بازدید 6935
سردار امان‌اللهی خبر داد:

دستگیری سارقان طلافروشی در شهرستان صحنه

کد خبر: ۸۷۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ 29 January 2019

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارقان طلافروشی در شهرستان صحنه خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سردار منوچهر امان‌اللهی اعلام کرد: این حادثه عصر امروز رخ داد که طی آن سارقان با تخریب دیوار طلا فروشی موفق شدند به داخل آن نفوذ کنند. سارقان پس از ورود، حدود یک‌کیلوگرم طلا را سرقت و از محل متواری شدند.

سردار امان‌اللهی خاطرنشان کرد: با گزارش این موضوع به پلیس؛ ضمن اجرای طرح‌های کنترلی تیم زبده‌ای از ماموران انتظامی به سرعت وارد عمل شده و تحقیقات گسترده خود را برای یافتن سارقان آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و بررسی بانک اطلاعات سارقان موفق به شناسایی مخفیگاه آنها شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در عملیاتی ضربتی هر سه متهم را دستگیر کردند. در بازرسی دقیق از مخفیگاه سارقان، همه طلاجات مسروقه کشف شد.

رییس پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: طلافروشی که مورد سرقت قرار گرفته بود متاسفانه از استحکام کافی برخوردار نبوده و صاحب آن نیز به توصیه پلیس مبنی بر مقاوم‌سازی دیوار مغازه خود توجه لازم را نداشته است.

وی با اشاره به اقتدار پلیس در مواجهه با جرائم، گفت: در این حادثه ماموران توانستند در سریع‌ترین زمان ممکن سارقان را شناسایی و علاوه بر دستگیری متهمان طلاهای سرقت شده را کشف کنند.

سردار امان اللهی در پایان با هشدار به سارقان و مجرمان گفت: هیچ کدام آنها از دست پلیس در امان نخواهند بود و به‌طور قطع به سزای عمل‌شان می‌رسند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر