بازدید 3311
۳

بازنشستگان ورزش همچنان مشغول کارند!

کد خبر: ۸۶۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 13 January 2019

قانون منع بکارگیری باز‌نشسته‌ها در دستگاه‌های اجرایی و فدراسیون‌های ورزشی از 15 آذر اجرایی شد و روسای بازنشسته‌های فدراسیون‌های ورزشی نیز کنار رفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، علاوه بر آن طبق قانون، فدراسیون‌ها موظف بودند اسامی بازنشستگان خود را نیز به وزارت ورزش معرفی کنند و فعالیت آنها بعد از تاریخ 15 آذر تخلف محسوب می‌شد. با وجود اینکه دستگاه‌ها و فدراسیون‌ها موظف به اجرای قانون بودند، اما شاهد هستیم برخی در فدراسیون‌ها همچنان در پست خود فعالیت می‌کنند که در این خصوص می‌توان به تیراندازی اشاره کرد.

اکبر محمودی 23 خردادماه با حفظ سمت (مشاور و مدیر مالی اداری پشتیبانی فدراسیون) از سوی علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی حکم سرپرستی نایب‌رئیسی را گرفت اما با ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها، وی نیز شامل این قانون شده و حکم مشاور دارد اما نکته اینجاست که وی همچنان در اتاق نایب‌رئیس حضور دارد و فعالیت‌های مربوط به این پست را پیگیری می‌کند.

علاوه بر محمودی افراد دیگری هم هستند که با وجود بازنشسته بودن همچنان مشغول به کار هستند چنانچه این اتفاق را در وزارت ورزش نیز شاهد بودیم و فریبا محمدیان معاون سابق امور بانوان وزارت ورزش با وجود بازنشسته بودن همچنان در دفتر خود حضور دارد. به دنبال اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها، روسای فدراسیون‌های کاراته، والیبال، قایقرانی، جودو، ناشنوایان و سه‌گانه رفتنی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بندخداها این مدیر قابلی هستن واینقدر هوش بالایی دارند برای جامعه مفید هستندکسی نمیتواندجاگذینه شون شود همچنان باید بمانند علی برکت لله
جودو و درخشان هم همینگونه شدند
حقوق بازنشستگان درماه خرداد 98 را 300 هزار تومان
کم نمودند چرا؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی