بازدید 13673

اذیت و آزار دختر بی‌خانمان توسط پسر ۱۵ ساله

کد خبر: ۸۲۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 20 August 2018

سمیه ۱۸ ساله از ترس نامادری‌اش در یک گورستان ۸ روز را سپری کرد، اما سپس سر از خانه یک پسر ۱۵ ساله درآورد.

به گزارش مردم سالاری، سمیه ۱۸ ساله گفت: یکسال پیش نامادری ام با یک بهانه واهی برادر کوچکم را کتک زد من در حالت عصبانیت ساعت دیواری را برداشتم و با آن ضربه محکمی به سرش کوبیدم نامادری ام بیهوش شد و من که خیلی ترسیده بودم کیفم را برداشتم و از خانه فرار کردم.

این دختر ادامه داد: چند ساعت بعد پنهانی به بیمارستان رفتم و فهمیدم که نامادری ام به کما رفته است، احتمال مدادم که ماموران پلیس در تعقیب من باشند به همین خاطر به گورستان اطراف شهر رفتم و داخل یک قبر پنهان شدم چهار روز در گورستان ماندم تا این که وقتی برای تهیه نان از داخل قبر کهنه بیرون آمدم با پسر ۱۵ ساله ای آشنا شدم.

سمیه در ادامه بیان کرد: او مرا به ویلای پدریش برد که هیچ کس آن جا نبود ۸ روز با آن پسر در ویلا زندگی کردم، در آنجا او هرکاری که دلش می‌خواست با من انجام داد من هم چون جایی برای رفتن نداشتم طوری برخورد می‌کردم که از آن کارهای شیطانی لذت می‌برم، پس از آن وقتی فهمیدم نامادری ام بهبود یافته و کسی هم از من شکایت نکرده است، به خانه بازگشتم.

این دختر ادامه داد: مدتی بعد فهمیدم که تغییری در وضعیت جسمانی ام احساس کردم متوجه شدم که باردارم موضوع را تلفنی برای مادرم بازگو کردم و با کمک او به تهران رفتم و بدون این که کسی متوجه ماجرا شود جنینم را سقط کردم این در حالی بود که من دیگر با آن پسر ارتباطی نداشتم.

سیمه گفت: دوباره به شهر خودمان بازگشتم تا کنار برادر کوچک و پدرم زندگی کنم؛ از وقتی به مشهد آمده ام پسر نوجوان که آدرس خانه ما را داشت مدام به سراغم می‌آید و در حالی که به خاطر مصرف مواد مخدر توهم زا حالت طبیعی ندارد اقدام به فحاشی و ایجاد مزاحمت می‌کند و با آبروریزی نزد همسایگان قصد دارد هزینه‌های خرید مواد مخدر را از من بگیرد.با اعلام شکایت این دختر بازپرس پرونده دستور دستگیری این پسر که نامش وحید است را صادر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
والله ما وقتی پونزده سالمون بود خجالتی سربزیر محجوب موقر......
15 ساله؟مطمینید؟
فاجعه فرهنگی یعنی این خبر و مانند اینها. چرا یزرگانی به دنبال چاره نیستند
یا علی پسر15 ساله.سن فحشا چقدر پایین اومده
این که شد درد دلبا مردم! ایشان می توانند موضوع را با پلیس درمیان بگذارند
چه داستان مسخره ای یعنی تو که سه سال از یک پسر بزرگتری گول پسر خوردی
چه 15 ساله ی داغونی!!!!!!!!!!
غلط کردی میتونستی خودت رو به بهزیستی معرفی کنی
15 ساله؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هیچ جرمی با توجه به رضایت خود دختر متوجه پسر نیست، اگر از همون اول خودش رضایت نداشت میتونست شکایت کنه حالا که پسره دنبالشه شکایت میکنه!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر