بازدید 4595

فرصت انتقام حسن یزدانی از تیلور از دست رفت!

کد خبر: ۸۶۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 12 December 2018

انصراف نماینده آمریکا حسن یزدانی را هم از حضور در لیگ جهانی کشتی آزاد منصرف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، با اینکه همه انتظار داشتند حسن یزدانی در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ به میزبانی بوداپست مثل سال قبل با شکست تمامی رقبای خود به مدال طلا برسد، دیوید تیلور آمریکایی در همان گام اول نابغه کشتی ایران را غافلگیر کرد. این کشتی گیر آماده آمریکایی که یک بار هم در جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه موفق شده بود یزدانی را ضربه فنی کند، به گربه سیاه نابغه کشتی ایران تبدیل شده است.

در حالی که در ابتدا قرار بود تیم تایتان مرکوری آمریکا مثل سال های گذشته در لیگ جهانی کشتی آزاد به میزبانی ایران شرکت کند، آنها از ترس لغو مسابقات به خاطر استعفای رسول خادم قید حضور در ایران را زدند.حسن یزدانی هم در ابتدا تصمیم گرفته بود در صورت شرکت این تیم آمریکایی که دیوید تیلور را در ترکیب خود دارد، با تیم بیمه رازی بابل قرارداد امضا کند و برای رویارویی با تیلور روی تشک برود. حتی مذاکرات نهایی توسط محسن کاوه و مدیران باشگاه بابلی با حسن یزدانی صورت گرفته بود؛ اما وقتی این کشتی گیر از انصراف نماینده آمریکا مطلع شد، قید حضور در لیگ جهانی را زد.

همت مسلمی، مربی حسن یزدانی در جویبار با تایید این خبر به "ورزش سه" گفت: «حسن یزدانی دوست داشت در این مسابقات با تیلور کشتی بگیرد و یک محک جدی بخورد. او علاقه داشت شکست در مسابقات جهانی را اینجا جبران کند؛ اما وقتی فهمید آمریکایی ها به ایران نمی آیند، پشیمان شد. حسن تصمیم گرفت خودش را برای جام جهانی که به میزبانی مشهد برگزار می شود، آماده می کند.»

حالا باید دید اولین فرصتی که یزدانی می تواند رودرروی دیوید تیلور قرار بگیرد و انگیزه های انتقام شکست در جهانی ۲۰۱۸ را عملی کند، چه زمانی خواهد بود. شاید در جام جهانی ۲۰۱۹ که اسفندماه امسال در مشهد برگزار می شود، چنین اتفاقی رخ دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر