بازدید 19834

سرباز ربوده شده ایرانی پس از ۴۷۶ روز اسارت به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده مرزبانی کشور گفت: با تلاش و حمایت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی، سعید براتی، سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه ۹۶ در میرجاوه، به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۸۲۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 15 August 2018
جریمه بیش از ۷۰۰ دانشجوی خوابگاهی در دانشگاه صنعتی شریفسعید براتی، سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه ۹۶ مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان بالاخره آزاد شد و به آغوش میهنمان بازگشت؛ رویدادی بسیار مبارک که البته نمی‌تواند موجب فراموشی برخی ابهامات در این خصوص شود.

به گزارش «تابناک»؛ سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی کشور در این باره به ایرنا گفت: با تلاش و حمایت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی، سعید براتی، سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه ۹۶ در میرجاوه، به آغوش خانواده بازگشت.
 
سرباز ربوده شده ایرانی به آغوش خانواده بازگشت
 
البته درباره چگونگی آزادسازی این سرباز وطن توضیح خاصی ارائه نشده اما آن گونه که سردار سعید کمیلی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفته «خوشبختانه "براتی" بدون پرداخت وجه و با تلاش فرماندهی انتظامی کشور، ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی آزاد شده است.»
 
رویدادی که فارغ از چگونگی وقوع آن، امیدواریم دیگر هرگز نیاز به تکرارش نباشد، به این معنی که امیدواریم مرزبانان کشورمان به تجهیزات کافی و به روز مجهز گردند تا تروریست ها در شبیخون زدن به ایشان در مسیرهای ارتباطی بین پاسگاه ها و میل های مرزی یا تردد در دیگر محورهای مرزی ناکام بمانند یا آن چنان پاسخی دریافت کنند که دیگر خیال تعرض به مرزهای کشورمان و ریختن خون مرزبانان کشورمان به مخیله شان خطور نکند.
 
سرباز ربوده شده ایرانی به آغوش خانواده بازگشت
 
اما این همه خواست افکار عمومی در این خصوص نیست چراکه خبر آزادی مرزبان قهرمان کشورمان در حالی مخابره می‌شود که مرور رویداد شوم رقم خورده در اردیبهشت ماه سال گذشته، نکات دیگری نیز نشان می‌دهد؛ رویدادی که در ساعت ۱۹ روز چهارشنبه، ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ در منطقه چاهندو در شهرستان مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به وقوع پیوست.
 
کمین تروریست هایی که خود را "جیش العدل" می‌خوانند اما بارها ثابت کرده‌اند که جز مزدورانی که کمین می‌زنند و بر سربازانی که در مسیر تردد قرار دارند، آتش می‌گشایند نیستند. تروریست هایی که با پایین آمدن آفتاب روز ششم اردیبهشت، نیرو‌های مرزبانی پاسگاه میل ۱۰۰ از گروهان چاهندو را زیر بار آتش سلاح های خود گرفتند و ایشان را مظلومانه به شهادت رساندند.
 
رویدادی دردناک برای تمامی ایرانیان که البته ابعاد آن امروز با آزادی خبر ترابی کاملا مشخص شده چراکه در زمان وقوع، سخنگوی ناجا از شهادت هشت تن از مرزبانان مان در این رویداد تروریستی خبر داد، برخی اخبار حکایت از شهادت ده تن (سه درجه دار و شش سرباز وظیفه) داشت و بعد مشخص شد که علاوه بر شهدا، یک تن از سربازان هم به گروگان گرفته شده است. عدم شفافیتی که موجب شده تروریست ها گزارش های متفاوتی را در بوق و کرنا کنند و حالا نیز دلیلی برای تشکیک در گزارش های رسمی مسئولان کشورمان در دست داشته باشند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۵
هرکار خوب که می تواند برای جامعه ما مفید باشه واز تنشهای جامعه کم کنه وبه خیلی از شایعات پایان دهد طوری لوسش می کنند تا ادمه نداشته باشد وبتوانند بازهم روی این موضوع جولان بدهند وروحیه مرم را جریحه دار کنند
چرا كماندوها را براي مبارزه با بدحجابي به ميدان ونك مي‌برند يا براي گرفتن ديش ماهواره بسيج ميشوند ولي براي مقابله با اشرار بيرحم تعليم ديده سربازهاي وظيفه به مرز ميروند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
بدحجابها و دیش ها به مرزهای روحی حمله میکنند

اشرار به مرزهای جسمی حمله میکنند

اولی ها خطرناک هستند
خدایا شکرت
الحمدلله رب العالمین
اللهم فک کل اسیر
تصویری فیلمی چیزی؟ هیچی؟؟؟؟
درود !
خوش آمدی سعید.
اگه میشد یک توضیح مختصر میدادن چطوری!
خدا رو شکر که سالم به آغوش خانواده برگشتند .
تلاش كردن بعد از ٤٧٦روز ازاد شده يا گروگانگير ها ترحم كردن وازاد كردند .
خدا رو صد هزار مرتبه شکر
تابناک چرا این خبر خوش رو با انرژی منفی و انتقاد بیجا همراه کردی ؟؟؟؟؟!!!!
انقدر انرژی منفی ندید لطفا
انشاله که این مدت جز خدمتش محسوب بشه . . . . . . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
قاعدتا‌ایشان‌آزاده‌محسوب‌وتحت‌پوشش‌بنیاد‌شهید‌وامورایثرگران‌قرارمی‌گیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
نه خیر خدمت حساب نمیشه
باید توضیح بده چطور چاق شده
خوش آمدی سعید !
این همه نیرو نظامی با بودجه های هزاران میلیاردی اون وقت به این راحتی هرروز شهید و مجروح و اسیر میدیم چرا؟
امیدواریم مرزبانان کشورمان به تجهیزات کافی و به روز مجهز گردند
فارغ از تمامی مسائل پشت پرده این خبر خوبی بود که ناخوداگاه باعث شادی دل هر ایرانی میگردد.خداوند را شاکر هستیم.
من میدونم تلاش مسئولین چی بوده
بی محلی به تروریست ها
برای دیده نشدن موی سر دختر و جوراب و صورت سربازان با پارتی را به مرکز شهر خودشان کسیل میکنند ولی برای مرز ترکیه و ایران فرزندم که سربازی رفته و پارتی نداشته اعزام میکنند
به این عزیز خوش آمد می گوییم. دل همه ایرانی ها با آمدنت شاد شد.
فامیلی سعید خان ترابی بود بلاخره یا براتی!!؟
هرچی باشه خدا را شکر که آزاد شدند.
آزادی بزرگترین نعمتی است که خدا بعد از امنیت و سلامتی به هر موجود زنده ای هدیه داده، پس آنرا از هم دریغ نکنیم
به نظرم بهتره در مرز های خطرناک از پرسنل وظیفه استفاده نشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل