بازدید 7073

درگیری لفظی شدید در کاخ سفید

منابع می‌گویند که جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا با جان کلی، رئیس دفتر رئیس جمهور آمریکا درگیری لفظی شدیدی را در کاخ سفید داشته‌اند. این مجادله لفظی درباره مسئله مهاجرت، عبور از مرزها و همچنین عملکرد کریستن نیلسون، وزیر امنیت داخلی در این زمینه است.
کد خبر: ۸۴۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 19 October 2018

بلومبرگ به نقل از سه منبع گزارش داد که رئیس دفتر دونالد ترامپ با مشاور امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه در خارج از دفتر بیضی شکل کاخ سفید مجادله لفظی شدیدی را داشته‌اند.

به گزارش تسنیم این مجادله لفظی درباره مسئله مهاجرت، عبور از مرزها و همچنین عملکرد کریستن نیلسون، وزیر امنیت داخلی در این زمینه است.

در این مجادله، بولتون از نیلسون انتقاد کرده است. نیلسون معاون جان کلی بود که با تلاش‌های کلی جایگزین او در وزارت امنیت داخلی شد. در حالی که در مسائل مربوط به مهاجرت ترامپ با بولتون هم‌نظر است، اتفاق دیروز دوباره بر گمانه‌ها در خصوص احتمال برکناری جان کلی از ریاست دفتر ترامپ دامن می‌زند.

در حالی که 18 روز به انتخابات میاندوره‌ای کنگره مانده است، این اختلافات می تواند بر فضای حاکم بر انتخابات و تا حدودی عملکرد جمهوریخواهان تاثیر داشته باشد.

همچنین دونالد ترامپ قبل از عزیمت به مونتانا برای تبلیغات انتخاباتی گفت که از درگیری لفظی جان بولتون و جان کلی اطلاعی نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی