بازدید 28670
مایکل لدین؛

لطفاً به روحانیون ایران یک «انقلاب» سفید بدهید!

مقامات آمریکایی، که به نظر من منظورش جامعه اطلاعاتی و متفکران و مقامات شورای امنیت ملی هستند، معتقدند ایران در حال برنامه‌ریزی «جنگ گسترده منطقه‌ای» است. این امر پس از حمله اسرائیل به تونل‌های حزب‌الله، در جنوب مناطق لبنان که تحت کنترل حزب‌الله (ایران) است و جلسات اضطراری در اروپا بین پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، و نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل مطرح شده است.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 11 December 2018

مایکل لدین یکی از تندروهای ضد ایران در بنیاد حمایت از دموکراسی در مطلبی در نشریه «فرانت پیج مگزین» خطوط کلی مدنظر خود برای شکست دادن ایران و ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را ترسیم کرده است.

به گزارش «تابناک» وی در این مطلب آورده است: کریدو می‌گوید، مقامات آمریکایی، که به نظر من منظورش جامعه اطلاعاتی و متفکران و مقامات شورای امنیت ملی هستند، معتقدند ایران در حال برنامه‌ریزی «جنگ گسترده منطقه‌ای» است. این امر پس از حمله اسرائیل به تونل‌های حزب‌الله، در جنوب مناطق لبنان که تحت کنترل حزب‌الله (ایران) است و جلسات اضطراری در اروپا بین پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، و نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل مطرح شده است.

ما اغلب جملات رهبر ایران [آیت‌الله] خامنه‌ای را نادرست می‌خوانیم، بنابراین بهتر است در مورد این ادعای دراماتیک بدبین باشیم؛ اما قطعاً دلایلی اساسی برای جدی گرفتن آن‌هم وجود دارد. عملیات تونلی ایرانی / حزب‌الله برای سال‌هاست که ادامه دارد و روحانیون ایران به مدت طولانی به خودشان گفته‌اند که حزب‌الله در آخرین نبرد اسرائیل را «شکست» داده است. از این ‌روی، بر این باورند که می‌توانند یک جنگ دیگر را نیز برنده باشند. هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که آن‌ها می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند و اگر آن‌ها همچنان رئیس‌جمهوری مطیع در کاخ سفید داشتند ـ بخوانید اوباما ـ ممکن بود این مسأله را امتحان کنند. اما اکنون سروکار آن‌ها با ترامپ است و "سگ دیوانه" در پنتاگون. در این شرایط ایران می‌داند که نمی‌توانند ما را در میدان جنگ شکست دهد. ما اظهار کرده‌ایم که در کنار اسرائیل خواهیم ایستاد و در همین راستا یک گروه ناو هواپیمابر را به بیخ گوش ایران منتقل کردیم؛ خوب که چه؟

لطفاً به روحانیون ایران یک انقلاب سفید بدهید!

من فکر نمی‌کنم که رهبر ایران و پیروانش، خواهان درگیری با ما باشند؛ بنابراین سؤال این است که آیا واقعاً اعتقاد دارند، اگر یک جنگ منطقه‌ای عظیم راه بیندازند، ما با آن‌ها مقابله خواهیم کرد یا نه؟

همان‌ طور که همه ما می‌دانیم این فقط یک مسأله سیاست خارجی نیست. چندی پیش تظاهرات گسترده‌ای در سرتاسر ایران، از جمله مناطقی که مدت‌ها به‌ نظام وفادار بودند، به راه افتاد. تظاهرات ضد نظام در حال حاضر در تمام سطوح جامعه، از کارگران فولاد تا بازار، در حال گسترش است. روحانیون از بروز یک «انقلاب سفید» از نوعی است که شاه را چهل سال پیش ساقط کرد، هراس دارند. از یک‌ طرف، برای حمایت «میهن‌پرستانه» برای جنگ علیه اسرائیل و ایالات‌متحده امیدوارند و از سوی دیگر، از اینکه مردم از طرف مقابل حمایت کنند و منجر به وخامت اوضاع جمهوری اسلامی شوند، در هراس.

به نظر من متحدان بزرگ ایران، روسیه، ترکیه و چین، همراه با قدرت‌های کوچک‌تر مانند کره شمالی و کوبا، به دنبال جنگ بزرگ با ما و اسرائیلی‌ها نیستند. آن‌ها درنهایت با شیطنت خود از ایران حمایت می‌کنند.

احتمالاً حزب‌الله نیز در امتداد مرزهای ما فعال است؛ اما بعید است آن‌ها بتوانند از پس یک رویارویی تمام‌عیار با ما بربیایند، ولی می‌توانند خسارت زیادی وارد کنند.

این پیامی را تقویت می‌کند که من سال‌ها برای ارسال آن به سیاست‌گذاران تلاش بدون موفقیت کرده‌ام: ما در یک جنگ جهانی هستیم (هرگز به جنگ منطقه‌ای عظیم هم فکر نکنید) و این جنگی است که باید در آن پیروز شویم. برای برنده شدن، باید رهبران ائتلاف دشمن را با یک شکست واقعی تهدید کنیم. آن‌ها باید چشم‌انداز از دست دادن قدرت را ببینند. آیا می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

می‌توانیم و باید این کار را بکنیم. ما باید جدی از «انقلاب سفید» در ایران حمایت کنیم که تا الآن هم بدون کمک، دارای چشم‌اندازی عالی است. ما برای خنثی‌سازی [آیت‌الله] خامنه‌ای و روحانی نیازی به نیروی عظیم نظامی نداریم. در عوض، نیاز به یک مبارزه سیاسی قوی‌تر علیه جمهوری اسلامی، از جمله عملیات پخش گسترده محتوا به زبان فارسی داریم. افسوس تا به امروز نشانه‌ای از این تلاش وجود ندارد، هرچند کار دشواری نیست، هزینه‌بر نیست و کاملاً با سنت انقلابی ما مطابقت دارد. فقط از گورباچف بپرسید؛ او همه ‌چیز را در این مورد به شما می‌گوید. ما او و کمونیسم شوروی را همین‌طور سرنگون کردیم. اسلام رادیکال ایران امروز ضعیف‌تر از گورباچف و شرکایش در زمانی است که امپراتوری شوروی سقوط کرد.

زندگی آمریکایی‌ها را در یک جنگ بزرگ منطقه‌ای در خاورمیانه به خطر نیندازید. روحانیون ایران از «انقلاب سفید» می‌ترسند. ترس آن‌ها درست است. ما باید به آن‌ها یک انقلاب سفید بدهیم. لطفاً سریع‌تر.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۹۸
کاملا درست گفته . نویسنده ریزبین و دقیق
پاسخ ها
به همین خیال باش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مایکل لدین عزیز سفارش شما تحویل اسنپ باکس شده است و به زودی به دستتان میرسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اگر دست روی دست بگذاریم حرف این آقا درست می شود اما ما چیزی برای از دست دادن نداریم و شهادت افتخار ماست باید جنگ با آمریکا را آغاز کنیم
ناشناس
| France |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
هرچه بیشتربترسیم و عفب نشینی کمبم دشمنان پیشروی خواهندکردوالبته همچنان لبخندبرلب خواهندداشت !!!!
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
از اين حرفهای زيادي سالهاست آمريكاييها و نوچه هاشون میزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
هاشم رجاییاین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اصلا بانظرتون موافق نیستم این آقا هیچ شناختی از ایران و نقاط ضعف و قوتش نداره پاشنه اشیل ایران دامن زدن زدن و اعتراضات مردمی و و پخش محتوای فارسی و انقلاب سفید یا هر رنگ دیگری نیست این نظام رو به راحتی میشود از طریق چند اقدام ساده سرنگون کرد مثل حمایت از تولید خودرو داخلی مخصوصا پراید اگر این اقا علاقه مند بود آدرس منو بدید راهنماییش کنم
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
حیف که تابناک بهترین قسمت های این مقاله رو سانسور کرده چون خیلی مدارک جالبی رو ارائه کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اینم مثل خیلی از اونایی که مدام وعده فروپاشی انقلاب اسلامی رو میدادند و گور به گور شدند اما نظام و کشور عزیزمان ایران هر روز قدرتمندتر از گذشته سرپاست و پرچمش بالاست
هرچند برخی تو داخل چشم دیدن ایرانی مقتدر و پیشرفته رو ندارند و همسو با آمریکا هرکاری ازشون بربیاد انجام میدن تا کشور رو نابود کنن اما اونا هم راه به جایی نخواهند برد هرچند دورانی رو بتونن با فریب مردم مسوول باشند
حامد
| United States of America |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
جناب 1435 خوبه سرنوشت این مملکت دست تو نیست وگرنه ایران با نظر ابلهانه ات به نابودی می کشاندی یعنی باید جنک با امریکا اغاز کنیم ؟
بشین بینیم بابا!
البته حالا عده ای از حرفهای این مردک به وجد امده و سعی در بسته کردن همین فضای موجود خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بسته کردن همین فضای موجود؟
چی میزنی داداش قرص مرص خاصی مصرف میکنی؟
به مخض اینکه فشار خارجی کم بشه همین تفکرات هم به ارزوهاتون خواهد پیوست
حتی اگر این به قول شما شرایط بازبه قانون هم تبدیل بشه باز هستند در کمتر ازیک هفته به حالت اول برش میگردونن
اگه اینها تهدید نیست پس چیه؟ ما فقط حرف می‌زنیم و مرگ بر آمریکا میگیم، ولی اونها عمل میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
شما هم اتش به اختیار عمل کنید‌.ناو گروه امریکایی در خلیج فارس منتظر شماست.روز موعود رسید.نشان بدهید و عمل کنید.ما هم دعا میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
نترس مرد. اونا اگه می تونستند و اطمینان داشتند که حریف ما هستند زمان ریگان یا جرج بوش اینکارو میکردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ظاهراً با دقت نخوندید ، ببینید چندبار به این نکته اشاره کرده که ایران کنار اسراییل و در مرزهای اوناست.حتی تلویحا تاکید میکنم تلویحا قبول کرده که اسراییل در آخرین نبرد از حزب‌الله شکست خورده ، و این مسأله که الان ایران به مرزهای اسراییل رسیده را در کنار این مسأله بزارید که اسراییل آرمانی داره که کشوری از نیل تا فرات ایجاد کنه و پرچمش نماد این آرمانشونه و رسیدن به فرات به معنی رسیدن اسراییل به مرزهای غربی ایرانه ولی الان ایران به مرزهای اسراییل رسیده نه اینکه اسراییل به مرزهای ایران رسیده باشه
پس ایران اونقدر ها هم بی عمل نبوده ،ضمنا الان ایران سپاه بزرگی از نیروهای افغانستانی پاکستانی عراقی سوری لبنانی فلسطینی یمنی با اسامی مختلف ایجاد کرده و در این سالهای اخیر هم اونا رو آموزش داده و سازماندهی کرده و حتی در درگیری‌های منطقه استفاده کرده و الان تجربه جنگی هم دارن
ناشناس۱۲:۳۴ ،شما هم به دعا کردنت ادامه بده هرچند بعید میدونم‌ دعاهات بالا بره چون اگه دعات گیرا بود باید اول در حق خودت مستجاب میشد تا که اینقدر از جریانات عقب نباشی ،مثلا خبر داشته باشی که در مورد ناو گروه آمریکایی که برای شما و خیلیای دیگه نماد ابرقدرتی و تسلط آمریکا بر دنیاست ، همون آتیش به اختیارها مجبورش کردند که باهاشون فارسی صحبت کنه و جالبتر اینکه چندین بار از عبارت« خواهش میکنیم» و « اگر براتون امکان داره» استفاده کرده و بعد برو ببین کجای دنیا کشتیها حتی از نوع تجاریش با زبون غیر از انگلیسی صحبت میکنند(البته اگه از دوتا کشور باشند) ، و اگه منظورت اینه که ایران با اونا آتیش به اختیار درگیری نظامی داشته باشه باید بدونی که ایران هیچ وقت این کار رو انجام نمیده و شروع کننده نیست و بدون دلیل درگیر نمیشه ولی اگر آمریکاییها شروع کنند ایران محکم جواب خواهد داد
ضمنا اگه شما خیلی به قدرت آمریکا جونت مطمئن هستی و فکر می‌کنی که اونا از ده هزار کیلومتر اونطرفتر اومدند اینجا تا به ایران بگند که خیلی قدرتمندند پس این سفارش رو به آمریکاییا بکن و به اونا بگو که درگیری رو با ایران شروع کنند و قدرتشونو‌ به ایران نشون بدند
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
دوست عزیز 15:57 از شما خواهش می کنم واقع بین باشی درسته اگه خدای نخواسته جنگی شروع بشه تمام طرف های منطقه ای این جنگ آسیب می بینن. اما آمریکا چی؟ به نظر شما امریکا چقدر اسیب می بینه، زیر ساخت های شهر و نظامی امریکا در داخل کشور خودش آیا اسیبی می بینه؟ اگه منظور شما غرق کردن ناوهای امریکا هست که داستان چیز دیگه ای هست. لطفا واقع بین باشید. درسته مثلا ایران می تونه اسیب های جدی به اسرائیل، عربستان، امارات، بحرین و مثلا پایگاه های امریکا در منطقه وارد کنه اما به داخل کشور امریکا هرگز نمی تونه اسیبی وارد کنه. اما در مقابل چی گیر ما میاد. وقتی میگم واقع بین باشید، معنی آون این نیست که من و امثال من کشته مرده امریکا جونمون هستیم. اما دلمون برای ایران بعد از اون جنگ هم می سوزه.اولا گول تجربه نظامی ایران در زمان جنگ رو نخورید. اون دوستانی که میگن ما در زمان جنگ عملا با کشورهای زیادی در حال جنگ بودیم هم درسته و هم غلط. از این جهت میگم غلط هست که خدای نخواسته در جنگ احتمالی دیگه اینجوری نیست که مثلا عربستان کمک مالی کنه و ... در این جنگ اولا همزمان بایستی با در چند جبهه منطقه ای بجنگیم. تجهیزات نظامی ما (به غیر از موشک) قابل مقایسه با اونا نیست.و از همه مهمتر نیروی زمینی حداقل در ماه های اول جنگ خیلی کاربردی نداره.در هر صورت به نظر من در این مقاله به درستی اخطارهای لازم رو داده و مشخص کرده. بدون شک ادامه و بدتر شدن این وضعیت می تونه بسیار بسیار خطرناک باشه. لطفا پنبه ها رو از گوشاتون در بیارین.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
این بنده خدای ۱۵:۵۷ فکر کرده اگه جنگ بشه ناوها و ارتش آمریکا همین رفتاری که با ما در زمان صلح دارن رو ادامه میدن و مثلا ناو هاشون جلوی ما چشم بسته رژه میرن و اجازه میدن قایق ها یا موشک های ما که از ساحل شلیک میشن به سمت اینها برن! نه اگه جنگی بشه شما و ما نصفه شبی وسط خون و آتش از خواب بیدار میشیم ! از عراقیها و افغانیهایی که از جنگ با آمریکا جون سالم بدر بردن بپرس تا توجیهت کنن!
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
از نظر اونا راهنمایی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ناشناس ۱۶:۵۴عزیز
بزرگترین شکست و بدترین نتیجه در (خدای نخواسته)جنگ احتمالی بین ایران و آمریکا که می‌تونه برای آمریکایی ها حادث بشه شکستن ابهت و هیمنه نظامی و ابرقدرتی آمریکا در چشم ملتها و دولتهای دنیاست
درصورت وقوع چنین جنگی قطعا خسارت‌های مادی و سریعی که به ایران از نظر زیرساخت‌ها و یا تلفات انسانی وارد میشه بسیار بیشتر از آمریکاست و قطعا ما دسترسی بسیار کمتر و شاید درحد صفری به خاک آمریکا داریم ولی همین که ناوها و نیروهای آمریکا را به دردسر اندازیم و خاک متحدان آمریکا در نزدیک ایران مثل عربستان امارات و از همه مهمتر اسراییل رو مورد هجوم قرار بدیم باعث میشه هیمنه آمریکا در چشم دنیا از بین برود و به همین دلیل آمریکا در سایر نقاط دنیا در طی سالیان آینده به دردسرهای زیادی بیفتد
ضمنا فراموش نکنید آمریکا در اطراف ایران نیروها و پایگاههای زیادی داره که همگی در تیررس خود ایران و نیروهای نزدیک به ایرانند و از طرف دیگه اگه آمریکا با جنگ میتونست به اهدافش برسه الان باید توی و عراق و افغانستان به نتیجه میرسید
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
خطاب به ناشناس 16.54
دوست عزیز زمانش که برسه همه خواهند دید که ایران قبل از اینکه زیرساخت های عربستان و اسراییل رو ویران کند، این کارو با آمریکا و در خاک آمریکا خواهد کرد!
شاید شما به این حرف بگی خیالبافی اما ژنرالهای ارشد و اطلاعاتی آمریکا اینو میدونن
والا با این وضعیت اقتصادی جامعه که من می بینم نیازی به انقلاب سفید هم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت +++++++
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
هزار مثبت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
بي نهايت مثبت +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++........
یشین سر جات بابا . مثل اینکه حالت خوش نیست .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
با وجود فساد بزرگ در سیستم اداری کشور و مدیران ناکارامد که یک پای خانواده و خودشان و اقازاده هاشون در کانادا و امریکا است و سوء مدیریت کلان و اشتباهات در اکثر حوزه ها و اشاعه فقر و
تبعیض در سطح کشور و ازبین رفتن روزانه ارزش پول ملی دیگر امید چندانی در بین اکثریت مردم نمانده تا همچون ۸ ساله جنگ بایستند خدا به این کشور و مردم خودش کمک کند
هرچی گفته راست گفته . ما اخرش خودمون ،منطقه و دنیا رو به فنا میدیم (البته خودمون همین الان هم به فنا رفته ایم)
پاسخ ها
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
غلط زيادي كرده.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
انقلاب سفید
به کوری چشم مایکل لدین وسردمداران آمریکا چهل سال است که ایران گوشش از این تهدیدها واراجیف پرشده است . اگرآمریکا واسرائیل و هم پیمانانشان حتی یک ساعت هم چنین فرصتی برای حمله به ایران پیدا می کردند این کار را می کردند . تحریک مردم به انقلاب سفید نشان از درماندگی واستیصال آمریکا درمقابله با ایران است . اگرجرات چنین کاری داشتند همانند عراق وافغانستان به ایران حمله نظامی می کردنند وامروز به ملت ایران متوسل نمی شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ساندیس خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بشین بینیم بابا ساندیستو بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
تو که گرین کارت داری بیچاره ما ملت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
تو چی هستی؟
گدا ی غرب
!!!!!!!
ناشناس
| France |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
خوبه که میدونی خیلیها با شما همفکر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
دقيقا درست گفتيد
از فحشهاي آمريكايي هاي فارسي زبان هم كه زير كامنت شما ميذارن ناراحت نشيد. اينا هيچي نيستند
ناصر
| Germany |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اگر این بنده خدا به خاطر ساندیس به
حمایت از حقیقت قد علم کرده شما به خاطر هیچی نوکر باطل شده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مگر خبر نداری ساندیس خور امریکایی هم امدند اینجا
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
عزیزم شما مثل اینکه هنوز تو جو 20-25 سال گذشته ای که مردم در اوج جنگ هم انقدر فقیر و بی آینده نبودند، هیچ کسی در ایران از جنگ حمایت نمیکنه ولی مطمئن باشید با استدلال های شما و امثال شما حتی کسی برای دفاع از میهنش هم پا پیش نمیزاره، دیگه اعتقادی نمونده شما جواب شکم گرسنه مردم و آینده سیاه بچه هاشون رو نمیده چون عملی ازتون دیده نشده فقط حرف و حرف و حرف، مشکل اگر از داخل حل بشه ما نیازی به تغییر نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
این که علیه دشمن که باید ایستاد می شود تعداد کم ؟
برو ساندیس امریکات بخور و گدایی کن از ان ها
با شما هستم۱۳:۲۷
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اینو از زبون یه اصلاح طلب بشنو
. چقدر می گیرین ادم هرچقدر هم که منتقد باشه جایی که مایکل لدن این رطیل سیاه داره نسخه براندازی می پیچه می گه مایکل فالانژ ما قلم پاتونو خورد می کنیم نه اینکه یکی که در جهت منافع کشور حرف می زنه بکنایه بشه ساندیس خور.
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
خوردن سانديس وطني خيلي بهتر ه
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
سلام علیکم
صحیح فرمودید . البته چنین اعلام صریحی در ضدیت با ایران و مردمش اولین بار نیست و من در عجبم از ایرانیانی که با وجود اعلان علنی این آقا و متفکران و برنانه ریزانی چون او ،هنوز هم در آرزوی تشدید تحریم ها به منظور به زانو درآوردن و پذیرفتن شکست در مقابل آمریکا هستند . فکر میکنند بعدش ما هم میشیم جزء جامعه جهانی و کسی باهامون کاری نداره ....!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ساندیس خود کسانی هستند که حاضرند دو دستی کشور را تقدیم به دشمن کنند. ما علی رغم مشکلات اقتصادی که داریم و علت بیشتر آن دولت ناکارامد و وزرای آن هست هیچوقت حاضر به از دست دادن استقلال کشورمان نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
شير مادر حلالت آقا ناصر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
خب اگه با ی ساندیس میشه آدمو خرید شماها که با آمریکا رفیقید بگید آمریکا هم ساندیس بده تا این بنده خدا هم بیاد طرف شما
البته من میدونم‌ خودتون مک دونالدو پپسی می‌خورید ولی به این بابا همون ساندیسو بدید تا بیاد تو دونگ‌شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ساندیس خور که نشد جواب ، اگه حرف حساب دارید جوابشو بدید
چرا وقتی کم میارید چرتوپرت میگید
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ناشناس 15:37 بدون شگ هیچ ایرانی وطن پرستی حاضر نیست استقلال ایران خدشه دار بشه. اما دوست عزیز اما سوالی که برای هر ایرانی پیش میاد اینه که پس کی قراره این وظعیت درست بشه. به قول شما چهل ساله امریکا از این حرفا می زنه. خوب شما و دوستان شما هم چهل ساله که میگین مقصر دولت و وزاری ناکارامد هستند. بابا کدوم دولت منظور شما هست؟ هر کی اومده همین بوده حالا شاید یه کم بیشتر یا یه کم کمتر. رفسنجانی، خاتمی، احمدی نژاد و الان هم روحانی.آیا در دوره این عزیزان وضعیت کشور بهتر شده؟ پس کی قراره بهتر بشه؟
جمهوری اسلامی هم همینطور میشینه و نگاه میکنه؟؟؟؟!!!! مطمئن باشید اگه قرار به سقوط جمهوری اسلامی باشه خیلیهای دیگه باهاش سقوط میکنن. از این اراجیف خیلی وقته داره گفته میشه و هنوز هم هیچی نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
فرزندان مسوولین در آمریکا مشغول حال و حول هستند . به فرض که آمریکا با جمهوری اسلامی وارد جنگ بشه ، به نظرت مسوولین حاضرن جان فرزندانشونو به خطر بندازن و با آمریکا مقابله کنن در حالیکه فرزندانشون گروگان آمریکایی ها هستند ؟؟؟
وروجک
| United States of America |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
با مقداری دلار حاضر شده نعل را وارونه بزنه و این به نفع ایران و به ضرر آمریکاست چهار تا مثل این پیدا بشه که اینجوری آدرس غلط بده حالا حالا ها ترامپ و دولتش سرکارند. خیالت راحت با افرادی مث این بابا آب از آب تکون نمیخوره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
خیلی های دیگه کیا هستن ؟؟ زیاد دست بالا نگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ناشناس ۱۲:۳۲ عزیز
حرفتون کاملا و واقعا درسته ولی این مسئولینی که می‌فرمایید کیا هستند؟ آیا همونابی نیستند که از انتخابات سال ۶۸ تا الان خودمون انتخابشون کردیم ، چرا هر بار و توی هر انتخاباتی دوباره خام حرفاشون شدیم و دوباره بهشون. رای دادیم؟
ولی اشکالی ندارد ،جلوی ضرر رو هر وقت بگیری منفعته ،اگه توی اولین انتخابات بعدی دیدید ی کاندیدا ، خودش یا تیم همراهش کسانی هستند که بچه هاشون‌خارج هستند و یا با خارج ارتباط بیرون از عرف کاری دارند بهشون رای ندید. به همین سادگی میشه از دست اینجور مسئولینی خلاص شد و شخص منتخب وقتی ببینه مردم روی این مسئله حساس هستند در انتخاب وزرا و یا همکارانش هم این مسأله رو در نظر میگیره چون ممکنه دفعه بعد انتخاب نشه
تابناک لطفاً!!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ناشناس ۱۶:۱۵
اینکه شما فرمودید وظیفه من نیست بلکه وظیفه شورای نگهبانه که کسانی رو که بچه هاشون در دامان آمریکایی ها هستند رو تایید صلاحیت نکنه .. مردم عادی مگه میدونن که بچه های فلان مسوولین یا فلان کاندیدا کجا هستند ؟؟؟ پس شورای نگهبان چکارس ؟؟؟؟؟؟؟؟
مایکل لدین هم توهم زده است. ایران هرگز وارد هیچ جنگی نشده و نخواهد شد، اما قلم می کند پای هر کسی را که به سرزمین شیران پایش باز شود این را در جنگ هشت ساله امتحان کرده اید. آمریکا چهل سال است که با نقشه های فراوان دنبال انقلاب سفید بوده است اما مردم ما آن قدر آگاهی و شرافت داشته اند که سختی ها را تحمل کرده اما در زمین دشمن بازی نکرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
لطفاً وقتی حرف راست می زنی تمام راست رو بگو

باید این رو اضافه کنی که:
مردم ما در عین حال انقدر آگاهیشون پایین بوده و هست که در زمین دشمن داخل به زیبایی هر جه تمام تر بازی کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی به ناشناس 1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت به ناشناس 2
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت به ناشناس 2
در صورت حمله امریکا و اسرائیل از من توقعی نداشته باشید . به همان اقازاده ها و ژن برتر ها اسلحه بدید برن خط مقدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
وقتی امدن به ناموس تجاوز کردند ان وقت یک خر من حرف نمی زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
زمان جنگ یکی از قومیت ها در یکی از مناطق از صدام استقبال کرد و دید چطور به ناموسشون تجاوز شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت به ناشناس 1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی به ناشناس 2
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
از آدماي بي بخار غر غرو هيچوقت هيچكس انتظاري نداشته و نداره،مرد به اندازه كافي هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اگر هر کشوری یا گروهی به این کشور تجاوز کند ما تا آخرین لحظه دفاع می کنیم و از خود و ناموسمون دفاع می کنیم. اما نباید مسئولینی که خانواده خود را به کشورهای دیگر فرستاده و ادای انسانهای متدین و وطن پرست را در می آورند هم کلاه شان را بالاتر بگذارند. بالاخره همون وعده های الهی که به مردم وعده شان را می دهید ولی در عمل نشان داده اید که ذره ای به حرفهای خودتان هم اعتقاد ندارید روزی گریبانتان را خواهد گرفت.
آقایون مگه قرار نبود ما آمریکا رو زیر پا له کنیم
۴۰ ساله می خواین له کنید
بیایین برای یک بار تکلیف همه رو روشن کنید
اگر قرار به درگیریه نظامیه بسم ا..
دیگه چیزی برای از دست رفتن نمونده
زودتر از بلاتکلیفی نجاتمون بدین
اگر هم نه که صلح کنید تموم شه بره
پاسخ ها
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
دقيقا چهل ساله آمريكا رو له كرديم و ميكنيم و خواهيم كرد.......فقط يه كم بصيرت ميخواد
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
سلام علیکم
خدا وکیلی تا حالا صدای له شدنش رو نشنیدید؟؟ همین که سر هر موضوعی که با چالشی به نام ایران مواجه میشه ، آخرش اگه شکست نخورده و تحقیر نشده باشه ، لا اقل نتونسته اون طور که دلشخواسته برنامه اش رو پیش ببره ،به نظر شما اگه نشونه له شدن آمریکا نیست نشونه تحقیر و شروع افولش هم نیست؟؟؟شاید قیمتش برای ما زیاد در بیاد ولی بهتر از حقارتی که قدیم داشتیم نیست؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
دیگه چجوری باید لهش کرد؟نکنه توقع داری بریم آمریکا رو اول با موشک و توپخانه گلوله بارون کنیم و هواپیماها برند بمب بارونش کنند بعدشم نیروی زمینی بره اشغالش کنه؟
نه عزیزم له کردن یعنی اینکه آمریکایی که توی ی کشور پایگاه نظامی داره و به اون کشور اجازه داشتن ارتش نمیده و توی ی کشور کنار ارتش اون کشور نیروی نظامی داره و یا توی ی کشور دیگه کودتا راه میندازه و توی اون یکی انقلاب مخملی و به یکی میگه تو گاو شیرده منی و اگه من نباشم تو دو هفته هم دوام نمیاری و توی یکی دیگه سفیر آمریکا نخست وزیر و رییس‌جمهور مشخص می‌کنه ، یک همچین آمریکایی ۴۰ساله که میخواد یکی از این کارارو‌ تو ایران انجام بده اما نمیشه ، ضمنا هر جنگی هم این چند وقت راه انداخته و به قول ترامپ ۷تریلیون دلار هزینه کرده توی اون جنگ ی دشمن ایران رفته کنار و. ی دوست ایران اومده سر کار
به نظر شما چطوری دیگه باید لهش کرد؟
البته اونم هرکاری تونسته کرده و شرایط اقتصادی ایران رو داغون کرده ولی هدفش از این کار به هم ریختن ایران و بعد تجزیه ایران بوده که هنوز این هدفش محقق نشده تابناک لطفاً
ایشان خدا رو در تحلیلش ندید. بنابراین، محکوم به شکست است. اینها باید بار دیگه چوب اراده ملت تحت رهبری رهبر عزیزمون رو بچشند و به فضل خدا و حول قوه الهی خواهند چشید. البته نه با جنگ، بلکه با شکوفایی جوانان این مملکت
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
چی میزنی !
ناشناس
| France |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اگه خدا با ماست پس کی با اوناست
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
شيطان رجيم و شياطين انس با اونها هستند ولي هيچ غلطي نميتونن بكنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی به ناشناس 1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت به احمد
بختیاری
| United States of America |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
درسته باید مثل مسئولین ما همیشه خدارو در نظر داشته باشن!!!!

ایران رو فقط مسئولین ناکارامد به نابودی میکشونه
نه آمریکا غلطی میتونه بکنه ونه غیر آمریکاایی
اگر تحلیل آمریکایی ها درست بود ما باید ۳۵ سال پیش فروپاشی می کردیم.تنها چیزی که این کشور نابود می کنه رانت و فساد و بی عدالتی هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
کاملا درست اقعا بی عدالتی درد داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
من میگم عدالت در کشور حاکم نیست،
عدالت کلا تفسیری شده ، یعنی هر آنچه من میگم عدالته ،
عدتلتی رو که من میخام ( نعوذ بالله) خدا هم همون عدالتو میخاد
نظر شما چیه
جالبه،‌ایران شده کابوس تندروهای آمریکا !
همه می دانند که ایران نه در گذشته و نه در آینده در فکر حمله به هیچ کشوری ولو دشمن خود نبوده و نخواهد بود منتها در مقام دفاع از کشور خود ، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد،‌ مطالب این تندرو آمریکایی هم در راستای ایران هراسی و به مشارکت طلبیدن سایر کشورها در این سناریو است که انشاءالله به یاری خداوند و هوشیاری مسئولان خنثی خواهد شد.
پاسخ ها
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
به نظر این فرمولی که ایشان می ده بهتره در داخل آمریکا بعلت تنوع نژادی زیاد میتوان به بهترین نحو اجراء کرد و مردم آمریکا را برای همیشه از گردن کلفتی حکومت نجات داد
پس همین حالا بفکر اعلامیه های انگلیسی زبان در کل آمریکا انتشار داد و نتیجه آن بسیار سریع تر آنچه آنها فکر میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
میخوای در اطلاعیه برای آمریکایی ها چی بنویسی که وادار به شورش واعتراض شوند ؟ میخوای بگی آقازاده ها میخورن وبه شما نمیدن؟ میخوای بگی شما 80درصدتان زیرخط فقر هستید؟ حقوقتان کفاف هزینه اولیه زندگیتان را نمیدهد؟ چی میخوای بگی که اونها نمیدونند ؟ هرچه شما بخوای بگی روزنامه های اونا همین الان هم آزادانه در کشورشان می نویسند وکسی هم بدلیل نوشتن این مطالب زندان نمیروددولت امریکا برای دیگر کشورها گردن کلفتی میکند که باعث افتخار مردم امریکاست ولی برای مردم امریکا درهرکجای دنیا هستند حامی است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
باید با ماهواره های مستقل چنین کاری بکنیم.
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ايول علي آقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
در بین هیسپانیک ها و سیاه ها زمینه ی شورش وجود داره.
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
توهم در حد تيم ملي داري !
درود بر ناشناس 14:24
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.
پاسخ ها
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
چهل ساله از اين ورهاي زيادي دارن ميزنن آمريكاييها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
ما باید بریم بهشت.. پس کی مارو ببره؟؟؟
پاسخ ها
يه كمي باسواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
خودت ميتوني زحمت بكشي براي بهشت رفتن تلاش كني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
این مطلب در چه تاریخی بیان شده تصور می کنم مربوط به سال گذشته باشد لطفا" بطریقی اشاره به تاریخ آن بفرماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
سال گذشته اسرائیل دنبال کشف تونلهای حزب الله دربه نظرت جنوب لبنان بود؟
خب این انقلاب سفید چطوری ممکنه؟ فقط با نقشه و تلاش آمریکا؟ خیر. نقشه و تلاش آمریکا تاثیر داره. اما علت اصلی بروز انقلاب سفید در ایران، ناکارآمدی مدیران و رانت، فساد اداری و مالی هست. پ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
این مردک خیلی بی عقل تراز ترامپ وریئس جمهور های قبلی امریکا تشریف دارند .کسی نیست به این احمق بگوید بابا چهل سال است از ریگان تا بوش پدر تا اوباما وتااین مردک قصد نابودی وبراندازی ایران راداشتند وبه همه روشها متوصل شدند اما این ارزو را بسیاری ز انها به گور بردند .البته مسئولین باید همیشه هوشیار وجدی باشند وهمواره اماده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
چقدر ساده ای .. دلم برای امثال تو میسوزه
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اين ورهاي زيادي رو آمريكاييها ميزنن تا نوكرايشون مثل عربستان يه دو روزي برن تو خلسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
چقدر تحلیل این آقای آمریکایی سطحی، غلط ، پیش پا افتاده و قدیمی است. دیدگاه ایشان چقدر شبیه دیدگاه منافقین است. شاید هم از آنها داره مشاوره میگیره. نمیدانم ...!!!
پاسخ ها
يه كمي باسواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بله دقيقا!
ارباب و نوكر عين هم احمق و جنايتكارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
موافقم
این گستاخی دشمن نتیجه تسلیم بی چون وچرامقابل برجام نافرجام و FATF است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
ولی خرفاش حاکی از ترسشون از ایرانه
پاسخ ها
يه كمي باسواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
دقيقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
تحلیلی بسیار آبگوشتی و خوش خیالانه!!! در حد بچه های دبیرستانی!!
پاسخ ها
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بذار خودشونو و منافقين و شاه پرستا يه كم خوش باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
به این سادگی ها نیست جمهوری اسلامی قوی تر از این حرف هاست ضمن اینکه مردم هم نمیخوان با یه انقلاب دیگه از چاله به چاه بیفتند. انقلاب سفید و سیاه مال قرن بیست بود. جمهوری اسلامی جهان بینی خاص خودشو داره که متاسفانه آمریکائیها از درک اون عاجزن. اگه قرار به حذف جمهوری اسلامی باشه همه چیز در منطقه به هم می ریزه و خسارت ناشی از آن در منطقه و جهان به هیچ عنوان قابل محاسبه نبوده و آینده هم قابل پیش بینی نخواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
شعار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
جنگی اتفاق نخواهد افتاد چون توان و انگیزه و دلیل جنگیدن وجود ندارد اینها همه بر اساس اغراض خاص این مطالب را می گویند شرایط فعلی بهترین شرایط را برای آنها رقم زده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
دوست عزیز اتفاقا توان و انگیزه وجود د اره، کافیه کمی واقع بین باشیم. امریکا تنها کشوری هست که دارای تکنولوژی نفت شیل هست. دیگه اون زمانی که استخراج نفت شیل گرون بود تموم شده. دیگه یواش یواش دنیا فقط به نفت خاورمیانه متکی نیست.به ایران قبل از انقلاب نگاه کنید. بین 5 تا 6 میلیون بشکه در روز تولید و صادارت داشت. کشور عراق رو نگاه کنید، سومین تولید کننده نفت، کویت رو نگاه کنید و الان هم داریم میرسیم به عربستان.خیلی خیلی راحت دارن اعراب رو می ندازن به جون ایران. عربستان رو دارن مثل ایران زمان شاه حسابی می دوشن و امادش می کنند برای نبرد بزرگ. فقط این وسط باید طوری برنامه ریزی کنند که اسرائیل در امان باشد. منتها ایران هم بیکار نبوده و می دونه که هیچکدام از کشورهای زپرتی عربی حریف ایران نیستن و البته امریکا هم حاضر نیست به خاطر این کشورها به ایران امتیاز ویژه ای بده اما اسرائیل فرق می کنه. امریکا و لابی های قدرتمند یهودی اون حاضرن در خصوص اسرائیل به ایران (بخونید در زمان خطر) امتیازاتی دهند. در هر صورت درسته در صورت بروز جنگ در منطقه، ایران می تونه جریان نفت رو با اختلال جدی روبرو کنه اما در نهایت این امریکا هست که برنده واقعی جنگ میشه(البته روسیه هم یکی دیگه از این برنده ها هست). دقت کنید در صورت بروز جنگ منطقه ای بین ایران و مثلا اعراب، قیمت نفت در یک باز زمانی شدیدا افزایش پیدا می کنه، طبیعتا نه ایران و نه دیگر کشورهای عرب منطقه به راحتی نمی تونن نفت خود رو صادر کنن. تازه اگه تاسیسات نفتی همدیگه رو هم هدف قرار بدن کهدیگخ وضعیت مشخص هست. درسته که امریکا کلی باید خرچ کنه اما فروش نفت شیل رو در نظر بگیرین، اون هم با قیمت کذایی مثلا 200 دلار در هر بشکه. امریکا می تونه به راحتی بین 5 تا 10 میلیون بشکه نفت شیل تولید و صادر کنه.
کاری به حرف های این بابا نداریم. ولی واقعیت این است که وضعیت مملکت بحرانی است و مدیران ما هم یا در خوابند نه به فکر چاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
دقیقا انچه را این اقا میگوید را سال ها دارند دنبال میکنند و دارند مانند انچه را که بوش در خاورمیانه شروع کرد را بی مهابا در مورد یران تشدید میکنند ابدا زیر دلتان را خالی نکنند گفتم شانس اوردید ترامپ کارهایش را دارد با عجله دنبال میکند بوش هم در عراق و ووو عجله داشت انها را باید در دام ذهنیت خودشان بیندازید چرا دارید سوریه را امن میکنید یمن را امن میکنید انها دامی را که برای خودشان پهن کرده اند را به ذهن شما سرایت ندهند دقت کنید دارند بی مهابا میایند در برخورد های حاد است که میتوانید نتای قطعی بگیرید خوب دفاع کنید فقط یادتان باشد روسیه را به جاسک بیاورید این یعنی شکست عمیق اریکا در جهان انها ابدا نمیتوانند با جنگ زمینی کاری کنند بقیه ان را کمک روسیه میتواند بر عکس کند نمیدانم چه جور بگویم امریکا در این دوره اشتباهات عمیقی را شروع کرده اگر نتواند جمعش کند مانند بختک گلویش را چنان بفشرد و خفه کند که به دوره ترامپ بگویند ابلهانه ترین دوره تاریخامریکا این لدین دارد اززوهایش را جیع میزند
دقیقا انچه را این اقا میگوید را سال ها دارند دنبال میکنند و دارند مانند انچه را که بوش در خاورمیانه شروع کرد را بی مهابا در مورد یران تشدید میکنند ابدا زیر دلتان را خالی نکنند گفتم شانس اوردید ترامپ کارهایش را دارد با عجله دنبال میکند بوش هم در عراق و ووو عجله داشت انها را باید در دام ذهنیت خودشان بیندازید چرا دارید سوریه را امن میکنید یمن را امن میکنید انها دامی را که برای خودشان پهن کرده اند را به ذهن شما سرایت ندهند دقت کنید دارند بی مهابا میایند در برخورد های حاد است که میتوانید نتای قطعی بگیرید خوب دفاع کنید فقط یادتان باشد روسیه را به جاسک بیاورید این یعنی شکست عمیق اریکا در جهان انها ابدا نمیتوانند با جنگ زمینی کاری کنند بقیه ان را کمک روسیه میتواند بر عکس کند نمیدانم چه جور بگویم امریکا در این دوره اشتباهات عمیقی را شروع کرده اگر نتواند جمعش کند مانند بختک گلویش را چنان بفشرد و خفه کند که به دوره ترامپ بگویند ابلهانه ترین دوره تاریخامریکا این لدین دارد اززوهایش را جیع میزند
جنگ روانی هست ولی این یک هشدار به مسولان است که تا دیر نشده با تصویب قوانین در مجلس که جلوی دلالی ها را می گیرد زودتر و با اراده تر قدم بردارد و دولت و قوه قضایه به طور سخت و غیر قابل گذشت با تخلفات مالی برخورد کنند.
نسل جدید ایران که در راه است این روزها را به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل می کند و در صورت صحت آن دفاع می کنند در غیر اینصورت با آن مقابله می کنند.
با تشکر از تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
تحلیل وی از اوضاع ایران حاکی از آن است که اطلاعات محیطی از ایران ندارد و منابع اطلاعاتی آنها عمدتا معارضان اعم از داخلی و خارجی هستند. اوضاع اقتصادی ایران اصلا خوب نیست ولی این که این امر منجر به انقلاب سفید شود نتیجه ای است که مقدمات آن دارای تزلزل است.
این تحلیل مطابق با نظر برخی تندروهای اصلاح طلب نیز هست چرا که آنان هم عمق التزام مردم به نظام را درک نکرده اند .
چه کسی تصور می کرد که جمهوری اسلامی ایران با تمام این مشکلات بتواند از همه تنگناهای امنیتی ، سیاسی ، نظامی ، علمی ، فناوری و .... به سلامی عبور کند . مگر در سال 88 حتی جامعه را دوقطبی نکردند آیا از مدافعان نظام که حاضرند جان خود را برای حفظ آن ( با همه مشکلاتش ) فدا کنند کسی دست به سلاح برد؟
مطمئنا هنوز نمی دانند که اگر کار به آنجا بکشد مدافعان از میراث امام و رهبری و پاسداران خون شهدا از جان خود می گذرند ولی این خواب پریشان آنه محقق نخواهد شد.
در سوریه از 80 کشور تروریست و پول و تسلیحات و .... روانه آنجا کردند و دنیا را با خود همراه کردند حتی روسیه را ( روسها 2- 3 سالی است که به حمایت از بشار وارد صحنه شدند ) دنیا اعم از اعراب و ترکیه و غرب همه گفتند بشار باید برود ملی بشار با حافظان میراث مقاومت ماند و خواب آنها تعبیر نشد .
ممکن است که در بدترین سناریو هم ایران را بخواهند سوریه کنند ولی هرگز ایران سوریه نخواهد شد و دلایل آن متعدد و متکثر است که مهمترین آن عقلانیت مردم و ناراضیان داخلی و رهبران آنهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بسیار منطقی و مستدل بود سپاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
عالي بود
آفرين آقا شهاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
آقا شهاب عزیز،جوون های شهرستانی به انقلاب پشت نخواهند کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
گرسنه خدا و قران نمیشناسد
بسیار عالی بود
صادق لاریجانی اعتراضات صنفی مردم فرانسه را به بیداری اسلامی تعبیرکرده ازایشان بعنوان یک ایثارگرجنگ تحمیلی سوال میکنم تظاهرات گسترده بازنشستگان وفرهنگیان درمدت طولانی بخاطر مشکلات عدیده معیشتی و تظاهرات مالباختگان و اعتصابات گسترده کامیونداران وکارگران منجمله فولا و نیشکر شوش وغیره اثبات کننده چیست
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
احسنت به این نگاه عمیق و واقع گرایانه
کشور ما به افرادی مثل شما دوست عزیز نیاز دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
مایکل لدین قدرت تحلیل ندارد و منطقه را نمیشناسد. گمان میکنند مثلا اگر از ایران خلاص شدند، آسوده میشوند!
الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء. اینها هنوز نفهمیده اند انقلاب اسلامی یعنی چی. بیچاره فکر کرده اینجا شوروی هست
"یک «انقلاب سفید» از نوعی است که شاه را چهل سال پیش ساقط کرد".که اینطور پس؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
آفرین گفتم، ایول، به دقتت
فقط مایکی جون شما که انقدر اعتماد به پیروزی تون تو جنگ احتمالی داری به سگ دیوونه بگو اگر خدایی نکرده جنگی شد سربازاشو توجیه کنه حداقل گریه نکنن
فقط مایکی جون شما که انقدر اعتماد به پیروزی تون تو جنگ احتمالی داری به سگ دیوونه بگو اگر خدایی نکرده جنگی شد سربازاشو توجیه کنه حداقل گریه نکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
کاش روزی برسه تا حسابمان را با اختلاس گران و مفسدین فی الارض و ایل و تبارشان وحامیان آنها همانها تسویه کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
چهل ساله از این حرفها می زنن خیلی باور نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
دوستان بخونید ولی نترسید
فقط کار کنید
مسولین ترا خدا ما داریم کار میکنیم ی کم حواستون به ما باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
شما بگو کجا کار کنیم؟؟
اینها نشان میدهد چه باید کرد
جذب حداکثری مردم تودههای مردم
جذب افراد خاص(افراد:تیوریسینها؛سازمان دهها و افراد با رابطه وسیع)
حداقل کردن تنش منطقه ای
اقتصاد غیر وابسته تولیدی پویا و عادلانه
حداقل کردن فساد
ملت ایران پشتیبان رهبری هستند و شکست خورده واقعی امریکا است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
شعار شعار شعار
تو دوساعت شکست خوردن اومد رجز خونی میکنه شما یهودیا هیچی نیستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
انتهای ناامیدی آمریکائی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
البته اگر منظور از انقلاب سفید اصلاحات و تغییر است که همه به نوعی با شدت و ضعف در برخی موارد با آن موافق هستند. به نظر من تغییر و تقویت نظام مدیریتی و تصمیم گیری کشور، تقویت قانون گرایی، مبارزه جدی با فساد، تقویت تولید ملی، بهبود فرهنگ عمومی جامعه در جهت ایجاد روحیه درستکاری جدیت و کسب دانش، توسعه دانش در همه سطوح جامعه، بهبود وضعیت سلامت افراد جامعه از همه جنبه ها، ایجاد محیط های تفریحی سالم برای اقشار مختلف جامعه، توسعه گردشگری و مواردی از این دست میتواند مبنای انقلاب سفید باشد به تعبیر ما و همه با این موافق هستند.
سوال اینحا است که ما چرا در داخل باب گفتگو با این افراد را باز نمیکنیم ؟ از اینها دعوت کنیم به ایران بیایند و در بحث و مناظره شرکت کنند
بهبود روابط با همسایگان هم یک اقدام موثر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
انقلاب سفید و سیاه ما نمی شناسیم.ما مردم سربه زیر و نجیب ایران کشورمون رو دوست داریم.ای کاش مسئولین کشور به فکر عمران و آبادانی کشورمون بودن و اینقدر مردم رو از همه جهت تحت فشار نمی گذاشتن. مردم ما از نظر اقتصادی و دانش و تکنولوژی روز دنیا تحریم هستند از نظر وضع حقوق بشری و ازادی بیان تحریم و در تنگنا هستند از نظر داشتن یک زندگی اروم و بدون استرس محروم هستند.هر روز یه مشکل هر روز یه اختلاس هر روز گرانی و تورم و هر روز غم و اندوه و یک جامعه افسرده و پر از مشکل.
این است که در بلند مدت مردم را متلاشی خواهد کرد ولیکن گوش شنوائی برای اون وجود نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
من خودم یک آدم بیکار هستم که از براورده کردن نیازهای خانواده ام درمانده شده ام حالا مقامات می گویند آمریکا و تحریم باعث این وضعیت است خوب شما درست می گویید من و امثال من پشت شما هستیم و چیزی برای از دست دادن نداریم حاضریم هر گونه فداکاری برای جنگ با آمریکا و اسراییل کنیم ما می خواهیم در میدان جنگ کشته شویم از اینکه روزها بیکار بنشینیم تا از غصه بمیریم خسته شده ایم سیاست دشمن همین است که در جنگ مستقیم وارد نشود اما ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید مستقیما وارد جنگ شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
اقتصاد ایران مانند بدن یک بیمار سرطانی است که یک دفعه از بین نرفته بلکه در اثر سالها ندانم کاری آنقدر این سرطان پیشرفت کرده که با شیمی درمانی هم درست بشو نیست! چون کلا سرطان متاستاز کرده به همه جا! سیاستهای تنش زای آنها و اعراب در منطقه خاورمیانه و حیله گری اسرایبل و از طرفی دیگر ماجراجویی های سیاستمداران داخل ایران باعث شد که ایران بیشترین سرمایه گذاری را در صنایع نظامی کرد . اما در جهت رفاه و عدالت اجتماعی، شغلی و سیاسی هیچ کاری در ایران از پیش نرفت.. اقتصاد ورشکسته دولتی، سرمایه گذاری های نظامی، کمک به کشورهای منطقه!
صنایع خصوصی هم در هر دو کشور وجود نداشتند و ندارند که خیل عظیم حقوق بگیران به آنها پناه ببرند. بنابراین در آمد اکثریت مردم ایران از نهاد های دولتی است. یعنی کاملا خلاف اقتصاد حاکم بر آمریکا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
دوزار بده آش به همین خیال باش!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
مسبب همهٔ بد بختیهای مردمشما غربیها هستید که برای سیاستهای پسا کمونسیم ، از ده سال قبل برنامه ریزی کردید ،و برای بازگشت بدوران استثمارگری که آنرا نظم نوین جهانی پسا کمونیسم نام گذاشته اید ، اینهمه بد بختیها را بر کل خاورمیانه تحمیل نمودید ، اما روند اجرا آنگونه که شما میخواستید پیش نرفت ؟، زیرا اکنون جهان بهم پیوسته شده است ؟ و طرز تفکر ملتها تغییر نموده است ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
. انتخاب این اصطلاح برای انقلاب پیشنهادی اوّلین اشتباه ایشانست.
ثانیاً ترامپ را نتوانسته درست بشناسد. ترامپ تاجری است که بشدت از جنگ می ترسد و تشبیه او به سگ دیوونه کاملاً غیر واقعیست. ترامپ را می توان به الاغی شبیه دانست که هرطرف که علف باشد به آنسو می رود. از بیان این موضوع هم ابا ندارد.
ثالثاً آمریکا درست در دو کشوری که مستقیماً وارد جنگ شده کاملاً شکست خورده، عراق و افغانستان
رابعاً در هیچ کشوری در دنیا طرفدار پروپا قرص ندارد که با زبان و پخش اخبار بتواند کاری انجام دهد بخصوص در ایران
بهتر است آمریکا به کاری دیگر مشغول شود و خودش را درگیر قضیه ایران نکند و فریب اسرائیل را نخورد. اسرائیل دنبال لولو سر خرمن است تا ملّت فلسطین را بکلی از محدوده خود دور کند بنابراین کشتی های آمریکایی را بجای خلیج فارس می توان بعنوان مترسک در دریای نزدیک اسرائیل دید.
به مایکل لدین هم پیشنهاد می شود بجای تحلیل مسائل ایران به یک کشور دیگر بپردازد که بهتر می شناسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
باش تا دولت امیدت بدمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
این پیر مرد توی سنی نیست که مشروب زیاد بخوره و بعد سخنرانی کنه .
اینکه تحلیلگران آمریکایی به این نتیجه برسن خیلی مهم نیست اما واقعیت موجود وانکار ناپذیر همینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
در هر دیدگاه علمی ضروری است مسایل را با نگاه نقد مثبت و منفی بررسی کرد تا به نتیجه ای مطلوب رسید. لذا تخریب این و آن روشی درست نیست.
اما بیان این نکته که آنان بر اساس چه نقطه ضعف هایی در کشور به چنین نتایجی می رسند و به فکر نفوذ و تاثیر گذاری از نقاط ضعف هستند. بدیهی است آنان به فکر منافع ملی و کمپانی های خود هستند نه به فکر مردم ایران. اما هر گونه نارضایتی در کشور مسیرهای ورود را برای آنان به خوبی باز می کنند. پس ضروری است که دولتمردان با مردم دوستی کنند و جلوی خیانت کارانی که سبب بی اعتمادی به نظام سیاسی و اجرایی کشور می شوند را بگیرند. اعتماد مردم به هر حکومتی یکی از گران بهاترین سرمایه ها می باشد. این اعتماد به دلیل بی تدبیری و یا بی برنامگی کلان و نبود دور نمایی عمیق و درست برای پیشرفت کشور سبب آسیب جدی به کشور شده است. ضروری است که حس میهن پرستی و احترام به فرهنگ های بومی مد نظر قرار گیرد و سیاست گذاران نیز از پرداختن به مسایل سایر کشور ها بیشتر به مسایل ایران مبادرت ورزند. زیرا ما ایرانی هستیم نه از یک کشور دیگر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مثبت
قربون دهنت
شما غربیها فقط دروغ می گویید. حمایت از دمکراسی و حقوق بشر هم یک دروغ بسیار بزرگ است. آیا سرکوب وحشیانه معترضین فرانسوی نقض صریح حقوق بشر نبود؟ آیا مردم یمن هیچ حقی ندارند؟ روزنامه های وابسته و به اصطلاح آزاد غرب هم مطالب را بر اساس خوشایند اربابانشان می نویسند. آزادی بیان در غرب بر خلاف تصور خیلیها بسیار محدود است. مردم ایران خیلی بالغ شده اند آنان با نپیوستن به شورشهای دیماه نقشه های شوم شما را نقش بر آب کردند. شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید. مردم ایران خواهان اصلاح ملی همین نظام می باشند. امیدوارم که نظام کنونی با مبارزه بسیار جدی با فساد درون حکومت اعتماد مردم را هرچه بیشتر به دست آورد. پاینده ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منفی
انقلاب مخملی یا سفید با هشیاری و اعتماد به خدای سبحان شکست خواهد خورد.ملت پای دینش محکم ایستاده است .ما در داخل کشور باید دست غارتگران را کوتاه کنیم و فکر اساسی برای کار آمد سازی بیشتر نظام بکنیم.به این آقای آمریکایی می گویم از نیروهایتان آمار دقیقی بگیرید و برایشان پوشاک تهیه کنید ،تجربه نشون داده سر بازان آمریکایی خیلی سریع خودشونو خیس می کنند ،خصوصا وقتی که چشمشون به جمال سبر پوش ها روشن میشه و داستان طبس را بخوند.خدای بزرگ پشتیبان این ملت مظلوم است.
درسته
شهادت افتخار ما نیست چرا خون ریختن برای من کارگر حال و هولش برای آقازاده های آمریکا و اروپا نشین نه از این خبرا نیست برادر من نه می جنگم نه می میرم نه رای می دهم
مایکی جوون احتمالن حالت عادی نداشت وقتی مقاله مینوشت!!!!!
سلام.
دستپاچگیشون در اتخاذ یک سیاست مشخص رو دیدید؟ لدین بسیار تلاش کرد که بفهمونه ایرانیها از ترس آمریکا نمیجنگند! نیز تلاش کرد که تحرکات خیابانی اخیر تو ایران را یک انقلاب نشون بده! ببین به چه چیزهایی مجبورند متمسک بشند!! خودش خوب میدونه و اینرو تلویحا فهمونده که آمریکا خیلی چیزها رو از دست داد و اسرائیل ارزش اینرو نداره که آمریکا بخاطرش وارد جنگ بشه، لذا تهدید جنگی بی اثره و بهتره یه چیزی رو دستاویز قرار بدن که هم خوراک رسانه ای خوب فراهم کنه هم آمریکا بتونه روش مانور بده و مثلا با تمرکز به تخریبهای خیابانی، تمرکز ایران رو از بیرون مرزها دچا عقب نشینی به داخل کنه.
البته که ما به دنبال نابودی امریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام هستیم
به حضرت عباس وقمر بنی هاشم .جنگ نمی خواهیم .برویم به چه کسی بگوییم .حداقل 4 تا 5 سال دست از جنگ بردارید تا اوضاع مملکت درست بشود .دلار بشود 7 تومان .نان بشود 5 ریال .ووووووووووووووووووووووووووو
نقطه اشتراک همه از تحلیلگر ایرانی گرفته تا آمریکایی "مردمه". حواستون به مردم باشه. درسته این مردم انقلابی نمیکنن و دست به اقدامات انقلابی نمیزنن. اما از بی تفاوتی مردم در روزهای سخت بترسین.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی