بازدید 3825

درخواست کمک دولتی‌ها از دستگاه قضا

کد خبر: ۸۳۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 06 September 2018

وزیر دادگستری با بیان اینکه جای بسیاری از حرف‌ها در تریبون‌های عمومی نیست و نباید در میز خطابه‌ بیان شود، گفت: دستگاه قضایی باید به دولت و مجلس شورای اسلامی هم کمک کند .

به گزارش فارس، علی‌رضا آوایی اظهار داشت: در گذشته کار دستگاه قضایی دفاع از حق و مظلومان بود؛ اما امروز مسائل اجتماعی، اقتصادی و ... به آن اضافه شده است.

وی گفت: همچنین دستگاه قضایی باید به دولت و مجلس شورای اسلامی هم کمک کند و باید ببینیم که چگونه می‌توانیم از این رسالت‌ها سربلند بیرون بیاییم.

آوایی افزود: رعایت چند نکته آستانه تحمل مردم را در قبال مشکلات افزایش می‌دهد؛ نخست اصلاح مدیران کشور است تا مردم به معنای واقعی احساس کنند که مسؤولان با آن‌ها همراه هستند و به مردم خدمت می‌کنند.

آوایی ادامه داد: دولت محکوم می‌شود که چرا صحبتی نمی‌شود؛ اما جای بسیاری از حرف‌ها در تریبون‌های عمومی نیست و نباید در میز خطابه‌ بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: ما دغدغه‌ای جز حفظ نظام اسلامی نداریم و امروز باید وقتمان تنها صرف کار کردن شود نه حرف زدن؛ زمان‌های زیادی بوده است که فکر کرده‌ایم به بن‌بست خورده‌ایم؛ اما خداوند راه‌ها را برایمان باز کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار