بازدید 19947
بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خبر تازه چمران از «جمنا»/فاضل میبدی: روحانی مباحث تنش‌زا را مطرح نکند/هر سال دو برابر سد کرج آب صادر می کنیم!/پولدارترین دولت ۴۰ سال اخیر کدام دولت است؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: وضعیت زندان قرچک از زبان رئیس دادگستری تهران/توییت قاضی‌زاده درباره توصیه رهبری/حمید بقایی به اوین بازگشت/مبدع واژه «ژن خوب»: پسر شجریان هم یک ژن خوب است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 12 February 2019

تابناک؛ محمد جواد بربریان ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اعلام آمادگی ایران برای مذاکره با کشور‌های منطقه

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران می‌گوید که با تعداد اندکی از کشور‌ها روابط‌مان مطلوب نیست و البته مقصر هم ما نیستیم و اگر اختلاف نظری هم هست آماده‌ایم پشت میز مذاکره و مسالمت آمیز آن را حل کنیم. بهرام قاسمی دهمین سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با فارس، به تشریح آخرین تحولات در عرصه سیاست خارجی پرداخت. سفر همزمان ولید المعلم وزیر خارجه سوریه و گیر پترسن نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه به تهران، مناسبات دمشق و آنکارا، روند مذاکرات صلح سوریه (آستانه)، اوضاع یمن، روابط تهران و ریاض، سازوکار مالی اروپا (اینستکس) و گلایه‌مندی ایران از تاخیر اروپا در اعلام ثبت این سازوکار و تأکید بر اجرایی شدن هر چه سریع‌تر آن، پیگیری‌های انجام شده درباره وضعیت خانم «نگار قدس کنی» شهروند ایرانی که از خرداد ۱۳۹۶ به بهانه واهی در استرالیا زندانی است، انتصاب سفرای زن، تشکیل دولت جدید لبنان، حضور آمریکا در افغانستان و ... از جمله موضوعاتی بود که در این گفت‌وگوی دو ساعته به آن‌ها پرداخته شد. وی در این گفتگو می‌گوید که جمهوری اسلامی ایران هرگز از ابتدا به سازوکار (اینستکس) نه به شکل صد در صد و تمام و کمال دل بسته بوده و نه به عنوان راه‌حل نهایی و ثمربخش به آن می‌اندیشیده است. در واقع ایران به این راهکار به عنوان راهکاری توجه کرده که می‌تواند در عرصه جهانی در کنار سایر راهکار‌ها وجود داشته باشد.

وضعیت زندان قرچک از زبان رئیس دادگستری تهران

رئیس دادگستری استان تهران با بیان بر اینکه وضعیت در زندان قرچک کاملا عادی است، گفت: مطمئن هستم که براساس شرایط عفو اعلام شده بیشترین آزادی زندانیان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از زندان قرچک خواهیم داشت.غلامحسین اسماعیلی، در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با موافقت رهبر انقلاب با عفو بیش از ۵۰ هزار نفر از زندانیان در سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: همان طور که رئیس قوه قضائیه در صحبت‌های خود مطرح کردند پیشنهاد چنین عفوی به مقام معظم رهبری ارائه شد و ایشان نیز به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با این عفو گسترده که برآورد می‌شود شامل بیش از ۵۰ هزار نفر از زندانیان و محکومان شود، موافقت کردند. وی افزود: از دیروز که روز اول اداری بعد از موافقت مقام معظم رهبری با اعطای این عفو به محکومان بود، همکاران قضائی ما در واحد‌های اجرای احکام و نظارت زندان در تمام زندان‌ها و دوایر اجرای احکام دادسرا بسیج شدند که با سرعت هرچه بیشتر شرایط عفو اعلام شده را با وضعیت محکومان انطباق دهند و در همین راستا در روز یکشنبه جمعی از محکومان که شامل عفو می‌شدند آزاد شدند و در روز‌های باقی‌ مانده در اسرع وقت این عفو اعمال می‌شود و فکر می‌کنیم که با توجه به شرایط اعلام شده این موضوع موجب آزادی تعداد زیادی از زندانیان که مرتکب جرم شده‌اند، ولی تفضل، عنایت و رأفت نظام اسلامی شامل آن‌ها شده است، خواهد شد و آن‌ها در روز‌های آینده از زندان آزاد می‌شوند.

خبر تازه چمران از «جمنا»

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب از تعویق کنگره سراسری تشکل متبوع خود خبر داد. مهدی چمران، نایب‌رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی (جمنا) در گفت وگو با فارس درباره زمان برگزاری کنگره سراسری جمنا، به طولانی شدن روند انتخاب شورا‌های استانی در برخی استان‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه برگزاری کنگره در اسفندماه و پایان سال، چندان مناسب نیست، بنابراین کنگره در سال آینده برگزار خواهد شد.

توییت قاضی‌زاده درباره توصیه رهبری

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس در توییتی درباره اصلاح ساختار بودجه کشور توضیحاتی ارائه داد. توییت قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است؛

اصلاحات ساختاری بودجه‌ریزی که مقام معظم رهبری برآن تمرکز کرده‌اند: شفاف شدن درآمد‌ها و هزینه‌های دولت بخصوص شرکت‌های دولتی، حذف هزینه‌های زائد و موازی و پرداخت‌های نامتعارف، اداره کشور با درآمد‌های داخلی، صرف درآمد‌های خارجی خصوصا نفت در توسعه و انتقال تکنولوژی و مطمئن‌سازی بودجه دفاعی کشور.

فاضل میبدی: روحانی مباحث تنش‌زا را مطرح نکند

یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی درباره حجاب و مسائل شرعی و طرح برخی انتقادات و واکنش‌ها نسبت به رئیس‌جمهوری از سوی جریان‌های سیاسی، گفت: من فکر می‌کنم اگر دولت در برخی مسائل و مباحث تنش‌زا ورود نکند، به نفعش خواهد بود، چون الان یک عده می‌خواهند دولت را به هر دلیل حق یا ناحقی تضعیف کنند. محمدتقی فاضل‌میبدی با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی درباره حجاب و مسائل شرعی و طرح برخی انتقادات و واکنش‌ها نسبت به رئیس‌جمهوری از سوی جریان‌های سیاسی، به اعتمادآنلاین گفت: من فکر می‌کنم اگر دولت در برخی مسائل و مباحث تنش‌زا ورود نکند، به نفعش خواهد بود، چراکه الان یک عده هستند که دنبال سوژه بوده و به نحوی می‌خواهند دولت را به هر دلیل حق یا ناحقی ـ که من فکر می‌کنم بیشتر این دلایل به‌ناحق است ـ تضعیف کنند. آن سرمقاله تند و بد ـ به نظر من ـ که در روزنامه کیهان با عنوان «واتیکانیسم» نوشته شده بود، اشاره به این مورد داشت که اینجا واتیکان نیست و.. اصلا آقای روحانی چنین منظوری نداشتند که بحث واتیکان مطرح شود. این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: آقای روحانی اشاره به این داشت که مسائل اخلاقی و هنجاری به جبر و زور نمی‌شود که حتما این حرف درست است. البته یک مرتبه دیگر این حرف را آقای روحانی زده بود که خیلی از آقایان افراط گرا و تندرو‌های مقابل از این حرف‌ها سوژه ساخته و تنش ایجاد کردند. من فکر می‌کنم که تمام هم و غم آقای روحانی باید چنین باشد که فاصله سیاست خارجه کشور با دنیا را درست کند، البته اگر افراطیون داخل و خارج اجازه بدهند. همچنین دولت باید مسائل اقتصادی کشور را حل کند، چون خیلی از نگرانی‌های مردم بابت همین مشکلات اقتصادی است.

حمید بقایی به اوین بازگشت

حمیدبقایی معاون اجرایی دولت دهم که به مرخصی رفته بود، بعد از مدتی به زندان اوین بازگشت.

مبدع واژه «ژن خوب»: پسر شجریان هم یک ژن خوب است

رئیس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک گفت: مطالبی را به من مطرح کردند که خلاف واقعیت بود، اما فرصت پاسخگویی به من ندادند. حمیدرضا عارف رئیس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک در حاشیه نخستین جلسه این کمیسیون در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه می‌گویند شما ژن خوب در ورزش هستید، تصریح کرد: این سؤال نیاز به توضیح مفصل دارد که نمی‌توان در چند دقیقه به آن پرداخت. خیلی به این موضوع پرداخته شد. به جای اصل موضوع با سانسور اتفاقاتی افتاد، دوستان موضوعی را مطرح کردند که وقتی برای توضیح به من ندادند. صدا و سیما اسم من را آورد مطالب خلاف واقع را به من نسبت داد، اما فرصت پاسخگویی نداد. اینکه ژن خوب‌هایی هستند که می‌توان در عرصه‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد، چرا به کار نگیریم. مثلا در هنر شخصی مثل شجریان داریم که ژن خوب همایون شجریان هم هست اینکه چطور فردی ناعادلانه این موضوع را مطرح می‌کند باید ببینیم اهداف آن رسانه چیست. /آزادی

هر سال دو برابر سد کرج آب صادر می کنیم!

بر اساس آمار گمرک کشور، ۷۸۰ هزار تن هندوانه به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار به ۲۹ کشور جهان صادر شده. برای تولید این حجم هندوانه نزدیک به ۴۰۰ میلیارد لیتر یا ۴۰۰ میلیون متر مکعب آب مصرف شده. به بیانی ساده‌تر هر سال ۲ برابر حجم سد کرج آب را صادر می‌کنیم.

درخواست بخشش خانواده فعالان بازداشت‌شده محیط زیست از رهبری

خانواده‌های فعالان محیط زیست که بیش از یک سال از بازداشت آن‌ها گذشته است، به مناسبت چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب درخواست رسیدگی به وضعیت این پرونده و تغییر در روند بازداشت داشته‌اند. در بخشی از این نامه ضمن یادآوری این موضوع که فعالان بازداشت شده از دانشمندان و دلسوزان محیط زیست هستند، تأکید شده است: در این یک سال بیشتر از رنج دربند بودن و دوری عزیزانمان، عدم پاسخگویی و عدم رعایت قانون از سوی مقامات مسئول بر ما سخت و ناگوار آمده است. از همان بدو تشکیل پرونده وزارت اطلاعات به‌ عنوان متولی امر، بر جاسوس نبودن این هشت نفر تأکید داشت./ ایرنا

پولدارترین دولت چهل سال اخیر کدام دولت است؟

خبرآنلاین نوشت: بررسی میزان درآمد‌های حاصل از فروش نفت در چهل سال اخیر نشان می‌دهد بالاترین درآمد نفتی ایران در چهل سال اخیر از آن دولت نهم و دهم به ریاست محمود احمدی نژاد و کمترین درآمد نفتی متعلق به دولت سوم و چهارم به ریاست آیت الله خامنه‌ای بوده است.

بادامچیان: چهره پنهان انقلاب بودم، هایزر خیلی دلش می‌خواست من را بشناسد

اسدالله بادامچیان، رئیس شورای مرکزی شورای مرکزی مؤتلفه در بیان خاطراتی از هایزر به خبرآنلاین گفت: من در آن سال‌ها هیچ‌وقت چهره آشکار انقلاب نبودم بلکه چهره پنهانی بودم. هایزر چندبار در خاطراتش می‌گوید «ما دنبال طرفداران خمینی که خیلی با تدبیر عمل می‌کنند، هستیم». هایزر از برنامه‌های انقلاب خیلی هم عصبانی است مخصوصا در مسأله راهپیمایی تاسوعا و عاشورا که می‌گوید خیلی دلش می‌خواسته مسئول تبلیغات این راهپیمایی را بشناسد و با اینکه سال‌ها دنبال این موضوع گشته، اما هنوز پاسخش را نیافته و هنوز هم دلش می‌خواهد بداند او کیست؟ من در کمیته استقبال از امام عضو شورای مرکزی هفت نفره آن بودم. مسئول اداره بهشت زهرا هم بودم

شایعه‌ها و واقعیت‌ها در باره ترک برداشتن برج میلاد

طی هفته‌های اخیر خبری با عنوان شنیده شدن صدا‌های عجیب از برج میلاد در فضای مجازی منتشر شد. صدا‌های عجیبی که اگرچه از سوی مدیران این برج تکذیب شد، اما برخی کارشناسان و مدیران سابق برج آن را ناشی از ایجاد شکاف و ترک‌هایی در بخشی از دیوار‌های پارکینگ برج دانستند. در تحلیل وضعیت ترک‌های ایجاد شده در طبقات منفی پارکینگ برج میلاد، با توجه به استقلال سازه بتنی برج و پارکینگ، این اطمینان وجود دارد که ترک در سازه پارکینگ خدشه‌ای به سازه برج وارد نخواهد کرد. /دنیای اقتصاد

اصرار علی مطهری بر نظرش درباره نامه‌های امام

خبرآنلاین: شما در مصاحبه‌ای گفته‌اید که نامه‌هایی که درباره برکناری منتظری نوشته شده است نمی‌تواند منتسب به امام باشد. بر چه اساسی این را می‌گویید؟
مطهری: اساسا آن نوع بیان شباهتی با ادبیات امام (ره) ندارد. مضاف بر آنکه از فروردین ۶۷ به بعد امام بیمار بودند و خیلی در جریان امور نبودند. علاوه بر این خط امام هم مورد تشکیک است. به عبارت دیگر این تردید وجود دارد که آیا این دست‌خط امام هست یا خیر؛ لذا از این جهت به نظر نمی‌رسد که نامه ۶/ ۱/ ۶۸ و ۸/ ۱/ ۶۸ هر دو از امام باشد به طوری که در یک جا یک نفر را به قعر جهنم و در جای دیگر به آسمان برده‌اند. این‌ها همخوانی ندارند. حداقل برای من قابل قبول نیست. /خبرآنلاین

فوت آیت‌الله جزایری صحت ندارد
در چند روز گذشته اخبار متعددی درباره سفر آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به کشورهای خارجی منتشر شده است. حجت الاسلام کمیل عساکره، مسؤول امور رسانه‌ای بیت نماینده ولی فقیه با رد این اخبار به خبرنگار فارس گفت: آیت الله موسوی جزایری در صحت و سلامت کامل است و هم اینک در کشور انگلیس حضور دارد. وی ادامه داد: این سفر به منظور تبیین آرمان‌های انقلاب برای خارج نشینان انجام شده است و خبر سفر درمانی وی کذب است./جماران

تکذیب خبر تقاضای رهبری از مجلس خبرگان برای تشکیل شورای رهبری
۲۱بهمنماه، در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنیبر اینکه مقام معظم رهبری دستور داده‌اند شورای رهبری برای جایگزینی ایشان تشکیل شود. بر اساس این شایعه، «آیتالله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفته بود رهبری برای تعیین سرنوشت جانشین خود از خبرگان، تقاضای تشکیل شورای رهبریبه مدت سه سال را نموده تا پس از سه سال یک نفر بهعنوان رهبر بعدی کشور معرفی گردد و خبرگان رهبری نیز اسامی 9 نفر را برای تشکیل شورای رهبری اعلام نموده است.» آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، یکی از اعضای کمیسیون اصل 107 و 109 مجلس خبرگان رهبری نیز در گفتوگو با ایرنا، خبر تقاضای مقام معظم رهبری برای تشکیل شورایرهبری و انتخاب جانشین وی را تکذیب کرد. این عضو مجلس خبرگان همچنین گفت که اصلاً چنین موضوعاتی در مجلس خبرگان مطرح نشده است و بعید هم میدانم چنین باشد. او همچنین در پاسخ به گزینههای احتمالی از جمله حجت الاسلام احمد خاتمی و حجت‌الاسلام رئیسی، اضافه کرد: اصلاً و ابداً چنین چیزهایی در خبرگان مطرح نیست./انتخاب

شرط عارف برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰
محمدرضا عارف در گفت‌وگویی با جماران و در پاسخ به این سوال که «در انتخابات ریاست جمهوری آینده، شما به عنوان کاندیدا در عرصه حضور خواهید یافت؟» گفت: در حال حاضر مهمترین مساله ما مشکلات کشور از جمله مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است و باید به آنها بپردازیم از طرف دیگر قبل از انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات مجلس ۹۸ برگزار می شود و باید همگان برای برگزاری شکوهمند آن تلاش کنند .اگر در انتخابات ۹۸ عملکرد خوبی داشتیم، طبیعتاً محکم به این سوال شما جواب می دهم. فردای روز انتخابات ۹۸ بیایید، پاسخ این سوال را خواهم داد.

واکنش تند داور جشنواره فجر به رفتار غنی‌زاده
مهرزاد دانش، منتقد سرشناس سینما که امسال عضو هیئت داوران جشنواره فیلم فجر بود، نسبت به رفتار همایون غنی‌زاده، کارگردان فیلم «مسخره‌باز» در اختتامیه این رویداد سینمایی، واکنشی تند را نشان داد. دانش در کانال تلگرامی خود نوشت: «به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر پیشنهاد می‌کنم قوانینی تدوین شود که بر اساس آن، افرادی که از گرفتن جوایزشان، بدون دلیل، امتناع می‌کنند، در دوره‌های بعد حق شرکت در این مناسبت را نداشته باشند. لوس‌بازی زننده جوانک تازه‌کاری با رفتارهای تهوع‌آور متظاهرانه‌اش در ادا درآوردن کژفهمانه از براندوی بزرگ و پذیرش/عدم پذیرش ادواری جایزه‌اش، از میزان شعور اجتماعی‌اش رونمایی‌ای جانانه به عمل آورد، نشان داد این جایگاه نیاز به مراقبت بیش‌تر دارد.»

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸۸
روحانی بر تقویت بنیه دفاعی هم تاکید می کند ، غربگراها
می لرزن !!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
چهل سال از عمرمون الکی الکی در تحریم ها ، بیکاری، گرانی، فقر، جنگ و صف مواد غذایی هدر رفت بدون اینکه تجربه یک زندگی شاد و بدون دغدغه رو داشته باشیم و بریم مثل همه خلق الله جهان رو بگردیم و شادی کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
تاریخ ۲۰۰ ساله شما همین جوری بوده و فقط ۴۰ سال نیست ولی یک فرقی که این دوره با دوره های قبل دارد این است که این همه هزینه برای بزرگ شدن است که در دوره های قبل عقب نگه داشته شدیم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
علتش اینه که در این 40 سال ایران بیشترین درآمد ارزی رو داشته و در اون 160 سال قبل درآمد ارزی ایران بسیار ناچیز بوده و کشورهای اطرافمون هم همه همسطح خودمون بودن اما الان ببیناونا کجا هستن و ما کجاییم البته افغانستان و پاکستان رو مثال نزن که اینه اصلن کشور نیست چون یک روستا هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
ببخشید ۲۰ تای دیگر کشورها هستند در منطقه به غیر از کشورهای حوزه خلیج فارس ، می شود بگویید الان کجا هستند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
عزیزانی که دوست دارن کشور ما هم به اون سطح از پیشرفت و استقلال و آزادی سیاسی و اجتماعی که کشورهای خلیج فارس هستند برسه و مانند بعضی از سلبریتیها در حسرت شیخوخیت شیوخ خلیج فارس هستند باید با مسائلی مانند قطعه قطعه شدن و در اسید حل شدن هموطنانشون و بریده شدن سر اطفال کشورشون ، جمع شدن صندوق رای ، ممنوع شدن رانندگی خانمهاشون ، گاو شیرده نامیده شدن همون شیخهاشون ، هم مسلک شدن و همشهری شدن با اعضای داعش و القاعده و النصره و خیلی مسائل دیگه ای که همه میدونید و در اینجا فرصت نوشتنش نیست کنار بیاند ، ضمنا همه اون چیزی که در این کشورها بعنوان پیشرفت و یا توسعه در نظر شما اومده فقط و فقط یک پوسته ظاهری از مدرن شدن و شیک شدن جوامع اونهاست و هیچ عمقی نداره و هیچ پیشرفت و توسعه واقعی اتفاق نیوفتاده و همگی به لطف پول نفتی بوده که از حدود ۵۰ سال پیش نسیب اونها شده و قبل از اون هیچ خبری از وضعیت فعلی نبوده و مطمئن باشید با تمام شدن این نفت همه این پوسته ظاهری هم از بین میره و شرایطشون مانند قبل خواهد شد،
همه این فشاری که الان دارند به ایران وارد میکنند هزینه ای هست که ایران داره بابت استقلال خواهی پرداخت می‌کنه وگرنه اگر ایران بیخیال مستقل بودن میشد فقط در مدت یک روز تاکید میکنم فقط یک روز تمام این فشارها قطع میشد و اونوقت اگر در ایران کسی رو با اره برقی می‌کشتند و در اسید حل میکردند کسی با ایران مشکلی نداشت و ایران هم با لقب گاو شیرده مشکلی نداشت
حالا اگر شما دوست دارید گاو شیرده باشید و لاکچری هم زندگی کنید خودتون میدونید ولی تا الان که اکثریت مردم ایران نشون دادند که دوست ندارند گوساله بنز سوار باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
ناشناس اول 21:37 حاضرم در يك مناظره علني با تو در ملا عام زندگيتو بررسي كنيم ببينيم تو واقعا زندگيت بر اساس اين چيزايي كه گفتي گذشته يانه؟ شماره تلفنتو بده باهم ارتباط برقرار كنيم . من حاضرم سر 100 ميليون تومان با تو شر بندي كنم ببينم تو اين معظلات و مشكلاتي كه گفتي را داري 40 ساله با همه وجودت لمس مي كني يا نه؟ اگر قبول داري بسم الله شماره تلفنتو بده. من با اين دوئل مي خواهم به همه بزرگنمايي كردن مشكلاتي كه از طرف مشتي خائن يكسره در بوق ها مي دمند پايان بدم و دروغ بودن انها را نمايان سازم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
ناشناس 21:35 ببين همون 3 تا كشور فوق اباد شده را بيا طبق امار بررسي كن مي بيني هر كدومشون همش 3 تا دونه شهر تو كشورشون هست كه سرمايه ها را ريختن تو اون 3 تا شهر و ابادش كردن و اگر مقايسه كني با ايراني كه 1000 شهر و 300 هزار روستا داره و در اين 40 سال امكانات و پيش رفتي كه تو اين حجم بسيار گسترده و براي 80 ميليون نفر و نه براي 2 ميليون نفر بوده ، قطعا اگر اين حجم از سرمايه گذاري و ساخت و ساز و ايجاد امكانات وووو را ايران هم فقط 3 تا شهر داشت و 2 ميليون جمعيت ، قطعا به مراتب بيشتر تو چشم ميزد . چگالي و تراكم سرمايسه گذاري امارات فقط تو 3 تا شهره و به چشم مياد و الا توسعه و پيشرفت ايران خيبي بيشتره. براي مقايسه بايد شرايط را يكسان سازي كني تا نتيجه گيريت درست از اب دربياد. شاخص جمعيت ، ثروت وسعت خط موقعيت وووو. همه چيزو كه نبايد بهت ياد بدم يكم سواد ياد بگير بعد بنويس. البته ميدونم درد شما ها اين چيزا نيست شما ها فقط چون ازادي هاي آنچنانی تون جلوش توسط نظام گرفته شده و عاشق حكومت هاي باطل هستين و نه حكومت هاي ديني و الهي ، همش مخالفت مي كنيد. خوب بكنيد. ما هم با قدرت و شدت راه خودمونو ميريم كه همانا راه عزت و توسعه ايران عزيزمان است و از ملامت هيچ ملامت گري هم ابايي نداريم
در حالی که تیتر ۱ همه رسانه های دنیا ، حضور گسترده مردم در راهپیمایی بوده ، رسانه های زنجیره ای یک پلاکارد در قم درباه گرانی را برجسته می کنند تا القای دوقطبی کنند..نان طیف تندرو اصلاح طلب و حامیان خارجی شون در دوقطبی بودن فضاست تا با ژست حمایت از دولت ، توهمات خود را مطرح کنند..
برجامیون جواب دهند که ۱۵۰ میلیارد دلار را چه کردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
از حسین فریدون که جزو تیم مذاکره کننده بود ومورد اعتماد روحانی بوده بپرسید که چه کار کرده است وآقای ظریف هم می داند وهمین پول باعث رفاه مردم شده
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اون نمایندگان که به برجام رای دادن توضیح بدن چرا ساکت هستن و نمیگن اون پولها کجا سوخته یا خرج شده!!!؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
هر موقع محمود گفت با 800 میلیارد دلار چه کرد این دولت هم توضیح می دهد.
ناشناس
| France |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
هروقت شما گفتی چند میلیارد دلار ضرر به این کشور خورد بابت
سراب
| France |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
هر وقت شما گفتی چقدر ضرر خورد به این مملکت برا 2 درصد برق هسته ای اونام میان میگن
بعدشم برجامیون دیگه چجور کلمه ایه میسازی از خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
جدا دولت محمود 800میلیارد دلار خورده خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
ناشناس ۲۲:۱۵
۸۰۰میلیارد دلار دوران احمدی‌نژاد رو که آقایون روحانی و جهانگیری گفتند به چه سرنوشتی دچار شده ، این آقایون فرمودند که احمدی‌نژاد با بی تدبیری و پوپولیسم همه رو نابود کرد و به فنا داد ، ماهم حرف اونها رو قبول کردیم و تایید میکنیم ، اما این آقایون اضافه کردند که ما اهل تدبیر هستیم و برای اداره کشور برنامه داریم ، گفتند اتوبوس رفته به ته دره و مملکت ویران شده و ما اتوبوس رو از ته دره بیرون میاریم و آواربرداری هم میکنیم و دربرابر دوربین تلویزیون فرمودند که این کار رو ۱۰۰روزه انجام میدند و همه مردم هم بنا بر این صحبت‌ها بهشون رای دادند اما چند وقت پیش فرمودند که کسی نمیتونه مدعی حل کردن ۱۰۰روزه مشکلات باشه و حتی فرمودند این مشکلات در مدت چهار سال که نه ، در مدت چهل سال هم حل شدنی نیست
حالا به نظر شما با ۸۰۰میلیارد که نه ، با ۸۰۰۰میایارد هم میشه کاری کرد
امیدواریم مواضع اخیر اقای ظریف ضد امریکا ، ناشی از پی بردن به غلط بودن رویه های قبلی شان باشد ، نه احیاناَ ناشی از بغض ترامپ یا حبِ دموکراتها..!
چهره پنهان انقلاب همینطورپنهان بمون که ....
قاضی زاده ، ابتکار ، مولارودی ، واعظی در صف اول جشنواره فجر !
براورد اتاق فکر « تکرار » این است که لازم نیست برای ملت کار شبانه روزی کرد ، بلکه با راضی نگه داشتن اقلیت های با بلندگوهای بزرگ ( سلبریتی ها) می شود در ۱۴۰۰ رای اورد‌..
اقایون ! گفتمان بزن و برقص و سلبریتیسم دیگر جواب
نمی دهد..روی اسب مرده شرط بندی نکنید..
البته سلبریتی های دولتی ، که از منفوربودن اقایون در بطن جامعه باخبر ند ، دیروز هیچ توجهی به اینها نکردند..!! و از کف و سوت هنگام معرفی دولتی ها خبری نبود ..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
عجب کم آوردید و هذیان می گی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
علت کف و سوت نزدنشون اینه که دولت محبوب سال۹۲و۹۶ اونها حسابی گل کاشته و دیگه اینجا رو جای موندن نمیدونند و گرنه کف و سوت که چیزی نیست ، براشون پشتک و وارو هم می‌زدند
فعلا همه حامیان سال۹۲و۹۶ بهترین سیاست رو سیاسته کی بود کی بود من نبودم میدونند و همگی دارند اعلام برائت میکنند . اصلاح طلبانی که تا دیروز مدعی بودند انتخاب آقای روحانی به دلیل حمایت اونها بوده و حتی بعضی از اونها میگفتند بدون حمایت اونها آقای روحانی چهار پنج درصد بیشتر رای نداشته الان مبگند اصلا تفکرات روحانی در تضاد با تفکرات آنهاست ، البته این مسئله نشون میده که اصلاح‌طلب ها در شعار زنده باد مخالف من واقعا صادق هستند و این شعار رو در عمل هم اجرایی کردند
البته اصولگرا ها هم طرف دیگه سکه اصلاح‌طلب ها هستند و اونها هم توان حل مشکلات مردم رو ندارند ، امیدوارم توی انتخابات های بعدی چهره‌های مردمی و انقلابی واقعی رو انتخاب کنیم
بعد از خبرگزاری دولتی ایرنا که پیشنهاد جایگزینی حبوبات به جای گوشت می داد، حالا خبرگزاری اصلاح طلب ایسنا ، هم امروز گوشت را سرطان زا اعلام کرد !!
احتمالا علامه های این جریان هم در چند روز اینده ، فتوای حرام بودن گوشت را صادر کنند!!
قبل از برجام که وعده چلوکباب می دادند!!
دولت روحانی ،پر در امدترین دولت کل تاریخ انقلاب بود و البته بی برنامه ترین دولت‌..
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
برنامه هم داشت، اما دستش رو بستند بخاطر اینکه خوب داشت پیش میرفت! خودشون هم میدونن! فقط بخاطر اینکه همه چیز به حساب ایشون تموم نشه گند زدند به
برنامه هاش و البته به جمعیت ۱۸ میلیونی هم که به روحانی رای دادند نشون بدند که هیچی حالیشون نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
همین موضوع را هم می توانید از ظریف وعراقچی بپرسید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
دوره ریاست پدیده عالم خلقت گرانترین نفت تمام سالها فروخته شد به اضافه ذخیره ارزی که از دولت قبل مانده بود ولی چون عاشق روش پوپولیستی بودند تمام سرمایه کشور را به فنا دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
دولت روحانی از سال 92 تا 96مبلغ 273 میلیارد نفت فروخته وبا خزانه خالی که از احمدنژاد تحویل گرفت احمدنژاد 618 میلیارد دلار نفت فروخت حدود 120 میلیارد هم از خزانه ای که دولت اصلاحات جمع کرده بود خرج کرد سازمان برنامه و بودجه و نهاد های نظارتی و مالی را تعطیل کرد دولت روحانی بودجه را شفاف کرد نهادهای نظارتی و برنامه ای را دوباره احیا کرد مدت پنج سال تورم را کنترل کرد موسسات مالی غیر مجاز را بست اونوقت روحانی بی برنامه ترین ولت را دارد حاشا به انصاف !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
والا دولت روحانی از وقتی اومده فقط تحریم بوده و بس دولت اون محمود بی کفایت پردرآمدترین بوده که ایران یه ویرونه کرد
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
به شهروند 21:37
من هم به روحانی رای دادم. اما اگر بدون قضاوت نگاه کنبم هیچ برنامه ای نداشت، دولت خیلی کند و فشل هستش. تمام راهکارهای آقای روحانی همون کارهایی بود که احمدی نژاد انجام می داد. پروژه ویران گر بیمه سلامت همون روش پوپولیستی است. فقط اولی می خواست همه را صاحب خانه کند دومی می خواست همه را رایگان درمان کند. عکس العمل این دولت در مقابل دلار هیچ فرقی با دولت قبلی نداشت.دستپاچگی، دروغ و برنامه های آتش نشانی. برنامه ای هم که شما می گویید (احتمالا برجام) متعلق به ایشون نبود. مذاکرات قبل از روحانی شروع شده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
تنها برنامه ای که روحانی داشت و یگانه راهکاری که روحانی برای کشور داشت و براساس اون وعده حل ۱۰۰روزه مشکلات و ایجاد سالانه یک میلیون شغل و رونق اقتصادی و بی‌نیازی به پول یارانه و هزار وعده دیگه رو داد ، فقط و فقط برجام بود ، به همین دلیل هم بعد از امضای برجام و تصویب سریعش در مجلس تمام تعهدات طرف ایران رو انجام داد به امید اینکه طرف مقابل هم به تعهداتش عمل کنه ولی بعد از خالی شدن دست ایران و نبودن هیچ تضمینی از طرف مقابل ، اول آمریکا به راحتی از برجام خارج شد و الان هم اروپا درحالیکه به تعهداتش عمل نکرده برای اجرایی کردن اینستکس که در واقع نفت در برابر غذاست توقع انجام کارهای دیگری رو از ایران داره که هیچ ربطی به مسائل هسته ای ندارد
پس کسانیکه که میگند نمیزارند و یا نگذاشتند دولت کار کنه حرف بی حساب نزنند و گناه بی کفایتی رو به گردن دیگران نندازند
الان هم بعد از ناکامی در برجام دولت هیچ برنامه چایگزین و طرحی برای مقابله با طرف‌های برجام نداره و هیچ طرح جایگزینی که بتونه بدون نگاه به گذشته و برجام مشکلات رو حل کنه نداره و کشور رو به حال خود رها کرده و با طرح مسائل حاشیه ای سعی داره نگاهها و اذهان رو مشغول و منحرف کنه تا به این وسیله شعار با روحانی تا ۱۴۰۰ عملی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
معلوم اسیت بی خیال دنیای فانی و در خواب حرف می زنی
مواضع امثال تاج زاده و زیبا کلام بیشتر از سر لجبازی است..خود طرفدارانشان هم اینها رو جدی نمی گیرند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
کدوم مطلب این صفحه مربوط به استاد زیباکلام و یا اقای تاج زاده است ؟!!!
من به همراه دوستانم که حدود 49 میلیون نفر می شویم به گفتمانی رأی می دهیم که فیلتر تلگرام را بشکند.محصورین را آزاد کند با دنیا گفتگو کندو سفارت عربستان در تهران را بازگشایی کند و دفتر اتحادیه اروپا را در تهران باز کند وکاندیدای آن کسانی باشند که اهل کنسرت وموسیقی باشند.
جناب مطهری شما با همان برجام خوش باش بقیه چیزها بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
این آقای مطهری هم از اسم پدرش سواستفاده میکند وبه مردم دروپغ می گوید وصندلی مجلس را هم که غصب نموده وفقط می خواهد دیده شود ولی همین آقا زاده ها مملکت را ویران کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
شاید سن شما انقدر نباشد اما تا امام زنده بود اجازه هیچگونه تعرض به ایت الله منتظری و مهندس بازرگان را به هیچکس نمی دادند
ژن خوب شما را دیدیم وای به حال فرزندانتان که دیگر چه دستپختی هستند از نسل شما
من غاتع می گویم ترامپ رفتنی است فقط 710 روز دیگه مونده.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
من کشته ی این غتعیططم
سوژه
خود دولت الان به طور کلی سوژه است و نیازی به دفاع کردن از ایشون نیست
اول بروید مبنای حکومت دینی و قانون اساسی را بخوانید بعد اظهار نظر بفرمایید
ادامه جنگ تحمیلی بعد از سال 61 و افتادن ایران در تله هسته ای و آمدن محمود به صحنه سیاسی ایران و درگیر کردن ایران در جنگ بی نتیجه سوریه .عراق ویمن سه سیاهچاله ای برای بلعیدن درآمد نفتی ایران بودن که متأسفانه در همه موارد تفکر جنگ طلب نقش اساسی داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
استراتژیست نظامی !!!!جهت اطلاع شما همین کارها است که جرات نمی کنند به ایران حمله کنند
در ضمن جنگ تحمیلی وقتی که خاک ایران گرفته شد و ان ها با همین ترفند می خواستند ان را جدا کنند با قطعنامه
افتاد الان
سفره ای پهنه و هر کس به اندازه وسعش و زرنگیش برداشت میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
ای کاش همه روسا مثل محمود بودند که مسکن مهر را ساخت ولی آخوندی وروحانی راحت آن را دادند دست دلال ها ومسکن هم از بی چاره ها گرفته شدوگران شد همه اش گناه همین روحانی ومطهری وجهانگیری و دولت هاشمی است که مملکت را به این روز نشاندند
بازم یه مطلب پیدا کردید دولت احمدی نژاد رو خراب کنیددست بردارید از خباثتتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
چرا احمدنژاد تمامی نهادهای برنامه ای و نظارتی مالی را تعطیل کرد ؟!!! چرا بودجه سالانه که همیشه با ذکر نکات و اینکه کجا باید مصرف شود در زمان ایشون به یک دفتر شصت برگ تقلیل پیدا کرد ؟ ! چرا هنوز ایشان از اینکه 720 میلیارد دلار پول را کجاهزینه کرده طفره می رود و میخندد و حاضر به گفتن نیست ؟ بنظر شما این شخص نیازی به تخریب داره ؟
ه جای اینکه دنبال کسی بدویید که داره از دست شما فرار میکنه
هم‌قدم کسی باشین که حتی در انتظار سایه شماست
متأسفانه بعضی هنوز در گذشته زندگی می کنند و برایشان نمی شود کاری کرد .و نه تنها خودشان افسرده هستند بلکه جمعی را هم افسرده وناامید کرده اند.
22 بهمن امسال نشان داد که بیش از 90 درصد مردم هیچ مشکل مالی ندارند و از اداره کشور رضایت کامل را دارند و مشکلی با خریدن پسته کیلیویی 300 تومن، گوشت کیلیویی 150 تومن ، دلار 30 تومنی و سکه 6 تومنی ندارن

این برای من خیلی جالبه و باعث شگفتیم شده
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
این بندگان خدا یا راننده شخصیشون میاره در خونه شون، یا اصلا از این خریدا نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
چه ربطی داشت به ۲۲ بهمن؟
وقتی که نوک بینی را میبینی و فقط شکم بهتر از این نمی توانی تحلیل کنی
آره روحانی مباحث تنش زا مطرح نکند. اما آنهایی که شعار نوشته بودند استخر فرح در انتظار روحانی ازادند برای هر کاری.
تابناک پیگیری کن چرا قیمت روزنامه همشهری از 1000 شده 2000 تومان آنهم یک شبه؟؟؟ دلمون خوش بود روزانه مطالعه میکنیم. حالا باید 2 برابر پول بدیم برای این چرا؟؟؟؟؟
بحث تشکیک در اصالت نامه ها بارها جواب داده شده و صحت آن نیز به اثبات رسیده آقای وکیل الدوله مطهری! بجای تشکیک در نامه هایی که اصالت داشتن یا نداشتن آن در حال حاضر نفعی به حال مردم ندارد، به فکر گرانی ها و مشکلات عدیده مردم باشید!
به جای زیارت مکه، مدینه و عتبات و سفر سیاحتی به ترکیه، تایلند، دبی و اروپا هزینه های اون را صرف آباد کردن ایران کنید

من نمیدانم چرا هموطنان اینقدر نسبت به کشور خود و همنوعان و هموطنان خود بی مسئولیت هستند

از مسئولین که خیری دیده نشده اما مردم هم واقهعا کوتاهی کردن. ایران میلیون ها نفر ثروتمند داره و اکثر پزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، پرستاران و کارکنان شرکت نفت ثروتمند هستند و به راحتی میتونن به همطنان خود کمک کنند و در آباد کردن این سرزمین نقش داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
خیلی جالبه که مقدمه ای برای گفتن حرف اصلی همیشهگی که در باره درامد چندگروه خاص بود استفاده کرده ای
اینکه با صادرات هندوانه ۴۰۰ میلیون متر مکعب آب صادر کردیم حرف غلطی است چراکه آب وارد زمین های زراعی و سپس وارد سفره های زیرزمینی می‌شود و چنانچه محصول کشاورزی تولید نکنیم باز هم آب همین مسیر را طی می‌کند و اینطور نیست که اگر مثلاً هندوانه نکاریم آبها در یک تانکر عظیم روی زمین ذخیره شود. ایکاش به جای این سخنان عوام‌فریبانه راهکار پیشنهاد می‌کردند که چگونه از آب استفاده بهتری بکنیم که ارزش اقتصادی آن بیشتر از صادرات هندوانه باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
زمین ها را اغلب با منابع آب زیرزمینی یعنی چاه ابیاری میکنند. وزن هندوانه ها و تبخیر را نیز در نظر بگیرید!
حال سوال بزرگ
آقای احمدی نژاد با این همه پول چه کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
صرف ساخت ساختمان پارلمان جیبوتی.ساخت منازل سازمانی در ونزوئلا.ساخت خط تولید تراکتور در ونزوئلا.مجلس ختم وچهلم وسال چاوز.خط تولید پراید درسوریه .کمک به زیمباوه.فرستادن میمون بالای ابرها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
برقی که تا پارسال قطع نمی شد از سرمایه گذاری های احمدی تژاد بود و یا خیلی از ازاد راههای کشور و معروفترین ان هم مسکن مهر بود و بقیه اش هم در جیب دلالان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
بالاخره دادن پول در پاکت به کسانی که در شهرستانهادنبال اتوموبیل ایشان میدویدند و مهمتر از همه کیسه های سیب زمینی که در زمان رای گیری میدادند خرج داشت
احمدی نژاد سوار بر موج ایجاد شده توسط آقای خاتمی سوار شد!!
ای کاش احمدی نژاد از فرصت خودش برای توسعه تولید، استفاده کرده بود نه تزریق نقدینگی تورم زا!!!
جناب آقای بادامچیان الهی غم نبینی:)))) :)))) :)))))
مراقب باش یکوقت سیا شما را ندزده!
همش صادرات هندوانه نیست صادرات سایر محصولات کشاورزی هم است میانگین سرانه تولید میوه در جهان 80 کیلو است و در ایران 200 کیلو است که باعث مصرف بی رویه اب شده است و نشست دشتها و شهرهای بزرگ از جمله تهران شده است و بی توجه به شرایط ایجاد شده به این آمار تولید افتخار هم میکنیم
مسایل تنش زا حجاب نیست غارت واختلاس وحقوقهای نجومی وژمین خواری بعبارتی ایران خواری وبیعدالتی .وبیکاری وسوق دادن جوانان به ارتکاب جرم وسابقه دار کردن انان است.اگر راست میگوئید چرا قانون از کجا آورده ای را تصویب واجرا نمی کنید تا ملت به میمنت مبارزه با فسادی که کشور را فراگرفته زن ومرد حجاب بر سر به اجتماع وارد شوند
میخواستم بگم که این اولین دهه فجری بود که خاشقچی بینمون نبود.روحت شاد جمال جون
بهترین دولت هم دولت رهبری بود با کمترین تورم و افزایش قیمت دلار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
نخست وزیر همون دولت داره ۸ سال حصر میکشه
روحانی با طرح بعضی حرفها مردم رو از مباحث اصلی دور می کنه راه خوبیه برای سرگرمی مردم
عجیب است که زندانی شدن چپاولگران بیت المال هم با مردم عادی فرق میکند!! قوه قضائیه توضیح دهد که چگونه این افراد هر چند وقت یکبار از منزل مرخصی می گیرند و سری به زندان می زنند؟!
چه حرف مفتی واسه 800 هزار تن 400 ملیارد لیتر؛ خدایا امان از جهل مردم و این پروپاگاندای رسانه ای. وای بر خائنین به تولید.
جناب مطهری بهترین جمله در وصف شما این است. از فضل پدر تو را چه حاصل!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
عین پدرش نکته بین و آزاده است که خداوند او را از شر دشمنانش حفظ کند
آرش
| Netherlands |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
خداوند امثال آقای علی مطهری را زیاد بفرماید
به نظر می رسد دولت مظلوم روحانی بادشمنان قسم خورده داخلی به مراتب بدتر از جان بلتون و پمبئو روبه روست.
پس انداز عارف توهم زده که ژن خوبه نمی دونه که اگه باباش نبود حسابش نمیکردن .
ما فکر میکردیم میخان تو بودجه به بهداشت و اموزش و معیشت اقشار کم درامد توجه کنند باز هم خیال باطل نگو میخان بودجه نظامی رو افزایش بدن ،! بابا پارسال بودجه یه نهاد عزیز ۸۰ درصد رشد کرد ، فاصله طبقاتی رو کم کنید .
انقلاب و جمهوری اسلامی دستاوردها و افتخارات خوبی، به برکت خون جوانان برومند خود و همت ایرانیان با غیرت، در حوزه دفاعی و نظامی و امنیت در کشور داشته است. ولی ایکاش در کنار آن در حوزه های دیگر هم موفق بود. در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و تربیتی و آموزشی
ایکاش کشوری الگو و نمونه در حوزه اخلاقی و فرهنگی بودیم.
ایکاش در کنار اقدامات جریان ساز، اقدامات شخصیت ساز و هویت ساز هم می داشتیم.
ایکاش به فکر تعلیم و تربیت بودیم.
ایکاش مسؤولین ما عاقلانه تر عمل می کردند.
ایکاش بجای این همه دشمن تراشی، و صرف هزینه های زیاد برای آن، به فکر پیشرفت همه جانبه کشور بودیم.
آن وقت تبدیل به یک الگو برای جهانیان می شدیم.
ایکاش قبل از اینکه دیر شود، مسؤولین کشور را عاقلانه اداره کنند.
نهایت آبی که از کشور بابت هندوانه صادر میشود اگر کل وزن هندوانه راآب در نظر بگیریم 780میلیون لیتر می شود بقیه آبی که صرف تولید هندوانه میشود به چرخه طبیعت بر میگردد اگر اینجوری که نویسنده گفته بخواهیم فکر کنیم تولید هر چیزی صرفه اقتصادی نداره حتی ما آدمها روی زمین زیادی هستیم چون برای اینکه به اینجابرسییم کلی آب صرف رشدمون شده
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
تابی چقدر بی تابی .
مرد فقط احمدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
بودو سر کوچه نذری میدن
هزينه سفر اقاي جزائري به انگليس از كدام منبع تامين شده است؟
اقای عارف بااین وضع اقتصادی که من کارگربایدنون خشک بخورم وشمابوقلمون انتظارداری بیاییم پای صندوقهای رای
درود بر جنگسالاران .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار