بازدید 8628

استعفای دو مدیر دیگر در هلال احمر

کد خبر: ۸۶۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 16 December 2018

درحالي كه خبر استعفاي جمعي مديران هلال احمر در هفته گذشته، زلزله اي به جان ساختمان صلح انداخته بود، دو نفر ديگر از مديران این جمعیت نيز استعفايشان را به رئيس اين جمعيت اعلام کردند.

به گزارش فارس، به دنبال استعفاهای پی در پی در جمعیت هلال احمر به دلیل عدم شفافیت مالی در این جمعیت دو مدیر دیگر هلال احمری نیز استعفای خود را اعلام کردند.

داود حیدر نسب که در تاریخ هفتم آذرماه با حکم رئیس جمعیت به عضویت هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری هلال ایران درآمده بود، تنها پس از گذشت حدود یک هفته استعفایش را اعلام کرد.

او در متن استعفایش خطاب به پیوندی آورده است؛ که کنار می رود تا فرد شایسته تر و هماهنگ تر با اهداف او و تیم مدیریتی‌اش جایگزینش شود. حیدر نسب از مدیران برجسته مالی است که پیش از این در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال‌ها با پیوندی همکاری کرده است.

در هفته گذشته، در پی تغییر یک شبه دبیرکل جمعیت هلال احمر و ۳ نفر از معاونان و مدیران ارشد این جمعیت که هر سه از منصوبان پیوندی بودند، به دلیل عدم شفافیت مالی حاکم بر حوزه های اقتصادی جمعیت استعفایشان را اعلام کردند و اکنون تعداد استعفاها به 5 نفر رسیده است که به نظر می رسد زلزله همچنان در جمعیت هلال احمر ادامه دارد.

جواد حاجی حسینی، مدیرکل اصول، قوانین و حقوق بین الملل این جمعیت نیز مدیر مستعفی دیگری است که در متن استعفایش خطاب به پیوندی آورده؛ با توجه به استعفای معاون امور بین الملل جمعیت و از آنجایی که رویکرد حضرتعالی در تحولات، امیدها برای اصلاح در حوزه بین الملل را به یاس تبدیل کرد، حاضر به ادامه همکاری در این سمت نیستم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار