بازدید 13296

فوت کودک ۸ ساله در پرواز مشهد به یزد

روابط عمومی فرودگاه یزد، خبر فوت کودک هشت ساله در پرواز مشهد به یزد را تایید کرد و گفت: علت فوت این کودک، ابتلا به بیماری تالاسمی بوده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 03 December 2018

روابط عمومی فرودگاه یزد، خبر فوت کودک هشت ساله در پرواز مشهد به یزد را تایید کرد و گفت: علت فوت این کودک، ابتلا به بیماری تالاسمی بوده است.

محمدجواد ادیب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر فوت یک کودک هشت ساله در پرواز مشهد به یزد اظهار داشت: این اتفاق مربوط به آخرین پرواز شب مشهد به یزد شب گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه این کودک تبعه افغانستان و دچار بیماری تالاسمی بوده است،‌ افزود: این کودک به دلیل وخامت بیماری در مسیر پرواز جان خود را از دست داده است.

ادیب خاطرنشان کرد: والدین و همراهان این کودک هشت ساله از بیماری وی آگاهی داشتند و در جریان وخامت حال کودک خود بوده اند.

وی با اشاره به اینکه کادر پرواز نیز به واسطه مجوز پزشک معالج، اجازه ورود به هواپیما را صادر کردند، افزود: خلبان و کادر پرواز نیز در جریان وخامت حال بیمار قرار داشتند با این حال به دلیل ارائه مجوز پزشک، انتقال کودک انجام شده اما متاسفانه در مسیر کودک جان خود را از دست داد.

ادیب خاطرنشان کرد: عملا در هواپیما امکان نجات وجود نداشت زیرا پرواز در نقطه جغرافیایی قرار داشت که بازگشت به مشهد یا ادامه مسیر به سمت یزد، به یک زمان واحد نیاز داشت.

وی اظهار داشت: با اطلاع رسانی کادر پرواز به فرودگاه یزد، امکانات در فرودگاه فراهم شد اما کودک قبل از فرود، جان خود را از دست داده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر