بازدید 2373
۱

دستگیری عامل انتشار کلیپ علیه ناجا درفضای مجازی

کد خبر: ۸۶۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 03 January 2019

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری عامل انتشار کلیپ علیه ناجا درفضای مجازی خبرداد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان توسط ماموران کلانتری۱۳ شهرستان؛ سرهنگ پور غلامحسین در تشریح این خبر، اظهارداشت: هفتم دی ماه، ماموران این کلانتری از طریق منابع اطلاعاتی مطلع شدند فردی به هویت معلوم اهل و ساکن بروجرد علاوه بر قاچاق انواع سلاح جنگی انفرادی و مشروبات الکلی از شهرستان های مرزی غرب کشور به داخل شهرستان بروجرد؛ یک گروه تلگرامی به نام "معترض" تشکیل داده و قصد تحرکاتی در راهپیمایی حماسه ۹ دی علیه نظام دارد که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران مجرب، تحقیقات خود را برای صحت و سقم موضوع آغاز و پس از اطمینان از صحت خبر و شناسایی منزل متهم، ضمن هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوز مربوطه به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله دو اکیپ از کلانتری محل به منظور بررسی موضوع وارد منزل متهم شدند و در بازرسی از محل مقادیری مشروبات الکلی کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر که با مقاومت شخصی به هویت معلوم که خود را مالک منزل معرفی کرده بود، مواجه شدند.

سرهنگ پور غلامحسین ادامه داد: شخص خاطی (مالک منزل) ضمن تهدید ماموران با برهم زدن جو عمومی علیه پلیس قصد فراری دادن متهم اصلی از پشت بام ساختمان را داشت که با هوشیاری ماموران ناکام ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: هنگامی که ماموران قصد انتقال متهم اصلی به کلانتری را داشتند، فرد یاد شده با جنجال و هیاهو و فحاشی به مسئولان نظام مانع ادامه روند انتقال متهم اصلی به کلانتری شده که ماموران ناچار شدند وی را به اتهام فحاشی و اخلال در کار پلیس و نظم عمومی دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

وی گفت: متهم مجدداً در کلانتری با فحاشی، هتک حرمت و افتراء به ماموران قصد فرار داشت که ماموران مانع از فرار وی شدند، متهم مزبور هنگامی که خود را در تنگنا دید، ضمن خود زنی از ناحیه سر و صورت، اقدام به زخمی کردن خود نمود؛ برهمین اساس ماموران انتظامی در راستای حقوق شهروندی بلافاصله ضمن تماس با اورژانس، همزمان قاضی کشیک را مطلع کرده و فرد مجروح را تحت مداوای اولیه قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاضی کشیک پرونده در کلانتری حاضر و پس از تفهیم اتهام و محرز شدن جرم" فحاشی و تمرد نسبت به ماموران"، با قرار ۴۰ میلیون تومانی، متهم روانه زندان می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: متهم قبل از اعزام به زندان، در بیمارستان امام خمینی (ره) بروجرد تحت مداوا قرار می گیرد و هنگامی که در بیمارستان بستگان وی برای عیادت بر بالین فرد خاطی حاضر شده بودند، فردی ناشناس از بین آنها به صورت پنهانی و به دور از چشم ماموران با گوشی موبایل اقدام به فیلمبرداری می کند که متهم جراحات وارده به صورتش را با بیان اخبار تحریک کننده و کذب علیه رئیس و ماموران کلانتری ۱۳ به پلیس نسبت می دهد.

سرهنگ پور غلامحسین با بیان اینکه از سوی همدست متهم، کلیپی در فضای مجازی( برنامه اینستاگرام) پخش شد که مورد بهره برداری گروهک های معاند نظام قرار گرفت، تصریح کرد: پس از پخش فیلم در فضای مجازی، کارکنان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی و فنی موفق شدند عامل انتشار دهنده کلیپ را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی، وی را دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضائی بدهند که از آن طریق با قرار ۶۰ میلیون تومان وثیقه، روانه زندان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زدین و طلبکار هم هستین هاشا به غیرتتون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان