بازدید 35035
خوانده می‌شوید؛
حتی عذرخواهی وزیر اقتصاد هم چاره‌ساز نبود و علی کرد، نماینده مردم خاش ساعتی بعد، از فراهم شدن مقدمات استیضاح دژپسند به دلیل توهین کارمند گمرک خبر داد. علی کرد، با اشاره به اینکه چهل امضا برای استیضاح وزیر جمع شده، اعلام کرد که نمایندگان، استیضاح وزیر اقتصاد را به دلیل توهین به نماینده سراوان کلید زده و عزل رئیس گمرک و رئیس حراست گمرک را دنبال خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 18 December 2018

روز گذشته، فیلم کوتاهی از برخورد عجیب محمدباسط درازهی، نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی با کارمند گمرک منتشر شد که در همان دقایق کوتاه، پُر بود از کلمات رکیک و توهین به مردم. پس از پخش گسترده این ویدئو، آقای نماینده مجلس در ویدئویی دیگر توضیح داد، فیلم منتشره با ترفندهای کامپیوتری برای تخریب چهره وی تقطیع شده بود و در آن فیلم کارمند گمرک به قوم بلوچ و اهل سنت توهین کرده و خلاصه او از مراجع ذی صلاح پیگیر مسأله است.

ولی دامنه اتفاقات به همین جا نیز ختم نشد. دژپسند، وزیر اقتصاد که امروز در مجلس حاضر بود، بابت توهین کارمند گمرک از آن نماینده مجلس عذرخواهی کرد.

همچنین بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این ‌باره گفت: وزیر اقتصاد در صحن صحبت کوتاهی در این مورد داشت و از طرف خود در این مورد عذرخواهی کرد و قرار شد این موضوع را از ابعاد مختلف بررسی کند.

اما حتی عذرخواهی وزیر اقتصاد هم چاره‌ساز نبود و علی کرد، نماینده مردم خاش ساعتی بعد، از فراهم شدن مقدمات استیضاح دژپسند به دلیل توهین کارمند گمرک خبر داد. علی کرد، با اشاره به اینکه چهل امضا برای استیضاح وزیر جمع شده، اعلام کرد که نمایندگان، استیضاح وزیر اقتصاد را به دلیل توهین به نماینده سراوان کلید زده و عزل رئیس گمرک و رئیس حراست گمرک را دنبال خواهند کرد.

 

* نظر شما درباره مجموع این اتفاقات چیست؟

* به نظر شما، رفتار کدام یک از افراد حاضر در فیلم توهین آمیز بود؟

* آیا فیلم تقطیع شده بود؟ نظر شما درباره واکنش وزیر اقتصاد در این باره چیست؟

* و اینکه آیا استیضاح وزیر اقتصاد توسط مجلس آن هم به این دلیل، تا چه حد منطقی است؟

اشتراک گذاری
برچسب ها
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸۲۶
زرشک
|
United Kingdom
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
فکر کرده هرجا بره باید براش فرش قرمز پهن کنن و قانون رو نادیده بگیرن، چرا ؟ چون نماینده مجلسه ؟
لطفاً اسم اون 40 نماینده حامی این نانماینده رو اعلام کنید تا مردم بفهمند اینا کین و در مواقع ضروری حتی به مردم هم رحم نمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دقیقا این یک تلافی شخصی و رفتار انتقام جویانه است که به هیچ وجه درخور یک فرد عادی نیست چه برسه نماینده مردم.
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مردم بخاطر ندانم کاری بعضی از وزرا و نمایندگان مجلس زیر بار گرانی و تورم دارند له میشند اونوقت
چهل نماینده مجلس به فکر انتقام گیری از وزیر اقتصاد هستند واقعا ایشون درست میگند اسم اون چهل نماینده مجلس رو اعلام کنید تا مردم بشناسند که کدام نماینده برای هوای نفس خود کار می کند و کدام نماینده برای رضای خداوند متعال و مردم کار میکنند
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده ای که توانایی برقراری ارتباط و تعامل برای جلسه ملاقات کاری را ندارد باید 45 دقیقه در انتظار بماند.
اگر هم به فرض محال کارمند برخورد بدی داشت ،شان و منزلت نماینده ایجاب می کرد با سعه صدر و متانت تحمل کند و به وقت لازم موضوع را به رئیس گمرک منتقل می کرد
اکثر نمایندگان این ویژگی یعنی غیر حرفه ای بودن را ندارند،پرچم آتش می زنند ، از دیوار مجازی سفارت خانه ها بالا می روند
خیلی جای نگرانی نیست ما با این نماینده ها به هیج جا نمی رسیم مقصر خودماییم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
فیلم تقطیع شده، خیلی واضح است اهانت های احتمالی کارمند گمرک به نماینده در فیلم حذف شده
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
متاسفانه اشتباه تر از رفتار این فرد خاطی ، بیانیه یعدیش بود که کاملا موضوع رو شخصی کرده بود و بدبختانه صحبت از استیضاح وزیر رو مطرح کردند و این نشون داد که یه تجدید نظر جدی در تایید صلاحیت افراد در کزسی های مهم باید صورت بگیره
ناشناس
| United States |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
برای یک دستمال قیصریه را به آتش نمی کشند همین غیر خواهی کافیست وقت کشور را صرف این مسایل نکنید
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اگر مردم موقع رای دادن درست تحقیق کنن و سابقه و عملکرد و رفتار گذشته کاندیدا رو مورد بررسی قرار بدن و رایشون بر اساس جناح و لیست و امثالهم نباشه همچین نماینده هایی به مجلس راه پیدا نمی کن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بنظرم چنین موردی قدری سوء تفاهم می باشد . ما همگی به هر دلیلی دارای مشکلات هستیم و همین امر به لحاظ ذهنی ما را خسته می کند. بهتر است در چنین مواقعی همدیگر را گذشت کنیم. گذشت از خصلت مردان است. البته همه جا نه. و از فرد عذرخواهی کنیم متأسفانه عذرخواهی کردن هم کار هرکسی نیست. خوشبختانه اخیرا این امر مقداری زیادی معروف شده و جای قدردانی دارد و داره فرهنگ می شود خدا را شکر.
ناشناس
| Australia |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
عدم رعایت قانون بزرگترین مشکل مملکت ماست،قانون برکناری بازنشستگان رو تصویب میکنن بعد استثنا قائل میشن ،این یعنی قانون سلیقه ای ،الان اگر قانون در مورد این آقا رعایت میشد،ایشون باید بخاطر توهین همون موقع بازداشت میشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
رفتار قلدرمآبانه نماینده مجلس باعث این اتفاق شد. خود را فراتر از قانون دیدن و عصبانیت کارمند ساده از یک جریان همیشه حق به جانب ... خدا به کارمند ها رحم کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
از دیدن فیلم لذت میبرم واقعا.... دو واکنش بسیار زیبا از دو هموطن غیور
جا داره ازشون تجلیل بشه
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نمایندگان از ادارات دولتی تقاضاهای رانتی دارند. به طور یقین این آقا تقاضای شخصی برای واسطه گری در گمرک
بیرو آوردن غیر قانونی داشته که مدیر گمرک حاضر به دیدنش نبوده. از فرافکنی و رخ کشیدن قوم بلوچ و مذهبی کردن قاچاق میشه فهمید که کار از کجا خرابه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده مجلس مقصره
امید
| France |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به نظرم مجلس اگه دو سال تعطیل هم بشه، آب از آب تکون نمیخوره. مجلسی که درگیر موضوع به این سبکی و پیش پا افتاده !!!؟؟؟؟ دو نفری نمی تونن مشکل خودشون رو حل کنند ، اونوقت انتظار حل برجام و مذاکرات با آمریکا و اف ای تی اف ..... !!!!؟؟
ناشناس
| United States |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شاهکار دیگری از لیست تَـــکراری.

محمد باسط درازهی نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ سراوان و سیب و سوران و مهرستان در استان سیستان و بلوچستان است. وی با کسب ۶۰٬۳۴۷ رای از مجموع ۱۲۲٬۱۴۴ رای معادل ۴۹٫۴۱٪ درصد آرا از لیست امید و حامیان دولت به مجلس راه پیدا کرد.
ویکیپدیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اینهابایدالگوی رعایت قانون باشندولی خودشان قانون رازیرپامیگذارند چنین افرادی صلاحیت حضوردرمجلس قانونگذاری راندارند
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
همه چیمون به همه چیمون می آد.
ناشناس
| France |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بنظر من با یک فیلم که یکطرف ماجرا منتشر کرده نباید قضاوت کرد.تحقیق کنند اگر توهین و تحقیر از هر طرف بوده برخورد شود.فحاشی جناب نماینده واضح بود و باید برخورد شود.ولی اگر قصدی برای تضعیف مجلس و جایگاهش بعنوان راس امور وجود دارد ان نیز باید برخورد شود.خلاصه عدالت شامل حال هر دو طرف باشد
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اقای زرشک متاسفیم برای شما که حامی تبعیض نژادی هستید اگر خودت هم دوساعت متلک می خوردی منفجر می شدی
عبدالحمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
در مورد ویرایش کلیپ زود قضاوت نمیکنیم، نماینده بی ادب سروان آبروی ما را برد، وزیر اقتصاد به دلیل افتضاح اقتصادی باید استیضاح بشه نه مسائل بی ربط.. نماینده سراوان و در صورت توهین مسئول گمرک هر دو باید از ملت عذرخواهی کنند و استعفاء بدهند.
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
همه در برابر قانون باید مساوی باشن و نمایندگان هم باید مظهر قانون گرایی باشن ،متاسفانه چه بخواهیم و چه نخواهیم ما یک کشور استبداد زده ایم و هر کس دستش
به جایی میرسه احساس میکنه باید به منصبش تکیه و سوءاستفاده کنه.نمایندگان باید از نحوه ی گفتار و کردار همکارشون شرمنده و خجلت زده باشن و بدون دست و پا زدن تقصیر رو بپذیرن تا جامعه بتونه به سمتی حرکت کنه آقایون منصب پرست بابت این رفتارهاشون شرمنده ی مردم باشن و نه طلبکار. به عنوان یک شهروند بابت رفتار کارمند و دوستی که نماینده ی بی ادب رو بیرون کرد و کسی که از این ماجرا تصویر برداری کرد تشکر میکنم
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
فقط عجب ،عجب
جدی چطوری فردی به این اندازه بی ادب شده نماینده مجلس ،نماینده ملت
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کل ماجرا به کنار به خاطر اون حرفی ک برگشت و گفت خاک بر سرش بشه این فرد باید در مجلس توبیخ و تحویل مراجع قضایی بشه و وزیر اقتصاد به خاطر عذرخواهی از این فرد باید عزل بشه
علي سنجابي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
واقعا بايد اين آدم رو اخراج كرد از مجلس حالا بهر كيفيتي هم كه شده. بهرحال اينگونه سخن گفته كه تونستن ازش بصورت تقطيع شده هم اين عبارات رو در بيارن. منكه اگه كاره اي بودم مجال بهش نميدادم و از فرداي همون روز اخراج ميكردم ايشون رو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
تابناک عزیز من نوعی ازت میخوام در مورد شخصیت والا و ادب اون کارمند هم بنویسی و تحت حمایت بگیریش تا روبروی قلدرها تنها نمونه
l
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این اوضاع اقتصادیه مملکته اون وقت وزیر اقتصاد استیضاح میشه نه به دلیل این اوضاع بلکه به خاطر بی میل فحش خوردن کارمند گمرک منطقه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بدتر از اشتباه و فحاشی که کرده، ساختن دروغ و قومی کردن موضوع هست. این آقا برای اینکه اشتباه خودش رو سرپوش بذاره اون رو موضوع قومی جلوه میده و فیلم به این واضحی و رفتار درست اون کارمند رو انکار میکنه!!!!
هاشم رجایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آقا اینکه رفتارش زننده بوده قبول ولی من یکی که تا حالا صد بار تو این ادارات خواستم صدام رو ببرم بالا ولی چون نماینده نبودم جرات نکردم شکر خدا بعضی کارمندان دولتی چون به واسطه روابط استخدام شدن هیچ احترامی برای مردم قائل نیستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اصلا شکل ایستادن نماینده هم ناراحت کننده س وزیر رو استیضاح کنین اون به ما ربط نداره دم هموطنانی که بیرونش انداختن گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ادامه فیلم که میگه ساختگی هست حتی اون رو از روی یه متنی میخونه ماشالله استعداد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آقا ظاهرا یارو میخواسته از پارکینگ گمرک توی خیابون شهید بهشتی استفاده کنه و کارمند وظیفه شناس گمرک اجازه سو استفاده نمیده که اینطور قاطی کرده
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این کارمند گمرک فامیل نماینده ها نباشه، صلوات
نماینده ها، چرا برای این حقوق های میلیاردی، فورا وزیر کشور و امثالهم و استیضاح نمیکنن
اینطوری دست به استیضاح خوبه و امضا گیری میشه
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
میخوان ملت رو با این کارها سرگرم کنن
آقای نماینده مردم ایران زیر گرانی و بیکاری کمر خم کردن
راست میگید، به فکر مردم باشین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
یه آدم از خود راضی که با فرافکنی و تهیه یه ویدئوی دیگه سعی در مظلوم جلوه دادن خودش و قایم شدن پشت القاب دهن پرکنی چون نمایندگان مجلس و جمهوری اسلامی و قوم بلوچ و اهل سنت داره ، اگه چیز دیگه ای هم دم دستش بود حتما پرت میکرد سمت شما که ا ین ور صفحه مانیتور که دارین کلیپ دوم رو نگا میکنین . در کل یه آدم مغرور بی تربیت از خودراضی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
هر کجای دنیا باشه یه همچین مواردی پیش بیاد سوای مسئولیتش برکنار میشه یا استعفا میده

فردی که به عنوان نماینده مملکت هست وقتی برای مملکت ارزش قائل نیست باید سرش رو زد

این یه سر سوزن از خروار هست

شما دنبال نفوذی و ضد امنیت میگردی توی کارگر و معلم و بازنشسته در حالی که این افراد هستن که جلو چشمتونن

نیروهای امنیتی باید این مسئولین رو بگیرن چون دیدشون نسبت یه وطنشون همین هست...

واقعا متاسفم

نماینده و رئیس و بالادستی فرق نداره باید به مملکتش احترام بذاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
تو فیلم منتشره بی ادبی از کارمند دیده نمیشه بلکه این نماینده س که بی ادبی میکنه. رفتار کارمند و اون مراجعه کننده ی شجاع خیلی قشنگ بود و لذت بردم.
تورو خدا تا این مورد پشت کارمند مظلومی که تریبونی برای دفاع نداره و بهش اتهامات توهین قومیتی نسبت داده میشه رو خالی نکنیم. اون یک فرد قانونمند از جامعه ی بی قانون ما بود.حقش نیست قربانی بشه
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
گمرکی ها بخاط لباس بلوچی نماینده با چراِغ سبز قبلط ..مافوقش اینکارو کرده و فیلم گرفته و پخش کرده
کسی که نه بلوچ است نه آذری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
1 سوال اگر نماینده ای از آذربایجان شرقی یا غربی یا اردبیل هم بود همینطور باهاش برخورد می شد؟ " آیا اونوقت به قوم آذری هم می شد به همین راحتی توهین کرد یا یک ملت باید ازشون معذرت خواهی می کردن؟
ناشناس
| United States |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
واقعا وزیر عذرخواهی کرد؟
باید به کارمند گمرک ارتقای پست بدهند
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
در پاسخ آقایی که می گن وقت کشور به این مسایل نگیرید به نظرم مشکل اصلی مملکت همین نماینده هان که منافع شخصی رو به منافع ملی بسیار بسیار ترجیح می دن..تمام استیضاح های مجلس اینطوری شده..قانوناشونه که پدر مردم رو درآورده .
*****************************************
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
یادمون باشه که اینا رو ما انتخاب کردبم از کره مریخ نیومدن!!!!!!.د
احمد
| Armenia |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
فاجعه عظیم آنجاست که رییس مجلس و برخی نمایندگان به جای توبیخ این نماینده . برخورد جدی با کارمند رو خواستارند
واقعا که
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
به نظر من اگر واقعا برای پیگیری امور مربوط به شهرستان رفته بودند و برخورد بد کارمند را دیدند میبایست بدون کلام محل را ترک و قرار را کنسل کرده ضمن اینکه گزارش مفصلی برای این برخوردها و معطلی 40 دقیقه ای خود به خود وزیر میدادن تا مشکل حل شود
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آقای "هموطن" اگه شما جای مردم عادی بودی می فهمیدی 45 دقیقه معطلی برای دیدن رییس گمرک که چیزی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کاملا موافقم ،این آقا رفته لکسوس تحویل بگیره تازه توهینم کرده کار خوب رو اون کارمند گمرک کرده که با اردنگی پرتش کرده بیرون
علیرضا
| United Kingdom |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
متاسفانه اینگونه برخوردها که در شان نمایندگان مجلس نمیباشد
قاضی تاریخ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اگر قرار به استیضاح کسی باشه
بد نیست به همراه وزیر ، اعضای شورای نگهبان هم که صلاحیت اخلاقی و رفتاری این قبیل افرادو رو تایید کردند و فقط اینجور اشخاص را واجد کاندید شدن مجلس کردن و در سفره ملت گذاشتند هم استیضاح بشن
خدارو شکر که من هیچ وقت نظر شورای نگهبان رو ملاک قرار ندادم و هیچ وقت در انتخابات شرکت نکردم
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
با هوچیگری نمی توان از این حقیقت گذشت که رخ داد سب و فحش این نماینده، جایگاه رفیع نمایندگی مردم را به طور جدی به چالش کشید. چرا که هر نماینده ای ابتدا الگوی رفتاری برای موکلان خود محسوب می شود.
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
با هوچیگری نمی توان از این حقیقت گذشت که رخ داد سب و فحش این نماینده، جایگاه رفیع نمایندگی مردم را به طور جدی به چالش کشید. چرا که هر نماینده ای ابتدا الگوی رفتاری برای موکلان خود محسوب می شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده مجلس مقصر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مقصر سیستم اداریه کشوره که بر مبنای قلدری کار پیش میره نه منطق و گفتگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به نظر من کار بسیار وخطرناک نماینده این بود که موضوع دعوا رو در توضیح موضوع تبدیل به اختلاف دینی و قومی کرد این رفتارش دیگه زشتتر بود
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
سلام ،با نظر دوستمان که متاسفانه مبنای کار قلدری است موافق هستم در اداره کار افراد با کارمندان قلدر زیاد برخورد می کنند و دستشان به هیچ جا بند نیست ایشون که نماینده هستند توانستند پیگیری کنند
همه مقصرند
| Germany |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده اگر وقت قبلی با رئیس گمرک داشته حتما
بایستی به درب ورودی اطلاع داده میشده که راس ساعت در جریان باشند تا کار به اینجا نکشد که این کلیپ از بی فرهنگی ایرانیها اللخصوص نماینده مجلس در فضای مجازی سراسر دنیا دست بدست و مایع آبروریزی شود.در اصل همهشون مقصرند از رئیس گمرک تا نماینده و کارمند.
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مقصر رییس اداره است که انرا بصورت دژ درست کرده که حتی نماینده مردم هم راه داده نشود
ناشناس
| Poland |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مشت نمونه خروار است حالا ایشون خوبه تو ظاهر هم باطن خودش رو نشون داد خیلی از مسئولین مملکت با خیلی از کارهاشون دارن به ریش مردم عادی می خندند.ایشون اول از همه بگه با رییس گمرک چیکار داشته؟!!! بله دوستان تعجبم از شما اینه که چرا براتون عادی نشده
علیرضا م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
باید از کارمند گمرک تقدیر کرد و رای به عدم کفایت نماینده (بجهت عدم رعایت حداقل اخلاقیات)داده شود و اون 40 نفر هم بملت معرفی تا در انتخابات بعدی دقت کرد و به انان رای نداد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مگه همین رفتار رو از آخوندی که خودش رو نماینده لیبرال ها میدونه ندیدیم
خوب این بنده خدا هم از لیست امید اومده بیرون
این همه تعجب و هیا هو برای چیه؟!!!
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کارمند گمرک واقعاً پر رو بود . به گفته نماینده محترم
کسی باید به این کارمند متذکر بشه
حقوقش ثابت مونده و هزینه های زندگیش چهار برابر شده دو قورت و نیمش هم باقیه
من شرمنده نماینده های مجلس هستم واقعاً
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
صددرصد
سيد محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
واقعا كه خيلي جالبه
پاسخ ها
حاج منصور ولایتی
| Romania |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دشمنان این نظام و انقلاب قصد دارند تا با بزرگ نمایی اینگونه اخبار مردم را ناامید کنند
لکن روز به روز علاقه مردم به نظام بیشتر می شود و همه این ها توطئه امریکای جهان خوار و انگلیس روباه پیر است اگر عمیق نگاه کنیم

در امور هم تجسس نکنیم. این نماینده نیز بروند توبه کنند و مردم نیز کش ندهند ماجرا را. اکثریت مسئولین ما پاک دست هستند

ما همه سرباز خامنه ایی هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
یه چیزی هم بدهکار شدیم.
این چه وضع مدیریت مملکته؟ آقای نماینده به کارمند گمرک گفته .... می خوری بعد الان کارمند و رییس و وزیر رو می خوان استیضاح و برکنار کنن؟ این مجلس به فکر مملکته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مجلس به نهادی صنفی و مطالبه گر تبدیل شده که دایره مطالباتش به خود نمایندگانش محدوده نه احقاق حقوق عامه مردم
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ادارات ضد مردم یعنی همین که به نماینده مردم هم اهانت شود فیلم سانسور شده است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
واقعا اگه کشور اسلامی باشه نماینده اخراج میشود.والسلام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده باید اخراج بشود . من فیلم را دیدم . نماینده هم بی ادب بود و هم سواستفاده گر و هم به تمامی کسانی که به اون رای داده اند توهین کرد .
پاسخ ها
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اقای ناشناس فیلم سانسور شده وقبل از فیلم کارمندان با نماینده برخورد توهین امیز داشته اند کارمندان اداره بی ادب بوده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
هموطن الکی نگو
گلدمن
| Canada |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کاربر هموطن ظاهرا شما خودشی ،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
هموطن..سانسوری درکار نبوده این ترفند کثیفی است تا ادمهای زود باوری مثل تو به شک و تردید بیافتند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چیزی که در فیلم بود ناسزا گفتن نماینده بود الان بهشون هم می خوره اینجوری باشن
ناشناس
| United Kingdom |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اگرفیلم سانسور شده بود و نماینده واقعا مورد اهانت قرار میگرفت اون مرد شجاع ناظر که نماینده وجدان عمومی جامعه هست اینقدر قاطی نمیکرد. درست لحظه ای قاطی کرد که فهمید این بابا نمایندست. پس نماینده داره دروغ میگه و واقعا همینقدر بی ادب بوده و سریع هم موضوع رو داره قومی قبیله ای امنیتی میکنه. آقای نماینده تمام اقوام ایران تاج سرن ولی همشون از آدم های نون به نرخ روز خوری مثل تو بیزارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آقای هموطن مگر شما آنجا بودید؟ آن ارباب رجوعی که رفت دخالت کرد و درازهی را بیرون کرد شما بودید؟
کاملاً مشخص است که شما یا خود درازهی هستید یا یکی از دوستان و طرفدارانش و گرنه کاملاً مشخص است که نماینده مجلس با الفاظ زشت دارد به کارمند گمرک و به کل سیستم توهین میکند و حتی اگر او را عصبانی هم کرده باشند با توجه به قدرتی که دارد نباید به ضعیف تر از خودش توهین کند
به نظر بنده مجلس باید اعتبارنامه ایشان را بررسی و از نمایندگی مجلس عزل نماید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
خودرو سازا دارن جیب مردم خالی میکنن، تو این وضعیت اقتصادی داغون مردم، نماینده ها دنباله چی ان!!! واقعا به درست شدن این مملکت میشه امیدوار بود؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نه نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
خیر، من که نا امید ناامید هستم
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
عزیزم مگه نماینده ها جیب مردم و نمیزنن
چرا وزیر نفت و بخاطر حقوق هم کار هاشون استیضاح نکردن
احتمالا وزیر اقتصاد، اونی که باید باشه تا الان نبوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
بنظر میرسه تیم مجازیه آقای نماینده اینجا هم فعاله....:-)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
رضا
|
Poland
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
برخورد کارمند صحیح نبود
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بهتره که شما فیلم رو ببیند کارمند بیچاره حرفی نزد که گفت باید یک نفر تایید کنه تا شما وارد شوید
مهدی
| Germany |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کارمند درست عمل کرد.
نماینده در یک برخورد شخصی توهینی کرد
و در این سطح می شود با ایشان برخورد کرد و مجازات شود مثل هر کس دیگری و این به نمایندگی ایشان ویا استیضاح وزیر ربطی ندارد.
در ضمن انداختن ایشان به بیرون با توهین هم مجازات خود را دارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
برخورد کارمند کاملا صحیح بود چون ایشون نماینده مجلس هستن دلیل نداره هر جای وارد بشن.
این کارمند داره وظیفه خودش رو انجام میده و برای ورود باید فرد مورد نظر تایید بشه.
شما که هیچ اطلاعاتی در مورد این جور چیز ها ندارید حرف نزنید نمیگن لال هستید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
برخورد کارمند صحیح بود و خیلی هم عالی بود خیلی عالی
مردم سراوان باید از این نماینده بخواهند که عذرخواهی کند و برای این که نشان بدهند مردم فرهیخته و بزرگ منشی هستند باید کسی را که به ضعیف تر از خودش توهین میکند دوباره رای ندهند و دوباره به مجلس نفرستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
مردم انقدر شعور دارند این تحرکات رو از طرف کمپین حمایت از یک نمایندهبی ادب درک کنند.
انقدر خودتون رو فیلم نکنید
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
والا ما که توهینی از اون مامور ندیدم نماینده مجلس مقصر بود که از جایگاه قدرت حرف میزد مشکل حادی که تو مملکت ما وجود داره
پاسخ ها
احسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
در قوانین نام این حرکت جوان پشت میز شارژ کردن مخاطب است در فوتبال هم شارژ کردن فول محسوب میشه و داور بایست نظر دهد
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شما فحش های قبل از فیلم را ندیده اید اگر ببینید بی ادبی کارمندان را خوب متوجه میشوید
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
وقتی ارزشها عوض میشه ............
یه گروه تو مجلس دران یارکشی میکنن تا از
همتیمیشون که خطای پنالتی داده با هوچی گری و داد و قال دفاع کنن.چاره همینه که مردم داوری کنن.نماینده ها به فکر جایگاه رفیعشون باشن که نمایندشون در عرض 4 ثانیه ، سه عبارت زشت به دهان مبارکش جاری میکنه
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
هموطن در اکثر نظرات به صورت بی دلیل و منطق فقط
دفاع میکند. لحن و سطح صدا و آرامش کارمند نشان از هیچ فحش و یا صحبت حتی با صدای بالا ندارد. اگر مواجب بگیر این آقای نماینده هستین با این روش بیشتر حساسیت ایجاد می کنین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آقای هموطن که ماشاالله با جدیت و پشتکار فراوان همه جا نظر میدهی تنها هستی عزیزم. اگر آنجا بودید حرفتان قابل استماع است ولی اگر نبودید فقط بر اساس مستندات موجود قضاوت کنید و به خاطر جانبداری از آقای درازهی از مدار عدالت خارج نشوید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اگر آن روزی که وزیر بهداشت به فرماندار آن شهرستان توهین کرد و تحقیرش کرد از همان راه دور و با یک پیامک توسط رئیس جمهور عزل میشد شاید امروز این آقا جرئت نمیکرد با یک کارمند ساده و نگهبان پارکینگ اینجوری توهین آمیز حرف بزند.
کجایی احمدی نژاد که یادت به خیر
ناشناس
| United States |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کاربر محترم بنام هموطن: شما فحش های قبل از فیلم را از چه طریقی دیده ای ؟ لطفا راهنمایی بفرمائید بقیه هم ببینند شاید شما درست بفرمائی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چرا وزیر عذرخواهی کرده؟ بی ادبی از طرف نماینده بوده...
جالبه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
وزیر ترسو پستشو باید حفظ کنه شک نکید...
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
متناسفیم برای اداره ای که اینقدر حامی تبعیض باشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
وزیر با عذرخواهی نابهنگام و اشتباه عجولانه اش باید از کارمند گمرک عذرخواهی کند و گمرک هم باید فیلم کامل ماجرا را منتشر کند و از نماینده مجلس شکایت کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
رجبی
|
Poland
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
باور کنید همه ما قاطی کردیم. سر جای خودمون نیستیم. اعصاب همه خورده. هیچ چیز سر جای خودش نیست.
باید به این مسأله بعنوان دعوای حقوقی بین دو نفر نگاه کرد. نمایندگان مجلس و هر مسئول دیگر فکر نکنند که با بقیه مردم متفاوت هستند. همه در برابر قانون یکسان هستیم. لازم نبود وزیر اقتصاد عذرخواهی کند. اگر شکایتی از سوی هر یک از طرفین دعوا وجود دارد باید از طریق دادگاه صالحه مورد تحقیق و نهایتا رأی صادر شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
برای مجلس متاسفم که با مایندگان بی ادب برخورد نمی کنه.اون کت زدن مامور هم فراموشمون نشده
پاسخ ها
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
برای گمرک ایران متاسفیم که کارمند بی ادب استخدام کرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
فکر کنم این هم وطن خود نماینده سراوان است که اینقدر محکم دفاع میکنه . عذر بدتر از گناه استیضاح وزیر و ... است معلومه حالتون خوب نیستا...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
هموطن هموطن سنگرتو نگه دار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
سلام قبول کنیم که انتخاب بدی کردیم که چنین نماینده ای در مجلس بنشیند درست است مجلس عصاره ملت است اما ملت نجیب وفهیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
لیست امید از این بهتر نمیشه.
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آقای هموطن برای خودت متأسف باش اولاً شما فیلمی از توهین کارمند گمرک ندیدی که میگی مقصر کارمنده دوماً حتی اگر واقعاً کارمند توهینی کرده باشه دور از شأن یک نماینده است که هرچی از دهنش دربیاد بگه. میتونست محل رو ترک کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اولا که کارمند بدبخت هیچ توهینی نکرد و خود مردم اون آقا رو انداختن بیرون . ثانیا توهین رو نماینده مجلس کرد . فقط تو ایرانه که نماینده مجلس و دولت میان به مردم توهین می کنن و بعدش طلبکار میشن . اینجور که نماینده مجلس خودش توضیح داده خواسته رئیس گمرک رو ببینه . خوب چه فرقی با مردم عادی داره که کارمند وظیفه داره همه کارها رو بزاره زمین تا کار ایشون رو راه بندازه ؟؟
پاسخ ها
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ان قسمت فیلم که به نمایند توهین کرده اند سانسور شده است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آقای هموطن تو که در اغلب پست ها از نماینده همایت می کنی اگه فیلم سانسور شده و شما سانسور نشده اش را دیدی که اینقدر حمایت می کنی خب بسم الله سانسور نشده اش را بفرست تابناک تا همه ببینند
فکر نمی کنم تابناک مخالفتی داشته باشد اگر هم تابناک منتشر نکرد که بعید می دانم، خب در شبکه های اجتماعی منتشر کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این جناب هموطن میشه بگه چه نسبت سببی یا نسبی با این نماینده بی ادب و فرا فکن داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آقا یا خانم هموطن به فرض که نماینده مجلس 45 دقیقه معطل شده باشد و به ایشان توهین کرده باشند در هر صورت ایشان به عنوان مقام بالاتر و قدرتمندتر حق توهین به زیردستان و افراد جامعه و ضعیف تر از خودش را ندارد ضمن این که ایشان با عبارت «خاک بر سرش» به تمام مردمی که به او رای داده اند هم توهین میکند. و اشتباه بزرگترش این که ایشان بالافاصله با یک کلیپ ناشیانه موضوع را قومی و مذهبی میکند در حالی که در فیلم هیچ صحبتی از قومیت و مذهب نیست و کاملاً مشخص است که ایشان خیلی مغرورانه و طلبکارانه از کارمند گمرک میخواهد که درب پارکینگ را برایش باز کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Thailand
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
حتی اگر مقصر کارمند کمرک باشه ، این نماینده حق توهین نداره .
جناب نماینده ، دفاعی‌ات شماهم دیگه کهنه شده ! تا یه کافی میدن فوری می گن توهین شد به اقوام و مذهب و ...مردم شما ها رو‌شناختن ، این کلاه دیگه پشم نداره !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
واقعا واسه مردم ام متاسفم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این اقا هر جوری دلش خواسته به مردم توهین کرده و فحاشی کرده بعد برای مظلوم نمایی از قوم غیور بلوچ و برادران سنی مذهب مایه میذاره تا کار رو ببره به سمت قومیتی کردن و مذهبی کردن که بتونه کار خودش رو توجیه کنه . رفتار همراه با توهینش که اشتباه محض بود ولی فکر میکنم کار دومش که میخواسته کار و به قوم و مذهب بکشونه بدتر هست و اصلا قابل اغماض نیست و باید حتما با ایشون برخورد جدی بشه .
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شورای عالی امنیت ملی باید وارد قضیه بشوند واین فرد
خاطی رو به جهت تشویش اذهان عمومی تحت پیگرد قانونی قرار بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به اون نماینده خرده نگیرید
مشکل از رای دهندگانه
پاسخ ها
آریایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
احسنت
ناشناس
| United States |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
احسنت رای دهندگان لیستی تکراری.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مشکل از کسانی است که مردم را به این لیستها هدایت میکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
مازیار
|
United States
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بیشعوری و گستاخ بودن کارمند گمرک که بین و آشکار است. احتمالا یکی از وابستگان رانتی رئیس گمرک یا معاونین ایشان می باشد که با پشت گرمی به نماینده جواب میدهد. اما هتاکی و فحش دادن نماینده نیز قابل دفاع نیست. آنچه که مسلمه، ورود اون ارباب رجوع و توهین و جسارت فیزیکی به نماینده اصلا قابل توجیه نیست و باید بشدت با ایشون برخورد قضائی بشه مانند آنچه با اون راننده لندکروزی که مامور راهور را در شیراز به باد کتک گرفته بود. مشخصه که این مشاجره یه سابقه قبلی داشته که در این فیلم نیامده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
یه بار دیگه فیلم ببین جانم
شما احتمالا در تشخیص بین نماینده بی ادب و اون کارمند وظیفه شناس دچار مشکل شدی
فرزان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کارمند گمرک در کدوم حرف و یا رفتار از نظر شما بیشعور و گستاخ هستن ؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مشخص هست که داری مغرضانه نظر میدی و خیلی تابلویی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
احتمالا از بستگان نماینده مذکور هستی شما در غیر اینصورت اینقدر بی منطق صحبت نمی کردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
من از کارمند بی ادبی ندیدم
شما یه بار دیگه فیلم را ببین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مگه نماینده کیه که نشه جوابش را داد
ناشناس
| Thailand |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده مجلس اول توضیح‌ بدهند با رییس گمرک چکارداشتند ؟؟ ظاهرا سفارشی چیزی رانتی و... می خواستن
منصوری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ه نظر من مطلب ایشان کاملا درسته اون کارمند بسار بی ادبانه و مغرضانه بود ، ایشان میتونست خیلی مودبانه و آرام از جا بلند بشه و با نماینده صحبت کنه که کسی هم متوجه نشه . این که سعی میکرد تحریک کنه و بگه من از شما دستور نمیگیرم و .... و همزمان یک شخصی هم فیلم بگیره کاملا مشهوده که برنامه ریزی شده بوده .
البته برخورد نماینده محترم هم قابل دفاع نیست و از همه بدتر خود شیرینی اون کارمند بی ادب و بی تربیت که نماینده را از ساختمان بیرون میکنه که مصیبت بود ، اگر با این افراد برخورد نشه این باب میشه اونوقت ببینید با مردم عادی چکار میکنند.
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
متاسفم به قضاوت شما ظاهرا اگر قاضی بودید مظلومترها را محکوم وپای چوبه دار می فرستادیدازخداوند برای افرادی مثل شما آرزوی هدایت دارم
teddi
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بیشعور تو هستی که خودت زدی ب نفهمی
دلیل نداره یه کارمند به حرف یه نماینده عمل بکنه
اگه فیلم رو کامل دیده باشی میگه من ازشما دستور نمی گیرم و این قابل پذیرش می باشد
شعور تو هم قدر اون نماینده مجلس
فک کنم از فامیل های اون نماینده هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بنده خدا پشتش گرم بود دم در نشسته بود بابا تو دیگه کی هستی
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
احتمالا جنابعالی نسبتی با این نماینده بی کفایت دارید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
مردم انقدر شعور دارند این تحرکات رو از طرف کمپین حمایت از یک نماینده ی درک کنند.
انقدر خودتون رو فیلم نکنید
ناشناس
|
Hungary
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
یه قسمت از فیلم نماینده محترم میگه "خاک برسر مملکت". وقتی یک نماینده رسمی این صورت درباره مملکت صحبت میکنه از دشمن چه توقعی میشه داشت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده بی ادب بود و باید ادب شود ولی این قسمت "خاکش" را منهم باهاش موافق هستم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کسی که به قرآن قسم میخورد که به قانون اساسی و تمامیت ارزی مملکت وفادار باشد و بعد میگوید خاک بر سر این مردم یا این مملکت باید ... ولش کن بابا همه چیمون به همه چیمون میاد دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
معین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
خوب فیلم که هیچ تقطیعی نداره ضمن اینکه آقای نماینده که نمی تونه به کارمند سایر ادارات و سازمانها دستور بدهد آنهم با الفاض بسار رکیک کارمند مذکور مدام با کلمه برادر ایشون رو مورد خطاب محترمانه قرار می داد مسلما آقای نماینده در برخورد با نماینده مقصر هست اما در بحث ملاقات با رییس گمرک اگر از قبل تعیین وقت نموده نباید حدود45 دقیقه منتظر می ماند اما اگر تعیین وقت نداشته که معطل موندن ایشون دور از ذهن نبوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
تصور میکردم این نماینده را توبیخ کنند این حداقل انتظار بود. اما استیضاح وزیر بخاطر مدارا و ادب کارمند گمرک و رفتار نماینده از عجایبی است که نشان میدهد افرادی که خود را حاکم یا قیم جامعه میدانند در مجلس کم نیستند. من این فیلم را بارها دیدم. باید مامور گمرک را تشویق کنند و نماینده و سرکش را توبیخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آقای نماینده بجای اینکه بفکر مردم کشورش و حوزه نمایندگیش باشه ،لات بازی در میاره و شروع به فحاشی میکنند ،واقعا این نماینده را باید توبیخ کنند نه کارمند بیچاره گمرگ را.در ضمن با نظر نفر اول(زرشک) که اسم 40 نفر از نماینده حامی این آقا را اعلام کنند کاملا موافق هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده مجلس مقصره

عجب مجلسی داریم بخدا
نباید این نماینده ها را از دست بدیم ببینید جقدر دارن واسه مردم زحمت می کشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شاید نماینده مجلس حرفهای برای دفاع از خود داشته باشد ولی ولی ... ادب مرد به ز دولت اوست!!!!
ما هنوز امیدواریم که این اقایون به اوضاع اقتصادی مملکت سروسامان دهند ... زهی خیال باطل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
وزیر اقتصاد عذرخواهی کرد؟؟؟!!!!
مجلس و قانون و شورای نگهبان باید این آقا را از مجلس عزل کنند و کنار بگذارند.
حتی اگر کارمند به وی توهین های بی شرمانه کرده باشد، نماینده مردم(!) حق توهین ندارد. جواب توهین و فحش رو با توهین و فحش دادن قطعا کار اشتباهی است و قابل دفاع نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
وزیر اقتصادی که پسر وزیر کشور رو میذاره مشاور خودش معلومه از چه سنخیه


باید هم بابت گناه نکرده همکارش از دیگری عذرخواهی کنه
علی
| United States |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
وزیر اقتصاد باید به دلیل اینکه از حق دفاع نکرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بهترین کار این است که اگر توهینی شده، بروند و به قوه قضائیه شکایت کنند. این شلوغ بازی ها لازم نیست و نباید احساسی برخورد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بعد تو قوه هم به حرف مردم گوش می دند . انگار چند سالی هست ایران نبودی ها...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
Mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
سلام
حتی اگر ادعای تقطیع فیلم هم درست باشه نمی توانیم از رفتار نماینده دفاع کرد
تابناک یه نظر سنجی برگزار کنه تا موضوع رفتار نماینده و عذرخواهی وزیر به رای گذاشته بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
یاد نخست وزیر فلان کشور توسعه یافته افتادم که داشت با اعضای خانواده اسباب کشی می کرد
یا نخست وزیر بهمان کشور که وقتی قهوه از دستش افتاد خودش تمیزش کرد

یعنی اگر در اداره ای یک نماینده مجلس برای دیدن مدیرکل مشابه عامه مردم در انتظار بمونه حق داره که عصبانی بشه و توهین کنه؟ یا این نشانه ای از سلامت آن اداره کل نیست که نماینده مجلس رو هم مثل عامه مردم برای ملاقات در نوبت قرار داده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
اصغر
|
United States
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این نماینده اگه حق هم باشه باید خجالت بکشه نمایندگان استیضاع کننده هم باید خجالت بکشند وای بحال مردم بااین نماینده ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
فرزان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اینجا همه چیز برعکس هست نماینده مردم به کارمند دولت هین انجام وظیفه توهین کرده """ماده 608 در خصوص توهین عادی است که مجازات آن جزای نقدی یا شلاق است ولی ماده 609، ماده حمایتی از کارمندان دولت است، به طوری که هر کس به کارمندان دولتی توهین کند علاوه بر جزای نقدی و شلاق به مجازات حبس نیز محکوم می‌شود.""ولی بازهم صدای نماینده بلند تر !!! چرا ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
لااقل خود نماینده تحقیر ناشی از نفرت را حس کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
سلام
به نظرم مشکل اون خانومه بود!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
راست می گی!
کار کار خودشه!
!اصلا چه معنی داره زن اونجا باشه اصلا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
خخخخخخخخخخخخخخ! ایول
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دم تو گرم
واقعا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ادبیات نماینده مجلس جالب نبود
پاسخ ها
حامدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
خخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
واقعا" متاسفم برای وزیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به وزیر چه ربطی دارد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده چه حقی داره توهین کنه ؟ چه حقی داره دستور بده ؟ مقصر صد در صد نماینده و نماینده باید اخراج بشه از مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
واقعا جای تاسف داره که مجلس ما بجای برخورد با نماینده بی ادب میاد فرافکنی میکنه و خواسار استیضاح وزیر و رییس گمرک و کارمند وظیفه شناس میشه. متاسفانه این نگاه از بالا به پایین و تافته جدا بافته بودن مسئولین از مردم دست از سر مملکت ما برنمی داره. نظام ارباب رعیتی هنوز هم در بسیاری از جاها دیده میشه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به نظر من برخورد کارمند گمرک خیلی محترمانه تر و از موضع قانون بود نسبت به رفتار نماینده مجلس


کارمند میگه من که نباید از شما دستور بگیرم. که پاسخ طبق قانون مشخصه (نه!)

نماینده میگه: تو ........ میخوری از من دستور نگیری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این بجز زورگویی چیز دیگه ای هم مگه هست؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماينده فحاشي نمود، ايشون كلا هرجا مي رود اينگونه برخورد مي كند.... باب شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نمایندگان لیستی خود کرده را تدبیر نیست لیست امید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
؟؟
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده ها عصاره ملت هستند ؟ اما چه عصاره ای ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
قشنگ گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
مجتبی
|
Germany
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده نبودکه یارو فکر میکرد ارباب ملت شده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
محض اطلاع دوستان گمرک سراوان مدیر نداره وبا سربرست اداره میشه بهتون قول میدم بدون هماهنگی قبلی رفته گزینه خودش رو قالب کنه وجون نتونسته رییس کل گمرک رو ببینه جوش آورده ! تابناک بررسی کن واگه درست بود خبرش رو بزن .
پاسخ ها
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
منم با شما موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
افرین به نکته خوبی اشاره کردی
فرشيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
گمرگ برای دفاع همکارش از فیلم ساخته یا فیلم تغییر داده یا بخشی اصلی آنر منشتر نکرده پس ملت فیلم کرده باید کارمند تنیه مدیرکل گمر گ ایران وحراست عزل شوند توهین ملت یعنی حدف بخشی از واقعیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
از کمپین نماینده آمدی تابلوه
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اگر ثابت بشه کار نماینده شخصی و برای کار چاق کنی و حروج غیر قانونی کالا از گمرک بوده چی؟ نماینده اگر کار و وقت برای کار ملت داشت کسی جرات نمیکرد راهش نده.
فرشيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
با اينكه تابلوهه كه تو هم فاميلي با نمايندهه
ولي حتي اگه بفرض محال حرفت درست باشه ،ادبيات نماينده در خصوص كشور و مردم انقدر سخيف بود كه بايد دم در گمرك اعدامش كنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کارمندهای ادارات مخصوصا در تهران بسیار بینزاکت و بی ادب هستند. ایشون نماینده مجلسه حداقل میتونستند اتاقی بهش بدند تا بشینه. اون کارمند باید به شدت برخورد بشه تا درسی بشه برای اقایون کارمند که با ارباب رجوع درست رفتار کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
حالت خوبه؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اتاق بدن که بشینه ؟؟؟
مگه در ادارات اتاق اختصاصی برای استراحت ارباب رجوع وجود داره؟؟؟
معمولا یک اتاق انتظار برای همه هست
حتما نماینده بدون وقت قبلی آمده بوده و می خواسته با اصرار و سماجت کارش راه بیوفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
تو که میگی خوب بگو باید براش قالی قرمز هم پهن میکردن فکر کردی تافته جدا بافته هست
فرشيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
تو اين فيلم كه نشون ميده كارمند تا قبل از توهين نماينده بهش ب ياحترامي نكرده...حتي بعدش هم فقط گفت اين نماينده مجلسه...
كه كاش نبود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
حالا اگر فبلم تقطیع نشده باشد چی میشه . ایشون خودشون استعفا میدهند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
1. بر اساس فیلم دیده شده، نماینده به مردم و مملکت توهین میکنه و سیستم نظارتی باید وارد بشه و بررسی و برخورد قاطع با نماینده بکنه!
2. وزیر محترم باید دلیل عذرخواهی را صراحتا عنوان کند و اگر دلیل ایشان مبتنی بر این فیلمی هست که ما دیدیم، ایشان هم باید از مردم عذر خواهی کند
3. تمام نمایندگان هم رای با نماینده خاطی معرفی شوند تا مردم ایشان را بشناسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
تابناک یک لطفی بکن و از تمام نظرات پرینت بگیر و برای نمایندگان مخصوصآ ان چهل نفر بفرست تا حداقل نظر ملت را در مورد خودشان و رفتار و گفتارشان بدانند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اصلا به فرض مثال کارمند بی ادبی کرده و رفتارش بسیار بسیار بسیار زننده بوده و درخور نماینده مجلس نبوده، آیا کسی که نماینده مردم هستند باز تاکید میکنم نماینده* مردم هستند باید مانند مردم کوچه بازاری یا عادی ناسزا بدهد؟ افرادی که به ایشان رای داده اند به نظرم نتیجه کار اشتباه خود را دیدند. با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بابا تابناک منتشر کن نظرات ما را هم


15 تا پیام می فرستم فاقد توهین و تهمت

دریغ از انتشار یکیش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ااقایون کلاتون را یک کم بالاتر بگذارید مردم تو فقر وفلاکت وگرونی دارن شکنجه میشن هیچ خبری نیست اونوقت برا یه اتفاق جزیی چه ها که نمیکنن نماینده مجلسه پسر پیغمبر که نبوده چهار تا شاهد را احضار کنید مقصر هذکی بود برخورد شدید کنید بدون رافت اسلامی به جای ان به داد مردم برسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
وقتی مساله به این واضحی را می توان در روز روشن معکوس جلوه داد، لازم است که اول درس تشخیص صحیح از غلط به بزرگان داده شود.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
سلام
من مدیر فروش یک شرکت کوچک قطعه سازی هستم
دیروز قرار جلسه داشتم معاونت مهندسی پارس خودرو
از دمه درب ورودی با احترام برخورد کردند و وقتی نفر دعوت کننده به جلسه دیر قراربود بیاد ، خیلی عذر خواهی کردند و من رو بردند اتاق ایشان و باز هم پذیرایی و عذر خواهی
حالا یک تماینده مجلس با وقت و قرار قبلی رفته نه تنها معطلش کردند که راه نمی دن بره تو و یک نفر هم از طرف اون اقای مدیر نیامده استقبال و عذرخواهی!!!!!!
با نماینده مردم که این کارو میکنن با مردم عادی چیکار میکنن خدا میدونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
متاسفانه درکشور اعضای نهاد های حکومتی ازاقشاری هستن که بعداز دریافت مسئولیت، دچار برداشت های غلط از مزایای قانونی مثل مصونیت سیاسی واجتماعی می شوند. که بایستی روی اینگونه افراد کارهای فرهنگی خاص خودش صورت بگیره. عمدتاً وقتی به ادارات وسازمان های دولتی و اجتماعی می شوند ، توقع دارن خارج از نوبت وخارج ازابطه به امور آنها رسیدگی شود. درصورتی که غافل ازاینکه آنها بایستی الگوی مناسبی برای مردم وجامعه باشند. خداوند به داد این ملت وکشور برسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده مجلس مقصر بوده.
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
کارنماینده واقعا بد بوده وبلید از مجلس اخراج بشه اینا همون عصاره نظارت استصوابی شورای محترم نگهبان هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
رفتار نماینده افتضاح و واکنش مجلس افتضاح تر بود!
منکر، معروف و معروف، منکر شده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
از نظر بنده باید با اون نماینده به شدت برخورد بشه و از مجلس عزل بشه که همچین آدمهایی فقط مایه شرمساری ایران و ایرانی هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اخراج نماینده از مجلس و دانشگاه
تکریم سازمانی و مردی کارمند گمرک
تکریم مردمی آقای کاپشن سیاه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
متاسفانه رفتارها و برخورد های جهت دار و نگاه بالا به پایین توی همه نماینده ها هست! سه روز پیش توی فرودگاه اهواز ، اطرافیان نماینده ی یکی از شهرهای شرق خوزستان در مجلس ، بی توجه به صف طویل تشکیل شده جهت کارت پرواز، با نشون دادن کارت مخصوصی ، خارج از نوبت ، کارت رو گرفت و رفت! خود نماینده هم وسط فرودگاه ، جهت رفع مشکل یه بنده خدا ، با مسئولی تماس گرفته بود و با صدااااااااااای بلند حرف میزد که مشکل این بنده خدا رو حل کنید!

قطعا مقصر خود ما مردمیم که عموما بدون نگاه منطقی و صرفا به پشتوانه ی مسائل قومی و عوامانه رای می دهیم.
آرمان
|
Germany
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
واقعاً برای اون نماینده مجلس متاسفم رفتارش خیلی زشت وزشت وزشت بودسطح فرهنگی این آدم خیلی پایینه خیلی
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
رفتار نماینده دور از شان نمایندگی بود. بدترین موضوع عذر خواهی وزیر از ایشان هست.
الان هم توضیحات پیش پا افتاده دادند و در نهایت پای شیعه و سنی و قومیت رو وسط کشیدند.
در انتها هم قابل پیش بینی هست که کارمند داخل فیلم برای خوش آمد نماینده نامحترم اخراج یا تعلیق میشود.
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
عصبانیت و اهانت نماینده به کارمند گمرک احتمالا بی دلیل نبوده، حتما زمینه ای داشته و قبل از آن چیزی که ما در فیلم دیدیم بین نماینده و کارمند حرف هایی رد و بدل شده، بله به نظر میاد این فیلم تقطیع شده. اما حق با کیست؟ لزوما یک نفر محق نیست، و ممکن است دو طرف مقصر باشند. بهرحال با عذرخواهی وزیر اقتصاد و رئیس گمرک باید مساله ختم شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نظر شما درباره مجموع این اتفاقات چیست؟
- پاسخ : افول ترسناک فرهنگ در ایران . بی کفایتی مقامات این حکومت . کم کاری حکومت در تربیت اجتماعی مردم . مقصر اصلی حکومت هست : اولا وقتی به یه سری شان قدوسی و معصومیت داده میشه سایرین هم که به مقامی میرسن دیگه خدا رو بنده نیستن !! دوما: اینه نتیجه رد صلاحیت های شورای نگهبان که چنین افرادی رو در مجلس می نشونه !!!

به نظر شما رفتار کدامی‌یک از افراد حاضر در فیلم توهین آمیز بود؟
ـ پاسخ : مشخصا نماینده شروع به فحاشی کرد . کارمند در حال رفع و رجوع کار یک ارباب رجوع دیگه بود و نماینده بهش گیر داد .

به نظر شما فیلم تقطیع شده بود؟نظر شما دربارهع واکنش وزیر اقتصاد در این بار چیست؟
ـ خیر . قسمت فحاشی فیلم کامل هست . شما ببینید نماینده داره با تلفنش کار میکنه و اول کار خونسرده ، یهو قاطی میکنه وقتی کارمند میگه من از تو دستور نمی گیرم شروع به فحاشی میکنه .
وزیر اقتصاد اشتباه کرد یا ترسید !!! نباید عذرخواهی میکرد بلکه باید نماینده رو وادار به عذرخواهی میکرد ...

به نظر شما استیضاح وزیر اقتصاد به دلیل توسط مجلس تا چه حد منطقی است؟
ـ پاسخ : نه تنها منطقی نیست !!!! اینهم نمونه ای از برخورد همیشگی مقامات حکومت با خطاها !!! همیشه فرار به جلو و سفسطه کاری !!! واقعا استیضاح یک وزیر مملکت بخاطر فحاشی نماینده پارلمان !!!! این مطلب رو به هر کشوری بگیم آماده ست که به همه مردم ایران پناهندگی بده !!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
وحشتناک تر از همه همین افول و سقوط فرهنگ در ایران است. من از این نسل جدید که هیچ احترامی به بزرگتر را نمی فهمد می ترسم. این نظرم ربطی به دعوای گمرک و نماینده ندارد. در کل فرهنگ ایران زمین دچار مشکلات جدی شده از کوچه و خیابان هویداست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
حرف شما کاملا درسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اگر رئیس گمرگ برکنار بشه تمام کارمندان کمرگ هم استعفا بدن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مقصر کاملا نماینده بود و نه تنها نماینده بلکه اون40نفر نماینده ی دیگه باید از مجلس بیرون انداخته شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این یک دعوا بین دو شخص میباشد ربطی به نماینده بودن ندارد ونباید از این موضوع سو استفاده شود ونیازی به عذرخواهی وزیر نداشت از مقام ها استفاده نادرست میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
قابل توجه شواری محترم نگهبان؛ آقای نماینده مجلس با ادب می گوید" خاک بر سر این مملکت"!! این آقا بعد چطور با این فکر می خواهد از منافع این مملکت پاسداری کند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مدال شجاعت رو از عراقچی بگیرید و به ان شهروند و کارمند بدهید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چرا وزیر عذر خواهی کرده؟اینه فشار مافیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
وزارت رو دوست داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آفرین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
یه قسمت از فیلم نماینده محترم میگه "خاک برسر مملکت". وقتی یک نماینده رسمی این صورت درباره مملکت صحبت میکنه از دشمن چه توقعی میشه داشت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مطمئن باشید با وجود چنین دست اندرکارانی این کشور اصلا به دشمن نیازی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
فحش فحش است چه در فیلم تقطیع شده باشد چه در فیلم کامل
نمایندگان و مسئولین باید یک دوره کلاس کنترل خشم و کنترل نفس اماره بگذرانند که سوتی ندهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده مقصر نیست.سیستم اداری پر شده از نگاه قومی وقبیله ای وکترمندی که پشت میز می نشینه خودش را صاحب اختیار ارباب رجوع می دونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
موضوع اینجا این نیست دوست عزیز
موضوع کلمات موهنی است که از دهان نامبارکی در یک محل عمومی ادا شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این نماینده را باید از مجلس بندازن بیرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری

جای بسیار تاسف دارد برای کسی که نماینده مردم یه شهر هست
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
متاسفانه مسیولین کشور که روزی جز این مردم بودن تا به جایی میرسن با بقیه طوری رفتار می کنن که انگار بقیه برده انها هستند. فقط خود را بزرگ می دانند وبقیه را حقیر حتی لبخندهایشان نیز با منت هست انگار فقط انها وارث انقلابند . بابا شما هم مثل بقیه انسانید که دو پا و دو دست دارد مثل بقیه تنفس میکنید مثل هر انسان دیگری غذا می خورید شما هم فانی هستید. یعنی چی که به کسی حتی اجازه حرف زدن نمی دهید ؟ چرا شما کاسه داغ تر از اش این نظامید ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
حاصل ده سال مدیریت آقای لاریجانی بر مجلس تبدیل نهاد قانونگذاری به مجلس خودخواهان شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
هزار مثبت
ali
|
France
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
من فکر میکردم نماینده بخاطر حرفاش و توهین به ایران که میگه اره خاک بر سر این کشور توبیخ بشه. والا دنیا برعکس شده. یه فرد عاادی ممکنه هر چیزی از دهنش دربیاد. یه نماینده حق نداره بگه وظیفته به حرف من گوش کنی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده ای که سال قبل توی فرودگاه مهرآباد پلیس را کتک زد حالش چطوره؟ کسی بهش چیزی گفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آفرین. راست میگی یادم رفته بود... نمایندگی در این مملکت یعنی برگه استیضاح امضا بزن بعد ناگهان تحت عوامل ناشناخته امضاتو پس بگیر یهویی! بالاخره نماینده شدن خرج داره ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اون نماینده ای که گوش یک نفر رو توی خیابون بریده بود چی؟ اون حالش خوبه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
زیباترین فیلم مستندی که امسال دیدم ... دم دو شهروند گرم ... مسئولین فکر میکنند از دماغ فیل افتادند.
40 نماینده .... و یک وزیر... داریم ... فعلا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده ها می ترسند که از این به بعد با همشون این رفتار بشود. به همین دلیل می خواهند برخورد قاطع و محکم داشته باشند و الا خودشان بهتر میدانند که حق با چه کسی است.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
از قدیم گفتن از ماست که بر ماست. تا وقتی مسولین مملکت ما اینا هستن حقمونه همه دنیا با ما بد باشند و وضعت اقتصادیون این باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
علت معذرت خواهی وزیر چه بوده?? مگر تخطی از کارمند سر زده??? چه دورانی شده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
رفتار ان کارمند شروع کننده خشن بودن ماجرا بوده بلاخره من اگر به مسعولی اهانت کنم سلسله وار انگار قصدی داشته ام اگر ان کارمند نباشد خوب قضیه فرق میکند نماینده ای که قصد میکند برود مجلس هدف خدمت است وان کارمند هم به این صورت ودر کل شروع کننده ماجرا مشخص است ومن کارمند را مقصر یک و نماینده مقصر دو میدانم ارباب رجوع هم که خوب از هر دو ناراحت بوده در کل مانند بزرگان گذشت داشته باشند .
پاسخ ها
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اصلا خودت فهمیدی چی نوشتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شما چه آدم خوبی هستید. دستور میدهیم در مجلس قانونی تصویب کنن تا مامورها را در دروازه های شهر بیشتر کنن تا معطل نشوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اولا که مشخص نیس ادعای این نماینده در تقطیع فیلم صحیح باشد ثانیا الان چیزی که در فیلم هس بسیاز زشت و زننده هست و حتما باید پیگیری شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این نماینده نعوض بالله خودش رو چی فرض کرده؟طوری با ملت حرف میزنه که انگار ملت بایس نوکرش باشنِِِِِِ.واقعا کهِ...مملکتی که رییس جمهور این باشه و نماینده ش این باشه ملت تو این وادی جایی ندارهِِِ...بهتر فقط سکوت و حسرت باشه بهتره......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
واقعا آدم می مونه چی باید بگه.حیف حیف .چی بودیم چی شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
خوشخیال نباش دوست من... ما هرگز چیزی نبودیم که چیزی بشیم... از اولش همین بودیم فقط گاهی رنگ و لعابمان عوض شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دیگه اون هلو رو لولو برد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اگر نماینده مجلس شکایتی دارند باید به مراجع ذیصلاح و قانون بابت فحاشی و یا توهین مراجعه کنند. کشاندن موضوع به مجلس ، وزیر و رئیس گمرگ نشان می دهد که اغلب مسئولان ما از اعتبار قانونی و حقوقی خود برای رفع مشکلات و دغدغه های شخصی استفاده می نمایند. عذر خواهی وزیر هم بی مورد بوده اگر کسی قرار است عذر خواهی کند یا کارمند مورد نظر است یا شخص نماینده.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
عشقم همین کلپی رو که از خودت منتشر کردی داری از رو میخونی ... کلا 90% نماینده های مجلس ما حتی 1 دقیقه هم در مجلس حرف نزدن
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
از ماست بر ماست
خوشا به غیرت اون کارمند و اون شهروند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
با این مجلس ادعای مملکت امام زمان داریم ومیخواهیم پرچمدار نهضت مهدی باشیم
چه چیزی برای صادر کردن انقلاب به دنیا میخواهیم بگوییم
کی اصلاحات واقعی به دور از ریا ودروغ وتقلب راخواهیم دید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اتفاقا این همون اصلاحات واقعیه که بهش رای دادی.
دولت اصلاحاتی، نماینده لیست امید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بایدفاتحه ی چنین مملکتی را خواند که وزیرش برای بودن در پست خود به جای تشویق کارمند وظیفه شناس او را تنبیه می کند و در عوض از نماینده که مردم را نفهم می داند طرفداری می کند.
متءسفم برای نمایندگانی که امضای استیضاح وزیر اقتصاد را امضا کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
یعنی می خوای نیستیم الان ؟
بیایم استیضاحت کنیم ؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چه بدبختی شده ایم ما مردم ایران....این از نماینده مجلس ...این از قوه قضاییه و اونم از دولت.
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
رفتار نماینده اشتباه بوده این چه حرفی یود یک نماینده مجلس زد .... گ...
واقعا از سر قدرت حرف زدن با مردم چی معنی می تونه داشته باشه......
مردمی حدود 80 درصد مردم ایران ، این همه تحت فشار بودن و هستند مجلس زمان زیادی بی تفاوت بود اما حالا یک نماینده می خواهد با فشار و ناسزا کارش را انجام دهد و انجام نشده حالا جای متهم و شاکی عوض شده...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
من فقط اینو میگم نماینده مجلس نماینده مردم هست یا نیست .مردم این آقا رو فرستاندن مجلس حالا مردم باید عذرخواهی کنن.بعدش هم چه ربطی به وزیر داره مگر هرکسی کاری کرد باید وزیر استیضاح بشه.سوما نماینده رو کی استیضاح میکنه
سوشیانت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اشتباه بزرگتر نماینده اینه که برای تبرئه خودش بحث قومی و مذهبی رو پیش کشیده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این قسمت حرفش که بحث قومی و مذهبی رو پیش کشیده بوی تهدید هم میده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بهترین مستند کوتاه سال ... دو شهروند باشرف در مقابل کوه پوشالی ... زنده باد ایران و ایرانی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آخ جون
دكتر خوش نگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بسيار ساده است: كارمند محترم را تشويق و نماينده را توبيخ كنند. جوسازي و شلوغ بازي هاي بعد از حادثه، امري مرسوم و مسبوق به سابقه است. پيشنهاد مي كنم وزير محترم، حضورا به محل كار كارمند برود و از او تقدير كند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به جای تشویق فرد، تنبیه! مگر نه اینکه نماینده مجلس با صرف شام و ناهار و پول دادن از دل همین مردم رفته به مجلس! از آسمان که نیافتاده! نماینده مجلس در مجلس نماینده و در خیابان یک شهروند معمولی است. کی از جهان سوم بودن رها خواهیم شد!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ایشان نماینده مردم که نیست
ایشان نماینده کسانی است که صالحان را رد صلاحیت کردند و امثال ایشان را که کم نیستند ، تایید صلاحیت کردند که جز این انتظاری از اینان نمیرود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
رفتار نماینده سراوان واقعا بی ادبانه و بیانگر احساس فراقانونی و نگاه بالا پایین این افراد به آحاد جامعه است شما در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی نمی بینید که تازه نماینده ها مدعی بشوند لطفا اسامی این 40 نماینده را نیز منتشر سازید واقعا شرم آور بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بدبخت اون مملکتی که این آقا و بقیه اون امضا کنندگان نمایندشون هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این نماینده باید از مردم عذر خواهی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شورای نگهبان با این تایید صلاحیت های نابجاش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به فرموده امام مجلس باید عصاره فضایل ملت باشد . حالا شما قضاوت کنید این رفتار فضیلت است یا.......؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
France
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اولا آقای وزیر خیلی کار اشتباهی کرد که عذرخواهی کرد
دوما واقعا واسه عدل و انصاف مسئولین نظام باید تاسف خورد که اجازه میدن همچین نماینده ای بعد از توهین به ملت ایران و مملکت بیاد اراجیف بگه که بهم توهین شده و...با کمال پررویی ۴۰ نماینده دیگه مثل خودش رو با خودش همراه کنه
هومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
هم رفتار نماینده شایسته نبود و هم برخورد عامل گمرک که با زور نماینده رو به بیرون هل میداد. و بقیه رو تهییج میکرد.

متاسفانه در گزینش نماینده همه راه خطا رو میروند و نخبگان و افراد شایسته ای که در همه شهر ها وجود دارند باید بخاطر نبود پول و یا رد صلاحیت خانه نشین بشوند و عده ای با پول و جناح بازی و طایفه گرایی وارد شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اونی که نماینده رو بیرون انداخت عامل گمرک نبود و ارباب رجوع و از مردم عادی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اگه بیرونش نمیبرد که کار به کتککاری میکشید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
با سلام. قبل از شروع مشاجره، نوع حضور نماینده مجلس و برخورد کارمند با ایشان اصولا فاقد هر گونه احترام متعارف می باشد. بنابراین پاسخ کارمند به درخواست نماینده برای باز کردن در کاملا از روی بی اعتنایی محض و در واقع بی احترامی به ایشان است . ایکاش نماینده کلمات رکیک و زشت را بکار نمی برد که در آنصورت کارمند کاملا مستحق برخورد انضباطی بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بهترین کار این است که مردم شریف و غیور سراوان فردا را عزای عمومی اعلام کنند و در خیابان تطاهرات کنند و رای خودشان را از این فرد کم ظرفیت پس بگیرند. این بزرگترین درس برای بقیه خواهد بود.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ما که دیدیم نماینده توهین کرد نه کارمند! کسی که باید عذرخواهی کند نماینده و حتی رئیس مجلس است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اینجور نماینده های محترم قبل از رای آوردن، یکسره میگن که مردم ولی نعمت ما هستند و ما خادم مردم، ولی وقتی داخل مجلس شدند ادبیاتشون گویا عوض میشه، مثل این یک نمونه فیلمی که اتفاقاً پخش شده میبینیم، امیدوارم ایشان بیشتر به فکر شهر سراوان که نماینده مردم شریف اونجا هستند باشند و حداقل گازرسانی به مردم محروم این شهر را هم پیگیری کنند.
حامدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده مجلسی که دو کلمه نمی تواند از خودش بدون روخوانی از دست نوشته اش دفاع کند وای به حال اون مملکت و مردمانش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماينده اي كه بدين گونه با مردم برخورد مي كند بايد مردم سراوان رايشون پس بگيرند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اصلا نماینده تو گمرک چیکار میکرده تو ساعتی که باید مجلس باشه؟ هرچند چون حقوق اقایون کمه و مثل ما زیر خط فقر هستن اومدن یکم واردات کنن بلکه خرج خونه دربیاد
علی محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
سلام اون نماینده مجلسی که طومار امضاکردن درحمایت از نماینده فحاش دراین فحاشی واهانت به مردم شریکن لطفا اسمشونو اعلام کنید بدونیم آینده به چه کسی باید رای بدیم
چرااینقدر مماشات بااین کارا مردم دارن خورد میشن فشار اقتصادی کمه حالا روحی رو هم اضافه کردیدخبر دارید یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داود محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
تاسف آورترین جای کلیپ اونجاست که طرف میگه خاک بر سر مملکتی که تو نماینده مجلسش هستی و نماینده هم با پررویی میگه بله خاک بر سرشون. یعنی این دیگه توهین به همه مردم هست و متاسفانه هیچ کس به این قسمت توجه نمی کنه.
ناشناس
|
France
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بنظرم همون بهتر که وزیر رو استیضاح و برکنارش کنن،چون وزیری که نتونه از حق و انصاف حمایت کنه بهتره برکنار بشه.با چه منطقی عذر خواهی کرده؟آدم اینقدر ترسو و منفعت طلب؟
آقای رئیس مجلس و هیئت رئیسه مجلس هم کلاهشون رو بذارن بالاتر.
بهترین کلیپی بود که این چند ساله دیدم.
خدای جای حق نشسته و خودش مراقب اون هموطن عزیز و اون کارمند محترم هست.
صبوری
|
United States
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
از ماست که بر ماست.
حسین از گرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
من بعنوان یک خانواده شهید از خرد شدن مردم به لحاظ کج فهمی و بی خردی خیلی از این نمایندگان گله دارم .من بعنوان برادر شهید از این نمایندگان که آبروی مردم و نظام را برده اند گله دارم . وای بر ما وای بر ما . چه شدیم . اگر واقعا یک نماینده این قدرت را دارد پس چرا تا حالا برای این مردم کاری نکردند. پس قدرت دارند و زور دارند ولی بیخیال مردم و نظام هستند.
پاسخ ها
یاور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دقیقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
رییس کل جدید گمرک ج.ا.ا یکی از بهترین و کارآمدترین و البته اخلاق مدارترین روسای گمرک در سالیان اخیر می باشد .ایشان یک ماهی است که توسط وزیر محترم اقتصاد و دارایی به ریاست کلی گمرک منصوب شده اند .ایشان از بدنه گمرک میباشد واز نظر سلامت و پاکدستی کم نظیر هستند.رییس کل جدید گمرک برنامه های مفصلی جهت سالم سازی گمرک و جلوگیری از تخلفات و همچنین جابجایی مدیران ضعیف و انتصاب مدیران توانمند و سالم را در دستور کار قرار داده اند .قطعآ وجود ایشان خوشایند تعدادی از همکاران ایشان و سایر افراد که دنبال استفاده از رانت گمرک هستند نمی باشد و به نظر میرسد یک همکاری میان عواملی از گمرک با تعدادی از نمایندگان جهت فشار به ریاست کل گمرک و به تعویق انداختن برنامه های ایشان در جریان باشد. سخن امروز نماینده مجلس مبنی بر عزل رییس کل گمرک حکایت از این همکاری دارد.
پاسخ ها
علیجانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دقیقا درسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مقصرنانماینده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چرا نماینده به مردمی که به ایشان رای دادند برود مجلس توهین کرد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اگر وزير اقتصاد از اين نماينده معذرت خواهي كرده بايد از هيئت دولت اخراج بشه ، چون شهامت حمايت از زير مجموعه خود را دارا نيست و به اقاي لاريجاني هم توصيه ميكنم اين نماينده را از طريق قانوني پيگرد بكنند
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این نماینده مجلس باید رسما از مردم بابت رفتار بی ادبانه اش عذر خواهی کنه . ای کاش این شخص به اندازه ای میفهمید که نباید در حضور یه خانم این الفاظ رو به زبون بیاره . بدتر از اون بیانیه ای هست که مشخصه براش نوشته شده و داره از روش میخونه . کسانی که ایشون رو انتخاب کردن واقعا باید از خودشون خجالت بکشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این نماینده باید بابت توهین عذر خواهی کند .
محمد ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این ی تصفیه حساب شخصی یا جناحی بود بین ریس گمرک و نماینده مجلس ک متاسفانه ب دست کارمندان بدبخت اجرا شده و نماینده مجلس هم نتونسته خودشو کنترل کنه بتید ریشه ای برسی بشه و نماینده از کارمندان و افکار عمومی عذر خاهی بکند
راد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کاملن مشخصه که نماینده مقصره و فیلم تقطیع نشده باید نماینده عذرخواهی کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
یکی پرچم سفید رو هوا کنه ...خخخ
درود بر دو شهروند باغیرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شهروند با غیرت نبودن دوست عزیز گمرک تشریف ببرید متوجه میشین این افراد کارچاق کنهای گمرک هستند که در اون محل میشینن شما که مراجعه میکنی راه نمیدن میان جلو میگن بگو من کارت رو انجام بدم فلان قدر میشه
حیدری مهذب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این نماینده باید توبیخ و از مجلس اخراج شود نه این که طبق نظر بعضی ها وزیر استیضاح شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
متاسفم برای خودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کدوم طرفی؟ متاسفی که چنین نماینده ای داریم؟ یا متاسفی که چنین کارمندی داریم؟ یا متاسفی که چنین مردمی داریم؟ یا متاسفی که ایرانی هستی؟ یا متاسفی که ایرانی نیست؟ بالاخره اهل کجایی کدوم طرفی هستی که متاسفی عزیزم؟
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بنظر میرسدیکی از ضرورت های فعلی مجلس شورای اسلامی تدوین " برنامه ای کاربردی برای آموزش رفتار در خور نمایندگی مردم شریف ایران " باشد. آموزش های اولیه ای از قبیل: آداب تشریفات، هنر سخن وری، تفکر تحلیلی و انتقادی، مدیریت خشم و آندسته از مهارت هایی که در تسهیل کارکردهای نمایندگی مجلس ضروری است.
رفتار سخیف و خارج از عرف، تحقیرآمیز و خودپسندانه این نماینده مورد نکوهش عموم مردم است. از سوی دیگر، عذرخواهی غیرحرفه ای وزیر محترم اقتصاد قبل از بررسی دقیق موضوع و با هدف فرار از ریسک استیضاح توسط عده ای مطالبه گر صنفی یا بعبارت عامیانه " کاسب " جای تامل و تاسف دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
معمولاض وزیر تو ایران عذرخواهی نمیکنه مگه اینکه بخوان وزیر رو بردارن.....پس اتفاق مهمی افتاده و کارمند گمرک خبط اساسی کرده............
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
خبطش این بوده که به یه مثلا نماینده باج نداده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
عجب!!! من شرم کردم به جای نماینده. رفتار کارمند گمرک کاملا عادی و حتی مودبانه بود. کارمند گمرک با لحن مودبانه میگه (عزیز من. برادر من).
هییییچ تقطیع و برش و مونتاژی در کار نیست.
وزیر اقتصاد نباید عذرخواهی کند. باید این کارمندان شجاع تشویق شوند و جایزه بگیرند نه اینکه توبیخ شوند.
این طرز صحبت از یک نماینده مجلس بسیار بسیار بسیار تاسف بار و شرم آوره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کارمند گمرک چون در حال فیلمبرداری بود عامدانه مودب بود
ناشناس
| - |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ببین قبلش چکار کرده که مجبور شدن ازش فیلم بگیرن تاسند داشته باشن
مسلما این توهین فقط چند ثانیه ار بی ادبی این نماینده بوده
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به مجازات توهین مقرر در قانون مجازات اسلامی محکوم شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بهترین نماینده مجلس
حق ما بیش از این نیست
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
تا زمانی که مردم سالاری در جامعه حاکم نباشه و همه در برابر قانون اساسی برابر نباشیم 100 سال دیگه همه به جایی نخواهیم رسید
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
تا زمانی که مردم سالاری در جامعه حاکم نباشه و همه در برابر قانون اساسی برابر نباشیم 100 سال دیگه همه به جایی نخواهیم رسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
والله من هرچی کلیپ دیدم، کاملا معلوم ادیت شده است. اتفاقا هرچند دلخوشی از نمایندگان بی خود در مجلس نداریم. اما عدم مقاومت نماینده در برابر کارکنان گمرگ و اخراج بی ادبانه و کاملا دور از شان با وی قابل قبول نیست.
اون بنده خدا چون سنی بوده و لباس بلوچی پوشیده، کارمندان و کارکنان هرچی از دهنشون اومده بهش گفتن والله من که دلم براش سوخت چهرش معلومه که زیر فشار عصبی اون طور بد دهنی کرده.
انصافا اگر یک نماینده شیعه خودمان بود یا یه نماینده ترک می تونستن باهاش اینطوری برخورد کنن؟؟؟
به نظرم حداقل کار برخورد اداری با اون کارکنان ادراه گمرک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
تو نماینده ی نماینده نیستی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آخه چرا هر موضوعی رو ربط میدن به مذهب و قوم و قبیله؟ نمایده مجلس متاسفانه فحاشی کرد، این که تو فیلم مشخصه. و هم چنین با گفتن خاک تو سر این ممکلت به همه ایرانی ها و به کل مملکت توهین کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
خواهشا موضوعات رو قمي مذهبي نكنيد يك نمايند مجلس در ابتدا بايد اخلاق و رفتار انساني داشته باشه همين وگرنه همه ايراني هستيم پس لطفا موضوع به بيراهه سوق داده نشه.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چه ربطی داره؟ قصه میبافی برای اون قسمت هایی که به خیالت حذف شده؟
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
سلام ، لطفا قضیه را مذهبی نکنید ،کارمند گمرک خودش از اهل سنت .هست
ناشناس
| - |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
خیلی پرتی ناشناس اول
شهریار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دوست گرامی گویا شما از قوانین اجتماعی در سطوح مختلف آگاهی
ندارید چراکه واکنش ها بیشتر از کنش ها نشانگر شخصیت است و هرچه سطوح مسئولیتی گسترده تر میشود جنس واکنش ها معیار
مهمتری جهت قضاوت قرار میگیرند نه کنش ها
و برعکس هر چه به طوح پایین تر اجتماع میرویم کنش ها بیشتر مورد قضاوت قرار میگیرند
در خصوص این نماینده واکنش او است که مورد قصاوت قرار میگیرد چراکه این یک نگرش اجتماعی در خصوص اخلاق و ارزش ها هست
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مجلسی که بجای توبیخ این نماینده میره دنبال استیضاح وزیر و غیره درش و باید گل گرفت نماینده مردم باید کسی باشه که در هر صورت توانایی کنترل احساسات رو داشته باشه . اگر هم واقعا به نماینده توهین شده و فیلم بریده شده باشه چه ربطی به وزیر داره مشکل شخصی و هر شخصی میتونه این خطا رو انجام بده برای اینهمه قاچاق که از گمرکات و مبادی رسمی صورت میگیره کسی رو توبیخ و استیضاح نمیکنن ولی برای یک مشاجره شخصی دنبال استیضاح هستن کلا مجلس ما دوکانی بیش نیست و تنها چیزی که برای نمایندگان مهم نیست مردم هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده مجلسی که ایشون باشه همون بهتر این مجلس تعطیل بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
سلام
اکر نماینده نظرشون به تقطیع فبلمه بهتره با ارائه اصل فبلم حرف خودشو اثبات کنه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
الان میگن اصلش موجود نیست

خلاصه کاری می کنند که کارمند بدبختی که وظیفه شو انجام داده گرفتار بشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده اگه مثل آدم با فرهنگ خودشو معرفی می کرد و اظهار می داشت که با وقت قبلی با رئیس گمرک قرار ملاقات داره کار به اینجا نمی کشید که با اون افتضاح بیرونش بندازن کلا مقصر اصلی نماینده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
100درصد مشخصه فیلم تقطیع شده نیست و بی ادبی نماینده کاملا واضحه
این نماینده باید از مجلس اخراج بشه
مردم سروان باید نسبت از این نماینده برائت کنند
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نمي خام از نحوه برخورد نماينده طرفداري كنم.... ولي اگر قرار ملاقات از قبل تعيين شده بوده چرا بايد مسئول دفتر اداره گمرك نماينده مردم شريف سراوان را پشت درب اطاق رئيس گمرك 45 دقيقه معطل كند؟ بايد قبول كنيم كه "مجلس در راس امور است"....
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شما هم اینها رو باور کردی؟؟؟؟
کدام قرار؟ همه اینا ساختیگه که بی ادبیشو توجیه کنه
منادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این نماینده بی ادب فکرکرده مردم کلا نوکروخدمتکار اوهستند . اما نماینده نوکروخدمتگزار مردم هست . بنابراین بخاطر هتاکی والفاظ زشت باید ازمجلس اخراج شود . اون کارمنددرحال انجام وظیفه بوده است . تعجب میکنم ازوزیر اقتصاد بجای دفاع ازکارمند وظیفه شناس ، ازنماینده خودخواه عذرخواهی میکند .
عطا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
معضرت خواهی وزیر از نماینده سراوان نشان دهنده بی عرضه بودن وزیر است وزیر بازی برده شده را با عضر خواهی باخت و لیاقت این وزیر بی عرضه استیضاح است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آقا جان چقدر ساده اید این فیلم ساخته شده و قرار بوده بفرستند برای منو تو یا اون خانومه تو وی او ا . از یارو با حساب کتات و برنامه قبلی فیلم میگیرن فیلمو تقطیع کردن تازه کارمنده به اون مراجعه کننده میگه شما دخالت نکن معلومه که کاسه ای زیر نیم کاه هست. به نماینده گفتن تو نمیتونی بری تو که عصبانیش کنن . بچه نشید ساده نباشید . فکر کنید . به نظرم وزارت اطلاعات باید پی گیری کنه .البته بسیاری از نماینده ها دچار کیش شخصیت هستند و این تقصیر رای دهنده هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اصلا کار کار انگلیساست
ناشناس
| United States |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آقا محمد شما خوبی؟؟ عزیز دل برادر تمام آنچه که در سه خط اول رشته بودی با دو جمله آخرت پنبه کردی برادر. بهمین خاطر باز هم ازت میپرسم شما خوبی؟؟؟
ناشناس
|
France
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مجلس شده جولانگاه نمایندگانی که جای اعاده حق مردم، به دنبال باند بازی و سودجویی شخصی هستن.
وزیر هم برکنار بشه چون وزیر ترسو نمیتونه کاری واسه این مملکت بکنه.
لطفا تابناک تیم حقوقیش رو قویتر کنه تا با خیال راحتتری بتونن خبرنگار هاش از جزئیات بیشتری بگن.اسم اون چند نماینده ای که همراه این این نماینده شدن رو بگه تا ملت بشناسن چخبره.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ممکن است اول وآخر فیلم را برش داده باشند ولی همین قسمت اندک نشان می دهد کارمندی که پشت سیستم است برخوردش محترمانه است .برخورد نمایند دور از شان و گستاخانه است .البته کارمند دیگر که دخالت کرده و نماینده را بیرون می اندازد کارش غیر قانونی وبی ادبانه است که باید توبیخ شود.ولی در مجموع نماینده کارش غیر اخلاقی و بی ادبانه است .
- استضاح حق مجلس است لیکن استیضاح وزیر اقتصاد به خاطر رفتار کارمند گمرک غیر منطقی است و کینه جویانه
پاسخ ها
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اونی که نماینده رو انداخت بیرون .. کارمند نبود و ارباب رجوع بود که کاملا کارش درست بود
ناشناس
| - |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به نظرم اون که بیرونش کرد کارمند نبود بلکه یه هموطن شجاع بود. دستش درد نکنه. چهار بار این طوری بندازن شون بیرون دیگه به خودشون اجازه نمیدن به مردم بی احترامی کنند چه کارمند چه غیر کارمند
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
احتمالا آقاي حداد عادل بعنوان رئيس فرهنگستان فارسي از نماينده اديب به نحو شايسته تجليل خواهند کرد، از ديگر يک بخشنامه از طرف آقاي قرائتي -ستاد اقامه نماز- به همه دستگاه‌هاي دولتي و غير دولتي ابلاغ خواهد شد، تا علامت حاکم بزرگ ميتيکومان - نماينده مجلس - را ديديد يا کسي ادعا کرد براي حفظ شئونات مملکت احتياط واجب است که رکوع کرده و با زبان شيوا ابراز کرده نماينده محترم ما زن و بچه داريم، اي که تيغت مي برد، نان ما مستضعفين اسبق، اقشار آسيب پذير سابق و يارانه بگيرهاي فعلي را مورد عفو قرار داده و از اينکه در هنگام عصبانيت کظم غيظ مي نماييد و هرچي لايق خودتان هست را نثار ما مي کنيد سپاسگذارم
ا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به نظرم اقایی که نشسته اول بی احترامی کرده. چون چه نماینده چه غیر نماینده ایشون اجازه نداره با هر ادمی اینطور برخورد کنه. به نظرم هر دو باید معزرت خواهی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به فرض حرف شما درست باشد به لحاظ حقوقي جايگاه يك نماينده مجلس كجا و و جايگاه يك نگهبان كجا حتما وزن اشتباه اين دو يكسان نمي تواند باشد..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
باشه می گم که معزرت بخوان!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بنظرم شما کم سوادی که هنوز املای معذرت را نمیدونی
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ایشون هیچ توهینی نکردن و کاملا درست صحبت کردن جز اینکه گفتند نمیتونن اجازه بدن ایشون وارد بشن .
ناشناس
| - |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اون آقا کارمند بوده یه نفر مراجعه کننده داشته و باید وظیفه شو انجام میداده
نه اینکه چون این یکی دیگه نماینده بوده کارشو بذاره کنار ببینه این مثلا نماینده چه میخواد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
درود بر تابناک. درود. درود. درود.
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مجلس و شورای نگهبان سریعا" اعتبار نامه این نماینده مجلس رو لغو کنند . و وزیر اقتصادی که از این نماینده عذر خواهی کرده سریعا" ضمن عذر خواهی از کارمند شجاع از مردم بخاطر این بدعت و عدم شجاعت در برابر باج خواهی پوزش بخواهد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ای کاش با مدیران ایران خودرو و سایپا نیز چنین برخوردی شود!
نورمحمد بلوچ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
من به عنوان یک نفر از قوم عزیز بلوچ از رقتار زشت وزننده این نماینده ازهمه مردم عزیز ایران بخصوص قوم شریف بلوچ عذر خواهی می کنم انشا الا در انتخابات اتی دقت کنیم که هر بیسوادی به عنوان نماینده قوم بلوچ وارد مجلس شورای اسلامی نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
احسنت، شخصیت و منش انسانی خودمون رو باید تو هر شرایطی حفظ کنیم
soroush
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
قربان ادب و مرامت هموطن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
جز اين از اقوام غيور و ايراني ما انتظاري نيست. درود برشما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
درود برشما بلوچ فهیم
ناشناس
| - |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دمت گرم
سلامت باشی همیشه
ناشناس
| United States |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
درو بر شما نورمحد خان. احسنت به شما که نمونه واقعی قوم فهیم بلوچ هستی.
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کلیپ بریده وسانسور شده است وقتی نماینده مردم دوساعت پشت در ملاقات بماند وانهم ملاقات ندهند زشتی اداره را نشان میدهد

اقای نمایند برای منطقه محروم مرزی ملاقات گرفته نه منافع شخصی خودش

وزیر باید اسیضاح شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
قبول ندارم، مگه صدای این همه رو که اومدن جلوی مجلس داد زدن رو شما شنیدید، حتی اگه 2 ساعت مونده باشی، بهت برخورده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شما مطمئنی؟؟؟؟
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
یا خودشی یا داداششی یا داری ازش نون میخوری
علیرضا
| United States |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دوست عزیز....مملکتو...آینده خودت و بچه هاتو...ارزون نفروش....این فرد نماینده شماست واقعت؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده اصلا وقت نگرفته بوده و هماهنگ نکرده بوده داداش
الکی روی هوا تز نده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
یعنی نماینده مجلس دو ساعت پشت در مانده ؟ حتی اگر این درست باشد ایا توجیه مناسبی هست ؟
حسین
| United Kingdom |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
تا زمانی که امثال این فرد نماینده اون منطقه محروم باشد امیدی به رفع محرومیت نداشته باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
شما قبل از بیان این جمله کارمند که گفت من از شما دستور نمیگیرم در رفتار و گفتار و درخواست خواهش گونه نماینده اثری از 45 دقیقه معطل شدن و توهین شنیدن به مذهب و قوم و نمایندگان و ... میبینید
مهبد پویا
| United States |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این کاربر محترم بنام هموطن بشدت دنبال اینه که ثابت کنه فیلم مذکور سانسور و تقطیع شده و چندین کامنت دیگر هم بالاتر با همین مضمون گذاشته .اما بجای این همه اصرار بهتره که اگر فیلم سانسور نشده ای در این رابطه واقعا وجود داره لینک بدهند تا بقیه کاربران هم ببینند و از اون مهمتر خود مجلسی ها هم ببینند و موضوع کاملا روشن شه . ادعای بدون سند که ارزش نداره برادر من.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
با سلام
1-روزانه تعداد بسیار زیادی از هم وطنان ما در جاده ها توسط ماشین های ساخت وطن کشته می شوند
پس این نمایندگان کجا هستند
2- فساد و رشوه گیری و پارتی پازی توسط نمایند گان محترم که در اصل نماینده همه هستند الا نماینده مردم
برای تمام مردم ثابت شده است.
3- مشکل معیشت مردم را از پا در آورده پس این نمایندگان کجا هستند.
4- بی کفایتی و بی عرضگی مسولین پشت مسئله تحریم پنهان شده آنان بدون هیچ شکی خود را از جنس مردم نمی دانند بلکه بسیار خود را متفاوت می دانند.
5-یک رقتار معمولی و درست در یک اداره به این آدم بر خورده حال خود ببینید مردم در این کشور چه می کشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
وقتی از در جدا وارد میشوی ، از خط ویژه استفاده می کنی ...
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
با سلام. تمام کسانی که کارمند هستند میدونند که طرز برخورد و رفتار عزیزان نماینده وقتی که وارد یک اداره میشن چطوری هست انگار سند اون اداره به نام پدرش بوده و الان اومدن مطالبه کنند. چی میشه نمایندگان نا عزیز مثل مردم عادی در انتظار بشینند. واقعا متاسفم برای وزیری که برای از دست ندادن میز ریاستش میاد از همچین کسانی عذر خواهی میکنه . بعد این نماینده میاد این مساله رو ربط میده به قومیت و مذهب و ...... بهتره مردم سراوان در دیدگاهشون برای انتخاب همچین کسانی تغییر اساسی ایجاد کنند. به راستی باید اسامی اون 40نماینده را منتشر کنید تا همجنسان این نماینده بی نزاکت معلوم بشه. مطمئن باشید این نماینده برای یک خواسته شخصی راهی گمرک شده . در غیر این صورت هرگز برای حل مسائل ومشکلات مردم و مملکت نمیرند به یک سازمان خاصی اونم گمرک.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
یک مثل هست میگه درست بگین در ثانی کامل بگین ، به نظر من این چیزی را ثابت نمیکنه چون فقط قسمتی از مکالمه هست شاید هم تله ای باشد برای از بین بردن آبروی یک انسان، بالاخره نباید از روی چنین مکالمه ای قضاوت کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اگر آبرو داشت اینجوری فحش نمی داد
یه ذره فکر کن بعد نظر بده
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
سلام
قطعا نماینده مجلس مقصره
این فیلم که درس نشده بود. اصلی بود
حالا چرا آقای نانماینده مجلس در بیانیه بعدی که صادر کردن پای اهل سنت و قومیت رو به میون آوردن
به نظر بنده ایشون حتی از برادران محترم اهل سنت هم نیستند ، چون اگه بودن حاضر نمی شدن به خاطر خودشون پای اهل سنت رو وسط بکشن
کارمند بیچاره که چیزی نگفت
راستی چرا نانماینده محترم فرمودن خاک تو سر ....
لطفا اسم اون چهل نفری که میخوان وزیر استیضاح بشه منتشر کنین
جااااااانم فدای ایران، بعضیا میان و زود میرن ، اونا رو بیخیال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
احسنت مخصوصا به خاطر جمله ی آخرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دژ پسند گمرک وادارات خود را مثل دژ کرده ونماینده باید هفته ها در صف بماند
وزیر باید جوابگو باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آن نماینده و این گمرگ هر دو بهم میایند مبارکه انشاالله
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بخاطر لباس بلوچی کارمند چنین حسارتی کرده بس است ایرانیها را ایرانی بدانید کارمند کار اشتباهی انجام داده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
شما ذهن افراد را می خوانید ؟ از نیت ها اطلاع دارید ؟ از کجا فهمیدید ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
والا فیلم هیچ تقطیعی را نشان نمی‌دهد. ولی حتی اگر فیلم تقطیع شده باشد شأن نماینده مجلس این نیست که توهین را با توهین بدتر پاسخ بدهد. البته اینکه ارباب رجوع بی دلیل وارد این بحث شده خودش نشان میدهد یک جای کار میلنگه و باید دقیقا بررسی شود ولی آنچه که واضح و مبرهن است بی ادبی و هتاکی شخص نماینده است که در توضیحاتش سعی در گسترش دامنه موضوع و پیش کشیدن بحث مذهب و قومیت را دارد که البته فیلم چنین چیزی را نشان نمی‌دهد. میتوان فیلم دوربین مدار بسته گمرک را بررسی و به اصل این قضیه که بنظر به ضرر نماینده مذکور است پی برد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چرا باید نماینده دوساعت پشت در بماند و باعث تبعیض نژادی شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اگر معطل ماند باید فحش بدهد؟ ایشان حق ندارد بی ادبی و بی احترامی بکند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کسی که جلسه رو هماهنگ کرده و باید بازخواست بشه. فرض کن معطل هم شده اند راهش چیست ؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
متاسفم برای قوانین مملکت؛نماینده مجلس ادب نداره و فکر میکنه مملکت مال پدرش هست بعد تازه طلبکار هم میشه؛ البته بهترین دفاع حمله کردنه که این رو خوب بلد هستن حیف خون اون شهدای بزرگوار ما که امثال این آدم بیان بشینن رو صندلی؛ تابناک توهم اگر سانسور نمیکنی نظرات رو چاپ کن؛ اگر خدا بخواد این مرد بی ادب و مغرور رسوا بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اینم مثل همه،مگه اکثر مردم مثل این نماینده نیستیم؟من که خودم مثل این بنده خدا هستم
ناشناس
|
France
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کرباسیان گمرک را داغون کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بلوچ غیور و اهل سنت عزیز، برادران ما شیعیان هستند. من که شیعه هستم از دوران دانشجویی کلی دوست صمیمی اهل تسنن دارم و خیلی هم صمیمی هستیم با هم و واقعا مرد صفت و مهربان هستند و هرگز دوستیمون کمرنگ نشده در طول سالها. در این فیلم اهانتی نشده به بلوچ و اهل تسنن عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
به نظر من باید یه بررسی همه جانبه درباره این قضیه صورت بگیره و هرکسی که توهین کرده بدون توجه به مقام مؤاخذه بشه. اما این نماینده محترم هم میتونس موضوع رو به حراست اداره گزارش بده تا اگر توهینی از طرف کارمند صورت گرفته بود اون رو تنبیه کنن. نه اینکه فحاشی کنه. به جا بود که از مردم عذر خواهی میکرد نه اینکه بهانه بیاره که با جلوه های ویژه کامپیوتری کلیپ رو درست کردن. عقل سلیم که هیچ عقل غیر سلیم هم این حرف رو باور نمیکنه.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
رفتار نماینده خارج از نزاکت بود و رفتار هر دو کارمند شایسته تقدیر. لطفا اسامی اون 40 نماینده رو اعلام کنید تا مردم بدونند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
باید اون نماینده عذرخواهی کنه که از جایگاهش سوء استفاده میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماینده فحاشی کرده ، بد بخت کارمند که حتما اخراجش میکنن . وقتی مسئول مربوطه که نماینده میخواسته اونو ببینه با ورودی هماهنگ نکرده چه انتظاری از کارمند بیچاره دارند ؟!
آقای نماینده ببین جرا مدیری که میخواستی ببینی شما را پیچونده برادر من !!!!!!!!!!!
پاسخ ها
دهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اين كارمندها متاسفانه فكر ميكنن در جايگاه خدا هستن ، اخلاق شون و برخوردشون خيلي بد هست متاسفم براشون
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
والا از قدیم گفتن درخت هرچی بارش بیشتر باشه سرش پایین تره ولی ظاهرا ایشون بوته تشریف دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این جناب نماینده از کدوم جناحه که اینطور ازش حمایت میشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
عصاره فضایل شورای نگهبان
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دقیقا همینطوره. هیچ ربطی به لیست امید نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این نماینده ها سابقه جلوگیری از پرواز هواپیما و اینگونه مسائل را دارند.فکر میکنند همه درها باید بر روی انها باز باشد. این افراد در حد شان نمایندگی نیستند دنبال منافع مادی هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بنظرم این جوابیه سراپا ماله کشی نماینده مجلس که توسط یک پسر بچه کلاس اول ابتدائی تنطیم شده بود از اصل توهین و فعل زشت این نماینده ، توهین آمیز تر بود

بابا کی میخوایید بفهمید که مردم خیلی شعور دارند
این جوابیه مضحک و نخ نما چی بود!!!؟؟؟؟
کارمند دولت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
متأسفانه تعدادی از نمایندگان با رؤسای ادارات و سازمانها و کارکنان دولت برای پیشبرد خواسته های خود با تحکم و از موضع قدرت برخورد می کنند. چون خود را مصون از پیگیری و تذکر می دانند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
من در تعجبم یک نماینده با یک کارمند درگیر میشود وزیر باید استیضاح بشود مگر موضوع در حد کلان اقتصادی است که وزیر باید پاسخگو باشد چرا اجازه برخورد با کارمند خاطی داده نمیشود ضمنا وزیر که از چند و چون قضیه با خبر نیست لذا برای هر مورد جزئی اگر قرار بر استیضاح وزیر باشد به کارهای اساسی وقت باقی نمیماند فلذا به نظر من عذر خواهی وزیر و برخورد با کارمند خاطی کفایت میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اینجا نماینده باید عذرخواهی کنه یا وزیر؟ کارمند چه برخورد بدی کرد که باید فحض بشنود. لطفا فیلم را دوباره نگاه کنید.
يك ايراني كه راي داده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نماينده و افرادي كه در مجلس از او حمايت كردند بايد بازخواست شوند واز مردم ايران بابت توهيني كه كردن عذر خواهي كنند و از هموطني كه در مقابل بي ادبي نماينده واكنش نشان داد بايد تقدير گردد.
علیجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نظرشما درباره رفتار نماینده سراوان و واکنش مجلس به این رویداد چیست؟
متاسفانه نمایندگان مجلس ترسناکن .... یعنی اینها قابل اعتماد نیستند .
البته غیر از نمایندگانی مانند علی مطهری و پزشکیان و تعداد معدود دیگر ..............
نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
سلام به همه
ببینید دوستان ، در این روزگار فضای مجازی و بازی رسانه ای به گونه ای است که با دیدن یک فیلم از طرف یک مخاطب نمی توان به درستی قضاوت نمود که مقصر اصلی کیه باید ببینیم چقدر از این پروسه درست و بدون دستکاری حرفه ای ارائه شده است باید دید که آیا واقعا همه اتفاقی که در این مکان روی داده است در این تصویر دیده میشود یا تنها بخش گزینشی از ماجرا با هدفی خاص تدوین و ارائه شده است . همه ما میدانیم که نماینده مجلس در شهرستانها و بخصوص در مناطق محروم از احترام و جایگاه ویژه ای برخوردارند و اینگونه نیست که مسئولین امر بتوانند به راحتی به نمایندگان مجلس توهین نموده و ایشان را به حضور نپزیرند لذا از دوستان محترم میخواهم که عجولانه قضاوت نکنند چرا که همه چیز را ما نمی دانیم و شاید اگر کل واقعیت برای ما عیان شود قضاوتمان نسبت به موضوع تغییر کند . هرچند اگر آنچه را که در این فیلم میبینیم واقعی باشد شکی نیست که باید به عقل و شعور این نماینده شک کرد که خود را در چنین موقعیتی قرارداده که به راحتی به دیگران توهین کند و توهین بشنود.
امید است که همه ما بتوانیم درست ببینیم , درست تجزیه و تحلیل کنیم و در قضاوتهایمان همه جوانب امر را بسنجیم
که این مهم تعالی فرهنگی و ایجاد دانش اجتماعی بالای را میطلبد که انشاالله در مردم فهیم ما ایجاد شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شما فرض کن کارمند و نگهبان کاملا مقصر و قبل از این عکس العمل کلی به ایشان فحش داده و توهین کرده و حتی کتکش زده و به قوم و مذهبش اهانت کرده و مردم منطقش را مسخره کرده و حتی بیشتر از آن ....حالا در خصوص برخورد و عمل و گفتار نماینده و منتخب مردم فهیم و یک مسئول حکومتی در جمهوری اسلامی قضاوت کن و نظر بده ...و بگو باید ایشان چه میکرد ... قطعا احتمال محال ان رفتار چهره ایشان را پاک و رفتارش را توجیه و او را بی گناه نمیکند. تهش اینکه هر دو باید مجازات شوند شدیدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
هیچ چیز نمی تونه توهین رو توجیه کنه از طرف هیچ کسی توهین پذیرفتنی نیست.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
با سلام حق مطلب را ادا نمودید فقط یک نکته اضافه نمایم که این نماینده ظاهرا استاد دانشگاه نیز است این وضعیت بوجود امده نشان از بی تدبیری و عصبانیت بی منطقی ایشان حکایت می کند جای تاسف است ایشان بهتر است اول از استادی دانشگاه استفا دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
#محمدباسط درازهی استعفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷