بازدید 5034
۱

فروش اقلام مسروقه در سایت‌های کالای دست دوم

سایت های فروش کالای دست دوم باید مشخصات فروشنده و خریدار را به پلیس فتا بدهند
کد خبر: ۸۴۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 01 November 2018

رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: مالکان سایت‌های خرید و فروش اموال دست دوم باید اطلاعات خریداران و فروشندگان را در اختیار پلیس قرار دهند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ تورج کاظمی با اشاره به سایت‌هایی که در فضای مجازی در حال فعالیت هستند و کارشان خرید و فروش اموال دست دوم و مستعمل است ، گفت: اشخاصی که از این طریق فعالیت می‌کنند، توسط پلیس فتا قابل شناسایی هستند، در همین زمینه باید مالکان سایت‌ها و کانال‎های فروش اموال دست دوم، افرادی را که مرتکب جرم می‌شوند به پلیس معرفی کنند.

سرهنگ کاظمی گفت: تاکنون درباره این موضوع در پلیس فتای تهران بزرگ هیچ پرونده‌ای تشکیل نشده و شاکی در این زمینه به ما مراجعه نکرده است. وی افزود: فروش اموال مسروقه موضوعی است که از قدیم مطرح بوده و پلیس آگاهی نیز با شناسایی متخلفان، برای دستگیری مالخرها اقدام می‌کرد و اکنون این گونه جرایم در فضای مجازی در حال انجام است.

وی با بیان این که تعداد این سایت‌ها روزانه در حال افزایش است، افزود: پلیس فتا به مالکان سایت‌های خرید و فروش اموال دست دوم هشدارهای لازم را داده است، بنابراین مالکان این سایت‌ها موظف هستند خریداران و فروشندگان متخلف را به پلیس معرفی کنند، در غیر این صورت با حکم قضایی با متخلفان برخورد می‌شود و همچنین این سایت‌ها مسدود خواهند شد.

وی افزود: این سایت‌ها بستر مناسبی را برای مجرمان فراهم می‌کنند تا اموال دست دوم مسروقه را به فروش رسانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هرچه داشتیم دزد زد معلومه که مالخر باعث می شه دزدی صورت بگیره
ولی متاسفانه مالخرها به هرشیوه ای آزاد هستند به نظرم مالخرها هرگز نباید آزاد شوند آنها باید به حبس ابد محکوم شوند.با دزدیدن لب تاپ دخترم تمام کارهای دانشگاهی و هنریش از بین رفت آنها حتی هارد اکسترایش را هم دزدیدند
که بیشتر از سرقت وجه نقد به ما لطمه خورد .حتی مدارک شناسایی و پاسپورتمان را ولی چه فایده ؟هیچ کس جواب گو نیست تازه بعد از سرقت معطلی شکواییه و هزینه های جانبی آن بیشتر به روح و روان آدم لطمه می زند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار