بازدید 5366

واکنش دایی به محرومیت پرسپولیس ازآسیا باشکایت او

کد خبر: ۸۳۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 12 September 2018

دایی درباره مطالباتش از پرسپولیس و شایعاتی مبنی بر این که علی دایی می‌خواهد مانع حضور سرخ‌پوشان در آسیا شود، بیان کرد: متاسفانه چنین چیزی را من از شما می‌شنوم. در جامعه مردم طور دیگری صحبت می‌کنند. باید فراموش نکنیم که علی دایی هیچ کاره است. در این ماجرا قانون تصمیم می‌گیرد نه علی دایی. پس علی دایی تابع قانون است و هر اتفاقی بیفتد قانون آن را رقم زده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بزرگترین طلبکار پرسپولیس گفت: من در این دو هفته هم وارد این مسائل نشدم و از هیچ چیز خبر ندارم. طرفدار واقعی می‌داند چه کسانی به این تیم خیانت کرده‌اند. فکر نمی‌کنم هواداران واقعی پرسپولیس حق را به باشگاه بدهند. آن‌ها همه چیز را می‌دانند.بیش از ۴-۵ سال توهین کردند و اعصابمان را خرد کردند. به نظر من بهتر است که قانون در مورد این قضیه تصمیم بگیرد.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا کسی از فدراسیون فوتبال برای بخشیدن طلبش از پرسپولیس صحبت کرده است، توضیح داد: من با کسی صحبتی نداشتم و به غیر از نبی با احدی صحبت نکردم چون او از دوستان قدیمی من است و جلسه‌ای دوستانه با او داشتم.او در پایان درباره عدم امضای قرارداد بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال اظهار کرد: این را به نظرم باید از آقای تاج بپرسید. وظیفه من این است که از تیم ملی حمایت کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان