بازدید 9185

"سفر خانوادگی" ۲۳ نماینده مجلس به مشهد

کد خبر: ۸۲۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 11 August 2018

سخنگوی کمیسیون‌ اقتصادی مجلس، توضیحاتی درباره سفر اعضای این کمیسیون‌ به مشهد مقدس ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چند روز گذشته، 23 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای خانواده خود برای بررسی طرح بانکداری اسلامی سفری به مشهد مقدس داشتند.

در همین راستا زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تائید سفر اعضای این کمیسیون برای بررسی طرح بانکداری اسلامی به مشهد مقدس گفت: اعضای کمیسیون در این سفر مهمان حجت‌الاسلام حسین‌‌زاده بحرینی بودند.

وی با بیان اینکه نمایندگان در این سفر در هتل "پردیسان" وابسته به دانشگاه فردوسی مستقر شده بودند، افزود: تنها 50 درصد از هزینه‌های هتل در مدت سه روز اقامت اعضای کمیسیون پرداخت شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون در این سه روز حضور در مشهد مقدس هر روز 12 ساعت بر روی طرح مذکور بحث و تبادل نظر داشتند، اضافه کرد: این سفر صرفاً کاری بود و اعضای کمیسیون در این سه‌روز تلاش فراوانی برای بررسی طرح مورد نظر داشتند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه اعضای کیسیمون اعضای خانواده خود را هم به این سفر برده‌‌اند ولی هزینه رفت‌ و برگشت به مشهد مقدس را خود اعضای کمیسیون متقبل شدند، عنوان کرد: ریخت‌و‌پاش آنچنانی در این سفر صورت نگرفته است.

به گزارش تسنیم، تنها سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیست که حواشی را به همراه داشته است، پیش از این نیز سفر اعضای کمیسیون به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز و سفر به مشهد مقدس در ایام ولادت امام رضا(ع) حواشی را در پی داشت.

عبدالرضا عزیری رئیس سابق کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم درباره سفر اعضای این کمیسیون به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز گفت: در آن مقطع بنده رئیس کمیسیون بودم و اعضای کمیسیون با هزینه شخصی به عتبات عالیات رفتند.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود اعضای کمیسیون به همراه خانواده خود و با هزینه مجلس به سفر عتبات عالیات رفته‌اند خلاف واقع است و هر فرد یا نهادی که مدرکی دال بر خلاف بودن این ادعا دارد ارائه کند.

عضو فعلی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: درباره سفر اعضای کمیسیون به همراه خانواده خود به مشهد مقدس نیز چون بنده حضور نداشتم از این موضوع بی اطلاع هستم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۶
قباحت داره
دم خروس رو قبول کنیم یا قسم حضرت عباس علیه السلام رو
آخه سفر خانوادگی و 12 ساعت کار روزانه اونم حداقل
حضرات در حالت عادی در مجلس چرت می زنند...
جهت اطلاع هم میهنان عرض میکنم ما که ما در مشهد زندگی میکنیم نمیتونیم از پس هزینه شام و یا عصرانه و حتی استخر این مجموعه وابسته به دانشگاه فردوسی بربیائیم ، بعلت قیمتهای نجومی .
اتفاقا این سفر همزمان بوده است با افتتاح زائر سرای ارزان قیمتی که آستان قدس ساخته و توسط آیت الله رئیسی روبان آن بریده شد.
خوب میشد اگر نمایندگان ملت برای ظاهر هم که شده یک شب را به اتفاق خانواده محترم آنجا اتراق میکردند وخبرش را هم رسانه ای میکردند و شب هنگام به هتل های آنچنانی میرفتند .
با خانواده رفتن بانکداری اسلامی رو دور همی بررسی کنند!
بابا بنده خداها 12 ساااااااااعت کار کرده‌اندددددددددددددد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نتایجش مگه مشخص کننده نیست؟؟؟؟؟؟؟
خ خ خ
دیدند کاری از دستشان بر نمی آید رفته اند با دعا و زیارت درستش کنن.
ای خدااااااااا
روزی 12 ساعت
زیارت هم برین از امام رضا هم بخواین که ما و شما رو شفاعت کنند.نگران نباشین امیدوار باشین که شفاعت کنندبالاخره امام رئوف هستند
ریخت و پاش آنچنانی که مردم رو نگران کند وجود ندارد!!!
چه یک ریال چه هزاران میلیارد!!!
لابد خانم بچه ها در مورد بانکداری اسلامی تخصص دارند.
چقدر زحمت می کشند این نماینده ها
ای وایییییییییییییییی
باز مشهد . اقایون ول کن نیستن .
نماینده ای که برای بررسی میره نیازی نیست خانواده را باخود همراه کنه . وقتی 23 خانواده باهم مسافرت می کنند معلوم است که از قبل برنامه ریزی شده .
تو این وضعیتی گه مردم با مشکلات اقتصادی و بیکاری دارن روزگار می گذرانند نمایندگانی که مثلا چشم امید مردم هستند به سفر خانوادگی میروند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه باید گفت؟؟؟؟
خدا وکیلی ببینید چقدر بدبخت شده ایم که هزینه سفر چند نماینده به مشهد مقدس که کاری هم بوده است خبر داغ کشورمان میشود. به کجا رسیدیم و به کجا خواهیم رفت؟
لابد همان هایی هستند که سوال از رییس جمهور را امضا کردند .
چشم حسود کور !بابا ریخت و پاش آنچنانی که نشده !لابد ریخت و پاش اینچنینی شده !علی برکته الله!
هتل پردیسان مشهد خودش ۵۰ در صد تخفیف را برای اعضای هیات علمی و مهمانان ویژه لحاظ میکند. این موضوع یعنی مهمانان عزیز تر از جان و خانواده محترم هیچ هزینه‌ای پرداخت نکردند. ضمنا بانکداری اسلامی بهانه است عزیزم. انشالله قبول باشد.
لابد چون بیشتر خانم ها دست اندرکار خرج منزل هستند فکر کردهاند در اینمورد هم خانم و بچه ها میتوانند صاحب نظر باشند و طرح بدهند
هیئت علمی بیچاره با این حقوق پول 25 در صد هتل را هم ندارد. لطفا هیئت علمی رافرموش کنید.
با سلام اقای بحرینی اینهمه پول از کجا اورده اونوقت از میهمانان چه میخواهد
نگران نباشید هیچکس هیچ کاری نمیتواند بکند
متاسفانه تو مصرف بیت المال هیچ دل نگرانی وجود نداره، یعنی هر کسی خودش رو یه جور توجیه می کنه.
ضمنا صرفا جهت استحضار خوانندگان محترم: هتل پردیسان هیچگونه ارتباطی با دانشگاه فردوسی مشهد ندارد.
هیچی نگیم بهتره . گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست ، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
من به سهم خودم راضی نیستم هر چند که بعضی ها نمی شنوند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر