بازدید 5013

زمان‌بندی ثبت‌نام کارت سوخت المثنی لغو شد

کد خبر: ۸۵۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 05 December 2018

زمان‌بندی ثبت‌نام کارت سوخت المثنی بر اساس شماره تلفن همراه که توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تعیین شده بود، طبق اطلاعیه جدید این شرکت لغو و اعلام شد مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت می‎توانند بدون در نظر گرفتن زمان‌بندی قبلی که بر اساس آخرین رقم سمت راست شماره تلفن همراه اعلام شده بود، نسبت به ثبت‎نام اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو یا موتور سیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند، از شنبه هفته گذشته آغاز شد. شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده بود که متقاضیان باید بر اساس رقم راست شماره تلفن همراه خود برای ثبت نام به طرقی که از سوی این شرکت معرفی شده بود، اقدام کنند که این تصمیم طبق آخرین اطلاعیه این شرکت لغو شده است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: از امروز (چهارشنبه، ۱۴ آذرماه) تا روز شنبه (۲۴ آذرماه)، ثبت‌نام درخواست کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت، بدون در نظر گرفتن زمان‌بندی قبلی که بر اساس آخرین رقم سمت راست شماره تلفن همراه اعلام شده بود، صورت می‌گیرد.

لذا هموطنان با هر شماره تلفن همراه که در اختیار دارند و سیم کارت آن به نام آن‌ها ثبت شده است، امکان ثبت‌نام در سامانه‌های خدمات دولت همراه (www.mob.gov.ir) و اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* را دارند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان