بازدید 3851

ظریف و علوی به کمیسیون امنیت ملی می‌روند

کد خبر: ۸۲۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 04 August 2018

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای ارائه گزارشی از وضعیت برجام و سید محمود علوی وزیر اطلاعات برای پاسخ به سوال های دو نماینده این هفته به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می روند.

به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه دوشنبه این هفته گزارشی در مورد وضعیت برجام به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارائه می دهد.

همچنین وزیر اطلاعات فردا - یکشنبه - با حضور در این کمیسیون به پرسش های دو نماینده پاسخ می دهد.
وی قرار است گزارشی هم درمورد برخی موضوعات به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه دهد.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری نیز برای پاسخ به سوال جهابخش محبی نیا نماینده جهرم در جلسه عصر سه شنبه این کمیسیون حضور می یابد، همچنین موضوع امنیت در فضای مجازی و اقدامات صورت گرفته در بومی سازی شبکه های پیام رسان داخلی در این جلسه بررسی می شود.

رییس دستگاه دیپلماسی همچنین روز سه شنبه برای پاسخ به سوال های 20 نماینده در بخش های مختلف سیاست خارجی در این کمیسیون حضور می یابد.

بررسی درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی هم در جلسه بعدازظهر یکشنبه این هفته درخواست عده ای از نمایندگان مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنند.
طرح های راه اندازی و استفاده از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی و دو جانبه و چند جانبه در تجارت خارجی و اصلاح قانون مالیات مستقیم در دستور کار روز سه شنبه مجلس قرار دارد.

پیش نویس قانون انتخابات در کمیسیون شوراها بررسی می شود

اعضای کمیسیون شوراهای مجلس پیش نویس قانون انتخابات را در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون بررسی می کنند.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای پاسخ به سوال های 11 نماینده در حوزه های مختلف در جلسه روز سه شنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار