بازدید 35004
هزار و چهارصد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

متلک آهنگران به یک روزنامه درباره سید احمد خمینی/آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی حوادث دی ۹۶/محرومیت عجیب اولین زن مدال‌آور اسنوکر

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ آخرین وضعیت پرونده 7 اصلاح طلب معروف/قلع و قمع عوامل حمله تروریستی اهواز/جزییاتی از پرونده مرگ زهرا کاظمی خبرنگار ایرانی - کانادایی/پشنهاد «تندگویان» به جوانان نوازنده رشتی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 28 November 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

متلک آهنگران به یک روزنامه درباره سید احمد خمینی

محمدعلی آهنگران به اختصاص تیتر یک روزنامه شهروند به ازدواج سیداحمد خمینی واکنش نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آهنگران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سید احمد آقا رفیق قدیمی و صمیمی من است. طلبه فاضل و انسان با فضیلت و متواضعی است. با اینکه از بیت شریف امام عظیم الشأن است اما فرزند خصال خویشتن و در حوزه علمیه قم مشغول تحصیل و کسب علم است و در مراسمی ساده و خانوادگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده به او و خانواده اش و بیت شریف امام خمینی تبریک عرض می کنم و برای او و همسر بزرگوارش آرزوی خوشبختی و سعادت دارم. اما رفتار روزنامه شهروند در اختصاص گزارش ویژه و تیتر یک آن هم با عنوان «ازدواج ناگهانی خمینی جوان» را ظلم به او و خانواده اش می دانم و با شناختی که از او دارم یقین دارم که او نیز راضی نیست یک اتفاق شخصی و خصوصی زندگی اش بار دیگر نقل محافل شود و بار دیگر بهانه ای برای تخریب او و پدر بزرگوارش و بیت امام راحل گردد. او مدتهاست خود را از هیاهوی کاذب رسانه ها و فضای مجازی دور نگاه داشته است. خرس خاله های روزنامه شهروند بدانند یا دانسته برای تیراژ و فروش بیشتر یا نادانسته برای تکریم خمینی جوان در حق این دوست بزرگوار من ظلم روا داشته اند؛ آن هم فردای روزی که زلزله ای مهیب دوباره کرمانشاه را لرزانده و ارگان هلال احمر می بایست مشکل مردم و وظیفه سازمانی خود را برجسته نماید. خاندان خمینی خاندان سلطنتی بریتانیا نیست که احوال شخصیه آنها تیتر یک رسانه ها شود. با این تیتر و گزارش ویژه دلم برای سید احمد عزیز بیشتر از پیش سوخت.

استیضاح وزیر علوم در مجلس کلید خورد

محمدمهدی زاهدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از طرح استیضاح وزیر علوم با امضای تعدادی از نمایندگان مجلس خبر داد. وی افزود: مدتی است که تعدادی از نمایندگان مجلس، موضوع استیضاح آقای غلامی، وزیر علوم را دنبال می‌کنند. به نظر می‌رسد تصمیم برای استیضاح وی جدی است و این کار صورت می‌گیرد.

آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی حوادث دی 96

دکتر مجید سرسنگی با بیان این مطلب در پاسخ به آخرین وضعیت پرونده‌های دانشجویان بازداشتی حوادث دی ماه سال گذشته دانشگاه تهران اظهار کرد: من اطلاعات دقیقی از وضعیت پرونده‌های این دانشجویان در اختیار ندارم. البته بخشی از اطلاعات را در اختیار دارم، اما قرار بر این شد که این اطلاعات از طریق قوه قضائیه منتقل شود و در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد. بنابراین از اظهار نظر در این زمینه منع شده‌ام. وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس تصمیم‌گیری که صورت گرفته و با توجه به اینکه قوه قضائیه اطلاعات دقیق‌تری از وضعیت پرونده‌های دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران در وقایع دی ماه سال گذشته در اختیار دارد، بنابراین این قوه نیز در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

آخرین وضعیت پرونده 7 اصلاح طلب معروف

آذر منصوری با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود درباره آخرین وضعیت پرونده هفت عضو اتحاد ملت توضیحاتی ارایه کرد. در یادداشت اینستاگرامی آذر منصوری آمده است: امروز هفتم آذر ۹۷/دادگاه انقلاب/بعد از جلسه دادگاه تجدید نظر در کنار وکلای خوب و همراه ما در این پرونده، آقایان دکتر حسین آبادی، دکتر خندان، دکتر بابایی و وکیل جوان خوب کشورمان آقای حجت کرمانی که از زمان تشکیل این پرونده همه توان خود را برای دفاع از ما(هفت نفر) به کار گرفتند. خداوند بر عزتشان بیفزاید. امروز در جلسه دادگاه تجدیدنظر دلایل اعتراض به رأی حکم دادگاه بدوی ارائه و قرار شد لایحه دفاعیه هر یک از ما هفت نفر نیز به دادگاه ارائه شود. هفت نفر: دکتر محمدرضا خاتمی، مهندس محسن صفایی فراهانی، مهندس حسین کاشفی، مهندس محمد نعیمی پور، دکتر علی شکوری راد و خودم.

قلع و قمع عوامل حمله تروریستی اهواز

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: پرونده حادثه تروریستی 31شهریور اهواز در دستگاه قضایی استان به دقت در حال رسیدگی است و خوشبختانه همه عوامل موثر حمله تروریستی اهواز شناسایی و دستگیر شدند. فرهاد افشارنیا افزود: با کمک نیروهای اطلاعاتی و انتظامی همه عوامل موثر در این جنایت کور تروریستی شناسایی و دستگیر شدند و تعدادی نیز که در انجام وظیفه خود قصور و کوتاهی داشتند بازداشت شدند. وی ابراز امیدواری کرد این پرونده به سرانجام نهایی برسد و برخورد لازم و قانونی نیز با مقصران حادثه صورت گیرد. افشار نیا از سازمان قضایی نیروهای مسلح خواست حسب وظایف قانونی با افرادی که در این زمینه کوتاهی داشته‌اند برخورد کند.

جزییاتی از پرونده مرگ زهرا کاظمی خبرنگار ایرانی ـ کانادایی

محمد صحفی معاون مطبوعاتی اسبق وزارت ارشاد و رییس کمیته تحقیق پرونده گفت: اگر زهرا کاظمی به موقع به بیمارستان منتقل می‌شد حتماً نجات می‌یافت. اگر در هر دادگاهی، حتی دادگاه‌های کانادا در حضور وکیل کانادایی قرار می‌گرفتیم جمهوری اسلامی محکوم شناخته نمی‌شد. سعید مرتضوی اصرار داشت که زهرا کاظمی جاسوس است، اما کارشناسان وزارت اطلاعات پس از مصاحبه با وی، رسما اعلام کردند که به لحاظ فنی و علمی، زهرا کاظمی جاسوس نیست. /ایرنا

کاهش 50 درصدی قیمت‌ موبایل در راه است

یکی از واردکنندگان گوشی تلفن‌همراه گفت: هنوز هیچ گوشی توقیفی وارد بازار نشده است و کمبود انواع مدل‌های تلفن‌همراه در بازار، باعث ثابت ماندن قیمت‌ها شده است. عرضه گوشی‌های توقیفی می‌تواند قیمت‌ها را با افت شدیدی مواجه کند. موبایل‌های توقیفی با دلار 4200 تومان وارد کشور شده‌اند و عرضه آن‌ها می‌تواند تا 50 درصد قیمت‌ها را کاهش دهد/ ایلنا

نرخ گذاری خودرو به میزان ۵ درصد زیر قیمت بازار کذب است

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران: آنچه در بحث خودرو به دنبال آن هستیم فقط موضوع افزایش قیمت ها نیست، بلکه ساماندهی صنعت خودرو را در برنامه داریم که همکاران در حال تدوین آن هستند و از خودروسازان نیز برنامه خواسته ایم. خودروسازان باید چند برنامه را مد نظر داشته باشند و تعهد در آنها ایجاد شود؛ در این راستا تعیین قیمت خودرو فقط یکی از موارد است و علاوه بر آن داخلی سازی خودروها، ارتباط با قطعه سازان، کیفیت خودروها و عمل به برنامه ها و تعهدات نیز باید مدنظر باشد. خودروسازان درخصوص پیش فروش های قطعی باید به تعهداتشان عمل کنند و هیچ تردیدی در آن نیست. آن دسته از خودروهایی که قیمت جدید دارند و مشمول قیمت گذاری اند نیز در دست بررسی هستند و دیروز نیز در جلسه کارگروه تنظیم بازار مورد بررسی قرار گرفت که به زودی نهایی می شود و بطور قطع «افزایش معقولی» تصویب خواهد شد. ایرنا

پشنهاد «تندگویان» به جوانان نوازنده رشتی

تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حضور جوانان نوازنده رشتی در این معاونت گفت: ضمن دلجویی از این جوانان به آنها پیشنهاد دادیم با ثبت یک تشکل موسیقی، امکان ادامه فعالیتشان را فراهم کنند. نوع رفتار با این جوانان نوازنده خشونت‌آمیز و ناشایست بوده است، به این جوانان پیشنهاد دادیم تا یک تشکل موسیقی ثبت کنند و یا عضو یکی از تشکل‌های فعال در این حوزه شوند تا این معاونت نیز بتواند از فعالیت آنها حمایت قانونی و حقوقی کند. عضویت در سازمان‌های مردم نهاد امکان پیشرفت این گروه را نیز فراهم می‌کند، این چند جوان همه پایبند به اصول اخلاقی بوده و علی رغم فشارها با هیچ رسانه خارجی و معاند همکاری نکردند. با وجود این، نوع برخورد با این جوانان که از این راه کسب درآمد می‌کردند، صحیح نبوده و باید از آنها حمایت کنیم. تعدادی از تشکل‌های این حوزه در بخش موسیقی خیابانی فعال هستند، با عضویت این جوانان در سازمان‌های مردم نهاد امکان حمایت ما نیز از آنها فراهم می‌شود. در حال حاضر پرونده این جوانان مختومه و مشکل قانونی آنها نیز برطرف شده است. /ایسنا

محرومیت عجیب اولین زن مدال‌آور اسنوکر

اکرم محمدی، دارنده نخستین مدال آسیایی بانوان ایران در اسنوکر که چند ماهی است بدون برگزاری جلسه کمیته انضباطی از حضور در مسابقات کشوری و جهانی محروم شده است، دلیل محرومیتش را مصاحبه سال گذشته‌اش دانست که گفته بود با فروش آخرین میز باشگاهش به مسابقات جهانی رفته‌است. شنیده‌ها حاکی از آن است که دلیل محرومیت او از حضور در مسابقات داخلی و خارجی مصاحبه‌ای بوده است که در سال ۹۶ انجام داده، اما حواشی مربوط به حذف این بانوی اسنوکرباز تنها به این جا ختم نمی‌شود، چرا که در حال‌ حاضر سازمان بازرسی وزارت ورزش و جوانان به مساله اعزام‌های فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ورود کرده است. ین بانوی اسنوکر باز در پاسخ به این که در آن مصاحبه چه مطالبی را به زبان آورده است، گفت‌: در آن مصاحبه از من پرسیده شد که بهترین لحظه‌ ورزشی‌ام چه زمانی بوده است و من در پاسخ گفتم زمانی که مدال آسیایی را کسب کردم. سپس از من راجع‌ به بدترین اتفاق ورزشی‌ام سوال شد و من در جواب گفتم "زمانی بود که آخرین میز باشگاهم را فروختم تا با هزینه شخصی به مسابقات امارات بروم". او ادامه‌ داد: گویا این صحبت‌های من به مذاق مسئولان فدراسیون خوش نیامده است.

احمد خاتمی: نظریه «آزاد گذاشتن مشروبات الکلی» را نقد کردم

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در خصوص نقد نظریه مقابله با مشروبات الکلی تقلبی گفت: بر اساس آموزه های دینی، "گفته" یعنی (ما قال) را نقد کرده ام و همچنان این نظریه را مورد نقد می دانم، هرکس که آن را گفته است. گرچه منتقدان محترم بعضا هتاکی کرده و سخنانی به ناروا گفته اند. در بخشی از بیانیه وی آمده است: اینجانب در خطبه نماز جمعه به نقد این نظریه مبنی بر اینکه برای مقابله با مشروبات الکلی تقلبی باید مثل گذشته آنها را آزاد گذاشت و از راه های دیگر مقابله کرد، پرداختم و اسمی از کسی نبردم. بر اساس آموزه های دینی، "گفته" (ما قال) را نقد کرده ام و همچنان این نظریه را مورد نقد می دانم، هرکس که آن را گفته است. این سخن با اصل مسلمِ (حلال محمد حلال الی یوم القیامه و حرامه حرام الی یوم القیامه. حلال پیامبر تا قیامت حلال است و حرامش تا قیامت حرام است) در تعارض است. نگرانی من، اباحه گری در محرمات الهی است که زمینه ساز گناه می شود. در نگاه بنده این نظریه ها اگر نهادینه شود آسیب به اسلامیت می زند که مبنای نظام اسلامی است. بر این اساس این "نظریه" مورد نقد است، نه این و آن.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱۰
همه کالاها 4 برابر شده اونوقت افزایش حقوق کارمندان دولت 20 درصد! احسنت به این تدبیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
قریب به هزار روز تا پایان دولت روحانی. علی برکت الله.
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
نمیدونم چرا اینقدر به سید احمد خمینی حسودیم میشه
شاید چون زمانیکه من همسنش بودم و بیست سال داشتم خیلی از چیزایی رو که الآن اون داره نداشتم
کی به کیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
دلم واسه کامنت معروف آنتی سانسور لک زده
شیوا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
مگه قحط النسائه که گیر دادن به مینو خالقی این همه بانوی تحصیل کرده
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
شیواخانم محترم!مطمئنا یکی ازاون بانوان تحصیل کرده شماهستید؟یعنی اگر به شما بپردازن آنوقت دیگرقحط النساءنخواهدبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
فعلا ظریف ما رو‌با بازی ضدپولشویی سرگرم کرده تا سوال نکنیم چرا بچه اش آمریکاست و تابعیت اونجا رو داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
گفتم‌حباب بورس تصنعی بود تا پول سمت دلار نرود
حالا منتظر خروج پول از بورس و‌موج دوم هجوم به دلار باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
دولت در حالی که دارد پولهای از تفاوت نرخ ارز را می شمارد همچنان به گفتار درمانی مشغول است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
کسی که پنجاه میلیون حقوق میگیره افزایشش میشه 10 میلیون و کسی که 2 تومن میگیره افزایشش میشه چهارصد هزار.
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
خود کرده را تدبیر نیست ؛ نتیجه اعتماد و رأی به روحانی
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
۲۰ درصده چی؟؟
امسال هم قرار بود بیست درشد باشد
شش در صد زیاد شد
کجای کارین
چطور قبلا دلار به بازار تزریق نمیشد تا دلار به عدد 20 هزار نرسه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
دولت به هدفش رسید و یه عده رو خوشبخت و یه عده روبدبخت کرد؟!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
در ایام اربعین چرا قیمت را نیاوردند پایین؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
بلائی سر ما ملت بی کفایت آوردند که دلار3500 رو با ذلت تمسخر آمیز و با خوشحالی به قیمت حدود12000 رو روی چشم مون بزاریم خوش به حال مسئولان
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
دوست عزیز همش بازی بود. وگرنه هیچ دلیل اقتصادی نداشت که دلار و کلا ارز های خارجی اونجوری بالا برن. در هر صورت قصد داشتن خودشون رو برای روزهایی که درامد دولت (به دلیل تحریم های نفتی و غیره) کم میشه، آماده کنند و درسته که پس از تحریم درامد ارزی کاهش پیدا می کنه اما وقتی قیمت ارز سه برابر بشه، تموم کمبود ارز رو در داخل جبران می کنه و دولت می تونه با فروش اون ارزها با سه برابر قیمت، هزینه های جاری مملت رو در بیاره. حالا این وسط به مردم فشار میاد، هیچ اشکالی نداره.
دولت فعلی فقط به فکر پزشکان است. درامد پزشکان را چند ده برابر کرده اونوقت به حقوق کارمندان فقط بیست درصد اضافه میکنه. از این بیست درصد نصفش برای مالیات و افزایش حق بیمه میره و تهش صدو پنجاه تومن دست کارمندان رو میگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
اين كه حقوق پزشكان ده برابر شده كاملا غلط هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
تو باز به پزشکا گیر دادی ؟!! تو مگه هم اندازه پزشکی مگه درس خوندی ؟! یه لیسانس در پیت مثل من گرفتی شدی کارمتد !!!! کوتاه بیا اقا به پزشکای ما چکار داری هرار جور کوفت و مرض داریم !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
ده برابر چی؟ یک پزشک دولتی بدون مطب خصوصی در شهرستان، داره سالی یک خونه مبلیاردی در تهران میخره، کدوم کارمند دولت هر ده سال میتونه یک خونه بخره.؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
من صد برابر یه پزشکی که دو تا جمله انگلیسی بلد نیست حرف بزنه بارمه. تو میگی لیسانس من میگم یه کاردانی علمی کاربردی رشته مهندسی مکانیک هم از یه پزشک بیشتر دانش داره. زاپن و آلمان به خاطر صنعتشون پیشرفته هستن . پزشکی یه رشته خدماتی بیش نیست.
سرمایه مردم تو بورس داره نابود میشه ، چرا کسی به داد انها نمیرسه؟! نزدیک۴۰ هزاررواحد سقوط تو یک ماه نوبره ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
اگر از بورس سر در نمیارید وارد نشید و خودتونو بیچاره نکنید دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
تا همین چند وقت پیش بورس با بالا رفتن ارز شروع به سودهای نجومی می کرد و هیچ کس صداش در نیامد ولی با پایین امدن دلار صداتون در امد
برو عمو
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
پنبه را از گوشتان در بیاورید این سیستم مدیریتی کشور با برنامه ریزی کار نمی کند و روزانه تصمیم گیری میکند و اصلا رفاه مردم و توسعه کشور را بلد نیست و جزو اهدافش هم نبوده و نیست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
دولت و رسانه ها!!!!!!!!!!!!!
مردم فقط کارمندان نیستن
کارمندا ناراحتن برن
بیکار ها چکار کنن
خداوند طول عمر به همه کسانی که حافظ امنیت کشور هستتد عطا کند ، بخصوص نیروهای نظامی و امنیتی .
احمد خاتمی: نظریه «آزاد گذاشتن مشروبات الکلی» را نقد کردم !!!!! این حمله بود یا نقد علمی فرهنگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
نقد علمی از نظربعضی ها یعنی همین . ملایم تر می شه سوسول بازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
والله ما یادمونه که همیشه گفتن لا اکراه فی الدین.تکلیف اونهایی که مسلمان نیستن چیه در جامعه ما؟غیر از ایران وعربستان در کدوم کشور دیگه اسلامی مشروبات ممنوعه؟توریستهایی که میان ایران چطور؟اگر پیرو مسیح یا موسی علیهم السلام باشن تکلیف چیه؟شرع برای مسلمین حرام کرده یا برای همه؟در نهایت اگر فردی زندانی شد و نتونست دزدی کنه هنری نکرده.اگر ازاد بود و راه کج نرفت درسته .اگر مسلمان واقعی بودی و همه چیز دم دست بود و پات نلغزید فکر بهشت باش وگرنه زیادم مطمئن نباش.اگه با دیدن بیحجاب گناه میفتی اگه با دیدن مشروب فروشی خطا میکنی ایمانت محکم نیست
این نوسانات ارزی فقط بازی بازارساز است دلار ۲۰ هزار تومانی اثرش رو گذاشته قیمتها سایر کالاها پایین نخواهد امد ، چون چند ماه دیگه ارزی نخواهد بود برای واردات کالاهای اساسی وقتی برنج پاکسانی ۵۰ هزار تومانی شده ۱۴۰ هزار تومان ایا فکر میکنید میشه ۱۰۰ تومان ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
اصلا شما دلار را از نزدیک دیدی که داری بال بال می زنی؟
جهت یاداوری به شما ایران در حال حاضر بالای ۱۰۰ میلیار دلار ذخیره و دپو شده دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
صد میلیارد دلار داشت که دلار رو ۲۰ هزار تومان نمیکرد و ملت رو به فلاکت نمیکشوند شماکه دلار دیدی ما رو بسه
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
ناشناس 21:51 شما چی؟ شما 100 میلیارد ذخیره دپو شده رو دیدی؟ نکنه شیطون، نگهبان اون سوله هستی که پول ها توش دپو شده؟ شاید منظورت اینه که پالت هایی که تو .... و .... دپو شده و صاحب نداره فعلا(البته فعلا)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
نیازی به دیدن ۱۰۰ میلیارد نیست و از طریق درامد دولت می توان فهمید چه مقدار است
# دانشجویان را آزاد کنید
#ستاره ها را از دانشجویان بگیرید
اگر مردم همکاری، و به جای اینکه درگیر نان شبشان باشند ؛ حداقل های لازم را به جای صدقه گرفتن مطالبه کنند، و حقوق عمومی افراد جامعه به رسمیت شناخته شود قطعا شاهد آرامش و نظم و امنیت بهتری خواهیم بود
احمد خاتمی: نظریه «آزاد گذاشتن مشروبات الکلی» را نقد کردم من یک هفت سالی ازنظر سن از آقای خاتمی بزرگترم و قبل از ایشون دروس حوزوی را شروع کردم برای زیارت به قم رفتم ودریکی ازمساجد کوچک قم پشت بخاری یاستون استراحت میکردم که جناب سید احمدخاتمی برای عده ای درسی شبیه خارج فقه میگفت بعدها یکی دوتا منبر ایشون را هم دیدم درجمع ایشون را تندمزاج یافتم ومطالبی رو که خیلیها احتیاط میکردند ایشان قاطعانه بیان میکردند یک وقت احاطه علمی درحد ابن ادریس است بلا اشکال است ولی این سید بزرگوار هم درگفتار وهم درنحوه ارشاد بایستی تجدید نظر کند
سلام
واقعا برای شما متاسفم که نظرات اقای اهنگران یک طبه بسیار معمولی انقدر مهم باشد که تیتر خبر شما شود لطفا بفرمایید که چه جایگاه علمی سیاسی مبارزاتی و مردمی دایشان دارد که با این وضعیت نظرات ایشان برای مردم مهم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
واقعا جای تاسف دارد یک آقازاده اصلاح طلب دیگر
چرا خبری در باره دکتر ظریف نمی نویسید تا ما هم بنویسیم که به شجاعت او افتخار می کنیم. این کار از رییس دولت انتظار می رفت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
افتخارخخ
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
کاملا قبول دارم مردم آقای ظریف را دوست دارند ای ها هم کاری از پیش نمی برند
آهنگران فکر کرده من یا پسر خاله و ووو ..من ازدواج کردند که کسی نباید بشناسند . اتفاقا چون از افراد سیاسی و فرزندان سیاسی کشور هستند مردم حتی باید بدانند با کی ازدواج کرده . کجا زندگی میکند چند تا بچه داره . کارش چیست و چقدر حقوق میگیره . این افراد خودشان قبول کردند که مردم آنها را بساسند این پی را به بدن مالیده اند حتی خود آهنگران مردم باید بدانند ایشان آلان چکاره هست فرزندانش کجا هستند ‌. اینجا بحث حریم نیست چون سیاسی هستند و مورد توجه مردم هستند مردم رفتار و کردار آنها را زیر نظر دارند . در غیر اینصورت چقدر امروز در شهر ما ازدواج کردند زیاد برای مردم مهم نیست چون افراد معمول جامعه هستند . شما زیاد خودت را ناراحت نکن فکر گرانی مروم باش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
این آهنگران اون آهنگران نیست اون صادق آهنگرانه
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
شاید شما خوشت نیومده ولی حرف منطقی زدند.
در برنامه کانال ۳ فیلمش را مرور کنید جور دیگر به نظر می رسید و ایشان خانم خالقی را متهم به دست دادن با نامحرم در چین کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
خوب کاری کردند و رد کردند
فلاکت ،و بد بختی که مرتضوی ،و احمدی نژاد بر سر ملت ایران آوردند ،حتی طوقای خان مغول بر سر مردم ایران نیاوردند ،الخصوص قاضی مرتضوی که سازمان تامین اجتماعی را به ویرانه ای تبدیل کرده است که شاید سی سال جبران ویرانی آن میسر نگردد ؟ ،، بیچاره به بازنشستگانی که امیدشان بربادرفته ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
مرتضوی قاضی تهران بود چه ربطی به مردم ایران داره
درسته که بیچاره افتاده زندان
اما انصاف هم خوب چیزیه
وقتیکه اون نمیتونه از خودش دفاع کنه
شماها هرچی دلتون میخواد میگید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
بیسواد!
مرتضوی نهایتاً یکسال رئیس تأمین اجتماعی بود
بعد تو چی داری میگی آخه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
زندانه واقعا حالا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
عملا و صد در صد شخص مرتضوی باعث قتل زهرا کاظمی شد و خسارت بزرگ مالی و ابرویی برای کشور ببار اورد و روزی باید جوابگو باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
هیچ کس تایید نکرده او زندانه و هیچ کس او رو ندیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
تو‌ یا حالت خوب نیست یا ژن خوبی که فرافکنی میکنی ناکارامدیهای دولت روحانیو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
جناب با سواد مرتضوی در همان مدت کوته ریاست تامین اجتماعی تمام شرکت ها و دارایی های سود اور را مثلآبه بابک رنجانی فروخت و بجای انکه پول بگیرد سه چک با مبالغ چند ده میلیاردی هم به او داد که فقط دو چک پیداشد و از سر نوشت چک سوم کسی خبر ندارد شاهکارهای مرتضوی و احمدی نژاد یکی دو تا نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
هنوز مردم ما با آن شعر معروف سعدی که نصب العین مردم دنیاست فاصله دارن. مرتضوی چه باید میکرد که نکرد.؟ سوالات کنکور نفروخت؟ باعث بیکاری روزنامه نگاران نشد؟ بیجهت زندانیشان نکرد؟ کهریزک به پا نکرد؟ آدم نکشت؟. ازبیت المال به نفع خودش وبابک زنجانی برداشت نکرد؟ اصلا جرمی بود که ایشان مرتکبش نشد؟ ما رنج انسانهای اسیب دیده از ظلم اورا اگر درک میکردیم، میتوانستیم خود را مصداق شعر سعدی ندانیم.!؛
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
مرتضوی یکسال رئیس سازمان تامین اجتماعی بود اما برای سی سال به پول دهندگان ضربه و به دیگران خودی خدمت کرد . این سخص از اول هر کاری کرد فقط برای قدرت پرستی و جاه طلبی خودش کرد . اگر مسلمانه باید . از فردای قیامت خود و حق الناس بر گردنش بترسد
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
املای علی الخصوص را الخصوص ننویس
برادر جان هر روز تفسیر کردن رای مردم و لنقلاب مردم چه فایده دارد . سخنان ایشان در سیاست گذاری برای دولت مستقر نافذ نیست و بی تاثیر هست . مردم حرف خودشان را در صندوق انتخابات گفتند . ایشان از طرف چه گروه و مردم حرف میزنند . هرکی حرف برای مردم داره باید در انتخابات بگوید بهرحال تکلیف چیست رضایت مردم شرط هست یا نه رضایت اشخاص سیاسی ملاک هست . انقلاب برای این بود که مردم بر حکومت کنند . . افراد مسول باید در زمانی محدود مسولیت دارند نه برای همیشه هر روز برای مردم سخنرانی میکنند هر روز افراد تکراری با حرف تکراری
با سلام.ملت از آقای همتی رئیس بانک مرکزی که با تدابیر ویژه باعث ثبات و کاهشی شدن دلار شده اند تشکر می کنند.انشالله دلار برروی قیمت سال قبل برگردد تا ملت شاد وامیدوار شوند.قطعا تثبیت نرخ دلار نقدینگی را روانه تولید وایجاد شغل خواهد نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
میهن دوست گرامی، بابن دلاری که 4 هزار تومن بود والان شده مثلا 11 هزار تومن دیگه تشکر کردن لازم نیست. اگه واقعا راست می گن، دلار رو برگردونن به همون 4000 در عیر اینصورت، لطفا ساکتتتتتتت
فعل حرام دور از چشم در خفا آیا اگر قرار باشد اتفاق بیفتد انجام میگیرد حالا اگر ایشان نمی بینند یعنی بعضی از اعمال ژشت و ناپسند اتفاق میفتد که از دایره خارج هست . بخاطر همین هست که جرم تعریف وسیعی پیدا کرده . آلان آیا میداند همین حالا چند تا فعل حرام در حال انجام هست . همه جا مگه مامور دارید . آن روزنامه گفته چون این رفتار در جامعه انجام میگیرد حتی در خفا باعث کشتن انسانها میشود . بهرحال آبا جان انسان مهم هست یا نه
علت حبس مرتضوی باخاطر این بود که پرونده شاکی خیلی سختی و قدرت مندی داشته شما بررسی کنید به این نتیجه میرسید چون روند پرونده مشخص میکند که از اول قرار نبود به حبس محکوم شود .رسیدگی خیلی طولانی شده بود اما احمدی نژاد چرا ایشان را در سازمانی گذاشتند که خیلی درآمد داشت .چرا در سازمان تامین اجتماعی با چهل میلون پوشش چرا یک قاضی آخه تقاربی در این کار وجود ندارد
موبايلها رو توقيف کرده اند تا قيمتها سر به فلک بکشد
انوقت وزير بي تجربه باد به غبغب مي اندازد و داعاي مردم داري دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
وزیر محترم داره برای 1400 اماده میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
من مطمعن نیستم وزیر جوان در رفع توقیف از موبایلها کاره ای باشد. موبایلها توسط دادستانی توقیف شد و علی الاصول تا جرم وارد کننده قطعی نشه نمیشه آنها آزاد کرد!؛
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
املای مطمئن را مطمعن ننویس
متلک انداختن کار زشتیه نبیاد انداخت
واقعا منم دلم برای سید احمد سوخت آخه چرا اینقدر به اینها ظلم میشه؟ نمی دونم اینهایی که این ظلم ها رو می کنند دلشون از سنگه اهنه چیه
پاسخ ها
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
اگه از طایفه ای اصولگرا بود بازهم اینچنین میگفتی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
دلت برای ملت بیچاره بسوزه نه آقازاده های اصلاح طلب که ایام بکام شون هست
بنده پس از مطالعاتهای زیاد متوجه شدم با تمام کامنت ها مخالفم حتی با نظر خودم هم مخالفم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
آفرین.بر نظر پاکِ خطاپوشت باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
من علاوه بر اینا با تو مخالفم
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
مطالعات جمع مطالعه است و مطالعاتها اشتباه می باشد
یک نفر کاربر عاقلی و بدون اغراض بمن جواب بده آیا ازدواج دختر ی که ۹ سال سن با مرد ۵۰ ساله اشکال دارد . یا ضرری که مسکرات به بدن افراد میزند بهرحال از نظر این جور افراد اهم و مهم کدام هست . گرانی مهمتر هست یا بیکاری . جنگ بهتر هست . جنگ نعمت هست . آیا آلان مسکرات در ملا عام نیست یعنی اصلا مصرف نمیشود آلان مثل قدیم فحشا عیان نیست کلا وجود ندارد . طلاق وجود ندارد حالا اگر اسم طلاق را نگوییم دیگر کسی طلاق نمیگیرد . ظاهر مسله را درست کردی اصل موضوع وجود داره . رشوه وجود داره . دروغ وجود داره . فقر وجود داره منتها شما نمبینی چون به دلایل خیلی زیاد . حالا مشکل اصلی کشور این شده که روز و شب فکر کنند که کی از الکل استفاده میکند . آقا میشود این مسایل را در خیابان فقط کنترل کرد . در منزل و پارک و جنگل و کوه امکانش نیست یعنی هیچ حکومتی در اینجور کارها موفق نیست . چون به احولات شخصی مردم بستگی دارد
ای کاش این همه بد همدیگر را نمب گفتیم و از مسولین سوال می کردیم که برای مردم چه کاری کرده اند به خصوص روحانی وعلی مطهری که این همه دم از مردم می زنند ولی همه اش دروغ می گویند درود بدولت بهار وپاحمدی نژاد به هر حال روحانی باید استیضاح شود
از آقای کدخدایی باید در خواست کرد که عکس های خانم مینو خالقی را انتشار دهند تا مردم خود قضاوت کنند،
با اتهام واهی زدن به محدوده شخصی افراد بیشتر تجاوز میشود تا نشان دادن مدارک!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
رد صلاحیت خالقی اوج بد سلیقگی بو د که فقط باعث سو استفا ده دشمنان شده
تابی جان . تلویزیون در شبکه ۳ دقیقا در هنگام غروب فیلم کره جنوبی در حال پخش هست که همزمان دانش آموزان در حال بررسی تکالیف مدرسه هستند من‌امشب با دو فرزندم مجبور به تماشای این سریال شدم پرسشم این هست که اولا چرا سریال افسانه ای آن کشور مگر ما خودمان تاریخ ده هزار ساله و تمون ۲۵۰۰ ساله نداریم . چرا چنین سریالهای را بمردم نشان میدهید که هر دم به دفیقه مردم جلوی حاکم ان کشور یا در حال سجده هستند یا کرنش میکنند یا بخاک میفتند واقعا آیا دارن فرهنگ سازی میکنند که اینکار مثلا درست هست و جامعه و مردم باید به مسئولانشان کرنش و تعظیم کنند . آخه هدف غایی چیست چه چیزی را دنبال میکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
تاریخ جعلی کره قابل پخشه ولی صحبت از کوروش و اردشیر و که خداپرست هم بودند اشکال داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
نه اصلا اینطور نیست. تلویزیون داره علت پیشرفت مردم کره جنوبی را نشان میده. کار بدی نیست؛!؛
بسته خبری یا بسته بی خیری؟!
از برادر خاتمی تقاضا داریم و دارم با همین شعار به همراه برادر رییسی در انتخابلت ۱۴۰۰ کاندید شوند و دو تا شانزده میلیوم به عبارتی میشود ۳۲رمیلیون رای خواهند آورد . در غیر اینصورت شکست حتمی است . یکی با شعار مبارزه با مشروبات و دیگری با شعار سه برابر کردن یارانه . توجه بفرمایید سه برایر کردن یارانه بدون گران کردن دوباره اجناس مصرفی و خدمات . چی شود
کاربر ۳۵ - ۲۳ از روحانی و مطهری بیاییم انتقاد کنیم ولی از احمدی نژاد حرف نزنیم . چون آنها دروغ گو هستند . انصاف و ترازوت میزان نیست . چون همیشه دوست داریم گند کاری فرزندانمان را بپوشانیم . به من و شما از کودکی یاد دادند عیب خودت را در مجلس نگو ولی دیگری را بگو دعوای منزل را بگذار همسایه نفهمه . ولی دعوای همسایه را گوش بده . با این روش که میگی نه پیشرفت اقتصادی داری نه توسعه سیاسی . چون همیشه گندکاری را لاپوشانی میکنیم .
واقعا اگه دولت مردان میتوتستتد جلوی دلار رو بگیرند و نکرد باید بعنوان خاینین به ملت محکوم بشن.
گرانی و برجام ولش کن مطالبات مردم در مورد حقوق شهروندی را کی جواب میده . این کتاب شهروندی کجا رف
امشب بجای این خبرها کاش در مورد جوابیه وزیر خارجه در مورد پولشویی مطلبی مینوشتید ولی در جای دیگری تو خبرها یود بهرحال ظریف حواب کتبی میگویند به مراجع قضایی دادند تو اخبار شما نبود
امروز دوباره جناب نوبخت خوش خبری داد که ۲۰ درصد به حقوقها اضافه میکنیم ؟! البته برای کسانی که ۳۰ میلیون یا ۵۰ میلیون میگیرند میشه ۶ تا ۱۰ میلیون که اندازه ۳ حقوق یه معلم فقط افزایش حقوق دارند خوبه ولی اون حداقل بگیری که یک و نیم میگیره میشه ۳۰۰ هزار تومان و این اصلا با عدالت علوی سازگار نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
احسنت.با توجه به شرایط جنگ اقتصادی افزایش حقوق امسال اگر برای حقوقهای زیر ۶ میلیون صورت بگیرد عادلانه و در غیر اینصورت چون حقوق نجومی بگیران باز تصاعدی بالا میرود غیر عادلانه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
این بیست درصد پیوست هم دارد.پیوستش پلکانی بودنش است.پلکان عزیز دل ،پلکان.
با پلکان میتوانند میانگین 10% بدهند 20% درصد پای کارمندان ،کارگران و بازنشستگان حساب کنند.ضمنا بشوند قهرمان برای کسانی که حقوق پایینتر دریافت میکنند..
خلاصه اینکه :
هزار نکته ی باریکتر ز مو اینجاست که من به یکی از آنها اشا ره کردم.تازه در طرح پلکانی چیزی گیر بالای5میلیون نمی آید.
یک نکته دیگر :
روحانی در روزهای انتخابات خطاب به احمدی نژاد
میگفت چرا تورم 41/5%را19% اعلام کردید ولی امروز خودش تورم به قول خودشان 35%را که ما تا200%احساس کردیم20%آنهم پلکانی اضافه حقوق که نه ،بابت تورم میدهد.
در واقع مرگ خوبست ولی برای همسایه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
یک علت تورم پرداخت های بی ضابطه و خارج از قاعده وعرف به بعضی از وزارت خانه ها و مدیران ارشد بانک وبیمه و سایر ادارات بود.همین اینها از جیب مردم و بدون رضایت آنان پرداخت شد. چون این افراد آورده ای برای دولت نداشتند و دولت برای پرداخت آن ارقام نجومی اسکناس چاپ کرد و برای اینکه صدای اعتراص مردم در نیاید سود سپردهگذار را بالا برد. یا برعکس. .دستشون درد نکنه که اقلا امنیت نسبی در کشور برقراره.!!؛
مشکل تخصیص‌بودجه است که مردم‌حتی به ازدواج هم‌حساسیت نشون میدن
کنترل نرخ دلار بدون پشتوانه امریکا کمتر از أزادی خرمشهر نیست.
با این‌کار مرتضوی میلیاردها یورو‌به مردم ایران ضرر زد و آبروی ایران را برد، اما هیچ تقاصی پس نداد، مگر خدا به حسابش برسه
گوشی ها را از دست کسانی که میخواستند با ارز بالای4200 بفروشند در آوردند و با تعلل هایی که داشتند به نوعی به احتکار گوشی دست زدند.شاید هم برنامه است تا گوشی های موجود در دست فروشنده ها با دوبرابر فروخته شود بعد اینها را وارد بازار کنند که احتمالا مانند خودروها، ظرف 5 دقیقه خریداری و بعد دوبار نایاب میشود.
چرا مسولین مربوطه بدون توجه به وضعیت بازار ،این گوشی ها را در انبارها بلوکه کرده و مدام وعده هفته ی آینده و چند هفته دیگر میدهد
ناشناسی که همیشه مینالی این نالیدن شما چرا در هز زملنی تغییر شکل میده . مگه قرار نیست که وقتی غذا نیست اشکنه بخوری . اشکنه بخور و در سرمای زمستان لنگ به کمر بپیچ و کار بنایی و بالا بردن ملات و سیمان باش و هر روز هم کار کن . نفست از جای گرمی در میاد . چرا شما شانزده میلیون که ادعا داری اشکنه نمیخورید چرا لباس میپوشید . جرا سر کار هستند و دایره و خط کشی بین مردم به خودی و غیر خودی کردید در بین ۲۴ میلیون غیر خودی چکار میکنید . چرا مردم را دسته بندی کردید
لطفا موبایل را ارزون کنید که قشر پایین هم بتونن بخرند.
دوستان و قشر حقوق بگير !!!
از اين دولت و مسئولين انتظار معجزه نداشته باشيد !!!
از قديم گفته اند " كل " اگر طبيب بودي سر خود دوانمودي !!!
تابناک جان؛ لطفا مثبت منفی ها را برگردان سرجاش. این کار شما باعث شده تا من یک نظد بنویسم، عیال که مخالف منه، یک نظر. بچه ها هم که مارو قدیمی میدونن یک نظر دیگه. نتیجه اینکه برای خواندن تمام این نظرات وقت زیادی تلف میشه
این دانشجویان چرا نزدیک به یکساله که بازداشت هستند ؟!

نفوذی دشمنند ؟!

اختلاس گر هستند یا متجاوز به عنف ؟!
بالا بردن حقوقها و یا یارانه مشکل را بیشتر و گرانی را بیشتر میکند اگر داقعا دولتمرد هستند قیمتها را برگردانند به اولین سال دوره روحانی و هیچی هم افزایش ندهند البته در کنارش حقوق های نجومی هم برگردد سر جایش . یک مطب دکتر رفتن و با دارو حداقل صد هزاراومان حالا بیست درصد افزایش حقوق میدهند و سه برابر همه چی بالا میرود . حداقل بهداشت و سلامت مردم را رابگان میکردید بقیه پیشکش . مردم سفر نروند گوشت نخورند لباس نخرند عروسی نکنند اما وقتی رفتند بیمارستان البته خدای نکرده باید بمیرند چون پول ندارند!!
آقا زاده ها با آقا زاده ها ازدواج میکنند تا ژن برتر حفظ شود
حرف هاي آقاي آهنگران به هيچوجه متلك نبود ، نميدونم چرا تابناك بايد چنين تيتري بزنه ، ايشان جزء معدود افراد صاحب نام و داراي گذشته ايي هستند كه به پاس احترام به باورهاي گذشته و حال خودشون گلايه و دلنوشته خودشون را براي ديگران عرضه كرده و حساب خودشان را از برخی جدا كرده اند .......
احتکاری که به اسم گذر از مراحل قانونی انجام میشود و مردم را در تنگنا میگذارد احتکار است.و گر نه چطور در طول همین مدت سلطان سکه دستگیر محاکمه و مشغول پوساندن کفن شد که هیچ تاثیری هم بر بازار نگذاشت ؟ ولی هنوز تکلیف گوشی های توقیفی مشخص نشده ؟
خود سیداحمد خمینی مطلب روزنامه شهروند را در اینستاگرام لایک کرده
حالا آهنگران اینطور نوشته
این هم پدیده عجیبی است...
افزایش ۲۰ درصد مثل یک توهین است مبنای آنرا بفرمائید ماهم بفهمیم
شرکتهای دولتی و خصوصی از پرداخت حقوق فعلی عاجزند و کارگرها و کارمندها چند ماه چند ماه حقوق نمی گیرند بعد می خواهند بخاطر مهار گرونی حقوق رو زیاد کنند بابا این مملکت نیاز به تولید داره نیاز به کار داره تا هر کسی بتونه براحتی کار کنه نیاز به رونق کارخونه ها داره به جای افزایش حقوق قیمت ها رو بیارید پایین کار تولید کنید کار کار کار کار کار کار کار کار کار کار
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان