بازدید 4087

طرح دموکرات‌ها برای تقویت‌‌مرزها منهای دیوار مکزیک

کد خبر: ۸۷۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 20 January 2019

اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال طرحی برای تقویت امنیت‌ مرزهای آمریکا با بودجه‌ای یک میلیارد دلاری هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال قانونی هستند که امنیت مرزها را بدون در نظر گرفتن بودجه‌ای برای دیوار جنجالی مورد تقاضای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، تقویت کند. این طرح در حالی مطرح شده است که تعطیلی دولت فدرال آمریکا وارد هفته پنجم شده و هیچ چشم اندازی برای حل اختلاف میان ترامپ و دموکرات‌ها برای تامین بودجه مورد تاکید ترامپ برای کشیدن دیوار مکزیک، وجود ندارد.

بر اساس اعلام یک منبع دموکرات‌، دموکرات‌های مجلس نمایندگان بسته‌ای یک میلیارد دلاری که شامل شش طرح بودجه‌ای است را در چند روز آینده برای تقویت امنیت مرزها به رای خواهند گذاشت. طرح دموکرات‌ها برای تقویت مرزها در حالی مطرح شده که ترامپ قصد دارد یک پیشنهاد دیگر را برای پایان تعطیلی دولت در طی سخنرانی شنبه بعد از ظهر خود در کاخ سفید ارائه کند.

نکته مهم طرح دموکرات‌ها این است که بودجه یک میلیارد دلاری مذکور شامل دیوار مکزیک نخواهد شد و به زعم دموکرات‌ها به دیگر اقداماتی اختصاص می‌یابد که در حوزه تقویت مرزها موثرتر هستند. منبع دموکرات به سی ان ان گفته است هزینه فوق شامل اقدامات امنیتی بنادر و قضات مهاجرتی خواهد شد که می‌توانند به پرونده‌های پناهجویانی که از مرز مکزیک عبور می‌کنند، کمک کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان