بازدید 5528

یک نماینده: سال بعد ۳۶ درصد تورم داریم

کد خبر: ۸۷۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 21 January 2019
عضو هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون تلفیق با اشاره به تورم ۳۶ درصدی سال آینده گفت: برای یک خانوار ۴ نفره، خط فقر چیزی در حدود ۲ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان است و البته این رقم در تهران متفاوت خواهد بود و چیزی در حدود ۴ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، احمد امیرآبادی فراهانی در برنامه متن و حاشیه با اشاره به استخراج برخی آمار و ارقام از بودجه ۹۸ اظهار کرد: بر اساس بودجه ۹۸، در سال آینده شاهد تورم نقطه به نقطه در حدود ۵۰ درصدی و تورم سالیانه ۳۶ درصدی خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس درخصوص خط فقر در سال آینده نیز گفت: برای یک خانوار ۴ نفره، خط فقر چیزی در حدود ۲ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان است و البته این رقم در تهران متفاوت خواهد بود و چیزی در حدود ۴ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان است.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از مردم تهران و سایر نقاط کشور چنین درآمدی دارند گفت: خیلی از مردم، کمتر از این رقم درآمد دارند و این بر اساس آمار و ارقام استخراج شده از بودجه ۹۸ است.

امیرآبادی عضو کمیسیون تلفیق مجلس نیز همچنین با اشاره به در پیشِ‌رو بودن برخی بحران‌های اقتصادی و مالی در سال آینده گفت: در سال آینده بحران ارزی، بحران بانکی و بحران مالی دولت را خواهیم داشت که در مجلس باید فکری برای آن کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۰
سود بانکی رو بیارین روی 5 درصد،10 درصد این تورم از بین میره، پول از خواب بیدار میشه و وقتی بازار مسکن و ارز و سکه بسته باشه، لاجرم میره در تولید، از اون طرف دستمزد کارگر رو 60 درصد افزایش بدید، قدرت خرید در بازار بسته محصولات داخلی چنان میره بالا که سرمایه گذاری های محصولات مصرفی داخلی توجیح پیدا میکنه.
به جای اینکه اینطوری دل مردم را خالی کنید بشینید و فکری کنید. شما نماینده مجلس هستید.
ما بازنشستگان بدبخت شدیم و بدبختر
علي بركت ا.....
یکدفعه به مردم بگید برن بمیرن.
مگه الان چند درصده ؟
چشم ما روشن!!!!!! ولی از نظر مرکز آمار همان زیر 10 درصد است!!!!!!!!!!!!!!
خداوند خودش به داد ما برسد.
انشاالله که همین طور باشد و تورم از 400 درصد در سال 1397 به 36 درصد در سال 1398 تنزل پیدا کند.
این 36 درصد با احتساب 20درصد سال 98 است؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار