بازدید 38165
هزار و پانصد و سی و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

اطلاع موثق وزیر دولت اصلاحات درباره واعظی/آمادگی مجلس برای بررسی ماجرای سلمان خدادادی/کنایه بادامچیان به دولت روحانی/اعلام آثار اخروی محکومیت در نظام اسلامی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مورد سوءقصد قرار گرفت/شک نکنید، زبان فارسی در خطر است/پرجمعیت ترین و کم جمعیت ترین محله تهران/ما به نمایندگی از خدا و امام زمان در امور مردم دخالت می‌کنیم و ... که رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 09 January 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اطلاع موثق وزیر دولت اصلاحات درباره واعظی

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان تأکید کرد: ما اطلاع موثق داریم آقای واعظی می‌خواهد آقای جهانگیری را از خاصیت بیندازد. در حالی که مهمترین جایگاه و نقش پس از رئیس‌جمهور بر عهده معاون اول است و معاون اول باید ارتباط با وزرا را ایجاد کند. صوفی یادآور شد: آن زمان که بنده در کابینه دولت اصلاحات وزیر بودم همین نقش ایجاد پل ارتباطی و اجرایی بین رئیس‌جمهور و کابینه را از سوی آقای عارف شاهد بودم. وی معتقد است که واعظی در قامت رئیس‌دفتر روحانی ارتباطات آقای جهانگیری با کابینه را قطع و یک نقش تشریفاتی و بی‌اثر برای جهانگیری تعریف کرده و آقای جهانگیری به حق امروز حتی قدرت تغییر منشی خود را نیز ندارد. هیچ اقدامی از سوی دولت برای ایجاد این کمیته صورت نگرفته‌اند و آقای عارف هم از عدم همکاری آقای واعظی برای تشکیل این کمیته ناراضی و دلخور است. عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان درباره کمیته تعامل بین دولت و شورای عالی اصلاح‌طلبان یازدهم مهر سال جاری صورت گرفته بود گفت: هیچ اقدامی از سوی دولت برای ایجاد این کمیته صورت نگرفته‌اند و آقای عارف هم از عدم همکاری آقای واعظی برای تشکیل این کمیته ناراضی و دلخوراست. صوفی تأکید کرد: شرط اول این ارتباطات صداقت است که آقای واعظی این صداقت را ندارد. چرا که ایشان نه تنها نمی‌خواست کمیته تعامل بین اصلاح‌طلبان و آقای عارف ایجاد شود بلکه امروز منکر تأثیرگذاری اصلاح‌طلبان با روی کار آمدن روحانی است.

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مورد سوءقصد قرار گرفت

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز مورد سوء قصد قرار گرفت. یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس در یاسوج از سوء قصد به رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. در این حادثه خودروی حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی مورد هدف شلیک گلوله قرار گرفت که خوشبختانه آسیبی به وی وارد نشد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مزارعی مبارزه جدی با فساد مالی و همچنین زمین‌خواری را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده و در دوره مدیریت وی بر دستگاه قضایی استان بسیاری از جرایم از جمله نزاع‌های دسته جمعی و سرقت مسلحانه به شدت در استان کاهش یافته است.

آمادگی مجلس برای بررسی ماجرای سلمان خدادادی

اخیراً اکبر اعلمی، نماینده اسبق اصلاح‌طلب در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود خبر خودکشی زنی به نام زهرا نویدپور را منتشر کرد. در متن این خبر آمده، این زن جوان در زمان حیات خود مدعی تجاوز رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به خود بوده و حتی از او شکایت کرده بوده است؛ با این حال شکایت او به قوه قضاییه، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی شورای نگهبان به جایی نرسیده و او خودکشی کرده است. علیرضا سلیمی، عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در این باره به خبرنگار ایرناپلاس می‌گوید: تاکنون این موضوع در هیأت نظارت مطرح نشده است، چون شکایتی به آن‌ها ارجاع نشده است. با این حال، اگر پرونده این نماینده به هیأت ارجاع شود، حتماً آن را بررسی خواهیم کرد.

واکنش منتجب‌نیا به اظهارات جنجالی واعظی

حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب نیا، در واکنش به اظهارات واعظی می‌گوید: حق این است که پیروزی جناب آقای دکتر روحانی در سال ۹۲ را مرهون ائتلاف یا حمایت بدانیم. حالا هر چه اسمش را بگذاریم، معنا را تغییر نمی‌دهد. اینکه ستاد‌ها جمع شوند و همه یک ستاد به نام ستاد آقای روحانی شوند، این دقیقا ائتلاف است. حتی می‌توان گفت: وحدت است که از ائتلاف هم بالاتر است. منتجب نیا در گفت وگو با انتخاب در واکنش به اظهارات اخیر محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص نقش اصلاح طلبان در پیروزی روحانی، گفت: برای آقای واعظی و سایر دوستان در حزب اعتدال و توسعه احترام قائل هستم؛ بالاخره حزب اعتدال و توسعه هم یکی از احزاب قانونی این کشور است با رویکرد ویژه خود. او اضافه کرد: در دوره هشتم مجلس دوستان در حزب اعتدال و توسعه از ما درخواست کردند که با حزب اعتماد ملی ائتلاف کنند، ولی دوستان ما در اعتماد ملی چندان موافقتی نداشتند و لذا این ائتلاف صورت نگرفت. دلیل این موضوع هم آن بود که حزب اعتدال و توسعه محدود به جمعی از دوستان و عزیزان بود که تازه فعالیت خودش رو آغاز کرده بود و گستردگی چندانی نداشت.

کنایه بادامچیان به دولت روحانی

اسدالله بادامچیان در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت سالروز وفات امیرکبیر نوشت: امیرکبیر ثابت کرد در چهار سال می‌توان تحول بزرگ در کشور آفرید. متن پیام اینستاگرامی اسدالله بادامچیان به شرح زیر است: امیرکبیر شخصیتی زنده در تاریخ ایران است که مظهر نجات کشور از استبداد و خرافات و استعمار می باشد. وی در چهار سال صدارت خود، نفوذ بیگانگان را بی رنگ کرد. هرچند بدخواهان ایران و جریان نفوذی او را شهید کردند. امیر ثابت کرد با داشتن تجربه و تفکر برنامه ای و قدرت اجرایی و تکیه بر مردم عاشق اعتلای وطنمان ایران، در مدت چهار سال می توان تحول بزرگی در کشور آفرید. ایران هنوز هم نیازمند امیرکبیرهای امروز است.

شک نکنید زبان فارسی در خطر است

غلامعلی حداد عادل، رئیس بنیاد سعدی در نشست خبری نخستین مدرسه زمستانی دانش و زبان ادبیات فارسی گفت:شک نکنید که زبان فارسی در خطر است، کافی است که به نقاط مختلفی از شهر و کشور خود مراجعه کنید که ببینید اثری از زبان فارسی نیست، در نقاط مختلف هم خلاف قانون شاهد استفاده نشدن از زبان فارسی و به کار بردن زبان خارجی هستیم. در حالی که حفظ زبان فارسی به معنای حفظ هویت ماست و همه باید برای حفظ آن همت کنیم. در تمام دنیا صداوسیما و شبکه های رادیویی و تلویزیونی پشتیبان زبان ملی هستند در ایران هم که زبان ما دارای چنین سابقه تاریخی است، باید رسانه ملی بیش از این برای حفظ آن فعالیت کند. / خبرآنلاین

پرجمعیت ترین و کم جمعیت ترین محله تهران

محله تهرانپارس غربی، مسعودیه و جنت آباد جنوبی پرجمعیت‌ترین محله تهران و محله فتح غربی، بوستان ولایت و کوهسار کم جمعیت‌ترین محلات شهر تهران هستند. بنا بر آخرین آمار از ۸ میلیون و ۶۰۰هزار نفری که در تهران زندگی می‌کنند، منطقه چهار با داشتن جمعیتی بالغ بر ۹۲۰هزار تن، پرجمعیت‌ترین و منطقه ۹ با داشتن حدود ۱۷۴هزار تن کم جمعیت‌ترین منطقه شهر تهران محسوب می‌شوند./ فارس

علی دایی کدام بازیکن تیم ملی را آقای گل جام ملت‌ها می‌داند؟

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام ملت های آسیا موفق شد با نتیجه 5-0 یمن را از پیش رو بردارد. شاگردان کی روش در این دیدار بی نقص بازی کردند و حالا خود را برای بازی با ویتنام آماده می کنند. علی دایی اسطوره فوتبال ایران که برای مراسم افتتاحیه به امارات رفته بود درباره درگیری کی روش و برانکو به گفت: در کنفرانس تیم ملی نباید درباره باشگاه صحبت شود. تیم ملی در جام ملتها حضور دارد و باید تمرکز کادرفنی تیم ملی روی بازی ها باشد. تیم ملی نتیجه خوبی گرفت و انشاءالله تا فینال برویم. به نظر من سردار آزمون یا طارمی آقای گل خواهند شد. / فرهیختگان

محسن هاشمی: در مورد علت فوت مرحوم هاشمی به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم

روزنامه ایران در گفت وگویی با فرزند ارشد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت سالگرد درگذشت او ، به موضوعات مختلفی پرداخته است: در مورد علت فوت ایشان واقعاً ما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم، نمی‌توانیم بگوییم که شواهد کاملی برای مرگ طبیعی وجود دارد. برخی شواهدی برای مرگ غیرطبیعی مطرح می‌کنند، این فضا شاید به افراطیون دو طرف کمک کند که سوژه ایجاد ابهام و بحران را به دست بیاورند، رسانه‌های بیگانه از یکطرف و دلواپسان از طرف دیگر به این ذهنیت دامن بزنند و بخواهند اهداف سیاسی خود را با ابزار قرار دادن رحلت آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی به پیش ببرند.

تومان همتای دلار می‌شود!

برای چهارمین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بحث رفرم پولی مطرح شده که این بار گویا جدی‌تر از دفعات قبل بوده و بر اساس آن قرار است چهار صفر از پول ملی حذف شود. در این صورت ریال به تومان تبدیل می‌شود و هر ۱۰۰ ریال جدید برابر یک تومان خواهد بود؛ تغییری که به نوعی مدل پول ایران را شبیه به دلار خواهد کرد، چون بر این اساس هر تومان همتای یک دلار و هر ریال همتای یک سنت در نظر گرفته می‌شود. /ایسنا

درباره فتنه ۹۸ نهادهای امنیتی باید هشدار دهند

عبدالرضا هاشم‌زایی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با اشاره به طرح مباحثی در زمینه فتنه ۹۸، اظهار کرد: یک عده نان این حرف‌ها را می‌خورند. من اصلا این را قبول ندارم، فتنه ۹۸ یعنی چه؟ ریشه‌اش چیست؟ ما در اداره کشور مشکلاتی داریم و نمی‌توانیم یا نمی‌گذارند مشکلات را حل کنیم، آن وقت چیزی با عنوان فتنه یا شبیه آن را مطرح می‌کنیم. امیدوارم کسانی که این موارد را مطرح می‌کنند از روی تشخیص خودشان برای حفظ منافع ملی این کار را انجام دهند، گرچه فکر می‌کنم اینطور نیست. اگر در این‌باره نگرانی وجود داشته باشد، این نهادهای امنیتی هستند که باید در مورد آن هشدار دهند. من معتقدم نیروهای امنیتی باید در این زمینه فعال شوند و ببینند چه کسانی این موارد را مطرح می‌کنند، از کجا دستور می گیرند و می‌خواهند به چه نتیجه‌ای برسند. ایسنا

یک روزنامه خطاب به واعظی؛ طوری عمل کنید که برای شستن روی شما نیاز به آب و صابون نباشد

روزنامه قانون نوشت: حرکات زیرپوستی سران حزب اعتدال و توسعه همچنان ادامه دارد و مشخص است که این جریان می‌کوشد تا تسویه‌حساب‌هایی را با اصلاح‌طلبان انجام دهد. نکته‌ای را باید به امثال محمود واعظی و سایر افرادی که تفکری این‌چنینی دارند گوشزد کرد که رئیس شما که به خاطر طمع به جایگاه‌های حکومتی، مردم را از دست داد و بدنه حامی آن ریزش کرد، شما نیز از تاریخ درس بیاموزید و به گونه‌ای عمل کنید که در آینده برای شستن روی شما نیاز به آب و صابون نباشد. همان‌گونه که در انتخابات‌های مختلف مردم نشان دادند که اگر قرار باشد افرادی را کنار بزنند به راحتی این اتفاق خواهد افتاد این روزها نیز شما در رویه خود تغییر دهید و به گونه‌ای عمل کنید که بتوانید در آینده میان مردم زندگی کنید. قدرت نشان داده است که ماندگار نیست و دست به دست می‌شود؛ بنابراین، هزینه‌های گزاف برای این چند روز گذرای دنیا اقدامی عاقلانه نیست. مسئولان ارشد دولتی که ریشه‌دار هستند باید به این فرد و آن‌هایی که با او همفکر هستند تذکر دهند و نگذارند افرادی که جایگاهی در میان مردم ندارند و به خاطر قحط‌الرجال بودن جایگاهی به دست آورده‌اند به گونه‌ای رفتار کنند که این اقدامات و عملکرد به پای همه دولت نوشته شود. حرکات خزنده و زیرپوستی امثال واعظی برگرفته از سیاست‌هایی که آن‌ها برای دوران پسا1400 در پیش گرفته‌اند و کسانی‌که در این باره سکوت کرده‌اند، باید بدانند که ولی نعمت آن‌ها مردم هستند و مماشات با خودبرتربینان سیاسی عاقبت‌بخیری برای آن‌ها نخواهد داشت.

واکنش آذری جهرمی به انتشار ویدئوی شکنجه یک دختر در اینستاگرام

وزیر ارتباطات در حاشیه دولت در مورد فیلم شکنجه یک دختر در سیرجان گفت:ويديو آن روز را ديده‌ام. برايم بسيار ناراحت كننده بود و واقعا از شأن و منزلت ايراني اين قبيل كارها به دور است. اما موجب خوشحالي است كه با انعکاس این زشتی، ناجا و دستگاه قضایی برخورد به موقعی داشتند. اصولا اصل بر همین است که با توسعه فناوری‌ها، دستگاه های مسئول در برقراری امنیت نیز با به روزرسانی فناوری‌های خود سرعت عمل در برخورد با جرایم را افزایش دهند که بحمدالله توفیقات خوبی داشته‌اند. / جماران

واکنش گزارشگر افغانی به گزارش جنجالی بازی ایران ـ یمن

گزارشگر افغانستانی گفت: من به عنوان یک گزارشگر که آن حواشی پس از گزارش ایران ـ یمن پیش آمد باید به صراحت بگویم، هیچگونه قصد توهین یا تمسخر نسبت به مردم بزرگوار ایران نداشتم و این مسائل نمی‌تواند در روابط دو ملت خدشه‌ای وارد کند. «امان الله قیصاری» گزارشگر افغانستانی بازی ایران ـ یمن، در گفت وگو با فارس، در خصوص حواشی پیش آمده در گزارش این بازی، گفت: من به عنوان یک گزارشگر فوتبال هیچ قصدی از حرفی که در خصوص سانسور زدم نداشتم و این جمله همان موقع به ذهنم رسید که به تماشاگرانی که از این موضوع بی‌اطلاع هستند، بگویم. وی افزود: فکر می‌کنم گفتن نکات جذاب و جالب توجه کاری است که همه گزارشگران برجسته دنیا از جمله آقای عادل فردوسی و آقای خیابانی نیز آن را در هنگام گزارشگری انجام می‌دهند.

دادستان کل: در بحث شبکه‌های اجتماعی دنبال محدود کردن مردم نیستیم

حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور تصریح کرد: باید شبکه‌های اجتماعی مدیریت شوند اگر از لحاظ فنی می‌شود کاری کرد که شبکه‌های احتماعی خارجی به مردم آسیب نزند این کار را انجام دهند، نباید به جامعه آدرس غلط داد دستگاه قضایی به دنبال محروم کردن مردم نیست و باید سالم سازی شود و دولت امکانات را در اختیار قرار دهد تا فضای مجازی سالم مورد توجه قرار گیرد. منتظری ادامه داد: وقتی می‌بینیم در کشور ما جوانان آنقدر توانمند هستند که در عرصه های مختلف دنیا را شگفت زده می کنند، آیا این جوانان نمی توانند در ارتباط با ایجاد یک فضای مجازی سالم، فعالیت می‌کنند در حالی که اعتقاد داریم قطعا می توانند.

ما به نمایندگی از خدا و امام زمان در امور مردم دخالت می‌کنیم

حجت الاسلام علی مظفری، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هدف اصلاح است اما وقتی با جمعیت انبوه در زندانها مواجه می شویم اهداف قانونی و شرعی تربیت فرد با رعایت کرامت انسانی محقق نمی شود. وی افزود: اصلاح این موارد نیز بر عهده قانونگذار است هرچند همه دستگاه های اجرایی، قانونگذاران و قوه قضاییه نیز باید به وظیفه عمومی خود عمل کنند. وی اظهار داشت: ما در نظام جمهوری اسلامی به نمایندگی از امام زمان (عج) و به نمایندگی از خدا در امور مردم دخالت می کنیم. رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: اگر فردی در زمان طاغوت در زندان بود، حبسش از مجازات اخروی او کم نمی کرد اما امروز اگر این تحمل کیفر یا قصاص و شلاق و دیگر احکام توسط حکام اسلامی و شرعی انجام می شوند یکی از آثار اخروی آن برای محکومان این است که این مجازات در آخرت از آنها برداشته می شود. /ایرنا

مقایسه ایران و ژاپن از نگاه ایت‌الله مکارم

آیت‌الله مکارم: ژاپن با ۱۲۰میلیون جمعیت ۳۰۰ هزار کارمند دارد و ایران با ۸۰میلیون جمعیت، ۲ و نیم میلیون کارمند دارد؛ وقتی بودجه خرج حقوق شود چیزی برای تولید نداریم. ما انقلاب سیاسی کرده‌ایم، انقلاب فرهنگی هم تا اندازه‌ای صورت گرفته اما انقلاب اقتصادی نشده.

اسماعیل بخشی با علی مطهری دیدار کرد

فرزانه زیلایی در گفت وگو با خبرنگار حوزه قضایی ایرنا با اشاره به جلسه روز گذشته موکلش (اسماعیل بخشی) با علی مطهری نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیروز سه شنبه 18 دی بنا به درخواست وکیل آقای مطهری نشستی با اینجانب و اسماعیل بخشی، در خصوص موضوع اقرارهای موکلم، فشار روحی و اذیت و آزار بدنی در ایام بازداشت، انجام شد. این وکیل دادگستری اضافه کرد: دعوت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از موکلم واکنش به دردنامه انتشار یافته در روزهای اخیر از جانب آقای بخشی بود. زیلابی درباره محتوای صحبت های انجام شده بین بخشی و مطهری حرفی نزد اما تأکید کرد: اظهار نظر وکیل علی مطهری در خصوص پرونده موکلم مانند اظهار نظر سایر اشخاص، مسئولان و افراد دیگر است. مصطفی ترک همدانی وکیل علی مطهری روز گذشته اعلام کرده بود که در پی درخواست اسماعیل بخشی دیدار او با مطهری در مجلس انجام شده و مستنداتی از ماجرا ارائه شده است اما وکیل بخشی معتقد است این دیدار به درخواست وکیل مطهری انجام شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۸۰
...با این حال شکایت او به قوه قضاییه، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی شورای نگهبان به جایی نرسیده است و او اقدام به خودکشی کرده است.....

بعد می گویند اسماعیل بخشی شکایت کند تا رسیدگی کنیم!!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
واقعا اگر حتی ۲۰ درصد ادعای این خانم که مورد ظلم واقع شده بودند صحیح باشد باید عزای عمومی واسه مجلس و دولت برگزار کرد
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
خودم با خانواده ام به روحانی رای برای آزادی بیان و عقیده و حقوق شهروندی رای دادم . پرونده بخشی باید خود دولت پیگیری کند یعنی اولین مقام سیاسی کشور باید پیگیری کند .‌ ۲۴ میلیون ایرانی برای گشایش سیاسی داخلی و خارجی به روحانی رای دادند دیگر مالف ها در افراد دیگر رای دادند دروغ یا راست باید پیگیری جدی شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
اگه حتی نیم درصد هم احتمال درست بودن ادعای این خانم درست باشه ، وای برما
حالا ما باید چکار کنیم، نماینده های مجلس باید چکار کنن، مسئولین باید چکار کنند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
خوش بحال بخشی که عقوبت و مجازاتش را در همین دنیا گرفتند و دیگر در آن دنیا راحت هستند . حالا سوال پیش میاید که چطور هست طبق سخنان مرجع حقوقی خراسان هر کسی کناهی کرده یا حرف سیاسی زده یا اعتراصی کرده حبس بخورد همین دنیا گناهش بخشوده بشه . کی و کجا اجرا میکنند .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
مردم انگلیس برای جدایی از اتحادیه اروپا رای دادند بنابراین بر حکومت این کشور گفتند شما وظیفه دارید با سازکاری این کشور از اروپا جدا شود حتی اگر دچار دگرگونی یا هزینه شود . یعنی در دمکراسی چیزی بنام شیره مالی سر مردم وجود ندارد حالا یک حرفی زدیم ولی برای انتخابات بود هر حرفی زدی باید عمل کنی . یعنی دولت انگلیس و تزازمی گفتند خروج از اروپا لاید ۸۰۰ میلیارد یورو یعنی ده درصد درامد و سرمایه بانکهای این کشور باید به اروپا انتقال یابد طی زمان تعیین شده
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
تا ساعت دوازده نشده ماهم حاضریمونو بزنیم!
خان محمدعلی آقا
حاضر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
جالب اینجاست که بمحض اینکه احمدی نژاد از محدودیت شبکه های اجتماعی صحبت می کنه میگن توییتر و غیره تو دوران اون فیلتر شد
درصورتیکه هیچکس فیلتر تلگرام رو گردن رحانی نینداخت!
تبعیض اصلا خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
تا زمانی که آقایان واعظی ونوبخت در دولت حضور دارند امیدی به پیگیری مشکلات مردم وجود ندارد
ما در حال حاضر امیر کبیر داریم ان هم چجورش ( منفعل)!!!!!!!!
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
وای اخبار و خبرگزاریهاو.......



همش شده واعظی واعظی



شما کدوم واعظی رو میگید؟
ما کلا ملتی جو گیر هستیم و در هر چیزی افراط
یکی از ان هم زبان خارجی و ورود بی حد ان به زبان فارسی
بدتر از همه هم خود رسانه های دوریالی نقش اساسی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ب درک
سه سوت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
بیاییم سالی ۲۰۰ ،تا کلمه انگلیسی وارد زبان مون کنیم و تا ده سال دیگه زبان رسمی مملکت را بکنیم انگلیسی ،چه ایرادی داره جداااا ،
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
اگر هم خطری زبان فارسی را تحدید کند چیزی نیست جز کلمات جناب حداد که کلا زبان فارسی شیوایی و شیرینی خود را از دست می دهد.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
زبان فارسی الان امتیاز و افتخاری نیست
مثل اینکه جناب وزیر از اغاز ماجرای فیلم خبر ندارند که خود همین اینترنت سر اغاز بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
شما خودت از هر چیزی که پیرامونت هست پرهیز کن تا ی وقت آسیب نبینی
ماشین و موتور چون احتمال تصادف داره
بانک و کارت بانی که احتمال سرقت داره
بیمارستان و دکر نرو ممکنه آمپول اشتباه بخوری
اینتر نت هم که جیزه شما فقط درست استفاده می کنی
بازم هست بگم بگم ....
اول گزارشگران بی خاصیت فوتبال و دیگر رشته ها مثل بسکتبال را بیرون کنید که با ادای ژست روشنفکری دارند زبان فارسی را خراب می کنند
با این وضعیت تورم هرساله باید صفرها برداشت و واحد پول جدید اعلام کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
با برداشتن 4صفر از پول ملی در حال حاضر میشود 1دلار 6ماه بعد 1 درهم امارات1سال بعد 1دینار عراق18ماه
بعد1پزوتا ونزولا
ناشناس
| Australia |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
به آقای مکارم بگید ما تا حالا فکر می کردیم ( انقلاب اسلامی ) کردیم!!
آقای حداد زبان فارسی حالش خوب است البته اگر اجازه بدهند. مثلا به مزاح به هزار پا نگویند کرم 1234567891011121314151617181920و الی 10000 پا واقعا مثلث متساوی الاضلاع را چی تعریف کردند سه بر دارای سه بر مساوی یا مثلث متساوی الساقین را سه بر دوبر مساوی حالا شما سعی کن بگو این دو مثلث به دلیل مساوی بودن دو بر با هم مساوی هستند کامپوتر هم هنگ میکند . اخه مگر مجبورید هر چیزی را معادل سازی کنید. ان هم کلمه ای که ریشه گرفته و جا افتاده و جایگزین مناسبی هم ندارد.
اره برادر حال زبان فارسی خوب خوب است ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
اگر زبان کامپیوتری "انگلیسی" زبان فارسی را تهدید میکند و زبان خارجی است،فکری هم برای زبان عربی بکنید که در زبان فارسی آنچنان نفوذ کرده است ، که مفهوم سخنان مسئولین را مردم عادی نمی فهمند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
پرچم المان
زبان عربی زبان گذشته است همان طوری که فرانسه و روسی ورود کرده
شما الان را بچسب و دنبال نخود سیاه نباشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
اتفاق درست می گویند. برخی ها فکر می کنند زبان عربی، زبان بیگانه نیست و ورود و
استفاده بیش از اندازه آن در فارسی مشکلی ایجاد نمی کند در حالیکه فرقی بین انگلیسی و عربی در ورود به زبان فارسی نیست و این زبان باید پاکیزه شود ولی بدبختانه فرهنگستان ما خوب عمل نمی کند و برابرهای خوبی ارائه نمی دهد.
وقتی با کلمات خارجه پز می دهند ایا این نشان از عقب ماندگی صرف نمی دهد
۱ جناب سلیمی،نوش دارو پس از مرگ سهراب؟
۲در روزگاری بسر میبریم که گفتن "حقیقت"از سمت یک گزارشگر خشم و واکنش عده ای را سبب میشود و چه مهجور مانده این "حقیقت"
۳جناب مظفری؛قانون قرار دادی است بین مردم و مقبول اکثریت،که برای بهتر زندگی کردن نوشته میشود؛زمانی به خاطر داشتن ویدیو یا شطرنج عده ای مجازات شدند.مجازات این افراد را چگونه توجیه میفرمایید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
آیا گزارشگر افغانستان درست گفت یا غلط گفت . ایشان‌گفتند گزارشی که الان از فوتبال مشاهده میکنید ایرانیها یا با تاخیر میبینند یا اصلا نمیبینند کجاش غلط هست . آقا در سیاست چند چندیم . رو راستی در کجای کارمان قرار دارد یعنی قرار هست برای توجیه سیاسی دست به هر ترفندی بزنیم فرق ما با دیگر ممالک در چیست فرق فقط به اسم هست با به اخلاق
غربگراهای ایرانی ، روی استیضاح ترامپ حساب کردند...ساده لوح ها..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
شب دراز است و قلندر بیدار .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
حالا شما که شرق گرا هستی چه گلی سر ملت زدی
ترازوی عدل الهی دقیق است و اشراف دارد و در مجازات کوچکترین اجحافی به گناهکار نمیکند.حال چگونه برخی به خود اجازه میدهید قضاوت انسان را به دستگاه عدل الهی پیوند بزنید؟؟؟از اینکه از صحبت بعضی شاخ روی سر من سبز نمیشود متعجبم!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
مثلا در مورد این خانم که شاکی بوده که بهش ظلم و تعدی شده و به ده جای رسمی و قانونی کشور شکایت برده چرا جناب مظفری که خودتان را نماینده خدا در زمین میدانید حقش را ادا نکردید ؟
چرا اسماعیل بخشی که میگوید شکنجه شده را قبل از معاینه پزشکی قانونی و شنیدن اظهارات شهود به او انگ جاسوسی میزنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
من منظور ایشان را متوجه نمی شوم.
جناب مکارم!
ژاپن چند حوزه علمیه دارد؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
جناب رضا
!
ژاپن چند موسسه فرهنگی دارد؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ژاپن چندین برابر این جا به موسسات غیر دولتی و فرهنگی کمک می کند
ولی چون تبلیغات علیه حوزه علمیه زیاد است شما هم دنباله رو همان ها باش و خوش باش
!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
..........کار مفیدتا کنون چه بوده..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
احسنت و صد احسنت آقا رضا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
در جواب رضا : در ژاپن و اروپا اصلا سازمانهای فرهنگی و مکانهای مذهبی مثل کشور ما اصلا حتی یک دلار از دولت بودجه نمی گیرند و همه یا خودگردان هستند و یا با کمک مردمی اداره می گردند
و نهادهای آموزشی مثل مدارس از دوران کودکی ۴ ساله با هماهنگی والدین کار ریشه ای فرهنگی را آموزش عملی میدهند
مثل دروغ نگفتن ظلم نکردن ناسزا نگفتن و تهمت نزدن و دزدی نکردن تمیز بودن و به حقوق هم احترام گذاشتن و توهین نکردن و به عقاید یکدیگر احترام گذاشتن و هزار چیز از این قبیل
بخدا برخی مسئولان با حرف های ناپخته شان فقط دین گریزی را افزایش داده اند.

مردم را ساده لوح مپندارید.
جدای از بحث کارشناسی و این موضوع که اصلا مقایسه درست است یا نه ؟ صحبت آقای مکارم در یک صورت درست است در صورتی که فکر کنیم کارمندان دولت در ازای دریافت حقوق خدمتی ارایه نمی دهند و نکته بعد اینکه وجود نیروی انسانی میتواند نقطه قوت یک دستگاه باشد به شرطی که بداند چگونه از نیرو استفاده کند.
جناب اقای مکارم انقلاب اقتصادی هم صورت گرفته اونم هم سویه با رجالان نور چشمی خواهشن ادرس غلط ندین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ببخشید قربان که اینقدر شما دنبال ادرس غلط هستید
می شود بفرمایید ۲۰ سال پیش و یا حتی قبل انقلاب سوریه و خارجی ها کجای اقتصاد بودند که وضع مردم مانند الان خراب بوده
؟
هر چند که جواب درستی ان را نمی دانید و می روید دنبال ادرس غلط ها باز هم
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
با حال بود
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
پولی که در کشورهای عربی خرج کردیم و خواهیم کرد میتوانید کل چهار دور کشور را دیواری به اندازه ارتفاع ده متر احداث کرد و در هر یک کیلومتر بهترین پاسگاه با امکانات را برای سربازان ایجاد کرد . از تنش ها کم کنید خرج رفاه مردم کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
در اب ها هم حتما کشتی رو هم می گذاریم تا امنیت حفظ شود
خخخخخخ
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
با پولی که در ممالک عربی خرج شده و خواهد شد میشود کل دور تا دور کشور را دیواری بلندی ده متر و هر یک کیلومتر پاسگاه مجهز جهت دیده بانی احداث کرد ۸۰میلیارد دلار میدونی چقدر پول هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
این ۸۰ میلیارد را از کجا اوردی
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
این ۸۰ میلیارد را از انجا اوردم که برای خرید یک نان ببری ۱۵۰۰ دادم .حالا شما حساب کن ۱۷۰ هزار نفر فقط در سوریه خرج می شود چقدر میشود عراق و غزه و لبنان و ..... بماند بعد همین عدد ها را که در روز حساب کردی به ماه و سپس به سال و بعد از ان ضربدر ۸ سال بدست خواهد امد خیلی سخت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
چقدر ملت با استعدادی داریم و ما خبر نداشتیم
ولی چرا تا الان این ادم ها را در دستگاهها و در دولت به کار نگذاشته ایم تا ما هم استفاده کنیم از نطقه نظرات گرانبهای انها تا وضعمون خوب شود
برو عمو ما را فیلم نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
یک سوال بامزه دیگر
این عدد ۱۷۰ هزار را از کجا اوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
این اعداد شما را که با دلار ۱۰ تومان حاضر محاسبه کنیم اگر رندش کنیم می شود ۱۰ میلیون دلار در سال و ۸۰ میلیون در ۱۰ سال
من رندش می کنم تا خوب برات
حلاجی شود
حالا دوست داری برای سه وعده کنی باشه می شود ۲۴۰ میلیون دلار در ۱۰ سال
من همان نظر دهنده بالایی هستم
حالا بدو دوغت را بخور
!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
یادم رفت یک محاسبه دیگر هم برات بکنم
بر فرض عدد ۱۷۰ تایی شما که اصلا اینقدر نیست بخواهند حقوق بدهند
با فرض ماهی ۵۰۰ دلار می شود ۸۵ میلیون دلار در ماه که در سال می شود ۱ میلیارد دلار سال ودر ۸ سال می شود۸ میلیارد دلار
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ببخشید فقط نان را حساب کردی یا نه حلوا را هم حساب کردی . چند تا کشور را حساب کردی . چی چیزی را تو حساب کردی . نقاش قشنگی هستی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
پرچم فرانسه بخون و جواب منم با اون اطلاعات و محاسبات کامل علمیت بده
در حمله داعش به عراق با تخریب شهر موصل کارشناسان بین‌المللی تخمین زدند که برای بازسازی این شهر به ۱۰۰میلیلرد دلار پول نیاز هست
در جنگ سوریه بعد از تخریب و ویرانیهای حاصل از اون همون کارشناسها تخمین میزنند برای بازسازی ۴۰۰میلیارد دلار سرمایه و حداقل ۵۰سال زمان نیاز دارند
این حجم از پول و زمان فقط برای جبران خسارات مادی این جنگها بوده و خسارات معنوی و انسانی که بر مردم این کشورها و خانواده ها وارد شده قابل محاسبه مادی نیست و شاید چند نسل باید عوض بشند تا آثار روحی و روانی این جنگها از ذهن مردمشون پاک بشه
مردم این دوکشور‌اکثرا یا عرب بودند و یا اگر هم عرب نبودند اهل سنت بودند و داعشی ها این طور وحشیانه اونارو‌ سرمیبریدند ، حالا شما تصورکنید که این داعشی ها به کشور هدف اصلی خودشون و یا هدف ارباباشون یعنی ایران می‌رسیدند که اکثرا شیعه و یا غیر عرب بودند ، فکر میکنید در اینصورت چه اتفاقی برای کشور ایران و مردمش می‌افتاد ؟
در صورت محقق شدن اهداف بانیان داعش و خود داعش و یا حتی اگر داعش به صورت خیلی محدود هم میتونست به مرزهای ایران برسه همین پرچم فرانسه و خیلی دیگه از همفکراش و خیلی از گروه‌ها و رسانه هایی‌که به اینها خط میدند الان گلوپاره میکردند که چرا ایران جلوی اینهارو نگرفت و چرا ۴ریال پول خرج مقابله باهاشون نکرد و چرا گذاشتید به ایران برسند و چرا این پول‌هایی که الان باید خرج بازسازی تخریب‌های داعشی ها کنید رو خرج جلوگیری و نابودیشون نکردید و هزارتا چرا و توقع و آروغ روشنفکرانه دیگه ، از نظر اینها کلا ایران هرکاری انجام بده کار اشتباهی انجام داده و حتی اگه کاری رو که اونها درست میدونند هم انجام بده بازهم اونکار اشتباه بوده ، پس خیلی اهل منطق نیستند
پرچم فرانسه
عزیزم شما اگه الان زیر سایه پرچم فرانسه هستی و یا اگه الان ایران هستی و با فیلتر شکن وارد شدی در هر حالت راحت لم بده و افکار روشنفکرانه خودت رو ارائه بده و نگران محاسبه پول نون اون به قول خودت ۱۷۰هزار نفر که معلوم نیست مبناش چیه نباش وبرای کشیدن دیوار دور ایران بودجه تعیین نکن ، ولی اگه خیلی اهل حساب کتاب هستی اولا ی فکری بکن ببین آمریکا چطوری میتونه اون ۷۰۰۰میلیلرد دلاری رو که ترامپ گفت تو خاورمیانه خرج کردند و خاورمیانه رو تحویل ایران دادند جبران کنه و حالا که داری واسه دیوارکشی حساب کتاب می‌کنی ببین میتونی ی جوری دعوای ترامپ با کنگره آمریکا رو سر دیوارکشی مرز مکزیک حل کنی تا این کارمندای بیکار شده آمریکایی هم برگردند سر کار و گرنه ی وقت دیدی چندروز دیگه باید پول نون کارمندای آمریکایی رو هم از پول دیوارکشی ایران پرداخت کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
هزینه های انجام شده در این کشورها بخشی از هزینه دفاعی و امنیتی کشور است که از نان شب واجب تر است اتفاقا روش کم هزینه انتخاب شده
م ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
جناب برادر بزرگوار 21-14شما هم داری تو این مملکت زندگی میکنی یا تو امریکا یا نان رو به نرخ روز میخوری اگه به دور برت نگاه کنی میفهمی من چبی میگم برا مردم نون اشکنه تجویز میکنن و خانه چنده که باید بعد انقلاب خرج مردم مستضعف میشد به برخی دادن تا که چی بشه وگذاری که تو بخش خصوصی شده از این جیب به ان جیب رفته زمین خاری بانک های خصوصی یه نگاه به دور برت بنداز مومن
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
دوست عزیز شما همینجوری حساب کن تا ببین به کجا میرسی . سوالی کردم که پیش خودت محاسبه کنی چند روزی فکرت بسمتی بره که راه حل همه این خسارت ها فقط با کنار رفتن اسد درست میشد . این همه خسارت جانی و خانه های ویران را حساب کردی پس دیدی حرف من درست بود خسارت ها سر به هزاران میلیارد رسیده پس من اشتباه نگفتم . بازم میگم تمام هزینه ها را حساب کن چرا از اول منکر شده بودی دیدی خسارت ها تا مرز هزاران میلیارد خواهد رسید . خاندان بعثی کنار میرفت نیازی به بهانه ها نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
ایران سالیانه ۱۰۰ میلیارد دلار صادرات دارد و به صورت رسمی ۵۰ میلیارد دلار واردات که با با قاچاق و خروج ارز می شود ۷۰ تا
حالا در این هشت سال می شود ۸۰۰ میلیارد دلار صادرات و ۵۶۰ میلیارد دلار واردات
که بالای ۲۰۰ میلیارد دلار تراز مثبت تحاری و پول اضافه ممکن است بخشی از این پول در بانکهای خارجی باقی بماند
فکر کردین که در این چند سالی که سرکوب ارزی داشتیم و دلار را پایین نگه می داشتند چجوری بوده؟ از همین پول های اضافه تراز مثبت بود قربان
حالا یک درصد کمی از این هم صرف خرج کشورهای دیگر می شود
حالا دیدی جناب پرچم فرانسه تحلیل های شما که اقتصاد خراب است به خاطر پول هایی که بیرون خرج می شود نیست و از عدم مدیریت درست است
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
من و شما در چنین‌مسایلی اختلاف راهبردی داریم . این حق طبیعی من هست که به عنوان یک شهروند این قانون اساسی آزادی بیان و عقیده را محترم شمرده این اختلافات سیاسی و فکری را نمیشود گفت که حتما حرف من درست هست و شما هم بگویی حرف من درست تر هست . در سیاست برنده صد درصد و مطلقیت وجود ندارد بعنوان مثال چرا با طالبان مداکره میکنند دلیل این هست که مردم افغانستان به آرامش برسند پس میشود با طالبان هم حق داد در صورتی داعش و طلبان توریست هستند . چرا با عراق جنگ کردیم و سپس صلح کردیم ... اگر همه رهاها به صلح هست چرا این همه هزینه سلزی میشود . به گفتمان شما یعنی همه کشورها از فردا باید به دلایلی به همدیگر حمله کنند . و خاک همدیگر را بگیرند حقیقتا من از حرف های سیاسی شما چیزی عایدم نشد جنگ و برادر کشی باید تمام شود تا ابرقدرتها شلاحشان فروش نرود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
خطاب به ۴.۵۳
انشای خوبی بود ولی نگفتی که داعشی که از تندرو های وهابی نیرو میگیره قراره از کجای ایران سربازگیری کنه؟شما به نظم جهانی معتقد نیستی همون نظمی که وقتی صدام زیاده روی کرد و توازن منطقه را بهم زد فورا جلوی صدام اعتلاف تشکیل داد.داعش با ما در گیر نبود با اروپا درگیر بود.یک نگاهی به تعداد حملات تروریستی داعش در اروپا بنداز تا بفهمی هزینه ای که باید اروپا برای حذف داعش میکرد رو ما پرداخت کردیم.
جناب اقای حداد عادل با تشکر از نگاه شما به زبان فارسی به یقین حرف شما متین هست و به دنبال راهکاری برا افزایش بوجه چند ده ملیاردی دیگر برا فرهنگستان کنید شیرین کام باشید نوش جانان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
احسنت.با این گرونیا
:)
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
این گرانی اگر ۵۰ درصد باشد حقوق کارگر و کارمتد و بنزین و کالاها و بنا و نجار هم بمرور زمان ۵۰ درصد بالاتر خواهد رفت . برای برون رفت از چنین وضعیتی که ب تورم الاتر نرود یا باید حقوق و مزایا کاهش یابد مثل یونان و ایتالیا اینکار را کردند یا باید اوراق غرصه فروخته شود . یا بنزین و مواد سوختی گران شود و یا یارانه نقدی کنار گذاشته شود شکل دیگری صادق نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
بودجه کم آمده چکار کنه بنده خدا
اروپای غربی و کشورهای صنعتی دنیا مراحل توسعه خود رو تمام کردن ما هنوز درگیر تعیین قیمت تخم مرغ، مرغ، پوشک و دلار موندیم

نمیدونم چه گناهی کردیم که باید اینجور گرفتار میشدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
کشورهای اروپایی بعد از ۳۰۰ سال از صنعتی شدن به این مرحله رسیدن
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
بابا کدوم 300 سال

70 سال پیش و در جنگ جهانی همشون با خاک یکسان شدن اما دوباره خودشون کشور هاشون رو ساختن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
خوبه خودتون جوابتون را دادین و گفتید که دوباره ساختند
یعنی زمینه ان وجود داشته ولی ما چی ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
اروپاییها بعد از قرون وسطا چرا پیشرفت کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
نه بابا ما که چهارصد سال پیشرفت داشتیم هنوز بهشون نرسیدیم؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
کشورهای صنعتی دنیا پیشرفت کردند و صنعتی شدند چون مردمشون تلاش کردن زحمت کشیدن و کار کردند و از فکرشون برای بهتر کار کردن استفاده کردند ، نه مثل ما ایرانیها که مهمترین کاری که میکنیم فقط حرف زدن و غرزدنه و از فکرمون برای از زیرکار دررفتن استفاده میکنیم
و پیشرفت کردند چون منتظر کمک از غرب و شرق و شمال و جنوب نبودند ، پیشرفت کردند چون خودشون رو باور داشتند و نقاط قوت خودشون رو تقویت کردند و نقاط ضعفشون رو ترمیم کردند نه مثل ما ایرانیها که هرجا پیشرفتی داشتیم خودمون گفتیم بابا این که مهم نیست ببینید آمریکا و یا اروپا و ژاپن و ... چقدر از ما پیشرفته ترند و هرجا عقب بودیم بجای تلاش برای جبرانش گفتیم ببین افغانستانم تو این مسأله وضعش از ما بهتره
کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
پیشرفت کردند چون کارها را دردست متخصصان دادند نه دست به اصطلاح متعهدان. بنابر یک نظر دینی می شود به صورت پیش فرض به همه انسانها دید اولیه مثبت داشت و گفت آدم خوبی است اما نمی شود به همه دید اولیه متخصص بودن در شغل مورد نظر داشت و این استدلال مشخص می کند که اصل هم و غم برای سپردن کار باید تخصص باشد که متخصص یافته شود و آورده شود تا با دانش و تجربه خود کار را درست و بهینه پیش ببرد و علاوه برآنن سرخوردگی در همترازان و زیردستان خود ایجاد نکند.

اما ما نعل وارونه زدیم و هی تعهد تعهد کردیم در حالی که آن باید یک مساله ثانویه باشد.

مهم تر اینکه به گفته شهید ‌چمران کسی که تخصص کاری ندارد و به اسم تعهد آن را می پذیرد نه تخصص دارد و نه تعهد چون اگر واقعا تعهد داشت نمی پذیرفت
هر دم از این باغ بری می‌رسد.
آقای واعظی به خاطر حرفهایی که در مورد اسماعیل بخشی زده باید هرچه زودتر برکنار شود گرچه دیگه به تدبیری از دولت روحانی امید نیست.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
اصل کار مردم هستند که واقعیات را میدانند و وقتی دولت حتی اسماعیل بخشی را ندیده و با او حرف نزده و معاینه پزشک قانونی نفرستاده و اظهارات شهود در صحنه جرم را ندیده دارند ادعای او را رد میکنند
بخدا این ادعا بیشتر از آن شکنجه ها درد آور است
اگر قدرت داشتم اکثر مسئولین رو به پشتوانه این ملت محاکمه و مجازات میکردم و برای همیشه اونها رو به یک جای بد آب و هوا مثل یکی از جزایر خالی از سکنه کشور در خلیج تبعید مینمودم.

تمام ادارات و وزارت خانه ها رو تعطیل میکردم.

تمام داشگاه ها رو تعطیل میکردم

کارانه های پزشکان رو حذف میکردم و حقوق آنها رو به جای کتاب کالیفرنیا بر اساس کتاب سیستان و بلوچستان میدادم

تعرفه گمرکی رو برای همه کالا ها حذف میکردم

مالیات و عوارض رو کلا حذف میکردم

این نظام طبقاتی و اشرافی در پرداخت حقوق رو کاملا حذف میکردم و پرداخت ها رو تا حد ممکن به هم نزدیک میکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
خیلی با حال می شد.
ولی متاسفانه ....
جناب اقای حداد مبلغ چند میلیاردی مگر در بودجه سال اینده کشور درج نشده که این طور سخن می گویید؟
کاش مسئولین ، نمایندگان ، ریس جمهور، وزرا و .... قبل از حرف زدن اندکی بر آنچه میخواهند بگویند تفکر میکردند و دقت میکردند یا اینکه از روی نوشته صحبت میکردند
اخبار وطنی
کویر لوط، برق اروپا را تامین کرد
تامین پسته جهان، فقط از ایران
ایران هدف اول گردشگری آسیا، در آمد گردشگری به بیش‌ ۳۰ میلیارد دلار در سال رسید،
از امروز حتی یک لیتر، نفت خام صادر نمی‌کنیم
توقف هرگونه صادرات فلزات و موارد، بصورات خام
....
میدونستید،‌چقدر داغونیم؟
خیییلی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
فراموش کردی از رباط،نانو،ماهواره و هم بگی...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
در پاسخ ۲۱۳۸ شما اصلا میدونی اینها که گفتی چه هست ؟ چقدرش انجام شده و چقدر هزینه دارد و اینها جزو پروژه های عادی و معمولی رشته های مهندسی عادی دانشجویان دانشگاه های معمولی اروپا امریکاست و اصلا در مقایسه
با سطح علمی و سرمایه ای یک کشور به اندازه ایران هیچ است
با این ادعا های غیر کارشناسی و دم دستی که فقط در بوق تبلیغاتی برای سرپوش گذاشتن بر سوء مدیریت وحشتناک کشور از آنچه واقعا باید و انتظار میرفت که باشیم مطرح میگردد و بس
آقایان مسئول خود لطف کنید از گرفتن بودجه انصراف دهید تا ان بودجه کلان خرج امور ضروری تری شود
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
حالا که سانسور میکنی درست بکن یک دور بخون ببین چه جمله ای از اب دراومده
اصلاح طلبی و اصولگرایی دیگر رنگ باخته.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
رنگشان مثل یک مشت زیر چشم بنفشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
یا مثل علفی که ۹سال زیر پا سبز شده باشه
رئیس کمیسیون اجتماعی ؟ برای همین وضع اجتماع خیلی خوب است. میگن ایشون مشاور آقای ظریف هم بوده، برای همین برجام با ضمانت !! جان کری امضا شده!
اگر عرضه دارید که ارزش اسمی پول ایران را همپایه دلار آمریکا کنید بفرمایید حقوق‌ها را هم همپایه کنید، حقوق معلم 7000 دلار، 75 میلیون تومان فعلی
به لطف امثال برخی مسئولان ،زندگی در ایران،شبیه به عذاب اخروی شده،فکر کنم اون دنیا کلا ایرانیان از حساب و ‌کتاب و پس دادن حساب و عقوبت شدن به لطف نگرانی مدام شما اقایون ،بکل ‌راحت باشند.فقط مواظب باشین با این همه مشغله( نظارت بر رفتار هشتاد میلیون شوخی نیست) از امور اخروی خودتون غافل نشین که ما راضی به بدردسر افتادن شما در اون دنیا نیستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
مرسی . دمتون گرم
ممکنه برخی آقایان مقداری منزلشان را گسترش دهند که این افراد که دنبال کار دولتی هستند یا حتی کارکنان اضافی دولت برن اونجا پیششون لقمه نانی بخورند مثل اینکه آقای مکارم انقلاب اقتصادی را در کم کردن تعداد کارمندان و افزودن به تعداد بیکاران میبینند.
سوال اینجاست که آقای خدادادی که در دوره هفتم از مجلس کنار رفت، چرا و چگونه تایید صلاحیت شد و چرا مجلس ایشان را مجددا پذیرفت؟
تابناک عزیز اگرچه شما اجازه انتشار نمی دهید
آقای مکارم . مزدیک به چند هزار نفر روحانی فقط در شرکت نفت حضور دارند دیگر دستگاها بماند . در بقیه دستگاها به چه روشی اداره کنند که کارگران و معلمان و ادارات سر جای خودشان باشند .چرا بخش فرهنگ‌جامعه اینقدر هزینه ساز شده است در صورتی در قبلا این هزینه از دولت نبود با مردم بود و مردم‌مدیریت میکردند
نتیجه ی بررسی مجلس از الان مشخصه
اون خانم فتنه گر بوده و جاسوس و امنیت ملی را به خطر انداخته بوده
خودش از کارهای بدش خجالت کشیده و خود کشی کرده
اون آقای نماینده هم روحش از ماجرا بی خبر بوده
اون فایل صوتی هم فوتو شاپه !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
این نظر، واقعا نظر مردم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
آره فرصت خوبیه
شماها معمولا هرجایی که حرف حساب و جواب قانع کننده ندارید بدید از روش تمسخر و یا هوچیگری استفاده میکنید و الان هم فرصت خوبیه
گفته شده یک نماینده یک خرابکاری ی جایی کرده ( اصلا کاری به درست یا نادرست بودن این خبر ندارم) و الان شما فرصت خوبی پیدا کردید که با دستاویز قراردادن این مسأله طوری وانمود کنید که همه کسانیکه به جرم جاسوسی فتنه گری اخلال و اغتشاش و اقدامات امنیتی گرفتار شدند رو بی گناه و مظلوم نشون بدید
بجای این مسخره بازیا‌مدرک و سند برای بی گناهیشون رو کنید و یا با دلیل و منطق ، اسنادی که نشون دادند گناهکار و مجرمند رو بی اعتبار کنید و از اعتبار ساقط کنید
رییس دادگستری خراسان بهتر بود سخنرانی این چنینی نمی کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
منظورتان خود مختاری خراسان می باشد.
حالا ماکه کار به اقای واعظی نداریم اما این جهانگیری اون ادمی نبود که روحانی همه جیز را به او واگذار کرده بود ؟!دیدیم که چه بلایی سر ثروت ودلار مردم اورد وتبعات ان که دادگاه ها چقدر حالا باید کار کند تا این ضایعه جمع کنه ؟! ویا اینکه ایشان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی یست .خدا وکیلی ایشان چه کاری توانسته بکنه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
آقای قزوینی فکر کردی برای سرو سامان دادن به اقتصاد باید مثل حاکمان تاریخی خنجر به کمر بزنه تو پس و کی و خیابان بگرده هر جا گران فروختند گردن بزنه . کجای کاری . تولید . عرصه و تقاضا سه رکن اصلی در تنظیم بازار هست آن فرمول مال عهد بوق هست ان روش مال اداره یک روستا هست
نماینده خدا کارگر روزه دار با دستهای پینه بسته در معدن ذغال سنگ. و...است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
احسنت .
در کشور اسلامی اینقدر زود به فریاد مظلوم توجه میکنیم تا منجر به خودکشی مظلوم شود
ببخشید کی شما رو نماینده کرده؟.!اگه ایجوریه چرا شما نماینده میشین من نماینده میشم!
اینهمه جرم و جنایت و فساد ،و تباهی در جامعه ناشی از عملکرد مسولین است از جامعهٔ فقیر و ستم دیده چیزی بجز جرم ،و جنایت بیرون نمی آید ؟ که گفته اند ،فقر از هر دری وارد گردد ،ایمان و راستی از همان دذ خارج میشود ؟،،
اقای واعظی فقط این رو بدانید اگه ملت نیخواستتد بخاطر حزب شما و شخص جنابعالی به روحانی رای بدن ؛ رای های باطله از روحانی پیشی مبگرفت ؟!
اگر مولا علی علیه السلام زنده بودند همه نمایندگان مجلس و وزرا را به شدیدترین شکل ممکن مجازات میکردند چه برسد که مظلومی در این کشور علیه مجلس شکایت کند کاری از پیش نبرد
با این حال، اگر پرونده این نماینده به هیأت ارجاع شود، حتماً آن را بررسی خواهیم کرد ؟ جنایتی اتفاق افتاده و مجلس منظر ارجاع پرونده می ماند و اگر ارجاع نشود هیچ کاری نمی کند و نماینده هم به کارش در مجلس ادامه می دهد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
خود خانم که شاکی بوده و زنده بوده آمده چند جا شکایت کرده و نتیجه ای نگرفته و حالا که خودش را از ناامیدی کشته به پرونده اش چه رسیدگی میکنید ؟
واعظی بیشتر اوامر جناب وحید رو تو دولت اجرا میکنه و بس ؟! همه بدونند که وعده حصر فقط یک وعده توخالی برای فریب جریان اصلاحات بود تا ساعت ۱ شب تو صف رای گیری باشن ؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
بالاخره باز انتخابات خواهد شد مردم حواستون باشد
اگر کسی در رژیم گذشته به دلیلی حبس و زندانی میشد ازمجازات اخرویش کم نمیکرد . انگار زندان داریم تا زندان . بهره برداری سیاسی به همین مسایل هست . یعنی کسی در دوره قدیم اگر در گوش کسی سیلی میزد بعد از مرگ باید تاوانش را میداد ولی حالا تاوانش را هم اکنون خواهد داد مثل بخشی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
بابا رو چی فرض کردتد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟،؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
یعنی اگر به ناحق شلاق خورده باز باید اون ئنیا شلاق ،بخوره ؟
تا پایان سال ۴ اتفاق مهم خواهد افتاد و ملت ار گرانی و تورم خلاص خواهن شد علی بر کت الله
چه چقدر پول ببت المال رو به راحت باد میدهند ؟! جیسون ادعای غرامت کرده ؟! اگه واقعا طرف جاسوسه چرا باید ازاد بشه ولی اگه فقط برای مستتد تلویزیونی درست کردنه چرا باید ملت هزینه اون رو بدهند ؟! ندانم کاری تا کی ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
خبر نداری یک ادعای یک میلیاردی هم در زندان مشهد خوابیده
تبدبل واحد پول از ریال به تومان برای حدف چند صفر خوب هست ولی ارزش پول را تقویت نمیکند . برای ایجاد ارزش پول باید راهکار علمی را بکار گرفت که باعث تورم هر چهار سال نشود . اگر تورم کنترل نشود فایده اینکار فقط در پر کردن فیش جریمه یا پرداخت و دریافت تو بانک بدرد میخورد . باید موارد اصلاحی در اقتصاد جدی باشد اولین چیز اقتصاد دست مردم باشد
جیسون تقاضای غرامت یک میلیاردی از پولهای بلوکه شده ایران رو کرده ؟! دسته گل تازه از افراطیونی که راحت با مصالح ملی بازی میکنند ، اون از اتش زدن سفارت عربستان ؟! این هم از پروژه جاسوسی و نفوذ؟؟!
وقت گرفتن بودجه هست و اقای حداد عادل واقعا نگران زبان فارسی شده اند خو هفت هشت میلیون بابت معادل سازی هر لغت خارجی واقعا کمه مسئولین لطفا به لغت های خارجی رسیدگی کنن خخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
این بودجه دهها میلیاردی را بجای معادل سازی به فارسی از زبان فارسی دفاع کنید . فردوسی بابت سی سال زحمت هیچ پاداشی از حکومت وقت نگرفت . از مجسمه و از مقبره اش حمایت کنید از بستان و باغ اطرافش حمایت کنید .اگر فردوسی نبود آلان این پولها برای فرهنگستان نبود شما بگو برای فردوسی چکار کرده آیا شاهنامه چاپ کرده یا نه جمع کرده
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
اگر فردوسز نبود به بیا باید میگفتی تعل . به برو میگفتی اذهب . کدام زبان شیرین تر هست قدر شناسی کنید هویت ایرانی همین هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
کش لقمه بجای پیتزا
دراز لقمه بجای ساندویچ
برای همین دو کلمه ۱۴ میلیون تومان گرفته اند
شک نکنید زبان فارسی در خطر است!!!?
تا زمانی کش لقمه چرخبال و درازآویز زینتی درست کنند برای هر کلمه 300.000.000 هم از بگیرندحتما در خطر خواهد بود
حداد عادل! آقا زبان مادری ما کلا در ایران ممنوعه شما اون وقت فقط از زبان فارسی میگی، کلی هم از بودجه عمومی پول میگیری! آیا اینه ایران واقعی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
ممنوعه؟
ما به نمایندگی از خدا وامام زمان در امور مردم دخالت میکنیم!!!!!!خدائیش چی میشه گفت؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
،. میشه گفت"خلایق هرچه لایق"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
هیچ !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
کفر و شرک است این ادعا و محمد ص آخرین فرستاده خدا بودند و والسلام
خوش بحال کسانیکه قبل از فوت خودشان در حبس بسر میبرند و مجازات میشوند دیگر درآن دنیا تو هیزم و آتیش انار گرفتار نمیشوند این یک امتیاز هست . خوش به حال چنین افرادی هر گناهی کردن در بعضی استانها بخشوده میشود البته با حبس
عجب صبری خدا دارد!
اگه شما فکر می کنید نماینده خدا هستید، پس ما هم نماینده خدا هستیم. .
میتوانستیم یمن را با دو تا گل شکست بدیم و باقی انرژی را بر سر کشورهای دیگر تلافی کنیم . بهرحال این کشور تحت فشار اقتصادی و سیاسی هست . کادر ورزش فوتبال در قهرمانی با منش پهلوانی باید رعایت میکردند . تازه بعد از گل های پی در پی نباید شادی میکردند این نطر من بود حتی موقع پخش فوتبال به بچه ها گفتم این راهش نبود
آقای غلامعلی حداد عادل! آمار نشون میده از وقتی شما رییس فرهنگستان فارسی شدین، چندین لهجه و زبان بومی ایران عزیز که ریشه در تاریخ این سرزمین دارند از بین رفتن.
شما باید پاسخگو باشید!!!!!
مدعی شده اند که علت وفات مرحومه زهرا نویدپور خودکشی بوده. بفرمایید قتل بوده یا خود کشی. البته از ویدئوهایی که از ایشان مانده، او به صراحت اعلام میکند که ایشان تهدید به قتل شده.
از نمایندگان ولایی مجلس خواستارم که پیگیر این پرونده شوند. خدا ما را نیامرزد که چنین افرادی را به مجلس فرستادیم.
نماینده خدا و امام زمان ؟ کی گفته ؟
اکثر نظرها مال کسایی بود اون طرف آب ها، عزیزان من نق زدن از راه دور که هنر نیست، دلت برا وطن اصلیت می سوزه؟ بگو نا حالا برای این وطن چه کار کردی؟ ابداعی، اختراعی، کارآفرینی؟ نه واقعا چه کار کردی، با چهار نا نق سیاسی فکر کردی شق القمر کردی برای وطن؟
کی گفته شما نماینده خدا هستی.
40 سال است
نماینده خدا؟؟
اگر فکر میکنید مردم نمی‌فهمند که این همه فراکسیون چه بلایی سر اقتصاد و فرهنگ و سیاست آوردند خیلی اشتباه میکنید.‌مردم ایران دنبال یک زندگی بدون دردسر هستند و این جناح ها زندگی رو بر مردم حرام کردند. می‌خوان راحت زن کی کنند. خانواده تشکیل دهند اگر بخواهند و یا نه از زندگی نمی لذت ببرند می‌خوان دغدغه پول و مسکن و نان و حمل و نقل و و بهداشت و امنیت نداشته باشند می‌خوان عشق به خدا داشته باشند که بیشتر مردم اینچنین هستند دخالت خارجی و عمالشان را نمی‌خواهند چه شرقی باشه چه غربی یا هر جای دیگه ای ولی امروز دقیقا همه چیز برعکس شده یک عده غربی با یک عده مردم که می‌خوان مستقل باشند درگیر شدند و می‌خوان ارز مردم باج بگیرند. شمایی که از ژاپن خبر نداری ژاپنی ها هزینه های که برای مراسمی مثل کشتی سونو خرج میکنند و یا حتی مراسم یاکوزا و انواع مراسم شبنتو و غیره رو‌نمینوشند حالا فقط فیضیه رو‌میبینی این یعنی بدبختی .شما یک بودجه برای کردی و ترکی و عربی خوزستانی هزینه نکردید حالا چطور میگید فارسی در خطر هست! چون همشون دنبال پول بودجه هستند و تا این بودجه اصلاح نشود و تا حسابرسی نشود این شرکتها و تا خیلی چیزها که دولت ذاتا نبایستی دخالت کند باشد هیچ‌چیزی در ایران درست نمیشود. مردم حوصله درگیر شدن با این جناح ها رو ندارند مردم زندگی می‌خوان رفاه می‌خوان بهداشت می‌خوان امنیت می‌خوان.
جناب اقای مکارم حال که بحث مقایسه را مطرح فرمودید بفرمائید ژاپن با 120 میلیون جمعیت چند روحانی دارد و ما با 80 میلیون چند ؟
دلار همتای تومان میشه؟ اشتباه نفرمایید لطفا. اگر ریال را با فرض حذف یا وجود نداشتن در نظر بگیریم. و واحد پول ملی را در حال حاضر تومان در نظر بگیریم. در آن زمان هر هزار تومان برابر یک تومان خواهدبود و بطور مثال هر یک دلار معادل ده تومان و هشتاد قران(یا هر معادل معنایی دیگری) خواهد شد. درضمن اجرای چنین طرحی نیاز به چندین سال وقت و هزینه اضافی ندارد و در عرض سه ماه قابل اجراست.
زبان از درون یک اجتماع شاداب و درگیر کار پرورده میشه و البته سازمانی و سازکاری هم برای شناخت و ساماندهی می خواهد ضمن اینکه زبان فارسی که زبان میان ایرانیانی است نه زبان فارس ها!! و بهتره با واژه ها و اصطلاحات زبان های ایرانی پایه مانند کردی و بلوچی و مازنی و گیلکی...تقویت بشه....که همینها حس بیشتری نسبت به این زبان رسمی میان ایرانیان بده
آلبته شاید به اطلاع آقای مکارم نرسانده باشند که تمام ادارات و سازمان های دولتی نهادی تحت عنوان .... دارند که تعداد کارمندان و روحانیان شاغل در آن به اندازه تمام کارمندان دولت ژاپن است اگر بنا به انقلاب اقتصادی است پیشنهاد می کنم از آنجا شروع شود.
این نماینده مجلس قبلا هم به جرم تجاوز باز داشت شده بود.
آیت‌الله مکارم: ژاپن با ۱۲۰میلیون جمعیت ۳۰۰ هزار کارمند دارد و ایران با ۸۰میلیون جمعیت، ۲ و نیم میلیون کارمند دارد؛
حاج اقا بهتره بدونی 90درصد مسوولین ارشد این کارمندان روحانی هستند....... و میدونین هم که اگر حقوق بگیرهای حوزه علمیه ودفاتر مراجع و...را حساب کنیم چند برابر تعداد کارمندای دولت میش.پس اگه میخواین کارمند کم کنین اول از خودتون شروع کنین..لابد این رو هم میدونین که ایران فقط 15میلیون دانش آموز دارد.وبرای همین یک میلیون ونیم معلم دارد.تازه خیلی هم کسری معلم دارد که معلمهای دیگر جور کمبود نیرو رو میکشن.اینها رو میدونستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غلامعلی حداد عادل، رییس بنیاد سعدی در نشست خبری نخستین مدرسه زمستانی دانش و زبان ادبیات فارسی گفت:شک نکنید که زبان فارسی در خطر است،

آقای عادل شما که دکترا در رشته فلسفه دارید چه جوری رییس فرهنگستان زبان یک ملت شدید............
نماینده خدا فقط همان کلام خودقرآن مجید وپیغمبراسلام حضرت محمد(ص ) است دیگر لطف کنید خودتان رانماینده خداننامید چونگناه بزرگی است
واقعا که بعضی ها چه فکری کردن که خود را نماینده خدا و امام زمان معرفی می کند
حداد به معنی چی و عادل به معنی چه و آیا این اسامی ایرانی هستن یانه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
هر دو کلمه عربی هستند یعنی در ربان فارسی هم بجز حروف اصافه مثل در . به . از و فعل ها . بعصی اسمها همه عربی هستند اگر بدانی چقدر در سالیان دهه ۲۰ ۳۰ و ۴۰ ۵۰ دانش اموزان بخاطر همین حروف عربی متشابه فلک شدند . حداد از اهن و عادل از تراز یا مساوی هست
در بحث شبکه‌های اجتماعی دنبال محدود کردن مردم نیستیم
جناب بزرگوار دقیقا دارید همین کار را میکنید ، مشکل اینجاست که دوستانی مثل شما همش فکر میکنند کار و تفکرشان درست هست !
سلام، بخاطر دارم يكي از مسئولان برنامه ريزي كه برخي ، بخشي از مشكلات پيش آمده را متوجه ايشان ميدانند در يك مصاحبه تلويزيوني و در مقابل ديدگان تمام مردم از كليه مسئوليتهاي خود اعلام استئفاء نمود و در جرايد كشور نيز انعكاس يافت ولي روز بعد يكي از همكاران ايشان در مقابل مردم اين قضيه را انكار و تكذيب نمود كه ايكاش بجاي اين عمل گفته ميشد در خواست ايشان پذيرفته نشده است، يكي از مولفه هاي مهم در رشد اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي صداقت در گفتار ورفتار كارگزاران و مسئولان است و چنانچه اين ويژگي كم رنگ ويا اسيبي به آن وارد شود موجب از بين رفتن بزرگترين سرمايه كشور يعني اعتماد مردم خواهد شد، و خسارات زيادي به كل جامعه تحميل ميكند كه متاسفانه در بخشهاي مختلف ما شاهد اين صدمات هستيم ، خداي ناكرده اگر مسئولي از تريبوني سخن و يا خبر دروغ به مردم بگويد ، و سپس بر باقي ماندن خود اصرار ورزد قطعا اعتماد جامعه را نابود خواهد كرد ، و هر بار كه در رسانه ها اظهار نظر ميكنند موجبات ياس شنونده و بيننده را فراهم مي آورند، و اگر در تصميم گيريها نيز شركت كنند و يا بعنوان سخنگو اطلاع رساني كنند ، اثر معكوس خواهد داشت ،شما را بخدا افرادي كه خود ميدانند با اظهار نظر هاي نسنجيده و كارهاي غير كارشناسي خود مسبب بسياري از نابساماني ها هستند، در تصميم گيريها كمتر شركت كنند، و كمتر مصاحبه كنند و اشخاصي كه باعث اين گفتاريها هستند ،چگونه خود را خواهند بخشيد،
آمادگی مجلس برای بررسی ماجرای سلمان خدادادی -------------من سخنان این مرحومه را شنیدم حتما مدعی العموم و مجلس وارکان قدرت بایستی به داد این مظلومین بازمانده برسند پرینت ازگفتگوها بهترین اماره است
اگر دست از سر زبان فارسی بردارید و فرهنگستان را به دست اهلش بسپارید مطمئن باشید زبان پارسی از گزند دیگران در امان خواهد ماند.
آقای بادامچیان خوب بلده انتقاد کنه اما نمیدونه سیاست و مردمداری یعنی چه ؟
اون خانم فایل صحبتهای آقای خدادی با خودش رو پخش کرده تو یک گزارش از تهدید به قتل خودش صحت می کنه حالا آیا واقعا خودکش یکرده ?
ظریف رفته هند نفت ۸۰ دلاری ۵۰ دلار بفروشه اونم با روپیه .بعد بگن ما صادراتمان قطع نشده
حالا فهمیدی چرا دفترش زمان احمدینژاد شنود گذاشتن؟؟؟
گزارشگر افغاني حرف نادرستي نزد و همه ما هم مي دونيم كه تصاوير با تاخير ميرسند و بعضي قسمتهاش هم اصلا پخش نميشن. خب يك واقعيته. ما چرا بهمون بر ميخوره؟ علي انصاريان چرا بهش برميخوره و گويش اون گزارشگر رو مسخره ميكنه؟ ميگه داري از كشوري حرف ميزني كه مديونشي!! فراموش نكنيم كه رابطه ي ما و افغانيها رابطه ي همزيستي بوده نه انگلي. يعني هر دو سود برده ايم.
از کجا معلوم خودکشی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟ خودش گفته تهدید به قتل شده است . به احتمال زیاد اگر قتل بوده به شکایتش ربط دارد.
عمراً بتوانند جهانگيرى را از كار بياندازند! دلار جهانگيرى كه هيجده ميليارد دلار را به باد داد مگر فراموش مى شود او يك قهرمان ملى است
در رابطه با اظهارات منتسب به آقای مکارم حیفم آمدم که نکاتی عرض نکنم. اگر ایران قابل مقایسه با ژاپن باشد؛ باید گفت که طبق آمار اگر بخواهیم تعداد حقوق بگیران دولتی ما نسبت به جمعیت کشور همانند ژاپن باشد؛ 97/5% نیروی مازاد خواهیم داشت! تازه 2/5% باقی با توجه به نظام اداری کیفیت مطلوب نخواهد داشت!اقتصاد کشور تابع هیچیک از نظام های سه گانه موجود نیست. لذا دچار هرج و مرج است.علت سوء استفاده های کلان و انحصارات نیز همین کمبود می باشد.. نهایتاً فرهنگی نساخته ایم تا با مظاهر مثبت تمدن جدید و حتی ارزشهای انقلاب اسلامی همخوانی داشته باشد.
انقدر دین را با مسایل آلوده نکنید
سلام
اطلاع موثق وزیر سابق اصلاحات؟!؟!؟! منبع موثقشون کجا بود؟!؟! نکنه اون شایعاتی که مدتهاست سر زبونها افتاده مبنی بر اینکه اصلاح طلبان برای همفکران خود شنود گذاشته اند حقیقت داشته باشه؟!؟!؟!شنود بد است اما فقط برای جناح رقیب!
سلام
این خبر که دولت ژاپن 300 هزار کارمند دارد صحیح نیست. یک بررسی در اینترنت می گوید که تعداد کارکنان دولت ژاپن در حدود 3 میلیون نفر است اما تشکیلات دولت ژاپن با ایران متفاوت است که این امر برخی را به اشتباه انداخته است.
شک نکنید زبان فارسی در خطر است. با اطمینان می توان گفت با بودن مسولان ناکارامد نه تنها زبان فارسی بلکه خود سرزمین ایران و مردم فارس زبان در خطر هستند.
فکر اخرت خودتون باشید و تلاش کنید که در ان دنیا خودتان گرفتار عقوبت و سوال و جواب قرار نگیرید
من موندم اگه ملت بخوان در اون دنیا جواب پس بدن و بعد از مرگشون خدا هر بلایی خواست سرشون بیاره چه کار باید بکنند اون موقع هم به کی ربط داره ؟
تابناک تو قضیه درازهی هی تیتر میزدی ول کن نبودی چی شد حالا واسه خدادادی
یا باید منکر شکایت شد یا باید گفت شکایت گم شده.
مقایسه کشور ما با ژاپن؟

فرانسه ۶۵ میلیون نفر جمعیت و ۳ میلیون نفرکارمند دارد ، بستگی دارد که ساختار دولت را چطور تعریف کنیم.
می توان اموزش پرورش و پلیس و خدمات اجتماعی را به شهرداری ها سپرد ولی این به معنای کاهش هزینه های دولت نخواهد بود چرا که باز هم از بودجه عمومی مصرف خواهد شد. و دولت مجبور خواهد بود مدیریت دریافت بخشی از مالیات ها و درامدهایش را به نفع شهرداریها انتقال دهد. و ایا شهرداری های ما توان انجام چنین کارهایی را دارند؟

دولت وظیفه اموزش و امنیت و بهداشت را باید انجام دهد، هر چند که در قانون اساسی وظیفه تامین شغل و مسکن نیز بر عهده دولت است.

بجای مطرح کردن چنین بحث هایی بدون در نظر گرفت ساختار دولت ها ، می بایست سیاست خا جی و داخلی درست شود، مبنای اداره کشور عقل و کارشناسی باشد.
واعظی هیچ وقت وزن سیاسی و فکری قابل اعتنایی نداشته است. اصلاح طلبان و حامیان روحانی اشتباه نکنند واعظی در خلا پیش آمده در حال موج سواری است‌. نتیحه آن هم به زودی مشخص می شود. عاجل ترین تصمیم روحانی استفاده از واعظی در جای دیگری است. الان فقدان یک فرد هماهنگ کننده در تشکیلات روحاتی که دارای اثرگذاری بالایی باشد کاملا به چشم می خورد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی