بازدید 21790
هزار و پانصد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

احمدی‌نژاد، مکرون را نصیحت کرد/پاسخ ذوالنور به ادعایی در مورد رفع حصر/ضرغامی: فیلترینگ تلگرام با دستور روحانی انجام شد/پاسخ تند آشنا به کسانی که مسئولان را خائن می دانند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ واکنش وکیل بابک زنجانی به سخنان اژه‌ای/واکنش دختر علم‌الهدی به سخنان رئیسی/آغاز تغییرات غیر رسمی در پرسپولیس و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 10 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

احمدی‌نژاد مکرون را نصیحت کرد

رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در توئیتی نصیحت‌آمیز خطاب به رئیس‌جمهوری فرانسه گفت: بدون شک هیچ قدرتی توانایی ایستادگی در مقابل مردم را ندارد. احمدی‌نژاد با انتشار توئیتی خطاب به امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه در واکنش به ناآرامی های اخیر پاریس نوشت: آیا وظیفه دولت‌ها پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان نیست؟ این تظاهرات‌کنندگان هم شهروند هستند. به خواسته‌هایشان گوش کن و آنها را از طریق بهترین راه ممکن تأمین کن. بدون شک هیچ قدرتی توانایی ایستادگی در مقابل مردم را ندارد.

پاسخ ذوالنور به ادعایی در مورد رفع حصر

مجتبی ذوالنوری، نماینده اصولگرا می گوید: طبیعتا تا زمانی که عذرخواهی از جانب محصورین صورت نگیرد از جانب نظام هم نمی توان توقعی داشت، چراکه نظام نمی تواند پاسخگوی افکار عمومی باشد. مجتبی ذوالنوری در گفت وگو با «انتخاب» در خصوص رفع حصر و گشایش های اخیری که گفته می شود در این موضوع شکل گرفته است، گفت: رفع حصر کروبی تا زمانی که اصلاح طلبان کاسب حصر به میدان نیامده بودند، پیشرفت خوبی داشت. او ادامه داد: در واقع برخی دوستان اصلاح طلب که کاسب حصر هستند نگذاشتند روند رفع حصر کروبی جلو برود، چون در صورت آزادی کروبی و موسوی آنها دیگر خریدار ندارند و دستاویزی برای افکار عمومی و تاثیر بر آنها برای کاسبان حصر وجود ندارد. لذا زمانی که رفع حصر داشت صورت می گرفت، اصلاح طلبان زمینه آن را خراب کردند تا از آن جلوگیری کنند.

نماینده قم در مجلس تصریح کرد: فعلا گشایشی در خصوص حصر صورت نخواهد گرفت چراکه از سوی آن افراد هم اقدام مثبتی صورت نگرفته است. او ادامه داد: در سال 88 ده ها انسان کشته یا شهید شدند و مسبب آن سران فتنه هستند چراکه فراخوان فتنه را آنها دادند و باید عذرخواهی کنند. ذوالنوری گفت: طبیعتا تا زمانی که عذرخواهی از جانب محصورین صورت نگیرد از جانب نظام هم نمی توان توقعی داشت چراکه نظام نمی تواند پاسخگوی افکار عمومی باشد. او با بیان اینکه اصلاح طلبان صحنه بازی رفع حصر را برهم زدند تا به نتیجه نرسد، گفت: محصورین در شرف عذرخواهی بودند؛ اما برخی اصلاح طلبان مانع این موضوع شدند. او افزود: کاسبان حصر کروبی را وادار کردند تا آن نامه را بنویسد و مقصر عدم رفع حصر آنها هستند. ذوالنوری با بیان اینکه برخی اصلاح طلبان زمینه های نامه نگاری را فراهم کردند و کروبی را وادار کردند تا نامه بنویسد، گفت: پس از آن هم تمام گشایش هایی که در خلال رفع حصر در حال صورت پذیری بود به بن بست خورد.

واکنش وکیل بابک زنجانی به سخنان اژه‌ای

وکیل بابک زنجانی به حرف های سخنگوی قوه قضائیه درخصوص دستمزدش در پرونده موکلش واکنش نشان داد. رسول کوهپایه زاده وکیل بابک زنجانی در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به حرف‌های سخنگوی قوه قضائیه در خصوص دستمزد وکلای حاضر در پرونده زنجانی گفت: متأسفانه این اشتباهی بود که یکی از خبرگزاری‌ها مرتکب شد و به تبع آن یک پوشش غلط توسط دیگر رسانه‌ها صورت گرفت. این وکیل دادگستری ادامه داد: منظور آقای اژه‌ای وکلای شرکت نفت است. ایشان گفتند که چهار وکیل نمی‌توانند در جلسات حضور داشته باشند که درست هم فرموند زیرا در پرونده‌های کیفری فقط سه وکیل می‌توانند در دادگاه حضور پیدا کنند. وی افزود: نکته بعدی که ایشان بیان کردند این بود که وکلا فقط در مرحله دادگاه آمدند و در همه جلسات حضور نداشتند و یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هم دستمزد گرفتند که کاملا بالعکس جلوه داده شد و به گونه‌ای که انگار وکیل آقای زنجانی این مبلغ را دریافت کرده است.

حُکم وکلای بازداشت شده صادر شد

وکیل مدافع آرش کیخسروی از محکومیت موکلش و و قاسم شعله سعدی ـ وکلای بازداشت شده در مرداد ماه امسال ـ به شش سال حبس خبر داد. ابوذر نصراللهی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام صدور و ابلاغ رای پرونده آرش کیخسروی اظهار کرد: موکلم به اتهام اجتماع و تبانی به پنج سال و نیز به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده است که البته یکی از این دو حکم اعمال می‌شود. این وکیل دادگستری همچنین گفت که قاسم شعله سعدی نیز به همین مجازات‌ها محکوم شده است. وی افزود: به رأی اعتراض خواهیم کرد و امیدواریم دادگاه تجدید نظر رأی بدوی را نقض کند.

واکنش دختر علم‌الهدی به سخنان رئیسی

جمیله علم‌‌الهدی، فرزند سیداحمد علم‌الهدی و همسر سیدابراهیم رئیسی دانشیار دانشگاه شهید بهشتی است. او در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی تدریس می‌کند. قبل از شروع سخنرانی رئیسی چند دقیقه‌ای فرصت شد تا با او گفت‌وگویی کوتاه کنم. ساعت نزدیک به 13:30 است و می‌گوید، ساعت 15 باید به دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی بازگردد، چرا که کلاسش شروع می‌شود. از او می‌پرسم باتوجه به شناختی که از جو دانشگاه داشته، آیا رئیسی برای حضور در این جمع با او مشورت کرده است؟ علم‌الهدی می‌گوید: «من اصلاً مخالف حضور آقای رئیسی در دانشگاه بودم. برای این مراسم هم بسیج از من دعوت کرد.» می‌پرسم نگران بود دانشجویان برای همسرش حاشیه ایجاد کنند، می‌گوید:‌ «مخالف بودم چون معتقدم رفت‌وآمد برای ایشان سخت است که بیایند تهران و دوباره به مشهد بازگردند.» علم‌الهدی توضیح می‌دهد: «زندگی ما در تهران است. بچه‌ها در تهران هستند. آقای رئیسی بین تهران و مشهد در رفت‌وآمد است. هفته‌ای چند بار برای جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین کارهای دیگر به تهران می‌آیند.»

او می‌گوید، حضور رئیسی در دانشگاه شهید بهشتی اولین دیدار تولیت آستان قدس رضوی با دانشجویان نیست: «آقای رئیسی قبلاً به دانشگاه امام صادق و فردوسی مشهد رفته است. علاوه‌بر این، هفته‌ای یک‌بار دانشجویان به دیدار ایشان می‌روند. »می‌گویم همسرش در پاسخ به دانشجویان گفت اگر او رئیس‌جمهور شده بود اوضاع کشور این‌گونه نبود، آیا او نیز معتقد است اگر رئیسی در انتخابات پیروز می‌شد، وضعیت کشور بهتر بود؟‌ جمیله علم‌الهدی در پاسخ لبخندی می‌زند و می‌گوید:‌ «بله من هم معتقدم مشکل ضعف مدیریت است. اگر مدیریت درست بود، الان شرایط کشور این نبود. »می‌پرسم آیا زمان انتخابات ریاست‌جمهوری در کلاس درس با دانشجویانش صحبتی داشته که می‌گوید: «بله، بچه‌‌ها سؤال می‌پرسیدند.» دو نفر از همراهان جمیله علم‌الهدی که خود را مدیر برنامه‌‌های همسر سیدابراهیم رئیسی معرفی می‌‌کنند، مانع ادامه پاسخگویی می‌شوند، اما علم‌الهدی در پاسخ به آخرین سؤال که می‌پرسم آیا نظرات او در زمینه‌‌های سیاسی، اجتماعی و. . . همسو با همسر و پدرش است می‌گوید: «بله. ما کاملاً منطبق بر هستیم، اما من کلاً آدم سیاسی نیستم.»/ایرنا پلاس

تجمع مقابل سفارت گرجستان در تهران

حدود ده تن از اتباع کشورمان که در روزهای اخیر از گرجستان دیپورت شده اند، ظهر امروز (دوشنبه) در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کرده اند. با گذشت مدتی از این تجمع سفیر گرجستان به میان معترضین آمده و به آنها قول پیگیری شکایاتشان را داده است.

ضرغامی: فیلترینگ تلگرام با دستور روحانی انجام شد

عضو شورای عالی فضای مجازی تأکید کرد: فیلترینگ اول تلگرام با دستور رئیس‌جمهور انجام شد. در اغتشاشات دی ماه 96 که بخش زیادی از هماهنگی‌های آن در تلگرام انجام شد، شورای امنیت ملی در جلسه‌ای که رئیس‌جمهور هم حضور داشت این مسئله را مورد بررسی قرار داد و تلگرام با دستور رئیس‌جمهور فیلتر شد. مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی مطالبی گفتند و از دولت خواستند برای مصالح ملی پیام رسان داخلی راه اندازی شود. ضرغامی با طرح این که آیا می‌توانیم یک پیام رسان قوی داخلی داشته باشیم؟ همین پیام رسان‌های داخلی خوب پیش رفتند و وقتی که باید به آنها کمک می‌شد، باید ایستادگی صورت می‌گرفت، صورت نگرفت. تلگرام طلایی، موبوگرام و هاتگرام که همان تلگرام بودند ولی پوسته آن عوض شده بود و وقتی که باید پیام رسان‌های داخلی و تلگرام مدیریت می‌شد، به این نتیجه رسیدیم که وضع خوبی در این زمینه وجود ندارد.

اعلام آمادگی سپاه برای کمک به صنعت خودروسازی

سردار حاجی زاده در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: ابتدا بنده باید از مدیران صنعت خودروسازی دفاع کنم، چون اینکه بگوییم آن‌ها غرب گرا هستند خوب نیست، ولی بحثی که وجود دارد این است که آن‌ها یک تیم همگرا، منسجم و هم قسم نیستند و بعضا افراد انقلابی در بین آن‌ها تک و یا چند نفر هستند. فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه ارتباط ما با صنعت خودرو زیاد شده و آدم‌های انقلابی در این صنعت وجود دارند، اضافه کرد: ما می‌توانیم به صنعت خودروسازی کمک کنیم همان طور که وزارت نیرو اعلام کرد ما در باورسازی ابر‌ها مشکل داریم و هواپیما نداریم. با وجود این ما بلافاصله اعلام آمادگی کردیم و کار باورسازی ابر‌ها را از پارسال آغاز و امسال نیز دنبال می‌کنیم و البته پولی هم نگرفته ایم، چون هر جا نیاز کشور است ما در آنجا کمک می‌کنیم.

پاسخ تند آشنا به کسانی که مسئولان را خائن می دانند

حسام الدین آشنا در حساب توییتری خود نوشت: تکفیری‌های ‌جدید بدنبال خلق این تصویر پریشان از نظام هستند که گویا بسیاری از رؤسای جمهور،رؤسای مجلس،نخست وزیران،علماو مسئولان یا از اول خائن بوده اند یا بعدا خائن شده اند یا رأس فتنه بوده اند یا ساکت بوده اند یا بصیرت نداشته اند یا در صدد براندازی آن هستند. زهی خیال باطل.

آغاز تغییرات غیر رسمی در پرسپولیس

با نرفتن گرشاسبی به باشگاه پرسپولیس، از صبح امروز عرب در دفتر مدیریت باشگاه حاضر شد تا غیررسمی جانشین مدیرعامل بازنشسته این باشگاه شود. در حالی که حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل بازنشسته باشگاه پرسپولیس دیروز به اصفهان رفته بود تا برای بازی با سپاهان در کنار سرخپوشان باشد، امروز در محل کارش حاضر نشد و به باشگاه پرسپولیس نرفت. گرشاسبی به دلیل منع به کارگیری بازنشستگان دیگر قصد ندارد در باشگاه پرسپولیس حاضر شود و این در حالی است که از ایرج عرب از معاونین باشگاه پرسپولیس به عنوان جایگزین گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شود. عرب از صبح امروز در دفتر مدیریت باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پشت میز گرشاسبی نشست تا غیررسمی به عنوان سرپرست این باشگاه فعالیت خود را آغاز کند. از طرف دیگر، هنوز ابلاغیه‌ای مبنی بر سرپرستی او در باشگاه پرسپولیس رسانه‌ای نشده اما به نظر می‌رسد امروز این ابلاغ به صورت رسمی اعلام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۵۰
ایران جای عجیبیه
پاسخ ها
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
به فرزندان خود بگویید تنها راه پولدار شدن پزشکی است و فقط پزشکی بخوانند زیرا ایران بهشت پزشکان است. مردم با مالیاتهای خود هزینه تحصیل پزشکان را میدهند تا آنها بعدها که پزشک و میلیاردر شدن به مردم خدمت کرده و پول های نقدشان را بستانند. انبانها پر بنموده و بر سر خلق منتها نهادی و نعره ها همی زدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
یک کیلو پسته = یک گرم طلای 18 عیار. با این وضعیت بزودی باید منتظر قاچاق طلا و خروج این پشتوانه اساسی اقتصاد از کشور بود.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
سکه چرا گرونه؟ حبابه
کار کیه؟ دلال
مسکن چرا گرونه؟ حبابه
کار کیه؟ دلال
دلار چرا گرونه؟ حبابه
کار کیه؟ دلال
کلاً همه چیز چرا گونه؟ حبابه
کار کیه؟ دلال
اگه دلالان دارن مملکت رو اداره میکنن پس دیگه چرا ما رئیس جمهور انتخاب کردیم؟!
رئیس جمهوری که توانایی ترکاندن یه حباب رو هم نداره!
بدانید و آگاه باشید که ظلمی که این دولت در حق این ملت کرد و قیمت دلار رو رساند به ده هزارتومان، خاتمی و هاشمی و احمدی نژاد نکردن
چون دیگر تا ابد قیمت دلار به قیمت زمان احمدی نژاد برنخواهد گشت
دلاری که گرانی آن بواسطه سوءاستفاده کاسبان، از کاهو و گوجه و پنیر و چیپس و پفک و آب معدنی و آدامس و پوشک و پاستیل گرفته تا چیزهای بالاتر، همه را گران خواهد کرد!!!
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
تأثیری که واژه خس وخاشاک دکتر محمود احمدی نژاد روی فتنه گران و دارودستشون گذاشت ، شکست تو انتخابات۸۸ با دوازده میلیون اختلاف رأی ، روشون نذاشت! خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
انتی سانسور یدونه باشه
خیلی باحال بود هههخخ
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
تازه فهمیدم کمی ها و کاستیهای برجام تقصیر کیست
رحانی حسین فریدون ررو به مذاکرات فرستاد تا مذاکرات و نکات جواد ظریف رو به زبان سرخه ای تلفنی به رحانی منتقل کنه تا جاسوس ها متوجه نشوند
اما غافل از اینکه کسیکه ااین وظیفه خطیر رو برعهده داشت حسین فریدون بود
h....
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
از انتی سانسور به بعد باید درک کنند که اسیاب به نوبت است . حتما دورانی خواهد رسید که نیش و کنایه جواب نیش و کنایه ی یکه تازان متوهم بهاری رو خواهد گرفت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
درود بر احمدی نژاد پاک و مردمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اگر می گوییم اعتراض ها قانونی است و طبق قانون هم محل اعتراض های مدنی مشخص است دیگر حصر معنی ندارد. مثلا فرد چند روز در میدان اعتراض دوام می آره آنهم در این سرما. تازه افراد کمی حاضر می شوند برخلاف مصالح جامعه و کشور خود اقدام کنند. از طرفی ما می گوییم نظام سیاسی قوی است چرا حصر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مردم نجیبی هستیم چون که به کسایی که سال۸۸ فتنه کردند اجازه دادیم ودلار برسونن ۲۰۰۰۰تومن وصدای خرد شدن استخوان وشخصیت مردان مرد را جلوی زن وبچه بشنویم.
واقعا اینکه در ایران به دنیا اومدیم و زندگی میکنیم و هر روز باید سخنان گهربار مسئولین و صدا و سیما رو ببینیم و گوش کنیم سعادت بزرگیه

داشتن این سعادت بزرگ لیاقت میخواد که مردم ایران ثابت کردن لیاقت این مسئولین و این شرایط زندگی رو دارن

در همین شرایط و در حالی که در این کشور میلیون ها نفر در فقر و فلاکت زندگی میکنند عده ای زیادی از هموطنان هستند که سفر ماهانه تایلند و آنتالیا آنها ترک نشده و هزینه ماهانه نگه داری از سگ و گربه آنها بیش از 2 میلیون تومن هست. در همین شرایط عده زیادی از هموطنان هم هستند که سالانه میلیون ها دلار رو در جیب سعودی ها هزینه میکنند.

تا زمانی که در ایران یک همبستگی ملی و مردمی ایجاد نشه و تعصبات قبیله ای و قومی وجود داشته باشه امیدی به پیشرفت ایران نخواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
احسنت. ضمن اینکه از همه مسئولین چه دروغگو و چه راستگو و .... خسته شدیم.
از اقای احمدی نژاد 2 پرسش دارم
اول اینکه برای استفاده از توییتر از فیلتر شکن استفاده میکنند یا نه؟
دوم اینکه برای مردم معترض فرانسه چه نامی پیشنهاد میکنند خس و خاشاک یا چیز دیگری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
احمدی نژاد صادق تر از بسیاری از این مسئولان فعلی است
اورنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
واقعا احمدی نزاد وصداقت جوک خوبی بود خندیدیم حتی در مقایسه با هر کسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
آقای احمدی نژاد آیا سال 88 مردم کشورمان خواسته هایشان برای شما اهمیتی نداشت و آنها خس و خاشاک بوده اند ولی حالا مردم فرانسه برای شما اهمیت دارند چرا اینقدر شما تبعیض برای مردم ایران قائلید؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ای کاش این مسئولین ذره ای از کارامدی احمدی نژاد رو داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اگه بچه یابرادر شما هم به دستور سران فتنه توی اغتشاش ۸۸کشته میشد ،بازم از اون سران خاشاک دفاع میکردی.؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
احمدی نژاد مرد کار بود این نماینده های بیسواد بودند که نگذاشتند کارشو درست انجام بده.ارجاع به روند رسیدگی بودجه در مجلس زمان احمدی نژاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
آقاي حسام الدين آشنا كه حوزه كاريش فقط و فقط در توييتر است. آقاي ظريف، عراقچي و ... هم در توييتر هستند و با نظر شما حتما از فيلتر شكن استفاده مي كنند. زياد از خس و خاشاك خطاب شدن ناراحت نباشيد چون حسن روحاني منتقدين خود را بي هويت، بي شناسنامه، كف بازار ، بي سواد، به جهتم و ... خطاب كرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
خس و خاشاک کسانی هستند که جگرشان از حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در انتخابات 88تا .قیامت جلز و ولز خواهد کرد
آقای ذوالنور ، افکار عمومی خلاف خواست شما رو می خواهند ،
شما منظورتون از افکار عمومی اقلیت مردم هستند دیگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
نکند خودت در اقلیت هستی؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
تو ایران امروز اکثریت مردم در اقلیت و بک اقلیت حد اکثر هشت میلیوتی پر رو در اکثریت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
حتما منظورت همان ۸ میلیون انتخابات است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
جناب آقای ذالنور متاسفم از اینکه تصمیمات توسط شما ودوستانتان گرفته می شود از دیروز از همه چیز نا امید شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
قالیباف راست میگفت ۴ درصدیها .پشیمانم از رای به روحانی.
احمدی نژاد از رو نمیرود.
انگار نه انگار که ایشان این مملکت را به این وضع نکشاند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
h....
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
درود بر همه ی ناکارامدان بهاری از سر تا ته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
واقعا . خدا شاهده هیچکس بهتر از احمدی نژاد نخواهد اومد .واقعا احندی نژاد مرد این زمان و این قرن خواهد بود..کسی غیر از این نظر بده در اصل کور است
تصویر پریشان چیه همش گل و بلبله !
جناب آقای آشنا متاسفم برای شما حتی تحمل انتقاد را هم ندارید!
آقای آشنا تکفیری چه کسی است مردم یا آن مسئولی که در سال 88 دفتر کارش شده بود مرکز فرماندهی فتنه !
آقای آشنا تکفیری آن کسی است که امکانات بومی و دفاعی سپاه پاسداران را زیر سوال برد
آقای آشنا تکفیری ها هرچه بخواهند و هرچه خواستند نمی توانند به اندازه یک در هزارم خیلی از مدیران فعلی که به کشور ضربه زدند ،آسیب برسانند.
آقای آشنا تکفیری ها خیلی از همین مدیران دولتی فعلی هستند که در ادارات دولتی تشنه خون ایثارگران و جانبازان هستند که تکفیریهای واقعی چنین نیستند .
اولویت خودرو سازان اول مونتاژ کاری هست ،چون سود در ان است برای واسطه ها و وقتی دولت هم دستش در کار باشد دیکر بدتر برای فرانسه و چین خوش رقصی در واردات
آقایان موسوی و کروبی احتیاجی به عذر خواهی ندارند ،کسانی که میبایست از مردم عذرخواهی کنند و میدانند که قبول نمیشود هنوز هم به سنگ پرانی مشغولند،ولی حصر بر داشته خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
برادر شب درازه،کمی صبر کن،میبینیم!

خخخخخخخخ!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
فعلا که کامنتت بعداز انتشار سانسور شد!!!
پاسخ منم در مخالفت با نظرت بعداز انتشار، کلاً برداشته شد!!!
امان از دست ترسِ از دست دادن میز که تو همه جا من جمله تابناک، رسوخ کرده
یکی جلو احمدی نژاد رو بگیره خداییش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
سلام ودرود بر مرد روزهای کار وتلاش .احمدینژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
سلام بر شهدا و درود بر احمدی نژاد. دمش گرم . کور شود دشمن احمدی نژاد
جناب اشنا از نتایج گرانبار در اقتصاد و بروکراسی اداری و خیلی چیزها مشخص است و لطفا ........!!!!!
امام (ره)فرموده اند :انقلاب را به دست اهلش بسپارید . عده ای می گویند ان رئیس خاین بود ان یکی فتنه بود دیگرب ساکت و دیگری منحرف و... پس سوال اینجاست انقلاب کی دست اهلش بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
دنبال اهل گشتیم نبود نگرد نیست
متاسفم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
داداش پیداست تو هم به یه جایی وصلی
شما نبودید که مردم را خس و خاشاک نام گذاشتید و یکطرف فجایع ۸۸ بودید؟
پاسخ ها
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خوبه که بازم قبول دارید چه فجایعی توسط فتنه گران درست شد و ازحصربیشترحقشونه فقط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
آقای احمدی نژاد ضرب المثل به در بگو دیوار گوش بده را یاد آوری کرده است
خوب بود ما هم به نصیحت دیگران گوش میکردیم و به حرف مردم بها میدادیم ولی ما عملا دیده ایم در کشور ما عدهای این حرفها در زمانی که دستشان در کار نیست میزنند ولی وقتی پشت میز که نشستند آنرا فراموش میکنند ای کاش حرف و عمل ما همیشه یکی باشد انشالله
باز هم آقای ضرغامی اظهار فضل کردند!!!بابا خونه پر پرش ۲۵۰هزاررای داری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
آقای ضرغامی فکر نمی کنی که زوده اجازه بده یک چند سال دیگه اظهار فضل بفرمایید
خداییش اگر الان مقام داشتی هیچوقت این مطالب را نمی گفتی چون که شما برای مردم ارزش قائل نیستی فقط به دنبال منافع شخصی خودت هستی
احمدی جون . حاج محمود . چقدر نصیحت جالبی بود . صدای انقلاب مردم فرانسه را دولتش نشینده فقط کافی هست شما و ترامپ نصیحت کنند . این کارش دخالت نیست . همین حرف های شیک و قشنگ را چرا در سال ۸۸ نگفتی ‌. آنها هم در خیابان جوانانی بودند که گول تبلیغات را خورده بودند . واقعا چه جوابی داشتی وقتی سر کوروش و کتیبه کوروش دستت بود و تبلیغ میکردی . فریاد مادرها را نشنیده بودی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
آیا درست بود احمدی نژاد از حق مردم و حق خودش فقط بخاطر دلجویی از یک سری مخالف نظام و فتنگر می گذشت ؟؟؟ مرگ بر فتنه گران
جامعه استعداد بازگشت به زمان احمدی نژاد دارد ولی نظام اجازه نخواهد داد.انها که باهوشتر بودند همان ۸۴ او را شناختند بقیه ۸۸ و انها که بصیرت کمتر داشتند بلاخره امروز وی را شناختند.همان یک قلم هدفمند کردن یارانه ها کافیست تا ببینیم چه خیانتی در حق کشور انجام شد.با دادن یارانه مستقیم به مردم باعث شروع چرخه سهمگین تورم شدند بجای انکه انرا به بخش تولید بدهند.با ان پول میشد کارخانه بنز و تویوتا خرید و در شهرهای مختلف ایران تولید کرد.میشد سهام موبایل سامسونگ خرید و کلی جوان در تولید ان بکار گرفته شوند و به همه دنیا هم صادر کنیم و بجای خروج ارز واردات ارز داشته باشیم.اما ایشان با سفرهای استانی و قرار دادن ۲۰۰هزار تومان در پاکت برای هر انکه به او نامه نوشت،از انکه گفت شغل ندارم و انکه گفت بیمار دارم یا حتی انکه گفت فرزندم در جای دیگری دانشجوست کمک کنید منتقل شود به شهر من!!!! در بین اقشار ضعیف محبوبیت کسب کرد و شاید هم اگر بیاید رای بیاورد ولی مساله اینست که نظام اجازه امدن دوباره و پیش گرفتن سیاستهای مخربش را نخواهد داد.راستی اینروزها دارند اخرین سنگر را میزنند.حواستان هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
نمی دونم چرا جامعه ما پس از اینکه طرف هر کاری دلش خواست کرد و گل بلستان تحویل داد تازه شناخت پیدا می کنن.
همه سر کاریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ای اونکه اینهمه مطلب نوشتی .بدبخت شماهایید که نمیدونید یارانه اگه غلط بود چرا ۲۰۰ نماینده مجلس وشورای نگهبان تاییدش کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بنده بعنوان کارشناس اقتصادی هم در دوره خاتمی و هم دوره احمدی نژاد به نامه های مردم جواب می دادم در دوره خاتمی جز ذلت ندیدم و در دوره احمدی نژاد جز مظلوم نوازی و رسیدگی به مردم و سازندگی و افتخار ندیدم شما ها هم اول به یک روانپزشک مراجعه کنید تا بلکه بتوانید از دام مطبوعات این حزب بتوانید نجات یافته و بتوانید زندگی آرامی داشته باشید وقتی به سن من رسیدید به راستی
سخنانم ایمان خواهید آورد
درجواب آشنا باید گفت .
یا خائن هستند یا بی سواد؟؟؟؟
خوب اگر خائن نیستند پس بی سواد هستند که وضع ملت را به این روز انداخته اند .
ازخس و خاشاک تا شهروند
احمدی نژاد مکرون رو نصیحت کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اقای احمدی تژاد شما و امثال شما هم ایا به حرف مردم گوش میکنید
وقتی رئیس جمهوری مطلق العنانی که هشت سال آب را ریخته همونجایی که میسوخته در مقام عقل کل ظاهر میشود
چه توقعی از حسن داریم؟
ببخشيد نظام يعنى كى..؟؟؟!
من موافقم سپاه در خودروسازی وارد شود
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اونها منتظر نظر شما نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
خب حل شد مسئله . منتظر تایید شما بودن که کار رو شروع کنند
بنظربنده باتوجه خیاناتهای فتنه گرها و به انحراف بردن مردم جرم نابخشدوگی ایست و نباید با یک عذرخواهندگی بخشید. همین. نظر دیگری ندارم. ارادتمند شما نعمت.
در ضمن درچنین شرایط های سخت باید به تجربه مدیران شجاع و جهادی مانند دکتر احمدی نجاد رجوع کرد و از این سرمایه عظیم در بهترین جایگاه استفاده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
اینا رو تنهایی گفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
نعمت خان من و دوستام هر روز میاییم تابناک نظرات شما روبخونیم بخندیم. ممنون
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
این تنگ نظریست و تعصب کورکورانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
نعمت جان. آخه چی بگم بهت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
تو برو اول خوندن نوشتن یاد بگیر
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
من هم با 91درصد حرف شما مخالفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
جواب خون ریخته در فتنه ۸۸ را فقط خون(اعدام) سران فتنه پاسخگوست.)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
منم موافقم.هرچی هم احمدینژاد بد بوده باز تونسته چند تا خونه وپل وورزشگاه وجاده وهسته ای ومیمون به فضا و...بسازه.حالا این حسن آقای روحانی که چهل سال عضو سران نظامه چند تا کارشو نام ببر-یا چند تا کار مانگار خاتمی -یا رفسنجانی-یاموسوی یادمه بهمن سال ۸۰ گوجه خریدم ۲۰۰۰تومان دلاربود ۲۰۰تمان.
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
نعمت جان احمدی نجاد نه احمدی نژاد درسته خخخخخخخ!
جناب ذوالنوری مگر شما به خاطر رئیس جمهور اصولگرا ها ، آقای معجزه ، از مردم عذر خواهی کردید ؟؟؟؟
آقای ضرغامی از شما رئیس جمهور در نمیاد بیخود تلاش نکن .
آقای احمدی نژاد شما منو یاد کهریزک میندازی !
پاسخ ها
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
شما هم منو یاد کشته سازی های سال۸۸ میندازی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
" ایول به خودمون " از اسم مبارکتون پیداست چکاره ای !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
درود خدا بر احمدی نژاد
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ایول به خودمون
چی چی سازی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
احمدی نژاد چه ارتباطی به کهریزک دتاره مرد حسابی
احمدی نژاد و روحانی و قالیباف و رییسی اول انتخاب میشوند دوباره مردم انتخاب میکنند . برای همیشه این نسخه ای هست که برای ملت نوشته شده اگر قرار هست تحولی در اقتصاد انجام گیرد هر چه زودتر حداقل سیاست بازی را از اقتصاد منفک کنید . حداقل بخاطر ملت اقتثاد را از دولت جدا کنید اگر اینکار را نکنید مشکلات اقتصادی را همیشه گریبان مردم را خواهد گرفت شما به درخواست از همکاری با ایران خودرو را ببینید . مگه قرار نیست خودرو سازی چند سال دیگر خصوصی واقعی شود پس این درخواست جهت همکاری چی هست . هر چه جلوتر میرویم مشکلات با رشد جمعیت بیشتر میشود
آقای ذوالنور سخنگوی نظام هستند؟؟؟؟
آقای آشنا چقدر خوب برخی از مسئولین رو معرفی کردند..احسنت
شما نعمتی و من هم عماد هستم . چقدر با هم اختلاف سیاسی و فکری داریم . تو اصولگرای و من هم حتی اصلاح طلب نیستم . آلان تکلیف ما که در گروه فکری جدای از شما چیست . آلان آیا تکلیف شما که چنین گفتمانی داری هزینه اش را هم از جیب مبارک و همفکرانت میدهی یا از زبان کل ملت ملت ایران میکنی . اولا ملت در دمکراسی همان نتیجه رای انتخابات هست . از من که در دو گروه نیستم فقط ایرانم آرزوست . پیشرفت فقط کشورم . حفط محیط زیست . بهداشت و رفاه اجتماعی . خصوصی سازی اقتصاد . شما دنیال چی هستی . کجا با این شتابان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
عماد عزیز از نظرات خوب شما سپاسگذار.ولی میفرماید کم گوی و گزیده گوی چون دُر تا ز اندک تو جهان شود پر.اگر شما هم کمتر نگارش کنید بجای چندین نظر هر شب و بیشتر دقت کنید خواهید فهمید اقای نعمت دارند گروهی اقلیت کم سواد خود همه چیز دان را به طنز میگیرند.قبلا هم زیر کامنت دیگر شما این پاسخ را دادم ولی متاسفانه مطالعه نکردید.چون بیشتر مشغول نگارش هستید
آقای احمدی نژاد شما کاملاً درست می فرمائید اما نظر شما حداقل در مورد ایران صادق نیست. اگر صادق بود مطمئن باشید که در سال 88 شما به هیچ عنوان رئیس جمهور منتخب بیشتر مردم ایران نبودید زیرا بیشتر مردم ایران می دانستند که انتخاب مجدد شما صد در صد به ضرر ملت ایران خواهد بود که بود و شد آنچه نباید میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بنده خدا اگه سال ۸۸احمدینژاد نمیشد ،رییسجمهور میشد موسوی :::یعنی سال ۸۸ دلار میشد ۲۰هزار تومن چرا؟چون
رییس ستاد موسوی کی بود آخوند،صالحی امیری،نوبخت،جهانگیری،شریعتمداری،ربیعی،آشنا،ظریف وهمه اونهایی که الان پست دارن .بروخدارو شکر کن وقدر اونچه داری را بدان.ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
نه عزیزم تعدادی اشراف و آقازاده و یک عده که فقط حرفهای سیاه و سفید تعدادی سیاست بازرابی کم و کاست و چشم بسته قبول میکنند مخالف احمدی نژاد بودند
آقای ذالنور با اینکه با مرام شما مخالفم اما این بار دو کلمه حرف حساب زدی البته همه را کامل نگفتی چون در موضوع حصر و آن دو فریب خورده بدبخت هر دو طرف کاسبید.!!! شما هم باید از حمایت های خود از کسی که در مقابل ولایت کاری می کند باید عذرخواهی کنید چون از کاه کوه ساختید همه عقلا می دانند یک طرف فتنه احمدی نژاد بود
آقای ضرغامی شما از کدام‌پیام رسان حرف میزنی برادر . پیام رسان داخلی محدود به فقط تبلیغ کالا هست و بس اگر چند بیان و نظر سیاسی هم هست با احتیاط انجام میگیرد . همین حالا اگر در همین سایت نظری داده میشود اینقدر کلمات و افعال را پس و پیش میکنیم تا حداقل یه مقداری از مفهوم رسانده شود تنها موضوعی که میشود تو ملاجش کوبید دولت روحانی و مجلس هست اتفاقا در همین دوجا که منتخب خود مردم هستند بیان آزاد و آزاد هست وقتی میپرسم چرا چنین هست میگویند چون خودتان انتخاب کردید ما بی تقصیریم . کی و چی باور کنم
جناب اشنا اصلا هوش زيادى لازم نيست تا انسان بفهمد كه دولت ونمايندگان همفكر انها درمجلس برنامه شان ويران كردن اقتصادًكشور است حالا مثلا ميگويند بايد بنزين را دونرخى كنيم وجلو اين خون ريزى بزرگ اقتصادى را بگيريم فرداى انتخابات خواهيد فهميد كه مردم به شماها بعنوان خائن نگاه ميكنند يا خادم
ذوالنوری نباید بیش از این خسارت برای این لباس روحانیت ببار بیاورد . کسی مگر از شما چیزی پرسیده که خودت را پیش انداخته ای . آیا سران فتنه هنوز هم برخی ها به زعم تو هستند؟؟؟؟؟
به قول یکی از دوستان ما لیاقت این مسئولین رو نداریم
آقای احمدی نژاد ضرب المثل دیگ به دیگ میگه روت سیاه یا یک سوزن به خودت بزن یک جوال دوز به مردم شنیده ای
کاش زمانی که قدرت داشتی هم همین تفکر زبانی داشتی
کهریزک را آقای مکرون بوجود نیاورد
اول خصوصی سازی بشه بعد سپاه به دست بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
من قبول دارک هر کار را به سپاه دادند خوب عمل کرده است بیاید خودرو سازی را هم از دست این مدیران شفیته مونتاز کار بگیریم
آقای ضرغامی بهتر است که نقش ناجی را بازی نکنید.
با توجه به شناختی که مردم از دوران ریاست شما بر صدا و سیما دارند ،مسیر خوبی را برای ماندن در اذهان مردم انتخاب نکرده اید.لااقل کاری کنید که جبران مافات شود و نگاه مردم نسبت به شما عوض شود.
احمدی نژاد در اصل همان نسخه ی خودش رو به مکرون هم یاد میده که مثل خودش عمل کنه با محصور کردن سران معترضین و خث و خاشاک خواندن مردم موضوع تمام خواهد شد.؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ایشان مدل مدیریت هزاره سوم را برا ی نابودی جهان ارایه می
فرمایند.
با پوزش: نگارنده محترم نگارشی خس درست است.
من از آقای احمدی نژاد بعنوان هموطن بخاطر منافع ملی دیگر اینقدر تبلیغات نکنید که من در رییس شدم عدالت را اجرا میکنم . برادر اجرای عدالت قانون و تجربه میخواهد . اول باید عدالت را تعریف و سپس بررسی کرد که آیا دست یافتنی هست . دوم اینکه اگر در هر جهار سال افراد سیاسی به جمع سیاسیون کشور اضافه شوند آیا میدانید بعد از چهل سال دیگر چند نفر روز و شب دولت های مستقر را گرفتار فقط انتقاد میکنتد . آنهم چه انتقادی . بتابراین راه حل این هست که در غالب احزاب و سپس رای مردم اگر انتخاب نشد باید سکوت کنند یا در کار سیاسی دیگری مشعول شوند
احتمالا اقای احمدی نژاد یادشان نیست که در زمان تصدی پست اقایان دچار میشوندو در خلاصی از پست درست فکر میکنند.
خودرو سازی سپاه، راه سازی سپاه، پل سازی سپاه، فرودگاه سازی سپاه، انتقال آب سپاه، پالایشگاه سپاه، باروری ابرها سپاه و...... این یعنی تعطیلی شرکت‌های بخش خصوصی و عدم توانایی در رقابت و......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
سپاه نباشه کسی نیست جز چینیها!!!
حزب الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
شماباسپاه مشکلی داری؟این همه که گفتی واقعا بااطلاع وعلم کامل گفتی؟راستی اگربخشی ازصنعت راسپاه بدست بگبرد مطمئن باش که نیروی کارش را ازخارج نخواهدآورد
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
برو شکر کن که سپاه هست که اگر نبود؛ برای ساخت یه خط راه اهن باید ۵۰ سال یه چاه نفت رو اجاره میدادیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
خطاب به ۲۲.۴۴
بنظر شما این زیبا نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
خوب باید چکار کرد کسی دیگه عرضه ندارد
هرکدام چندسال طول کشید اخرش هم هیچ کاری نکردند
ملت دارن به گدایی میوفتن اینا فکر دعوای زرگری خودشونن.خداروشکر مشکلات مردم با رفع حصر و نصایح احمدی نژاد داره حل میشه.خونه داره ارزون میشه.ماشین داره به قیمت منصفانه و مورد رضایت مصرف کننده نزدیک میشه.الحمدالله با آزادی موسوی و کروبی و فعالیت مجدد احمدی نژاد کشور تمام موانع رو به راحتی پشت سر میزاره و ملت بعدسالها خون دل خوردن و خفت وذلت بالاخره رنگ آرامش و رفاه نسبی رو میبینن.جمع کنید این مسخره بازیهارو
به روحانی رای دادم و اعتماد کردم چون گزینه دیگری نبود ولی بحث اعتماد دو طرف هست . آیا روحانی خواست ولی نکرد . اگر روحانی خواست گشایشی در تولید و اقتصاد انجام دهد ولی نشد این بحثش جداست . باید دیگران پاسخ بدهند .‌من میگم آیا همه مشکلاتی که آلان وجود دارد آیا کموسیونهای تحصصی از دولت پرسش نکردند چرا انجام دادند ولی بی نتیجه بود یعنی این گرانی باید اتفاق میافتاد اگر اف ای تی اف یا سی اف تی تصویب نشود روحانی امروز گفت بدتر میشود باید آنهایی که مخالف هستند تبعات آنرا هم بپذیرند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
دوست عزیز در ایران دولت هیچ کاره است حالا میخواد رو حانی باشه یا رئیسی یا احمدی نژاد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اینجا رو با آمریکا اشتباه گرفتی ؟ قدرت و اختیار در آمیکا دست رئیس جمهوره ولی اینجا دولت نقش بایگانی رو داره تا داشتن اختیار
باسلام
جناب نماینده اگه اقایون سران فتنن وباعث کشته شدن کلی ادم شدن که نبایدباعذرخواهی تمام بشه خون اون همه ادم واگه واقعاعدالتیه بایدیه دادگاه علنی برای همه برگزاربشه که چراسال ۸۸به تظاهرات کشیده شدواین اتفاقات افتاد
دادگاه علنی نه دادگاه فرمایشی با۴تاخبرنگار
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
مرتضوی و حامیان ایشون چطور!!!
آقای آشنا ، هر کسی بیان نموده شک نکنید که واقعیت را گفته است ، و الا چرا ارزش پول ملی کشور طی چهل سال به یک دوهزارم باید برسد ،و اینهمه فساد ،و فقر ،ومعضلات در کشور باشد ؟
کولی اندونزیایی . مردم به انتخابات اعتراض داشتند . خوب مدیریت به اعتراص انتخابات چگونه هست . قانون حق اعتراص را برسمیت شناخته شما این وسط چی میگی . تو دلت برای چی میسوزه . ناراحتی که چرا مردم در اعتراص شعار میدهند . اگه از شعار ناراحتی چرا مسولیت قبول کردی . تو مگه نمیدونی وقتی سیب زمینی گران شد باید جواب بدی وقتی اعتراض بیکاری بود باید جواب بدی منتها نه مثل ۸۸ دوزاری افتلد از فرانسه هم اینقدر انتقاد نکن آنها راهش را بلدند . آشعالدانی آنجا ارزش نداره جان جوان ارزش داره
خان محمدعلی جان شب شما خیر . بله آن مسایلی که عنوان کردید درست هست اما همه در این اچمز شدند که چی بکنند . برخورد کنند که کردند اعدام را دیدید . منتها راه حلش این نیست یادم هست وقتی از اول انقلاب در تمام انتخابات شرکت کردم ولی جای تعجب این هست که همیشه سخنان افراد سیاسی در رفتار سیاسی و عملکرد اقتصادی دخیل بوده منطورم این هست زمانی گفتند هاشمی زمانی گفتند احمدی نزاد بعد روحانی تا بیا بعد از انقلاب . یعنی شما باور کن چقدر بخاطر همین انتقادی که از روحانی میکنی در آن سالها در محله ما هیچ وقت نمی شد از هاشمی انتقادکرد . چی باعث شد که حالا انتقاد میکنی شعور سیاسی جمعی بالا رفته . یعنی منظورم این هست اگر سیاسی شدی بهت می آموزند که ملاک و شاخص افراد هستند نه قانون نه مردم من و تو باید همیشه تسلیم باشیم گاهی بگویم هاشمی خوب هست گاهی احمدی نژاد زیاد چوش نزن
آقای ذوالنور چرا فقط شما هم طیف هایِ جناب محمد یزدی فقط نظرات خود را بعنوانِ دیدگاه های نظام و مردم میدانید.
هرشب از مشهد میرت تهران پیش خانواده خوب مگه مشهد بده بیان مشهد هم پدرش اینجاست هم شوهرشون
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
!!! "آقای رئیسی بین تهران و مشهد در رفت‌وآمد است"
تو با ان مرورگر اروپایی چی داری میگی . حتی به آشعالدانی نباید لگد بزنند فکر کردی اینجا فرانسه هست برو آقا جمع کن این حرف ها را
یعنی آقای روحانی فیلترینگ تلگرام را انجام داد دوباره به وزیرش دستور داد تا ببیندد . دوباره گفت رفع فیلتر شود بعد به دادستانی دستور داد دوباره ببیندد . آقای ضرغامی کدامش را باور کنیم . چرا به دیگر دستورات و خواهش روحانی عمل نشد . چرا با حرف روحانی در اجرای سند یونسکو سه سوت برکنار شد حالا فردا روحانی گفت اینطور نیست چی . قضیه چیه یعنی آلان شما ناراحتی که چرا فیلتر شد خوشحالی .
مملکت که هرکی به هر کی می شود این: "آقای رئیسی بین تهران و مشهد در رفت‌وآمد است"
با همه کامنتها مخالفم بخصوص با این کاربر ۲۷ - ۲۲ که فتنه فتنه همه شب ورد زبانش هست لنگار تاریخ دو هزار سال پیش هست حالا خوبه زندهایم و نمردیم تاریخ هشت سال پیش را دیدیم . ووست عزیز فتنه با دسیسه خبلی فرق داره . فتنه اگر تو خیابان بقول خودت فریاد میکشه و داد میزنه مشکل منو حل کن . دسیسه شکل خیابانی نداره بلکه از پشت سر تحریک میشه و عامل تحریک هم مشخص نیست و این خیلی خطرناکتر هست . قضیه آن اعتراض دامداران و مرغداران و موسسات بانکی را دیدی . یادت هست به وزیر کشاورزی اعتراض کردند که سبوس خور چرا مرغ گران نمیکنی ....... از آنجا خط و خطوط را باید میدیدی . آن همان کسانی بودند که طاقت شکست را نداشتند و مخالفت علنی خود را به گرانی و تریک صنف بردند
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
درود بر لولو درود بر مادرچاوز درود بر هاله نور درود بر پوپولیستهای ایران
کرایه دو شب در میان بین مشهد تا تهران و گاهی در زول هفته برای اعضای خانواده با هواپیما چند هست دوم از جیب مبارک هست ؟؟ چون در ۱۴۰۰ برای مردم مهم هست
طبق نظر کارشناس نود پنالتی پرسپولیس در بازی با سپاهان هم هدیه فغانی بود
لعنت الله علی القوم الظالمین
بهمین امیدباش آقای ذوالنور که آقای کروبی و موسوی عذرخواهی کنند.. الان شما بیتابی بیشتری دارید تا آنان .چون آنها پای حرفی ایستادند ولی آنها می‌گویند اول شمادردادگاه علنی ثابت کنید مااشتباه کردیم .بعد چراعذرخواهی حاضریم اعدام شویم.
راست میگی اگر عدالتی باشه باید بیایند جوانانی که تازه کشته شدند باید پاسخ بدهند . کجا پاسخ بدهند .
آقای احمدی نژاد ولشون کن تو رو به خدا
اونا یه مشت خس و خاشاکن !
هشت سال کشور را با تورم ۱۸ درصد زیر بمباران با تحریم جهانی نگهداشت . کار کشور داری کار هر کی نیست . همان موقع تفکر احمدی نژادی نگذاشت جنگ تمام بشه هنوز هم بر طبل جنگ میکوبند . مگر اختلاف دو تفکر حتی در جنگ را ندیدی . چرا به آدمهای پاک دست توهین میکنی . عجوبه هزاره سوم اگر ان متینگ بعد از انتخابات را اجرا نمیکرد اتفاقی نمفتاد . سیاست بازی ظریفیت سیتسی میخداهد اینقدر احمدی پخته سیاسی نشد که بعد از انتخابات گروه بازنده را خس و خاشک گفت فکر کن پیام تبریک سراسیمه برای چی بود
میشه بفرمایید تواین چهل سال چی شد که که اخلاق وفرهنگ ومنابع آب و وضعیت آب وهوا ومحیط زیست و واگر نگوییم نابود شد .در حال تباه شدن است
بهتر بودآقای احمدی نژاد از روش های مبارزه با خس و خاشاک ایشان را مطلع میکرد.
اگر فرانسه از سیاست جناب دکتر احمدی نژاد پیری کند باید تظاهر کنندگان را خس و خاشاک و اراذل و اوباش و البته خائن و وابسته به بیگانه معرفی نماید من نمی دانم آیا چنین کاری کرده اند یا نه ؟
حسرت عذر خواهى موسوى به دل خواهد ماند
نمیشه دکتر احمدی نژاد رو یکجوری متوجه کنن که نصیحتهای عامانه اش با کارهائی که کرده خیلی اختلاف داره
محمود خان!شانس اوردی در ایران هستی.والا بلایی که سر مکرون اومد باید سر تو هم میومد
ابنجا ابران است دهانهای گشاد و گوش و چشم های بسته.
حالا سپاه فقط تو خودرو سازی حضور نداشت که اونم انشالله جور میشه!!!!!!
اجرای نماز بدون وضوی امام جماعت
دکتر حسام الدین آشنا در یادداشتی نوشت

حدود 20 سال پیش منزل ما خیابان 17 شهریور بود و ما برای نماز خواندن و مراسم عزاداری و جشنهای مذهبی به مسجدی که نزدیک منزلمان بود می رفتیم پیش نماز مسجد حاج آقایی بود بنام شیخ هادی که امور مسجد را انجام میداد و معتمد محل بود

یک روز من برای خواندن نماز مغرب و عشاء راهی مسجد شدم و برای گرفتن وضو به طبقه پائین که وضوخانه در آنجا واقع بود رفتم
منتظر خالی شدن دستشویی بودم که در این حين، در یکی از دستشویی‌ها باز شد و شیخ هادی از آن بیرون آمد با هم سلام و علیک کردیم و شیخ بدون اینکه وضو بگیرد دستشویی را ترک کرد.

من که بسیار تعجب کرده بودم به دنبال شیخ راهی شدم که ببینم کجا وضو می‌گیرد و با کمال شگفتی دیدم شیخ هادی بدون گرفتن وضو وارد محراب شد و یکسره بعد از خواندن اذان و اقامه نماز را شروع کرد و مردم هم به شیخ اقتداء کردند من که کاملا گیج شده بودم سریعا به حاج علی که سالهای زیادی با هم همسایه بودیم گفتم حاجی شیخ هادی وضو ندارد
خودم دیدم از دستشویی اومد بیرون ولی وضو نگرفت. حاج علی که به من اعتماد کامل داشت با تعجب گفت خیلی خوب فرادا می خوانم.
این ماجرا بین متدینین پیچید ، من و دوستانم برای رضای خدا، همه را از وضو نداشتن شیخ هادی آگاه کردیم و مامومین کم کم از دور شیخ متفرّق شدند تا جائیکه بعد از چند روز خانواده او هم فهمیدند.

زن شیخ قهر کرد و به خانه پدرش رفت ، بچه های شیخ هم برای این آبروریزی ، پدر را ترک کردند .
دیگر همه جا صحبت از مشکوک بودن شیخ هادی بود آیا اصلا مسلمان است ؟ آیا جاسوس است ؟ و آیا ...

شیخ بعد از مدتی محله ی ما را ترک کرد و دیگر خبری از او نبود

بعد از دوسال از این ماجرا، من به اتفاق همسرم به عمره مشرف شدیم در مکه بخاطر آب و هوای آلوده بیمار شدم. بعد از بازگشت به پزشک مراجعه کردم و دکتر پس از معاینه مقداری قرص و آمپول برایم تجویز کرد .

روز بعد وقتی می خواستم برای نماز به مسجد بروم تصمیم گرفتم قبل از آن به درمانگاه بروم و آمپول بزنم ،پس از تزریق به مسجد رفتم و چون هنوز وقت اذان نشده بود وارد دستشویی شدم تا جای آمپول را آب بکشم.

درحال خارج شدن از دستشویی، ناگهان به یاد شیخ هادی افتادم چشمانم سیاهی می رفت، همه چیز دور سرم شروع به چرخیدن کرد انگار دنیا را روی سرم خراب کردند. نکند آن بیچاره هم می خواسته جای آمپول را آب بکشد .! نکند ؟! ؟! نکند ؟!


دیگر نفهمیدم چه شد. به خانه برگشتم تا صبح خوابم نبرد و به شیخ هادی فکر میکردم که چگونه من نادان و دوستان و متدینین نادان تر از خودم ندانسته و با قصد قربت آبرویش را بردیم .. خانواده اش را نابود کردیم


از فردا، سراسیمه پرس و جو را شروع کردم تا شیخ هادی را پیدا کنم.

به پیش حاج ابراهیم رفتم به او گفتم برای کار مهمی دنبال شیخ هادی میگردم او گفت : شیخ دوستی در بازار حضرت عبدالعظیم داشت و گاه گاهی به دیدنش میرفت اسمش هم حاج احمد بود و به عطاری مشغول بود.

پس از خداحافظی با حاج احمد یکراست به بازار شاه عبدالعظیم رفتم و سراغ عطاری حاج احمد را گرفتم. خوشبختانه توانستم از کسبه آدرسش را پیدا کنم بعد چند دقیقه جستجو پیر مردی با صفا را یافتم که پشت پیشخوان نشسته و قرآن می خواند سلام کردم جواب سلام را با مهربانی داد و گفتم ببخشید من دنبال شیخ هادی میگردم ظاهرا از دوستان شماست ، شما او را می شناسید ؟


پیرمرد سری تکان داد و گفت دو سال پیش شیخ هادی در حالیکه بسیار ناراحت و دلگیر بود و خیلی هم شکسته شده بود پیش من آمد ، من تا آن زمان شیخ را در این حال ندیده بودم.
بسیار تعجب کردم وعلتش را ازپرسیدم او در جواب گفت: من برای آب کشیدن جای آمپول به دستشویی رفته بودم که متدینین بدون اینکه از خودم بپرسند به من تهمت زدند که وضو نگرفته نماز خوانده ام ،خلاصه حاج احمد آبرویم را بردند ، خانواده ام را نابود کردند و آبرویی برایم در این شهر نگذاشتند ودیگر نمی توانم در این شهر بمانم ، فقط شما شاهد باش که با من چه کردند.

بعد از این جملات گفت : قصد دارد این شهر را ترک گفته و به عراق سفر کند که در جوار حرم امیرالمومنین (ع) مجاور گردد تا بقیه عمرش را سپری کند او رفت و از آن روز به بعد دیگر خبری از او ندارم ...

ناگهان بغضم سرباز کرد و اشکهایم جاری شد که خدای من این چه غلطی بود که من مرتکب شدم
الان حدود 20 سال است که از این ماجرا می گذرد و هر کس به نجف مشرف میشود من سراغ شیخ هادی را از او میگیرم ولی افسوس که هیچ خبری از شیخ هادی مظلوم نیست.

آقای آشنا برو دنبال شیخ هادی بگرد شاید در نجف اشرف پیداش کنی و رضایت بگیری وگرنه کلات پس معرکست!
اقتصاد دانان و مردم میخواهند دولت و نهادهای نطامی و امنیتی در حوزه تولید و اقتصاد و خصوصی سازی دخالت نکنند . ولی آز آنطرف مثلا خودردو سازی . پلایش . ارز . طلا . صادرات و ورادات . مشکلی میخورند به دولت میگویند چرا اینطور هست ما میخواهیم وارد شویم و حل کنیم .
احمدی نزاد به مردم ایران نگفت خس وخاشاک او خودرا ریس جمهور همه ایران میدانست اوخود را خادم ملت میدانست بلکه به کسانی خس و خاشاک گفت که وابسط به خارج بودن وخود شما هم میدانید درود بر احمدی نزاد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی