بازدید 12943

ترامپ به قدرت ایران واقف شده است

کد خبر: ۸۶۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 08 January 2019

کروز تحلیل‌گر سیاسی و مشاور عالی وزیر دفاع اسبق فرانسه اعلام کرد: هرچه بیشتر پیش می‌رویم، ترامپ به قدرت ایران واقف می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آلن کروز تحلیل‌گر سیاسی و مشاور عالی وزیر دفاع اسبق فرانسه در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با موضوع الزامات و راهبردهای امنیت و دفاع گفت: آمریکا قطعاً از خاورمیانه خارج خواهد شد. وی افزود: آمریکا با مشکلات زیادی مواجه شده است و نیروهای سایه در داخل آمریکا علیه دولت فعال شده اند.

آلن کروز گفت: آمریکا یک قدرت بزرگ است اما روند تضعیف آن شروع شده و این روند متوقف نخواهد شد. وی افزود: امروز آمریکا متوجه شده است که متحدانش نالایق هستند مثل عربستان سعودی . آلن کروز گفت: اسرائیل در خاورمیانه تنها می ماند و نتانیاهو اکنون متوجه این موضوع شده است .

کروز گفت: اروپا هم با مشکلات مواجه شده است و رهبری تکنوکرات بروکسل از طرف مردم زیر سوال رفته است. مراسم افتتاحیه همایش بین المللی «دفاع و امنیت در غرب آسیا» امروز دوشنبه با حضور دریادار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، مسئولان لشکری و کشوری و مقامات خارجی در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد. این همایش در چهارچوب سومین کنفرانس امنیتی تهران است.

محمد احدی دبیر همایش بین‌المللی دفاع و امنیت در غرب آسیا هم در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت : آینده از آن کشورهای منطقه است. احدی افزود: روند اخراج آمریکا از منطقه شروع شده است و این روند تداوم پیدا خواهد کرد . وی گفت: روندی که در منطقه وجود دارد، آغاز روند اخراج آمریکا از منطقه است.

دبیر همایش بین‌المللی دفاع و امنیت در غرب آسیا گفت: روند منطقه از نظر امنیتی رو به بهبود است و روند منطقه بازگشت به خویشتن است. احدی با بیان اینکه صلح و ثبات در انتظار منطقه است، افزود: استکبار نتوانست به اهداف خود برسد و بیداری اسلامی بازگشت به خود بود. دبیر همایش بین‌المللی دفاع و امنیت در غرب آسیا گفت: هدف دشمن شخص بشار یا سوریه نبود بلکه دنبال این بود که روند بازگشت به خویشتن در منطقه را با مشکل مواجه کند .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی