بازدید 36764
هزار و پانصد و شصت و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سخنگوی سپاه: بعد از دفاع مقدس صحنه‌هایی مانند صف گوشت را ندیده بودیم/نوبخت: مردم مانند ‌زمان جنگ دیگر تحمل نمی‌کنند/طلب کارلوس کی‌روش از فدراسیون چقدر است؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛وزیر اطلاعات: گرانی‌ها کار دولت نیست/توضیحات آیت الله نوری همدانی درباره علت سلامتی و نشاط کامل خود/قیمت خانه در تهران طی ۱۱ سال نزدیک به ۱۰ برابر شده است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 07 February 2019
تابناک؛ محمد جواد بربریان ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
انفجار سیگار‌الکترونیکی جان جوان ۲۴ ساله را گرفت

جان باختن فردی بیست و چهارساله بر اثر انفجار سیگار الکترونیک که اغلب رسانه‌های جهان به انعکاس آن پرداختند فرصتی دوباره برای طرح مسئله قابل اطمینان و ایمن بودن استفاده از این ابزار جدید مصرف دخانیات ایجاد کرده است. آخرین مورد از خطرات ناشی از به کارگیری سیگار الکترونیک در آمریکا افتاق افتاد، جایی که یک جوان آمریکایی بر اثر جراحات ناشی از انفجار این ابزار جدید مصرف دخانیات جان خود را از دست داد. ویلیام اریک بروان، یک برق کار حرفه‌ای که با خودور عازم یک مغازه فروش سیگار الکترونیک در ایالت تگزاس آمریکا بود، درحال متوقف کردن خودرو در نزدیکی فروشگاه یاد شده بر اثر انفجار سیگار الکترونیک از ناحیه سرخ رگ‌های سر و گردن مجروح و به بیمارستان منتقل شد. بستری شدن ویلیام جوان در بخش فوریت‌های پزشکی تنها چند روز به طول انجامید و وی متاسفانه در نهایت بر اثر ضایعه مغزی ناشی از این انفجار جان خود را از دست داد. در گزارش تیم پزشکی معالج ویلیام آمده است که وی بر اثر سکته مغزی جان باخته است. در این گزارش همچنین تصریح شده است که تکه‌ای فلزی از سیگار الکترونیک منفجر شده از داخل گردن وی بیرون آورده شده است. / یورونیوز

قیمت خانه در تهران طی ۱۱ سال نزدیک به ۱۰ برابر شده است

از سال ۱۳۸۶ که طرح مسکن مهر با هدف کاهش قیمت خانه در کلان‌شهر‌ها آغاز شد، قیمت مسکن در تهران ۸۷۸ درصد معادل ۹و ۷دهم برابر افزایش یافته است. تنها در سال ۸۶ همزمان با شروع این طرح، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران از یک میلیون و ۲۰ هزار تومان در ابتدای بهار به یک میلیون و ۶۹۹ هزار تومان تا انتهای زمستان افزایش یافت. در سال ۱۳۹۲ در پایان دولت محمود احمدی‌نژاد نیز قیمت خانه در تهران به متری ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. هم‌اکنون نیز تا دی‌ماه ۱۳۹۷ میانگین قیمت مسکن در تهران متری ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شده که رشد ۹۱ درصدی نسبت به دی‌ماه ۱۳۹۶ و رشد ۸۷۸ درصدی نسبت به بهار ۱۳۸۶ را نشان می‌دهد. تعداد مستأجران نیز در کل کشور از ۲۶ درصد در سال ۱۳۹۰ به ۳۱ درصد در سال ۱۳۹۵ رسیده است. / ایسنا

آمریکا معافیت تحریم‌های نفتی ایران را تمدید نمی‌کند

برایان هوک مسئول گروه ویژه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه ان‌اچ‌کی ژاپن گفته است دولت آمریکا دیگر برنامه‌ای برای تمدید معافیت از تحریم‌های ایران ندارد. وی همچنین از خریداران نفت ایران خواست که از این کشور نفت خریداری نکنند. هوک اضافه کرد: چیزی که ما گفته‌ایم یک استراتژی به‌منظور صفر کردن واردات نفت از ایران در کمترین زمان بوده است. قصد نداریم در آینده معافیت یا استثنا در خصوص رژیم تحریم‌ها قائل شویم چه این محدودیت‌ها در زمینه نفت باشد یا موضوعی دیگر. مسئول گروه ویژه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا همچنین گفت: معافیت‌هایی که آمریکا به کشور‌ها داد به این دلیل بود که از افزایش سریع قیمت نفت جلوگیری شود و حالا امسال نفت خام در بازار عرضه به‌میزان کافی وجود دارد.

همه اقتصاد ایران از جمله خودروسازی را آزاد کنیم

سعید لیلاز تحلیلگر اقتصادی گفت: این حرف که خودروسازی را تعطیل کنیم بسیار حرف نادرستی است. من به تمام دوستان اقتصاددان و غیراقتصاددان حق می‌دهم که وقتی کنه ماجرا را نمی‌دانند چنین داوری داشته باشند. اگر بخواهیم یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه که این شرکت‌ها تولید می‌کنند را از خارج بیاوریم ۲۰ میلیارد دلار هزینه اضافی به اقتصاد ایران وارد می‌شود. پیشنهاد من به دولت محترم، ملت ایران، اقتصاددانان محترم، سیاستمداران و قانون گذاران این است که بیاییم همه اقتصاد ایران را از جمله صنعت خودروسازی را آزاد کنیم. چرا این کار را نمی‌کنیم؟ به شما قول می‌دهم یا در کنار صنعت نفت و یا بعد از آن، خودروسازی ایران امکان پذیرترین و پیشرفته‌ترین بخش اقتصاد خواهد بود. تنها اتفاقی که می‌افتد این است که مالکیت خودروسازی‌ها عوض می‌شود.

عیدی کارگران ساعتی و پاره وقت امسال چقدر است؟

براساس ماده واحده قانون مربوط به تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار مصوب سال، کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل ۶۰ روز آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش پرداخت کنند که مبلغ پرداختی به هر یک از کارگران نباید از معادل ۹۰ روز حداقل مزد روزانه بیشتر باشد. به علاوه مبلغ پرداختی به کارگرانی که کمتر از یک سال در کارگاه کار کردند، باید به ماخذ ۶۰ روز مزد و به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه و حداقل دو برابر و حداکثر سه برابر مصوبه دستمزد شورای عالی کار؛ مبنای تعیین عیدی پایان سال مشمولان قانون کار است. /میزان

طلب کارلوس کی‌روش از فدراسیون چقدر است؟

کارلوس کی روش به احتمال فراوان امروز قراردادش را با فدراسیون فوتبال کلمبیا امضا می‌کند، اما به دنبال طلبش از فدراسیون فوتبال ایران هم خواهد بود. خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که ایران رقمی نزدیک به ۱.۲ میلیون دلار به این مربی بدهکار است که با دلار ۱۲ هزار تومانی مبلغ سر به فلک می‌کشد. فدراسیون ۹۰۰ هزار دلار از قرارداد این مربی را پرداخت نکرده و ۳۰۰ هزار دلار هم پاداش‌هایی است که هنوز به او پرداخت نشده است. فدراسیون به احتمال زیاد از طریق منابع مالی خود در فیفا پول کی روش را پرداخت می‌کند. / خبرآنلاین
 
توضیحات آیت الله نوری همدانی درباره علت سلامتی و نشاط کامل خود

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر نسبت سلامت عقل و بدن انسان، ادامه داد: علم طب مربوط به انسان است و اگر تن آدمی سالم نباشد عقل هم سالم نخواهد بود چنانکه در حدیثی از امام صادق (ع) آمده‌است، در هر منطقه‌ی مسکونی باید سه عامل وجود داشته باشد؛ فقیه عالم، طبیب با بصیرت و حاکمی خیرخواه. آیت‌الله نوری همدانی ضمن تاکید بر اهمیت طرح پیشگیری از بیماری، تصریح کرد: طرح پیشگیری باید در کل مملکت به صورت عمومی رواج پیدا کند؛ کسی که بیمار می‌شود نباید هم غصه بیماری و هم غصه هزینه داشته باشد. وی افزود: یکی از مشکلات مردم و جامعه‌ی ما مساله کم تحرکی است، بنده خود سعی کردم ورزش را ترک نکنم و به همین دلیل در این سن، سلامت و نشاط کامل دارم و این در نتیجه تحرک مداوم است.

وزیر اطلاعات: گرانی‌ها کار دولت نیست

محمود علوی وزیر اطلاعات همچنین گفت: دولتمردان شبانه روز در حال تلاش هستند که از یک سو امنیت کشور را تامین کنند و از سوی دیگر مشکلات مردم را مرتفع کنند. وی با بیان اینکه گرانی ها کار دولت نیست تصریح کرد: دولت تا پنج سال توانست قیمت ها را ثابت نگه دارد اما توطئه و فشارهای دشمن و بی محبتی عده ای در داخل کشور ، باعث این گرانی ها شده است. علوی در ادامه اظهار داشت: خوزستان حق بزرگی بر کشور دارد و خدمتی که سزاوار این استان بوده هنوز به مردم ارایه نشده است، البته مسئولان در تلاش برای تحقق آن هستند و در جلسات دولت همیشه این مساله را متذکر می شویم.

نوبخت: مردم مانند ‌زمان جنگ دیگر تحمل نمی‌کنند

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به روحیه مردم در زمان جنگ هشت‌ ساله گفت: در آن زمان برای سوءاستفاده نکردن دشمن عجز و لابه نمی‌کردیم، اما الان که در شرایط سخت جنگ اقتصادی نابرابر هستیم که متاسفانه آن نوع تحمل کردن کم‌رنگ شده است. محمدباقر نوبخت امروز در آیین افتتاح سد لاستیکی پهلوان‌بست به‌عنوان بزرگترین سد لاستیکی کشور در شهرستان لنگرود اظهار داشت: استاندار گیلان با پیروی از مکتب اهل بیت(ع) و با تلاش بی‌وقفه در پی حل مشکلات استان و مردم گیلان است. معاون رئیس‌جمهور با اشاره به دو صفت اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: طبق قرآن اگر کسی به آن‌ها بدی می‌کرد در پاسخ، سلام و ادب می‌گفتند و اگر کسی به آن‌ها احسان می‌کرد، آن‌ها نیز به او نیکی می‌کردند. نوبخت با اشاره به روحیه مردم در زمان جنگ هشت‌ساله افزود: در آن زمان برای سوءاستفاده نکردن دشمن عجز و لابه نمی‌کردیم اما الان که در شرایط سخت جنگ اقتصادی نابرابر هستیم، متاسفانه آن نوع تحمل کردن کم‌رنگ شده است.

احسان کرمی ممنوع‌التصویر شد

احسان کرمی خواننده، مجری و بازیگر تئاتر که این روزها به‌عنوان یکی از مجریان نشست‌های جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه حضور دارد درباره شایعاتی مبنی‌بر ممنوع التصویر شدنش در رسانه ملی گفت: بله من ممنوع‌التصویر شده‌ام و برای اولین بار خودم با حراست صداوسیما تماس گرفتم تا صحت و سقم این مساله را پیگیر شوم که به من اطلاع دادند که در تلویزیون ممنوع‌التصویر هستم. کرمی ادامه داد: متاسفانه طبق بخشنامه ای که ابلاغ شده تمام آثار موسیقایی من نیز غیرقابل پخش از تلویزیون‌ اعلام شده است.

خنثی سازی چند عملیات تروریستی در آستانه دهه فجر

وزیر اطلاعات از شناسایی و دستگیری تعدادی از اعضای گروه های تروریستی که قصد خرابکاری در دهه فجر را داشتند، خبر داد. سید محمود علوی پنجشنبه در حاشیه دیدار با عشایر و شیوخ عرب شوش در مصلای این شهر، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون تیم های بسیاری که تلاش های زیادی برای به چالش کشیدن امنیت کشور به ویژه در آستانه دهه فجر داشتند، شناسایی و اعضای آنها دستگیر شده اند. وی افزود: این افراد با تلاش های سربازان گمنان امام زمان و با همراهی همه نیروهای موثر بر امنیت کشور از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و مدیریت سیاسی کشور، استانداری ها و فرمانداری ها، دستگیر شده اند و اکنون امنیت بی بدیلی در کشور حکمفرماست. علوی تعداد تیم های دستگیر شده و مکان شناسایی آنها را ذکر نکرد.

سخنگوی سپاه: بعد از دفاع مقدس صحنه‌هایی مانند صف گوشت را ندیده بودیم

سردار شریف با ابراز تأسف از ایجاد صف گوشت در کشور ابراز داشت: ما بعد از دفاع مقدس چنین صحنه‌هایی را به یاد نداریم که همه به همه دست دادند و در چهل سالگی انقلاب با بی‌تدبیری در برخی حوزه‌ها اوقات مردم را تلخ کردند ولی مردم ما خیلی بزرگوارتر، فهیم‌تر و آگاه‌تر از آن چیزی است که دشمن تصور می‌کند و مطمئن هستیم به برکت خون شهدا به زودی از این موانع عبور و دشمن باردیگر طعم شکست را جبران ناپذیرتر خواهند چشید.
 
همسر «سیدامامی» خواستار رفع ممنوع الخروجی شد

«مریم ممبینی» همسر کاووس سیدامامی از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیست که سال گذشته بنابر اعلام مسئولان قضایی در زندان اوین خودکشی کرد، از دادسرای امنیت خواستار رفع ممنوع الخروجی خود شد. ابوذر نصراللهی، وکیل مدافع همسر کاووس سید امامی روز پنجشنبه در گفت: وگو با خبرنگار قضایی ایرنا با اعلام این مطلب گفت: به منظور پیگیری وضع ممنوع الخروجی موکلم، چهارشنبه (۱۷ بهمن) به مرجع استعلام کشوری وضعیت ممنوع الخروجی در دادستانی کل کشور کشور مراجعه کردیم که اعلام کردند دستور ممنوع الخروجی خانم ممبینی، اول دی امسال منقضی شده است، اما چون مرجع صادر کننده و تمدید کننده آن سرپرست دادسرای امنیت است، باید به صورت مجزا رفع آن را اعلام کند؛ در نتیجه همسر مرحوم سید امامی هنوز ممنوع الخروج است. این وکیل دادگستری افزود: در ادامه به صورت حضوری به همراه آقای درفشان وکیل دیگر همسر سیدامامی به دادسرای امنیت مراجعه و یک نسخه از درخواست رفع ممنوع الخروجی را تحویل دفتر سرپرست دادسرا دادیم، اما چون شماره ثبت ندادند برای حفظ سابقه به صورت پستی دو قبضه نیز به صورت پیشتاز تحویل دفتر پست و رسید دریافت شد.
 
روایت ضرغامی از طبع غیرواقعی فضای مجازی
 
عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: دشمنان خیلی تلاش می‌کنند در بعضی از سایت‌ها حکومت منفور پهلوی و شاه تحقیره شده را با عکس و فیلم به گونه‌ای مقتدر نشان دهند. ضرغامی با اشاره به تصاویری که در فضای مجازی منتشر می‌شود، تصریح کرد: برخی، تصاویری از خاندان پهلوی پخش می‌کنند که رژیم طاغوت در منطقه قدرت داشته، اما واقعیت این است که سران جهان، محمدرضا پهلوی را عددی حساب نمی‌کردند. وی بیان کرد: امروز را با ۴۰ سال قبل مقایسه کنید که چگونه استالین وقت ملاقات به شاه نمی‌داد، اما حالا پوتین رئیس جمهور روسیه برای ملاقات با رهبر ایران از فرودگاه مستقیم به سمت بیت رهبری می‌رود و قبل از ورود، آداب ملاقات را نیز سؤال می‌کند.
 
احمد توکلی از اروپا نا امید شد

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتر خود نوشت: درباره پذیرش FATF ابهام داشتم اما بیانیه وقیحانه اروپا و شرایط تحقیرآمیزش برای تجارت با ایران در اینستکس، نشان داد در مقابل مستکبران، هرچه کوتاه بیاییم، طلبکارتر و گستاخ‌تر میشوند و پایانی هم ندارد. تجربه و منطق میگوید التماس از متکبر، معیشت را بر مردم تنگ‌تر خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۲۷۵
جریانی که دم از برجام و رفاه می زد ، حالا برای مردم نسخه جایگزینی حبوبات به جای گوشت ، می پیچد!
احتمالا به زودی هم جناب « تکرار» در باب مضرات گوشت سخن خواهند گفت و سلبریتی هاشون هم هشتک
# گیاهخواریم# خواهند زد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اتفاقا شما باعثش بودید مملکت داشت راه خودشو میرفت اول نزاشتین شرکت های آمریکایی تو ایران سرمایه گذاری کنن که اگر میکردن خودش عامل بازدارنده ترامپ بود. بعدم از دیوار بالا رفتین عربستان و امارات رو به جون مردم انداختین تا ترامپ از این آب گل آلود ماهی بگیرد عراق رو هم که آخر سر شد مقر فرماندهی آمریکا علیه ایران. فقط فکر خودتون و آقازاده هاتون هستین تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
فقط تنها راه این هست مرزها را ببندید . آنوقت نخود و لوبیا قیمتش درست میشود
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ما برای گوشت، تخم مرغ، نان و شکم انقلاب نکردیم

ما و پدرانمان این راه رو انتخاب کردیم و خودمون این سبک زندگی رو انتخاب کردیم

حالا هم به جای نق زدن اگه هر فردی وظایفش رو درست انجام بده و سعی کنه زاد و ولد نکنه و حتی الامکان هم ازدواج نکنه قطعا شرایط مالی و اقتصادیش بدتر نخواهد شد
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اینقدر ایران ثروتمند و ملیاردر داره که اگه هر کدوم از آنها به فقرای شهر خود کمک کنن هیچ فقیری در ایران باقی نمیمونه

اما بدبختانه ایرانی ها یکی از طمع کارترینمردم دنیا هستند که حاظر نیستند 1 ریال به هموطن خود کمک کنند اما از اون طرف ماهی 10 میلیون تومن هزینه سگ و گربشون میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ولی جدای از شوخی، من حبوبات خیلی دوست میدارم و بهتر از گوشت می باشد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
تو غصه مردم نخور . انکه باید غصه بخورد بی خیال هست . میگه اشکنه بخور . الان خودم که جز ملت هستم نمیدونم کدامش درست هست اشکنه با گرسنگی شکم سیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
گوشت قرمز زیاد باعث نقرس میشود
صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چه ربطی یه مسکن مهر داره همه چی از 86 تا حالا ده برابر شده و علت اصلی هم تحریم هاست مسکن مهر واقعا طرح خوبی برای قشر متوسط به پایین جامعه بود که ای کاش ادامه پیدا می کرد و تا حدی زیادی پاسخگو نیاز مردم به مسکن بود
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
دولت وقتی بی عرضه و‌بی کفایت باشد در همه چیز است
چه در مذاکره چه در توزیع گوشت و بقیه مایحتاج
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
احسنت
گفتمان بزن و برقص تمام شده
یادش بخیر قبل دوران این دولت و انیکی دولت سبزه ، چقدر خوشبخت بودیم
قشنگ برای خودمون گوشت میخریدیمممم
صف مرغ واینمیستادیمممم
صف خودپرداز واسه یارانه واینمیستادیممم
کلی صف نداشتیم
عین کشور های پیشرفته دوست و برادر دنیا مثل کوبا و کره شمالی و ونزوئلا بودیم
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
دولت باید برود و دولت مقبول بیاید
انوقت همه چی ردیف می شود
تمشکال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
ما برای زندگی بهتر انقلاب کردیم آنهایی که انقلاب سال 1357را ترجمه می کنند بیاد داشته باشند که آن انقلابیون آن سالها همه زنده هستند و برخی ها به دیار باقی شتافته اند. اسلام یعنی زندگی بهتربرای یک مسلمان .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اگر مثل اروپا 50 تا 90 درصد مالیات از پزشکان گرفته شود تمام مشکلات مالی دولت حل و تحریم ها کلا بی اثر میشه . فقط یکم عرضه میخواد.
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
در یک خانواده-اگر پدر خانواده هرچی پول در میاره خرج این و اون کنه وخونوادش در مضیقه باشن-در زمان پیری ونیاز-خانواده بهش پشت میکنند و اونایی هم که بهشون پول داده-فقط به چشم یک نادون بهش نگاه میکنن-
هر موقع مسیولین ما یاد گرفتن که جامعه-یک نمونه بزرگتر از خانواده هست- و مردم خانواده هستند و حکومت پدر هست-اونوقت درست رفتار خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
جناب نوری همدانی اینکه در این سن و سال به لحاظ جسمی سر حال هستید بنظرم در حیطه زندگانی خود و اطرافیان به لحاظ موقعیت اجتماعی که دارید مشکلاتی که عامه مردم دارند شما ندارید و فارغ از مشکلات عدیده ای که مردم دارند روزگار می گذرانید
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
این تندروها چند سال کلا با اینترنت مخالف بودند وقتی کسی میگفت اینترنت سریعا میگفتند باعث بیچارگی و مشکلات در جامعه میشود اما بعد از مدنی دیدند تو گوگل میتوانند نظرات تندرویی و گفتمان محافظه کاری را درج کنند یا مبلع پولی یا عکسی را از این نقطه به دیگر نقاط جهان ارسال کنند پس عقب نشینی کردند یعنی یک گام به جلو و دوم به عقب را تغییر رویه دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
بعد از برجام بیشتر کشورهای اروپایی در سطح وزرا و رییس جمهوری به ایران مسافرت کردند در همه زمینه های اقتصادی با روحانی و ظریف گفتگو کردند ولی طولی نکشید که گروه فشار و تندرو فکر کردند اگر این شرکت ها وارد فضای اقتصادی شوند با تئوری اشاعه فرهنگ غربی با روشهای جلو گیری گردند . چون میخواهند با گفتمان خودی کشور را اداره کنند گوشت صد هزار تومانی نتیجه چنین تفکری هست
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
خیلی صفها چشم بصیرت می خواهد ۱۳ میلیون جوان در صف ازدواج هستند ۵میلیون در صف اشتغال چند میلیون در صف مسکن چند میلیون در صف مواد مخدر چند میلیون درصد وام و......بگذریم از آنهاییکه هرروز چوب لای چرخ اقتصاد می گذارند اقتصاد ایران موشک خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
برجام چیز خوبی بود زمانی که همه
فروشنده ها ازال جی گرفته تا قروشنده وطنی ما (اسنوا) برای فروش کالاهای خود جایزه می گذاشتند وخرید را بصورت نسیه اعلام میکردند . همه کالاها وضعیت خوبی داشتند ولی فقط یکی از برجام خارج شد که وضعیت ما به این روز افتاد دلار سربه فلک کشید ،گفتند اگر گوشت قرمز بخورید نقرس میگیرید یا خوردن تخم مرغ چربی شما را افزایش وکبدتان را خراب می کند ،مرغ هورمونی است اگر مصرف نکنید خیلی بهتر است،رب ماده نگهدارنده دارد نباید مصرف شود،حبوبات هم نفخ می آوردکه برای معده مضر است . سبزی ها هم که از کود استفاده میکنند مصرف آن خوب نیست و یخچال هم چون وسایل داخلش (اگر داشته باشد) سرد می شود وممکن است انسان سرما بخورد .مهمانی رفتن که زمانی سله ورحم معرفی می شد از بابت خرج زیاد حرام است .
ناشناس
| Norway |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
این بازی اصلاح طلب و اصولگرا برای ما دیگه معنی نداره. برجام بدون حمایت اصولگرایان قابل تصویب نبود
سپهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
برجام بچه مول شده هیچ‌کس حاضر نیست بگه بچه منه
دست ظریف و‌حسن و بقیه سکه گرفته ها درد نکند
توکلی وضعش خوبه برای همین به بیانیه هم فحش میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
نوکلی مگه برجام رو تجربه نکردی که حالا بیدار شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
امیدوارم اینو چاپ کنی.امروز در بخش های مختلف خبر رسانه میلی تبلیغات 22 بهمن، خبرنگار سراغ خانواده شهدا در مزار شهدا رفته بود و اونا هم بر لزوم شرکت در مراسم 22 بهمن تاکید اکید میکردن و خبرنگار گفت مردم! در مورد گرانی هم نظرات دادن و برخی از خواهران گرامی خانواده شهدا گفتن این گرانیها چیزی نیست واسه ما! ما برای بدتر از ایناش خودمون رو حاضر کردیم و تاب گرونتر از این وضع رو هم داریم چون مدیون خون شهدا هستیم.ببین خواهر عزیز درسته که مدیون خون شهدا هستیم ولی آیا به نظر شما مدیون زنده ها نیستیم؟آیا مدیون اون پدری که شب عیدی به دلیل بیکاری از کار شرمنده خانواده اش میشه نیستیم چون گوشت 100 هزار تومنه و دیگر توان خریدش رو نداره و یا پوشاک بقدری گران شده که کسی حتی توان خرید لباس معمولی رو هم نداره؟آیا مدیون اون کودکی که حسرت خوردن یک وعده گوشت یا جوجه کباب یا پیتزا یا ماهی رو شب عیدی داره نیستیم.خواهر گرامی همه که ماهیانه حقوق دریافت نمی کنند و استخدام رسمی در بهترین ارگانهای دولتی با تمامی حقوق و مزایا نیستن و همه چندین میلیون وام 4 درصد نمیگیرن یا بهشون سهام بانکی بطور مجانی و یا به قیمت ناچیز تعلق نگرفته.همه کمک هزینه تحصیل و مدرسه رایگان یا دانشگاه رایگان یا هزینه های درمانشون رایگان نیست.خواهر گرامی لطفا همه مردم رو در نظر بگیر .خدای نکرده از اونور بام نیفتین و مدیون میلیونها انسان زنده فقیر نشوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
صف گوشت که بماند شما خیلی چیزها رو نخواستید ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
خطاب به ۱۷:۴۰ ، لطف کنید یه همه پرسی بذارید چرا میترسید ؟ بذارید مردم نظرشونو مخفی بدن ، اونوقت میبینید چه خبره
مملکت داری با بالا رفتن از دیوار سفارت ها وپرچم آتش زدن و مرگ بر این وآن سر دادن غیر ممکن است.مملکت به آدم متخصص وبا سواد و وطن پرست نیاز دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ملکت داری هم با غرب زدگی کار به جایی نمی برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
خطاب به 2255 مرد حسابی عادت کردی هر چیزی رو با هر چی قاطی میکنی اوضاع بلغمت به هم ریخته....جواب نداری بدی شر و ور هم نریز بیرون....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
ببین غرب زدگی مثبت منفیا یعنی نظر مردم.پس لطفا سکوت. دست بردارین با این شعارهای توخالی غرب زدگی و غرب گرایی و چرت و پرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
بله دیدیم چطوری بعد چهل سال پراید تولید میکنید انقلابی ها پهباد شماها دنبال کنسرت هستید نه پیشرفت علمی چون اگه میبیودید می فهمید که شهریاری انیشتین ایران بود نه فلانی امیر کبیر هیچی بلد نتیید حرف میزنید 33 هم کشور دست جریان شما بوده هیچ کاری پیش نبردیدهیچی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
!جناب 22:55 یا شرق زدگی چطور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
غریزدگی کجاست؟خوب تو ازدیوار سفارتها بالا برو ببین اوضاعت چطوری میشه وطن پرست.جایی میرسی باید از سطل آشغال غذاهای گربه ای بخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
روحانی ظریف مگه متخصص نیستن؟
:)
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
خاعن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
ولی خود ایران قبلی و اکثر کشورهای پیشرفته و یا در حال توسعه از داشتن رابطه با آمریکا به همه چیز رسیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
از مذاکره برای امتیاز دادن ها و فشار بر ملت است که وضع ما این است
خطاب به۱:۰۹
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
غرب زدگی را در ۲۲ بهمن ببین تا از فضای مجازی بیرون بیایی
خطابه به۰۲۰۲
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
وقت غرب چوب لای چرخ میگذارند ادم عاقل می رود به سمت جاهای دیگر
با خودتون هم مشکل دارین مثل اینکه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
مردم ایران نمی دانند با این طیف تندرو چیکار کنند.بهتر است همه ی آنها را از سطح کشور جمع کنندو در یک شهر هر طور می خوان زندگی کنند.در نظام می گویند تشویق برای یه نفر تنبیه برای همه .به نظرم نظام بین الملل ما را به خاطر وجود تندروها تنبیه می کند.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
ایران تنها کشوری است که هر سال چند نوبت باعث خنده جهانیان می شود.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
به ۱۰۲۳ نخیر نه روحانی با سواد است و نه ظریف. آدم با سواد بر اساس علمش جلو میرود آنها بر اساس اعتقاد جلو میروند این تفاوت است.
اینستکس حتی نفت در برابر غذا هم نیست...یعنی اروپا اصلا قرار نیست نفت بخرد، بلکه ایران باید مشتری برای نفت پیدا کند ،پول ان به بانک مستقر در فرانسه رفته و در ازایش خوراک دام و امثالهم وارد شود..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
این را به جناب ظریف و دوستانش بگو
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
وقتی میگویید غرب لجنزار هست و بلاد کفر هست چه انتطاری از مردم ان کشورها داری واقعا اگر امروز هر کشور اروپایی چنین تحلیلی از ما داشته باشد شما حاضری باهاش معامله کنی در صورتی اجناسش هم نجس هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
مگه غرب دوست ما نیست
ناشناس
| Canada |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
یعنی عربستان و عراق وامارات و قطر و ترکیه و ... که بلاد مسلمین
هستند تا به حال کاری به نفع ایران انجام داده اند ؟؟؟
یا کشورهای هند ، روسیه و چین و کره و ... ؟؟؟؟
هر کشوری بفکر منافع ملت و کشور خودشه
یک کارشناس در امور تحریم های بین المللی اخیرا گفته بود اگر برجام از سوی ایران امضا نشده بود نیمی از جمعیت ایران تا الان از گرسنگی مرده بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اوباما: اگر برجام نبود ،تحریم ها فرو می پاشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
کاسب برجام بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اشتباه کرده بود با تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اگر برجام نبود اوضاعمون خیلی بهتر از الان بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
در جواب ۲۳۵۳ باید گفت قطعا شما باید از کاسبان تحریمها باشید
والا با برجام کارها داشت روی غلطک می افتاد که تند روهای داخلی بهانه لازم را به ترامپ دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
حرف مفت زده بود چون الان کره شمالی خیلی تحریم تر از زمان ماست دوما ایران نفت گاز داره و بنزین وب ا 18 کشر همسایه است و سه راه اصلی دنیا دست ایران هست و ما همیشه غیر قابل تحریم هستیم این ها همش دروغ اون کارشناس چرا باور میکنی چرا همیشه هرچی میگن باور میکنید اینا درو غ گو هستند
ناشناس
| Norway |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
بدون برجام ایران وضعش خیلی بدتر میشد اما نمیتونستن انقدر فشار بیارن به ما که از گرسنگی بمیریم تا وقتی موشک و قدرت منطقه ای داریم چون منجر به درگیری میشد
احسان
| Germany |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
حالا که برجام نیست،ببنید تا شش ماه دیگه چه اتفاقاتی تو مملکت میفته. میشیم ونزوئلای ۲،قحطی و جنگ داخلی در راهه
مواظب باشید تندروهای فتنه با کمک رسانه های فارسی زبان خود ، spv رو به عنوان فتح بزرگ به ملت قالب نکنند...
البته به برکت شبکه های اجتماعی ، ان جریان رسانه ای یکطرفه تمام شد..
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
شما مواظب محافظه کاران باش. چون هر سوتی که میدین همیشه با نه هزینه بلکه هزینه مضاعف برای ملت داشته . غرامت عراق بگیرید بقیه پیشکش
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
برید دیگه جمع کنید. هر کجا بی عرزه گی و بی کفایتی به وجود میاد یک اسم فتنه بهش میبندید و خودتون را راحت میکنید. اوًاع اقتصادی حالا هم فتنه ای هست از جانب افراد داخلی که صرفا دنبال سود شخصی اند و اعتلای منافع ملی.
خوشبختانه موشک ها در اختیار دولت نیست ، وگرنه اینها نشان دادند برای اهداف جناحی خود، حاضرند امنیت را هم بتن بریزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اینقدر موشک موشک نکنید! دو تا ماهواره بر امسال با همان تکنولوژی نظامی ها ساخته شده بود که هر دو شکست خوردند. در زمان عمل عیار . حرف ها مشخص می شود.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
خوب به جای گوشت و مرغ به مردم موشک بالستیک بدهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
تکنولوژی نظامی ما ۷ سال پیش تست شده و پرتاب هم موافقیت امیز
شما برو ببین چرا این کار کردند که تکنلوژی را ثابت نگه داشتند
احسان
| Germany |
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
از اون موشک های نسل دهه ۸۰میلادی تون نه پوشکی در اومد نه رفاهی،شدیم تنهاترین کشور دنیا
آقای نوبخت تا کی باید تحمل کنیم؟ از وقتی چشم باز کردم در شعب ابیطالب بوده ایم و الان 35 سالم است. تازه میفرمایید مردم تحمل نمی کنند! مردم تحمل نمیکردن که جای شما در پست مدیریت و ریاست نبود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آقای ناشناس تو داری دروغ میگی من میدونم الان دو روزه داری جای یک وعده دو وعده غذا میخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
منم 37 سالمه، چشم باز کردیم جنگ بود، بعدش تحریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اقای نوبخت شما خود خیلی خوب می دانید که مسئولین فعلی با مسئولین زمان جنگ یا دهه شصت زمین تااسمان فرق دارند.
شما خودتاکنون چند وزیر را با لطایف الحیل عزل نموده اید و معاونین خویش را بکار گیری نمودید؟
با ان حلقه تنگ اقتصادی که بوجود اوردید ئ به نحوی به اینده تصمیمات تیم مذکور هیچ توجهی ننموده و مملکت را به دلالان سپردید و تورم را لجام گسیخته به سقف رساندید.
کاش مسئولان این همه طالب دنیا نبودید و ما مردم نیز می دیدیم و قطعا درس می گرفتیم.
وقتی در مجنون بزرگ مردی چون ابراهیم همت از این دیار خداحافظی کرد از مال دنیا چه داشت؟ایا بسیلری از مسئیلین از جمله خود شما این گونه اید؟
فرهنگ عاشورا را با چه چیزی جایگزین نمودیدکه حال ماحصلش را خواستارید؟
بله جناب نوبخت ان جه کاشتید،درو می کنید،نه کمتر نه بیشتر
خدا پدر دکتر ظریف را بیا مرزد که بهانه جنگ را به خاطر چند کیلو اورانیوم از قدرت های بزرگ گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اوراینم جای عدا نیست . اورانیوم سرطانزا هست . اورانیوم کنترلش سخت هست . این اورانیوم کیکی نیست که ۱۹۰‌کشور داشته باشند
لادن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
مطمئنم خودت هم باور نداری به حرفی که زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
افرادی مثل شما هستند این مملکت عقب مانده است. آخه کدام جنگ ؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
در تاریخ از آقای ظریف به نیکی یاد خواهد شدو جهان ستیزان هیچ جای در تاریخ ندارند.
در دوره هاشمی رفسنجانی هم اقتصاد به قهقرا رفت..این دوره هم ادامه همان دوران بود..صف گوشت و کوپن و..
حالا می خواهند برای برون رفت خود ، مشوق جنسیتی بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
تمام‌مشکلات بعداز انقلاب هاشمی مقصر هست قبل از انقلاب هم پهلوی ها مقصر هستند . من و تو بی تقصیریم . پس پیدا کنید پرتقال فروش را .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
میگم شما تندروها چه رویی دارید بمردم چنین سخن میگویید در دهه ۶۰ تا ۷۰‌چقدر جوانان این مرز و بوم را در خیابانها به باد کتک گرفتید که چرا در صدارت هاشمی به گرانی خیار و گوجه و ارزاق اعتراض لسانی داشتند . واقعا در سیاست داخلی و خارجی با خودتان رو راست باشید
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
مشوق جنسیت تندورها . ازدواج پیرمرد ۶۰ ساله با دختر ۸ ساله چقدر جالب هست اصلا من نگفتم این نطریه ها دشمن گفت
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
نه قربان من و شما بی تقصیر نیستیم. ما بودیم که به دولت ناکارمد فعلی رای دادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
خدا رحمت کند هاشمی را . مدت ۲۰ سال یادم هست در تهران سرباز بودم به نماز جمعه تهران رفتم در باب عدالت صحبت هایی میکرد سخنان ایشان باید در سایت ها باشد اما بعد از مدتی سفرهای خارج کشور دیدند که با وجود داشتن ده تا فرزند این عدالت اجتماعی و اقتصادی اصلا امکانش نیست . تغییر رویه دادند تندروها همین تز هاشمی را هم تحمل نکردند . افزایش جمعیت تکلیف دارد افزایش جمعیت تا صد میلیون امکانات رفاهی میخواهد . زندگی حلبی اباد فاید ه اش چیست
"وزیر اطلاعات: گرانی‌ها کار دولت نیست"


اینم تقصیر ماست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
نه تقصیر احمدی نژاده ههههههه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
خوب راست گفته . چطور دیگر مشکلات مربوط به خارج از کشور هست . خوب شما که مخالف اثلاحات هستید براحتی ماستمالی میکنید این هم روش . فقر و بیکاری مربوط به بی حجابی هست .
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
خودمون رای دادیم
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
تقصیر اصولگراها است بدون تردید
موشک به اقتصاد ایران خورده
زیبا کلام مقاله نوشته و از انزوای امریکا سخن می گه !!
اینها رو اگر شکنجه هم می دادی ، حاضر نبودند به امریکا حتی اخم کنند ،ولی حالا ....
این خود بزرگترین دستاورد برجام بود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
زیبا کلام گفت تصویب 20 دقیقه ای برجام اشتباه بود خخخخخ
جناب روحانی فرمودن که مقاومت در برابر خواست مردم شرعا و قانونا مجاز نیست..
بسم الله جناب...خواست عمومی کناره گیری شماست...مقاومت نکن...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
شما ها عادت دارید که هر کدام به تنهایی را کل ملت قلمداد کنید. مسبب مشکلات مملکت وجود تفکر تو و امثال توست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
کناره گیری برای چی اگر به گرانی باشه همیشه بوده . مگه مردم به روحانی رای دادند که برود . دوم اینکه اصلا ملاک اقتصاد و شکم و غدا نیست مردم باید پای آرمانها بایستند . شما کجای کاری . مردم باید مقاومت کنند تو باغ سیاست نیستی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
حالا که جنابعالی شدی مدعی‌العموم بگو ببینم مردم خواسته دیگه ای ندارند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چرا باید روحانی کناره گیری کند . کسانی کنار بروند که در تصمیم گیری قانون کشور رای مستقیم مردم حتی دویست هزار رای ندارند . واقعا که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
روحانی کناره گیری کنه با ۲۴ میلیون رای بعد جناب ضرغامی و .. بنشینند بر مسند و ۳ ماهه مملکت رو به باد بدن
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
افرینننن
دولت برود
برجامم اتیش بزنیم
یه جنگ تپلم با اسرائیل و عربستان و بقیه اذانب کنیم
همه مشکلات حل میشه
میبینی کسی ما رو درک نمی کنه
گرانی هیچ ربطی به دولت ندارد علت گرانی بخاطر این هست که تولید کنندهای بزرگ و اقتصاد خصوصی نیستند . بانک ها خصوصی نیستند . با کشورهای پیشرفته تنش سیاسی داریم . تحریم هستیم . اگر تولید اضافه داشته باشیم بخاطر رقبای دیگر قادر به صادرات نیستیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
علت تامه گرانی دولت است که وضایف خود را به بهانه تحریم کنار گداشته و انجام نمیده.
در تحریم و شرایط سخت باید کمر همت بست نه اینکه رها کرد و نق زد. دولت خود بزرگترین مشکل ماست.
اصلاح طلبان اول روی امضای کری حساب کردن..بعد روی پیروزی مامان هیلاری ..الان هم روی پانسی پلوسی و استیضاح ترامپ...
ترامپ در بین مردم امریکا از دوستانِ دموکرات شما بیشتر طرفدار داره...
۵ سال مردم و کشور رو معطل توهمات خود کردید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آلان نگاه به شرق و تدریس زبان روسی چی میشه کری مرد تمام شد پوتین که زنده هست . رمظانف . لیاخف . حیدروف
آقای احمد توکلی، خودتان میدانید مشکل چیست. استادی داشتیم در دانشگاه میگفت، شعار خود را مخفی کنید، حتی اگر نیت شما اینست که کاری انجام دهید، اینقدر شعار ندهید، وقتی شعار میدهید دنیا را فریب نمی دهید، بلکه خود از آنها رودست میخورید. در سیاست خارجی باید با تدبیر قدم گذاشت مثل شطرنج بازی که اجازه نمیدهد حریف حرکت بعدی و استراتژی او را حدس بزند. اگرچه نیت ما مشخص است، اما لزومی ندارد آنرا فریاد بزنیم و روی موشکهای مان بنویسیم، و به آنها پاس گل بدهیم و بهانه بدهیم که خواستار محدودیت توان دفاعی شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ان وقت چرا قبل انقلاب وضع مردم خراب بود حتی دستورات خارجی ها هم اجرا می شد؟
خودت راگول می زنی یا ما را نفهم حساب می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
جناب ناشناس ۲۲:۵۸



قبل از انقلاب، مردم کره جنوبی کرم می خوردند

شما معلوم هست که یک شغلی داری تو ایران، که اون نوع شغل تو هیچ جای دنیا نییست!!

به من هم پول مفت می دادند میومدم تو خبرگزاری ها فلسفه می بافتم
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
وضع مردم خراب بود ولی نه اینقدر! حداقل دانشگاه ها و مدارس بنگاه های اقتصادی نبودند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اگر اداره یک کشور را با تخته شطرنج مقایسه میکنی پس گوشت ۵۰۰ هزار تومانی را هم داسته باش. شما امروز تخته شطرنج با مهرهایش را تو بخاری بنداز و بسوزان کی ضرر میکنه خسارت ان چقدر هست . اینجا بحث کشور با جمعیت با این همه وسعت هست . در سیاست شوخی کاری درستی نیست منافع ملی در الویت هست منافع ملی داداش . نه منافع دیگر تعاریف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
برو مستند در برابر طوفان ۲ را ببین انگاه متوجه می شوی کرم خوری با نون و اب خوری فرقی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
چه عجب یک حرف منطق از شما پرچم امریکا شنیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اره من پول می گیریم ولی نه از شما ادم های از خود راضی ایران بلکه درامدم خارج از ایران است
در ضمن کارگری که در سال ۵۷ و ۵۶ ۵۶۰ تک تومان می گرفته معلوم است که چقدر در اسایش زندگی می کرده
!!!!!
ناشناس
| Canada |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
۱۷:۵۰
اون سالها با ۴۰۰۰ تومان یعنی ۸ ماه حقوق طرف می تونست خونه بخره ، حالا چی ؟ با چند ماه حقوقش کارگر می تونه خونه بخره ؟؟؟
برای نجات اقتصاد ایران فقط یک راه وجود دارد . ثروت در دست مردم باشد . صنایع خودرو سازی از بخش نیمه دولتی خارج شود تا هم کیفیت و هم رقابت و هم‌صادرات شکل گیرد . البته یک شرط دارد این روش اقتصادی افرادی را به ثروت میرساند آیا حاضر هستیم همان فرد ثروتمند با ماشین چند میلیاردی را در خیابان و محل زندگی تحمل کنیم یا نه
با تشکر از جناب ضرغامی که نشان دادن چقدر به روسیه و شخص پوتین علاقه مند هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چون یه موقع هایی خود به خود هواپیماهای اسرائیلی وارد حریم هوایی میشه همینجوری خود به خود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
مگه خبر نداری کدخدای اقایون پوتین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اصلاح طلبان از این که در جامعه به عنوان وابسته به غرب و کدخدا گرا شناخته می شن ،عصبانی اند..ژست ضدروسی گرفتن که یعنی بله! ما هم ضد بیگانه ایم..خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
والبته استالين
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اصلاح طلبان فقط به ایران‌ فکرمیکنند ولی تندروها میگویند اگر در انگولا کسی گریه میکند ما برویم برایش جای پدر را نقش بازی کنیم ولی داخل کشور چقدر فقر بیداد میکند . هنوز روستاهای ما در ایران سال ۵۹ جاده احداث شده آسفالت ندارد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
جناب ضرعامی زمانی که استالین در ۱۳۲۰ به ایران امد
کشور در اشغال آمریکا انگلیس و روسیه بود و عملا دولتی وجود نداشت و کشور در اشغال بود ولی استالین به کاخ
شاه رفت و از خانواده سلطنتی ملاقات کرد و بیشتر مطالعه کنید ..
پوتین هم برای محض رضای خدا ماهی نمی گیرد و دیر نیست که دست چدنی اش از زیر دستکش مخملی سرخ رنگش بیرون بیاید
البته اهل بصیرت الان هم میبینند و شما که اهل بصیرت بودید و چرا ندیدید ،گ
مدیریت کشور وتامین بموقع خورد وخوراک مردم هنری است که از همه بر نمی اید ،ونیاز به درایت ودور اندیشی وتفکر سازنده وامادگی قبلی وبرنامه ریزی دقیق دارد مثل تنظیم بازار که با ذکر حدیث وروایت وبر خورد های انی ومکانیکی وامنیتی ونظامی وپوپولیستی فرق میکند .با توجه به میزان جمعیت ومقدار نیاز استاندارد هر کالا وماده غذایی با عیار نفر روز در برنامه ریزی ها باید لحاظ وبا تولید ان در کشور مقایسه وبموقع کمبودها از طریق تبادلات تجاری وواردات بموقع وارد وذخیره سازی شود تا در مواقع بحرانی توزیع شود واجازه ندهد مردم تو صف ها اسیر شوند وبه زمین وزمان فحش بدهند ودلالان ومحتکران پدر مردم را در بیاورند ،این حداقل انتظاری ایت که جامعه از یک سیستم حکومتی دارد ناتوانی در حل ان مردم را نسبت به حاکمیت سست وبی اعتماد میکند مردم به عمل نگاه میکنند وقضاوت وداوری خودرا انجام میدهند نه بر وعده ووعید وشعر وشعارهای نسیه که هرگز تحقق نمی یابند ،مثل حمایت از مستصعفین که بر عکس شد وطبقه محروم وکارگر ومتوسط از کارمند تا خدماتی وپیشه ور واصناف جزء را همه را یکجا بیچاره کرد.......
اقایون مذاکره کننده که به خاطر رفع تحریم ،به هم سکه و پاداش و مدال می دادید، فورا سکه ها رو پس بدید..
امریکا و رژیم سعودی ،عابربانک پهلوی و سلطنت طلب و
فتنه گران هستند..همونایی که می گن ما خیلی اریایی تشریف داریم...خخخخ
همه اش اسم مردم را مي اورند در صورتي كه فشارهاي اقتصادي اصلا روي اين اقايون دشمن امريكا نيست

به راحتي زندگي مي كنند و به راحتي هم با بچه هاشون وارد امريكاي جنايتكار مي شوند

مردم هم حقشون است توي صف گوشت و مرغ باشن و همين مردم هم قربون و صدق اقايون بروند
در40 سال گذشته شیخ نشین ها یک شنزار با چند شتر را تبدیل به مرکز تجاری خاورمیانه کردند.
در 40 سال گذشته کشورهای پا برهنه وگرسنه مانند مالزی.تایلند.کره جنوبی .تایوان.تبدیل به ابرقدرت های اقتصادی شدند.
جایگاه ایران کجاست؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ابر قدرت اقتصادی برای مالزی و تایوان؟
از دنیا بی خبری جانم
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
نگران نباش ما هم در 400 سال آینده میرسیم به الان همون شیخ نشین ها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ما هم پراید تولید میکنیم، امارات و قطر و کویت همین پراید هم نمی سازن
در40 سال گذشته شیخ نشین ها یک شنزار با چند شتر را تبدیل به مرکز تجاری خاورمیانه کردند.
در 40 سال گذشته کشورهای پا برهنه وگرسنه مانند مالزی.تایلند.کره جنوبی .تایوان.تبدیل به ابرقدرت های اقتصادی شدند.
جایگاه ایران کجاست؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
عوضش امنیت داریم.عوضش زیر زمین کلی شهرک موشکی داریم.عوضش پوشک بسته ای 80 هزار تومن داریم.عوضش گوشت 100 تومنی داریم.عوضش کلی گرسنه داریم.عوضش کلی بیکار داریم.
ناشناس
| Thailand |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
ما هم داریم می شیم شن زار وبا چندان شتر دیگه . خشکسالی که داریم ، حالا ترب‌هات به خنک می خورن و ما شن !
اصلا هم مهم نیست ما همه چیزمان را می‌دهند برای مردم مظلوم و برادر عراق ، لبنان ، سوریه
اقای سخنگو سپاه ماقشرکارگر۴۰سال زیرخط فقرزندگی میکنیم ماقشرکارگزاصلا نمیدانیم گوشت چی هست مسئولان به جزخودشون کس دیگری رامگرمی بینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
شما باید نان خالی بخوری و لنگ ببندی .گوشتم میخوای چه توقعاتی!
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آقای سخنگو محترم سپاه، طوری اظهار نظر می کنید که انگار این مردم قبل از انقلاب تو صف گوشت ایستاده بودن که حالا شما این موضوع رو از انقلاب تا حالا ندیدی. والا ما از وقتی چشمامون رو باز کردیم و به قول معروف دست چپ و راست خود رو شناختیم همین موضوع بوده و هست و بدون شک ادامه پیدا می کنه. حالا خدا به نسل های بعدی این سرزمین رحم کنه و اگه دیگه نفت و گازی در کار نباشه بدون شک تبدیل به فقیرترین کشورهای جهان میشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
صف نفت که بوده
ناشناس
| Italy |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
تا انجا که من یادم میاید قبل از انقلاب فقط دو جا صف بود یکی سینما هایی که فیلم جدید و خیلی خوبی نمایش میدادند و یک هم اتوبوس شما اگر جای دیگری یادتان است لطفآ بگویید
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
مردم سالها است در صفوف مختلف هستند شما نمی بینید
طوری نکنید که طوری بشود که دشمن فکر کند طوری شده .
جناب توکلی تنگنای معیشت مردم نشان میدهد
الان همه رفتن شمال
تفسیر سخنان ضرغامی . اگر برای روسیه منافع نداشته باشه این‌کار را نخواهد بحث منافع هست بحث این هست که همین روسیه بخاطر چالش اوکراین و کریمه با هر کشوری که با غرب در کشمکش هستند ابراز دوستی میکند اما وقتی بحث منافع دوستان دیگرش در منطقه باشد پدافند اس ۳۰۰ را خاموش میگذارد . همین سیاست روسیه بود که موشک هایش تا تهرلن در دوره صدام رسیده بود منافع ایجاب میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ضرغامی ادم مهم یا خاصی محسوب نمی شوند که بخواهیم در مورد ایشان و حرف هایشان صحبت کنیم. اتفاقا همین گفته های شما در مورد خود ایشان هم صادق است منافع ایشان امروز در گفتن این مطالب است و شاید فردا در گفتن مطالبی دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
چرا نقشه جدید دریای خزر را منتشر نمیکنید .
مسئول نظرات رفته اند مرخصی ویلای شمال؟؟؟
چرا باید تحمل کنند مگه ایران با داشتن 8 درصد از منابع جهان فقط یک درصد جمعیتشو بیشتر داره؟ ببینید کشورهایی که بیابون بودند به کجا رسیدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
مثلا کجا رسیدن؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
۲۳.۱ منم همینو میگممم
همه کشورای بیابون بدبخت بیچارن
ببین مثلا ماشینای اشغال غربی سوار میشن
بیمه های مزخرف مادام العمر واسه بچه هاشون دارن
فکرشو بکن چقدر بدبختن

ولی این غرب زده ها نمیفهمن که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
از کشورهایی مثل عراق و افغانستان و اذربایجان و ارمنستان و پاکستان و اردن و مصر و سوریه و لبنان وترکمنستان وبحرین و یمن مثلا از چی ایران بالاتر هستمد می شود با ذکر مورد عینی ما را روشن بفرمایید
!!!
و اما از کشورهای کوچک امارات و عمان و کویت و قطر که همه می دانند به اندازه یک شهر ایران هستند و مشخص است که می شود راحت اداره کرد انجا و انها بیشتر خریدار هستند تا چیز دیگر و سطح رفاهشون از همه دنیا بهتر است وعربستان هم معلوم وضعش
ولی ترکیه و ما از منطقه بر تر هستیم که در بیشتر چیزها ما از ان ها برتر هستیم و در چند مورد هم انها از ما
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
ما خودمون به صف گوشت و مرغ رسیدیم. به صف برنامه جهانی غذا نرسیم صلوات
آقای ایت الله نوری همدانی عزیز، راستش وقتی پولی نداشته باشی که هزینه درمان خودت و یا عزیزترین افراد خانوادت کنی، اون وقت معنی غم و غصه رو خوب می فهمی! وقتی دندونت خراب میشه (به هر دلیلی) و پول کافی نداری اون دندون بدتر و بدتر میشه و کار به جایی مرسه که مجبور می شی اون رو بکشی و بعد هم باید با غم و غصه نداشتن دندون سر کنی! درسته که اگه ادم ورزش کنه می تونه تن سلامتی داشته باشه. اما فقط ورزش کافی نیست!!!!! اگه خدایی نخواسته یه بیماری به دلایل ارثی داشته باشی اون وقت با هیچ ورزشی نمی تونی مداواش کنی. بله آقای آیت الله نوری همدانی!!!!!!!!!!! اگه پول به وفور داشته باشی، اگه به وفور ساپورت مالی بشی(از جاهای مختلف) اون وقت غم و غصه ای نداری!!! می تونی برای مداوای خود، در همان ابتدای کسالت در بهترین بیمارستان های جهان اقدام کنی و یا بهترین پزشک ممکن رو انتخاب کنی. اما وقتی پول نداری تا هزینه سرطان همسرت رو بدی، چه جوری می تونی خوشحال باشی و غم غصه نداشته باشی. لطفا خودتون رو فقط و فقط یک دقیقه جای کسانی بزارید که این وضعیت رو دارند بعد برای مردم نسخه بپیچید. تابناک منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
دوست عزیز چرا درخواست منطقی خودت را با عجز و ناله طلب میکنی این آقایان خیلی حرف ها میزدند آلان باید آن شعارهای که طی چندین دهه میگفتند اجرا کنند عدالت در اقتصاد و ثروت و سیاست و قصا و مسکن بوده آلان بروشنی باید بمردم پاسخ شفاف بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
یه اشاره به اون عزیز می کردی که از مردم خواستند که همانند مردم یمن نان خشک بخورند و لنگ بپوشند.
بخاطر ۵ سال ثبات اقتصادی
اقای نوبخت دولت تبخیر امید درست دارد بر عکس جریان این رودخانه شنا میکند یکی در ماه دویست ملیون سیصد ملیون دارد از خزانه ملت حقوق مبگیرد وعدهای به فلاکت نشستن کدام جنگ اقتصادی ؟؟ایا این جنگ فقط برا مردم هست ماهی چقدر شما وهمکاران محترم حقوق میگیرند ،ایا انقلاب شد که عدهای دیگر حکمران شوند و به رفاه زندگی کنند دارن از زمین وزمان برا خود زر اندوزی میکنند یکی دوسال دیگه بگذره قله دماوند رو سند میزنند میفروشن برا انها جنگ اقتصادی نیست ما کهدیگهداریم به تهه خط میرسیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چرا نوبخت از حقوق خودشان بزند به بودجه ۸۰۰۰میلیاردی بدهد . زحمت بکشید بروید از کسانی کسورات را لحاظ کنید که به دولت و مجلس میگویند شما فقط تصویب بودجه اختصاصی کنید سوال نکنید کجا خرج میشه . پول فقط برای حرف زدن نه کار عمرانی یا اجرایی
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
هی نگین تقصیر دولت هست-کدوم دولت-وقتی واسه یک مذاکره با اروپا باید از هزار نفر اجازه بگیره- هیچ کدوم از برنامه هاش مال خودش نیست و فقط دستورات رو اجرا میکنه
صف گوشت دراز است بهتر بگوئیم 4%دغدغه گوشت ندارید چون بانان جو وخرما به امید اجر خداوند فقط به مخلوقات پروردگار خدمت رسانی میکنند ولی مردم واقعی در صف هم نیستند چون پول ندارند و ناگزیرهستند وعده های توخالی مسئولان را اجبارا تحمل کنند چون اعتراض بزرگترین جرم محسوب میشود اگر قانون از کجا آورده ای را تصویب واجرا میکردید علت اینهمه مشکلات را بدرستی درک میکردید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
ما خودمان خواستیم اینطوری زندگی کنیم . ما خودمان خواستیم که اگر ماهها گرسنه باشیم تحمل کنیم . انقلاب برای اقتصاد نبود شما چطور سخنان مسولین را نشنیده میگیری . تحمل کن . سختی صد سال اول هست
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اگر پول ندارند پس چرا اینقدر فرزند زیاد دارند . اگر پول نداری چرا دنبال خانه صدمتری هستی . اگر پول نداری چرا دنبال خرید ماشین هستی اگر پول نداری برای چی هر هفته به دیگران گیر میدی .
تابناک زندگی راحت ونداشتن غم وغصه وفشارهای عصبی از اوضاع زندگی انشالاه برا همه باشد انسانهاجوان می ماند فکر زیاد وفشار عصبی غم وغصه چک وسفته محایتاج زندگی در این روزگار انسانها را از بین میبرد
هر چی مفتی باشه ملت ما هستن حتی کتک.
این ملت از هیچ چیز مفت نمیگذرن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
خب عادت کردیم
من میگم همه چی رو قیمتاشو بیاریم پایین و مناسب دخل ملت شه
بعد بریزیم توی مغازه ها
اگه بازم دعوا شد بریم برجامو اتیش بزنیم ؟
کبریتشم با من
برای ثبت نام گوشت برجامی باید چه کار کنیم؟ چرا هر کسی یه حرفی میزنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
این گوشت موشکی است ، گوشت برجامی نصیب برادران سوری و لبنانی و عراقی شده، تازه پول برقتون رو هم نمیدن ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
تنش ها فقط باید از بین بره راه حل همین هست .وقت خودمان فقط برای آبادانی کشورمان باشه . مثل خیلی از کشورها هزینه سازی از جیب مردم دیگه کافی هست خسته شدیم شادی در کجای زندگی ماها هست
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
برجام رو باید اتش زد تا گوشت غیربرجامی بخوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اون افرادی که انتظار دارند بخاطر منافع خود نباید به عراق و سوریه و... کمک کنیم . الان جرا انتظار دارند عراق به ما کمک کند در دوز زدن تحریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
قراره گوشت برجامی مبلغی برای پدافند لبنان در مقابل اسرایبل خرج بشه . این حرف را نصرااه دیشب گفتند . برای لبنان تحمل کن
جناب نوبخت باید بداند که
کارپاکان راقیاس ازخود مگیر گرچه ماند در نوشتن شیر شیر
در زمان جنگ اگر سختی بود برای همه بود نه مثل الان که آقازاده ها با هزاران میلیارد ثروتهای بادآورده ا ز رانت در اروپا و آمریکا خوشگدرانی کنند و اغلب مردم خون در رگهایشان بخشکد و توان تهیه ی نان خالی راهم نداشته باشند
آقای لیلاز در بحث اقتصادی نظریاتی دادند که واقعا در کشور تحقق نخواهد یافت علتش بخاطر تین هست که اگر چنین صنایعی که نام‌بردند اگر با دیگر شرکایی خارجی همکاری مالی و بانکی و تولیدی داشته باشند امکان پدیر نیست چون من یادم هست احمدی نژاد در سخنرانی گفته بودند اگر ما اجازه دهیم شرکت های عربی در ایران سرمایه گذاری کنند فرهنگ غربی را در ایران وارد میکنند و این ضرر کشور هست
جناب نوبخت الان خونه وماشین و حقوق نجومی و استخر و کباب وسفر خارج و ژن خوب واسه مسئولانه ت وصف وایسادن وبدبختی وبیکاری واجاره خونه و فقر واسه مردم
جناب آقای نوبخت ،در دوران انقلاب ،و زمان جنگ تحمیلی هشت ساله ، دزد ،و رانتخوار ،و اختلاسگر ،و آغازاده یک ده هزارم اکنون وجود نداشت ،بهمین خاطر مردم از جان ،و مال خود برای دفاع از وطن ،و ناموس کشور مایه میگذاشتند ، آیا شماها حاضر هستید یکماه ،فقط یکماه مانند مردان ،و زنان که دوران که اکنون بازنشسته هستند و حدود ۹۵٪ آنان حقوقی زیر ۲/۵ میلیون تومان میگیرند ،که مشکل عروس ،و داماد ،و نوه ،و هزینه های درمانی ،و سختی معیشت گرانی افسار گسیخته را دارند که کمر اکثریت آنان را خرد نموده ،و شرمندهٔ خانواده شده اند ، زندگی نمایید ،،،
جالبه! مسئولان مثل اپوزوسیون انتقاد میکنن! لابد تقصیر ما مردمه که کشور رو خوب اداره نمیکنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
شما به سخنرانی تمام مسولین در همه ردها وقتی نگاه میکنید انگار در جمع بندی این هست مردم مقصر هستند
چشم ما و شما هر دو روشن ! هرچه زمان احمدي نژاد گفتيم دكتر ! اين ره كه تو مي روى به تركستان است ، به گوشش نرفت كه نرفت .
اقاي نوبخت هنوز نفهميده كه عصبانيت ملت از بي تدبيريهاي مسولان و دورويي برخي مسوولين است نه قيمت گوشت و مرغ
خرید گوشت اینترنتی یک کلاهبرداری بزرگ!!!!
به حقوق کیروش اشاره می کنید ولی به عایدات فوتبال ایران که از قبل نتیجه گرفتن در تورنمنت های مختلف به مربیگری او بوده و چند برابر حقوق اوست اشاره نمی کنید
شما هم در حل مشکل گرانی سهیم باشید اگر چند مدتی گوشت یا مرغ نخورید چی میشود زمین به آسمان میشود اگر اطبا به نخوردن این چیزها تذکر داده اند بهرحال آلان با این سخنانی که از مراجع در فضای مجازی هست تکلیف چیست آیا به اینکه در تلوزیون‌میگوید حکومت قبل از انقلاب برای آسایش مردم کاری نکرد مردم در فقر بودند و آلان مردم را دعوت به نخوردن میکنید این پارادکس چگونه قابل جمع هست . پول این گران فروشی تو جیب چه کسانی رفت
آقای هوک ضربان قلب شما به 0 می رسد اما صادرات نفت ایران به 0 نخواهد رسید. دنیا دارد به این نتیجه می رسد که دیگر معاملات خود را با دلار انجام ندهد و این یعنی آغاز زوال امپراطوری پوسیده و پوشالی آمریکا. پاینده ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
آقای ایرانی که در آلمان زندگی می کنی ،خیلی فیلم می بینی؟ خون آلوده خودت رو کثیف نکن بچه جون .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
یعنی واقعا حرف خودت رو باور داری؟؟؟؟!!!! یه نگاهی به مثبت _ منفیت بنداز
زمین بهشت میشود روزی که مردم بفهمند

*- هیچ چیز عیب نیست جز قضاوت کردن دیگران

*- هیچ چیز گناه نیست جز ضایع کردن حق مردم

*- هیچ چیز ثواب نیست جز خدمت به دیگران

پائولو کوئیلو
ماهواره پرونی برای چندین میلیون جوان دکتری.فوق لیسانس ولیسانس شغل و زندگی نمی شه .
پرداخت عیدی قبل از ۲۲ بهمن توهین به کارمندان است ، شک نکنید ملت بدون واریز عیدی هم باشکوهتر شرکت میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اگه به زبان فارسی سلیس نوشتی، منفی، اگه به زبان برره نوشتی، هزارتا مثبت
آقای مسول شما فقط اسمتون مسول نیست ، شما باید جواب گو باشید ... چرا با بی برنامه گی کامل باعث شدید که ارزش پول ملی کاهش یابد تا هر روز شاهد بهم ریختن اوضاع کشور در بخش های مختلف کشور باشیم......چرا با مردم به صورت دوگانه برخورد می کنید.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
چون اختیارات جاهاییه که در برابر مردم مسئول نیستن
اقای نوبخت مردم صبر وطاقتشان از زمان جنگ هم بیشتر است ولی وقتی بعضی مسائل مانند اختلاسهاو ....را میبینند طاقتشان تاب میشود وقتی مردم همه فشارها را تحمل میکنند اما بعضی مسولین را در کاخها وماشینهای انچنانی میبینند کاسه صبرشان لبریز میشود
در زمان جنگ اگر مردم در فشار بودند زندگی مسولین مثل امام وفرزندشان سید احمد اقا ومقام معظم رهبری که انزمان رییس جمهور بودند ساده وبی آلایش بود
اقای نوبخت شما خود وخانواده تان را نمیگویم با حقوق یک میلیونی یک کارگر بلکه با حقوق سه میلیونی که بسیاری از مردم باکمتر ازین زندگی میکنند اگرتوانستید یکسال زندگی کنید بنده به نیابت از تمام مردم ایران قول میدهم که هیچگونه عجز وناله ای نکنند
من دختر4ساله ای دارم که به لطف قطره های آهن بهداشت چندتاش خراب شده وهر شب تاصبح درد وناله میکند هزینه پر کردنشان حدود دو میلیون میشود چیزی خیلی بیشتر از درآمد ماهیانه من
گیرم که گوشت بشود کیلوئی پانصدهزار تومان خودم وخانواده ام میتوانیم تحمل کنیم وکلا گوشت نخوریم اما من یک پدرم میتوانم گریه های کودک چهار ساله ام را که نه تورم میفهمدچیست نه تحریم ونه .....را هرشب تحمل کنم؟؟؟؟؟
مسولان موضفند در مورد توضیح گوشت به این روشها پاسخگو شود.
بنده به عنوان یک کارشناس خبره سکوت نخواهم کرد. و از شما دوستان و طرفداران خودم میخواهم که چرا حالا که فوتبال قهرمان نشدیم و کی روش رفته باید اینگونه گوشت توضیح شود؟ آیا این درست است؟
شما کجای دنیا خودرو به این گرانی سراغ دارید؟

البته ان شالله همه این مشکلاتها برطرف میشود بزودی من هم طرحهایی دارم که اگر اجرایی شود مشکل گوشت بکلی حل میشود و دلار 1567 تومان میشود.
بفضل پروردگار با نابودی امریکا ایران اقتصاد اول جهان میشود. ان شالله
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اول املای صحیح کلمات را یاد بگیر مثلا بنویس مسئولان موظفند در مورد توزیع گوشت به این روشها پاسخگو باشند .
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
نعمت میگم وی پی ان رو از کجا می خری؟ برا ما که یا پرچم کانادا هست یا پرچم استکبار جهانی. راستی این پرچم کجاست؟
ناشناس
| Italy |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
نعمت خان بهت مثبت دادم چون سبک نوشتنت رو میدونم
ناشناس
| Germany |
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
احسنت به این همه بصیرت مرحبا مرحبا
ناشناس
| Germany |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
نعمت آقا من هم باشما موافغم و 22بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان میزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
فکر کنم این وی پی ان کشور کویت هست . خوش بحالت نعمت تو کویت کار میکنی
این صفها محصول زحمات دوستان دلواپس است؛ همونها که تحریمها رو کاغذپاره می دونستند و میدو نن
چقدر بدبختیم که تحلیلگر مسائل اقتصادی هنوز مشکل اصلی اقتصاد ایران را نفهمیده و برایش نسخه می پیچد. نسخه ای که بدبختی و بیچاره گی بدتر را به دنبال خواهد داشت. اقتصاد آزاد روزی 7 ساعت کار مفید می خواهد که این میزان در ایران به یک ساعت هم نمی رسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اگر اقتصاد خصوصی بشه هر کی کار کنه حقوق داره . نه اینکه فقط حرف بزنه حقوق بگیرد
تا وقتی مسئولان در گذشته باشه و خودشو از گذشته جدا نکنه و به گذشته بچسب و به نیازهای گذشته، مردم گذشته، جنگ در گذشته، شاه و نظام پهلوی در گذشته و .... را ملاک و معیار برای فعالیتهای خودش قرار بده بهتر از این نمیشه. باید توی صف 1 کیلومتری که هیچ باید منظر صف شیر ده کیلومتری باشی مثل زمان جنگ ( در بهار منتظرش باشید چونکه قیمت شیر را پایین اون هم زورکی برای دلخوشی یه عده و به ضرر مردم پائین نگه داشتن دیگه نگه داری گاو شیر با این شرایط تحریمی .. این قیمت علوفه وارداتی که در زمان جنگ هم نبوده صرفه ندارد و دامدارها در حال زبح گاوها هستند.)
آقای نوبخت آنچه باعث میشود مردم تحمل قبل و زمان جنگ را نداشته باشند رفتار امثال جنابعال هست که از یک طرف خود وخانواده تان در رفاه کامل زندگی میکنید واقازاده هاتان هم در غرب دنبال خوشگذرانی هستند واز طرفی اشک تمساح برای مردم میریزید. مردم همان مردم با مرام وغیرتمندزمان جنگ هستند وبارها این را ثابت کرده اند والان هم همه جور پای نظام ورهبری ایستاده اند اما به جنابعالی ووامثال شما هم که حرف وعملشان یکی نیست بی اعتمادند.
بیاییم همه اقتصاد ایران را از جمله صنعت خودروسازی را آزاد کنیم. چرا این کار را نمی‌کنیم؟ آقای لیلاز , پس اون موقع تکلیف رانت خواران اختلاس کنندگان و ژن خوبها چی میشه, بنده خدا ها این همه زحمت کشیدن موقیعتشونو را بدست بیارن بد شما میخواهی یک شبه ازشون همه چیز و ازشون بگیرین بابا اینا اینهمه زحمت کشیدن گناه داران. حالا همه چیزو آزاد نکنین بزارین یک کم رانت بمونه, ممنون.
رمز ماندگاری نظام علوی وحدت کلمه،همدلی وکمک سه قوه است،تفرقه نقشه شیاطین جن وانس است،لطفا به فکر دشمن اصلی،استکبار وصهیونیزم جهانی باشیم،وخدت،وحدت،وحدت،رمز مانگاری نظام علوی
سخنگوی سپاه از وجود صف گوشت در کشور متعجب شده و انرا نتیجه بی تدبیری مسئولین دانسته اند. یاد داستان اصحاب که افتادم. گویا ایشان بیست سال اخیر را در غاری در خواب بوده اند. مردم، البته مردم عادی کف کوچه و خیابان صد تا مورد مثل صف گوشت را نه تنها دیدن که توی همین صفها‌ ( منظور هم صف و هم مجاز از صف است ) بودن و همیشه و همواره هم معتقد بوده و هستند که اشکال از بی تدبیری مسئولین است فرقی هم بین مسئولین قائل نیستند. ضمنا تعجب هم نمیکنند چون همه این بیست سال بیدار و هشیار بوده اند و همه این مضایق را با گوشت و پوست و جان چشیده اند. فرق مردم با بعضی‌ها همین نکات است.
همه اقتصاد ایران از جمله خودروسازی را آزاد کنیم...! آقای لیلاز عالیه ...ولی باید تعرفه ها صفر بشه تا مردم استثمار نشوند, و بعد بازار باید از انحصار در آید و بعد رقابتی شود, یعنی کمپانیهای خارجی هم بتوانند کمپانی در ایران تاسیس کنند..! اگر این موارد رعایت شود هیچ اعتراضی نیست...!
آنهایی که همه تلاششان به ناکارمد معرفی کردن دولت بود و مردم را بیچاره کردند هنوز هم شرمنده نیستند!! چون تصور می کنند به اهداف انتخاباتی خود رسیده اند؟؟؟
چناب نوبخت اولا در صلاحیت شما نیست که برای مردم حدیث روایت بخوانی ثانیا مردم بخاط اسلام و قرآن و رهبری و خون شهدا تحمل میکنند آنچه را که برای مردم قابل تحمل نیست مسئولان نالایق و ناشایستی هستند که در رفاه کامل بسر مبرند و از مردم انتظار دارند تحمل کنند شما به هیچ وجه حاضر نیستید از مسئولیت کنار بروید و از حقوق نجومی دست بکشید برای برخی مسئولان مردم و انقلاب معنا ندارند اگر داشتند در 40سالگی انقلاب اسلامی به جوانان طرحی بیمارستانها با عدم تمدید طرحهای بیمارستانی خیانت نمیکردید و با حیانت آشکار انتظار تحمل داشه باشید باور کنید برجام بی فرجام شما ملت را بیچاره کرد مگر اینکه فکری برای مردم بکنید ضمنا داشتن 4000000 میلون دانشجو که در آینده همه آنها بیکار خواهند بود نه افتحار است نه نشان پیشرفت علمی امیدوارم که این انقلاب با خدا حافظی شما مسئولان بیفکر انشاء الله با پیروزی کامل بدست امام زمان علیه السلام برسد
ای کاش به جای ماهواره و هسته ای کمی هم به اقتصاد و اشتغال و آبادانی ایران فکر می کردیم ... این هاچه خیری برای مردم داره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
به کی داری میگی؟ مگه به فکر مردم هم هستن؟
مربی فوتبال خارجی یعنی اینکه شما تیم ملی را در اختیار مربی خارجی قرار میدهید ودر امد های داخلی وخرجی این تیم را هم به او میدهید. دویدن در زمین و بوق شیپورش باایرانیها است.
مملکت نیاز به سیاستمدار دارد نه دروغگو و غیر متخصص
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
شما باید دیدگان را بشوری و این مسئول خدوم و دلسوز و عاقل و فرزانه و پیشرفته رو ببینی
ای غرب زده
آقای آیت اله نوری همدانی سلام علیکم خدا شاهد من مقلد شما هستم ولی بدانید مرجعیت فقط نوشتن کتاب فقه واصول نماز خواندن نیست خدا وکیلی چند مرجع تقلید در ایران اسلامی داریم شما بهتر میدانید چرا فقط ایام انتخابات و تظاهرت 22 بهمن و روز جهانی قدس که البته حق هم هست در انظار مردم ظاهر میشوید و به مردم تذکر میدهید چرا تذکر اساسی به دولت محترم در خصوص گرانی و سایر مشکلات نمی گوید از شما متشکرم
قیاس پوتین با استالین وروسیه با USSR قیاس مع الفارغه با این حال سوال اینه الان ما (ملت) ارزش پیدا کردیم که گرجستان این جور با مردم مون رفتار میکنه یا نشست گروه بیست بدون حضور ایران تشکیل نمیشه آ گراندیسمان مفاهیمی مثل توان نظامی و وزن سیاسی واقعیت رو تغییر نمیده دوست عزیز ما بزرگ نشدیم باد کردیم ویا شاید بادمون کردن مغول‌ها هم دیگه جنگاوری رو گذاشتن کنار حالا دیگه گوشت گوسفندشون ایران رو فتح میکنه
دولت معجزه هزار سوم برای سیب زمینی مردم را به صف کردو این دولت هم برای گوشت یخی.این یعنی هر دوجناح سیاسی در امتحان خود مردود شده اند.پس لطفا ساکت باشید وازمردم عذر خواهی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
احمدی نژاد یارانه نقدی بابت عدتلت اقتصادی یا پول نفت سر سفره مردم که نبود هدف هدفمند کردن و واقعی کردن فراوردهای نفتی بود . هدف این بود که ثروتمندان که ماشین هشت سیلندر دارند پول بیشتری بابت سوخت بدهند ولی نمیدانست که همان ثروتمند وقتی به محل کار میرود پول سوخت را در خدمات و قیمت و فروش بمردم تلافی میکند . تز شکست خورده بود چون ۸۰ سال پیش این تز شکست خورده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمامه ماجرا
بيكاري تورم مشكل مملكت است ناشي از رانت خوارها ناشي از اختلاسگرها ناشي از دزدان مثل خاوري هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
خاوری مدیری تلاشگر و بسیجی بود.اخبار قبلیش هنوز در نت هست.سیاه نمایی نکنید
تلاش مجدد ایران برای پرتاب ماهواره به فضا ناکام ماند

رسانه‌های غربی با بهره گرفتن از تصاویر ماهواره‌ای از تلاش ناموفق ایران برای فرستادن ماهواره به فضا خبر داده‌اند. اما جمهوری اسلامی درباره تلاش خود در زمینه ارسال یک ماهواره به فضا هیچ گزارشی منتشر نکرده‌ است.

این تصاویر ماهواره‌ای از سوی شرکت "دیجیتال‌گلوب" واقع در کلرادو منتشر شده است. این تصاویر ماهواره‌ای از فعالیت‌های جمهوری اسلامی در مرکز فضایی "امام خمینی" در سمنان تهیه شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
احتمال دارد ماهواره ای پرتاب شده باشد ولی به دلایلی مثلا احتمال اینکه دوباره ناموفق باشد یا موفق باشد فیلم آنرا موقع پرتاب میگرند و بعدا نمایش دهند وگرنه نمایش نمیدهند بیشتر کشورها وقتی پرتاب موفق هست نمایش میدهند
چرا با دنیا میجنگیم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
خداوند ما بوجود آورده که با همه بجنگبم زیر هیچکی خوب نیست غیز ار خودمان ودوستانمان (لبنان ،سوریه،یمن،غزه،و ) اگر ما مثل کشور آنها بودیم آنها اینقدر به ما کمک می کردند؟
لطفا امتیاز نظرات رو کم نکنید منفی های نظر شماره یک نه تا کم شد ....
باید زودتر از این ساختار بودجه ریزی کشور متحول میشد فکر کنم کمی دیر شده وقتی بودجه میخاد بره صحن علنی چطور میخاد اصلاح بشه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
این بودجه ریزی باید متحول بشه اما چطوری . اولویت مشخص بشه یعنی اولویت اول به ترتیب چگونه باشد . آموزش . امنیت . سلامت . آبادانی . . اقتصاد . حمل و نقل . فرهنگ . آلان اولویت کدام هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
فقط جهت سرگرمی مردمه.اوضاع خرابتر از این حرفاست
تا وقتی تفکر اقلیت بر اکثریت حاکم باشه تغیرات بودجه ای هم به نفع همان اقلیت خواهد بود و سر اکثربت بی کلاه میماند ؟؟؟وقتی هزاران نفر بدون هیچ اسم و رسمی دارند بودجه میگیرن شما خود بخوان حدیث مفصل را ؟؟
ایران از شمال و غرب کشور گوسفند زنده وارد می‌کند و مردم از جزیره قشم دام زنده را با قایق شبانه به عمان قاچاق می‌کنند در صورتیکه امنیت خلیج فارس هم با سپاه است . کاش سخنگوی سپاه حرف وزیر اطلاعات را جدی بگیرد و قبول کند که جریان گوشت در دست دولت نیست .
محمود خان اعتراضات خود رو متوجه برجام کرده و دیگه به قوه قضاییه معترض نیست ، باز خوبه از قوه قضاییه و سایر نهادها ترسیده ؟! کی میخاد از این نمایشهای مضحک دست برداره ؟! لعنت بر پوپولیست ، و شرم بر انسانهای کم حافظه ، اقای احمدی نژاد وقتی شما به همین راحتی میتونی به همه ارکان نظام حمله کنی از برکات دولت روحانیست ؟! یادت هست دوران خفقان ۸ ساله شما رو که کسی نمیتونست کوچکترین نقدی به تحریم ها داشته باشه ، و کاغذ پاره بودند و میگفتی انقدر تحریم کنید تا ..... پس خواهشن ببند؟
یک عده کم جنبه هر جا مفت خوری باشه سریع تو صف مقدم هستند و آبروی کشور رو میبرن ، بهترین کار این بود دولت ماه التفاوت قیمت گوشت رو بعنوان یارانه گوشت به حساب سرپرستان خانوار واریز میکرد تا این صفهای ننگین تشکلیل نشه واقعا ما کشور رو بد اداره میکنیم .
اقایان برای شماها که ماهی ۱۹ میلیون ناقابل مستقیم و میلیونها غیر مستقیم به حساب مبارک واریز میشه گوشت بشه کیلیویی ۵۰۰ هزار تومان غمی نیست ؟! غم شما دوستان سوری و لبنانی هستند ؟!! ایا تا حالا جنگ پدر با ۳ فرزند تحصیلکرده بیکار رو تماشا کرده ای ؟! ایا شرمندگی پدری رو جلوی خانواده دیده ای که مجبوره همیشه خودش رو به خواب بزنه ؟!
جناب نوبخت تو جنگ وزیر ۱۹ میلیون نمیگرفت و کارگر مملکت ۱ میلیون ، فقر ملت رو رنج نمیده فرق و نابرابری ملت رو عصبی کرده ؟! به یه عده ۴۵۰ هزار تومان حق بازنشستگی میدید ؟!
یاد صفهای مرغ دوره محمود افتادم
زیبا نیست ؟
اهان اونا صف نبودن؟ اره اره اوکی
کلا دولت باید برودددد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
بی کفایتی بی کفایتی است چه محمود چه حسن! دعوای الکی جناحی راه نیندازید. مشکل ما این هست که مسئولین بی کفایت به جای برکناری و بازنشستگی زودهنگام از پستی به پست دیگر منتقل می شوند.
محمدمهاجری در پیام توییتری خود به آنچه که از آن به خفقان صداوسیما تعبیر کرده انتقاد کرده است.

وی نوشته است:شنیده ام دفعه قبل که ناکامی در پرتاب #موشک حامل ماهواره را #وزیرارتباطات،شجاعانه توییت کرد،رئیس رسانه ملی گفته بود این نحوه اطلاع رسانی،آبروی کشوررا برده! خبر پرتاب ناکام دیشب را رسانه های معاند توی بوق کرده اند اما رسانه ملی خفقان گرفته. سانسور،آبروریزی است یا خبررسانی شجاعانه؟

گفتنی است بسیاری از منابع خبری غربی و ضدانقلاب،خبرناکامی پرتاب موشک حامل ماهواره را از نخستین ساعات بامداد امروز منتشر کرده اند اما صداوسیما در سکوت کامل خبری به سر می برد.

مقامات مسئول نیز در این باره تا کنون مطلبی منتشر نکرده اند.
دروغگو دشمن خداست آقای وزیر- بیش از این خودتونو بخاطره پست و مقام دنیوی ذلیل و خوار نکنید . شما زندگی دو روزه پست و ذلیل دنیارو به آخرت فروختید و این همون معامله بدی هست که خداوند تو قرآن فرموده :

أُولئِكَ الَّذِينَ اشْتَرَوُا الضَّلالَةَ بِالْهُدى‌ فَما رَبِحَتْ تِجارَتُهُمْ وَ ما كانُوا مُهْتَدِينَ‌.
آنانند که گمراهی را به راه راست خریدند، پس تجارت ایشان سود نکرد و راه هدایت نیافتند.

تابناک لطفا منتشر کن بخاطر خدا تا دنیا پرستان بدانند که هیچ چیز در دنیا ارزش آن را ندارد که آخرت رو از دست بدهند.
این هم بگذرد.. .ولی صف گوشت منجمد کیلومتری دردوره اصلاحات -اعتدالیون هیچوقت ملت فراموش نمیکنند...
40 سال مردم را طوری بار آمده اند که برای گرفتن گوشت یخی از روی همدیگر رد می شوند ! برخلاف کشورهای دیگر همسایه اینجا اگر اتفاقی بیفتد مردم به جان هم می افتند و پدر هم دیگر را در می آورند ...این همه بودجه فرهنگی در طی 40 سال هیچ خروجی بدرد بخوری امروز نمی بینی ! با شعار و بزرگ نمایی در واقع کلاه بر سر خود نهادن است ... فکر معقول بفرمایید و گره از مشکل فردا بگشا
بهاران خجسته باد ..
در چهل سالگی انقلاب باشکوه ایران ،،تبریک واسه اخرین افتخار غیورمردان مملکت ،در صف کردن مردم واسه خرید گوشت یخ زده.خسته نباشید دلاوران ، خدا قوت پهلوانان. علی یارتان .
نوبخت کجا زندگی می‌کنه که این حال وروز مارونمیبینه
همه شرایط نشان می دهد که باید در سیاستهای کلان تجدید نظر اساسی شود وگرنه آینده روشنی پیش رو نخواهد بود.
متاسفانه نتیجه عملکرد دولت تدبیر!!!!!و امید!!!!!فقط تحقیر ملی و ایجادیاس بوده
سلام.اگه ما گوشت نخوریم میمیریم؟ یکی به من بگه.خیلی برای ما زشته که موضوع جامعه شده گوشت قرمز و مرغ. ابروی ایران رو داخل کل دنیا بردیم همه بهمون میخندن . دیگه موضوعی مهمتر نیست که به این موضوع گیر دادین.اینا همه بازی رسانه های خارجی فارسی زبان برای به بازی گرفتن ملت ایرانه.خیلی خوب کارشون رو بلدن.یه خبر رو انقدر بزرگ میکنن که همه باور کنن و هم سوی همون خبر گام بردارن.یه موقع خودمون رو نگاه میکنیم که داریم با مسیری که رسانه ها بهمون تلقین کردن رو انجام میدیم.انگار هیپنوتیزم شدیم.به خاطر اینده به خاطر بچه های خودتون این کار ها رو نزارین انجام بشه.هر کدام از حرکت های کوچک ما در جامعه جهت بزرگی رو به مسیر زندگی در اینده خودمون میده.
دوست عزیزی که گفتن پراید می سازیم اولا پراید مونتاژ می شد که الان قطعه ندارن مونتاژ هم تعطیله
دوما سایپا و ایران خودرو حسودن یه جوان ایرانی بیا مشکل ecu را حل کنه یه پولی هم ازشون بگیره بهشون بر می خوره لابد مهندسان ایرانی به قیافه شون نمی خوره بتونن این کار و بکنن
برید هزار برابرشو بدید فرانسه شاید ده ساله دیگه براتون ecu ساخت
یا اطلاع رسانی عمومی همه جوانان مهندسی الکترونیک و کامپیوتر را باخبر کنید مطمئن باشید هزار برابر سود می کنید
مردم از بی پولی رفتن شمال !
زمان احمدی نژاد هم رفتیم تو صف سبد کالای اساسی روغن و برنج و .. گوشت پیش کشت.
صف محمود دیدنی نبود. صف مرغ، صف گوشت،
قابل توجه اقای خداد عزیزی که فرموده بودند کیروش جایی نمی رود:
کروش با کلمبیا قرار بست

اقایون تمام پیش بینی هاشون راجع به کروش اشتباه و ما گوهرنایابی را از دست دادیم.
وزارت ورزش دولت جدید چه زمان اقای گودرزی و چه الان علیه کروش بودند علت را هم هیچ کس نمی داند.
مردم چه گناهی کردند که باید تاوان سو مدیریت شمارو هم بدهند
عدم امنیت اقتصادی بدلیل بی کفایتی مسئولین و رانت خواری دولت 4 درصدی است. خود سخنگوی سپاه هم نمی داند آیا این مردم می توانند سال آینده گوشت و مرغ و مسکن و خودرو را با همین قیمت تهیه کنند یا نه؟
با توجه به خیزش انقلاب در موضوع مدافع حرم شدن چرا فرزندان مسولان کشوری ولشگری در این همایش شرکت نداشتند !!!!!
اقای معاون رئیس جمهور : زمان جنگ تا حدودی مسولان همانند مردم زندگی می کردند و مردم نیز با گرانی و کمبود اعتراض نداشتند نه الان که مسولان همه باهم دنبال رانتخواری وفامیل بازی ورژن برتر بازی وحقمون را از سفره انقلاب برداشتن را دنبال می کنند با گسترش فضای مجازی مردم می بینند مسولان چطور لاکچری زندگی وخود در بدبختی وسختی
مسولان به فکر سختی مردم نیستند وفقط فکر رویا پردازی خود هستند
علما و مراجع هم به جای اینکه با رانتخواری وفامیل بازی ورژن برتر بازی وباربستن مسولین و اختلاس مبارزه بکنند فقط مبارزه ان ها با حجاب خانم ها است چرا ؟؟؟؟؟؟
تا کی مردم باید نگران جنگ باشند چرا در مدافع حرم شدن فرزندان مسولین در این امر مقدس شرکت نداشتند چرا جوان های مردم را احساساتی می کنند و بچه های خودشان در ویلاهای لواسان وشمال و اروپا وامریکا خوش می گذرانند بس است ریاکاری ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
افرین دقیقا درسته.چراحتی یکی از فرزندان مسولین نرفتن مدافع حرم بشن؟چرا
مردم ومسئولین در زمان جنگ همه یکی بودن اینقدر فرق باهم نبود اصلا فاصله ای نبود الان اینطور است فاصله کمترین حقوق با بیشترین حقوق صد برابر است درزمان جنگ مسئولین حقوق کمتری میگرفتن حتی شاهد بودم بعضی ها همان حقوق کم نمیگرفتن که با زمان جنگ مقایسه میکنید الن وزیر یه مشاوره میدهد 4میلیارد درامد دارد واین همه دزدی اختلاس رانت رشوه الان تو به یه اداره دولتی برو بدون دادن پول اگه کارت رونق گرفت این مردم حریص بودن هر روز توی صف گوشت بودن ومصرف چند برابر همه اینها نتیجه دزدی اختلاس سوئ مدیریت است اگه مردم ان ایثار وگذشت درخود نمبینند چون در مسئولین از کوجک تا بزرگ نمیبینند ....
خوزستان حق بزرگی داره و خدمتی که باید ارایه بشه هنوز نشده پس کی قراره بشه؟۴۰سال از انقلاب عزیزمون گذشته
ما ملت ایران تا پای جان از انقلاب دفاع میکنیم اما نمیتوانیم ببینیم عده ای که توانایی اداره مملکت رو ندارن و خانواده ها و اقا زاده هاشون در خارج کشور با خیال اسوده از بهترین امکانات برخوردارن دارن بر ما حکومت میکنند و اب به اسیاب دشمن میریزن . اگر گوشت یا پول و یا هرچیزی نیست عیبی ندارد برای همه نباشد نه برای قش ضعیف . اگر در خانه ای پدر خانواده خودش از زیادی خوردن دارد میترکد و به اعضای خانواده بگوید نیست . خب طبیعی است که کسی او را به پدری هم قبول ندارد فقط اسمش پدر است
متاسفانه تحمل مردم کم رنگ شده>>>>>>>
چشم... انتظار دارید مردم دم نزنن و بدبختی رو تحمل کنن... تا کی.... کشوری با این همه ثروت و دزدی و بیکفایتی و زندگی لاکچری چار تا اقازاده بایدم سکوت کرد.......اینجا سومالی نیست ده درصد ثروت دنیا تو ایرانه.......
در سال ۱۳۹۲ در پایان دولت محمود احمدی‌نژاد نیز قیمت خانه در تهران به متری ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. هم‌اکنون نیز تا دی‌ماه ۱۳۹۷ میانگین قیمت مسکن در تهران متری ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شده که رشد ۹۱ درصدی نسبت به دی‌ماه ۱۳۹۶ و رشد ۸۷۸ درصدی نسبت به بهار ۱۳۸۶ را نشان می‌دهد. تعداد مستأجران نیز در کل کشور از ۲۶ درصد در سال ۱۳۹۰ به ۳۱ درصد در سال ۱۳۹۵ رسیده است. / ایسنا

خوشم میاد هیچ جوره از رو نمیرید .....
صف ژیلت نداریم؟...الان ریشامونو با چی بزنیم؟:)
چون مدیران زمان جنگ را نداریم تحمل نمی کنیم. چون مدیران امروزی فقط به فکر رفاه خویش و ژن های خوبند تحمل نداریم. مردم همون مردمند شماها عوض شده اید خودتان را درست کنید........................
آقای ضرغامی تا انتخابات زیاد مونده،اینقدر عجله نکنید.
تا قبل اینکه آمریکا از برجام خارج بشه هم چی اده آل نبود ولی بد هم نبود. الان برجام شکست خورده اونهایی که موشک هوا می کردند بیان اوضاع رو درست کنند
سلام
نظرات خیلی از دوستان رو خوندم ولی متاسفانه هیچکدوم
به این اشاره نمیکنیم که مشکل اصلی مملکت ما این حزب اون حزب بودنه
شرم باد بر تمام این احزاب که هر کدوم سر کار اومدن
اون یکی رو نابود کردن و بالعکس فقط بخاطر منافع
خودشون و همیشه دودش تو چشم ملته .....
شما توضیح بده برا چه انقلاب کردبم؟
سردارسپاه بعدجنگ میگه صف گوشت ندیده برادرصفهاسی ساله نامریی شدن اگه ذهن پویاداشته باشیم این صف هارومیشه دید
صف جراحی دربیمارستانهای دولتی
درخواست وام های ضروری
درخواست کارازشرکتهاومراکزتولیدی ودولتی
و......
جناب توکلی جلوی امریکا که وایسادیم خیلی خوب شده؟ملت در فقر و بیکاری.افزایش اختلاف طبقاتی و صف برای گوشت و مرغ یخ زده.بد رفتاری با ایرانیان در خارج و افزایش آمار پناهندگی آنها و انزوای بین المللی
اونم از صنعت فولاد و خودرو تعطیلمونه
تا دوگانگی در اداره امور هست همین است یکی در جهت بهبود روابط با دنیا کار میکنه یکی هم از دیوار سفارت بالا میره نتیجه همین است تازه اول صفها است برادر صفهای دیگری هم بود که شما ندیدی چون نیاز نداشتی
ببخشید سردار، بالاخره نفهمیدیم از نظرِ شما و همفکرانتون، چی خوبه و چی بده. یه روز میگین مردم بجای گوشت و مرغ، اشکنه بخورن و بجای روزی سه وعده، دو وعده و حتی اگه لازم باشه، یه وعده غذا بخورن؛ و میگین ملتی که با امریکا و استکبار مبارزه می کنه باید این کمبودها و سختیها رو تحمل کنه؛ و میگین ملتِ ایران آمادۀ تحملِ گرسنگی هستن؛ اما روزِ دیگه از این که مردم برای تهیۀ مایحتاجشون چند دقیقه ای توی صف بایستن اظهارِ تاسف می کنین و می گویید کسانی دست به دستِ هم دادن که کامِ مردم رو تلخ کنن! کدومش درسته بالاخره؟!
تو رو خدا دست از سر ایثارگران بردارید.من یک فرزند شهیدم.بعد از شهادت پدرم اینقدر زندگی ما بد شد که نفهمیدیم سهمیه‌ هم هست.الان اینقدر وضع زندگیم خرابه.کاپشنم پر از رفوه شده.وام ۴درصد دلتون خوشه.چرا شاید اگر پدرم سردار بود یا مدافع حرم میدادند.ولی متاسفانه بسیجی بود.نه دولت با ما خوبه نه مردم
همه مسئولین می فرمایند ملت ما سختیها را تحمل میکند ، آیا مسئولین و آقا زاده های عزیزشون هم تحمل می کنند .... تابناک عزیز که همیشه از حقیقت فراریه و حرف حق ما را سانسور میکنه
اگر تندروها با جهان کنار آمده بودن ودر این 40 سال این همه خسارت و هزینه برای کشور نتراشیده بودن ما هم مانند استرالیا.سنگاپور.کره جنوبی .امارات.قطر.تایلند وسایر کشورها ی پیشرفته در جامعه جهانی حضور داشتیم وحالا به ایرانی بودن خود می بالیدیم.
چرامردم تحمل کنند .......بس نیست ....چرا تحمل سختی برای مردم باشد وبعد ببینند اقایون خودشون وزن وبچه وحتی فامیلشان در ناز ونعمت ورفاه مشغول خوشگذرانی .......کار برای شما حقوق نجومی رانت اسایش برای شما وانوقت مردم رنج ونداری گرفتاری .....بعد فرمایش کنند که مردم اشکنه بخورند مرغ وگوشت خوب نیست و.............
میگن ی وعده غذا بخورین روزه بگیرین.به خاطر اینکه بچه های اونا تو خارج از کشور کیف کنن.نمیگن راه حل اقتصادی چیه.تولید وبهترکنیم.اقتصاد بلد نیستین.از اقتصاد دان های خارجی کمک بگیرید.اینم بدانید دنیا راه رسیدن به اخر ته.دنیای خراب اخر تم خراب میکنه.این همه دستورات الهی برای اقتصاد و دنیا هست به کدومشون عمل کردید.اسلام هم راهش از اقتصاد درست میگذره
این همه کامنت نشانه داشتن پول زیادی برای خر ج کردن است. این همه نشانه این است که ما ایرانی ها همه خود را کارشناس همه مسانل می دانیم. نشانه این است که زیاد حرف می زنیم و کم فکر می کنیم. و با این روحیه که هر ایرانی خود را فیلسوف می داند اوضاع از این که هست بهتر نخواهد شد.
مسعولیت جایی و اختیار جای دیگر است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی