بازدید 3244

سعودی‌ها مانند مشرکان از حج سوءاستفاده می‌کنند

کد خبر: ۸۲۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵ 30 August 2018

دبیرکل جنبش انصارالله یمن: رژیم سعودی از حج و سیطره اش بر حج و مسجد الحرام سوء استفاده می کند همان کاری که مشرکان در زمان حیات پیامبر خدا (ص) انجام می دادند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی جنبش انصارالله یمن؛ سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد رژیم سعودی از حج و سیطره اش بر حج و مسجد الحرام سوءاستفاده می کند همان کاری که مشرکان در زمان حیات پیامبر خدا (ص) انجام می دادند.

عبدالملک بدرالدین در سخنانی به مناسبت عید غدیر افزود: رژیم ظالم و مفسد سعودی که وحشیانه ترین جنایات و مفاسد را مرتکب می شود خودش را با لباس اسلام معرفی می کند. تکفیری ها از عنوان جهاد استفاده می کنند و این واژه را تحریف می کنند و در جایی به غیر از جای درست خود استفاده می کنند و آن را در خدمت کسانی قرار می دهند که دین را در جهت منافع خود به کار گرفته اند، مانند بنی امیه که به مردم ظلم می کردند و آن را مسئله ای ایمانی قلمداد می کردند.

وی افزود: گروه های تکفیری از عناوین دینی برای گمراه کردن مردم و حرکت دادن آنها در جهت منافع آمریکا و اسرائیل استفاده می کنند. زمانی که امت از منابع هدایت فاصله بگیرد و جدا شود، زمینه برای ستمگران و مستکبران برای این که خود را در جایگاه هدایت و رهبری قرار دهند،فراهم می شود.

دبیرکل جنبش انصارالله اظهار داشت: روز عید غدیر مناسبت عظیم و مهمی است و همه اهمیت آن را بر اساس نصوص قرآنی و فرمانی که رسول خدا در آن روز اعلام کرد می دانیم و ملت یمن به احیای این مناسبت در طول تاریخ بر اساس هویت ایمانی و پایبندی و تمسک خود به اصول اسلام توجه داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل