بازدید 31524
هزار و سیصد و هشتاد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

درخواست قرائتی درخصوص گردشگران خارجی/توصیه قالیباف به نیروهای انقلابی/آمار علی‌عسکری از مخاطبان رسانه ملی/نمایندگان در خارج از کشور خانه خریده‌اند؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نسرین ستوده از رئیس زندان اوین شکایت کرد/شوخی کنایه‌آمیز هاشمی درباره رأی به شهردار شدنش/پرونده معاون قالیباف به دادگاه نظامی رفته است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 11 November 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید

درخواست قرائتی در خصوص گردشگران خارجی

رئیس ستاد اقامه نماز کشور، با اشاره به اینکه روزانه تعداد قابل توجهی گردشگر خارجی به کشور سفر می‌کنند، گفت: باید برنامه‌ریزی جدی برای اثرگذاری دینی و فرهنگی بر گردشگران خارجی انجام شود. به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسن قرائتی، عصر امروز در مراسم رونمایی از نرم افزار «به قلم دجال» در دفتر امام جمعه یزد اظهار داشت: موضوع دین، تشیع و مهدویت، مسأله‌ای است که باید روی آن کار جدی انجام شود و برای مخاطبان محتواسازی صورت گیرد. وی با بیان اینکه گروه‌های هدف و مخاطبان بسیاری در این زمینه وجود دارند، افزود: باید برای این مخاطبان محتوای اثرگذار، محکم و با استدلال تهیه شود. قرائتی یادآور شد: بر اساس تحقیق‌های انجام شده از هتل‌ها و مراکز اقامتی، هر شب به طور میانگین بیش از ۳ هزار مهمان خارجی در کشور اقامت دارند که اگر جزوه‌ای در زمینه معرفی اسلام و شبهه‌زدایی در اختیار این افراد قرار بگیرد، اقدام بزرگی در معرفی اسلام به جهانیان انجام می‌شود. رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه دشمنان ما از مدت‌ها پیش برنامه اسلام‌هراسی و شیعه هراسی را طراحی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ما نیز باید این اقدامات را برای خنثی کردن اثر تبلیغات نادرست دشمن از مدت‌ها پیش انجام می‌دادیم.

واکنش ضرغامی به پدیده شایع آقازادگی

سید عزت‌الله ضرغامی با انتشار توئیتی نگرانی خود درباره ریزش «رویش‌های انقلاب» را مطرح کرد. ضرغامی نوشت: نگران ریزش "رویش های انقلاب" هستم. نگران از وابستگی آنان به اصحاب قدرت و ثروت و سیاست، که رویکرد انقلابی و عدالتخواهانه آنان را به سمت عافیت طلبی و توجیه رفتار سیاست‌کاران کهنه کار می کشاند. پدیده ی شایع #آقازادگی هم این آفت بزرگ را "غنی سازی می کند.

نسرین ستوده از رئیس زندان اوین شکایت کرد

نسرین ستوده وکیل دادگستری که هم اکنون در زندان به سر می برد، از رئیس زندان اوین و معاون قضایی این زندان به خاطر صدور دستور ممنوع الملاقات شدنش شکایت کرد. پیام درفشان وکیل مدافع نسرین ستوده روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار قضایی ایرنا گفت: پرونده شکایت نسرین ستوده از رئیس و معاون قضایی زندان اوین در دادسرای کارکنان دولت پذیرفته و برای رسیدگی و به شعبه اول بازپرسی این دادسرا ارجاع شد. به گفته وی، او و دیگر وکیل نسرین ستوده پس از طرح شکایت در شعبه بازپرسی حاضر شدند و توضیحات خود را درباره غیرقانونی بودن اقدامات رئیس و معاون قضایی زندان اوین به بازپرس پرونده ارائه کردند. درفشان افزود: بازپرس پرونده پس از استماع توضیحات ما (وکیل پرونده) با اعلام انجام تحقیق، وقوع این امر غیرقانونی و غیرشرعی را مورد پیگرد کیفری قرار داد.

توصیه قالیباف به نیروهای انقلابی

محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران طی توییتی درباره نیروهای انقلابی و کار برای مردم، نوشت: نیروهای انقلابی باید تلاش کنند و کار خوب کنند و خوب کار کنند؛ یعنی تلاش مبتنی بر کار کارشناسی و خرد جمعی، تا به جامعه ضرر نزنند.

آمار علی‌عسکری از مخاطبان رسانه ملی

علی عسکری رئیس صدا و سیما در مورد اینکه می‌گویند صدا و سیما افت کرده است گفت: در حال حاضر صدا و سیما بالای ۸۰ درصد از مخاطبان را به خود اختصاص داده و این در حالی است که فضای مجازی ۲۰ درصد از مخاطبان را به خود اختصاص داده است. وی تأکید کرد: در مباحث اجتماعی و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی، ما جنبه‌های مثبت را در نظر می‌گیریم و در برنامه‌های خود آن را لحاظ می‌کنیم.

شوخی کنایه‌آمیز هاشمی درباره رأی به شهردار شدنش

محسن هاشمی بعد از شنیدن گزارش انصاری، کاندید شهرداری تهران به شوخی گفت: از دو جهت از شما سپاسگزارم؛ یک به خاطر برنامه جامعی که ارائه کردید و دوم به خاطر رأیی که در شورای چهارم به شهردار شدن بنده دادید! هاشمی همچنین در جلسه امروز خبر انصراف کشت‌پور از نامزدی شهرداری تهران را هم تأیید کرد و گفت: نامه انصراف آقای رسول کشت‌پور ساعت ۸:۴۵ صبح به دست من رسید. وی ادامه داد: نامه وی در فضای مجازی هم منتشر شده است. هاشمی گفت: کشت‌پور در نامه خود اشاره کرد‌ که حکم قطعی دیوان عدالت اداری در مورد بازگشت به کارشان هنوز صادر نشده و به همین دلیل برای انسجام کار به نفع منتخب شهرداری کنار می‌روند.

درخواست وکیل خانواده فرشید هکی از گوگل

وکیل مدافع خانواده فرشید هکی با ارسال نامه ای به مدیر شرکت گوگل، از این شرکت خواست به آنها در کشف مرگ مشکوک این فرد کمک کند. فرشید هکی، شهروند تهرانی است که چند هفته پیش جسد او در خودروی شخصی اش در حالی که سوخته بود، پیدا شد. عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران دوم آبان درباره این پرونده گفت: چهارشنبه هفته گذشته (زمان وقوع حادثه) دو حادثه فجیع رخ داد که یک مورد مربوط به جسدی بود که در خودرو سوخته بود.

وی افزود: اولیای دم حاضر به پذیرش جسد نبودند و ادعا می کردند جسد متعلق به آنها نیست، اما پس از آزمایش دی ان ای معلوم شد که جسد متعلق به همان خانواده است. جعفری دولت آبادی گفت: در این ارتباط دو نفر مظنون هستند که دستگیر شدند و منتظر نتیجه سم شناسی پزشکی قانونی هستیم.

پرونده معاون قالیباف به دادگاه نظامی رفته است

معاون اول قوه قضائیه امروز در نشست خبری گفت: آخرین خبر از پرونده معاون قالیباف این است که به دادگاه نظامی رفته است. غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز در نشست خبری خود در خصوص آخرین وضعیت معاون قالیباف در شهرداری تهران گفت: می‌دانم آخرین خبر این است که پرونده به دادگاه نظامی رفته، اما اینکه کیفرخواست صادر شده یا احتمالا حکم صادر شده یا خیر اطلاعی ندارم و باید بررسی شود.

12000 کودکی که به مدرسه نمی‌روند

زینب فتحعلی‌پور کارشناس مسئول امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی خوزستان گفت: بسیاری از کودکانی که به مدرسه نرفته‌اند، به دلیل مسائل جزئی از تحصیل بازمانده‌اند. برخی از کودکان تنها به دلیل نداشتن یک جفت کفش به مدرسه نمی‌روند. امسال یک فایل ۱۲ هزار نفری کودکان بازمانده از تحصیل از اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به سازمان بهزیستی ارسال شده است. متأسفانه وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نتوانسته‌اند با مدیریت درست از طریق خیرین و مردمی که حاضر به همکاری برای حل مشکلات کوچکی که فرزندان این خطه را از تحصیل بازداشته است، این موارد را حل کنند./ روزنامه جمهوری اسلامی

نمایندگان در خارج از کشور خانه خریده‌اند؟

محمدجواد جمالی نوبندگانی، سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره صحبت‌های پیرموذن درباره باج‌خواهی و باج‌دهی بین بعضی نمایندگان و خرید خانه در خارج به گفت: به عنوان نمایندگان مجلس چه ادوار و چه فعلی، باید صحبت‌هایمان مستدل باشد لذا اول باید از ایشان بپرسم که این صحبت‌ها را چرا همان زمان که در مجلس حضور داشتید مطرح نکردید و امروز عنوان می‌کند؟ درباره خرید خانه در خارج از کشور، این نماینده محترم ادوار بهتر است گزارشی به هیأت نظارت ارائه کند تا به آن رسیدگی کنیم. واقعیت آن است که بالای ۹۵ درصد مواردی که از سایر قوا یا نهاد‌های دیگر و حتی نمایندگان به ما گزارش می‌شود درباره اظهار نظرهاست. یعنی اینکه فلان نماینده در مصاحبه یا توئیتر خود فلان اظهار نظر را داشته است و نزدیک به دو الی سه درصد است که شکایت می‌شود که فردی اعمال نفوذ کرده است. / خبرآنلاین

مرگ سالانه ۱۷ هزار تن در جاده‌های ایران

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: سالانه ۱۷ هزار تن در حوادث مختلف رانندگی در جاده‌های کشور جان خود را از دست می‌دهند. در این سوانح رانندگی ۲۵۰ هزار تن نیز مصدوم می‌شوند. در حوادث جاده ای، سالانه ۱۰ درصد به شمار جمعیت مجروحان و معلولان کشور اضافه می‌شود. /ایرنا

رأی طلایی مسجد جامعی در انتخاب گزینه نهایی شهرداری تهران

احمد مسجدجامعی با انداختن رأی خود به سبد حناچی روند انتخابات را تغییر داد. در حالی حناچی با ١١ رأی توانست گوی سبقت را از تقوی نژاد ده رایی بگیرد که بنظر میرسد رأی احمد مسجدجامعی تأثیرگذار بوده است. اعضای طرفدار تقوی نژاد بار‌ها برای دریافت رأی مسجدجامعی در زمان تنفس با او رایزنی کردند، اما مسجد جامعی از صبح اعلام کرده بود که به تقوی نژاد رأی نخواهد داد. حالا در کشاکش انتخابات شهردار تهران، رأی احمد مسجدجامعی طلایی شد. /تهران امروز

سود و زیان ستاره‌هایی که مجری می‌شوند

برخی کارشناسان معتقدند، از آنجا که تلویزیون در این سال‌ها مخاطبان خود را از دست داده (که البته خود بحث مفصلی است و در جای خود باید به آن پرداخت) بیش از گذشته رو به آوردن سلبریتی‌ها گذاشته تا بتواند از این طریق مخاطب جذب کند. طهماسب صلح جو، منتقد سینما و تلویزیون، در این باره می‌گوید: کار سنجیده‌ای نیست. به این دلیل که هر کسی باید بتواند در صنف خودش بدرستی کار کند. اینکه تلویزیون از محبوبیت یک بازیگر، به‌عنوان یک سلبریتی، بخواهد استفاده کند و برنامه جذاب درست کند، نشان دهنده ضعف تلویزیون است. بیژن بیرنگ، کارگردان، مجری و تهیه‌کننده در خصوص اسپانسر‌ها و اصرار آن‌ها برای آوردن چهره‌های سینمایی معتقد است: الان تلویزیون ما بلاتکلیف شده است و معلوم نیست دولتی است یا خصوصی؟ اشکال کارش اینجاست. شاید نیاز‌های مالی‌اش تأمین نمی‌شود که دست به دامن اسپانسر‌ها می‌شود. وقتی هم که آن‌ها می‌آیند، حق دارند اظهارنظر کنند. /ایران

بلاتکلیفی پسر و دختر ملی‌پوش فوتسال در ایتالیا

فرشته کریمی و محمدرضا سنگ‌سفیدی دو بازیکن تیم‌های ملی بانوان و آقایان بیش از یک ماه است که برای بازی در یک تیم ایتالیایی به رم رفته‌اند، اما هنوز موفق به امضای قرارداد نشده‌اند. باشگاه الیمپوس رم ایتالیا خواهان جذب فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان و محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال آقایان شده است. براساس اعلام نزدیکان این دو بازیکن، صادر نشدن ویزای کار دلیل اصلی طولانی شدن حضورشان در ایتالیا بوده است. سنگ‌سفیدی پیش از رفتن به ایتالیا با تیم مس سونگون قرارداد داشت و با گرفتن اجازه از این باشگاه، تمرین‌های تیمش را ترک کرده است./ ایسنا

جزییاتی از قتل فجیع جمال خاشقجی

نظیف کرمان، رئیس بخش تحقیقات در روزنامه صباح ترکیه به الجزیره گفت: نوار‌های صوتی که درباره قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در کنسولگری عربستان در استانبول و در دست مقامات ترکیه است، نشان می‌دهد که قاتلان کیسه‌ای را روی سر خاشقجی گذاشته و وی را خفه کرده‌اند و این فایل‌ها لحظات آخر از زندگی این روزنامه‌نگار را نشان می‌دهند. آخرین حرف‌های خاشقجی این بود: "دارم خفه می‌شوم، این کیسه را از سرم دور کنید. من فوبیای خفگی دارم. " این آخرین صحبت‌هایش بود و قاتلان او را در عملیاتی که هفت دقیقه طول کشید، خفه کردند. تیم عربستانی مسئول قتل خاشقجی حین عملیات مثله کردن جسدش، کیسه‌هایی را کف اتاق گذاشتند تا خون به بیرون درز نکند و عملیات مثله کردن به دست صلاح الطبیقی، کارشناس پزشکی قانونی عربستان در ۱۵ دقیقه انجام شد و بعد جسد مثله شده را در پنج چمدان بزرگ گذاشته و به خودروی وابسته به کنسولگری عربستان منتقل کردند./ ایسنا

یک وزیر دیگر احمدی‌نژاد به زندان اوین منتقل شد

کانال تلگرامی "دولت بهار" نزدیک به محمود احمدی‌نژاد امروز یکشنبه نوشت: "پرویز کاظمی به اندرزگاه ۴ زندان اوین منتقل شد". این منبع در این مورد به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است. کاظمی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی در کابینه اول احمدی‌نژاد بود که پس از مدت کوتاهی از سمت خود استعفا کرد. حمید بقایی، معاون اجرای احمدی‌نژاد، پیش از این گفته بود که کاظمی را احمدی‌نژاد عزل کرده بوده است. کاظمی مدتی هم رئیس هیأت مدیره بانک سرمایه و عضو هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان بود. پیش از این جمله‌ای به نقل از پرویز کاظمی درباره محمود احمدی‌نژاد منتشر شده بود. کانال تلگرامی "دولت بهار" خبر "انتقال کاظمی به اندرزگاه ۴ زندان اوین" را با تصویری از همین جمله منتشر کرده است. کاظمی گفته بود: «با قاطعیت می‌گویم احمدی‌نژاد تمام شده است.»

ماجرای کلاهبرداری که داماد روحانی و اژه‌ای شده بود

محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صدوسی‌وسومین نشست خبری خود به موضوع یک فقره جعل عنوان اشاره کرد. وی با اشاره به این مطلب که چندین بار در مورد کسانی که با جعل عنوان و ادعای ارتباط مرتکب اخاذی و کلاهبرداری شده‌اند، صحبت کرده‌ام گفت: در این مدت هم چندین مورد کلاهبرداری با جعل نامه رئیس جمهور به شورای پول و اعتبار نامه نوشته رویت شده است. سخنگوی قوه قضاییه گفت: این فرد اول گفته که داماد روحانی بودم، بعد داماد رئیس جمهور یک کشور آفریقایی شده‌ام و اکنون داماد محسنی اژه‌ای هستم. محسنی اژه‌ای تصریح کرد: البته من دامادی در سال ۹۶ ندارم، یک داماد دارم که فرزند بزرگ دارد. وی گفت: این فرد رفته در روستایی در همدان یک زمین را خلاف مقررات با این جعل عنوان ساخته است، خواهش می‌کنم مراقب این کلاهبرداری‌ها باشند.

تشکر دبیرکل مؤتلفه از شورای نگهبان بخاطر رد کردن CFT

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مخالفت شورای نگهبان با لایحه سی اف تی و اعلام مغایرت آن با شرع و قانون اساسی متضمن حفظ منافع ملی و مسدود کردن راه‌های نفوذ است؛ بنابراین باید از تک تک اعضای شورای نگهبان به دلیل این دقت نظر تشکر کرد. حبیبی افزود: شورای نگهبان بندهایی را به دلیل مبهم بودن در لایحه سی اف تی ذکر کرده است. باید پرسید با این ابهام گویی در قانون با این اهمیت، چه چیزی را می خواهیم حل کنیم. هیچ مشکلی در هاله ای از ابهام حل نمی شود بلکه بر مشکلات می افزاید.

بادامچیان: مردم از رأی به روحانی پشیمان شدند

بادامچیان، عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی گفت: اگر شما امروز این مشکلات را می‌بینید و اینکه می‌گویند چرا حضرت آقا کاری نمی‌کند خب این ملت ۲۳ میلیون رأی به آقای روحانی داده‌اند آقا که نمی‌آید آرای مردم را به هم بزند. خود مردم رفتند و رأی دادند و حالا هم پشیمان شدند و در انتخابات بعد باید به دلسوزان و ناصحان گوش بدهند. وی تأکید کرد: در مسأله انتخابات آینده هم مثل همیشه مؤتلفه چه در انتخابات شوراها و چه در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری حضور دارد که این وظیفه‌اش است. عضو حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این که اگر آقای لاریجانی در سال ۱۴۰۰ وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود شما از او حمایت می‌کنید، گفت: من نام شخص را نمی‌توانم ببرم. این موضوع مربوط به سال ۱۴۰۰ است. چو فردا شود فکر فردا کنیم.

ده سال حبس برای قاضی یازرلو

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ۴۰ هزار قاضی و کارمند حاضر در دستگاه قضایی کشور اکثرا افراد خدومی هستند که بین آنها موارد انگشت‌شماری هم تخلف وجود دارد. حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صدوسی‌وسومین نشست خبری خود گفت: براساس دستورات رهبر معظم انقلاب مقرر شد با متخلفین دستگاه قضایی هم با شدت برخورد کنیم. وی افزود: البته ۴۰ هزار قاضی و کارمند حاضر در دستگاه قضایی کشور اکثرا افراد خدومی هستند که بین آنها موارد انگشت‌شماری هم تخلف وجود دارد. اژه‌ای گفت: دو قاضی که گزارش آنها رسیده بود درخواست تعلیق شد و پرونده آنها به دادسرا رفت و یک مورد هم که قبلا محکوم شده بود و به تجدیدنظر رفت که حکمش قطعی شد. وی ادامه داد: یکی از این افراد حجت‌الله یازرلو قاضی متخلف بوده است که به ده سال حبس، ۷ میلیارد تومان جزای نقدی و سه سال انفصال محکوم شد.

خودسوزی پسر بیست ساله مقابل وزارت کار

فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت از خودسوزی جوانی بیست ساله خبر داد. سرهنگ عباس کرمی در توضیح این خبر گفت: ساعت ۹ صبح روز جاری، عوامل انتظامی یگان حفاظت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ضلع شمالی ساختمان وزارتخانه واقع در خیابان نیایش مشاهده کردند جوانی حدودا بیست ساله ای با یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ در محل حاضر و در یک اقدام غیر منتظره با استفاده از یک بطری بنزین اقدام به خودسوزی کرد که سریع عوامل انتظامی وارد عمل شدند و برای پیشگیری از صدمات بیشتر حریق را اطفا کردند. وی افزود: در این حادثه قسمت هایی از بدن این جوان دچار سوختگی شده است که با توجه به صدمات وارده عوامل اورژانس نسبت به انتقال مصدوم به مراکز درمانی اقدام کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۱۲۱
خانه در خارج بخرید، حتما لازمتان است
اینجا کشور من است
در اینجا به دنیا آمده ام و در آن خواهم ماند
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
واقعاً که نمایندگان مجلس شورای اسلامی دهم، بالأخص نمایندگان تهران
اعجوبه های قرن اند!
آفرین به این مردم با این حسن انتخابشون!
آنتی سانسور
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴

دکتر محمود احمدی نژاد ۱۷٬۲۴۸٬۷۸۲ رأی

حجت الاسلام والمسلمین رفسنجانی ۱۰٬۰۴۶٬۷۰۱ رأی
**********
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸

دکتر محمود احمدی نژاد ۲۴٬۵۹۲٬۷۹۳ رأی

میرحسین موسوی ۱۳٬۳۳۸٬۱۲۱ رأی
**********
اکثریت و اقلیت را خودتان ببینید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
اقای علی عسگری عزیز.امار شما هم مثل امار اعلام تورمه؟
کی به کیه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
قرائتی یدونست و من اگه رئیس جمهور بودم حتماً وزیرش می کردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
آقای بادامچیان مردم پشیمان شدن؟بگو کاری کردیم که مردم پشیمان شدند.بگو امریکا یکی از بیرون زد و ما دو تا از داخل زدیم.بگو از سنگ انداختن جلوی پای دولت دریغ نکردند.راستش را بگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
جناب کی به کیه خدا رو شکر که کاره ای نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
جناب قرائتی : 12000 نفر از کودکان خوزستان به دلیل مسائل جزئی از تحصیل بازمانده‌اند. برخی تنها به دلیل نداشتن یک جفت کفش به مدرسه نمی‌روند. آیا بهترنیست اگر پولی هست برای رفع مشکلاتی که فرزندان بیگناهمان همانا آینده سازان این سرزمین را ازتحصیل بازداشته است، بکار گرفته شود؟؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
اقای قرائتی غربی ها با منطق و ریاضیات بزرگ شده اند راحت نمی شه راضی شون کرد او نا به حرفا توجه نمی کنند او نها به عملکرد نگاه می کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
آقای بادامچیان اگر تاکنون اقدام نکرده ای بد نیست شما هم خانه ای بخری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
من اول فکر کردم قرائتی گفته حجاب رابرای گردشگران آزاد کنید تا ارز وارد کشور کنند ویا آزادی بیشتر بدهید تا جذب ایران بشوند !
آقای قرائتی

۸۰ میلیون تاریک الصلاه داریم داداش
آدم بفرستید آموزش و پرورش و دانشگاها و کلیه وزارتخانه ها و صنایع

مثلا ... ۲۱۰۰۰ کارکن داره و مسجدش فقط ۱۰۰ نفر جا میگیره اما پر نمیشه

...
....
....

داداش باید از خانه شروع کرد تا مثل مشک ببوید نه اینکه عطار بگوید
پاسخ ها
محمد ر ا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
تمام اتباع کشورهایی که فرهنگ ورفتارمردم مارامیبینند وسریعادرخواست پناهندگی میدهند
حمید کلباسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
تارک الصلاه صحیح است به معنای ترک کننده نماز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
دیدن ۴ تا گردشگر میاد میخوان همونم نیاد.خودشون وضع کشور ما رو میبینن دیگه. .اگر فکر میکنین الگوی خوبی هستیم تبلیغ نمیخواد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
اصلا توفهمیدی آقای قرایتی چه گفته یاعقده گشایی کردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
این 4 تا گردشگر خارجی نفری 500 دلار وارد کشور کنند باید خدا رو شکر کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
احسنت. مردم ایران با دیدن رفتار برخی مسئولین دین گریز شده اند حالا اینها میخوان گردشگرها رو هدایت کنند. خدایی خیلی از جامعه دور شده اند. ساعت ۴ بعدازظهر دنبال یک مسجد بودم که نماز بخونم. هیچ مسجدی باز نبود. یه آن فکر کردم مسجد خانه خداست یا محل خودنمایی برخی
کسانی که نگران امدن اخوندی هستند فقط میترسند جلوشون گرفته بشه اونها دیگه بنر تبلیغاتی بر علیه دولت نمیتونتد تو شهر نصب کنند و زمین و اپارتمان با تخفیف ویژه بگیرند ؟! اعضای شورای در برابر جفایی که افراطیون در حق رای مردم میکنند رای قاطع به اخوندی بدن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
از طرف یک اصلاح طلب لیبرال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
شما پسرشون هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
میشه بگی اخوندی تو 5 سال وزارت چکار کرد ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
اخوندی بجای عذر خواهی در مورد کشته شدگان سانحه قطار گفته بود دیه اونها را میدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
وای بحال تهران اگه اخوندی شهرداربشه چون اصلا با دولت سازگاری ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
داد و ستد اصلاح طلبان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
تو دیگه اخرش شاید حقوق بگیر باشی
آقای قرایتی
؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
بله ؟؟؟
وقتی مردم میگن اوضاع خرابه یه عده فکر میکنند این سیاه نمایی است ؟! وللله قسم اوضاع بحراتی تر از این حرفهاست ، بزودی بسیاری از مشاغل ورشکست خواهند کرد چرا خودتون رو به خواب زدین جوانان مملکت دارن نابود میشن
اقای اخوندی صبر بیشه کن و از ناملایمات نترس ، جالبه تو این چند روز چطور اماج حمله افراطیون قرار گرفته ای ؛ بخصوص سایت انتخاب ؟! معلوم میشه تو دوران وزارت به کسی باج ندادی ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
نظر آگاهانه ایه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
شما مدیر عامل کدام یک از 135 شرکت ایشون هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
افراطیون اونهایی هسنتند که با تفکر لببرالی اصلاحات ساخت و ساز و اشتغال را در این مملکت نابود کردند حالا هم با لابی گری می خواهند تهران را مخروبه کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
کسی حمله نکرده میترسن تهران صدسال عقب بندازه
آقای قرایتی بازنشست بشید دیگه
پاسخ ها
محمد ر ا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
تمام۳۰۰۰میهمان درهرشبانه روزهمگی ازشخصیت وانسانیت مایاد میکنندوقبطه ما رامیخورند
ازفرهنگمون
ازدولتمون
تازه درپستوهای خانه هایمان راببینندکه دیگه ازکشورخارج نمیشوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
آخه با این بنده خدا چیکار دارین؟!
خیلی ها هستن که باید بازنشسته بشوند اما نمی شوند
ایول به خودمون
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
قرائتی بازنشسته بشه که امثال آخوندی و شریعتمداری سر کار باشند
نه؟!
خخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
مگرآقای قرائتی شغل دولتی داره که بازنشسته بشه؟ایشون درطول عمرشون کا رمندویاشغل .دولتی ند اشتند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
هی! یارو! عمه ات بازنشسته بشه. تو این مملکت یکی هم که درست کار میکنه میخواهی بازنشسته کنی؟
شما کاری کنید اونا علاقه مند بشن به این چیزا و خودشون بیان دنبالش. با معماری خوب اسلامی با سنن خوب اسلامی و با خیلی چیزای دیگه. اما تو رو خدا تحمیل نکنید. تحمیل در شان اسلام و تشیع نیست.
آقای قرائنی میخواد این چند تا توریست هم به کشور نیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
آری دقیقا همین برنامه است.
جناب اقای قرائتی، برادر من، بهتر است فکری به حال جوانان بکنید همه و همه هم بخاطر عملکرد مسئولان است از این طرف از مردم می خواهند مرگ بر امریکا بگویند و پرچم امریکا را اتش بزنند و از‌ان طرف فرزندان و خانواده اغلب مسئولان گرین کارت امریکا دارند و اقامت امریکا را دارند و مردم هزینه اش را می دهند و فرزندان مسئولان کیفش را می کنند
با سلام وتحیت به برادرمان جناب آقای قالیباف توصیه می شود کلاه خودش را قاضی کند وبررسی نماید مخصوصا در دوره مدیریتش در شهرداری برخلاف قوانین ومقررات واحکام شرع چه تعداد از انسان های فرصت طلب طماع از قبل ایشان به پول های باد آورده رسیدند وثروتمند شدند ؟ چه خانه های میلیاردی که با جند ده میلیون تومان به برخی واگذار شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
کمر شکنه این همه معلومات
توصیه قالیباف به نیروهای انقلابی

محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران طی توییتی درباره نیروهای انقلابی و کار برای مردم، نوشت: نیروهای انقلابی باید تلاش کنند و کار خوب کنند و خوب کار کنند؛ یعنی تلاش مبتنی بر کار کارشناسی و خرد جمعی، تا به جامعه ضرر نزنند
فقط یک توصیه به تریبون دارن عزیز ، این تریبون امانت است ، نه ابزاری برای انتقام گیری از مردم و توهین به انها ، مطمین باشید اگه کسی غیر از روحانی دولت رو دست داشت انوقت میگفتید هیچ مشکلی تو کشور نیست همه اش سیاه نمایی دشمنه ؟! اداره کشور سخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
یادمون از روزی یک وعده بخورید و مرغ نخورید و اشکنه بخورید نرفته که اقایون جهت فلش رو عوض کردن
وقتی جوان بیست ساله به این حد از نا امیدی میرسه که خودسوزی میکنه بنظرم تنها کاری مسئولین مملکت میتونن بکنند اینه که باید خون گریست بیکاری و فساد و بی عدالتی بیداد میکنه. یکی بدون کار کردن ماهیانه دهها میلیون درآمد داره و یکی که مثل چی کار میکنه برجی یک میلیون حقوق میگیره. یک عده ی زیادی هم کلا شغلی ندارند و دستشون جلوی خانوادشون درازه. و هرکی زورش و روابطش بیشتر بود، میتونه حق صد نفر دیگه رو بخوره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
میدونی امروز از چه حرفی زیاد خندم میگیره
از جمله (ما میتوانیم)
تنها سخن کارسناسی و عاقلانه ای که از قالیباف شنیدم همین سخن بود دارد میگوید هر کاری که دارید خوب انجام دهیید همین شعار بچسب برو جلو موفق خواهی شد . یاد پدر بزرگم افتادم که در پنجاه سال پیش بما میگفت در در هشتاد سال پیش وقتی در راه سازی کار میکرد بهش گفته بودند اگر چه سواد نداری ولی کاری که بهت دادم یک محکم باشه دوم زیبا باشه سوم تراز باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
نه ! قبلا هم یه سخن کارشناسی گفته بود
طبل نابودی بیمارستانها با طرحهای این دکتر جفا کننده در حق پرستاران و سایر کادر درمان ، به صدا درامده است .
باید برای گردشگرانی که وارد کشور می شوند یک نفر روحانی همراهشان بشود و مزدش هم را از گردشگران بگیرند. اینجوری هم برای روحانیون کار ایجاد می شود هم اگر گردشگران با تعالیم انقلاب اسلامی اشنا شوند هر کدامشان یک سفیر فرهنگ ما در کشور خودشان خواهند. شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
الان جدی گفتی یا شوخی بود؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
شما روحانی نیستی احیانا ؟؟!!
روش شما جواب نداد ه است چون گفته ها با عمل منافات دارد
واقعا با این نماینده ها میخوان برن به جنگ تحریم؟ اگر در این مملکت فساد نبود، میشد در مقابل تحریم ایستاد ولی با این وضعیت من فکر نمیکنم کاری بشه کرد. مردم دیگه انگیزه و روحیه ای برای همراهی با این مسئولان را ندارند.
وزیری که کمتر از یک سال از وزارت رفاه آن زمان عزل شد وبر علیه احمدی نژاد بود و بعد در دولت اعتدال پست ها که نگرفت .... تابناک اگر ذره ای وجدان کاری هنوز داری کامل منتشر کن ...
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
معلوم شد چه کسانی مثبت منفی هارو دستکاری می کردن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
از همین تعداد درود میتوان به عمق فکری، عملی و خلقی شما و رئیس جمهور اسبق و هوادارانش پی‌برد
مملکت را همین افراط و تفریط ها خراب میکند
عزیزم او فقط یک سال وزیر احمدی نژاد بود ، حالا شده وزیر احمدی نژاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
همینو بگو!
فقط اینو کم داشتیم که وقتی توریست خارجی امد نفراتی را حقوق بدهیم که فرهنگ سازی کنند و سپس بعد از ان بریم هزینه تغییر جهان بینی طرف هم خرج کنیم . کم خارج از کشور هزینه داریم . یه لطفی بکنید همین مردمی که با دمپایی مدرسه میروند و جز شهروندان در اول کشورت هستند خرج کنید . از مدرسه تا دانشگاه تا بخش بهداشت تا ازدواج تا بیکاری . قابل توجه کسانی هست که روز و شب تو خیتبان و بیابان و سایت با ما غر میزنند که پرا تحربم هستیم چرا بیکاری و گرانی هست . فکر متفکرین را ببینید چه جوری سیاستگداری میکنند . آنها در چه فکری هستند سیاست مدار ما در چه فکریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
شما چیزی سرت نمیشه حرف نزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
ناشناس ۲۳:۴۶ شما بفرما که سرت میشه. چند درصد از ایرانی ها نماز میخونند؟ نکنه این هم جزء آمار محرمانه است؟ اگر میتوانید همینها را جذب کنید توریستها پیشکش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
خطاب به 2346
همین شماها که خیلی سرتون میشه وضع مملکت رو به این شرایط رسوندید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
هزاران جک ساخت فقط با نظرشما میشه
بی زحمت افرادی که میخواهند نگرش تورسیت را عوض کنند با همان بودجه ۸ هزار میلیاردی که روحانی امسال تخصیص دادند بدهیید اینقدر هزینه اضافی تحمیل نکنید چه خبر هست با این بودجه میشود تمام راها و پل های کشور را از نو ساخت . حالا اگر کشورهای دیگر با توریست ایرانی اینکار بکنند گلایه نمیکنید یا نه اینجا هم توجیهی هست
درو بر خاتمی و یارانش که توانستند انتقاد را در جامعه نهادینه کنند وقتی در بیست سال پیش اولین بار در کنار خلیج فارس بودم در کنار دریا سخن ایشان از رادیو شنیدم که گفتند مردم میتوانند از حاکمان کشور خود که از رای مردم انتخاب میشوند منتقد باشند و من اولین بار بود که از این حرفش متعجب شدم قبل از ایشان حتی کسی از وزرا و همه مسئولان کشور حق اعتراص حتی در حد حرف را نداشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
خخخخخخخخخ
حزب بادامچیان در کشور رتبه چندم دارد .آلان عمو جان بادام کیلوی چند هست . پسته کیلوی چند هست . سی اف تی که رد شد هم یک فرصت هست و غنمیت هست . مردم هم از روحانی رویگردان شدند . چرا منو دعوت به خوردن اشکنه دیگر نمیکنی . اشکنه خیلی مزه داره ها . اشکنه دلم آب افتاد . راستی یادم رفت شعار این حزب برای مردم چی بود کسی میدونه اصلا مردم مردم در کجای ایده این حزب هست . دمکراسی همین هست . فکر کردی دمکراسی تعریف دیگه مگر دارد .
یعنی خود سوزی جوان مردم را ندیده . مدارس فرسوده را ندیده . گرانی را ندیده یک راست رفته سر وقت فرهنگ سازی اگر میلیارد ها هزینه شود فقط کافی هست خطایی در بخش فرهنگ از اوامر آن مردم یا توریست ها ببینند کل هزینه ها به هدر خواهد رفت چون در اینجا بحث اخلاق هست نه دستوری بلکه دلی و قلبی هست
آقای بادامچیان می‌دونی آجیل کیلویی چنده می‌دونی شرمنده زن و بچه بودن یعنی چه تا حالا نصف شب از گشنگی بیدار شدی به خدا اگه بدونی که اگه میدونستید دست از سر این ملت بی نوا بر می‌داشتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
پسته شده کیلیویی ۲۰۶ هزارتومن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کجای هاشمی روحت شاد در ۲۵ سال پیش که طرح احیای جنگل را در ساسر مناطق شمال ایران انجام داده بود درختان بثمر رسیدند و اماده بهره برداری شدند . یادش بخیر آرزویش این بود که ایران در ۲۰۲۰ به ژاپن اسلامی تبدیل شود . آیا روحانیون ژاپنی به توریست ها دعوت میکنند که فرهنگ ما را بپدیر من خیلی خوبم ببین ببین من خیلی خوبم اینقدر خوبم یا نه از خیابان تا هتل به زیبای و تمیزی و اخلاق اهمیت میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
خخخ
باید به آقای قرائتی گفت که کسانی که ایران رو برای سفر انتخاب میکنند اصولا تحت تاثیر اون اسلام هراسی و ... قرار نگرفتند که اومدن ایران! برای اونهای دیگه که نمیان ایران و ذهنیتشون خراب هست کلاس بگذارید!
سالانه ۱۷۰۰۰ کشته تو جاده
۲۵۰۰ معلول و مصدوم

این آمار رو به به جامعه شناس بده واست ۱۰ تا کتاب از آسیب شناسی و معضلات اجتماعی می‌نویسه...

اونوقت خودرو سازهای ما میخوان قیمت فرغون هاشون رو دو برابر کنن.
اقای قرائتی وقتی توریستی به کشوری میرود میخواهد حداکثر استفاده را از تعطیلات و هزینه ای را که کرده ببرد و کلآ ارامش فکر و روان داشته باشد نمیخواهد در کلاسهای اموزشی شرکت کند جناب هر چیز بجای خویش نیکوست این دو تا و نصفی توریست را فراری ندهید
بازهم هزینه تراشیبی فایده، ،مگر صعودیهای همین کار با ایرانیان در مکه نمی کنند، آیا یکنفر ایرانی شده است که به نظرآنها نزدیک شود. باور یا دین را که نمیشود در دوسه روز از کسی گرفتو دینی دیگری را به آن تحمیل کرد.
درخواست قرائتی در خصوص گردشگران خارجی !!!!!!!
جناب آقای قرائتی ، لطفاً قبل از هر گونه اقدامی در خصوص هرینه کردن هر وجهی با کسانی که قبلاً در این زمینه ها تجاربی دارند ، خصوصاً کسانی که در کار چاپ کتب و جزوه و بروشورهای تبلیغاتی بوده اند مشورت بفرمایید ، هیچ کاری مثل تبلیغ عملی موثر نیست وقتی مسافر خارجی در کشور ما نظم و انمظباط و پاکیزگی و درستی و صداقت مامورین و مردم و کاسب و هتل دار را ببیند وقتی امنیت را احساس کند وقتی در بازار خرید میکند کلاه نرفتن بر سرش را مشاهده کند وقتی در کوچه و خیابان راه میرود نگاههای ناپاک و ناسالم و خیلی چیزهای دیگر را نبیند و احساس نکند می فهمد در کشوری که اینهمه خوبی را دیده است باید نظامی حقیقی و درست حکومت کند و این تبلیغی است که هیچ هزینه ای ندارد
تابناك به صورت خيلي تبلويي ٣ نكته رو گذاشتي تو خبر هز شبت.
١. حتما يه توييتي خبري چيزي از ضرغامي
٢. حتما يه خبر بدي چيزي راجع به وزير بهداشت
٣. حتما يه خبر بد راجع به وزير سايق راه.
چارلی چاپلین میگوید:

اگر شما در اسراییل به دنیا می آمدید به احتمال
زیاد یهودی می شدید
اگر در عربستان به دنیا می آمدید قطعا
مسلمان می شدید
اگر در اروپا به دنیا می آمدید احتمال زیاد
مسیحی و اگر در ژاپن به دنیا می آمدید
شینتو میشدید
دین پدیده ایست که جغرافیا برای شما
تعیین می کند
پس تعصب برای چیست...؟

آنچه مهم است اخلاق و انسانیت است که
به جغرافیای زمان و مکان محدود نیست

آدم هایی که روح بزرگی دارند ، عقده های
کمتری دارند..شعور بیشتری دارند
و قلب مهربانتری

برای همین نباید ار آنها ترسید..

آدم هاب کوچک وحقیر با عقده های بزرگ ترسناکترند
چون از صدمه زدن به دیگران هراس ندارند...
ببینید میتونید این چندتا توریست خارجی را هم فراری بدین
برخی از کودکان تنها به دلیل نداشتن یک جفت کفش به مدرسه نمی‌روند.آفرین به ما مردم ایران
عسگری جان، از این اشتباه لپی مطبوعات خیلی خندیدیم.
بابا این بنده خدا فرمودند مخاطبین صدا و سیما 80 نفرند متاسفانه خبرنگار از روی لطف این درصد رو جلو عدد اقای عسگری گذاشته، لطفا اصلاح کنید.
ضمنا ایشون به مخاطبین فضای مجازی هم نمره 20 دادن بخاطر حجم زیاد اونا، همین
حالا كه كسى به كسى نيست ، جناب عسگرى مدير صدا و سيما مى توانستند بگويند بالاى نود درصد ، نه بالا تر از صد درصد ، مخاطب دارند ، اصلا كى رفته در دنياى مجازى ؟ اصلا كى ميشينه پا ماهواره و سريالهاى تركى ؟ اصلا كى به بى بى سى و صداى فردا و رسانه هاى معاند توجه داره ؟
استاد قرائتی عزیز فعلا جوانان خودمون رو بچسبید گردشگران خارجی پیشکش
چرخه ناگسستنی مدیران اصلاحات نشان داد شعار جوانگرایی و میدان دادن به جوانان فقط برای رای جمع کردن بود
آقای قرائتی هوس کرده برای خارجی ها انگلیسی با لهجه کاشانی صحبت کنه
ایرانی ها که همه ارشاد شدن
آمار دادن آقای عسکری خیلی با حاله معلوم نیست آمار مملکت ما را میده یا آمار کشور دیگه ای بهتر است مسولین هر وقت آمار میدهند مشخص کنند که این آمار از کجا استخراج شده
اقای قرایتی نمی دانند که بسیاری از گردشگران خارجی مسلمان هستند و وقتی به ایران می ایند و. رفتار ما را در مغازه در کوچه و بازار می بینند مسلمانیشان کم رنگ تر می شود
آقای علی عسگری رئیس صدا و سیما گفته ما 80 درصد مخاطب داریم! صدا و سیمایی که جناحی برخورد میکنه و فقط عزا و عزاداری میدونه و صبح تا شب میزگرد با این و اون داره، چه کسی مخاطبش میشه؟!!!
1- آقای قرائتی لازم نیست به گردشگر فرهنگ سازی کنید. خودشان می بینند.
2- برخی ار CFT می ترسد چون نگران پول های جابجا شونده هستند .
3- تقریبا اکثر وزرا و نزدیکان احمدی نژاد مشکلات اقتصادی و غیره دارند. چرا ایشان بازخواست نمی شوند. که چه بر سر مردم آوردند.
رئیس ستاد اقامه نماز !
ساده زیستی مدیران و وزرا و نمایندگان تا کی تا به کجا...
طفلکی خانواده فرشید هکی
آقای قرایتی لطفا گردشگر ها را رها کن بعضی از همین ها که به سفر اربعین می روند در مسایل شرعی بسیار مشکل دارند و رعایت نمی کنند امام حسین ع برای نماز شهید شد و زایر ش باید حد اقل نمازش را بخواند
آقای قرائتی

ببینم پای همین 4 تا توریست سالمندم تو ایران قطع می کنی...!! بسه دیگه
خیلی ستمه خوزستانی که بالای 80 % منابع ارزی کشور رو تأمین می کنه ، کودکانش بخاطر فقر از تحصیل باز می مانند ! کاش استان ما هم مثل بعضی استان ها بجای نفت و گاز گز و پولکی تولید می کرد تا شاید مسئولین به فکر فرزندانمان می بودند
مطرح کردن احمدی نژاد با آن عملکرد غیر مسئولانه وموج سواری ...کاری خلاف مصالح ملی است...همانطوری که اصراربرانتخاب همفکران وهم حزبی های روحانی هم اشتباه است..باید نیرویی جوان دارای برنامه روشن ومدون وضمانت اجرایی کافی برای انجام آنها ، روی کاربیاید..ازحالا افراد خدوم و خوش سابقه ازهمه اقشار شناسایی ومعرفی شوند ( به خصوص درشهرستانها ) تا درانتخابا ت بعدی ( مجلس وریاست جمهوری وشوراها ) بیش از این ضرر نکنیم.
آقای قالیباف بفرمایید فرزندتان اسحق قالیباف الان کجاست؟!!!!
جناب قرائتی بزاز توریستا پول بدن تا جوانان این کشور دارای شغل بشن شنیدین که وقتی فقر از در بیاد ایمان از پنجره فرار میکنه خواهشا این چند توریستی که میاد رو با گشت ارشاد فراری ندین خواهش میکنم اول مردم و جوانان این کشور رو به صورت حداکثری به مساجد جذب بکنیم اعتقاد توریستای هیچ ارتباطی نمی تونه با ما داشته باشه
کاربر محترم ۲۱.. دقیقا درست گفتی اگر بر تاثیر پذیری بود در ایران چند هزار نفر در سال به ترکیه یا عربستان و عراق و اروپا و امریکا و تایلند و آسیا سفر میکنند در مجموع در سال چقدر مسافرت خارجی یا برای تحصیل و تجارت میروند . آیا تاثیر در رفتار عقیده و دین آنها میبینید . دقیقا این نظریه پردازیها برای مردم ایران هزینه مصاعف دارد . من میگم این آقایان پول دارند که چنین حرف های را میزنند ننتها وقتی بحث و هزینه وقتی به خود ایرانیان باشد میگویند بودجه نداریم .
اشتباه اقای قرائتی وامثال ایشان در این است که فکر مبکنند اعتقادات مذهبی مردم را انها برای مردم اورده اند وقبل از اینها مردم ما اعتقادات ضعیفی داشتند.اقای قرائتی انقلاب توسط همین مردم انجام شد.دست اورد شما وتفکرات در این سالهای گذشته چه بوده ؟شما بهتر است با نگاه به کارنامه خود ورفتار نسل کنونی که ثمره ان است بیشتر توجه کنید.
تا جایی که برای سایت محترم تابناک مقدور هست میتوانم نظرم را بگویم .‌گفته شده که مردم از روحانی رویگردان شده اند اتفاقا درست گفتید چند درصد و چرا . هیچوقت نمیگوید چرا آن چرایی را حدف کرده . برادر عزیز در مناطره ای دیدم که مناطره کننده میگوید اینقدر این کلمه دمکراسی را نگو جاش بگو مردم سالاری . یعنی حتی از پذیرش این کلمه مثل موبایل اجتناب میکند چرا . اتفاقا این هنر و مزایای دمکرایی هست که افراد انتخاب میشوند و بعد از مدتی معین چهار ساله کنار میروند و قدرت را واگذار میکنند در دمکراسی هیچوقت شمسیر بر سر مردم نمیگیرند که همین که هست قبول نکردی باید از بین بری
کلاه خودمان را بگیریم باد نبرد باقی پیشکش
ما داریم می میریم از بی نوایی یکی از راه رسیده میگوید زردک می خواهی؟ یعنی اقای قرائتی باید وزیر اقتصاد شود اقای رییس جمهور چرا در این موقعیت حساس اقای دژپسند را معرفی کردید ؟مگر اقای قرائتی چه کم داشت که اورا جهت وزارت اقتصاد و دارایی معرفی نکردید .بنده خدا از اول انقلاب تاکنون هر هفته تریبون رادیو و تلویزیون در دست و موعظه می فرمایند ببینید حال وروز جامعه خصوصا جوانان این مملکت را همه جا گل و بلبل شده و 99درصد مردم خصوصا جوانان از موعظه ایشان نماز خوان و با ایمان شده اند و ان یک درصد هم که خلافکارند از خارج امده اند و اصلا فارسی بلد نیستند که به صحبتهای ایشان گوش دهند وگر نه انها هم الان نماز خوان و با ایمان اهل خلاف نبودند که الان در زندان باشند .
آقای قرائتی الکی بودجه هدر ندین اونا عقل دارن وضعیت مردم خودش بهترین تبلیغه
قانون منع بکارگیری بازنشستگان نه فقط در بدنه دولت بلکه باید در تمام ادارات و تشکیلات کشور اجرا بشه. چه دلیلی داره که در فلان نهاد و یا سازمان که دولتی نیست بازنشسته ها مشغول به کار باشن و جای جوونا رو بگیرن و نشه میز رو ازشون جدا کرد. باید به اونا گفت ممنون از خدمتتون به مملکت و نظام در طول چند دهه مدیریتتون. بفرمایید منزل و کمی هم به امور دیگه بپردازید.
آقای قرائتی عزیز.
شما اول اثرگذاری مثبت در کشور خودمون رو مطمئن بشید بعد بریم سراغ خارجی ها.
البته برنامه هم بذارید ادب و اخلاق رو از خارجی ها یاد بگیریم
نصف گفتارتون به ان عمل کنید .بهترین می شویم
آقای قرایتی در کجای این فضای ایران زندگی میکنند . نمیدانند نداری یعنی چی . خرج تحصیل دانش اموز خرج تحصیل دانشگاه . خرج سربازی . خرج جهیزیه . مخارج عروسی و بیماری و دندانپزشکی . دعوت کارت عروسی و پاتختی و جشن تولد و کرایه ماشین و لباس و کفش و ووووو وووو.......چرا باید هزینه برای مردم درست میکنید یعنی اینها فریاد جوانان را در دی ماه گذشته نشینیدند . تا کی با چه طرفندی باید بیدار بشوند . یعنی چطوری باید گفت که آقا اینهای که شما میگویید نیست . این چه جور چند صدای هست که این چند صدای باعث بیکاری و عقب ماندگی ما ایرانیها شده . اگه به مراسمی دعوت شدی و با نداشتن پول نتونستی بری میدونی یعنی چه آیا کسی درک میکنه با فریاد نمیفهمند کی و کجا میخوان بیدار بشن .
خارجی فرهنگ و مذهبش را عوض کند خوب شما فکر کن من خارجی داخل ایران آمدم خوب اولین سوال من این هست کسی که بمن میخواهد چنین و چنان کنم آیا خودش مشکل ندارد . تو کوچه اش فقیر ندارد . آیا به او کمک میکنند . آیا حق اعتراض بمن میدهند . چی دستگیرم خواهم شد . آزادی شهروندی دارم . آراری عقیده بعدا دارم به هر حال من اولی را ول کنم به دومی خوب که چی با معذرت بمن بیسواد جواب بدید
احتمالا فکر کرده اینجا تونس هست و با خودسوزیش یه انقلاب رخ میده. همونی که بهش گفتیم بیداری اسلامی اشتباه کردی عزیز برادر که خودتو آتیش زدی.
کم کم کابینه دولت پاکدستان داره در زندان تکمیل می شه.
آقایان دولتی کی برای کار نخبگان کشور فکر می کنید؟ خدا نگذرد از کسی که بهترین های کشور را آواره و در به در دنیا می کند.
عجبا بادامچیان دو تا گذاشتین واسه ریاست جمهوری رییسی روحانی بنظرتون کدوم بهتره
جناب آقای قرائتی شما قرآن را که طی 23 سال نازل شده از اول انقلاب تا کنون بیش از 40 سال است که درس های از آن را تمام نکرده ای چی کار قراره بکنی؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی