشده از طریق اینترنت و پخش مراسم از تلویزیون قابل دیدن باشد. اکنون ورایتی گزارش کرده است، که پخش تلویزیونی کوتاه خواهد آمد و لحظه‌ی اهدای این جوایز پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵ 16 February 2019

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی کوتاه آمد و لحظه‌ اهدای همه جوایز پخش خواهد شد.

به گزارش تابناک، حدود صد نفر از هنرمندان سرشناس هالیوود در نامه‌ای اعتراض‌آمیز از حذف مراسم اهدای جایزه اسکار برای برخی از رشته‌های سینمایی انتقاد کرده‌اند. نامه سرگشاده به آکادمی اسکار را فیلمسازانی مانند مارتین اسکورسیزی، کونتین ترانتینو، اسپایک لی و انگ لی امضا کرده‌اند.

در میان امضاکنندگان همچنین نام ساندرا بالاک، اما استون، جان هم، جورج کلونی، برد پیت و رابرت دنیرو دیده می‌شود.

این هنرمندان به تغییراتی اعتراض دارند که آکادمی اسکار قصد دارد در مراسم سالانه اعطای جایزه ایجاد کند، تا برنامه کوتاه‌تر و فشرده‌تر ارائه شود.

آکادمی اسکار قصد دارد در برنامه آینده جوایز اسکار، جوایز مربوط به چهار رشته را نه در برنامه اصلی، بلکه در فرصت‌های استراحت میان مراسم به برندگان اهدا کند. آکادمی اسکار انتظار دارد که با این تدبیر طول جشن مراسم به سه ساعت کاهش یابد.

طبق اطلاعیه‌ای که روز دوشنبه (۱۱ فوریه) منتشر شد، رشته‌هایی که قرار است از مراسم اصلی کنار گذاشته شوند، عبارتند از: فیلمبرداری، مونتاژ، فیلم کوتاه اکشن و همچنین آرایش چهره و گیسوان. مقرر شده است که اعطای جوایز به برندگان چهار رشته یادشده از طریق اینترنت و پخش مراسم از تلویزیون قابل دیدن باشد.

اکنون ورایتی گزارش کرده است، که پخش تلویزیونی کوتاه خواهد آمد و لحظه‌ اهدای این جوایز پخش خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل