بازدید 1507

برترین دانشگاه در حوزه ورزش

کد خبر: ۸۳۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 22 September 2018

مدیر تربیت بدنی دانشگاه مازندران گفت: دانشگاه مازندران در حوزه ورزش جزء ۱۰ دانشگاه برتر کشور است.

به گزارش آنا، علی جانزاده گفت: توسعه تربیت بدنی یکی از برنامه‌های توسعه دانشگاه مازندران به شمار می‌آید و این دانشگاه تلاش می‌کند با استفاده از امکانات دانشگاه زمینه بسط و گسترش ورزش را فراهم آورد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه مازندران در ادامه افزود: امسال تلاش می‌کنیم که برای همه دوره‌های ورزشی دانشجویان را آماده‌کنیم از جمله لیگ درون دانشگاهی، شرکت در مسابقات برون مرزی، المپیاد‌های سراسری، مسابقات قهرمانی کشور و ... تیم‌های دانشجویی را در رشته‌های مختلف آماده‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه مازندران در حوزه ورزش جزء ۱۰ دانشگاه برتر کشور است در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم که در صورت امکان یک استخر سرپوشیده را نیز به امکانات ورزشی این دانشگاه اضافه کنیم.

خانزاده با اشاره به اینکه دانشجویان در خوابگاه امام حسین بار‌ها تقاضای ساخت سالن چند منظوره داشته‌اند ادامه داد: ساخت این سالن در دست ساخت است و امتیاز ساخت زمین فوتبال را هم گرفتیم و آن را برای سال جدید آمده و تجهیز کردیم. این زمین چمن استاندارد با ابعاد ۷۰×۱۰۵ ساخته شده است.

وی در ادامه افزود: اتاق تندرستی خوابگاه شهید نواب صفوی نیز به اتمام رسیده‌است و در حال حاضر قرار است آن را تجهیز کنیم.

جانزاده تصریح کرد:فضا‌های ورزشی خوابگاه شهید نواب نیز بیش از۹۰ درصد تکمیل شده و دانشجویان می‌توانند از زمین‌های فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و تنیس ساحلی در کنار خوابگاه استفاده‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان