بازدید 4777
۱
گزارش نخستین بازی آماده سازی تیم ملی در راه جام ملتهای آسیا

ازبک ها درخانه و با هکتورکوپر هم به ایران و کی روش باختند

کد خبر: ۸۳۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 11 September 2018

تیم ملی ایران در دومین فیفا دی بعد از جام جهانی روسیه، نخستین بازی تدارکاتی اش برای حضور در جام ملت ها را امشب در تاشکند مقابل ازبک ها برگزار کرد و با برتری از زمین خارج شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی‌روش که تنها یک هفته تیمش را تمرین داده بود، امشب در دیداری دوستانه مقابل شاگردان هکتور کوپر قرار گرفت؛ تیم ایران با وجود اینکه نمایش چندان هجومی برابر ازبک‌ها نداشت و موقعیت‌های چندان خطرناکی خلق نمی‌کرد، اما در نهایت با گلزنی مهدی ترابی که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، به برتری دست پیدا کند و همچنان برابر ازبکستان شکست‌ناپذیر بماند.

ازبک ها درخانه و با هکتورکوپر هم به ایران و کی روش باختند

تیم ملی فوتبال ایران امروز با ترکیب امیر عابدزاده، مرتضی پور علی گنجی، مجید حسینی (۶۲ پژمان منتظری)، وریا غفوری (۴۶ صادق محرمی)، سعید عزت الهی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه (۴۶ سامان قدوس)، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش (۴۶ مهدی طارمی) و کریم انصاری‌فرد (۶۵ مهدی ترابی) به مصاف ازبکستان رفت.

ازبکستان نیز با ترکیب الدوربک سویونوف، ویتالی دنیسوف، آنزور اسماییلوف، اسلام توختاخوجائف، فرخ سایفی‌ئف، عادل احمدوف، اوتابک شوکوروف، الدور شومورودوف، مراد بیکمائف (۴۶ حسن‌الدین غفوروف)، سردار رشیدوف (۵۷ سردار صابر خوجائف)، تیمورخوجا عبدوخالیکوف (۴۶ ایگور سرگی‌اف) بازی کرد.

شرح گل

ازبکستان صفر - ایران 1 (دقیقه 68: مهدی ترابی): قلی‌زاده با حرکت تکنیکی زیبایی از بین دو بازیکن ازبکستان عبور کرد و توپ را به عزت‌اللهی رساند که او با شوت در عرض، به ترابی پاس داد که این بازیکن کمتر از چهار دقیقه پس از ورودش به زمین دروازه خالی ازبک‌ها را باز کرد و موفق به گلزنی شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شجاعی بعد از ده ، پانزده دقیقه از نفس افتاده بود ، کی روش باید برای مسعود و
بعضی از بازیکنان به قول علی پروین، سابقه دار! از جوانانی مانند قلی زاده و ترابی استفاده کند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار