بازدید 24924
هزار و پانصد و پنجاه و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

شوخی لاریجانی با وزیر پیشنهادی بهداشت/درخواست مهدی طالقانی برای تغییر نام «خیابان طالقانی»/کدام مداح به تهیه‌کننده فیلم جواد رضویان مشورت داد؟/صحبت‌های عجیب یک نماینده درباره کیک زرد و آب اصفهان!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اگر با داعش در سوریه نمی‌جنگیدیم، امروز در یزد باید می‌جنگیدیم/انتقاد علی دایی به دخالت دولت در فدراسیون فوتبال /رئیس قوه قضاییه: ‏زندانی سیاسی نداریم و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 04 February 2019

تابناک؛ محمدرضا خلیلی ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اگر با داعش در سوریه نمی‌جنگیدیم، امروز در یزد باید می‌جنگیدیم

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه توسعه فرهنگی ناشی از تفکر ایثار و شهادت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران باید بدانند اگر مدافع حرم در سوریه و عراق با داعش نمی‌جنگیدند، امروز در استان یزد هم باید درگیر جنگ با داعش‌ها می‌بودیم.

شوخی لاریجانی با وزیر پیشنهادی بهداشت

درجریان جلسه رأی اعتماد به گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت رئیس مجلس در آخر دلنوشته وزیر پیشنهادی به وی گفت: آقای نمکی خیلی سخت نگیرید. درجلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سعید نمکی گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پس از ارائه برنامه خود به نمایندگان در پایان سخنانش بیان کرد: راهی سختی پیش رو دارم پس اگر قبولم کردید تنهایم نگذارید، رهایم نکنید و یاری کنید تا با یاری خداوند بتوانم این کار را انجام دهم. علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده دارد با شوخی به وی گفت: آقای نمکی خیلی سخت نگیرید، بفرمایید.

درخواست برای تغییر نام «خیابان طالقانی»

فرزند مرحوم آیت الله طالقانی، خواستار تغییر نام خیابان آیت الله طالقانی تهران و حذف نام پدرش از این خیابان شد. مهدی طالقانی در گفت وگو با انتخاب، درباره موضوع پاک کردن عکس آیت الله طالقانی در خیابان طالقانی تهران گفت: سال ۸۸ به مناسبت صدمین سال تولد آقا به ما گفتند، قرار است، عکسی از آقای طالقانی کشیده شود که شد، اما چند وقت پیش عکس را پاک کرده و تبلیغات محصولات زیبایی یک شرکت محصولات بهداشتی را به­ جایش گذاشته بودند. او ادامه داد: من اعتراض کردم و حتی در بهشت زهرا هم آقای حناچی را دیدم که اطرافیانش گفتند، به شهردار چیزی نگویم. طالقانی با بیان اینکه ظاهرا آن تبلیغ را هم پاک شده، اظهار داشت: به ما گفتند، صاحبخانه راضی نیست، این در حالی است که مالکیت دیوار‌ها به عهده شهرداری است. طالقانی همچنین گفت: می خواهم به آقای حناچی و شورای شهر پیشنهاد بدهم که اسم آقا (آیت الله طالقانی) را از خیابان طالقانی بردارند. چون دوست نداریم، از اسم ایشان استفاده ببرند.

واکنش خاص ضرغامی پس از تماشای یک فیلم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فیلم «دیدن این فیلم جرم است» را دوست دارم اونجا که میگه یه دونه سیلی! فقط یه دونه سیلی بخوره بعد بره! نذارید «با شاخه نشکسته بره». عزت الله ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از رویت یکی از فیلم‌های جشنواره فجر واکنشی خاص نشان داد. ضرغامی در صفحه شخصی خود نوشت:«دیدن این فیلم جرم است» را با خانواده، دسته جمعی دیدیم که جز یک نفر بقیه موافق فیلم بودند و تحسین کردند؛ پیشنهاداتم را به آقای مؤمنی شریف منتقل کردم. در این فیلم زنجیره‌ای از آدم‌های خوب و بد نظام که در زمین دشمن بازی می‌کنند رونمایی می‌شوند. به همان دلیل که قیصر، تنگسیر، حاج کاظم، زینال بندری و کمال را دوست دارم، موسوی‌ها را هم دوست دارم؛ اونجا که میگه: یه دونه سیلی! فقط یه دونه سیلی بخوره بعد بره! نذارید «با شاخ نشکسته بره» خیلی به فیلم‌ گیر ندهید؛ درد دل بچه بسیجی‌ها و حزب اللهی‌های بی پناه است؛ بابا یه جو غیرت هم خوب چیزیه والله.

رئیس قوه قضاییه: ‏زندانی سیاسی نداریم

رئیس قوه قضاییه از شمول عفو گسترده بر حدود ۵۰ هزار تن از محکومان خبر داد و گفت: برخی برای به حاشیه بردن این اقدام بزرگ، سخن از آزادی زندانیان سیاسی و منتقدان به میان می‌آورند، در حالیکه ما اساسا محکومی تحت عنوان «زندانی سیاسی» نداریم.

پرونده نسرین ستوده به دادگاه تجدیدنظر فرستاده شد

حکم محکومیت پنج ساله نسرین ستوده، وکیل دادگستری و فعال مدنی به دادگاه تجدید نظر استان تهران ارجاع شد. محمود بهزادی‌راد، وکیل مدافع خانم ستوده روز دوشنبه این خبر را اعلام کرد. بر این اساس، نسرین ستوده دو پرونده در دست رسیدگی دارد که در یکی به حکم قاضی مقیسه به اتهام "اجتماعی و تبانی علیه امنیت کشور" به پنج سال حبس محکوم شده است. این پرونده با اعتراض وکیل متهم برای رسیدگی دادگاه تجدید نظر تهران ارجاع شده است. برای پرونده دوم هم که موضوع آن "شکایت‌های متعدد مدعی العموم" است، هنوز وقت رسیدگی تعیین نشده است. /ایرنا

انتقاد علی دایی به دخالت دولت در فدراسیون فوتبال

وی گفت: صحبت‌های مازیار ناظمی دخالت دولت در فدراسیون فوتبال است که با قوانین فیفا مغایرت دارد. نه تنها او بلکه آقای سلطانی‌فر هم نمی‌تواند درباره انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار نظر کند. شما فکر می‌کنید زیدان که رئال مادرید را رها کرده به ایران می‌آید یا کلینزمن به ایران می‌آید؟ ما واقعاً نمی‌توانیم از نظر فنی ایرادی به کی‌روش بگیریم. فدراسیون هم بدش نمی‌آمد کی‌روش را به راحتی کنار بگذارد، اما باید بدانید کی‌روش مربی سطح بالایی بود که در دو دوره متوالی ایران را به جام جهانی برد که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بود ببخشید من از شما سؤال دارم، پیش از آقای کی‌روش ما کی قهرمان آسیا شدیم؟ چند جام به دست آورده‌ایم؟ شما انتظار داشتید کی‌روش ایران را در جام جهانی قهرمان کند یا اینکه فکر می‌کردید به راحتی در جام ملت‌های آسیا قهرمان می‌شویم./ ایسنا

صحبت‌های عجیب یک نماینده درباره کیک زرد و آب اصفهان!

ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده یزد در مجلس گفت: هفته‌ پیش صالحی، رئیس‌ سازمان ‌انرژی‌ اتمی به یزد آمد و ۳۰تن کیک ‌زرد از اردکان یزد برای فرآوری‌های بعدی به اصفهان بردند. باید از سازمان ‌انرژی ‌اتمی پرسید که از چند میلیون ‌تن یا چندهزار تن معدن اورانیوم یا معدن سنگ یزد این ۳۰تن کیک‌ زرد به‌دست آمده؟ زباله‌ای که این ۳۰تن کیک زرد تولید می‌کند در همان استان یزد تخلیه شده و شیوه نگه‌داری این زباله پیامد‌هایی دارد که آن‌هم متوجه مردم یزد است. بردن این ٣٠تن کیک زرد به اصفهان حرکت ملی و بین‌المللی است، اما در مقابل، چرا باید مردم یزد همچنان برای آب آشامیدنی‌شان ازحوزه زاگرس و اصفهان این همه دچار تنش باشند. خیلی‌راحت دارایی‌های مردم یزد را می‌برند و در عوض وقتی می‌خواهند آب به این استان بیاورند هزاران مانع می‌تراشند و با حساب‌های دقیق نهایتا ۵۰درصد آب ‌آشامیدنی برای نیاز روزمره مردم به آن‌ها می‌دهند. تاب آوردن این موضوع برای مردم یزد سخت است و اندازه‌ای دارد و مسئولان باید این را لحاظ کنند و اجازه ندهند به آب آشامیدنی یزد خدشه‌ای وارد شود.» /عصر ایران

از منتقدان نفتی اصرار، از شرکت‌های چینی و روسی انکار

روسیه و چین جزو شرکای اقتصادی ایران هستند و مسئولان کشورمان بار‌ها بر لزوم توسعه روابط عزتمندانه با آن‌ها با هدف مقابله با فشار‌های آمریکا و متحدانش تأکید کرده اند. براین اساس در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله صنعت نفت، همکاری‌های گسترده‌ای میان ایران و شرکت‌های روسی و چینی برقرار شده و حتی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم توسعه بیشتری نیز یافته است؛ اما در این میان، شماری از منتقدان و دلواپسان که به هر بهانه‌ای بر طبل انتقاد از دولت می‌کوبند، همچنان مدعی اند که دولت دوازدهم در پی توسعه همکاری با شرکت‌های اروپایی است و به همین دلیل به افزایش روابط با شرکت‌های چینی و روسی بی اعتنا بوده و به آن‌ها کم لطفی کرده است. شماری از نمایندگان و منتقدان دولت دوازدهم در حالی از امضا نشدن قرارداد‌های نفتی با شرکت‌های روسی و چینی انتقاد می‌کنند که خود این شرکت‌ها به دلیل فشار‌های آمریکا از توسعه همکاری‌ها با ایران طفره می‌روند، اما گویا دلواپسان حاضر به پذیرش این واقعیت نیستند. / ایرنا

مدارس بندرامام خمینی تلویحاً تعطیل شد!

به گزارش عصر جنوب، درپی قطعی ۲۴ ساعته آب در بندر امام خمینی، اداره آموزش و پرورش این شهر تلویحا مدارس نوبت بعدازظهر را تعطیل کرد. در این اطلاعیه آمده است: به دلیل قطع آب از روز گذشته، مدیران می‌توانند مدارس نوبت عصر را تعطیل کنند.

عضو شورای شهر اصفهان به خاطر توییت‌های انتقادی به شش ماه حبس محکوم شد!

دبیرکل سازمان عدالت و آزادی و عضو شورای شهر اصفهان برای توئیت‌های انتقادی به شش ماه حبس محکوم شد. مهدی مقدری در این‌ باره اعلام کرد: حکم شش ماه حبس برای شش مورد توئیت انتقادی مورد تأیید دادگاه تجدیدنظر قرار گرفت. این حکم در پی شکایت مدیرکل اطلاعات استان اصفهان در شعبه ۱۱٩ دادگاه کیفری اصفهان صادر شد و در شعبه یک دادگاه تجدیدنظر به تایید رسید. توئیت‌های مورد اشاره شاکی شامل انتقاد از رفتاری که با سپنتا نیکنام، مینو خالقی و امثال ایشان، انتقاد از مدیریت دوره اصولگرایان در کشور و شهرداری اصفهان، انتقاد از محروم شدن دوچرخه سواری زنان و ارائه یک پیشنهاد اجرایی در این خصوص، دفاع از رأی سال ٩۶ به روحانی و اینکه از این رأی پشیمان نیستم، انتقاد از فیلترینگ شبکه‌های مجازی بوده است. بنده بعنوان دبیرکل یک حزب سیاسی کشوری وظیفه شخصی و تشکیلاتی خود می‌دانم از باب امر به معروف و نهی از منکر که از وظایف ذاتی احزاب سیاسی است؛ نسبت به رفتار حکمرانی انتقاد یا دفاع کنم و در بیان آن‌ها باید آزاد باشیم. تعجب می‌کنم که مدیرکل دولت اعتدالی حسن روحانی که افتخارشان ابلاغ منشور شهروندی است؛ شاکی پرونده بود و این نشان از عدم باور بخش‌هایی از دولت به حقوق شهروندی، آزادی بیان و احزاب است. با وجود این شکایت و حکم صادره، کماکان رأی به حسن روحانی را عاقلانه‌ترین کنش سیاسی ایرانیان برای پرهیز از حاکمیت تندرو‌ها و نجات کشور می‌دانم. / جواد روح

ماجرای بخشش سراسری اضافه خدمت چیست؟

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب گفت: بر اساس قانون افرادی که مرتکب غیبت، سه و شش ماه اضافه خدمت می‌شوند، در زمان اعزام و حین خدمت اگر حسن انجام‌وظیفه، شجاعت و رشادت داشته باشند، فرماندهان می‌توانند تا دو سوم اضافه خدمت این افراد را ببخشند. از سال ۹۵ این موضوع بر اساس ضوابط به فرماندهان محول شده و دیگر برنامه‌ای برای بخشش اضافه خدمت به صورت کلی وجود ندارد. /تسنیم

کدام مداح به تهیه‌کننده فیلم جواد رضویان مشورت داد؟

جواد نوروزبیگی، تهیه کننده فیلم سینمایی «زهر مار» در نشست خبری گفت:برای این کار بازتاب‌ها را گرفته و حتی برادر خودش هم که مداح است آن را قبل از کار دیده است، و حتی ایشان کار را هم دوست داشتند و نقدی هم بدان داشتند. این گفته‌های نوروزبیگی، واکنش برادرش مجید نوروزبیگی را در پی داشت. او گفت: کار را دیده‌ام، اما فیلم، اشکالات زیادی دارد و این‌که گفته شود من از آن راضی هستم، صحیح نیست. ضمن این‌که آقای سیدمجید بنی‌فاطمه در جریان صفر تا صد کار بوده و در واقع، مشورت اصلی را ایشان به برادرم داده است. /فارس

احمد توکلی: میرحسین موسوی از روحانی بهتر بود
احمد توکلی در گفت‌وگویی گفت: آقای موسوی نخست وزیر امام بود و کاری که این‌ها کردند خیانت به خودشان و کشور بود و اگر وی این کار را نمی‌کردند رئیس‌جمهور بعدی بود، موسوی که از روحانی بهتر بود اما رفتار آن‌ها باعث شد شرایط امنیتی شود و سوء استفاده‌هایی انجام شد. وقتی شعار دادند «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» به آقای خاتمی و آقای موسوی نامه نوشتم و گفتم اگر سیاست خارجی امام را در یک کلمه خلاصه کنیم آن کلمه «فلسطین» است و اگر بخواهیم امام را در سیاست داخلی در یک کلمه خلاصه کنیم آن کلمه «ولایت فقیه» است.

پرویز کاظمی، وزیر رفاه احمدی نژاد با وثیقه ۱۰ میلیاردی آزاد شد
وکیل مدافع پرویز کاظمی از تامین وثیقه تعیین شده دادگاه برای موکلش خبر داد. سیامک مدیر خراسانی در خصوص آخرین وضعیت پرونده پرویز کاظمی (از متهمان پرونده بانک سرمایه) گفت: چند روز بعد از آخرین جلسه دادگاه، موکل وثیقه تعیین شده از سوی قاضی پرونده را تامین کرد. وی افزود: پس از تامین وثیقه، موکلم آزاد شده است. در حال حاضر در این پرونده هنوز حکمی صادر نشده است. قاضی مسعودی‌ در جلسه چهارم رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده بانک سرمایه، با اعلام ختم رسیدگی گفت: قرار تأمین کیفری متهمان تشدید می شود. قاضی مسعودی ادامه داد: وکلا یک هفته مهلت دارند که هر گونه مستند و مدارکی که دارند را به دادگاه تحویل دهند تا تصمیم خداپسندانه گرفته شود. پس از اتمام دادگاه، قاضی مسعودی اعلام کرد: وثیقه متهمان از سه میلیارد به ۱۰ میلیارد افزایش پیدا کرد. در حال حاضر متهمان بازداشت هستند و اگر نتوانند وثایق را پرداخت کنند، در بازداشت می مانند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۱۵
بایدم شوخی کنه ضربه زدید ت مملکت حالا هم بگید و بخندید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
در ایران و به نظر من در زندگی باید بیخیال بود

مردم باید سعی کنند تا میتونن کمتر سراغ صدا و سیما ی ایران، روزنامه ها و کانال ها و سایت های ایرانی و فارسی زبان رو که فقط اخبار منفی و بد رو پخش میکنند بروند. علاوه بر این بایذ سعی کنند تا میتونن از هوطنان فاصله بگیرن و از مترو، تاکسی و اتوبوس کمتر استفاده کنن چون این محل ها انرزی منفی زیادی داره و تاثیر بدی رو آدم میزاره

زندگی فرصت کوناهی هست و اگر بخواهیم عمرمان را برای حسرت نداشته ها و گذشته و غم و غصه دیگران تلف کنیم خیلی زود از دنیا خواهیم رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
بعدش هم می گویند چرا جلوگیری می کنند برای سخنرانی
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
درود



چو ایران نباشد تن من مباد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
اصولگرایان محترم اینقدر مصوبات مجلس در باره لوایح چهارگانه را این کلاه به ان‌کلاه و این مجلس و ان مجلس میکنند تا مثلا با وقت کشی این دوسال تمام بشه تا دولت مطبوع بر سر کار بیاد و این تصوبی را به عنوان فتح الفتوح و هدیه دولت بمردم معرفی کنند چون در۱۴۰۰ دست دولت بعدی خالی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
الانم باید بریم در قندهار و مزارشریف با داعش بجنگیم وگرنهباید در مشهد و سمنان باهاش بجنگیم افغانستان که نزدیکتر از سوریه است به ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
خداوند خاتمی را حفط کند که توانست به خودش سختی و تحمل حصر را قبول کرد که حداقل گفتمان آزاد اندیشی یا انتقاد را در جامعه نهادینه کند من یادم هست سال سوم راهنمایی بودم ایشان شهر به شهر به مردم‌میخواست بگوید که مردم این حق را دارند که از حاکمان خود و مسولین خود بدون استثنا انتقاد کنند انتقاد سازنده ولی تحمل سختی زیادی کشید که حداقل نگداشت تنش های سیاسی بمردم منتقل شود کجایی خاتمی دوستت دارم
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
ضربه چیه ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
همین سخت نگرفتن آقایون مملکت را به این روز انداخته
دلم برای کودکانی که در ایران متولد میشوند میسوزد
گفتمان بزن وبرقص وتک خوانی بهترین راه برون رفت کشور از شرایط فعلی و بالا بردن روحیه ملی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
آفرین!!! گرسنگی با کنسرت وبزن وبرقص قابل تحمل تر است تا بدون کنسرت.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
در شرایط فعلی فقط گفتمان فشار ولی در شرایط صندوق رای گفتمان نمایش لیبرال
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
تندروها حالا که ثروتی جمع کردند و مقامی دارند حاصر نیستند از این دو مقوله ثروت و قدرت کنار بروند یا حداقل بخشی از قدرت و ثروت را به دیگر جوانان این سرزمین تقسیم کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
چقدر گفتمان نقادی و نقد پذیری برای اصلاحات هزینه بردار بوده . آلان ان‌هزینه اصلاحات نبود شما باور کن حتی جرات درج نظر در مورد روحانی را هم نداشتی . این بدست نیامد مگر با هزینه های زیادی که دیگر روشنفکران دادند . پس این نعمت را قدرش را بدان این هدیه هست
شما که اینقدر نگران دلواپس خارجی ها هستید با وجود بیکار زیاد در کشور و هم وجود دانش فنی و افراد تحصیلکرده و هم پول زیاد در کشور چرا روی نمی اورید به سرمایه گذاری داخلی در صنایع نفتی
از ساز و کار مالی با اروپا معلوم است چه خبر است که اگر کار کند برای واردات است و تعطیلی بیشتر صنایع مختلف و نه برای صادرات و واردات همزمان
یک چیز دیگر یادتون رفت که وقتی برجام امضا شد بدو بدو رفتید با اروپایی ها قرارداد ببندید و با چینی ها که در تحریم ها همکاری می کردند در پوست حنا گذاشتید
شما یادتون نمی اید ولی ان ها یادشون است و خان دایی جانی شما هم نمی کنند
ودر اخر مگر نگفتید برجام هنوز برای ما منافع دارد پس بهانه شما برای فشار امریکا چه صیغه ای است؟!
سر چشمه اب که برای اصفهان نیست که اینقدر مدعی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
شما غصه نخور همون ابم نمیزارن بیاد اصفهان ، خرما بخور چرا خرما نمیخوری
کسانی که می خواهند از گرسنگی وایستادن مردم در صف گوشت کلاهی برای خود بدوزند سخت در اشتباه هستند.
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
مثلا" چکار میکنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجاش عجیبه مملکت هم هسته ای می خواد هم اقتصاد هم آب ونون نه اینکه همشو فدای هسته ای کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
جهت اطلاع شما همان اب هم می توان با دانش هسته ای اب شیرین کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
21:28اره حتما با تاسیساتی که تو دل کوه احداث شده آب دریا شیرین میکنن
ناشناس
| Italy |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
تمام منابع و دارایی های کشور فدای انرژی هسته ای حق مسلم ما شد عمر ما هم با این شعار ها تمام شد
مملکتداری با بالا رفتن از دیوار سفارت ها و آتش زدن پرچم و مرگ بر این وآن سر دادن غیر ممکن است.کشور داری تخصص و سواد می خواهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
ما در جاهای دیگر نمونه موفق مملکتداری را دیدیم یکی از ان ها صنعت دفاعی است که با همین مرگ و دیوار بالا رفتن ها هم درست شده
این گفتار شما دیگر جواب نمی دهد و بهتر است بروید در چیزهای دیگر جستجو کنید
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
مملکتداری نه اینکه سواد میخواهد بلکه سوادی میخواهد که چند تا از دروس را در دانشگاه خوانده باشد اقتصاد ‌ . علوم سیاسی . حقوق و روابط بین الملل . ولی تندروها فقط با گفتمان فشار و پرس میخواهند سیاستمدار شوند کجای دنیا یک راننده سیاستمدار هست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
من امشب یک مطلب طنز از تندروها نوشتم دور همی بخندیم ولی تابناک هم ترسید از دیوارش بالا برن منتشر نکرد.امان از این تندروها
:)
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
از دیوار روسیه هم بالا بروید چون روسها پدافند را خاموش میکنند . سیاست روس هم خوب نیست . صد رحمت به همان عربیها خیلی مردترن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
هر وقت روس ها امدند در ایران خرابکاری کردند منذکه تا الان در هیچ کدام یک از این بالارفتن ها نبودم می روم شرکت می کنم
ناشناس
| France |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
بالا رفتن ها خودجوشه برای دیوار روسیه نمیجوشه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
کلا خودم از سیاست و کالاهای ممالک کمونیستی خوشم نمیاد هر وقت کالای خریدم روش نوشته باشد مید این چینا حالم بد میشه . نمیدونم یک حسی بمن میگه چرا نباید ان کالا مید این جرمانی باشه .
درتمام جهان وقتي چيزي گران مي شود مردم نمي خرندواگرتوي منزل خود مثلا سه بسته پنيروغيره دارند يكي براي خودشان مي گذارندوبقيه رابه مردم ميدهند تاقيمت ها ارزان شود ولي درايران طلا #سكه #دلار# گوشت# تخم مرغ #وغيره خلاصه گران كه مي شود هجوم مي برند تا تمام نشده بخرند و بلا فاصله هم تا هزارتومان ارزان شد مي گويند ارزان شد وقيمتها ثابت مي ماند

نخريد نخريد نخريد
شرم بر کسانی که ساعتها توی صف گوشت هستند و این همه حقارت را به جان میخرند. خدا به آنها شعور بده. از گوشت نخوردن کسی نمی میرد
پاسخ ها
تازه از کار بیکار شده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
شرم بر شما که مردم رو به این روز انداختین.چیه پرستیژ بین المملیتون خش برداشته جز بیکاری و فقر و نکبت به این مردم کاری نکردین
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
برات متاسفم که هموطنانت را به بی شعوری بابت صف گوشت . مردم‌در فقر سواد و جهل نگهداری سپس انگ بیسواد در سیاست بزنی . بی شعور میدانی چیست . خداوند به انسان عقل داده که ازدواج خوب هست اما به کمک شعور بهش گفته چگونه و چه جوری ازدواج کند خداوند عقل داده که غدا بخور برای بدن مفید هست ولی شعور میگوید به اندازه بخور زیاده روی نکن بی زحمت شعور را بیشتر تحقیق کن
ناشناس
| Italy |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
بیشعور کسی هست که نمی فهمد بچه کوچک و نوجوان برای رشد و سلامتی حتمآ باید گوشت و مواد غذایی لازم را بخورد مخصوصآ دختران جوان و حتی خانم های باردار و شیر ده به جای توهین به مردم کمی مطالعه بفرمایید
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
گوشت نخوریم ؛ مرغ نخوریم ؛ پسته نخوریم ؛ تفریح نرویم ؛ خودرو نخریم و ..... میشه بفرمائید ما با بقیه مردم دنیا که خوشبخت زندگی میکنند چه فرقی داریم ؟؟؟؟
مردم بدبخت ونزویلا فکر میکنن الان امریکا و بریتانیا و غیره به فکر اونا هستن،

این کشورها منافع خودشون و سهمشون از نفت و ذخایر طلای ونزویلا رو میخان وگرنه واسه اونا فرقی نمیکنه که مادورو باشه یا گوایدو،
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
درست میگی از چاله در میان و به چاه میفتن هیچ حکومتی نباید بزاره کار به اونجا برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
همه مردم این کشور که نیستند که طرفدار این کودتا گر هستند و بیشترشون با این ها مخالف هستند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
تنها نجات بشریت در حوزه سیاست و اقتصاد فقط با لیبرال دمکراسی هست . یعنی مشکلاتی که در چنین جوامعی وجود دارد بخاطر این هست که به دستاورد عقلی و علمی بشر که با زحمت بدست امده ارزش قایل نیستند . اگر چه مشکلاتی هم دارد ولی تنها راه برون رفت از مشکلات هست
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
ناشناس 21:25
درست گفتی
تنها راه حل مشکل آب،انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمانه.
مطهری: برجام ، خوب بود چون وعده های خوبی دادند ،فقط عمل نکردند!!
زندگی چیزی جز نیست و ما تنها به اندازه اندکی میتونیم مسیرمون رو در زندگیمون و در کانالی که در اون قرار میگیریم تغییر بدیم.

شما نگاه کنید 100 درصد مجرمین از خانواده های فقیر هستند و در همین حالا شما اگر نوزادی را که در خانواده فقیری به دنیا آمده به یک خانواده ثروتمند بدهند و در آنجا پرورش بیابد مسیر زندگیش کاملا عوض میشه و تبدیل به یک انسان موفق میشه. از طرفی شما اگر نوزادی را از یک خانواده ثروتمند بگیرید و آن را به یک خانواده گدا بدهید آن نوزاد بلاشک بدبخت و مفلوک خواهد شد.

لاکن من به همه شما جوانانی که فقیر و بیکار هستید توصیه میکنم هرگز ازدواج ننمایید تا هم زندگی دنیوی شما و هم زندگی معنوی شما نابود و بدتر نگردد.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
متاسفانه تعریف های ما از فقر و خلاف نادرست است.
اکثریت پولدار ها از خلاف به ثروت رسیده اند .ولی زرنگی و پارتی بازی و اقوام بازی .قانون سازی..... را کسی خلاف ظاهرا نمیداند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
یعنی منکر ژن خوب هستی؟
فکرمیکنم توهینی بزرگترازاین به ملت ایران نباشدکه باداعش الان دریزدبایدمیجنگیدیم صدام باداعش هیچ فرقی نداشت ولی به جزچندماهی ازشهرهایمان بیرونش کردیم
رئیس قوه قضاییه: ‏زندانی سیاسی نداریم.
پرونده نسرین ستوده به دادگاه تجدیدنظر فرستاده شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
گفته زندان های امنیتی داریم
مهدی
| Germany |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۵۰ هزار از این امنیتی ها آزاد می شوند ویا از دزدها ومعتادها و قاچاقچی ها!؟
احتمال منظور رئیس قوه قضائیه اینست که زندانی غیر سیاسی نداریم!!!
راحت ترین کار حرف زدن وشعار سر دادن است.وسخت ترین کار در این دنیا بحث کردن با آدمی است که به خودش قول داده هیچ وقت نفهمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
الزامی ها اینطورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
قایدتا نباید کاری را که در توان کسی نیست قولش را داد یا هر وقت انجام دادی بعد بگو بنابراین این حرف را باید از کسانی پرسید که چرا اینقدر قول میدهید
سیلبریتی با زیر شلواری اومده تو جشنواره!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
با زبان یا با چماق دستت نبود میزدی تو ملاجش .
کیک زرد ارزنوتیون
آب نمی دیم بهتون
به نظر می رسد جریانی که از دیوار سفارتها بالا می رود گفتمان استخر در انتظارت را پیامکی پیگیری می کند.
فاصله حداقل و حداکثر حقوق بسیار زیاد شده چرا باید افزایش حقوق ۲۰ درصدی یه عده ۲ برابر حقوق حداقل بگیرانه ؟! این کجاش با روح عدالت سازگاری داره ؟! جالبه همه هم میدونند ولی چون پای منافع اقازاده ها و خودشون در میونه اصلا توجهی نمیکنند ، یادمه یه سال احمدی نژاد حقوق پلکانی معکوس رو میخواست اجرا کنه که جناب منتظری تو دیوان عدالت اداری باهاش مخالفت کرد ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
فکر میکنم مصداق عدالت برای شما این باشه که معیارهای میزان تحصیلات، تخصص، سابقه کار،... همه را کنار بگذاریم و مستمری یکسانی به همه داده بشه.
هنوز دیروز بود که جناب نقدی فرمودند ما آزادترین کشور هستیم ، در اینکه حضرات آزادی مطلق دارند که سخنرانی لغو کنند ، به رییس جمهور توهین کنند ، شکی نیست
تندروها در طی این چهل سال در سیاست گذاری در اقتصاد و فرهنگ اشتباهات زیادی کردند و این اشتباهات باعث هدر رفت سرمایه و هزینه برای مردم شده است اما همین اشتباهات را برای یک جوان زیر بیست سال را تحمل نمیکنند . اگر این جوان در خیابان اشتباهی در رفتار و کردار انجام دهد بشدت بازخواست قهریه میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
برو روزیت را جای دیگر جستجو کن
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
تندروها کم آوردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
اینقدر در تعریف از انسانیت را بالا بردند اینقدر سر قیف را تنگ گرفتند که فقط همان چهار درصد خودی توش جا میگیرند و بقیه ۹۶ درصد خارج‌گود در تماشا هستند حالا ۴ درصد از ۸۵ میلیون چند نفر هستند . حالا از همین چهار درصد همه قدرت اجرایی ادارات و نهادها و ارگانها با تایید سختی بکار گرفته شدند حالا پرسش این هست که مردم و خودم میپرسم آلان باید جواب بدهید که همه شما از خودی بودید پس چی شد که نمیتوانستید . علت بخاطر این هست که لامپ زمانی روشن میشود که مثبت و منفی پتانسیل برابر باشند
اینکه میگن زندانی سیاسی نداریم معنیش چیه من واقعا نمیدونم اونجاها مگه زندان نیست من میگم پس اینا رو نکنه میفرستن اورپا یا امریکا حالشون گرفته بشه این طفلی ها
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
برای مثال اینجا در آلمان یک نفر هم نمی توانی پیدا کنی که بخاطر عقیده و نظر سیاسی در زندان باشد
مسلما زندان هم هست برای جانی ها و تروریست ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
عزیز برادر در المان‌هم‌زندان هست ولی برای زندانی سیاسی نیست . این‌کشمکش و بحث های سیاسی که الان بین من و شما و دیگر کاربران یا در مجلس و دولت و بین‌مردم در جریان هست بخاطر این هست که در آینده خوب خواهد شد یعنی برای ماها که دیگر عمرمان تمام شد برای بچه های ما در اینده خوب خواهد شد چون روند به همان سمتی میرود که کشورهای پیشرفته رفتند یعنی ازادی در عقیده و بیان و احترام به حقوق شهروندی خواهد بود . برای آیندگان خوب خواهد شد
کیک زرد رو می ریزیم داخل لوله آب براتون برمیگردونیم
راست میگه شوخی نبود که، واقعا خیلی سخت نگیرید، اصلا وزارت خانه وزیر داشته باشد یا نداشته باشد ، امورات خود به خود می گذرد!!
اقای رئیس قضا خانم نسربن ستوده به علت قتل زنداتی است؟
رئیس قوه قضاییه: ‏زندانی سیاسی نداریم


عضو شورای شهر اصفهان به خاطر توییت‌های انتقادی به شش ماه حبس محکوم شد!
خوب عنوان زندانی ها یه جوری انتخاب شده که توش کلمه سیاسی نباشه یعنی این معنیش اینه که هیچ کدومش سیاسی نیست؟
اقای نماینده یزد! جهت اطلاع شما سالهاست نفت خوزستان را می برند و همچنین آبش را گقتم در جریان باشید
یک پیشنهاد منطقی برای افزایش حقوق سال اینده
۱_ حقوق زیر ۲ میلیون ۳۰ درصد
۲_حقوق تا ۴ میلیون ۲۰ درصد
۳_ حقوق تا ۶ میلیون ۱۵ درصد
۴_ حقوق تا ۸ میلیون ۱۰ درصد
۵_ حقوق بالای ۱۰ میلیون ۵ درصد
با محاسبات انجام شده تقریبا بطور یکسان به حقوقها اضافه میشه به طور مثال کسی ۲ میلیون میگیره با افرایش ۲۵ درصدی ۵۰۰ تومان بهش اضافه میشه و کسی که ۱۰ میلیون میگیره با افرایش ۵ درصدی هم ۵۰۰ هزار تومان به حقوقش اضافه خواهد شد ، به شرط انکه نجومی بگیران براشفته نشوند و به فکر هموطنان حداقل بگیر باشن و نگویند به ما ربطی نداره که چرا انها کارگر شدند تا شما ارباب بشین ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
راه حل خوبی است به شرطی که نماینده مقداری انصاف داشته باشند و درست برنامه ریزی کنند
چرا تامین اجتماعی شهر.. پول بیمارستان ما رو نمی ده میگه بودجه نداریم
قرار بود دو ماهه بدن الان میگن شش ماهه
میگن بودجه نداریم
مملکت چرا اینجوری شده
کار مادورو تمام است
مردم عادی در ایران آینده ای ندارند پس بهتر است بی خود امیدوار به بهبود شرایط نباشند و برای بدتر نشدن شرایطشان کمتر زاد و ولد کنند.
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
زاد و ولد کجا بوده عزیزم ؟؟؟ مردم ازدواج هم نمیکنند !!!!
تابناک

سعی کنید تا میتوانید از بیانات و خاطرات زیبای روحانیون و ائمه جمعه در این بسته های خبری بیشتر استفاده نمایید. صحبت ها و بیانات گهربار ایشان مانند چراغی در این تاریکی میتواند راهنمای هر انسان آزاده ای باشد که خواهان داشتن یک زندگی اخروی زیبا و کامل هست

موفق و موید باشید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
بیانات گهربار که گفتید رنگ و لعاب سیاسی نباشه اشکالی نداره . ولی وقتی سیاسی باشه مشکل دار میشه
امسال مردم ایران انصافا هم زندگی مادی و هم زندگی معنویشان آباد گردید. من وقتی صف های دریافت گوشت و بسته های غذایی را در گوشه و کنار شهر ها میبینم به یاد اوایل انقلاب و به خصوص سال های دهه 60 میفتم. ایستاد ن در صف مواد غذایی تجربه خوبی برای مردم هست البته مسئولین هم باید کمک کنند مثلا تعدادی کتاب در مکان های توزیع غذا قرار دهند تا مردم در صف حوصله شان سر نرود.
روسای جمهور و نمایندگان مجلس و شوراها در ایران هیچ اراده ای از خود ندارند و رای مردم هم هیچ تاثیری بر ثرنوشتشان ندارد که اگر داشت انتخابات را هم لغو مینمودند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
همین نمایندگان مجلس در تصویب لوایح چهارگانه با چه تهدیدی بررسی کردند ولی برخی ها گفتند نخیر اینطوری نیست ما هم باید بررسی مجدد کنیم .‌یعنی به مجلس میگویند بررسی شما درست نیست ما بهتر بررسی میکنیم . اخر هم همانی خواهد شد که مجلس بدون هزینه تصویب کرده بود فقط هزینه سازی برای مردم شده
واکنش رییس مجلس به وزیر نمکی.... که جدی نگیرید. جالب است مملکت را شوخی شوخی اداره می کنند طرف وزیر شده و می گوید به من کمک کنید. بعد آقا می گوید جدی نگیرید.
زاینده رود آب آشامیدنی مردم یزده؟ واعجبا!!!
اما در مورد زباله های اتمی حق با ایشون هست. مردم یزد نباید دچار مشکل بشن.
بزودی شرایط به نفع ملت ایران تغییر خواهد کرد ( محمود احمدی نژاد)
ونزوئلا از جون ما چی می خواد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
تشبهات فکری مردم‌ایران با ونزویلا به چیست شما برو تو خیابان از مردم بپرسید ونزویلا کجاست . چی از جون ما مردم ایران میخواد . بدرد ما ملت نمیخوره
تا وقتی مردم نفهمند که نباید تو صف پخش مواد غذایی و دیگر نیاز ها بایستند تا دولت سواری رو ول نمی کنه نخوردن و جرات و تحمل و نخوردن گوشت و مرغ خیلی کارها رو درست می کنه ولی درکش برای این ملت سخته هر چه جلوتر می‌رویم وضعیت بغرنج تر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
برادر بزرگوار . پسته نخوریم . گوشت نخوریم . لبنیات نخوریم . میوه جات و اجیل نخوریم و مرع نخوریم شما بگو من با ۴ تا فرزند بزرگ‌و کوچیک که درس میخوانند تا چند روز نخورند . دوم اینکه مگر یخچال و لوازم برقی گران نشد مگه موبایل گران نشد آیا با نخریدن ارزان شد . خداییش این فرمول اقتصادی فقط در ممالک کمونیستی وجود دارد بی زحمت تحقیق از گوگل کنید واقعا تنها راه همین هست
سخنان امروز نشان داد که cft قابل تصویب نیست ؟!
رئیس قوه قضاییه: ‏زندانی سیاسی نداریم
پرونده نسرین ستوده به دادگاه تجدیدنظر فرستاده شد
این دیگه تیتر خودته!
من از کاربران که نگاه تندرو و هجمه در دمکراسی ایجاد میکنند در این بحث شرکت کنند که در کجای دنیا چنین میکنند که وقتی در چند مرحله در انتخابات شکست خورده باشند با این ترفند که چنان بمردم فشار وارد کنیم که دو هدف را دنبال کنند یکی شکست دولت فعلی و دوم برنامه ریزی برای دولت بعدی مورد نظر . بنابراین چنین روشی اصلا در دمکراسی وجود ندارد که بیایند دوباره از نوع شروع کنند . یعنی در ساختار کشور دوباره باز نویسی کنند در صورتی باید از جای شروع کنند که دولت قبلی نیمه تمام گذاشته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
در کشورهدی قدرت مند مثل امریکا به رییس جمهور حقوق و قدرت برابر با مجلس میدهند تا بتواند از حق رای مردمی که به شعارهای انتخاباتی رای دادند دفاع کند . ییس جمهور را وسط کیسه بکس تنها ول نمیکنند که هر جمعه از همه زرف استانها و شهرها وسط کیسه بکس حرف بخورد . یه تشر زده حزب بازنده عقب نشینی میکنه
آقا تورو خدا ذوب آهن، فولاد مبارکه و صنایع اتمی را همه و همه ببرید یزد و آب زاینده‌رود را برای اصفهان و کشاورزانش نگه دارید ما نه به این صنایع نیاز داریم و نه به آلودگی‌های اما به زاینده‌رود شدیداً نیاز داریم و به اندازه چند برابر این صنایع از صنعت توریسم میتونیم درآمد داشته باشیم همینها واسه اصفهان کافیه.
مقامات اسراییلی مدعی شدن 7 تن از نخبگان ما رو ترور کردن و آذری جهرمی هم به شهادت سه تن در آتش سوزی اشاره کرده آیا شهادت نخبگان علمی کشور ارزش خبر رسانی نداره؟
کاش بین مردم اینهمه اختلاف نظر نبود, چرا نظرات اینقدر با هم تفاوت داره
مردم خوب ایران اگر می خواهید ارامش درونی و طول عمر داشته باشید توصیه می کنم کلا اخبار رادیو و تلویزیون و روزنامه را بی خیال شوید .
چرا نباید اب یزد تامین شود نماینده درست گفته مواد اولین صنایع فولاد یزد را اصفهانی ها می برند ولی جلوی اب را بستند
ببینید چیزی که معروف و مشهور و زبانزد عام و خاص زرنگ بودن اصفهانی ها و حاضر جواب بودن ان ها است نمی توانید این را کتمان کنید . بر عکس یزدی ها بی سر وصدا حالا واقعا از تمام سود ها و عایدات اصفهانی از یزد هم که بگذریم مسلمانی کجا و هموطن بودن کجا رفته که اب را به روی یزدی ها می بندند.
بهتر است از اون نمایند اصفهانی بپرسید چرا گفته اب اصفهان در کارواش های یزد استفاده می شود یعنی اینقدر بی اطلاع است پس چرا نماینده شده است .
سالیانی زیادی است که اصفهانی ها از یزد سود برده اند سالیانی که ادارت یزد زیر نظر اصفهان و بودجه در انجا تقسیم می شد. این همسایه از مردم یزد چه می خواهد .چرا اب را بستند
فارغ از هر بحثی. ببین چیزی که تا الان بوده یزدی ها همیشه از همسایگی اصفهانی ها ضرر دیدند. از زمانی که بودجه و امور اداری زیر نظر اصفهان بود و حتی همین چند سال پیش برای گرفتن ساعت ماشین نو خریداری شده به نمایندگی در یزد مراجعه کردم گفتند باید درخواست را بفرستیم اصفهان بعد از تائید برایمان بفرستند!؟ از بهره بردن دانشجویان اصفهانی از امکانات دانشگاه های یزد تا بردن منابع معدنی یزد تا توریست اوردن به نام یزد تا بردن انها به اصفهان و غیره حالا هم که میلیاردی به تاسسیات اب رسانی خسارت وارد می کنند و تازه نماینده هم از انها حمایت می کند.
خودتان مقایسه کنید یک یزدی را با یک اصفهانی از لحاظ پیچیدگی و زرنگی حالا این نمایند اصفهان که اینقدر زرنگ است که فهمیده اب اصفهان در کارواش یزد استفاده می شود یک نمونه اش.
چه عجب یک نماینده یزد برای دفاع از یزد حرفی زد و الا که تاکنون از زیاده خواهی های اصفهانی در طول سالیان دراز به یزدی ها کردن حرفی نزدند. همین کشاورزان یزدی که به اصفهان رفتند و منابع یزدی ها را اصفهانی بردند
عضو شورای شهر اصفهان به خاطر توییت‌های انتقادی به شش ماه حبس محکوم شد!
پرونده نسرین ستوده به دادگاه تجدیدنظر فرستاده شد
.
اگر زمان قدیم بود باید یزدی ها برای دفاع از شرف به اصفهانی برخورد می کردند و درس خوبی به این زرنگ ها می دادند که اب را نبندند و بعد منابع معدنی از سنگ و مس و فولاد و کیک یزد ی ها را ببرند.
چرا علیرغم همه کار های خوبl مدیران ، آقا طالقانی همیشه و همچنان محبوب قلبهاست و حتی با یاد چهره اش در دوست داشتنی بودنش دچار شک نمیشویم، در حالی که هم اکنون میدانیم ناگفته ها در مورد هر کسی بسیار است و نمیشود صرفا به گفته های مکتوب سازمان های دولتی اکتفا کردو قضاوت کرد.
شما می دانید چه حجمی از منابع یزدی ها به اصفهان می رود از سنگ گرفته تا مس و فولاد و کیک و دانش اموزان اصفهانی از دانشگاه های یزد استفاده می کنند و حتی در سنوات گذشته همیشه اصفهانی از کنار یزدی ها خورده اند خصوصا در بودجه و تصمیم گیری های اداری و دولتی ها . حالا بعد از این همه سال یک مسئول یزدی جرات کرده از یزد طرفداری کند خیلی جالب است.
این آقای بیوکی بفرمایید در ازای حقوقت که از پول نفت است چه به مردم خوزستان دادی ؟؟؟
یا در ازای آبی که مصرف کارخانجات کاشی و فولاد می شود چه به استان های چهارمحال و بختیاری ،لرستان و کهگیلویه بویراحمد دادید؟؟؟
اره واقعاً این بنده خدا( دکترنمکی) خیلی ساده ست همه چیز رو خیلی سخت می گیره
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل