بازدید 8621

خط و نشان نماینده مجلس برای روحانی

کد خبر: ۸۲۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 12 August 2018

اعتماد نوشت: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به طرح سؤال از رییس جمهور تاکید کرد: رییس جمهور حتماً باید به مجلس بیاید و جواب دهد. اگر آقای روحانی جواب‌های قانع کننده‌ای نداشته باشد، قطعاً مجلس عکس‌العمل نشان می‌دهد.

محمد محمودی شاه‌نشین نماینده شهریار در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به جلسه استیضاح ربیعی، گفت: جلسه استیضاح ربیعی بابت طرح برخی مسائل خارج از عرف برای مجلس و دولت هزینه سنگینی بود. اما در کلیات مجلس نشان داد که با هیچ‌کسی شوخی ندارد.
وی ادامه داد: مباحث مطرح‌شده در جلسه استیضاح وزیر کار بیشتر نشان داد، زمانی که به آدم‌های کوچک کارهای بزرگ می‌دهند چه اتفاقاتی می‌افتد. کدام نماینده مجلس می‌تواند جواب این بده بستان‌ها را بدهد کوچک‌ترین موضوع از چشم مردم دور نخواهد ماند. البته من بعید می‌دانم نماینده‌ای گفته باشد 300 یا 400 میلیون پول بدهید و اگر کسی این کارها را انجام می‌دهد قطعاً عواقب سنگینی می‌بیند. کسی از محکمه عدالت خدا و مردم نمی‌تواند بگذر

این نماینده مجلس گفت: در کشور افراط‌وتفریط به‌شدت وجود دارد و همیشه در امواج هستیم. همه هجمه‌ها را وارد نمی‌دانم اما بخشی از آن نیز ممکن است وجود داشته باشد که باید با آن به اشد مجازات برخورد کرد.
محمودی شاه‌نشین با اشاره به طرح استیضاح وزرای اقتصاد و آموزش‌وپرورش، تاکید کرد: دو استیضاح وزرای اقتصاد و آموزش‌وپرورش به‌زودی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود مگر اینکه استیضاح‌کنندگان انصراف دهند. در جلسه استیضاح این دو وزیر به نظر می‌رسد مباحث خوبی مطرح می‌شود و تحرکی در دولت و مجلس به وجود می‌آید.
این نماینده مجلس با اشاره به طرح سؤال از رییس جمهور، گفت: متاسفانه سؤالات که از رییس جمهور مطرح است سه دوره تغییر کرده، من با سؤال‌های اولیه مخالف بودم چون نحوه سؤالات به برخی از قضایا برمی‌گشت که مجلس پاسخ آن را می‌دانست. اما در سؤالات اخیر بحث مباحث اقتصادی و ارزش پول ملی است.
محمودی شاه‌نشین تاکید کرد: رییس جمهور حتماً باید به مجلس بیاید و جواب دهد. اگر آقای روحانی جواب‌های قانع کننده‌ای نداشته باشد، قطعاً مجلس عکس‌العمل نشان می‌دهد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل