بازدید 30659
هزار و سیصد و هشتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

گزینه نهایی اعتماد ملی برای شهرداری تهران/ظریف و معاونانش طرفدار چه تیمی هستند؟/توضیح‌ موحدی‌کرمانی ‌درباره‌ صحبت‌های اخیرش/کیفرخواست جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی صادر شد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: توئیت جدید سفارت فرانسه درباره بازگشت تحریم‌های ایران/احضار عضو شورای شهر اصفهان به خاطر حمایت از عضو شورای شهر شیراز و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ 10 November 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

 

کیفرخواست جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی صادر شد

دادستان تهران: پرونده جعبه سیاه بانک زنجانی اواخر هفته گذشته به صدور کیفرخواست منجر و به دادگاه ارسال شده است و امیدواریم به زودی در نوبت محاکمه قرار گیرد. در حوزه دستگیری دلالان ارز ظرف یک ماهه گذشته تا به امروز حدود ۷۰ متهم دلالی ارز که در خیابان ها به خرید و فروش ارز اقدام می کردند،‌ دستگیر و بازداشت شده‌اند. خرید و فروش ارز در معابر جرم محسوب می‌شود و ممنوع است و حتما دستگیر خواهند شد و تحت تعقیب قرار خواهند گرفت. صدور ۱۰ کیفرخواست مهم در پرونده های اقتصادی در دادسرای پولی و بانکی، از جمله کیفرخواست آقای هدایتی و چند پرونده مهم دیگر، نشانه فعالیت گسترده شعب ویژه است. در تهران حداقل تا هفته گذشته به ۶۰ تن از محکومان مهریه که در زندان بودند مرخصی اعطا شد تا بتوانند کارشان را پیگیری کنند. این شیوه ادامه پیدا خواهد کرد تا تنها کسانی که تمکن مالی دارند و در نزد دادگاه ثابت شده اما از پرداخت استنکاف می کنند، در زندان بمانند./ فارس

واکنش دفتر رئیس دولت اصلاحات به سخنان واعظی

مدیرعامل بنیاد باران گفت: مصوبه دولت است که باید برای مراجعات رؤسای‌جمهور سابق دفتری در نظر گرفته شود اما تاکنون هیچ پیشنهادی از طرف دولت به ما داده نشده و صحبتی هم صورت نگرفته است. جواد امام در تشریح آخرین وضعیت دفتر سید محمد خاتمی و در واکنش به سخنان رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص وظیفه دولت برای اختصاص دفتر به رئیس‌جمهورهای پیشین گفت: تاکنون هیچ پیشنهادی از طرف دولت به ما داده نشده و صحبتی هم صورت نگرفته است. وی ادامه داد: آقای واعظی گفتند، آقای خاتمی تمایلی به حضور در نهاد ریاست جمهوری ندارند؛ طبیعی است که ایشان نمی‌خواهند دفتری در این مکان داشته باشند اما سؤالی هم از ایشان در این رابطه نشده است. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: این مصوبه دولت است که باید برای مراجعات رؤسای‌جمهور سابق دفتری در نظر گرفته شود. امیدوارم در تایید فرمایشات رئیس دفتر رئیس‌جمهور اتفاقی در این خصوص حادث شود. امام در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقال دفتر رئیس‌جمهور پیشین هم گفت: ساختمان استقراری ما متعلق به دفتر نشر آثار حضرت امام بوده که باید آن را تخلیه و در اختیار این مؤسسه قرار می‌دادیم تا این موضوع بین مؤسسه و بنیاد مستضعفان حل شود که البته بنیاد رأسا وارد عمل شده است. وی ادامه داد: ما محل را تخلیه کرده و آماده جابجایی هستیم اما هنوز هیچ مکان دقیقی که برای جابجایی قطعی شده باشد، مشخص نشده است.

گزینه نهایی اعتماد ملی برای شهرداری تهران

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت که این حزب از سید کامل تقوی‌نژاد برای شهرداری تهران حمایت می‌کند. محمدصادق جوادی‌حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره 5 گزینه نهایی شورای شهر اظهار داشت: اعضای شورا باید در انتخاب نهایی خودشان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند تا تهران در چند سال باقی‌مانده یک شهردار مطمئن و کارآمد داشته باشد. به گزارش نامه نیوز، وی درباره انتقاد برخی چهره‌های اصلاح‌طلب به روند انتخاب شهردار تهران، گفت:‌ به‌هرحال کار بدون نقص در چنین انتخاب‌هایی نمی‌توان انجام داد. انتخابی که جامع‌الاطراف باشد و نقدی نداشته باشد سخت است اما اعضای شورا باید تلاش کنند گزینه نهایی مطلوب‌ مردم باشد و اگر این کار صورت بگیرد کار پسندیده‌ای است. عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی درباره حمایت حزب متبوعش از گزینه‌های شهرداری تهران، اظهار داشت: شورای اعتمادملی از گزینه خودش که آقای تقوی‌نژاد است حمایت می‌کند اما در نهایت نظر اعضای شورای شهر در این زمینه مهم است. جوادی‌حصار درباره شایعه اجماع اصلاح‌طلبان بر سر شهردار شدن عباس آخوندی، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم این خبر صحت ندارد ولی آخوندی هم گزینه‌ای است که رأی آورده و در میان پنج نفر نهایی قرار گرفته اما اینکه نفر آخر باشد به نوع تمایل نظر اعضای شورای و انطباق وعده و عمل گزینه‌ها با برنامه‌های شورای شهر ارتباط دارد.

ظریف و معاونانش طرفدار چه تیمی هستند؟

وزیر امور خارجه ایران گفت: روانچی و عراقچی هر دو پرسپولیسی‌اند و من طرفدار تیم ملی هستم. محمدجواد ظریف در گفت‌وگوی رادیویی با برنامه پارک شهر رادیو تهران در پاسخ به این که طرفدار پرسپولیس است یا استقلال، گفت: طرفدار تیم ملی هستم. وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با بیان این‌که اطلاعات ورزشی‌ام کم است، در پاسخ به سؤال مجری ورزشی این برنامه که آیا ورزش می‌کند یا نه، گفت: به صورت مختصر وقتی فرصت داشته باشم پیاده‌روی می‌کنم، ولی متاسفانه نمی‌توانم بازی تیم‌های کشور را پیگیری کنم و در این زمینه در بی‌سوادی مطلق به سر می‌برم. مجری برنامه خطاب به ظریف گفت: اقای عراقچی معاون شما پرسپولیسی هستند. یک معاون استقلالی نیز انتخاب کنید که ظریف با خنده جواب داد آقای روانچی و آقای عراقچی هر دو پرسپولیسی هستند.

توئیت جدید سفارت فرانسه درباره بازگشت تحریم‌های ایران

سفارت فرانسه در تهران در توئیتی اعلام کرد: «فرانسه عمیقا از تصمیم ایالات متحده متأسف است و ما این موضوع را علنا همراه با تروییکای اروپایی و اتحادیه اروپا اعلام کرده‌ایم.» این سفارتخانه در ادامه می‌افزاید: «ما مشترک حمایت خود را از حفظ برجام و نیز از دفاع از شرکت‌های‌مان که تجارت مشروع با ایران انجام می‌دهند، یادآوری کرده‌ایم. »در پی خروج دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از برجام در 18 اردیبهشت 1397 و پس از آن تعیین ضرب الاجل 90 و 180 روزه برای احیای مجدد تحریم‌های ثانویه علیه ایران، دور دوم این تحریم‌ها 14 آبان ماه وارد فاز اجرایی شد. دومین بسته تحریم‌ها بخش‌های کشتیرانی، مالی و انرژی ایران را هدف قرار می‌دهد. البته دولت ترامپ برای هشت کشور شامل کره جنوبی، ژاپن، هند، چین، ترکیه، ایتالیا، یونان و تایوان معافیت از تحریم‌های نفتی صادر کرد.

پاسخ محکم ظریف به گزافه گویی اخیر پمپئو

وزیر خارجه در حساب توئیتری خود نوشت: پامیئو آشکارا و در تلاشی ناامیدانه برای اعمال توهمات آمریکا بر ایران، مردم ایران را به گرسنگی، که جنایت علیه بشریت است تهدید می‌کند. ظریف ادامه داد: همانند پیشینیان خود، او هم خواهد آموخت ایران نه تنها به حیات ادامه می‌دهد بلکه بدون قربانی کردن حق حاکمیت خود، به پیشرفت (خود) ادامه خواهد داد.

احضار عضو شورای شهر اصفهان به خاطر حمایت از عضو شورای شهر شیراز

مهدی مقدری به خاطر انتشار یک پست اینستاگرامی که در دفاع از مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز منتشر شده بود، به اتهام تبلیغ علیه نظام به پلیس امنیت احضار شد. مقدری در هفته پیش روی، باید در بازپرسی شعبه یازده دادگاه انقلاب اصفهان حضور پیدا کند.

باهنر: خاتمی را از سران فتنه نمی‌دانم

محمدرضا باهنر در گفت‌وگویی در خصوص رئیس جریان اصلاحات گفت: آقای خاتمی اگر در جریان سیاسی کشور برگردد می‌تواند منافعی داشته باشد اما بالاخره ایشان مواضعی را در سال ۸۸ داشت. من بارها گفته بودم که من آقای خاتمی را جزو سران فتنه نمی‌دانم اما در جریانات فتنه خوب عمل نکرد و این مشکل باید حل شود الان هم من اتفاقا می‌دانم خیلی از این‌ها امروز دلشان برای استقلال و استقرار نظام و اقتدار نظام می‌سوزد و الان اتفاقا ما با جریانات رقیبمان در بعضی از مسائل کاملا مشترکیم که باید حمایت و کمک کنیم بنابراین آن یک مساله ا‌ی جداست. آقای خاتمی باید به یک صورتی آن کوتاهی‌ها و قصور و تقصیرهایش را جبران کند و من معتقدم اگر همه این کارها اتفاق بیفتد من این مسأله ( بازگشت آقای خاتمی به سیاست ) را مفید می‌دانم.

توضیح‌ موحدی‌کرمانی ‌درباره‌ صحبت‌های اخیرش

«امام‌زمان (عج) غایب است، اما نائبش حاضر است و حکومت را به شکلی اداره می‌کند که اگر حضرت مهدی (عج) هم حضور داشت به همین شکل اداره می‌کرد.» این سخنان هفته گذشته آیت الله موحدی کرمانی در نماز جمعه تهران بود که واکنش‌های بسیار شدیدی را در پی داشت. روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به این سخنان نوشت: سؤال اینجاست که آیا واقعا در روزگار ما و در جامعه پیرامونمان شرایط آن گونه است که در آیات قران درخصوص دوره ظهور منعکس شده است؟! آیت‌الله موحدی کرمانی در حاشیه جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک حلول ماه ربیع الاول با اشاره به روایتی درباره ظهور حضرت مهدی (ع) گفت: در حکومت اسلامی به رهبری، ولی فقیه، به نیابت از امام عصر (ع)، بر پیاده شدن احکام اسلامی همت گماشته می‌شود، اما در روزگار ظهور، آنچه که علاوه بر اجرای احکام الهیِ اسلام جاری خواهد شد، ریشه کن شدن ظلم و جور است و این وعده بزرگ‌ترین آرمان مستضعفان است که قرآن کریم بدان تصریح کرده است. /خبرآنلاین

بازگشت فارس به تلگرام

کانال تلگرامی خبرگزاری فارس امروز بعد از مدتها دوباره با پیامی آپدیت شد. پیامی که در آن به نقل از پیام تیرانداز، مدیرعامل این خبرگزاری در آن آمده بود: خبرگزاری فارس از همه پیام‌رسان‌های قانونی استفاده می‌کند/ فعالیت فارس در «طلاگرام» و «هاتگرام»! تیرانداز در ادامه گفت: وزارت ارتباطات و قوه قضائیه، دو پیام رسان طلاگرام و هاتگرام را قانونی می‌دانند و فیلتر نکرده‌اند، بنابراین برای فعالیت در این پیام رسان ها، منعی برای خبرگزاری فارس نیست. مهلت اعلام شده به نسخه های داخلی تلگرام پایان یافته و با توجه به ادامه فعالیت عادی و بدون اعمال فیلترینگ این پیام رسان ها، ظاهرا مشکل مجوز آنها توسط وزارت ارتباطات بر طرف شده است و بنابراین ما هم منعی برای ادامه فعالیت در آنها نمی‌بینیم. با توجه به مخاطرات پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی که نظارت بر آنها ممکن نیست، به مخاطره افتادن امنیت ملی و روانی مردم با فضاسازی و دروغ پردازی دشمنان ایران، فقط بخش کوچکی از تهدیدهای این شبکه‌هاست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷۴
سوال.ایا اقایان مثل معاونان جناب ظریف و بقیه طرفداران میپرسند ایا اقای برانکو یا منشا تعهد دارند یا تخصص ؟ایا کسی میپرسد سازندگان ماشینهای ژاپنی،موبایلهای امریکایی یا کره ای،هواپیماهای فرانسوی چطور؟البته تعهد داشتن به کار بسیار خوبست.اما اگر برای موفقیت در اداره کشور تعهد داشتن را فقط به مسایل دینی محدود کنیم میشود یکی از دلایل عدم پیشرفت در کشور ما.اگر تعهد به کار را روزی در این کشور تفکیک کنیم شاید ما هم مثل پرسپولیس تا حد نایب قهرمانی اسیا پیش برویم.
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
واقعاً خبرگزاری فارس کار درستی انجام داده
چون این کار بسیار اشتباهی بود که خبرگزاری های رسمی و معتبر کشور باهدف خروج مردم از تلگرام!!! میدان و فکر و ذهن مخاطبان را سپردند به فیک نیوزها
و خودشان را مشغول کردند به انتشار روزانه تکذیب دروغ های تلگرامی توسط مسئولین ذیربط!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
دولت فقط به فکر قشر پزشکان است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
کسی که متعد باشد دزدی هم نمی کند

تخصص دیگر پیش کش
!!!!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
تاریخچه دولتهای پس از انقلاب را بررسی کنیم در دولت مقام معظم رهبری کشور درگیر جنگ بود.دولت اقای هاشمی بازسازی خرابیهای جنگ،دولت اقای خاتمی کمی کشور را جلو انداخت،اوایل دولت اقای احمدی نژاد رشد اقتصادی زمان خاتمی ادامه یافت و با شروع تحریمها در دولت دوم احمدی نژاد وبعد دوباره دولت اقای روحانی دوباره رشد اقتصادی منفی شد.چه کسی قرار است بلاخره روشن کند برای جوانان و ساکنین این کشور که کی میتوانیم بدون نگرانی فقط به پیشرفت اقتصادی،اجتماعی فکر کنیم؟چرا سیاستهای ما همیشه بنوعی است که سیبل بنگاه های خبر پراکنی دنیا هستیم؟چرا کسی از دانمارک یا نروژ یا برزیل که اتفاقا سیاستهای مستقل مبتنی بر منافع ملی دارند الگو نمیگیرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
دین که ازت می پرسند در کنارش هم تخصصت را هم می پرسند عمو جان
ولی مشکل ما رابطه د
و فامیل بازی است و نه این چیزها
در ضمن برانکو تک است و زیاد مربی خارجی امد و رفت بدون خروجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
مسئولان اگر واقعا متعهد بودند خودکشی می کردند
سبوس برنج شمال
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
کجایند مردان بی ادعا















یاد و خاطره قالیباف برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.
کولی اندونزیایی اهل جزیزه بالی
| France |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
پارسال تا نیمه نهایی رسیدیم
امسال تا فینال
سال بعد قهرمانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
حتی داعشیها که تلویزیون را به این خاطر که زمان پیامبر نبوده وسنت ایشان نمیباشد حرام میدانند،برای جنگیدن از تویوتاهای ژاپنی استفاده میکنند.طبیعتا ما از یک ماشین یا یخچال یا موبایل کیفیت و کارایی میخواهیم.باید بپذیریم که هر فردی هم ممکن است برای بدست اوردن پست خود را متعهد نشان بدهد.برای پستهای اجرایی و مدیران میانی باید گزینش مسائل فقط برای تخصص در کار صورت بگیرد تا کار اجرایی خوب پیش برود
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
یادمه که تابناک بمحض اینکه پرسپولیس رفت فینال
از چپ و راست گزارش می‌نوشت که با دستان خالی می شود به همه جا رسید
حالا تابناک بهتره بنویسه که با دستان خالی فقط میشه به یه جاهایی رسید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
وای بر مسولینی که نه تعهد دارن نه تخصص.وگرنه کشوری بااین همه جوان وثروت که نباید درفلاکت باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
خیلی رو میخواد با وجود اینهمه گرانی وبدبختی ،امثال ظریف وروحانی وجهانگیری بیان به مردم دلداری و وعده بدن که همین چند ماه را تحمل کنید همه چیز حله.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
همیشه به هر موضوعی از زوایای مختلف نگاه کنیم

همانطور که وقتی برف میاد همه دوست دارند انقدر بباره که هم محیط اطرافشون زیبا بشه و هم چندین روز تعطیلی باخودش بیاره
باید اون موقع فکر کرد که چه بسیار افرادی هستند که جز کارتن جایی برای خواب و لذت بردن از زیبایی برف ندارند
ویا چه بسیار افرادی هستند که نگران سقف پوسیده و قدیمی خانه های خود هستند که مبادا بخاطر برف خراب بشه رو سرشون

درمورد بازی پرسپولیس هم

چه عزیزانی که قرار بود موقع به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس به کاشیما آنتلرز، سکته کنند و از این دنیا برن
که خدارو شکر، قسمت این بود که واسه خونوادهاشون باقی بمانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
ناشناس 21:14 ،کاملا درست گفتید ، اظهارات شما را تکمیل میکنم با این توضیح که در بررسی تعهد میتوان ظاهر سازی کرد و از گزینش _ اگر درکار باشد _ عبور کرد ولی برای بررسی تخصص به هیچ وجه نمی توان .ریاکاری و ظاهر سازی کرد
امیر مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
تاحالا از این زاویه به زندگی نگاه نکرده بودم :O !
ما از آقای ظریف چند بار خواهش کردیم که برای مدتی اصلا صحبت نکنند. تا اعصاب وروان مردم آرامش داشته باشد حتی در مورد ورزش.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
از او سوال پرسیدند وایشان جواب داد...بهتر است از امثال کریمی قدوسی و ذوالنور چنین درخواستی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
شما درخواست نابجا نکن...آنکه آرامش مردم را بهم می ریزد،ظریف نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
ظریف آرام جان است...شما مشکل روانت را جور دیگری حل کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
این نسخه ناموزون ارزانی خودت
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴

دکتر محمود احمدی نژاد ۱۷٬۲۴۸٬۷۸۲ رأی

حجت الاسلام والمسلمین رفسنجانی ۱۰٬۰۴۶٬۷۰۱ رأی
**********
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸

دکتر محمود احمدی نژاد ۲۴٬۵۹۲٬۷۹۳ رأی

میرحسین موسوی ۱۳٬۳۳۸٬۱۲۱ رأی
**********
اکثریت و اقلیت را خودتان ببینید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
احسنت به غیر قابل انتشار تابناک.یادم میاد یه زمانی بیشتر از صدتا نظر غیر قابل انتشار داشتیم در تابناک.تیم تابناک تشکر تشکر.در غفلت صدا وسیمای میلی صدای رسای مردم در یه رسانه داخلی برای مسئولان باشین.خدا قوت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
ظریف:بابرجام تمام تحریمها تاکید میکنم تمام تحریمهای هسته ای لغو نه تعلیق میشوند" ....مامردم بدبختیم که به حرف شما اعتماد کردیم...راستی دلار چنده؟آقای ظریف.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
احسنت باریکلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
دستاورد وزارت خارجه ظریف جز ضرر و زیان و تحریم چیست که حالا کارشناس فوتبال شده شاید نظر به 1400 داره
.هر چند آرزو بر اصلاح طلبان عیب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
راست می گی ظریف بایدساکت بشه .چون اعساب مردم روخردمی کنه . اقایان یزدی و علم الهدی و صدیقی و احمدخاتمی و.... بیشترصحبت کنند تا مردم کمی به آرامش برسند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
برید سخنرانی های آقای موحدی کرمانی و علم الهدی را گوش کنید به آرامش می رسید ان شاالله
تابی جان تو انکه دوسش داری اینقدر از این دست خبرها پخش نکنید برای بر و بچه های مردم باعث درد سر در نظرات میشود خدایی بجای این حرف ها برای کاربران مثل ما که هزار تا آرزو در آینده داریم . از کشورهای دیگر از فرهنگ و اقتصادشان از طبیعت انها بنویسید .‌برادرانه گفتم اگر بچه ها گیر بیفتند درد سر خواهند شد موفق باشید
این وزارت خارجه فرانسه بعد از اینکه سپاه موشک زدند در سوریه دیگر خاموش شده و ترسیده که بگوید باید مذاکره کنیم برای موشک ها
اینقدر اخبار این بخش از تابناک منفی و تکراری شده که من به شما پیشنهاد میکنم این بخش رو حدف کنید و به جاش هر شب یک گزارش تصویری از جاهای زیبا و دیدنی اروپا و آمریکای شمالی بزارید. در اروپا کشور هایی مثل رومانی ، چک ، فرانسه و ایتالیا به قدری جاذبه طبیعی دارند که حد ندارد. آمریکای شمالی هم که واقعا عالی هست. مناطق کوهستانی آرژانتین و شیلی هم که خیلی زیبا هستند. در اروپا و آمرکیای شمالی شما در خیلی از مناطق مسکونی اصلا فکر نمیکنید در شهر زندگی میکنید اینقدر که فضای سبز دارند انگار دارن در جنگل زندگی میکنن و با 10 دقیقه پیاده روی میتونید به جنگل یا رودخانه برسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
احسنت
به جمع ما خوش آمدی . پارسال عرص کردم اینترنت دولتی و اقتصاد و فرهنگ دولتی زیاد طرفدار ندارد . بجای آین هزینه ها حتی رایگان باشد پول بی زبان را در بخش بهداشت عمومی و درمان و آموزش و پروش و تغذیه رایگان خرج کنید . علت این هست که در این بخش ها عدالت اجتماعی بیشتر جواب میدهد یعنی کسی که پول ندارد از درمان و تحصیل باز نماند . دوم حفط محیط زیست هست که جنبه عمومی دارد . توسعه راههای کشور که واقعا ترافیک و پشت چراغ قرمز بودن در ده سال آینده در راه های اصلی کلافه کننده هست
باید همه بفهمند که عباس آخوندی شریتمداری زنگنه عباس صالحی دارند گند می زنند به وزارت خانه ها شان.
من که هنوز متوجه نشدم چرا فیلترش کردن؟
دلایلی که برای فیلترینگ مطرح بود در سایر شبکه های اجتماعی نیز وجود داشت.
تابناک هم کانالش غیرفعال بود‌.هنوزم هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
چون هیچ دولتی در هیچ کجای دنیا اجازه نمی دهد که یک پیام رسان فعال باشد در ان کشور ولی نتوانند مدیریت کنند در ان
نمونه اش زیاد است از فیسبوک و اینستاگرام و واتس اب و غیره در خیلی از کشورها سرور گذاشتند و به صورت قانونی کار می کنند در کشور مبزبان
ولی تلگرام این کار رانمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
الان ظاهرا فیلتر نیست و یا فیلتر داخلی کار می کند در نسخه اصلی
اگر با دیدی منصفانه به وقایع سال 88 نگاه شود، روشن میشود که حتی آن دو کاندیدای معترض هم دغدغه ای جز حفظ و اعتلای نظام نداشتند. منتها همچنان که رهبر انقلاب اشاره کردند، سیر وقایع به گونه ای پیش رفت که از کنترل خود آنها نیز خارج شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
دقیقا...برخی نعل وارونه می زنند
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
مشکل اینجا بود که جناب کروبی با کمتر از یه میلیون رأی، اظهار وجود میکرد
موسوی هم باوجود این همه خدم و حشم و رسانه ها و دم و دستگاه و تشکیلات، مدعی بود بیشتر از یازده میلیون رأی!!! جابجا شده و در اقدامی بسیار بسیار غیر حرفه ای، ساعت یازده شب!!! درحالیکه خیلی ها درحال رأی دادن بودند، اعلام کرد که پیروز انتخاباته!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
منم با ۰۰۷ موافقم
باهنر جان .در این چرخ دوار خود شما ممکن بود سران فتنه شناخته بشی یا من یا دیگری.اینکه چه کسی در موضع محکوم قرار بگیره همش بازی روزگاره.
وای به حال مملکتی که آقای باهنر برایش ترازوی فتنه گری باشد!
ای کاش از این شون یکی می پرسید برایند حضور 28 سال در مجلس زیر سایه نام برادرش چه گلی به سر مردم زد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
پاکترین فرد سیاسی تو ایران خاتمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
خوب شد معنی پاکم فهمیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
باهنر دارای تخصص ارزنده ای در هواشناسی است
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
مشکل اعصاب داری ؟
یا فکر کردی که انجا نرویم وضعت خوب می شود؟
به جای این حرف های تکراری از مردم بخواه که مسولان را تحت فشار بگذارند تا ساختار اقتصادی را اصلاح کنند تا بفهمی عمق استراتژیک یعنی چی
جناب باهنر شما با کاسبان فتنه چه میکنید نزدیک به ۱۰ ساله از این راه ارتزاق میکنندکه وحدت تو کشور ایجاد بشه نونشون اجر میشه .؟
تابناک بد جوری سانسورچی شدی چرا لیست نهادهایی که از مالیات معاف هستند را منشر نکردی ؟! بنیاد مستضعفان که امروز یکی از ثروتمندترین نهادهاست از مالیات معافه ؟!
اقای باهنر امروز فردا کیهان یه مقاله سراسر فتنه بارانی برات مینویسه و شما رو نصیحت همراه با تهدید میکنه ؟! به نظر تو این وضعیت هر که خارج از گود باشه بهتره ؟!
انتخابات ۸۸ فقط به همه فهماتد که به وصیت امام در همه ابعاد عمل کنیم نه اینکه انرا به صورت گزینشی قبول داشته باشیم ،
امام خمینی ره : انروز که کاخ نشینی جای کوخ نشبنی حاکم باشد انروز مرگ ارزشهاست .
پابرهنگان و زاغه نشینان را فر اموش نکنید
با دلی ارام و ضمیری اگاه و قلبی مطمین همه شما را به خدا میسپارم و از همه طلب حلالیت دارم .
چه خاتمی باشه چه هاشمی و چه جناح مقابل آنها علت اختلاف در چگونگی در اداره کشور هست یعنی ان چیزی که از هاشمی و خاتمی در سخنرانی های آنها بود که باید تنش را از بین ببریم . بچسبیم به داخل کشور اما اما آنانی که هنوز این جوری فکر میکنند که آقا اینها مسله دارند و اینها فتنه گر هستند . بهرحال بجای این حرف ها واقعیت را به جوانان بگوییم . به جوانها بگوییم که اصل اختلاف بخاطر مسایل داخلی و خارجی بین اصلاح طلبان با اصول گرایان هست و اختلافات دیگر در حوزه اقتصاد هست روابط خارجی هست اگر عنوان نمیکنند بخاطر این هست که عقبه آتیش مقابل اصلاح طلبان پر هست مخالفین این نطر جواب دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
!خودت هم فهمیدی چه گفتی پروفسور
تابناک شما چه دشمنی با اخوندی دارید که هر روز بر علیه اش مطلب میذارید ، به خدا قسم روستای ما در ۱۷ کیلومتری بیرجتد بعد از ۴۰ سال داره تو این اوضاع اسفالت میشه ، فکر کردید سایر ‌وزیران چه گلی بر سر ملت زدند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
از فردا روحانی به وزیر جدید دستور توقف پروژه رو نده خوبه ؟
ورد خبرگزاری فارس و ایسنا رو به تلگرام تبریک میگویم و شکست پروژه فیلتر تلگرام رو باید به کج اندیشان تسلیت گفت که جز ابروریزی هیچ فایده ای نداشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
لایک. خوب گفتی
ميگويند بابك زنجاني ويترين خاوري است
تابی جان خسته نباشی من گفتم علت بخاطر این هست که عقبه اتیش اصلاح طلبان پر هست یا اصولگرایان . واقعا خسته نباشی . خیلی قالتاقی
دولت الکترونیک ظاهرا کلا فراموش شده
مگر جمهوری اسلامی وزیر کشور یا معاون رئیس جمهور ندارد که آقای وزیر امور خارجه در همه امور دخالت می کند
کاربر محترم ۵۰ - ۲۲ از الگو برداری کشورهای گفتی . سخن از دل ما میگویی . ولی عمو جان مگر روز و شب در رسانه های داخلی نمیگوید ما چیزی بنام الگو برداری از غربیها نداریم . آخه شما چطور متوجه نمیشوید . همش دارن میگویند نه اقتصاد نه فرهنگ نه پیشرفت نه حتی شکل خانه سازی و خیابان کشی از حوزه غربیها را قبول ندارند مگر ظریف نگفت ما خودمان چنین روشی را قبول کردیم . ما الان از آن آدمهای دهه پنجاه طلبکاریم که چرا چنین فکر میکردید . آلان آن آدمهای دهه ۲۰ و ۳۰ باید جواب بدهند که آیا منظورشان این بود که روستای به شهر و شهری به روستا برود ولی شهری کار روستایی را انجام ندهد فقط بصرف هوا خوری . چرا نباید در هر شهری پارک خوب و خیابان زبیا داشته باشد آخه چرا
با توجه به ميزان بالاي بي عدالتي و فساد در كشور ظهور بسيار نزديك است
یعنی از دید ایشون بقیه دنیا هم که ظلم وجور دارن صبر کنن امام زمان بیاد مشکلشون رو حل کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
آمریکا بداند؛ تحریم ها هیچ اثری بر زندگی مسئولان ما ندارد و آنها همچنان با قدرت پشت میزهایشان نشسته اند و برای کوری چشم آمریکا، فرزندان خود را مثل تیرزهراگین به قلب آمریکا و اروپا فرستاده اند!!!
همانطور که برای کشور برنامه بلند مدت می نویسند تهران هم به عنوان پایتخت اگر برنامه بلند مدت داشته باشد خیال شهر وندان راحتر می شود ودیدگاه سیاسی شهردار اهمیت کمتری پیدا می کند .
به این آقای با هنر بفرمائید حرمت خودش را نگهدارد.
ایشان همان در حد اظهارنظر در مورد فرماندار یا حداکثر استاندار شهرشون است.
آقای باهنر
جنابعالی و دوستانتان که از احمدی نژاد حمایت کردین و این همه مشکلات برای کشور ایجاد کردید چکونه می خواهید جبران کنید که مردم به شما اعتماد کنند
خوب شد آقای موحدی کرمانی را شناختم
آقای باهنر شما چکاره ای که خود را ملاک حق و باطل می دانی کمی به دوست عزیزت احمدی نژاد بیندیش
آقای ظریف در دریای کاسپین (خزر سابق) هم از حق حاکمیت ایران در مقابل همسایگان(بقایای شوروی سابق ) دفاع کردید؟
آقای موحدی بنظر شما کدام وجه ازکشورما امام زمانیست ،شکاف طبقاتی، رباخواری بانکها ،فقر ،، دزدی و...
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی