بازدید 11467
۶

کابوس مرگ در پرواز مشهد - تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از ترکیدن همزمان سه لاستیک هواپیمای مسیر مشهد- تبریز پیش از نشستن روی باند فرودگاه بین المللی شهید مدنی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 04 January 2019
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از ترکیدن همزمان سه لاستیک هواپیمای مسیر مشهد- تبریز پیش از نشستن روی باند فرودگاه بین المللی شهید مدنی خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، مصطفی صفایی با اشاره به اینکه ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه پنجشنبه پرواز شماره ۵۶۱۶ شرکت هواپیمایی آتا با وجود ترکیدن لاستیک‌ها با ایمنی کامل فرود آمد، اظهار داشت: هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشد و با حضور و تلاش عوامل فرودگاهی همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده و به ترمینال داخلی انتقال داده شدند.

وی افزود: به علت اینکه مشکل فنی در چرخ‌ها قبل از ورود هواپیما به فرودگاه تبریز توسط خلبان به فرودگاه اطلاع داده شده بود، تمهیدات لازم اتخاذ شده بود و هواپیما با ایمنی کامل در باند بتنی فرودگاه نشست.

وی با اشاره به اینکه به علت تعویض لاستیک‌ها یک ساعت باندبتنی فرودگاه مسدود شد، گفت: به علت مسدود شدن باند، پرواز شرکت هواپیمایی کارون در مسیر اهواز به تبریز با شماره پرواز ۲۶۵۳ کنسل شد و هیچ پرواز دیگری لغو نشده است.

وی اعلام کرد: در ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه باند اصلی فرودگاه تبریز باز شد و پرواز‌ها با تاخیر یک ساعته به سمت این فرودگاه در حال حرکت هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
چه با افتخارم بی لیاقتیشو جار میزنن ، چرا سر وقت لاستیکارو عوض نمیکنین؟
آخه یکی توضیح نمیده که قبل از نشستن مگه میشه که لاستیک بترکه،
مگه اینکه هنگام بلند شدن ترکیدگی باشه...
به نظرمیرسه شرکت های هواپیمایی بدجوری با تحریم دست وپنجه نرم می کنند.
نمی گه چرا لاستیکها قبل از اینکه هواپیما بنشیند ترکیده
خجالت بکیشن با این تیتر زدن.
ایرانیان چه گناهی مرتکب شده اند که باید سوار گورپیماهای ماقبل تاریخ بشوند و از سوار شدن به خودروهای پیشرفته محروم باشند و از تغذیه صحیح محروم باشند...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار